-
-
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ενεργοποίησε το αυτοκίνητο, κάποιος το έβαλε στο D, αυτός που έκατσε στην θέση του οδηγού, έκλεισε την πόρτα και έβαλε και την ζώνη ασφαλείας (μόνο με ζώνη ξεκινάνε να κινούνται τά σύγχρονα αυτοκίνητα);
Επίσης με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο ανοίγοντας η πόρτα δεν έβγαζε ηχητικό σήμα;
-
Ας υποθέσουμε ότι κάποιος ενεργοποίησε το αυτοκίνητο, κάποιος το έβαλε στο D, αυτός που έκατσε στην θέση του οδηγού, έκλεισε την πόρτα και έβαλε και την ζώνη ασφαλείας (μόνο με ζώνη ξεκινάνε να κινούνται τά σύγχρονα αυτοκίνητα);
Επίσης με ενεργοποιημένο το αυτοκίνητο ανοίγοντας η πόρτα δεν έβγαζε ηχητικό σήμα;
Aν θυμαμαι καλα το ειχα και εγω βγαλει απο το Ρ και το ειχα βαλει στο Ν και μου εκανε εντυπωση που με αφησε. Αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ηταν αυτο το μαυρο η καποιο αλλο στην εκθεση. Προφανως φοβηθηκα να το βαλω στο D. Απλα αν ειναι 17 χρονων απειρος ο οδηγος δεν καταλαβαινει τι κανει.
-
Καλή Χρονιά σε όλους!
φτάνοντας με το δελφίνι στα πρώτα 2.000 χλμ η συμβίωση είναι εξαιρετική, άρχισα να χρησιμοποιώ και το auto handbrake που δεν το χρησιμοποιούσα μέχρι τώρα για να μην ξεμάθω τελείως από το θερμικό, πολύ ωραίο το συστηματάκι αυτό
Οι καταναλώσεις συνεχίζονται το ίδιο χαμηλές με χαλαρή οδήγηση και a/c στους 27 - 28. Πήρα και 2-3 πραγματάκια από το αλί τα οποία μου φαίνονται αρκετά χρήσιμα και ταιριάζουν καλά στο αυτοκίνητο οπότε τα παραθέτω.
Περιμένω και έναν V2L τις επόμενες μέρες. -
Καλή φώτιση σε όλους!
Ακολουθεί σεντονακι..
Έχω κλείσει 4000 χιλιόμετρα πλέον με μια εξόρμηση σε εθνική οπότε ενημερώνω.....Το σχέδιο ήταν να πάω Κομοτηνή από περιοχή Θέρμης ( δηλαδή κ όλος ο περιφερειακός). Εκεί θα άφηνα το παιδί, ψώνια σε σούπερ μάρκετ κ επιστροφή. abrp έβγαζε μια στάση στη διαδρομή 9-10 λεπτά ( καθώς μετα θα φορτιζα στο Σκλαβενίτη, όπου κ τα ψώνια)
Ας σημειωθεί ότι είχα αποφασίσει να κινηθώ με ταχύτητες εθνικής.( αντίστοιχες ρυθμίσεις στην εφαρμογή abrp).
Ξεκινάω με φόρτιση στο 100% κ πρόβλεψη για 427 km . ,🤭Η διαδρομή 269 χιλιόμετρα νομίζω.Χρήση acc στα 130 κ στο γυρισμό το είχα 135, αφού αυτά αντιστοιχούν σε 132 μετρημένα στο gps.
Κάποια στιγμή στο μαμά nav βγάζει μια ειδοποίηση που δεν την πρόλαβα. Ουσιαστικά ότι δεν φτάνω κ ερώτηση να βάλει φορτιστές κ φόρτιση στη διαδρομή. Είχα αποφασίσει φόρτιση στο ύψος της Ξάνθης σε ένα σημείο κοντινό στην εθνική, αν κ το μαμα nav έδινε ένα άλλο σημείο. Τεσπά φόρτιση σε 60αρι 15λεπτα κ 15kwh κ συνέχιση με τις ίδιες ταχύτητες στον προορισμό μας.(πεντακάθαρες τουαλέτες κ ευγενικό προσωπικό, αγόρασα κ νερό ενώ είχα!).Άφιξη Κομοτηνή με σύσταση για φόρτιση καθώς του ήπια το αίμα κ φόρτιση στον ένα από τους 2 60ρηδε ένα είχε κ άλλους 6 22kwh, όλοι άδειοι φυσικά.,(Σκλαβενίτης)
Μετά από 57 λεπτά κ φόρτιση 52 kWh πάμε σπίτι στην Κομοτηνή για τακτοποίηση πραγμάτων. Στο σούπερ μάρκετ κάναμε ψώνια κ κέρασα ένα καφέ κ πήρα μια μπουγάτσα να φάμε, οπότε δεν έχασα χρόνο.
Εδώ να σημειώσω πως ήθελα να δοκιμάσω έναν 180ρη φορτιστή στην είσοδο της Κομοτηνής που πλέον δεν είχε νόημα να πάω.
Επιστροφή μόνος με 135 km/hr στην οθόνη κ ανοίγματα φυσικά, κ το σχέδιο είχε στάση στο Κερδύλια πολύ κοντά στην εθνική σε shell με (60ρη) εστιατόριο κ υποδομές για τουρίστες κ επαγγελματίες φορτηγά κλπ. Μέχρι μαγνητακι ψυγείου πήρα με το Λεοντάρι να θυμάμαι την καταγωγή μου κ τα μέρη που μεγάλωσα. Εδώ φόρτιση σχεδόν 30 λεπτά καθώς ήθελα να φτάσω με 30% μπαταρία για να είμαι άνετος για κάτι δουλειές.
Χθες το βράδυ ξαναφορτισα στο σπίτι πλέον ( η καταδρομική έγινε το Σάββατο)...
Ανακάλυψα στο EV database ένα δείκτη που δεν τον γνώριζα, 1 stop range... Δείχνει range σε ταξίδι με έναρξη με μπαταρία 100% ,ταχύτητες εθνικής φόρτιση μόλις φτάσεις στο 10% μπαταρίας σε γρήγορο φορτιστή για 15 λεπτά κ συνέχεια με συνθήκες εθνικής μέχρι 10% μπαταρία.
Έχει κλασικά για mild cold k warm temperatures.
Επιβεβαιώνω τις μετρήσεις για το δελφίνι ,(κρύο) όπως κ τους υπολογισμούς από το abrp..που ήταν ακριβείς.Συνοπτικά εμπειρία ταξιδιού dolphin
Θετικά- ποιότητα κύλισης -πλαίσιο - αναρτήσεις .
Ο δρόμος έχει πολλά μπαλώματα από φορτηγά. Η κινεζουλα δεν καταλάβαινε τίποτα, πολύ καλό φιλτράρισμα κ απορρόφηση κραδασμών.
Περίμενα πιο βάρκα γιαλό, οπότε ήταν μια ευχάριστη έκπληξη ακόμα κ στις στροφές της Καβάλας .Σε καμμία περίπτωση δεν είναι σπορ κ δεν προδιαθέτουν για τέτοια πράγματα.
- Λάστιχα κινέζικα, Στους ρυθμούς κίνησης κ στις στροφές δεν προβλημάτισαν καθόλου. Ομαλή οδήγηση φυσικά χωρίς εξεζητημένα φρεναρίσματα σε στροφές ή σε ακραίες καταστάσεις.Στα διόδια εκκινήσεις για 0-100 δεν σπίναραν καθόλου. Στο τέλος βέβαια λίγο σαν να άκουσα θόρυβο με υποψία σπινιαρίσματος κ αντιλήφθηκαν ότι έβγαλα όλη τη διαδρομή με eco/ normal mode.Αν το πατήσεις πολύ ναι θα φας λάστιχο.
Αρνητικά
-
Θόρυβος από τα Λάστιχα.
Υστερούν στο κομμάτι αυτό, κ αυτό φάνηκε σε γνωστά κομμάτια με κακή άσφαλτο, όπου σε ότι αυτοκίνητο κ να είσαι περνάει πολύς θόρυβος. Πολύ ενοχλητικό κ καταλαβαίνεις τη διαφορά μόλις μπεις σε πιο ποιοτική άσφαλτο όπου επέρχεται ηρεμία. -
Αεροδυναμικοί θόρυβοι
Ναι δεν είναι highland κ σε ταχύτητες Εθνικής (130) θα αντιληφθείς θόρυβο σε καθρέπτες.Απλα λίγο μεγαλύτερη ένταση στην αγαπημένη σου μουσική
-Κατανάλωση
οκ δεν είναι κ το πιο οικονομικό από τα ηλεκτρικά κ δεν περιμένω σε ταξίδι με φορτίσεις έξω να είναι πιο οικονομικό από ντίζελ - υβριδικά.
Σε σύγκριση με το βασιλιά model 3 υστερεί, απλά πράγματα. Δεν έχει κ καλή εφαρμογή οπότε υπολογίζω ένα 20-22 kwh/100 km, θα ήθελα πιο κοντά κ κάτω από 20. Ταχύτητες νόμιμες κ λίγο προς τα πάνω με ανοίγματα λέμε.-μαμα εφαρμογές πλοήγησης Κούκου ρουκου
Αναμενόμενο κ για αυτό πρέπει να κάνεις προετοιμασία.
Ναι στην αρχή θα υπολογίσει ότι θα φτάσεις ,κ όταν αδειάσει η μπαταρία πρέπει να προλάβεις να πατήσεις να βάλει κ σενάρια φόρτισης οπότε θα σε οδηγήσει σε φορτιστή. Δυστυχώς αυτόν που επέλεξα (abrp), δεν τον είχε, κ με έβγαζε σε άλλον κοντινό
Άρα δεν είναι 100% ενημερωμένη η βάση δεδομένων κ φυσικά δεν έχει την εμπιστοσύνη μου.Συνοπτικά με τους κάποιους περιορισμούς μπορείς να βγεις άνετα εθνική. Θα ήθελα δυνατότητα για πιο γρήγορη φόρτιση , έχει max 88.
Αν πιάσεις δεξιά κ πας 100 110 ίσως κ φτάσεις Κομοτηνή λέμε. Στο δρόμο είδα ένα δελφίνι που οδηγούσε δεξιά κ ήρεμα...
Ευχαριστώ για την υπομονή σας !
-
Ωραίος De Kouk,
άρα Θέρμη- Κομοτηνή δεν τα έχει το αυτοκίνητο, δλδ 270 χλμ σε Ε.Ο. με ταχύτητες εντός ορίων ταχύτητας, όπως καταλαβαίνω. Η διαφορά 10 χλμ δλδ. αντί 130 να πηγαίνεις με 120 έχει κάποιον ουσιαστικό αντίκτυπο στη κατανάλωση; -
ετοιμαζομουν να γραψω τις δικες μου εντυπωσεις, αλλα οι δικες σου ειναι πολυ πιο ενδιαφερουσες διοτι εκανες ταξιδακι και το εχεις οδηγησει πολυ περισσοτερο απο οτι εγω.
Προφανως καλα εκανες και εκανες σχεδιο φορτισεων βασει του abrp, αλλα το μαμα navi δεν σου βγαζει που να φορτισεις; Οταν βαζω αθηνα-θεσσαλονικη, μου βγαζει μονο του στασεις φορτισης και ποσο χρονο θα χρειαστει να φορτισω στην καθεμια. Σε διαδρομες περιπου 50χλμ (αθηνα - αεροδρομιο - πισω) εχω δει οτι η προβλεψη μπαταριας στον προορισμο ειναι αρκετα κοντα στην πραγματικοτητα.
Σημερα πηγα και πηρα φιλο απο κολονακι, τον πηγα αεροδρομιο και μετα επεστρεψα κεντρο, οποτε ειδα και εγω το αμαξι για παρατεταμενο χρονικο διαστημα σε συνθηκες εθνικης οδου. Ειχα κανει reset το consumption και ειδα συνολικα 15.5kwh/100km. Το τιμονι νιωθω οτι "βαραινει" απο καποια ταχυτητα και πανω, ισως ειναι η ιδεα μου, ισως οχι. Για καλο το αναφερω παντως. Οι αναρτησεις δεν με προβληματισαν, αλλα το οδοστρωμα της αττικης οδου ειναι γενικα καλο.Χρησιμη η πληροφορια που αναφερεις για το ev database! Δεν την ειχα υποψιν μου.
Ο φορτιστης στα κερδυλια ειναι μονος ή διπλος; Αναφερεις οτι ειναι 60αρης οποτε φοβαμαι οτι εχει μονο μια CCS.
Μεχρι τα 100km/h το αυτοκινητο θεωρω οτι ειναι αθορυβο. Γυρω στα 110-120 νομιζω οτι αρχιζουν οι αεροδυναμικοι θορυβοι. Προσωπικα, αν πηγαινα ταξιδια με αυτο, νομιζα θα περιοριζα την ταχυτητα μου στα 120km/h ωστε και να κανω πιο ησυχο ταξιδι, αλλα και να περιορισω λιγο την καταναλωση του (ναι, κανει αξιοσημειωτη διαφορα το 120 απο το 130).
Τα αρνητικα που με εχουν ξενισει το αμαξι, εχουν λιγοτερο να κανουν με το οχημα το ιδιο και περισσοτερο με την mobile app αλλα και καποιες ρυθμισεις του infotainment. Θεωρω τραγικο οτι δεν μπορεις να κανεις reset και να βλεπεις συνολικα χιλιομετρα ενος ταξιδιου, οπως επισης και καταναλωση. Επισης, θεωρω πολυ περιορισμενες τις ρυθμισεις γυρω απο την φορτιση. Δεν γινεται να φτιαξεις καλο schedule ουτε απο το αυτοκινητο, ενω λειπει παντελως η δυνατοτητα απο το mobile app. Στον προγραμματισμο του αυτοκινητου εχεις μονο δυο επιλογες, α. να ρυθμισεις ωρες εναρξης-ληξης της φορτισης, β. να βαλεις ωρα εναρξης και να ορισεις να φορτισει εως το 100%. Το προβλημα ειναι οτι για την καλη υγεια της μπαταριας (lfp ή nmc) δεν συνισταται να παραμεινει για μεγαλο χρονικο διαστημα στο 100%. Τι θα ηθελα; να ρυθμιζεις ποτε θελεις να ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ η φορτιση στο 100%. Πχ φευγω για δουλεια στις 7, να το ρυθμισω να εχει φορτισει εως το 100% στις 06:45. Θα ηθελα επισης να μπορεις να ρυθμιζεις και επιθυμητο soc φορτισης, πχ να φορτιζει εως το 80% αλλα και αμπερ φορτισης. Αυτα τα δυο τελευταια ομως ισως ειναι ψιλολεπτομεριες (που κανουν διαφορα ομως αν φορτιζεις σε εγκατασταση που δεν "αντεχει" τα 7kw του mobile charger).
Κριμα, γιατι ειναι πολυ απλα πραγματα, τα οποια μπορει να φτιαξει κανεις χωρις ιδιαιτερο κοστος.
BYD forum