-
@dettol said in TESLA FORUM:
5kwh αυξηση.. κλαιν. Προφανως δεν σε χαλαει, αλλα δεν ειναι αυτο που περιμενε κανεις οταν ελεγαν "μεγαλυτερη μπαταρια".
για μένα η μεγάλη μπαταρία ειναι το Α και το Ω, κάνω συχνά ταξίδια, περίπου 10 τον χρόνο, ΑΘήνα - Χαλκιδική, και εκτός αυτού, με μεγάλη μπαταρία παίζοντας στο όριο του 20-80%, κάνεις λιγότερες φορτίσεις οποτε κρατάς το όχημα περισσότερα χρόνια.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
5kwh αυξηση.. κλαιν. Προφανως δεν σε χαλαει, αλλα δεν ειναι αυτο που περιμενε κανεις οταν ελεγαν "μεγαλυτερη μπαταρια".
για μένα η μεγάλη μπαταρία ειναι το Α και το Ω, κάνω συχνά ταξίδια, περίπου 10 τον χρόνο, ΑΘήνα - Χαλκιδική, και εκτός αυτού, με μεγάλη μπαταρία παίζοντας στο όριο του 20-80%, κάνεις λιγότερες φορτίσεις οποτε κρατάς το όχημα περισσότερα χρόνια.
με ολο το σεβασμο και τελειως φιλικα, αλλα... κλαιν μαιν. Οι 80kwh σε φτανουν μια χαρα για τετοιο ταξιδι.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
με ολο το σεβασμο και τελειως φιλικα, αλλα... κλαιν μαιν. Οι 80kwh σε φτανουν μια χαρα για τετοιο ταξιδι.
εχω ήδη ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και εχω κάνει πολλά ταξίδια. Οι 80 KWH, που νομιζω οι οφέλιμες ειναι λιγότερες, σε φτάνουν οριακά στον Κορινό. δεν λέω οτι ειναι καταστροφή αλλά 5-10 kwh θα της ήθελα.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
με ολο το σεβασμο και τελειως φιλικα, αλλα... κλαιν μαιν. Οι 80kwh σε φτανουν μια χαρα για τετοιο ταξιδι.
εχω ήδη ηλεκτρικό αυτοκίνητο, και εχω κάνει πολλά ταξίδια. Οι 80 KWH, που νομιζω οι οφέλιμες ειναι λιγότερες, σε φτάνουν οριακά στον Κορινό. δεν λέω οτι ειναι καταστροφή αλλά 5-10 kwh θα της ήθελα.
γνωμη μου και την εχω πει και στο παρελθον, δεν θα δουμε 100αρες μπαταριες σε μη κινεζικα αυτοκινητα, εκτος αν υπαρξει καποιο quantum leap στην τεχνολογια. Ακομα και να πεσει πολυ η τιμη τους, πιστευω οτι οι μπαταριες θα παραμεινουν στις εως 80-90kwh. Ειναι θεμα βαρους περισσοτερο παρα τιμης, θεωρω.
Οσο για το ταξιδι σου, εχεις πολλες επιλογες. Δεν ξερω που ακριβως πας στην χαλκ, αλλα το abrp λεει οτι φτανεις νεα μουδανια με μια 20λεπτη σταση στη λαρισα. Ακομα και 100kwh να ειχες, παλι θα επρεπε να σταματησεις. -
@dettol said in TESLA FORUM:
Οσο για το ταξιδι σου, εχεις πολλες επιλογες. Δεν ξερω που ακριβως πας στην χαλκ, αλλα το abrp λεει οτι φτανεις νεα μουδανια με μια 20λεπτη σταση στη λαρισα. Ακομα και 100kwh να ειχες, παλι θα επρεπε να σταματησεις.
Ουρανούπολη για Άγιο Όρος. Συνήθως φορτίζω στα ΙΚΕΑ στην Λάρισα στο ΔΕΗ blue λόγω της προσφοράς blue pass. Δεν διαφωνώ οτι θα έπρεπε έτσι και αλλιως να κάνω μια στάση, θα προτιμούσα Κατερίνη. Συμφωνώ απόλυτα για τις μεγάλες μπαταρίες που αναφέρεις, και εγώ πιστεύω οτι δεν θα δούμε 100αρες σε Tesla κτλ.
-
Στην Ουρανούπολη, πού γεμίζεις; Είναι κάποιο πάρκινγκ που το βάζει σε σούκο και το βρίσκεις γεμάτο;
-
@subseven said in TESLA FORUM:
Άντε γεια μας
Με το καλο! Πώς το τόλμησες χωρίς επιδότηση ; Ποιο παρηγγειλες; Φαντάζομαι να χρησιμοποίησες referral!
-
@dettol said in TESLA FORUM:
για την μπαταρια θα πω την ααγαπημενη εκφραση του iceman, "τα 'λεγα εγω!"
Υπό ποια έννοια ;
Γιατί ναι μεν και εγώ έλεγα για μεγάλη μπαταρία και range is king κλπ αλλά τα λεφτά είναι πολλά (ειδικά αν δεν το χρησιμοποιεις ) η τεχνολογία (nmc) πιο παλιά και γενικά με τεσλα σπάνια θα αγχωθείς γιατί το efficiency τους κατουράει οτιδήποτε άλλο ηλεκτρικό.
Και γενικά είναι τέτοιο το κονσεπτ που σε φορτίσεις βασίζεσαι. Μονοκοπανιά ταξίδι όπως με ένα diesel δεν κάνεις. Άρα εκεί που θα σταματήσεις 1 φορά θα σταματήσεις 2.
Το θέμα θα ήταν να μην σταμάταγες.
Αλλα πόσοι πια κάνουν συνέχεια ταξίδια ; -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
για την μπαταρια θα πω την ααγαπημενη εκφραση του iceman, "τα 'λεγα εγω!"
Υπό ποια έννοια ;
Γιατί ναι μεν και εγώ έλεγα για μεγάλη μπαταρία και range is king κλπ αλλά τα λεφτά είναι πολλά (ειδικά αν δεν το χρησιμοποιεις ) η τεχνολογία (nmc) πιο παλιά και γενικά με τεσλα σπάνια θα αγχωθείς γιατί το efficiency τους κατουράει οτιδήποτε άλλο ηλεκτρικό.
Και γενικά είναι τέτοιο το κονσεπτ που σε φορτίσεις βασίζεσαι. Μονοκοπανιά ταξίδι όπως με ένα diesel δεν κάνεις. Άρα εκεί που θα σταματήσεις 1 φορά θα σταματήσεις 2.
Το θέμα θα ήταν να μην σταμάταγες.
Αλλα πόσοι πια κάνουν συνέχεια ταξίδια ;Γιατι δεν σου αρεσει η εκφραση αυτη, οχι επειδη ειχαμε διαφωνησει σε κατι για τις μπαταριες.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στην Ουρανούπολη, πού γεμίζεις; Είναι κάποιο πάρκινγκ που το βάζει σε σούκο και το βρίσκεις γεμάτο;
Εχει πολλά σημεία. αρχικά το δημοτικό πάρκινγκ που έχει ενα διπλό 11αρη με χρονοχρέωση, ειχε και στο Xenia πέρσυ αλλά φέτος δεν λειτούργησε. Εχει στο ξενοδοχείο Akrathos Protergia , ενώ έχει βάλει και μια κυρία που εχει κάτι δωμάτια Villa Almira και εχει NRG, όλα με κανονικό wallbox 11kwh τουλάχιστον.
Ως προς την μπαταρία που λέγαμε, με εξέπλιξε θετικά η Audi με 100αρα μπαταρία στο νέο q6 sportback e tron, και έχει και πολύ καλή αυτονομία .Η μεγάλη μπαταρία (μεικτή: 100 kWh – καθαρή: 94,9 kWh) του Audi Q6 Sportback e-tron performance προσφέρει αυτονομία έως και 650 χιλιόμετρα. ΑΝτιλαμβάνομαι τους λογους, αλλά κριμα που και η Tesla δεν έκανε μια τέτοια προσέγγιση
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στην Ουρανούπολη, πού γεμίζεις; Είναι κάποιο πάρκινγκ που το βάζει σε σούκο και το βρίσκεις γεμάτο;
Εχει πολλά σημεία. αρχικά το δημοτικό πάρκινγκ που έχει ενα διπλό 11αρη με χρονοχρέωση, ειχε και στο Xenia πέρσυ αλλά φέτος δεν λειτούργησε. Εχει στο ξενοδοχείο Akrathos Protergia , ενώ έχει βάλει και μια κυρία που εχει κάτι δωμάτια Villa Almira και εχει NRG, όλα με κανονικό wallbox 11kwh τουλάχιστον.
Ως προς την μπαταρία που λέγαμε, με εξέπλιξε θετικά η Audi με 100αρα μπαταρία στο νέο q6 sportback e tron, και έχει και πολύ καλή αυτονομία .Η μεγάλη μπαταρία (μεικτή: 100 kWh – καθαρή: 94,9 kWh) του Audi Q6 Sportback e-tron performance προσφέρει αυτονομία έως και 650 χιλιόμετρα. ΑΝτιλαμβάνομαι τους λογους, αλλά κριμα που και η Tesla δεν έκανε μια τέτοια προσέγγιση
καλα εκανε και εβαλε μεγαλη μπαταρια, ωστε να μπορει να πει πως προσφερει κατι καλυτερο σε technical spec απο το model y
Το καταλαβαινω οτι το αυτοκινητο ισως απευθυνεται σε διαφορετικο κοινο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχει ΠΟΛΥ καλυτερο εσωτερικο απο το τεσλα, αλλα οταν κοστιζει +60% απο το tesla dual motor (το απλο, οχι το performance) ΚΑΙ ειναι πιο αργο ΚΑΙ εχει μεγαλυτερη καταναλωση (βρηκα 22.5kwh/100km για το audi, οταν το τεσλα εχει 20 σε αντιστοιχες συνθηκες), ε τοτε θα πρεπει να δωσεις και κατι παραπανω στον καταναλωτη εκτος απο μουρη. -
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Στην Ουρανούπολη, πού γεμίζεις; Είναι κάποιο πάρκινγκ που το βάζει σε σούκο και το βρίσκεις γεμάτο;
Εχει πολλά σημεία. αρχικά το δημοτικό πάρκινγκ που έχει ενα διπλό 11αρη με χρονοχρέωση, ειχε και στο Xenia πέρσυ αλλά φέτος δεν λειτούργησε. Εχει στο ξενοδοχείο Akrathos Protergia , ενώ έχει βάλει και μια κυρία που εχει κάτι δωμάτια Villa Almira και εχει NRG, όλα με κανονικό wallbox 11kwh τουλάχιστον.
Κάτσε, φτάνεις στην Ουρανούπολη άδειος και μπαίνεις στο Άγιον Όρος για 1-2-5 μέρες. Το αφήνεις στον 11άρη και δίνεις τα κλειδιά στη ρεσεψιόν να το μετακινήσουν όταν γεμίσει; Και μένει τόσες μέρες φουλαρισμένο; Με τα κλειδιά σε έναν άγνωστο; Δε μου φαίνεται ρεαλιστική λύση.
-
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Κάτσε, φτάνεις στην Ουρανούπολη άδειος και μπαίνεις στο Άγιον Όρος για 1-2-5 μέρες. Το αφήνεις στον 11άρη και δίνεις τα κλειδιά στη ρεσεψιόν να το μετακινήσουν όταν γεμίσει; Και μένει τόσες μέρες φουλαρισμένο; Με τα κλειδιά σε έναν άγνωστο; Δε μου φαίνεται ρεαλιστική λύση.
Οχι, πηγαινω πάντα μεσημέρι της προηγούμενης ημέρας και όταν φθάνω στο ξενοδοχείο, παω και το το φορτίζω στο 100%, και μπαίνω στο Ορος την επόμενη μέρα το πρωί. Εχω φτάσει και 9 η ώρα το βράδυ, το έβαλα στο δημοτικό πακριγνκ απευθείας, φόρτιζα και κοιμήθηκα μέσα στο αυτοκινητο. Το πρωί στις 6.30 μπηκα με το Αγία Άννα.
@dettol said in TESLA FORUM:
καλα εκανε και εβαλε μεγαλη μπαταρια, ωστε να μπορει να πει πως προσφερει κατι καλυτερο σε technical spec απο το model y
Το καταλαβαινω οτι το αυτοκινητο ισως απευθυνεται σε διαφορετικο κοινο και ειμαι σιγουρος οτι θα εχει ΠΟΛΥ καλυτερο εσωτερικο απο το τεσλα, αλλα οταν κοστιζει +60% απο το tesla dual motor (το απλο, οχι το performance) ΚΑΙ ειναι πιο αργο ΚΑΙ εχει μεγαλυτερη καταναλωση (βρηκα 22.5kwh/100km για το audi, οταν το τεσλα εχει 20 σε αντιστοιχες συνθηκες), ε τοτε θα πρεπει να δωσεις και κατι παραπανω στον καταναλωτη εκτος απο μουρη.αρα η διαφορά ειναι 22.5 -20=2.5 kwh ? αυτο καλύπτεται ομως με την μεγαλύτερη μπαταρια , και προφανώς η Audi το έκανε για αυτο τον λόγο, η τιμή ειναι μεγαλύτερη αλλά έχει άλλον εξοπλισμό απο το Tesla. Σίγουρα ως value 4 money ειναι το Tesla.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
αρα η διαφορά ειναι 22.5 -20=2.5 kwh ? αυτο καλύπτεται ομως με την μεγαλύτερη μπαταρια , και προφανώς η Audi το έκανε για αυτο τον λόγο, η τιμή ειναι μεγαλύτερη αλλά έχει άλλον εξοπλισμό απο το Tesla. Σίγουρα ως value 4 money ειναι το Tesla.
Μας ενδιαφερουν οι στηλες που γραφουν 90 και 120 (ειναι οι ταχυτητες) και διπλα αναγραφεται η καταναλωση σε wh/km
Απο περιεργεια, το εψαξα στο spreadsheet του bjorn. Οχι λοιπον, εχει μεγαλυτερη εμβελεια το q6. 10% μεγαλυτερη εμβελεια για 25% μεγαλυτερη μπαταρια. Ισως η ψαλιδα να κλεισει περισσοτερο στο juniper.
Παραμενει λιγο πιο αργο ομως το q6. -
@dettol said in TESLA FORUM:
Οχι λοιπον, εχει μεγαλυτερη εμβελεια το q6. 10% μεγαλυτερη εμβελεια για 25% μεγαλυτερη μπαταρια. Ισως η ψαλιδα να κλεισει περισσοτερο στο juniper.
Παραμενει λιγο πιο αργο ομως το q6.Μπούρδα Αουδι, απορρώ γιατι ασχολείσαι!?!? Εαν θεσ σωνει και ντε Γερμανικό ηλεχτρικό, τότε μόνο Πόρσε!
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Οχι λοιπον, εχει μεγαλυτερη εμβελεια το q6. 10% μεγαλυτερη εμβελεια για 25% μεγαλυτερη μπαταρια. Ισως η ψαλιδα να κλεισει περισσοτερο στο juniper.
Παραμενει λιγο πιο αργο ομως το q6.Μπούρδα Αουδι, απορρώ γιατι ασχολείσαι!?!? Εαν θεσ σωνει και ντε Γερμανικό ηλεχτρικό, τότε μόνο Πόρσε!
ελα ρε, ωραιο ειναι! θα ειναι και χλιδατο μεσα. Απλα ειναι αρκετα ακριβο για αυτα που προσφερει. Δεν νομιζω ομως οτι απευθυνεται σε ανθρωπους που καθονται και μετρανε τα specs.
-
Εκτός του ότι είναι κουλοί οι μηχανικοί στην Audi, μεγαλύτερο βάρος , χειρότερη αεροδυναμική το Q6 για την αυξημένη κατανάλωση;
-
@dettol said in TESLA FORUM:
ελα ρε, ωραιο ειναι! θα ειναι και χλιδατο μεσα. Απλα ειναι αρκετα ακριβο για αυτα που προσφερει. Δεν νομιζω ομως οτι απευθυνεται σε ανθρωπους που καθονται και μετρανε τα specs.
Μια μπούρδα και μισή ειναι. Σε αυτούς που απευθύνεται, προτιμάνε Taycan. Και όσοι τα πήραν βρίζουν, γιατί αυτονομία χάλια. το ίδιο και με τα αστέρια. Ο κουμπάρος τώρα τον χειμώνα έχει ακριβώς την μισή αυτονομία στο ηλεχτρικο αστέρι, έπαθε σοκ, δεν με πίστευε όταν του τα έλεγα. Και ειναι και μέσα στην αγορά, να πω δεν ήξερε. Απλά βρήκε καλή τιμή λήζινγκ.
-
@bekiaris said in TESLA FORUM:
@dimsabas said in TESLA FORUM:
Κάτσε, φτάνεις στην Ουρανούπολη άδειος και μπαίνεις στο Άγιον Όρος για 1-2-5 μέρες. Το αφήνεις στον 11άρη και δίνεις τα κλειδιά στη ρεσεψιόν να το μετακινήσουν όταν γεμίσει; Και μένει τόσες μέρες φουλαρισμένο; Με τα κλειδιά σε έναν άγνωστο; Δε μου φαίνεται ρεαλιστική λύση.
Οχι, πηγαινω πάντα μεσημέρι της προηγούμενης ημέρας και όταν φθάνω στο ξενοδοχείο, παω και το το φορτίζω στο 100%, και μπαίνω στο Ορος την επόμενη μέρα το πρωί. Εχω φτάσει και 9 η ώρα το βράδυ, το έβαλα στο δημοτικό πακριγνκ απευθείας, φόρτιζα και κοιμήθηκα μέσα στο αυτοκινητο. Το πρωί στις 6.30 μπηκα με το Αγία Άννα.
Α μάλιστα, μόνο έτσι παλεύεται. Να μένεις εκεί από το προηγούμενο βράδυ. Πού είναι τα νιάτα μας, που ξεκινούσαμε 11 το βράδυ από την Αθήνα και φτάναμε 5 το πρωί; Σε αυτό το σενάριο, απλώς ΔΕΝ πας με ηλεκτρικό.
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
Ο κουμπάρος τώρα τον χειμώνα έχει ακριβώς την μισή αυτονομία στο ηλεχτρικο αστέρι, έπαθε σοκ, δεν με πίστευε όταν του τα έλεγα. Και ειναι και μέσα στην αγορά, να πω δεν ήξερε. Απλά βρήκε καλή τιμή λήζινγκ.
ποια πηρε; eqa, eqb δεν νομιζω οτι αξιζουν τα χρηματα τους. Αν παντως πιστευε τις wltp και μετα βγηκε ΕΟ με 150km/h και χειμωνα, μαλλον λογικα εχει την μιση αυτονομια (απο τα wltp νουμερα)
TESLA FORUM