Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ECOCAR YUDO
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ECOCAR YUDO
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 31 / 32
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    46
    623
    11207
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • limited_one
      limited_one moderator @cirus last edited by

      @cirus said in ECOCAR YUDO:

      @limited_one said in ECOCAR YUDO:

      Εμένα θα με βόλευε πολύ για εταιρικό, αλλά το καλοκαίρι που κάνω δυο φορές την εβδομάδα επίσκεψη στην νότια Ρόδο άρα κάνω 110 χιλιόμετρα δεν ξέρω πόσο οριακά θα ήμουν με την μπαταρία και την χρήση κλιματιστικού...

      110 χιλιομετρα αν εχεις full Μπαταρία τα κάνεις ανετα και σου μένει το 50% της μπαταρίας με το δικο μου τουλάχιστον. Σε νησι που δεν μπορεις να το πας τερμα γκάζι αρα δεν κάνεις μεγαλη κατανάλωση το εχει ανετα. Μονο αν τα έκανες εθνική με τερμα γκάζι θα πήγαινες χαμηλότερα (πάλι θα τα εβγαζε με λιγότερη μπαταρια να απομένει ομως)

      και μιλάω για το normal όχι να το βάλεις στο eco που βγαζει παραπάνω (απενεργοποιει το aircon ομως)

      Μια χαρά λοιπόν! Θα το έχω στα υπόψιν!

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • cirus
        cirus @limited_one last edited by

        @limited_one said in ECOCAR YUDO:

        @cirus said in ECOCAR YUDO:

        @limited_one said in ECOCAR YUDO:

        Εμένα θα με βόλευε πολύ για εταιρικό, αλλά το καλοκαίρι που κάνω δυο φορές την εβδομάδα επίσκεψη στην νότια Ρόδο άρα κάνω 110 χιλιόμετρα δεν ξέρω πόσο οριακά θα ήμουν με την μπαταρία και την χρήση κλιματιστικού...

        110 χιλιομετρα αν εχεις full Μπαταρία τα κάνεις ανετα και σου μένει το 50% της μπαταρίας με το δικο μου τουλάχιστον. Σε νησι που δεν μπορεις να το πας τερμα γκάζι αρα δεν κάνεις μεγαλη κατανάλωση το εχει ανετα. Μονο αν τα έκανες εθνική με τερμα γκάζι θα πήγαινες χαμηλότερα (πάλι θα τα εβγαζε με λιγότερη μπαταρια να απομένει ομως)

        και μιλάω για το normal όχι να το βάλεις στο eco που βγαζει παραπάνω (απενεργοποιει το aircon ομως)

        Μια χαρά λοιπόν! Θα το έχω στα υπόψιν!

        Έχε το αλλά να ξέρεις ότι επειδή πήρε αύξηση τιμής και το dolfin είχε προσφορά αντικειμενικά το dolfin είναι συνολικά καλύτερο με καλύτερα specs και καλύτερη αυτονομία μπαταρίας.

        Το yudo υπερτερεί μόνο σε ύψος αν θες suv και σε μήκος καθώς είναι μόλις 4 μέτρα. Σε εμφάνιση υπερτερεί νομίζω επίσης αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.

        Σε όλους όμως τους άλλους τομείς είναι καλύτερο αυτοκίνητο το dolfin αντικειμενικά. Υπερέχει σε όλα

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • limited_one
          limited_one moderator last edited by

          Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
          Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • cirus
            cirus @limited_one last edited by

            @limited_one said in ECOCAR YUDO:

            Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
            Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!

            Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.

            Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή

            Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες

            Cirus the virus

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              το έχω οδηγήσει σε test drive εδώ στη Ρόδο! μου είχε κάνει θετική εντύπωση στην διαδρομή που έκανα!
              Για προσωπικό όχημα δεν θα το έπαιρνα, αλλά για χρήση στην εταιρία μια χαρά είναι!

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser @cirus last edited by

                @cirus said in ECOCAR YUDO:

                @limited_one said in ECOCAR YUDO:

                Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
                Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!

                Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.

                Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή

                Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες

                Δεν βγάζουμε καλύτερο το 3 από το ντόλφιν.

                Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                Αυτό είναι που βοηθάει το ηλεκτρικό 3 να παίρνει συνέχεια βραβεία και μάλιστα ακόμα περισσότερα από το κοινό.

                https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-e-c3-voted-electric-car-of-the-year-2024

                Δίνει πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά που ζητάει.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                cirus D 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @limited_one last edited by

                  @limited_one said in ECOCAR YUDO:

                  το έχω οδηγήσει σε test drive εδώ στη Ρόδο! μου είχε κάνει θετική εντύπωση στην διαδρομή που έκανα!
                  Για προσωπικό όχημα δεν θα το έπαιρνα, αλλά για χρήση στην εταιρία μια χαρά είναι!

                  Ε αφου το εχεις οδηγησει που είναι το βασικότερο και έχεις εικόνα μια χαρά

                  εγω οταν το πήρα ήταν το δευτερο πιο φτηνό ηλεκτρικο που υπήρχε μετα το dacia spring που το απερριψα. Μετα αφού το πήρα εβγαλε το dolfin σε καταπληκτικη τιμή, μετα βγηκε το leapmotor t03 σε ακόμα καλύτερη τιμή που μάλλον θα ήταν το διλημμα μου για αγορα

                  Αλλα δεν το μετανιώνω που το αγόρασα, για αυτό που το θέλω σαν 2ο αμαξακι πολης είναι εξαιρετικό και ας του λείπει adas, cruise control σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα.

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @criuser last edited by

                    @criuser said in ECOCAR YUDO:

                    @cirus said in ECOCAR YUDO:

                    @limited_one said in ECOCAR YUDO:

                    Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
                    Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!

                    Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.

                    Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή

                    Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες

                    Δεν βγάζουμε καλύτερο το 3 από το ντόλφιν.

                    Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                    Δεν ισχυει, το dolfin εχει περισσότερο εξοπλισμό, καλυτερα υλικα μέσα, καλύτερη και μεγαλύτερη μπαταρια/αυτονομία, αντλια θερμότητας, υδροψυξη από το C3. Και αν βαλω και ηλεκτρονικα, ενημερώσεις για bugs κτλ που οι κινέζοι βγαζουν συνεχεια είναι πολύ πίσω από το dolfin το c3

                    Εδω στην Ελλαδα αυτά με τιμη της προσφοράς. Αν τωρα η διαφορά ήταν 10χιλιαρικα κάτω το c3 , εκει αρχιζεις και το σκεφτεσαι σαν καλύτερο φτηνο

                    Αλλα και πάλι έχεις το leapmotor t03 στα 15 που είναι καλύτερη επιλογη αν και πολύ πιο ασχημο από το c3

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      criuser last edited by

                      Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.

                      Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.

                      Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.

                      Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.

                      Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.

                      Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.

                      Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.

                      Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.

                      Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.

                      Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      cirus gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • cirus
                        cirus @criuser last edited by cirus

                        @criuser said in ECOCAR YUDO:

                        Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.

                        Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.

                        Εγω μιλησα για το γιατι είναι πολύ καλύτερο και ανώτερο το dolfin σαν αυτοκινητο από c3

                        τωρα το τι ξερει ο κόσμος από κινεζικα και το "αγνωστη μαρκα η BYD"

                        πάρε του 2023 τις πωλήσεις παγκοσμιως που βρηκα πρόχειρα και η BYD ήταν 10η μαρκα, το 2024 πρέπει να ήταν ακόμα πιο ψηλα
                        0e22d427-7217-4b34-90a9-5e63d14987a2-image.png

                        σε ηλεκτρικα ειναι νούμερο 1 σε πωλήσεις αλλα δεν σου βαζω αυτό. Σου βαζω 10η στον κόσμο το 2023 σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες και τύπους αυτοκινητων.

                        Ο κοσμος λοιπον αν δεν ξερει την BYD, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα την μάθει πάρα πολύ συντομα

                        Cirus the virus

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dettol @criuser last edited by

                          @criuser said in ECOCAR YUDO:

                          Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                          να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • gatoz
                            gatoz @criuser last edited by

                            @criuser said in ECOCAR YUDO:

                            Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.

                            Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.

                            Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.

                            Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.

                            Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.

                            Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.

                            Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.

                            Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.

                            Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.

                            Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.

                            βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
                            ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
                            μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρει

                            #milf-a-man

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              @dettol said in ECOCAR YUDO:

                              @criuser said in ECOCAR YUDO:

                              Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                              να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                              Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser @gatoz last edited by

                                @gatoz said in ECOCAR YUDO:

                                @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.

                                Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.

                                Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.

                                Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.

                                Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.

                                Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.

                                Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.

                                Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.

                                Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.

                                Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.

                                βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
                                ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
                                μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρει

                                Ουανς κρατικοδιαιτος, πάντα κρατικοδιαιτος και άσχετος με την πραγματική αγορά.

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • gatoz
                                  gatoz @criuser last edited by

                                  @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                  @gatoz said in ECOCAR YUDO:

                                  @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                  Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.

                                  Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.

                                  Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.

                                  Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.

                                  Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.

                                  Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.

                                  Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.

                                  Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.

                                  Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.

                                  Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.

                                  βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
                                  ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
                                  μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρει

                                  Ουανς κρατικοδιαιτος, πάντα κρατικοδιαιτος και άσχετος με την πραγματική αγορά.

                                  χου ιζ κρατικοδίαιτος? με 1.8 τακατω του τζιρου σε δημοσιο?
                                  και νομιζω φωναζει ποιος ειναι στα δικο του κληρονομημενο συννεφακι

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dettol @criuser last edited by

                                    @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                    @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                    @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                    Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                                    να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                                    Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                                    μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο

                                    σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ

                                    L C 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      lap @dettol last edited by

                                      @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                      @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                      @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                      @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                      Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                                      να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                                      Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                                      μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο

                                      σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ

                                      Ξέχασες τα σπαράγγια και την καλλιγραφία.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser @dettol last edited by

                                        @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                        @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                        @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                        @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                        Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                                        να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                                        Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                                        μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο

                                        σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ

                                        Δεν με πειράζει..😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonmone @criuser last edited by

                                          @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                          @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                          @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                          @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                          @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                          Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                                          να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                                          Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                                          μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο

                                          σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ

                                          Δεν με πειράζει..😊

                                          Πες του για τα 500 απούλητα dolphin που τον στοιχειώνουν και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή κάθε φορά που το ακούει!Μην καταθέτεις τα όπλα!!

                                          C 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • C
                                            criuser @antonmone last edited by

                                            @antonmone said in ECOCAR YUDO:

                                            @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                            @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                            @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                            @dettol said in ECOCAR YUDO:

                                            @criuser said in ECOCAR YUDO:

                                            Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.

                                            να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.

                                            Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.

                                            μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο

                                            σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ

                                            Δεν με πειράζει..😊

                                            Πες του για τα 500 απούλητα dolphin που τον στοιχειώνουν και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή κάθε φορά που το ακούει!Μην καταθέτεις τα όπλα!!

                                            Το όπλο είναι πάντα παρά πόδα...

                                            Οπως λέτε και εσείς...😊

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 31 / 32
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr