-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Παιδικός μπορεί να είναι ο κινητήρας, πάνω σε τι το στηρίζει να μάθουν και οι υπόλοιποι;
Ο V12 της Ferrari είναι πολυπετάλουδος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο V12 της Mercedes είναι μονοπετάλουδος, με 3 ανά κύλινδρο και μονό εκκεντροφόρο (καλως ήρθε το 1970 δηλαδή...). Η κατεργασία των μετάλλων και το ζύγισμα είναι τέτοια που επιτρέπουν στον Ιταλικό να γυρνάει πάνω από τις 8000 ΣΑΛ (η τελευταία έκδοση 9500), ενώ ο Γερμανικός μετά βίας ξεπερνάει τις 6000. Για να μην μιλήσουμε για ισχύ...
Πιο πολύ για σχεδιαστικές επιλογές και απαιτήσεις μου κάνει παρά για το ότι η MB έχει κουλούς μηχανικούς.
Αφού λες για V12 σκέφτομαι ότι θα μπαίναν στην S Class, που δεν πιστεύω οι απαιτήσεις των αγοραστών να ήταν 8000 στροφές αλλά ελάχιστη φασαρία, κραδασμοί κ.τ.λ. και να μπορούν να κινηθούν με μεγάλες ταχύτητες σε ευθείες για κάποια ώρα.
Και επειδή είμαστε στο θέμα της BMW, και αυτή στις 6000 στροφές είχε την ισχύ στους V12 και μονό εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες μέχρι το 2000. -
Αν οι V12 ειχαν κραδασμους θα ειχαν κανει Ιαπωνεζικο χαρακιρι οι σχεδιαστες τους.
-
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Παιδικός μπορεί να είναι ο κινητήρας, πάνω σε τι το στηρίζει να μάθουν και οι υπόλοιποι;
Ο V12 της Ferrari είναι πολυπετάλουδος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο V12 της Mercedes είναι μονοπετάλουδος, με 3 ανά κύλινδρο και μονό εκκεντροφόρο (καλως ήρθε το 1970 δηλαδή...). Η κατεργασία των μετάλλων και το ζύγισμα είναι τέτοια που επιτρέπουν στον Ιταλικό να γυρνάει πάνω από τις 8000 ΣΑΛ (η τελευταία έκδοση 9500), ενώ ο Γερμανικός μετά βίας ξεπερνάει τις 6000. Για να μην μιλήσουμε για ισχύ...
Πιο πολύ για σχεδιαστικές επιλογές και απαιτήσεις μου κάνει παρά για το ότι η MB έχει κουλούς μηχανικούς.
Αφού λες για V12 σκέφτομαι ότι θα μπαίναν στην S Class, που δεν πιστεύω οι απαιτήσεις των αγοραστών να ήταν 8000 στροφές αλλά ελάχιστη φασαρία, κραδασμοί κ.τ.λ. και να μπορούν να κινηθούν με μεγάλες ταχύτητες σε ευθείες για κάποια ώρα.
Και επειδή είμαστε στο θέμα της BMW, και αυτή στις 6000 στροφές είχε την ισχύ στους V12 και μονό εκκεντροφόρο και 2 βαλβίδες μέχρι το 2000.αφου ειναι αμαξια δρομου δεν χρειαζεται να στροφαρουν στις 8000. V12 δεν εχει κραδασμους ειναι 2 6κυλινδροι σε σειρα ενωμενοι που ειναι απολυτα εξισοροπημενοι.
-
Σιγά μην είναι και αμάξια της λαϊκής ή του σουπερμαρκετ. Οι περισσότεροι που έχουν τέτοια πανε και τα φχαριστιουνται σε πιστες. Σιγά μη δίνουν σημασία αν εχουν σταρτ στοπ και αν παιρνουν μεγαμποξ ή αν εχουν isofix.
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Σιγά μην είναι και αμάξια της λαϊκής ή του σουπερμαρκετ. Οι περισσότεροι που έχουν τέτοια πανε και τα φχαριστιουνται σε πιστες. Σιγά μη δίνουν σημασία αν εχουν σταρτ στοπ και αν παιρνουν μεγαμποξ ή αν εχουν isofix.
για ποια αμαξια λες;
-
Για φεραρι μακ λαρεν μερκ μπουκατι, ντουκατι κλπ. Οχι για τα Μ παντως
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Για φεραρι μακ λαρεν μερκ μπουκατι, ντουκατι κλπ. Οχι για τα Μ παντως
ολα μπαινουν και δεν μπαινουν σε πιστες, τα περισσοτερα δεν μπαινουν γιατι τα αγοραζουν για επενδυση. αλλα ολα τα αυτοκινητα μπορεις να τα βαλεις στην πιστα αν δεν σε πειραζουν οι φθορες.
-
Οκ θα βαλω μια κοντρα με φεραρι του 80 . Το νταστερ θα της ριξει στα αυτιά ως καλύτερο. Σωστα?
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Οκ θα βαλω μια κοντρα με φεραρι του 80 . Το νταστερ θα της ριξει στα αυτιά ως καλύτερο. Σωστα?
Η Φερραρι του 80 θα μεινει καπου στην μεση απο κινητηρα αν δεν διαλυθει απο σκουρια. το Νταστερ θα φτασει στο τερμα. Καλα αυτα δεν τα ξερεις;
-
Η συζήτηση πήγε ακριβως εκεί που ηθελες. Συγχαρητήρια!
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η συζήτηση πήγε ακριβως εκεί που ηθελες. Συγχαρητήρια!
Λεω καπου ψεμματα; Για να επαναφερεις σε κατασταση καινουριου Φερραρι του 80 θελεις 100 χιλιαρικα και παλι θα ειναι ψοφιο.
Καλυτερη επιλογη ειναι το 944 της ιδιας εποχης για πιστα.
-
Κυριοι, μπορειτε σας παρακαλω να σταματησετε να σχολιαζετε ασχετα πραγματα με το θεμα του παροντος thread?
Σαν υποψηφιος αγοραστης θα παρακαλουσα όλους οσους κατεχουν μεχρις στιγμης την νεα BMW 120 να μας δωσουν τα σχολια τους σχετικα με το αυτοκινητο απο την μεχρι τωρα εμπειρια τους (οδηγικη συμπεριφορα, ανεση ,καταναλωση κλπ κλπ)
Ευχαριστω!! -
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εννοείται, οι Ιταλαρες είναι γνωστοί για το overengineering τους , δεν μπορούν να αποδώσουν διαφορετικά, είναι ψώνια με το άθλημα, φουσκωμένα μυαλά από τα τόσα χρόνια παράδοσης, αργούν πολύ να φέρουν το αποτέλεσμα που θέλουν έχουν θέματα αξιοπιστίας τα οποία ως Ιταλαρες δεν τους ενδιαφέρουν αλλά μηχανολογικά το αποτέλεσμα θα μείνει στην Ιστορία, χαρακτηριστικά παραδείγματα οι Busso κινητήρες και οι περίτεχνες αναρτήσεις της ΑR παλιότερα.
Επίσης θυμισου πόσο καιρό τους πήρε να βγάλουν εκείνον τον 1.8 Tbi σύμφωνα με το ρεύμα της εποχής που επέβαλε το VAG. Δεν πήραν απλά ένα Turbo από το ράφι , το ρύθμισαν σε χαμηλή πίεση και το πέταξαν επάνω στον 1.8 που είχαν. Δηλαδή πρέπει να έφαγαν 2-3 χρονιά με μπινελικια και καντήλια μέχρι να κάτσουν κάτω να το σχεδιάσουν.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
(Και στο τέλος έβγαλαν ένα εξαιρετικό σύνολο που είναι σε αίσθηση και απόδοση λες και οδηγείς βελούδινο τετραλιτρο τουρμποντιζελ οι θεουληδες. ) - (Προϊστάμενος οικονομικου μετά την κυκλοφορία της 159ΤBI) Ρε μάστορα το πήρα βόλτα χθες από Μιλάνο - Τορίνο και πίσω και γύρισα με λαμπάκι βενζίνης, μήπως χάνει καύσιμο από κάπου;
- Σάλτα και γαμισου ρε λογιστακο της φαπας.
Κάπως σαν τους κορυφαίους Γιαπωνέζους μηχανικούς χωρίς όμως το κέφι των Ιταλών αφού καραδοκεί το χαρακίρι και πρέπει να καταφεύγουν σε ψυχοφθορες διαδικασίες για την μεγιστοποίηση της αξιοπιστίας.
Οι Γερμανοί από την άλλη είναι τα μεγαλύτερα λαμόγια της υφηλίου, Πανέξυπνοι μαρκετιστες από πάντα με το κορυφαίο πακέτο σε απόδοση , γκάζια και τελικές στην Autobahn με στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις, αυτό που θέλει εκείνη την στιγμή ο κόσμος με το καλύτερο περιτύλιγμα και το μέγιστο κέρδος για το μαγαζί τους.
Τι λες μωρέ; παλίκαρε Κορυφαίο πακέτο; Χαχαχα!!! Ιστορικά οι ισχυρότεροι κινητήρες στην F1 ήταν της Ferrari, ακόμα και σήμερα και το έχουν παραδεχθεί οι ανταγωνιστές (έχω quotes αν θες). Από εκεί και πέρα όταν η Ε36 316i είχε 100 άλογα, οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί είχαν 15-20 άλογα (άρα και επί της εκατό το αυτό) παραπάνω. Πραγματικά καλά γερμανικά μοτέρ είναι μόνο των Porsche GT και ΒΜW Μ, κι αυτά όμως υπολείπονταν σε σχέση με τα αντίστοιχα ιταλικά και έβγαζαν προβλήματα.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εχουν πολλα βιντεο στο ΥΤ που λενε ακριβως το αντιθετο πχ δες το M539 restorations αν γνωριζεις στοιχειωδη Αγγλικα που ανοιγει εναν κινητηρα απο Μαζερατι που ειναι ο ιδιος με αυτον στον 488. Eπισης το Μαζερατι δεν το θελει κανενας να το αγορασει γιατι καταρχας οι Ιταλοι δεν εχουν ουτε καν ανταλλακτικα για εναν κινητηρα που ακομα και σημερα ειναι σε παραγωγη.
Καλά κρασιά. Ο κινητήρας της 488 είναι flat plane με ξηρό κάρτερ, ενώ των Maserati είναι cross plane με υγρό. Για να καταλάβςεις δηλαδή ότι δεν έχεις ιδέα τι λες.
χαχα μιλαμε το ασχετο ποστ της ημερας, η μονο να διαφορα ειναι που αποθηκευει το λαδι, το αλλο ακριβως το ιδιο ειναι.
Είσαι μηχανολόγος ρε Άγη και μου λες ότι το flat plane με το cross plane είναι ίδια; Άσε το κάρτερ.
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
δεν λεει και τιποτα αυτο, αν θελει και η Μερσεντες σου κανει τετοια εκδοση. Κοιτα τον κινητηρα που ειχε το 635 στα μεσα της δεκαετιας του 80 που ηταν αγωνιστικος κινητηρας.
Κουδούνι τους έκανε η Ferrari από 1999-2004 τους Μερσενταίους στην F1. Και νε ξέρω ότι θα μπυ πεις για το αντίστοιχο σερί της Mercedes στην F1 με τον Χάμιλτον, αλλά μιλούσαμε για ατμοσφαιρικούς κινητήρες τώρα.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Η συζήτηση πήγε ακριβως εκεί που ηθελες. Συγχαρητήρια!
Λεω καπου ψεμματα; Για να επαναφερεις σε κατασταση καινουριου Φερραρι του 80 θελεις 100 χιλιαρικα και παλι θα ειναι ψοφιο.
Καλυτερη επιλογη ειναι το 944 της ιδιας εποχης για πιστα.
Λάθος πάλι. Από άποψη μοτέρ είναι εξαιρετικές όλες οι Ferrari, από το 50. Το σασί ίσως να είναι πιο ζόρικο θέμα.
-
@pstroug said in BMW 1 Series F70 (2024):
Κυριοι, μπορειτε σας παρακαλω να σταματησετε να σχολιαζετε ασχετα πραγματα με το θεμα του παροντος thread?
Σαν υποψηφιος αγοραστης θα παρακαλουσα όλους οσους κατεχουν μεχρις στιγμης την νεα BMW 120 να μας δωσουν τα σχολια τους σχετικα με το αυτοκινητο απο την μεχρι τωρα εμπειρια τους (οδηγικη συμπεριφορα, ανεση ,καταναλωση κλπ κλπ)
Ευχαριστω!!Έχετε δίκαιο κύριε. Σταματάω aμέσως. Ας τα μεταφέρει κάποιος moderator αλλού.
BMW 1 Series F70 (2024)