-
Καλοταξιδο
Πες τους να βγαλουν το πλαισιο της πινακιδας. θα ειναι πιο ομορφο με την πινακιδα στο σασι αφου ειναι σκουρο
-
@polioan Και πολύ λες, 6 - 6.5 πιστεύω θα δεις.
-
@k-m said in CUPRA LEON F/L 2024:
Καλοταξιδο
Πες τους να βγαλουν το πλαισιο της πινακιδας. θα ειναι πιο ομορφο με την πινακιδα στο σασι αφου ειναι σκουρο
Έχεις ένα δίκιο....
-
@georgemit said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan Και πολύ λες, 6 - 6.5 πιστεύω θα δεις.
Ναι λογικά το ψιλοφούσκωσα...
-
@k-m said in CUPRA LEON F/L 2024:
Καλοταξιδο
Πες τους να βγαλουν το πλαισιο της πινακιδας. θα ειναι πιο ομορφο με την πινακιδα στο σασι αφου ειναι σκουρο
Αν βάζουν πλαίσιο που είναι θήκη για την πινακίδα, απλά αλλάζεις πλαίσιο κάποια στιγμή. Προτιμώ την πινακίδα χωρίς τρύπες!
-
Αν πήγαινα και εγώ στην εθνική 120-130 θα μπορούσα να σας πω πόσο καίει σε αυτές τις ταχύτητες. Με το προηγούμενο 1.8 180 άλογα Leon FR είχα 2 λίτρα τουλάχιστον πάνω κατανάλωση στα 100 με ίδιες συνθήκες.
Συγκρίνετε ανόμοια πράγματα το ένα είναι 1.5 150 πιο ελαφρύ και με μικρότερη ιπποδύναμη με ένα υβριδικό με περισσότερο βάρος και περισσότερη ιπποδύναμη γιατί και ο βενζινοκινητήρας βγάζει 177 άλογα και όχι 150. -
@k-m said in CUPRA LEON F/L 2024:
Καλοταξιδο
Πες τους να βγαλουν το πλαισιο της πινακιδας. θα ειναι πιο ομορφο με την πινακιδα στο σασι αφου ειναι σκουρο
Ευχαριστώ εννοείται ότι θα βγει το πλαίσιο σιγά μην τους κάνουμε και διαφήμιση
-
Αυτή η κατανάλωση είναι από το εργοστάσιο κατά την μεταφορά και μετά με εμένα
-
![
Λίγα λόγια για το καινούριο απόκτημα με κίνηση μόνο μέσα στην πόλη και λίγο Μουδανιών όσοι γνωρίζουν.
Θετικά:
- Άψογο οδηγικά, με την σωστή πίεση τιμονιού και την αίσθηση του δρόμου
- Περίμενα ότι θα κοπανουσε σε λακούβες ξερά, αλλά απορροφά πολύ όμορφα και ομαλά.
- Απίστευτος φωτισμός από την μεσαία σκάλα από τους προτζεκτορες Led χωρίς να ενοχλεί τους απέναντι.
- Κιτς, αλλά όμορφος εσωτερικός φωτισμός ledοταινιας γύρω από το ταμπλώ αλλά και κάτω από τις πόρτες.
Επίσης, όμορφες κινήσεις φωτισμών των πίσω φωτιστικών κατά την προσέγγιση και αποχώρηση του αυτοκινήτου και τα σήματα Cupra κάτω από τους καθρέπτες στον δρόμο. - Ταχύτατη οθόνη χωρίς προβλήματα... Προς το παρόν.
- Ασύρματο Android Auto με άμεση απόκριση.
- Παρόλο ότι έχω το βασικό ηχοσύστημα, εντυπωσιάστηκα από τα μπάσα και τα πρίμα σε σωστή κλίμακα για το δικό μου αυτί
- Ευκολοδηγητο με την βοήθεια του τιμονιού αλλά και του DSG
- Αξιοπερίεργα δυνατό το Κλίμα στην ζεστή ακόμα και στους 21 βαθμούς με εξωτερική θερμοκρασία 5 βαθμών και υγρασία έξω, πρωί πρωί στην Θεσσαλονίκη. Τι θα κάνει άραγε στην ψύξη;
- Άψογος κινητήρας σε θέμα κατανάλωσης ως mhb μια που στα 150 χλμ (αν και λίγα ακόμα) έκανα 7.8λ/100
Το μόνο που ακόμα δεν τόλμησα καλά είναι να το πατήσω τέρμα στο προφίλ Cupra να δω την δύναμη του απόλυτα. Λέω εγώ τώρα, να το στρώσω (ξέρω τι θα πείτε, στρωμένα έρχονται, αλλά έχω κάλο στον εγκέφαλο) και μετά να το πατήσω.
Αρνητικά:
- Ο βοηθός φωνής και αναγνώριση εντολών είναι πραγματικά για τον .... Καβάλα! Ή εγώ ακόμα δεν το έχω μάθει... καθόλου όμως. Αν και λίγο δύσκολο, μια που διάβασα τα πάντα ακόμα και τις 400 σελίδες του manual.
Του λες "Κλήση προς Μπαμπάς" (ζωντανό παράδειγμα μου σήμερα και κάνει κλήση Φώτης Bora Bora. Ότι ναναι όμως...
Του λες να ανεβάσει την θερμοκρασία ή κρυώνω και λέει Δεν σας καταλαβαίνω. - Λίγο περίεργος ο ευρυγώνιος φακός της πίσω κάμερας σε σύγκριση με το Sportage. Αλλά αυτό θεωρώ ότι συνηθίζεται
Ως προς κράτηματα και body roll ακόμα δεν μπορώ να σας πω σοβαρά, γιατί μόνο μια φορά έκανα κατέβασμα και πάτημα σε πέταλο από την στροφή αεροδρομίου για Μουδανιών προς Θεσσαλονίκη και μου φάνηκε τρένο.
Α, επίσης θεωρώ ότι τα paddles είναι λίγο άβολα για χρήση, μια που ήθελα να είναι λίγο μεγαλύτερα για να έχω πιο εύκολη πρόσβαση. Πρέπει να τα συνηθίσω και αυτά ή να βάλω μεταλλικές θήκες-βασεις που τα ψηλώνουν.Αν μου έρθει κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί, θα σας ενημερώσω.
Αλλά γενικότερα έχω μείνει τρέλα ικανοποιημένος μέχρι στιγμής.
-
@polioan το αυτοκίνητο είναι κουκλί και το μοτέρ ίσως το καλύτερο που έχει βγάλει η vw. Να το χαρείς και να το απολαύσεις, καλότυχο και καλοτάξιδο.
Είχες και το Α4 απ' ότι θυμάμαι, οπότε είσαι μαθημένος στα vag-ίτικα αυτοκίνητα! -
@andya3 said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan το αυτοκίνητο είναι κουκλί και το μοτέρ ίσως το καλύτερο που έχει βγάλει η vw. Να το χαρείς και να το απολαύσεις, καλότυχο και καλοτάξιδο.
Είχες και το Α4 απ' ότι θυμάμαι, οπότε είσαι μαθημένος στα vag-ίτικα αυτοκίνητα!Νάσαι καλά @andya3 ...
Έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές για τον κινητήρα με όλα τα καλά του μέχρι στιγμής...
Ναι σωστά, είμαι μαθημένος καλά με τα vag ιτικα...
Μου κάνουν ένα κλικ! -
@polioan said
Καλοτάξιδο να είναι και να το χαρείτε!
-
1.000 χιλιόμετρα σε 12 μέρες με το Leon. Δύο ταξίδια σε εθνική και ο κινητήρας έχει αρχίσει και δείχνει τον πολυπλευρο χαρακτήρα του. Με έχει εκπλήξει ευχάριστα το σύνολο γιατί το περίμενα κάπως πιο αργό αλλά είναι μια χαρά σβέλτο και δεν μένεις και ποτέ από μπαταρία οπότε έχεις πάντα διαθέσιμη όλη την δύναμη των 272 αλόγων και 40 κιλών ροπής. Το έστριψα και λίγο σε επαρχιακό δίκτυο και με την Dcc το βάρος δεν φαίνεται. Τα φρένα με εμπρός 340mm και πίσω 310mm αεριζόμενα και τα 4 είναι παραπάνω από επαρκή και φρενάρουν το αυτοκίνητο καλά. Έχω δοκιμάσει και launch control αλλά εικάζω λόγω του ηλεκτροκινητήρα σπινιαρει απίστευτα και απλά λυπάσαι το αμάξι. Γενικά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
-
@polioan αν και είναι νωρίς, πως σου φαίνεται η διαφορά από suv σε hatch?
-
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan αν και είναι νωρίς, πως σου φαίνεται η διαφορά από suv σε hatch?
Από τότε που είχαμε το ατύχημα οδηγούσα με C3 από την δουλειά μου, δεν το λες και hatcback, ένα κουτί με ελατήρια είναι, αλλά οκ.
Τώρα το Leon και λόγω χαμηλώματος και λόγω των buckets έχει αρκετά χαμηλό προφίλ οδήγησης.
Δεν μπορώ να πω ότι με ξένισε, ούτε ότι με χάλασε.
Θυμήθηκα τα νεαρά μου χρόνια με τουρμπίσια saxoραλα με bucket καθίσματα.
Χωρίς πλάκα, δεν με ενόχλησε ούτε στο ελάχιστο, αν και το τονίζω ότι ακόμα δεν έκανα κάποιο ταξίδι ειδικά με την δουλειά για να το συγκρίνω καλύτερα.
Τώρα με το hatchback έχω καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου και στον έλεγχό του και στην αίσθηση του δρόμου. -
@thanos-7 said in CUPRA LEON F/L 2024:
1.000 χιλιόμετρα σε 12 μέρες με το Leon. Δύο ταξίδια σε εθνική και ο κινητήρας έχει αρχίσει και δείχνει τον πολυπλευρο χαρακτήρα του. Με έχει εκπλήξει ευχάριστα το σύνολο γιατί το περίμενα κάπως πιο αργό αλλά είναι μια χαρά σβέλτο και δεν μένεις και ποτέ από μπαταρία οπότε έχεις πάντα διαθέσιμη όλη την δύναμη των 272 αλόγων και 40 κιλών ροπής. Το έστριψα και λίγο σε επαρχιακό δίκτυο και με την Dcc το βάρος δεν φαίνεται. Τα φρένα με εμπρός 340mm και πίσω 310mm αεριζόμενα και τα 4 είναι παραπάνω από επαρκή και φρενάρουν το αυτοκίνητο καλά. Έχω δοκιμάσει και launch control αλλά εικάζω λόγω του ηλεκτροκινητήρα σπινιαρει απίστευτα και απλά λυπάσαι το αμάξι. Γενικά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
το μεγαλο βαρος εμπρος δεν ειναι κατι που το καταλαβαινεις στις στροφες;
-
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan αν και είναι νωρίς, πως σου φαίνεται η διαφορά από suv σε hatch?
Από τότε που είχαμε το ατύχημα οδηγούσα με C3 από την δουλειά μου, δεν το λες και hatcback, ένα κουτί με ελατήρια είναι, αλλά οκ.
Τώρα το Leon και λόγω χαμηλώματος και λόγω των buckets έχει αρκετά χαμηλό προφίλ οδήγησης.
Δεν μπορώ να πω ότι με ξένισε, ούτε ότι με χάλασε.
Θυμήθηκα τα νεαρά μου χρόνια με τουρμπίσια saxoραλα με bucket καθίσματα.
Χωρίς πλάκα, δεν με ενόχλησε ούτε στο ελάχιστο, αν και το τονίζω ότι ακόμα δεν έκανα κάποιο ταξίδι ειδικά με την δουλειά για να το συγκρίνω καλύτερα.
Τώρα με το hatchback έχω καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου και στον έλεγχό του και στην αίσθηση του δρόμου.Ναι λογικο ειναι αυτο, αλλα τα ΣΟΥΒ εχουν πλεονεκτηματα πανω απο λακουβες, πεζοδρομια, εργα στους δρομους. Αν εχεις τελειους δρομους τα χατσμπακ ειναι καλυτερα αλλα δεν εχεις. Χατσμπακ και εγω αλλα θελω να παω ποιο ψηλα.
-
@wantone said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan said in CUPRA LEON F/L 2024:
@limited_one said in CUPRA LEON F/L 2024:
@polioan αν και είναι νωρίς, πως σου φαίνεται η διαφορά από suv σε hatch?
Από τότε που είχαμε το ατύχημα οδηγούσα με C3 από την δουλειά μου, δεν το λες και hatcback, ένα κουτί με ελατήρια είναι, αλλά οκ.
Τώρα το Leon και λόγω χαμηλώματος και λόγω των buckets έχει αρκετά χαμηλό προφίλ οδήγησης.
Δεν μπορώ να πω ότι με ξένισε, ούτε ότι με χάλασε.
Θυμήθηκα τα νεαρά μου χρόνια με τουρμπίσια saxoραλα με bucket καθίσματα.
Χωρίς πλάκα, δεν με ενόχλησε ούτε στο ελάχιστο, αν και το τονίζω ότι ακόμα δεν έκανα κάποιο ταξίδι ειδικά με την δουλειά για να το συγκρίνω καλύτερα.
Τώρα με το hatchback έχω καλύτερη αίσθηση του αυτοκινήτου και στον έλεγχό του και στην αίσθηση του δρόμου.Ναι λογικο ειναι αυτο, αλλα τα ΣΟΥΒ εχουν πλεονεκτηματα πανω απο λακουβες, πεζοδρομια, εργα στους δρομους. Αν εχεις τελειους δρομους τα χατσμπακ ειναι καλυτερα αλλα δεν εχεις. Χατσμπακ και εγω αλλα θελω να παω ποιο ψηλα.
Συμφωνώ... Αλλά μέχρι στιγμής δεν αντιλήφθηκα μεγάλη διαφορά με το Sportage που είχα.
Απλά το Sportage είχε μεγαλύτερη διαδρομή από την μπουκάλα και είχε και υδραυλικά pumps στις μπουκάλες, οπότε είχε πιο ομαλά "κοπανηματα" -
@wantone said in CUPRA LEON F/L 2024:
@thanos-7 said in CUPRA LEON F/L 2024:
1.000 χιλιόμετρα σε 12 μέρες με το Leon. Δύο ταξίδια σε εθνική και ο κινητήρας έχει αρχίσει και δείχνει τον πολυπλευρο χαρακτήρα του. Με έχει εκπλήξει ευχάριστα το σύνολο γιατί το περίμενα κάπως πιο αργό αλλά είναι μια χαρά σβέλτο και δεν μένεις και ποτέ από μπαταρία οπότε έχεις πάντα διαθέσιμη όλη την δύναμη των 272 αλόγων και 40 κιλών ροπής. Το έστριψα και λίγο σε επαρχιακό δίκτυο και με την Dcc το βάρος δεν φαίνεται. Τα φρένα με εμπρός 340mm και πίσω 310mm αεριζόμενα και τα 4 είναι παραπάνω από επαρκή και φρενάρουν το αυτοκίνητο καλά. Έχω δοκιμάσει και launch control αλλά εικάζω λόγω του ηλεκτροκινητήρα σπινιαρει απίστευτα και απλά λυπάσαι το αμάξι. Γενικά μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο.
το μεγαλο βαρος εμπρος δεν ειναι κατι που το καταλαβαινεις στις στροφες;
Οι μπαταρίες είναι πίσω κάτω από το πορτμπαγκάζ και από τα πίσω καθίσματα οπότε το βάρος μοιράζεται. Το καταλαβαίνω ότι έχει βάρος το αμάξι αλλά χωρίς να με ενοχλεί.
-
@georgemit said in CUPRA LEON F/L 2024:
Παίζει ο φίλος @polioan με το mhev 150αρι να έχει μικρότερη κατανάλωση στην ίδια διαδρομή.
Όχι απλά παίζει, το θεωρώ σχεδόν σίγουρο.Εγώ όταν είχα το Leon χειροκίνητο σε διαδρομή Π. Φάληρο - Ναύπλιο όπως ο φίλος με 140 εθνική οπότε περίπου ίδιο ΜΩΤ έγραφα 6.4 - 6.7
Τα plugin είναι για την κίνηση
CUPRA LEON F/L 2024