Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁
    • 1
    • 2
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 28
    • 61
    • 62
    • 26 / 62
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    75
    1224
    23628
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap @A d P last edited by lap

      @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      @lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

      🤷

      👡
      Παρακαλώ να μιλήσουμε με το αφεντικό

      Εγώ χρησιμοποίησα πιο απαλές εκφράσεις ρε @lap , εσύ κατευθείαν ΑΦΕΝΤΙΚΌ 😁😁

      Τεσπα, αν έρθει το αφεντικό, εεεε η alexmixaina ήθελα να πω, να ξυπνήσω και την δικιά να τα πούνε να τα συμφωνήσουν 😁😁

      😁 😁 😁

      Να τα συμφωνήσουν λέει!!!

      😆 😆 😆 😆

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • alex-mix
        alex-mix last edited by

        Παντως ενα θα πω αν εβρισκα το προηγουμενο chr σε λογικες τιμες,οχι εκδοση center 26χιλ κατσε τοσο ειχε το club πριν 2 χρονια καινουργιο απο αντιπροσωπο(γιατι κασσερι ολο το ποσο δυσκολο) δεν θα το συζητουσαμε καθολου το νημα απλως θα ανεβαζα φωτο οριστε αυτο πηρα.

        B 1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • L
          lap last edited by

          Και εμένα μου αρέσει το chr ! Από τα φλωρικα είναι το καλύτερο

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            lap last edited by

            Youtube Video

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              bill_hsd @gtsartsal last edited by

              @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

              Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
              Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
              Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
              Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
              Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
              Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
              Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

              Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
              Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
              Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
              Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
              Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

              Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
              Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
              Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
              Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

              Συγκρινουμε χειροκίνητο συμβατικό Juke με αυτόματο HEV C-HR; Έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα;
              Λογικό να βρισκονται σε άλλη κατηγορία τιμής και να έχουν κι άλλο αγοραστικό κοινό.
              Για όλα τα πράγματα υπάρχει αγοραστής, πολλώ δε μάλλον για ένα υβριδικό Toyota.
              Όσο για την κατανάλωση σε επαρχιακό, εχοντας άμεση προσωπική εμπειρία, θα μου επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα.
              Εξαλλου υπάρχουν σχετικά βιντεο (οχι από Ελλάδα) με γελοίες καταναλώσεις HEV Toyota σε B roads και εξήγησα ήδη γιατί συμβαίνει.
              Δεν το συνεχίζω, γιατί πολύ ασχοληθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει για το C-HR και τα υβριδικά Toyota γενικότερα.
              Φίλε @alex-mix εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη σου.

              Πόσο καίει Μπιλ σε επαρχιακό;
              2 ή 3;
              Δεν έχω δει τέτοια νούμερα ποτέ για κανένα υβριδικό σε επαρχιακό και να μην παρακωλύει την κυκλοφορία...
              4-5 λίτρα που ανέφερα είναι και είναι μια χαρά.
              Η τεράστια διαφορά στην κατανάλωση και στην εξοικονόμηση χρημάτων για καύσιμα είναι στο μποτιλιάρισμα.

              Screenshot_20241214_224005_MyToyota.jpg
              Screenshot_20241214_224031_MyToyota.jpg Screenshot_20241214_224058_MyToyota.jpg
              Screenshot_20241214_224346_MyToyota.jpg

              Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα απο διαδρομες μου στην Κρήτη το καλοκαιρι και ενα Ερέτρια-Χαλκιδα, που βρήκα πρόχειρα από την εφαρμογή.
              C-HR 1ης γενιάς facelift με μπαταρία λιθίου και 4ης γενιάς υβριδικό συστημα, 19ρες (GR Sport), 4 άτομα, A/C και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή.
              Στον κάμπο της Άρτας άνετα το έχει το 3,5.
              Αν ανεβει στα βουνά, στην ανάβαση θα του δείξει 7-8, (ενα συμβατικό θα είχε 12+) και στην κατηφόρα 2,5-4.(ένα συμβατικό θα είχε 6-7).

              C 1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • B
                bill_hsd @alex-mix last edited by

                @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                Παντως ενα θα πω αν εβρισκα το προηγουμενο chr σε λογικες τιμες,οχι εκδοση center 26χιλ κατσε τοσο ειχε το club πριν 2 χρονια καινουργιο απο αντιπροσωπο(γιατι κασσερι ολο το ποσο δυσκολο) δεν θα το συζητουσαμε καθολου το νημα απλως θα ανεβαζα φωτο οριστε αυτο πηρα.

                Βρίσκεις.Και χιλιόμετρα να έχει μην το φοβασαι, αρκεί να είναι πραγματικά.
                Πρόσεχε να μην είναι από leasing, για να έχεις τις πλήρεις εγγυήσεις.
                Χαρά μου να σε βοηθήσω, αν βρεις κάτι συγκεκριμένο και σου κάνει κλικ.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • alex-mix
                  alex-mix @A d P last edited by

                  @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                  @alex-mix
                  Για πες μας τώρα ποιες οι διαφορές στον εξοπλισμό των εκδόσεων cult και club και που ακριβώς κολλάει το πράγμα και ανεβαίνει το κόστος;😉😁

                  Οσα θυμαμαι.
                  Cult
                  ζαντες 17ρες ασημι αντι διχρωμες 18ρες
                  Δεν εχει φωτοχρωματικο καθρεπτη
                  Δεν εχει ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες
                  Δεν εχει ασυρματη φορτηση
                  Εχει την 8ρα οθονη
                  Δεν εχει εξυπνους αισθητηρες παρακαρισματος μπρος πισω
                  Πιο απλη επενδυση καθισματων
                  Δεν θυμαμαι για προβολεις ομιχλης.

                  P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    panormus772 @alex-mix last edited by

                    @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                    @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                    @alex-mix
                    Για πες μας τώρα ποιες οι διαφορές στον εξοπλισμό των εκδόσεων cult και club και που ακριβώς κολλάει το πράγμα και ανεβαίνει το κόστος;😉😁

                    Οσα θυμαμαι.
                    Cult
                    ζαντες 17ρες ασημι αντι διχρωμες 18ρες
                    Δεν εχει φωτοχρωματικο καθρεπτη
                    Δεν εχει ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες
                    Δεν εχει ασυρματη φορτηση
                    Εχει την 8ρα οθονη
                    Δεν εχει εξυπνους αισθητηρες παρακαρισματος μπρος πισω
                    Πιο απλη επενδυση καθισματων
                    Δεν θυμαμαι για προβολεις ομιχλης.

                    Για μένα,αυτά τα δύο είναι οι βασικές ελλείψεις.

                    alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • alex-mix
                      alex-mix @panormus772 last edited by

                      @panormus772 said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                      @alex-mix
                      Για πες μας τώρα ποιες οι διαφορές στον εξοπλισμό των εκδόσεων cult και club και που ακριβώς κολλάει το πράγμα και ανεβαίνει το κόστος;😉😁

                      Οσα θυμαμαι.
                      Cult
                      ζαντες 17ρες ασημι αντι διχρωμες 18ρες
                      Δεν εχει φωτοχρωματικο καθρεπτη
                      Δεν εχει ηλεκτρικα αναδιπλουμενους καθρεπτες
                      Δεν εχει ασυρματη φορτηση
                      Εχει την 8ρα οθονη
                      Δεν εχει εξυπνους αισθητηρες παρακαρισματος μπρος πισω
                      Πιο απλη επενδυση καθισματων
                      Δεν θυμαμαι για προβολεις ομιχλης.

                      Για μένα,αυτά τα δύο είναι οι βασικές ελλείψεις.

                      Και για μενα ,ειδικα οι αισθητηρες ρωτησα αν μπαινουν εξτρα μου ειπαν οχι μονο οι κλασσικοι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Μισό!!! Οταν λένε μόνο οι κλασικοί, τι εννοούν;

                        alt text

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        alex-mix 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • alex-mix
                          alex-mix @lap last edited by

                          @lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                          Μισό!!! Οταν λένε μόνο οι κλασικοί, τι εννοούν;

                          alt text

                          Που κανουν απλα μπιπ 🤣🤣🤣

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            otso last edited by

                            Εγω παντως μετα τα χιλιαδες μυνηματα και την πλακα δεν θυμαμαι τι αμαξι ειχε και γιατι θελει να το αντικαταστησει .
                            Απλα ειδα πλακα και μπηκα .
                            Πιο πολυ θα βοηθουσε να εγραφε ο καθενας τα αρνητικα του αμαξιου του , αντι να το προτεινει λες και ειναι το αγιο δισκοποτηρο της αυτοκινησης .
                            Καλα καποιοι κανουν λες και ανηκουν σε σεχτα μαρκας
                            Και αλλοι σαν μαοικοι που θελουν να προσηλυτισουν
                            πρωτοετη στη μαρκα τους η στην μαρκα των ονειρων τους

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • O
                              otso @lap last edited by

                              @lap said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                              Τζάμπα το ψήσιμο!👡

                              0b369638-f8be-4ff2-b2a9-51a5814dec55-image.png

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lap last edited by lap

                                Όσιος Οτσος ο επι του κύματος, μεγάλη η χάρη του!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • C
                                  criuser @fiverg last edited by

                                  @fiverg said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                  Στα 130 km/h πως ήταν το cvt του chr? Γιατί έχω την εντύπωση ότι κάπου εκεί είναι το όριο "ανεκτικοτητας" θορυβου. Με 10 η 20 χλμ παραπάνω θα σου πάρει τα αυτιά.
                                  Πήγα Γιάννενα πριν από λίγο καιρό με το 10ετιας vitara ντιζελε (που είναι και θορυβωδες) και στην Ιόνια (άδειος δρόμος, καλός καιρός, ημερα) δεν έπεσα κάτω από 140. Μια corolla station τωρινή στην ίδια ταχύτητα (αυτή την είχα δοκιμάσει πριν κάτι μήνες στο εξωτερικο) είχε πολύ θόρυβο, περισσοτερο απο το vitara! Δεν ξέρω αν είναι έτσι το chr, αν είναι κρίμα να δώσεις 36Κ και να ακούς μουγκρητό από κινητήρα έστω και αν θα κινηθείς ελάχιστες φορές με τετοιες ταχύτητες.

                                  Για αυτό τα λέει ο γάτος για συνταξιούχους και εγώ ΚΤΕΛ...

                                  Μέχρι 90 - 100 για να λένε για οικονομία...

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    criuser @A d P last edited by criuser

                                    @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    @alex-mix said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                    Γενικα θεωρω πως οι περισσοτεροι εδω μεσα δεν μας τρεχουν τα λεφτα απο τα μπαντζακια ,ετσι εβαλα ενα μπατζετ σε βενζινη εως 26 ,μετα ειπα θα παω σε κατι που να εχει εξοικονομηση καυσιμου .Γιατι αλλο δοση πχ juke 150 ευρω και καπου αλλα 200βενζινες το μηνα και αλλο πχ golf 300 το μηνα δοση και 200 βενζινη το μηνα .

                                    Από την στιγμή που τα οδηγησες και έχεις πάρει μια μικρή γεύση, θα επικεντρωθώ στις επιδόσεις, αφού δεν υπάρχει θέμα χώρων (ξεπαιδιασες που λέμε και στο χωριό μου 😁)

                                    Σύγκριση ΥΠΕΡΑΤΟΥ 😁😁

                                    _______________________Μέγιστη Ταχύτητα (Km/h)-------Επιτάχυνση 0-100km/h (sec)
                                    CHR 33500 ή 29000...........................170___________________________9.9
                                    Juke 22500..........................................180__________________________10.7
                                    Captur 26600.......................................173___________________________13
                                    Puma 26500........................................191___________________________9.8
                                    T roc 1.5 150. 29000..........................208___________________________8.8

                                    Το διόρθωσες και δεν το είδα...

                                    C3 aircross / opel frontera hybrid 136. 24400/25000..........................193___________________________8.8

                                    Επειδή μιλάμε για ΥΠΕΡΑΤΟΥ, ανεξάρτητα αν του αρέσουν ή όχι.😊

                                    Για μένα (οπτικά και ΥΠΕΡΑΤΟΥ σύγκριση πάντα) δεν αξίζουν τα επιπλέον χρήματα από τα 22000 του Juke για κανένα από αυτά που έχει στη λίστα του. Εσύ δλδ θα έδινες 2-2,5 χιλιάρικα παραπάνω για το c3 air;;; ή για το Frontera ;;; από τη στιγμή που δεν ψάχνει/ χρειάζεται τους επιπλέον χώρους. (και σου δινω ότι θα είναι αξιόπιστο το νέο μοτέρ, χάριν συντομίας 😁😁)
                                    Μπορεί και να γλυτώσει και 1000€ από τόκους, γιατί η Nissan διαφημίζει 2,9% επιτόκιο+ φόρους

                                    Για μένα δεν βλέπεται το Τζούκ.

                                    Αν πήγαινα στον όμιλο, θα πήγαινα καρφί για το Καπτούρ.

                                    Επίσης το 3 αιρκρος σε χειροκίνητο έχει στην μεσαία 21400 και το 3 σκέτο σε υβριδικό στην πλούσια 22900, που ίσως δεν χάνει πολύ από το Τζούκ σε χώρους. Δεν έχω μπει μέσα στο τζουκ, αφού και άσχημο είναι και δεν έχει κάτι να ξεχωρίζει.

                                    Α έχει βγάλει και το 2008 σε χειροκίνητο με τα 100 άλογα στα 22500 μείον τις εκπτώσεις.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • C
                                      criuser @gtsartsal last edited by

                                      @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                      @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                      Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                                      Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                                      Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                                      Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                                      Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                                      Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                                      Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                                      Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                                      Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                                      Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                                      Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                                      Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                                      Το 4 με 5 είναι ανύπαρκτο. Νομίζω ότι 5 με 6 σε ιδανικές συνθήκες και αυτό, γιατί ο ατμοσφαιρικός κινητήρας καίει...

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        andya3 @criuser last edited by

                                        @criuser said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                        @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                        @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                        Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                                        Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                                        Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                                        Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                                        Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                                        Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                                        Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                                        Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                                        Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                                        Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                                        Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                                        Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                                        Το 4 με 5 είναι ανύπαρκτο. Νομίζω ότι 5 με 6 σε ιδανικές συνθήκες και αυτό, γιατί ο ατμοσφαιρικός κινητήρας καίει...

                                        Μπορεί κάποιος που έχει βγάλει "ειδικό δίπλωμα υβριδικού" όπως ο συμφορουμίτης παραπάνω να κάψει κάτι λιγότερο. Ένας μέσος οδηγός υβριδικού, αποκλείεται να κάψει κάτω από 4,5-5,0 σε ταχύτητες πάνω από 60-70.

                                        Τόσο καίει και το T-Roc με φυσιολογική άνετη οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να ξαναπάς σε ειδική σχολή οδήγησης 😁

                                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • C
                                          criuser @bill_hsd last edited by criuser

                                          @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          @a-d-p said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          @gtsartsal said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          @bill_hsd said in Ηρθε η ωρα....μαλλον😁😁😁😁😁:

                                          Η χρήση ενός υβριδικού (Toyota) είναι μια εντελώς διαφορετική smooth εμπειρία σε σχέση με ένα συμβατικό (βενζίνη ή dìesel), που αξίζει κάποιος να τη ζει καθημερινά.
                                          Ήδη από τα test drive έχει πάρει μια μυρωδιά και ο ενδιαφερόμενος @alex-mix
                                          Δεν είναι η κατανάλωση και η οικονομία μόνο, όπως κάποιοι επιμένετε, το αυτοκίνητο έχει σύγχρονο πάτωμα, διπλά ψαλίδια και λοιπές λεπτομέρειες που το καθιστούν εξαιρετικά ενδιαφέρον οδηγικά, χωρίς να χάνει σε άνεση.
                                          Προτείνετε τρικυλινδρο Άσσο, που αν τον ακούσετε να περνάει διπλα σας τρίζει ολόκληρος (έχει X1 sDrive 18i F48 LCI ο πατέρας μου και ακούγεται το ίδιο ακριβώς), αφήστε που θα είναι θεόσκληρο.
                                          Επειδή κάποιοι δεν έχετε ζήσει με υβριδικό Toyota, γραφετε και υποθετικά σενάρια καταναλώσεων.
                                          Το υβριδικό θέλει ρολλαρισμα, για να φορτίζει από την κύλιση και το ελαφρύ φρενάρισμα, οπότε σε επαρχιακό δρόμο είναι ακόμα οικονομικοτερο από την καθαρά αστική χρήση, όπου αν πέφτει συχνά σε μποτιλιάρισμα. κάποιες φορές αναγκάζεται να λειτουργήσει ο θερμικός, με αποτέλεσμα αύξηση της κατανάλωσης.
                                          Στα διάφορα οικονομοτεχνικά σενάρια σύγκρισης του C-HR με το Juke, που κατα τα λοιπά δεν συγκρίνονται, αφού ανήκουν σε διαφορετικά segments, δεν έχετε λάβει υπόψη την πολυ καλύτερη μεταπώληση (και μάλλον και αξιοπιστία) των Toyota.

                                          Θα συμφωνήσω ότι η χρήση υβριδικού με συγκεκριμένο στυλ οδήγησης είναι μια πολύ ευχάριστη εμπειρία
                                          Εκτός από το τελευταίο σχετικά με τη χρήση σε επαρχιακό...
                                          Κάτι 2.5 ,3,4 κατανάλωση σε υβριδικά Τογιότα τα έχουμε δει μόνο σε κίνηση μέσα στην πόλη σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος....
                                          Σε επαρχιακό, αν έχω καταλάβει καλά, είναι από 4 έως 5. Μια χαρά είναι και αυτό.
                                          Το Μάζντα μου είναι από 5 έως 6 σε επαρχιακούς και χαλαρά έως 100....

                                          Εγώ θα διαφωνήσω και με την μεταπώληση
                                          Πιο εύκολα θα φύγει το κατά 14000€ φθηνότερο Juke, άλλη κατηγορία τιμής.
                                          Όσο ακριβότερο ένα αυτοκίνητο τόσο συρρικνώνεται το πλήθος των υποψηφίων αγοραστών, ειδικά μετά τις 27-30.000€ δυσκολεύουν πολύ τα πράγματα για τους ιδιώτες πωλητές, κυρίως.
                                          Αν μιλούσαμε για ίδιας τιμής ή με μικρότερη διαφορά, τότε ναι, υπερέχει ξεκάθαρα το Toyota , τράπεζα 🏦 που λέμε 😁...

                                          Συγκρινουμε χειροκίνητο συμβατικό Juke με αυτόματο HEV C-HR; Έχουν καμία σχέση μεταξύ τους τα δύο αυτοκίνητα;
                                          Λογικό να βρισκονται σε άλλη κατηγορία τιμής και να έχουν κι άλλο αγοραστικό κοινό.
                                          Για όλα τα πράγματα υπάρχει αγοραστής, πολλώ δε μάλλον για ένα υβριδικό Toyota.
                                          Όσο για την κατανάλωση σε επαρχιακό, εχοντας άμεση προσωπική εμπειρία, θα μου επιτρέψετε να γνωρίζω καλύτερα.
                                          Εξαλλου υπάρχουν σχετικά βιντεο (οχι από Ελλάδα) με γελοίες καταναλώσεις HEV Toyota σε B roads και εξήγησα ήδη γιατί συμβαίνει.
                                          Δεν το συνεχίζω, γιατί πολύ ασχοληθηκα. Ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει ό,τι θέλει για το C-HR και τα υβριδικά Toyota γενικότερα.
                                          Φίλε @alex-mix εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο αυτοκίνητο που ταιριάζει στις ανάγκες και την τσέπη σου.

                                          Πόσο καίει Μπιλ σε επαρχιακό;
                                          2 ή 3;
                                          Δεν έχω δει τέτοια νούμερα ποτέ για κανένα υβριδικό σε επαρχιακό και να μην παρακωλύει την κυκλοφορία...
                                          4-5 λίτρα που ανέφερα είναι και είναι μια χαρά.
                                          Η τεράστια διαφορά στην κατανάλωση και στην εξοικονόμηση χρημάτων για καύσιμα είναι στο μποτιλιάρισμα.

                                          Screenshot_20241214_224005_MyToyota.jpg
                                          Screenshot_20241214_224031_MyToyota.jpg Screenshot_20241214_224058_MyToyota.jpg
                                          Screenshot_20241214_224346_MyToyota.jpg

                                          Μερικά ενδεικτικά παραδείγματα απο διαδρομες μου στην Κρήτη το καλοκαιρι και ενα Ερέτρια-Χαλκιδα, που βρήκα πρόχειρα από την εφαρμογή.
                                          C-HR 1ης γενιάς facelift με μπαταρία λιθίου και 4ης γενιάς υβριδικό συστημα, 19ρες (GR Sport), 4 άτομα, A/C και χωρίς ιδιαίτερη προσοχή.
                                          Στον κάμπο της Άρτας άνετα το έχει το 3,5.
                                          Αν ανεβει στα βουνά, στην ανάβαση θα του δείξει 7-8, (ενα συμβατικό θα είχε 12+) και στην κατηφόρα 2,5-4.(ένα συμβατικό θα είχε 6-7).

                                          Εντάξει είπαμε ότι το διασκεδάζουμε αλλά εδώ πιάστηκες με την γίδα στην πλάτη.

                                          Εχω βάλει και εγώ με το πετρέλαιο κατηφορικές διαδρομές με 1,5 με 2 λίτρα στα 100 κατανάλωση, αλλά το να βάλεις Χαλκίδα - Ερέτρια που όλοι κάνουμε από 15 έως 25 λεπτά ανάλογα με την κίνηση και εσύ να το κάνεις από διπλάσιο έως τριπλάσιο χρόνο 😊 😁 😀 😬 😂 😹 😌 😸 απλά μας δουλεύεις ψιλό γαζί.

                                          Το πετρέλαιο καίει 3-4 λίτρα σε αυτές τις διαδρομές, αφού βγάζω 4,5 σε όλη την διαδρομή Κύμη - Αθήνα με ταχύτητες όρια + 20 στην Εθνική, αλλά και με 55-65 ανάλογα με την κίνηση στο Κύμη - Χαλκίδα που είναι το 55 % της διαδρομής, ενώ βέβαια έχουμε και το παρκάρισμα στο πάρκινγκ που θέλει και 2 μανούβρες και την κίνηση μέσα στην πόλη.

                                          1cb1903c-6265-4218-a7b6-977ae9a7f455-Screenshot_2024-12-15-10-48-20-580_com.psa.mym.mycitroen.jpg

                                          Επίσης το να κάνεις 45 λεπτά τα 26,4 επαρχιακά χλμ, σημαίνει ότι στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής ήσουν σταματημένος με ανοικτή την μηχανή, άρα εκεί μηδένιζες την κατανάλωση, που χωρίς αυτή ήσουν σε μεγάλα 6άρια ή και 7άρια που είναι και η αδήριτη και στυγνή πραγματικότητα...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                          • George 0
                                            George 0 last edited by

                                            Καλά ναι. Πληρώστε και μην γκρινιάζετε

                                            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 28
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 26 / 62
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr