-
Άντε αν δεν θες δίλιτρο. Δες της Ρενώ. Αν έχει κάποιο μοντέλο με τον diesel της. Εξαιρετικός κινητήρας.
-
Ψάχνοντας για νάρκες στον γαλλογερμανικό άξονα (Opel Astra)
-
Αμαξάρα το νέο άστρα, αλλά....
Και εμένα με εκνευρίζει η Stellantis. Διότι, δεν δίνει σημασία στην αξιοπιστία. Μια εποχή με παλιά διοίκηση είχε κάνει άλματα βελτίωσης και ξαφνικά τα τελευταία 5 έτη κατέρρευσε.
-
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Άντε αν δεν θες δίλιτρο. Δες της Ρενώ. Αν έχει κάποιο μοντέλο με τον diesel της. Εξαιρετικός κινητήρας.
Το 2λιτρο προβληματίζει γιατί δεν ξέρω πώς θα ξυπνήσουν στην εφορία αύριο. Και το megane πάντως είναι στα υπόψιν.
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Άντε αν δεν θες δίλιτρο. Δες της Ρενώ. Αν έχει κάποιο μοντέλο με τον diesel της. Εξαιρετικός κινητήρας.
Το 2λιτρο προβληματίζει γιατί δεν ξέρω πώς θα ξυπνήσουν στην εφορία αύριο. Και το megane πάντως είναι στα υπόψιν.
Και το megane το είχε ένας επαγγελματίας που γνώριζω και πίνει νερό στο όνομα του. Ταξιδεύει όλη την Ελλάδα και είναι άψογο.
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας;
φυσικά και όχι.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Τα μοντέλα που πωλούνται τώρα έχουν αυτή των προηγούμενων προδιαγραφών;
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Τα μοντέλα που πωλούνται τώρα έχουν αυτή των προηγούμενων προδιαγραφών;
Δεν έχει σημασία τι έχουν, διαλύουν όλα.
-
@criuser said in PEUGEOT FORUM:
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Ερώτηση προς τους γνώστες της PSA για τον HDi 1,5λ-130hp: έχουν λυθεί τα θέματα αξιοπιστίας; Για την καδένα γράφω, η πληγή του adblue γνωστή.
Η καδένα αλλάζει σε 8 χιλ στην εγγύηση και όλα καλά.
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
-
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Το παίρνεις ληζινκγ και δεν ασχολείσαι με τέτοια πεζά πράγματα!
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
Δηλαδη πας στην αντιπροσωπεια και τους λες το δικο μου εχει 7mm οποτε βαλτε μου την 8αρα ή περιμενεις να ανατιναχτει το μοτερ?
Το παίρνεις ληζινκγ και δεν ασχολείσαι με τέτοια πεζά πράγματα!
Η βλαβη ειναι βλαβη. Και αυτος στο leasing μπορει να πονεσει μετα αν του δωσουν κανα ταρταλο μεχρι να επισκευαστει το αυτοκινητο που ηθελε.
Βεβαια υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις.
Το θεμα ειναι να μην σε αφησει πουθενα μακρια, σε κανα ταξιδι και στα γ@μησει ολα!! -
@chrisk6 said in PEUGEOT FORUM:
Η βλαβη ειναι βλαβη. Και αυτος στο leasing μπορει να πονεσει μετα αν του δωσουν κανα ταρταλο μεχρι να επισκευαστει το αυτοκινητο που ηθελε.
Βεβαια υπαρχουν περιπτωσεις και περιπτωσεις.
Το θεμα ειναι να μην σε αφησει πουθενα μακρια, σε κανα ταξιδι και στα γ@μησει ολα!!Ειρωνικό ήταν το ποστ μου, αλλά στο λήζινγκ τουλάχιστον δεν θα το πληρώσεις ούτε θα μείνεις χωρίς αμάξι (ειναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν ίδιας κατηγορίας). Στο λήζινγκ απλά πας το αφήνεις και σου λένε πότε να το πάρεις. Τώρα, ότι θα μείνεις κάποια στιγμή ειναι σχεδόν σίγουρο, απλά εύχεσαι να μην ειναι σε ταξίδι με την οικογένεια (όπως το έπαθε ένας συνάδλεφος το καλοκαίρι).
-
Αλλάζει σε όλους τους κατόχους σε 8χιλ, ανάκληση δηλαδή; Ή κατόπιν τεχνικού ελέγχου σε κάθε όχημα;
-
@dhc said in PEUGEOT FORUM:
Αλλάζει σε όλους τους κατόχους σε 8χιλ, ανάκληση δηλαδή; Ή κατόπιν τεχνικού ελέγχου σε κάθε όχημα;
Αμα στην αλλαξουνε με οχταρα πιστευεις οτι γλυτωσες? τρακοσεςπενηνταεφτα οδηγιες εχουνε βγαλει για τα λαδια γιατι σπανε λεει και αυτες. καποιες χιλιαδες κακομοιριδες τους τρεχουνε στα δικαστηρια.
οτιναναι ειναι η μηχανολογια τους, αν δεν σε αφησει απο ιμαντες-καδενες, πιστεψε με εχει πολλα αλλα για να το κανει...
ναι, 3008 εχω. -
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο του γάτου έρχομαι να ρωτήσω, εφόσον τόσο καιρό αφήνει να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς ότι τυγχάνει οικονομικά ευκατάστατος, γιατί δεν έχει αλλάξει όχημα;
-
Στηρίζει την εργατική τάξη των μαστόρων. Σου λέει γερό και σταθερό μηνιάτικο μεροκάματο τα Stellantis
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο του γάτου έρχομαι να ρωτήσω, εφόσον τόσο καιρό αφήνει να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς ότι τυγχάνει οικονομικά ευκατάστατος, γιατί δεν έχει αλλάξει όχημα;
Γιατί το 3008 φεβ είναι εργαλείο από τα λίγα.
-
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο του γάτου έρχομαι να ρωτήσω, εφόσον τόσο καιρό αφήνει να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς ότι τυγχάνει οικονομικά ευκατάστατος, γιατί δεν έχει αλλάξει όχημα;
γιατι οτι ευκολια εχω ειναι αποκτημενη με σκληρο τροπο, δηλαδη σκληρη δουλεια και δεν πεταω γιουρα, προτιμω να τους δινω αλλιως αξια αντι για ροδες
το αμαξι ειναι ληζινγκ και πρεπει να ληξει το συμβολαιο αλλιως εχει πεναλτυ
επισης εχω και αλλα οχηματα για να κινουμαι
απο την αλλη ποτε αλλοτε δεν ειχα τοσα πολλα προβληματα. καθε τρεις και λιγο κατι θα βγαλει. σε σημειο που εχει αρχισει να γινεται σημαντικος ο χρονος που του αφιερωνω.
λιγες ειναι οι μερες του, μολις βρω χρονο θα αλλαξει, κατι εχω στο μυαλο μου και σιγουρα δεν θα ειναι γαλλικο.
αλλα εξαλος ειμαι και γιατι εχουνε προβληματα ολα τα γαλλοχρεπα που εχω μπλεξει και περιμενω να ληξουν τα συμβολαια τους, πχ το κορσα του μικρου στις 24 παει ωμεγα για αλλαγη ερ κοντισιον, την τριτη συνολικα στα 60k. μετα απο 2 αντμπλου, αμορτισερ, καδενα, κεντρικη μοναδα, μοκετες(!!!) που αρχισανε χωρις λογο να μαδανε, λεντοφαναρο δεξι, μηχανισμο μπαγκαζ, αριστερο ημιαξονιο και γενικα τα χιλια στραβα της μοιρας του.
οτι χειροτερο εχει παρουσιασει η μηχανολογια, κανουν το τις ες άι που ειχα καποτες να δειχνει υποδειγμα αξιοπιστιας.
για εμενα οποιος παιρνει πλεον πεζώ, οπελ, σιτροεν και καμποσα απο τα τζιπ (σε οσα δεν εχουν βαλει ακομη χερι οι απατεωνες) ειναι οπαδος του μαζωχ.το 3008 φεβ ειναι μεν το καλυτερο οδηγικα και τραβηχτικα φεβ αλλα ειναι αθλια κατασκευασμενο οπως και ολα τα 3008.
σας εγραψε καπου και ο ντελτα πως γνωρισε και ειχα και εγω συνομιλιες με τον γαλλο που εκανε το ντηβελοπμεντ τους, ε, και ο ιδιος μιλαει για σιχαμερη διαχειριση και κατασκευες. -
@sabas_thess said in PEUGEOT FORUM:
Με όλο το σεβασμό στο πρόσωπο του γάτου έρχομαι να ρωτήσω, εφόσον τόσο καιρό αφήνει να εννοηθεί εμμέσως πλην σαφώς ότι τυγχάνει οικονομικά ευκατάστατος, γιατί δεν έχει αλλάξει όχημα;
Γιατί θέλει να έχει να λέει.
Όπως θέλει και να ταλαιπωρείται στα βουνά με το Βιταρα.Είναι λίγο κινκι μάλλον..
Και δεν είναι απλά μαζωχ...
Είναι ο αρχηγός της εξέδρας τους.
PEUGEOT FORUM