-
@gatoz said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@criuser said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Αυτό το λέτε εσείς οι τζάμπα μάγκες.
Εμείς λέμε, ή να πληρώσουν αυτά που πρέπει ή να φύγουν.
Αυτοί που λένε μόνο λόγια χωρίς να παίρνουν ανταλλάγματα πραγματικά είναι οι γνωστοί χρήσιμοι.
ειπαμε οι άι λάβ τερνα ειναι εγνωστοι και συναδελφοι εργολαβοι
Ενδεια επιχειρημάτων. Προφανής και αναμενόμενη, γυρίζει σε προπαγάνδα αριστερής κοπής....
-
Παιδιά η Εύβοια είναι καταδικασμένη λόγω του ανάγλυφού της. Δε μπορεί να γίνει σοβαρό οδικό δίκτυο χωρίς να τρυπήσεις βουνά. Αυτά κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και σίγουρα δε θα επενδυθούν εκεί. Θεωρώ όμως πως οι πόλεις της Εύβοιας δεν πρόκειται να ερημώσουν πραγματικά. Τα χωριά είναι άλλη περίπτωση και υπάρχει θέμα σε όλη την Ελλάδα.
Το ότι όλοι συμμετείχαν στο φαγοπότι της πράσινης ανάπτυξης είναι δεδομένο, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο. Μην κολλάμε σε μια πλευρά, κανένας δε θα κάνει σοβαρές τομές για να δει σοβαρή βελτίωση ο τόπος. Κανένας δε θα σπάσει αυγά. Εννοείται όμως πως δεν είναι όλοι το ίδιο λαμόγια. Υπάρχει διαβάθμιση! Ετούτοι εδώ τώρα πιστεύω πως έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ πάντως. Κονταροχτυπιούνται εύκολα με εκείνους που εξαιτίας τους μπήκαμε στα μνημόνια.
Κάτι που αναφέρθηκε και δεν ισχύει είναι το ότι δεν επιτρέπεται το off road στο εξωτερικό. Μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες δεν επιτρέπεται. Άλπεις και Πυρηναία Όρη μια χαρά off road κάνουν και υπάρχουν χιλιάδες βίντεο στο Youtube αλλά τα έχω δει και εγώ προσωπικά με τα μάτια μου. Επίσης στις Σκανδιναβικές χώρες μια χαρά μπαίνεις παντού και είναι τόσο αραιοκατοικημένα που δε συναντάς άνθρωπο για δεκάδες χιλιόμετρα.
-
@tgd said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Όταν ήμουν φοιτητής "τρέχαμε" στο Πατρών ένα πρόγραμμα της ΔΕΗ για τον εντοπισμό των περιοχών που ήταν κατάλληλες για ανεμογεννήτριες. Η Νότια Εύβοια είχε τον περισσότερο αέρα σε όλη την Ελλάδα. Με μεγάλη διαφορά. Είναι απολύτως λογικό να μπουν εκεί το 1/4 των ανεμογεννητριών της Ελλάδας.
Από την άλλη δεν είναι λογικό ότι στην Ισπανία μπαίνουν ανεμογεννήτριες χωρίς επιδότηση γιατί εδώ και μια δεκαετία θεωρείται ότι τα έσοδα αυτών που τις βάζουν είναι υπεραρκετά για να αναλάβουν την επένδυση. Ενώ εδώ επιδοτούνται για να βάλουν ΑΠΕ, αλλά το κράτος δεν κάνει τη πραγματικά δική του δουλειά, που είναι να φροντίσει οι ΑΠΕ να μοιράζουν το φτηνό ρεύμα μέσα από ένα δίκτυο που να το αντέχει. Και βέβαια να μην "κόβουν" από αυτούς που έχουν επιδοτήσει την παραγωγή γιατί "συγγνώμη λάθος, παράγετε πολύ ρεύμα, κλείστε τες".Μα ακριβώς αυτό λέω, αλλά δυστυχώς μερικές φορές νομίζω ότι μιλάω σε ντουβάρια.
Από την στιγμή που ξέρουμε ότι υπάρχει αιολικό δυναμικό και ότι θα την πέσουν οι ΑΓάδες, θα έπρεπε οι δύο δήμοι να είναι έτοιμοι να βάλουν όρια, να ζητήσουν σοβαρά ανταλλάγματα και να δεσμεύσουν κεφάλαια για την απόσυρση των ΑΓ όταν λήγει ο χρόνος ζωής τους.
Δυστυχώς αυτοί σφυράνε αδιάφορα, κάτι γραφικοί λένε όχι και οι ΑΓ μπαίνουν στο τζάμπα.
Και υπάρχουν παραδείγματα στην χώρα μας.
Οπως η τηλεθέρμανση σε Μεγαλόπολη, Κοζάνη και Πτολεμαϊδα.
Θα έπρεπε όλη η Καρυστία να έχει ΔΩΡΕΑΝ ρεύμα. Θα έπρεπε να γίνει δρόμος τουλάχιστον 2+2 σαν αυτούς που έφτιαξε ο Αγοραστός στην Θεσσαλία στο τμήμα Ψαχνά - Αλιβέρι και αυτός των 11 μ στο υπόλοιπο κομμάτι και βέβαια περιφερειακούς σε όλα τα χωριά.
Στα χωριά που είναι κοντά στις ΑΓ, θα έπρεπε να υπάρχουν αποζημιώσεις στους κατοίκους και υποτίθεται ότι θα μπορούσαν οι δήμοι να δουν τι αποζημιώσεις παίρνουν στις χώρες της Ευρώπης οι τοπικές κοινωνίες.
Να ανέβει η επιδότηση για επενδύσεις σε επίπεδο παραμεθόριου και γενικά να γίνει η περιοχή πρότυπη.
Αλλά εδώ έχουμε μόνο φωνακλάδες που δεν κάνουν τίποτα, ή λεφτάδες που θέλουν παιδότοπο τα βουνά και τις παραλίες μας, αλλά με πρόσβαση δύσκολη ώστε να μην πηγαίνει η πλέμπα.
-
@billy84 said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Παιδιά η Εύβοια είναι καταδικασμένη λόγω του ανάγλυφού της. Δε μπορεί να γίνει σοβαρό οδικό δίκτυο χωρίς να τρυπήσεις βουνά. Αυτά κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και σίγουρα δε θα επενδυθούν εκεί. Θεωρώ όμως πως οι πόλεις της Εύβοιας δεν πρόκειται να ερημώσουν πραγματικά. Τα χωριά είναι άλλη περίπτωση και υπάρχει θέμα σε όλη την Ελλάδα.
Το ότι όλοι συμμετείχαν στο φαγοπότι της πράσινης ανάπτυξης είναι δεδομένο, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο. Μην κολλάμε σε μια πλευρά, κανένας δε θα κάνει σοβαρές τομές για να δει σοβαρή βελτίωση ο τόπος. Κανένας δε θα σπάσει αυγά. Εννοείται όμως πως δεν είναι όλοι το ίδιο λαμόγια. Υπάρχει διαβάθμιση! Ετούτοι εδώ τώρα πιστεύω πως έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ πάντως. Κονταροχτυπιούνται εύκολα με εκείνους που εξαιτίας τους μπήκαμε στα μνημόνια.
Κάτι που αναφέρθηκε και δεν ισχύει είναι το ότι δεν επιτρέπεται το off road στο εξωτερικό. Μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες δεν επιτρέπεται. Άλπεις και Πυρηναία Όρη μια χαρά off road κάνουν και υπάρχουν χιλιάδες βίντεο στο Youtube αλλά τα έχω δει και εγώ προσωπικά με τα μάτια μου. Επίσης στις Σκανδιναβικές χώρες μια χαρά μπαίνεις παντού και είναι τόσο αραιοκατοικημένα που δε συναντάς άνθρωπο για δεκάδες χιλιόμετρα.
Επειδή μιλάμε για την Καρυστία, δηλαδή τους Δήμους Κύμης - Αλιβερίου και Καρύστου, δεν χρειάζεται να τρυπήσεις κανένα βουνό. Επίσης από Χαλκίδα η παράκαμψη Βασιλικού, Ερέτριας και Αμαρύνθου είναι σε κάμπο ή λόφο.
Το δύσκολο κομμάτι από Αμάρυνθο μέχρι Αλιβέρι, η πρώην Κακιά Σκάλα την έχει φτιάξει η Χούντα με την Μόμα επειδή ο Αγγελής ήταν από την Στενή και με φτηνό τρόπο μπορείς να κόψεις κάποιες στροφές. Μετά υπάρχει χώρος στον οικισμό Νηρέα πριν το Αλιβέρι, ο περιφερειακός Αλιβερίου είναι σε κάμπο και φτάνει μέχρι τα Λέπουρα.
Ο δρόμος από Κάρυστο έχει ένα μικρό κομμάτι που είχε βαλτώσει και τα Κριεζά θα παρακαμφθούν για να γίνει η σύνδεση με τον περιφερειακό του Αλιβερίου.
Μετά από εκεί προς την Κύμη, μόνο διαπλάτυνση και παρακάμψεις 3 οικισμών θέλει πάλι σε κάμπο.
Το πρόβλημα υπάρχει στην Βόρεια Εύβοια, όπου είπε ο Κούλης με τον Μπένο στο Εύβοια μετά για καινούργιο δρόμο 30 χλμ αλλά δεν έγινε τίποτα 3 χρόνια τώρα, ενώ δεν προχωράει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας που έχει εδώ και 1 χρόνο και εργολάβο.
Από Τρίπολη για Σπάρτη πας με νέο Α/Δ που είναι άδειος, ή από τον παλιό τον δρόμο που στο δεύτερο μισό προς την Σπάρτη έφτιαξαν δρόμο 11 μ. πλάτους και τούνελ και έτσι όλοι πάνε τζάμπα από εκεί.
Εφτιαξαν και περιφερειακούς στο Γύθειο και στην Σπάρτη, έργα εκατοντάδων εκατομμυρίων.
Αυτά βλέπουμε και τσαντιζόμαστε και έχουμε και τους γάτους με τα παιχνιδάκια τους που δεν έχουν που να χαλάσουν τα λεφτά τους.
-
@tgd said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Όταν ήμουν φοιτητής "τρέχαμε" στο Πατρών ένα πρόγραμμα της ΔΕΗ για τον εντοπισμό των περιοχών που ήταν κατάλληλες για ανεμογεννήτριες. Η Νότια Εύβοια είχε τον περισσότερο αέρα σε όλη την Ελλάδα. Με μεγάλη διαφορά. Είναι απολύτως λογικό να μπουν εκεί το 1/4 των ανεμογεννητριών της Ελλάδας.
Από την άλλη δεν είναι λογικό ότι στην Ισπανία μπαίνουν ανεμογεννήτριες χωρίς επιδότηση γιατί εδώ και μια δεκαετία θεωρείται ότι τα έσοδα αυτών που τις βάζουν είναι υπεραρκετά για να αναλάβουν την επένδυση. Ενώ εδώ επιδοτούνται για να βάλουν ΑΠΕ, αλλά το κράτος δεν κάνει τη πραγματικά δική του δουλειά, που είναι να φροντίσει οι ΑΠΕ να μοιράζουν το φτηνό ρεύμα μέσα από ένα δίκτυο που να το αντέχει. Και βέβαια να μην "κόβουν" από αυτούς που έχουν επιδοτήσει την παραγωγή γιατί "συγγνώμη λάθος, παράγετε πολύ ρεύμα, κλείστε τες".γιατι ειναι λογικο? και σε ποια μελετη φαινεται? χωρις να ειναι πληρωμενη απο εργολαβοι?
-
@criuser said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@billy84 said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Παιδιά η Εύβοια είναι καταδικασμένη λόγω του ανάγλυφού της. Δε μπορεί να γίνει σοβαρό οδικό δίκτυο χωρίς να τρυπήσεις βουνά. Αυτά κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και σίγουρα δε θα επενδυθούν εκεί. Θεωρώ όμως πως οι πόλεις της Εύβοιας δεν πρόκειται να ερημώσουν πραγματικά. Τα χωριά είναι άλλη περίπτωση και υπάρχει θέμα σε όλη την Ελλάδα.
Το ότι όλοι συμμετείχαν στο φαγοπότι της πράσινης ανάπτυξης είναι δεδομένο, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο. Μην κολλάμε σε μια πλευρά, κανένας δε θα κάνει σοβαρές τομές για να δει σοβαρή βελτίωση ο τόπος. Κανένας δε θα σπάσει αυγά. Εννοείται όμως πως δεν είναι όλοι το ίδιο λαμόγια. Υπάρχει διαβάθμιση! Ετούτοι εδώ τώρα πιστεύω πως έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ πάντως. Κονταροχτυπιούνται εύκολα με εκείνους που εξαιτίας τους μπήκαμε στα μνημόνια.
Κάτι που αναφέρθηκε και δεν ισχύει είναι το ότι δεν επιτρέπεται το off road στο εξωτερικό. Μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες δεν επιτρέπεται. Άλπεις και Πυρηναία Όρη μια χαρά off road κάνουν και υπάρχουν χιλιάδες βίντεο στο Youtube αλλά τα έχω δει και εγώ προσωπικά με τα μάτια μου. Επίσης στις Σκανδιναβικές χώρες μια χαρά μπαίνεις παντού και είναι τόσο αραιοκατοικημένα που δε συναντάς άνθρωπο για δεκάδες χιλιόμετρα.
Επειδή μιλάμε για την Καρυστία, δηλαδή τους Δήμους Κύμης - Αλιβερίου και Καρύστου, δεν χρειάζεται να τρυπήσεις κανένα βουνό. Επίσης από Χαλκίδα η παράκαμψη Βασιλικού, Ερέτριας και Αμαρύνθου είναι σε κάμπο ή λόφο.
Το δύσκολο κομμάτι από Αμάρυνθο μέχρι Αλιβέρι, η πρώην Κακιά Σκάλα την έχει φτιάξει η Χούντα με την Μόμα επειδή ο Αγγελής ήταν από την Στενή και με φτηνό τρόπο μπορείς να κόψεις κάποιες στροφές. Μετά υπάρχει χώρος στον οικισμό Νηρέα πριν το Αλιβέρι, ο περιφερειακός Αλιβερίου είναι σε κάμπο και φτάνει μέχρι τα Λέπουρα.
Ο δρόμος από Κάρυστο έχει ένα μικρό κομμάτι που είχε βαλτώσει και τα Κριεζά θα παρακαμφθούν για να γίνει η σύνδεση με τον περιφερειακό του Αλιβερίου.
Μετά από εκεί προς την Κύμη, μόνο διαπλάτυνση και παρακάμψεις 3 οικισμών θέλει πάλι σε κάμπο.
Το πρόβλημα υπάρχει στην Βόρεια Εύβοια, όπου είπε ο Κούλης με τον Μπένο στο Εύβοια μετά για καινούργιο δρόμο 30 χλμ αλλά δεν έγινε τίποτα 3 χρόνια τώρα, ενώ δεν προχωράει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας που έχει εδώ και 1 χρόνο και εργολάβο.
Από Τρίπολη για Σπάρτη πας με νέο Α/Δ που είναι άδειος, ή από τον παλιό τον δρόμο που στο δεύτερο μισό προς την Σπάρτη έφτιαξαν δρόμο 11 μ. πλάτους και τούνελ και έτσι όλοι πάνε τζάμπα από εκεί.
Εφτιαξαν και περιφερειακούς στο Γύθειο και στην Σπάρτη, έργα εκατοντάδων εκατομμυρίων.
Αυτά βλέπουμε και τσαντιζόμαστε και έχουμε και τους γάτους με τα παιχνιδάκια τους που δεν έχουν που να χαλάσουν τα λεφτά τους.
και συνεχιζεται το παραμυθι
οχι δεν θα σου κανουν δρομο
μενεις σε ενα χωριο και δεν προβλεπεται
θα μεινεις εκει να βλεπεις τις φτερουγες
και να απαξιωνονται τα κληρονομημενα...
εχεις γινει γραφικος, για ολα κριτηριο η προσωπικη μασα -
Φτηνή αριστερή προπαγάνδα βολεμένου κομμουνιστή...
Πότε σε έχει τραπέζι η Κανέλλη να τα λέτε τα δύο σας για τα προβλήματα του εργάτη παίρνοντας το απεριτιφ σας στην πισίνα της βίλλας της στην Εκάλη ?
Θα είναι και ο γραμματέας με τα 2 ρόλεξ ?
-
@criuser said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Φτηνή αριστερή προπαγάνδα βολεμένου κομμουνιστή...
Πότε σε έχει τραπέζι η Κανέλλη να τα λέτε τα δύο σας για τα προβλήματα του εργάτη παίρνοντας το απεριτιφ σας στην πισίνα της βίλλας της στην Εκάλη ?
Θα είναι και ο γραμματέας με τα 2 ρόλεξ ?
πισινες εχετε οι κληρονομοι και πινετε απεριτιφ
οι αλλοι εργαζομαστε ακομη τετοια ωρα, ξερεις 'εργασια' απαφτο που δεν χρειαστηκε ποτε να κανεις -
Βλέπω σε νευριάζω περισσότερο και από το 3008...
Λογικό αφού έχω δίκιο...
-
@criuser said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Βλέπω σε νευριάζω περισσότερο και από το 3008...
Λογικό αφού έχω δίκιο...
δικιο ειναι μονο το δικιο του εργατη
-
Γκολάρα!
-
Ας αλλάξει και ο τίτλος του νήματος...
Από Ληλάντιο Πεδίο σε Πεδίο Μάχης...
Ένα ακόμα...
-
@gatoz said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
και συνεχιζεται το παραμυθι
οχι δεν θα σου κανουν δρομο
μενεις σε ενα χωριο και δεν προβλεπεται
θα μεινεις εκει να βλεπεις τις φτερουγες
και να απαξιωνονται τα κληρονομημενα...
εχεις γινει γραφικος, για ολα κριτηριο η προσωπικη μασαΓια ρωτήστε αν γίνεται στην Αναύρα που στο τέλος του χρόνου όλο το χωριό έπαιρνε μέρισμα από τις ανεμογεννήτριες.
Βέβαια το ελληνικό δημόσιο ένωσε την κοινότητα με τον χρεωκοπημένο δήμο Αλμυρού και χρεωκόπησε και το χωρίο. -
@gatoz said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
γιατι ειναι λογικο? και σε ποια μελετη φαινεται? χωρις να ειναι πληρωμενη απο εργολαβοι?
Το software το έχω ακόμα, αλλά είναι σε δισκέτα 8". Fortran είναι, αν καταφέρω να το βρω και καταφέρεις να το διαβάσεις το τρέχεις. Αλλά δεδομένα αναγλύφου έχω μόνο για το Ρίο-Αντίρριο που δούλεψα εγώ, όχι για όλη την Ελλάδα.
-
Για να χαλαρώσουμε, βρείτε το μέρος
Όποιος το βρει, κερνάω λουκανικακι στη πλατεία του χωριού
-
@criuser said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@billy84 said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Παιδιά η Εύβοια είναι καταδικασμένη λόγω του ανάγλυφού της. Δε μπορεί να γίνει σοβαρό οδικό δίκτυο χωρίς να τρυπήσεις βουνά. Αυτά κοστίζουν πάρα πολλά χρήματα και σίγουρα δε θα επενδυθούν εκεί. Θεωρώ όμως πως οι πόλεις της Εύβοιας δεν πρόκειται να ερημώσουν πραγματικά. Τα χωριά είναι άλλη περίπτωση και υπάρχει θέμα σε όλη την Ελλάδα.
Το ότι όλοι συμμετείχαν στο φαγοπότι της πράσινης ανάπτυξης είναι δεδομένο, άλλοι περισσότερο άλλοι λιγότερο. Μην κολλάμε σε μια πλευρά, κανένας δε θα κάνει σοβαρές τομές για να δει σοβαρή βελτίωση ο τόπος. Κανένας δε θα σπάσει αυγά. Εννοείται όμως πως δεν είναι όλοι το ίδιο λαμόγια. Υπάρχει διαβάθμιση! Ετούτοι εδώ τώρα πιστεύω πως έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ πάντως. Κονταροχτυπιούνται εύκολα με εκείνους που εξαιτίας τους μπήκαμε στα μνημόνια.
Κάτι που αναφέρθηκε και δεν ισχύει είναι το ότι δεν επιτρέπεται το off road στο εξωτερικό. Μόνο σε κάποιες συγκεκριμένες χώρες δεν επιτρέπεται. Άλπεις και Πυρηναία Όρη μια χαρά off road κάνουν και υπάρχουν χιλιάδες βίντεο στο Youtube αλλά τα έχω δει και εγώ προσωπικά με τα μάτια μου. Επίσης στις Σκανδιναβικές χώρες μια χαρά μπαίνεις παντού και είναι τόσο αραιοκατοικημένα που δε συναντάς άνθρωπο για δεκάδες χιλιόμετρα.
Επειδή μιλάμε για την Καρυστία, δηλαδή τους Δήμους Κύμης - Αλιβερίου και Καρύστου, δεν χρειάζεται να τρυπήσεις κανένα βουνό. Επίσης από Χαλκίδα η παράκαμψη Βασιλικού, Ερέτριας και Αμαρύνθου είναι σε κάμπο ή λόφο.
Το δύσκολο κομμάτι από Αμάρυνθο μέχρι Αλιβέρι, η πρώην Κακιά Σκάλα την έχει φτιάξει η Χούντα με την Μόμα επειδή ο Αγγελής ήταν από την Στενή και με φτηνό τρόπο μπορείς να κόψεις κάποιες στροφές. Μετά υπάρχει χώρος στον οικισμό Νηρέα πριν το Αλιβέρι, ο περιφερειακός Αλιβερίου είναι σε κάμπο και φτάνει μέχρι τα Λέπουρα.
Ο δρόμος από Κάρυστο έχει ένα μικρό κομμάτι που είχε βαλτώσει και τα Κριεζά θα παρακαμφθούν για να γίνει η σύνδεση με τον περιφερειακό του Αλιβερίου.
Μετά από εκεί προς την Κύμη, μόνο διαπλάτυνση και παρακάμψεις 3 οικισμών θέλει πάλι σε κάμπο.
Το πρόβλημα υπάρχει στην Βόρεια Εύβοια, όπου είπε ο Κούλης με τον Μπένο στο Εύβοια μετά για καινούργιο δρόμο 30 χλμ αλλά δεν έγινε τίποτα 3 χρόνια τώρα, ενώ δεν προχωράει και ο περιφερειακός της Χαλκίδας που έχει εδώ και 1 χρόνο και εργολάβο.
Από Τρίπολη για Σπάρτη πας με νέο Α/Δ που είναι άδειος, ή από τον παλιό τον δρόμο που στο δεύτερο μισό προς την Σπάρτη έφτιαξαν δρόμο 11 μ. πλάτους και τούνελ και έτσι όλοι πάνε τζάμπα από εκεί.
Εφτιαξαν και περιφερειακούς στο Γύθειο και στην Σπάρτη, έργα εκατοντάδων εκατομμυρίων.
Αυτά βλέπουμε και τσαντιζόμαστε και έχουμε και τους γάτους με τα παιχνιδάκια τους που δεν έχουν που να χαλάσουν τα λεφτά τους.
Νομίζω δε μπορεί να συγκριθεί ο δρόμος για Σπάρτη που λες με τους δρόμους για Κύμη και Κάρυστο ή οποιονδήποτε δρόμο της Εύβοιας. Ο νέος δρόμος για Σπάρτη ουσιαστικά εξυπηρετεί τα 2 πόδια (Μάνη-Νεάπολη-Μονεμβασιά κλπ). Μιλάμε για αρκετό πλυθησμό και τουριστικά μέρη. Αν και εγώ δεν προτιμώ τη νέα εθνική εκεί γιατί είναι μεγάλος κύκλος και βγαίνει και πολύ ακριβότερα χωρίς λόγο. Εννοείται όμως δε μπορούν να φτιαχτούν ανάλογοι δρόμοι στην Εύβοια, ό,τι και να φτιάξουν θα παραμένουν επικίνδυνοι επαρχιακοί δρόμοι.
Επιμένω πως το πρόβλημα για σοβαρούς δρόμους είναι το ανάγλυφο και θα συνέφερε αν μιλούσαμε για σοβαρά νούμερα πλυθησμού ή τεράστιες επενδύσεις σε τουρισμό κλπ. Θα μου πεις εύλογα, πως θα γίνουν επενδύσεις όμως χωρίς δρόμους? Ποιός θα ακουμπήσει χρήμα? Ανάλογα προβλήματα έχει και η Κρήτη που είναι και τεράστιο μέγεθος σε όλους τους τομείς. Το ανάγλυφο δε βοηθάει. Σίγουρα δε βοηθάνε και οι εκάστοτε κυβερνώντες. Πχ έστρωσαν τον Άγιο πριν μερικά χρόνια και από την αρχή έβαλαν τη λεπτή άσφαλτο που φαινόταν ότι θα γυαλίσει σύντομα. Ήδη έχει γυαλίσει και είναι επικίνδυνη όταν βρέχει, αλλά και στεγνή μη σου πω. Και μιλάμε για τον κεντρικό δρόμο που συνδέει τη Χαλκίδα με τη βόρεια Εύβοια.
Πας στο Μαυροβούνιο και την Κροατία και έχουν άσφαλτο επιπέδου Αττικής Οδού ακόμη και στους δευτερεύοντες επαρχιακούς. Ποιά Κροατία και ποιό Μαυροβούνιο? Γελάει ο κόσμος. Εδώ τι θα φτιάξουν νομίζεις? Και μια διαπλάτυνση να κάνουν, πάλι όταν θα βρέχει θα τρέμεις με τη φθηνή άσφαλτο που βάζουν. Αδερφέ από όπου και να το πιάσεις δεν πρόκειται να δούμε προκοπή.
-
@v_a said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Για να χαλαρώσουμε, βρείτε το μέρος
Όποιος το βρει, κερνάω λουκανικακι στη πλατεία του χωριού
Μανίκια!!!
-
@billy84 said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@v_a said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Για να χαλαρώσουμε, βρείτε το μέρος
Όποιος το βρει, κερνάω λουκανικακι στη πλατεία του χωριού
Μανίκια!!!
Μόλις το είδα, ναι Μανικια
Και 1
Προς @dettol θυμησου να σου βάλω πεζοπορία εκει που εχει τραβηχτεί η φώτο, ξεκινάς από τον κάτω Προφήτη Ηλία
2 κουίζ. Πως προέκυψε το όνομα του χωριού?
3 κριου ούτε εκεί δεν εχεις πάει, ούτε στο καταρρακτη ούτε στους αγώνες φυσικά
4 το φράγμα εχει πλέον χρηματοδότηση και θα προχωρησει -
@gatoz said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@billy84 said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
@v_a said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
4 το φράγμα εχει πλέον χρηματοδότηση και θα προχωρησει
Ελπίζω να έχεις πάει πάνω, είναι μαγευτικά.
Και ελπίζω να μην ανέβηκες με το 3008...
(Τα τελευταία χρόνια που έχει φαγωθεί ο δρόμος, μόνο με αγροτικό το επιχείρησα)
Υγ: Χρωστάω 2 λουκανικακια -
@antoniokon said in Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025:
Ας αλλάξει και ο τίτλος του νήματος...
Από Ληλάντιο Πεδίο σε Πεδίο Μάχης...
Ένα ακόμα...
Δεν χρειάζεται να αλλάξει, καθότι το Ληλάντιο Πεδίο, υπήρξε για αιώνες πεδίο μάχης μεταξύ Χαλκίδας και Ερέτριας...
Ληλάντιο Πεδίο 16-2-2025