-
@antonmone said in DFSK Forum:
@a-d-p said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@a-d-p said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
@fanis75 said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
που φυσικά phev suv βρίσκεις με 45κ
Δες ξανά....υπάρχει και με 35Κ (LynkCo)
Ωραίο αλλά μου έβγαλε 45κ τιμή, μήπως είδα άλλο μοντέλο. Βασικά βέβαια στο συγκεκριμένο με συγκινεί η 7θεσια διάταξη , που τη βρίσκω και στο πιο μικρό επερχόμενο c3 aircross(36 εκατοστά μικρότερο από αυτό)αλλά με περιορισμένο.χωρο.. καλή περίπτωση μου φαίνεται αν πέφτει και λίγο η τιμή,. άκυρο είδα τιμή 34900 οκ λογικά θα πέφτει και λίγο τιμή πολύτεκνου αλλά ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ..
Περίπου 1.500 ευρώ ,αστείο ποσό η απαλλαγή για τρίτεκνους στα phev γενικά.
Δυστυχώς αυτό είναι το κακό. Σκέψου το αντίστοιχο dfsk 600 το θερμικό 7θεσιο παρακαλώ με τα πάντα το premium το παίρνω νομίζω 27000 πέφτει κάνα 5κ. Αλλα όταν ξέρω ότι θα πληρώνω τέλη και βενζίνη 9λ/100 στην καλύτερη τί να το κάνω;
Δυστυχως ειδος πολυτελειας τα 7θεσια ,τραγικη η φορολογικη πολιτικη και σε αυτο εναντια στους πολυτεκνους!
Δυστυχώς, σε αυτά που έχουν μειωμένο ΕΤΤ, ανεβάζουν την τιμή προ φόρων οι εισαγωγικές με αποτέλεσμα να εκμηδενίζεται η έκπτωση
Είναι και αυτό αλλά η μλκ με τα υβριδικά η μικρουβριδικα είναι τραγικό λάθος!
Δλδ;
Στα μικρό υβριδικά ή υβριδικά το τέλος μειώνεται στο μισό!
Αυτό εννοούσα κ εγώ. Και παρατήρησα ότι σε μοντέλα που έχουν υβριδική και μη υβριδική έκδοση, πχ Cupra, η τιμή προ φόρων της υβριδικής είναι αδικαιολόγητα υψηλή.
-
@a-d-p said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@a-d-p said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@a-d-p said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
@antonmone said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
@fanis75 said in DFSK Forum:
@savas89 said in DFSK Forum:
που φυσικά phev suv βρίσκεις με 45κ
Δες ξανά....υπάρχει και με 35Κ (LynkCo)
Ωραίο αλλά μου έβγαλε 45κ τιμή, μήπως είδα άλλο μοντέλο. Βασικά βέβαια στο συγκεκριμένο με συγκινεί η 7θεσια διάταξη , που τη βρίσκω και στο πιο μικρό επερχόμενο c3 aircross(36 εκατοστά μικρότερο από αυτό)αλλά με περιορισμένο.χωρο.. καλή περίπτωση μου φαίνεται αν πέφτει και λίγο η τιμή,. άκυρο είδα τιμή 34900 οκ λογικά θα πέφτει και λίγο τιμή πολύτεκνου αλλά ξεφεύγει λίγο από το μπάτζετ..
Περίπου 1.500 ευρώ ,αστείο ποσό η απαλλαγή για τρίτεκνους στα phev γενικά.
Δυστυχώς αυτό είναι το κακό. Σκέψου το αντίστοιχο dfsk 600 το θερμικό 7θεσιο παρακαλώ με τα πάντα το premium το παίρνω νομίζω 27000 πέφτει κάνα 5κ. Αλλα όταν ξέρω ότι θα πληρώνω τέλη και βενζίνη 9λ/100 στην καλύτερη τί να το κάνω;
Δυστυχως ειδος πολυτελειας τα 7θεσια ,τραγικη η φορολογικη πολιτικη και σε αυτο εναντια στους πολυτεκνους!
Δυστυχώς, σε αυτά που έχουν μειωμένο ΕΤΤ, ανεβάζουν την τιμή προ φόρων οι εισαγωγικές με αποτέλεσμα να εκμηδενίζεται η έκπτωση
Είναι και αυτό αλλά η μλκ με τα υβριδικά η μικρουβριδικα είναι τραγικό λάθος!
Δλδ;
Στα μικρό υβριδικά ή υβριδικά το τέλος μειώνεται στο μισό!
Αυτό εννοούσα κ εγώ. Και παρατήρησα ότι σε μοντέλα που έχουν υβριδική και μη υβριδική έκδοση, πχ Cupra, η τιμή προ φόρων της υβριδικής είναι αδικαιολόγητα υψηλή.
Ναι η κατάσταση είναι loose loose για τους πολύτεκνους.
-
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που παρήγγειλε πέρσι το e5, τέλος της χρονιάς. Και το παρέλαβε μέσα Φλεβάρη. Το είχα χαζέψει στατικά στην έκθεση το φθινόπωρο και με είχε εντυπωσιάσει. Άλλο τόσο με εντυπωσίασε και σήμερα, ίσως και λίγο παραπάνω. Γιατί σε μια έκθεση παθαίνεις overdose, ενώ τώρα το έβλεπα στο φυσικό του περιβάλλον. Και δίπλα στα κοινότυπα καθημερινά μοντέλα, έμοιαζε θωρηκτό. Τα κοψίματά του μου θύμισαν πολύ Q7 δεύτερης γενιάς, που έχει πολλές ακμές. Στο λίγο πιο χαμηλό.
Φοβεροί χώροι, τρομερή απτή ποιότητα εσωτερικού. Εξοπλισμός που κάνει τα δυτικά μοντέλα να φαίνονται απάτη. Η κοπέλα το κουμαντάρει πολύ άνετα. Με τα πίσω-πίσω καθίσματα πεσμένα, παίζεις μπάλα εκεί μέσα. Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV, πόσω μάλλον θηριώδες 7θέσιο. Δεν έχει μετρήσει ακριβώς πόσα χιλιόμετρα της βγάζει, αλλά το Βουλιαγμένη-Καλλιθέα και πίσω γίνεται λέει πολύ άνετα. Ε σιγά, αυτό έλειπε. Η εταιρεία δηλώνει 70 km, σίγουρα βγάζει και παραπάνω.
Ξενέρωσα λίγο με τα κινέζικα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Δεν το οδήγησα, απλώς με χάλασε ως περικοπή κόστους σε κάτι τόσο σημαντικό. Επίσης, στη σελίδα της εταιρείας βλέπω ότι η βασική έκδοση περιλαμβάνει μόνο τέσσερις αερόσακους. Μήπως τα έχουν κάνει μαντάρα στα στοιχεία; Δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Γιατί βλέπω ότι έχουν κάνει κι άλλα λάθη. Ας πούμε, της φίλης μου έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, ενώ στη σελίδα λέει για μηχανικά.
Εν ολίγοις, τρομερή ευκαιρία τη δεδομένη στιγμή. Ανυπομονώ να το πάρω για δοκιμή. (εν τω μεταξύ, η σελίδα αναφέρει 34,5Κ και στο Car έχει αγγελίες εμπόρων στα 32,5) -
Στις φωτογραφίες διακρίνεται και το ηρωικό Verso υγραέριο με τις 305.000 χιλιόμετρα.
-
@dimsabas said in DFSK Forum:
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που παρήγγειλε πέρσι το e5, τέλος της χρονιάς. Και το παρέλαβε μέσα Φλεβάρη. Το είχα χαζέψει στατικά στην έκθεση το φθινόπωρο και με είχε εντυπωσιάσει. Άλλο τόσο με εντυπωσίασε και σήμερα, ίσως και λίγο παραπάνω. Γιατί σε μια έκθεση παθαίνεις overdose, ενώ τώρα το έβλεπα στο φυσικό του περιβάλλον. Και δίπλα στα κοινότυπα καθημερινά μοντέλα, έμοιαζε θωρηκτό. Τα κοψίματά του μου θύμισαν πολύ Q7 δεύτερης γενιάς, που έχει πολλές ακμές. Στο λίγο πιο χαμηλό.
Φοβεροί χώροι, τρομερή απτή ποιότητα εσωτερικού. Εξοπλισμός που κάνει τα δυτικά μοντέλα να φαίνονται απάτη. Η κοπέλα το κουμαντάρει πολύ άνετα. Με τα πίσω-πίσω καθίσματα πεσμένα, παίζεις μπάλα εκεί μέσα. Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV, πόσω μάλλον θηριώδες 7θέσιο. Δεν έχει μετρήσει ακριβώς πόσα χιλιόμετρα της βγάζει, αλλά το Βουλιαγμένη-Καλλιθέα και πίσω γίνεται λέει πολύ άνετα. Ε σιγά, αυτό έλειπε. Η εταιρεία δηλώνει 70 km, σίγουρα βγάζει και παραπάνω.
Ξενέρωσα λίγο με τα κινέζικα λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Δεν το οδήγησα, απλώς με χάλασε ως περικοπή κόστους σε κάτι τόσο σημαντικό. Επίσης, στη σελίδα της εταιρείας βλέπω ότι η βασική έκδοση περιλαμβάνει μόνο τέσσερις αερόσακους. Μήπως τα έχουν κάνει μαντάρα στα στοιχεία; Δεν μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο. Γιατί βλέπω ότι έχουν κάνει κι άλλα λάθη. Ας πούμε, της φίλης μου έχει ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα μπροστινά καθίσματα, ενώ στη σελίδα λέει για μηχανικά.
Εν ολίγοις, τρομερή ευκαιρία τη δεδομένη στιγμή. Ανυπομονώ να το πάρω για δοκιμή. (εν τω μεταξύ, η σελίδα αναφέρει 34,5Κ και στο Car έχει αγγελίες εμπόρων στα 32,5)Έχει μέχρι τέλος Φεβρουαρίου 2000 κάτω το Ε5 γι'αυτό το βλέπεις στο car 32500. Παρατήρησες κάποια άλλη διαφορά σε σχέση με το σάιτ τους; Η καθρέφτες ήταν ηλεκτρικά ανοιγομενοι; Γιατί στο σάιτ λέει όχι. Παράξενο να μην έχει. Ωραίο το άσπρο.. Αν και στο σάιτ γράφει ότι δεν είναι μεταλλικό..
-
Δεν χτυπάς ένα και εσύ;
Θες που θες χώρους για τα χόμπι σου , θα έχεις και ηλεκτροκίνηση για καθημερινές μετακινήσεις
Υ.γ Πόσα λεφτά ήταν τα κέρματα;
-
@dimsabas said in DFSK Forum:
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV.
Το Λυνκο που επισης το εκθειάζεις; Ειναι πιο μικρό; Χειρότερο;
-
@fanis75 said in DFSK Forum:
@dimsabas said in DFSK Forum:
Σήμερα έπεσα τυχαία πάνω στη φίλη που Στα 34,5Κ, απλώς δεν υπάρχει άλλο PHEV.
Το Λυνκο που επισης το εκθειάζεις; Ειναι πιο μικρό; Χειρότερο;
Το Lynk απευθύνεται σε άλλο κοινό. Είναι λίγο μεγαλύτερο από XC40, ενώ αυτό θυμίζει το 7θέσιο XC90.
-
@lap said in DFSK Forum:
Δεν χτυπάς ένα και εσύ;
Θες που θες χώρους για τα χόμπι σου , θα έχεις και ηλεκτροκίνηση για καθημερινές μετακινήσεις
Δε με αφήνει αδιάφορο.
-
Συμπαθητικό το DεFουSεΚη...
-
Ψάχνω και σε ξένες σελίδες και βλέπω ένα τρελό φάουλ των Κινέζων: η βασική έκδοση έχει θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα αλλά μόνο τέσσερις αερόσακους. Πρώτα η ασφάλεια, μετά τα λούσα.
-
Το είδα προχτές από κοντά, εντυπωσιαστηκα. Θα κάνω και ένα test drive σύντομα.. 30800 με την έκπτωση και τριτεκνια
-
https://www.autovit.ro/autoturisme/anunt/dfsk-e5-ID7HppHV.html
Έβλεπα αγγελίες!
Μπορείς να το παραγγείλεις με το μπεζ εσωτερικό;
Μέσα είναι ίδιο mercedes
Αναφέρουν ecvt! Τι κιβώτιο εννοούν;
Η τιμή του είναι τζάμπα!
30 Κ κοστίζει η καλη έκδοση του Yaris cross hev?
Αυτό είναι PHEV!!! Είναι δυνατόν;;;
-
@savas89 Παρακαλώ να μην γίνεται παράθεση φωτογραφιών. {Admin}
-
η τιμή για κάποιο λόγο είναι τσάμπα. Για μένα 1) άγνωστη αξιοπιστία και 2) άγνωστη υποστήριξη είναι μεγάλα μείον.
-
Ψάχνω να μάθω για τον κινητήρα τους! Έχω την αίσθηση είναι mitsubishi! Αλλά δεν είμαι σίγουρος!
-
@lap said in DFSK Forum:
Ψάχνω να μάθω για τον κινητήρα τους! Έχω την αίσθηση είναι mitsubishi! Αλλά δεν είμαι σίγουρος!
Αν μάθεις πες . Μπαταρίες τριμερείς λιθίου αυτό μόνο βρήκα. Κόστος αντικατάστασης μπαταρίας άγνωστον
-
@dimsabas said in DFSK Forum:
Το Lynk απευθύνεται σε άλλο κοινό. Είναι λίγο μεγαλύτερο από XC40, ενώ αυτό θυμίζει το 7θέσιο XC90.
Τόσο μεγάλο ειναι!?!?! Δεν του έδωσα ιδιαίτερη σημασία στην έκθεση και δεν το θυμάμαι!
-
Είναι 4, 76 αλλά φαίνεται μεγαλύτερο γιατί έχει τετραγωνισμένο σχήμα που ξεγελάει.
-
@dimsabas said in DFSK Forum:
Είναι 4, 76 αλλά φαίνεται μεγαλύτερο γιατί έχει τετραγωνισμένο σχήμα που ξεγελάει.
Απ' ότι βλέπω είναι όσο το νέο kodiaq, μόνο το 5008 είναι 3 εκατοστά μεγαλύτερο..και το santa fe 8 cm μεγαλύτερο
DFSK Forum