-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
Εμένα θα με βόλευε πολύ για εταιρικό, αλλά το καλοκαίρι που κάνω δυο φορές την εβδομάδα επίσκεψη στην νότια Ρόδο άρα κάνω 110 χιλιόμετρα δεν ξέρω πόσο οριακά θα ήμουν με την μπαταρία και την χρήση κλιματιστικού...
110 χιλιομετρα αν εχεις full Μπαταρία τα κάνεις ανετα και σου μένει το 50% της μπαταρίας με το δικο μου τουλάχιστον. Σε νησι που δεν μπορεις να το πας τερμα γκάζι αρα δεν κάνεις μεγαλη κατανάλωση το εχει ανετα. Μονο αν τα έκανες εθνική με τερμα γκάζι θα πήγαινες χαμηλότερα (πάλι θα τα εβγαζε με λιγότερη μπαταρια να απομένει ομως)
και μιλάω για το normal όχι να το βάλεις στο eco που βγαζει παραπάνω (απενεργοποιει το aircon ομως)
Μια χαρά λοιπόν! Θα το έχω στα υπόψιν!
-
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
Εμένα θα με βόλευε πολύ για εταιρικό, αλλά το καλοκαίρι που κάνω δυο φορές την εβδομάδα επίσκεψη στην νότια Ρόδο άρα κάνω 110 χιλιόμετρα δεν ξέρω πόσο οριακά θα ήμουν με την μπαταρία και την χρήση κλιματιστικού...
110 χιλιομετρα αν εχεις full Μπαταρία τα κάνεις ανετα και σου μένει το 50% της μπαταρίας με το δικο μου τουλάχιστον. Σε νησι που δεν μπορεις να το πας τερμα γκάζι αρα δεν κάνεις μεγαλη κατανάλωση το εχει ανετα. Μονο αν τα έκανες εθνική με τερμα γκάζι θα πήγαινες χαμηλότερα (πάλι θα τα εβγαζε με λιγότερη μπαταρια να απομένει ομως)
και μιλάω για το normal όχι να το βάλεις στο eco που βγαζει παραπάνω (απενεργοποιει το aircon ομως)
Μια χαρά λοιπόν! Θα το έχω στα υπόψιν!
Έχε το αλλά να ξέρεις ότι επειδή πήρε αύξηση τιμής και το dolfin είχε προσφορά αντικειμενικά το dolfin είναι συνολικά καλύτερο με καλύτερα specs και καλύτερη αυτονομία μπαταρίας.
Το yudo υπερτερεί μόνο σε ύψος αν θες suv και σε μήκος καθώς είναι μόλις 4 μέτρα. Σε εμφάνιση υπερτερεί νομίζω επίσης αλλά αυτό είναι υποκειμενικό.
Σε όλους όμως τους άλλους τομείς είναι καλύτερο αυτοκίνητο το dolfin αντικειμενικά. Υπερέχει σε όλα
-
Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα! -
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.
Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή
Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες
-
το έχω οδηγήσει σε test drive εδώ στη Ρόδο! μου είχε κάνει θετική εντύπωση στην διαδρομή που έκανα!
Για προσωπικό όχημα δεν θα το έπαιρνα, αλλά για χρήση στην εταιρία μια χαρά είναι! -
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.
Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή
Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες
Δεν βγάζουμε καλύτερο το 3 από το ντόλφιν.
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
Αυτό είναι που βοηθάει το ηλεκτρικό 3 να παίρνει συνέχεια βραβεία και μάλιστα ακόμα περισσότερα από το κοινό.
https://en.passionnement-citroen.com/post/new-citroen-e-c3-voted-electric-car-of-the-year-2024
Δίνει πολύ αυτοκίνητο για τα λεφτά που ζητάει.
-
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
το έχω οδηγήσει σε test drive εδώ στη Ρόδο! μου είχε κάνει θετική εντύπωση στην διαδρομή που έκανα!
Για προσωπικό όχημα δεν θα το έπαιρνα, αλλά για χρήση στην εταιρία μια χαρά είναι!Ε αφου το εχεις οδηγησει που είναι το βασικότερο και έχεις εικόνα μια χαρά
εγω οταν το πήρα ήταν το δευτερο πιο φτηνό ηλεκτρικο που υπήρχε μετα το dacia spring που το απερριψα. Μετα αφού το πήρα εβγαλε το dolfin σε καταπληκτικη τιμή, μετα βγηκε το leapmotor t03 σε ακόμα καλύτερη τιμή που μάλλον θα ήταν το διλημμα μου για αγορα
Αλλα δεν το μετανιώνω που το αγόρασα, για αυτό που το θέλω σαν 2ο αμαξακι πολης είναι εξαιρετικό και ας του λείπει adas, cruise control σε σχεση με τα ανταγωνιστικα μοντελα.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@limited_one said in ECOCAR YUDO:
Αν πάρω ηλεκτρικό για να το χρησιμοποιώ για τις δουλειές τις εταιρίας, θα πρέπει να είναι μαζεμένο σε διαστάσεις ώστε να παρκάρω εύκολα.
Το panda που έχουμε είναι ιδανικό για την καθημερινότητα!Ναι εγώ απλά σου εξηγώ τι ισχύει γιατί δεν μπορώ να λέω πράγματα που δεν ισχύουν όπως κάποιοι βγάζουν πχ το c3 καλύτερο από το dolfin. Αφού αντικειμενικά δεν είναι, όπως δεν είναι και το yudo.
Όμως σε ειδικές περιπτώσεις που θέλει κάποιος κάτι μικρότερο σε διαστάσεις και δεν μπαίνει το dolfin στην ζυγαριά εκεί ναι είναι μια επιλογή
Το yudo εξάλλου νομίζω ότι προς το παρόν είναι το μοναδικό μικρό suv. Δεν υπάρχει άλλο αμαξάκι να συγκριθεί. Μεγάλο πλεονέκτημα είναι και το γεγονός ότι σαν πολύ απλή κατασκευή που είναι έχει κρατηθεί το βάρος πολύ χαμηλά για ηλεκτρικό με αποτέλεσμα να έχει πολύ καλή αυτονομία παρόλο που έχει τις πιο βαριές αλλά καλύτερες lfp μπαταρίες
Δεν βγάζουμε καλύτερο το 3 από το ντόλφιν.
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
Δεν ισχυει, το dolfin εχει περισσότερο εξοπλισμό, καλυτερα υλικα μέσα, καλύτερη και μεγαλύτερη μπαταρια/αυτονομία, αντλια θερμότητας, υδροψυξη από το C3. Και αν βαλω και ηλεκτρονικα, ενημερώσεις για bugs κτλ που οι κινέζοι βγαζουν συνεχεια είναι πολύ πίσω από το dolfin το c3
Εδω στην Ελλαδα αυτά με τιμη της προσφοράς. Αν τωρα η διαφορά ήταν 10χιλιαρικα κάτω το c3 , εκει αρχιζεις και το σκεφτεσαι σαν καλύτερο φτηνο
Αλλα και πάλι έχεις το leapmotor t03 στα 15 που είναι καλύτερη επιλογη αν και πολύ πιο ασχημο από το c3
-
Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.
Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.
Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.
Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.
Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.
Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.
Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.
Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.
Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.
Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.
Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.
Εγω μιλησα για το γιατι είναι πολύ καλύτερο και ανώτερο το dolfin σαν αυτοκινητο από c3
τωρα το τι ξερει ο κόσμος από κινεζικα και το "αγνωστη μαρκα η BYD"
πάρε του 2023 τις πωλήσεις παγκοσμιως που βρηκα πρόχειρα και η BYD ήταν 10η μαρκα, το 2024 πρέπει να ήταν ακόμα πιο ψηλα
σε ηλεκτρικα ειναι νούμερο 1 σε πωλήσεις αλλα δεν σου βαζω αυτό. Σου βαζω 10η στον κόσμο το 2023 σε ΟΛΕΣ τις κατηγορίες και τύπους αυτοκινητων.
Ο κοσμος λοιπον αν δεν ξερει την BYD, ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα την μάθει πάρα πολύ συντομα
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.
Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.
Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.
Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.
Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.
Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.
Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.
Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.
Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.
Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.
βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρει -
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
-
@gatoz said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.
Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.
Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.
Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.
Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.
Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.
Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.
Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.
Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.
Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.
βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρειΟυανς κρατικοδιαιτος, πάντα κρατικοδιαιτος και άσχετος με την πραγματική αγορά.
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@gatoz said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Ξεχνάς ότι για πολύ κόσμο η επιλογή του Κινέζικου είναι εξ' ορισμού αρνητική.
Ειδικά για άγνωστες μάρκες όπως η μπιντ.
Αλλιώς δεν θα είχαν στις αντιπροσωπείες της εμτζι μεγάλες εγγλέζικες σημαίες, ούτε θα λέγαμε ότι τα βόλβο είναι σουηδικά, ενώ το αδελφάκι του το κινέζικο το πουλάνε φτηνότερα.
Προφανώς στα 20000 που έβγαινε το ντόλφιν ήταν καλή τιμή. Στα 25000 που είναι η τιμή του που είναι 5-6000 πάνω από το 3 δεν θα πούλαγε.
Ετσι και αλλιώς πάντως διαβάζουμε κάθε μέρα ότι τα ηλεκτρικά θα πάνε πιο πίσω.
Για μένα μόνο για πόλη και λήζινγκ θα έπαιζαν σαν επιλογή.
Και εκεί πράγματι θα κοίταγα και κινέζικο.
Για δικό μου και να πρέπει να σκέφτομαι μεταπώληση είπαμε Ποτέ.
Οπως δεν βάζω κινέζικες αντλίες θερμότητας στα σπίτια που φτιάχνω και επιμένω να πληρώνω την LG, έτσι δεν παίρνω αμάξι.
Οπως και αν ήμουν εφοπλιστής σε επιβατικά δεν θα αγόραζα, ή δεν θα έχτιζα ποτέ κινέζικο. Γιαπωνέζοι και Κορεάτες στα επιβατικά είναι πολύ μπροστά.
βαζεις lg μέιντ ιν τσάινα....
ουάνς εργολάβος, πάντα εργολάβος
μπορει η αγορα για τα κινεζικα να αγνοει ακομη την αξια τους και το στατους τους, ομως για τα γαλλικα και ξερει και τιμωρειΟυανς κρατικοδιαιτος, πάντα κρατικοδιαιτος και άσχετος με την πραγματική αγορά.
χου ιζ κρατικοδίαιτος? με 1.8 τακατω του τζιρου σε δημοσιο?
και νομιζω φωναζει ποιος ειναι στα δικο του κληρονομημενο συννεφακι -
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο
σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο
σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ
Ξέχασες τα σπαράγγια και την καλλιγραφία.
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο
σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ
Δεν με πειράζει..
-
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο
σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ
Δεν με πειράζει..
Πες του για τα 500 απούλητα dolphin που τον στοιχειώνουν και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή κάθε φορά που το ακούει!Μην καταθέτεις τα όπλα!!
-
@antonmone said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@criuser said in ECOCAR YUDO:
Αλλά διαβάσαμε σε ξένα τέστ και βίντεο που ανέβηκαν εδώ μέσα και ήταν συγκριτικά του ντόλφιν, του 3 και του εμτζι4 αν θυμάμαι καλά, ότι τα 2 κινέζικα, ενώ στα χαρτιά είχαν τεράστια διαφορά από το 3, στην πραγματικότητα η διαφορά ήταν πολύ μικρή και τελικά η χαμηλή τιμή του 3 έβγαζε τον ουσιαστικό νικητή.
να σου θυμισω επειδη μαλλον το "ξεχασες", οτι η εκδοση του dolphin που ειχε παρουσιαστει στα συγκριτικα ΔΕΝ ηταν αυτη που κυκλοφορει στην ελλαδα. Ηταν μια πιο φτωχη εκδοση απο την ελληνικη (95 ιπποι με 45αρα αν θυμαμαι καλα μπαταρια) ΚΑΙ ακριβοτερη.
Άρα μόνο με κατεβασμένα βρακιά πουλάνε τα κινέζικα.
μπλε, πρασινο, ριζα δυο, απειρο
σου απανταω με τον ιδιο τροπο και με την ιδια συσχετιση που απαντας και εσυ
Δεν με πειράζει..
Πες του για τα 500 απούλητα dolphin που τον στοιχειώνουν και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή κάθε φορά που το ακούει!Μην καταθέτεις τα όπλα!!
Το όπλο είναι πάντα παρά πόδα...
Οπως λέτε και εσείς...
ECOCAR YUDO