-
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Εχω περάσει από διάφορα στάδια ως προς τα ηλεκτρικά, σε ένα σημείο θα έλεγα οτι έγινα αρκετά αντι-tesla σε βαθμό να υποστηρίζω αποκλειστικά BYD (ανέμενα με εξαιρετικό ενδιαφέρον το Sealion 7 αλλά ψιλο-απογοητεύτικα), Hyundai -Ioniq 5 και ΚΙΑ -EV6, εκ των οποίων θα ήθελα να κινηθώ σε αγορά σε 1-1.5 χρόνο από τώρα (καλά να ειμαστε πρώτα). Δυστυχώς, η ευτυχώς, αντιλήφθηκα οτι η Tesla και ειδικά το Y που προορίζω να αγοράσω, δεν έχει ανταγωνιστή ως προς το Efficiency και το Value 4 money. Καλό το Seal, δεν με τρελαίνει σαν desing, αλλά ειναι ελκυστικό, αλλά δεν το τοποθετώ στο ίδιο με ένα Tesla. Πολύ πιθανόν στο μέλλον οι ισσοροπίες να αλλάξουν. Επίσης, για να μην με πείτε Tesla Fun, οι μπαταρίες, tesla powerwall 3 είναι αρκετά καλές, αλλά οι κινέζικες Sigenergy ειναι πολύ πιο μπροστά, οπως και στα φ/β η Tesla δεν γοητεύει.
-
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Εχω περάσει από διάφορα στάδια ως προς τα ηλεκτρικά, σε ένα σημείο θα έλεγα οτι έγινα αρκετά αντι-tesla σε βαθμό να υποστηρίζω αποκλειστικά BYD (ανέμενα με εξαιρετικό ενδιαφέρον το Sealion 7 αλλά ψιλο-απογοητεύτικα), Hyundai -Ioniq 5 και ΚΙΑ -EV6, εκ των οποίων θα ήθελα να κινηθώ σε αγορά σε 1-1.5 χρόνο από τώρα (καλά να ειμαστε πρώτα). Δυστυχώς, η ευτυχώς, αντιλήφθηκα οτι η Tesla και ειδικά το Y που προορίζω να αγοράσω, δεν έχει ανταγωνιστή ως προς το Efficiency και το Value 4 money. Καλό το Seal, δεν με τρελαίνει σαν desing, αλλά ειναι ελκυστικό, αλλά δεν το τοποθετώ στο ίδιο με ένα Tesla. Πολύ πιθανόν στο μέλλον οι ισσοροπίες να αλλάξουν. Επίσης, για να μην με πείτε Tesla Fun, οι μπαταρίες, tesla powerwall 3 είναι αρκετά καλές, αλλά οι κινέζικες Sigenergy ειναι πολύ πιο μπροστά, οπως και στα φ/β η Tesla δεν γοητεύει.
tesla (αυτοκινητο, φβ, μπαταρια) δεν αγοραζεις για τα specs (αν και δεν ασχημα), αλλα για την διασυνδεση, το interface, την ευκολια χρησης και την δελεαστικη τιμη. Βασικα ειναι ολα τα προτερηματα της apple, αλλα σε τιμες xiaomi.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και τωρα που υπαρχει ανταγωνισμος, συνεχιζουν να πουλανε καλα τα οχηματα της εταιρειας. Απλα δεν εχει μικρα οχηματα και εκει βρηκαν ευκαιρια και χωθηκαν οι κινεζοι -
tesla (αυτοκινητο, φβ, μπαταρια) δεν αγοραζεις για τα specs (αν και δεν ασχημα),
Ποιο έχει καλύτερα spec ομως? δηλαδή αντί για ένα Y υπάρχει κάποιο κινέζικο που το θεωρεις καλύτερο ?
Δεν ειναι τυχαιο οτι ακομα και τωρα που υπαρχει ανταγωνισμος, συνεχιζουν να πουλανε καλα τα οχηματα της εταιρειας. Απλα δεν εχει μικρα οχηματα και εκει βρηκαν ευκαιρια και χωθηκαν οι κινεζοι
Εχεις απόλυτο δικιο σε αυτο
-
-
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να απογοητευτεί κάποιος δυνητικός αγοραστής του Seal(η λέξη
θαυμαστής είναι αδόκιμη),επειδή δεν είναι Tesla ή οτιδήποτε άλλο.Ειδικα κάποιος «θαυμαστής»θα έλεγε καλύτερα που δεν είναι Tesla.
Ειδικά στη σημερινή εποχή της απεριόριστης πληροφορίας και με την δυνατότητα που δίνουν προς τιμήν τους και οι δύο εταιρείες να δοκιμάσεις τα καλύτερα οχήματα τους,αποκλείεται κάποιος να κάνει λάθος επιλογή.
Κοινώς αν το ισοζύγιο αρνητικών -θετικών του κάθε οχήματος σε συνάρτηση βέβαια με το υποκειμενικό αισθητικό του πράγματος,καλύπτει τον επίδοξο κάτοχο δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να απογοητευτεί κάποιος ότι και αν διαλέξει.
Disclaimer τα παραπανω δεν αποτελούν μομφή για τα Tesla τα οποία είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα. -
@antonmone said in BYD forum:
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να απογοητευτεί κάποιος δυνητικός αγοραστής του Seal(η λέξη
θαυμαστής είναι αδόκιμη),επειδή δεν είναι Tesla ή οτιδήποτε άλλο.Ειδικα κάποιος «θαυμαστής»θα έλεγε καλύτερα που δεν είναι Tesla.
Ειδικά στη σημερινή εποχή της απεριόριστης πληροφορίας και με την δυνατότητα που δίνουν προς τιμήν τους και οι δύο εταιρείες να δοκιμάσεις τα καλύτερα οχήματα τους,αποκλείεται κάποιος να κάνει λάθος επιλογή.
Κοινώς αν το ισοζύγιο αρνητικών -θετικών του κάθε οχήματος σε συνάρτηση βέβαια με το υποκειμενικό αισθητικό του πράγματος,καλύπτει τον επίδοξο κάτοχο δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να απογοητευτεί κάποιος ότι και αν διαλέξει.
Disclaimer τα παραπανω δεν αποτελούν μομφή για τα Tesla τα οποία είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα.Με ταξίδεψες …
-
tesla (αυτοκινητο, φβ, μπαταρια) δεν αγοραζεις για τα specs (αν και δεν ασχημα),
Ποιο έχει καλύτερα spec ομως? δηλαδή αντί για ένα Y υπάρχει κάποιο κινέζικο που το θεωρεις καλύτερο ?
Το "καλυτερο" ειναι κατι πολυ σχετικο σε ενα οχημα οπου σημασια εχουν απειροι παραγοντες για τον αγοραστη. Δεν ειναι μονο η επιταχυνση και η εμβελεια. Καποιος μπορει να μην γουσταρει την εργονομια των τεσλα και να θελει φυσικους διακοπτες. Αλλος μπορει να θελει καμερες 360 ή να θελει αποκλειστικα lfp μπαταρια.
-
Ας πω κάτι μιας και χάθηκε η δοκιμή του Σκιαννη για το υβριδικό Seal.
Καθε φορά το παιδί γίνεται και καλύτερο,στην παρουσίαση,στην γλώσσα που χρησιμοποιεί ,στην κάμερα και κυρίως στις πληροφορίες τις οποίες δίνει.
Αποφεύγει δε και τους βαρύγδουπους τίτλους στα βίντεο όπως αυτό το «διαστημική τεχνολογία»στη δοκιμή του Atto.
Πολύ χρήσιμες πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους,καλύπτουν τα πάντα,μεγάλα σε διάρκεια αλλά δεν κουράζουν επουδενί παραδόξως και γενικά μια πάρα πολύ καλή προσπάθεια ειδικά για ελληνική βιντεοδοκιμη.
Στα του οχήματος έχει δυστυχώς αρκετά αρνητικά με σημαντικοτερο όλων η απόλυτη εξάρτηση της 4κινησης από το ποσοστό της μπαταρίας.
Το ότι καίει αρκετά στον αυτοκινητόδρομο προσωπικά δεν περίμενα κάτι καλύτερο από τα 8 στα 120 ή τα 10 στα 140 που αναφέρονται στο βίντεο από ένα υβριδικό 2.2 τόνων με χάλια αεροδυναμική. -
Το "καλυτερο" ειναι κατι πολυ σχετικο σε ενα οχημα οπου σημασια εχουν απειροι παραγοντες για τον αγοραστη. Δεν ειναι μονο η επιταχυνση και η εμβελεια. Καποιος μπορει να μην γουσταρει την εργονομια των τεσλα και να θελει φυσικους διακοπτες. Αλλος μπορει να θελει καμερες 360 ή να θελει αποκλειστικα lfp μπαταρια.
Νομιζω κάνουμε τα απλά πράγματα σύνθετα, προφανέστατα το "καλύτερο" ειναι υποκειμενικό, όμως ξεκινάμε από τα βασίκα. Ενα ηλεκτρικό όχημα κρίνεται πρώτα από το μέγεθος της μπαταρίας και την αυτονομία που προσφέρει, κοινώς την κατανάλωση kwh/100 χιλιόμετρα -σε αντιστοιχεία με την ιπποδύναμη του. Από εκει και πέρα, μετά κρίνεις την ποιότητα κατασκευής, την οδηγική συμπεριφορά, τον εξοπλισμο (πχ αντλία θερμότητας) και μετά design - εσωτερικό. Ολα παίζουν το ρόλο τους, για τον καθένα άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο, ειναι υποκειμενικό το θέμα. Απλά επειδή αναφέρθηκε οτι το Tesla κάποιος δεν το αγοράζει για τα specs, ενώ εγώ, αντιθέτως, θέλω να το αγοράσω για αυτό ακριβώς τον λόγο, θα ήθελα να ακούσω την αντίθετη άποψη για να καταλαβω μηπως μου διαφεύγει κάτι
-
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να απογοητευτεί κάποιος δυνητικός αγοραστής του Seal(η λέξη
θαυμαστής είναι αδόκιμη),επειδή δεν είναι Tesla ή οτιδήποτε άλλο.Ειδικα κάποιος «θαυμαστής»θα έλεγε καλύτερα που δεν είναι Tesla.
Ειδικά στη σημερινή εποχή της απεριόριστης πληροφορίας και με την δυνατότητα που δίνουν προς τιμήν τους και οι δύο εταιρείες να δοκιμάσεις τα καλύτερα οχήματα τους,αποκλείεται κάποιος να κάνει λάθος επιλογή.
Κοινώς αν το ισοζύγιο αρνητικών -θετικών του κάθε οχήματος σε συνάρτηση βέβαια με το υποκειμενικό αισθητικό του πράγματος,καλύπτει τον επίδοξο κάτοχο δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να απογοητευτεί κάποιος ότι και αν διαλέξει.
Disclaimer τα παραπανω δεν αποτελούν μομφή για τα Tesla τα οποία είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα.Με ταξίδεψες …
Δωρεάν εγώ και οι Τρύπες!!Για καλό ή για κακό το γράφεις;
-
@antonmone said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να απογοητευτεί κάποιος δυνητικός αγοραστής του Seal(η λέξη
θαυμαστής είναι αδόκιμη),επειδή δεν είναι Tesla ή οτιδήποτε άλλο.Ειδικα κάποιος «θαυμαστής»θα έλεγε καλύτερα που δεν είναι Tesla.
Ειδικά στη σημερινή εποχή της απεριόριστης πληροφορίας και με την δυνατότητα που δίνουν προς τιμήν τους και οι δύο εταιρείες να δοκιμάσεις τα καλύτερα οχήματα τους,αποκλείεται κάποιος να κάνει λάθος επιλογή.
Κοινώς αν το ισοζύγιο αρνητικών -θετικών του κάθε οχήματος σε συνάρτηση βέβαια με το υποκειμενικό αισθητικό του πράγματος,καλύπτει τον επίδοξο κάτοχο δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να απογοητευτεί κάποιος ότι και αν διαλέξει.
Disclaimer τα παραπανω δεν αποτελούν μομφή για τα Tesla τα οποία είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα.Με ταξίδεψες …
Δωρεάν εγώ και οι Τρύπες!!Για καλό ή για κακό το γράφεις;
Για καλο, για καλό !
-
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
@red_monster said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Σήμερα θα παίξει και ταξίδι οπότε θα έχουμε και μέτρηση στα 120 για το Seal. Γενικώς μου αρέσει πολύ. Αλλά (προς απογοήτευση των θαυμαστών του)... Tesla ΔΕΝ είναι!
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω γιατί να απογοητευτεί κάποιος δυνητικός αγοραστής του Seal(η λέξη
θαυμαστής είναι αδόκιμη),επειδή δεν είναι Tesla ή οτιδήποτε άλλο.Ειδικα κάποιος «θαυμαστής»θα έλεγε καλύτερα που δεν είναι Tesla.
Ειδικά στη σημερινή εποχή της απεριόριστης πληροφορίας και με την δυνατότητα που δίνουν προς τιμήν τους και οι δύο εταιρείες να δοκιμάσεις τα καλύτερα οχήματα τους,αποκλείεται κάποιος να κάνει λάθος επιλογή.
Κοινώς αν το ισοζύγιο αρνητικών -θετικών του κάθε οχήματος σε συνάρτηση βέβαια με το υποκειμενικό αισθητικό του πράγματος,καλύπτει τον επίδοξο κάτοχο δεν υπάρχει καμμία απολύτως περίπτωση να απογοητευτεί κάποιος ότι και αν διαλέξει.
Disclaimer τα παραπανω δεν αποτελούν μομφή για τα Tesla τα οποία είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα.Με ταξίδεψες …
Δωρεάν εγώ και οι Τρύπες!!Για καλό ή για κακό το γράφεις;
Για καλο, για καλό !
Εισιτήριο!!!!
Πέρα από την πλάκα,είμαστε πολύ τυχεροί που ζούμε εποχή,που σε τεχνολογικό επίπεδο πρακτικά υπάρχουν ελάχιστα κακά αυτοκίνητα.
Αντιθέτως υπάρχουν οχήματα για κάθε γούστο,βαλαντι,χόμπι,ανάγκη,τεχνολογικές και τεχνικές ανησυχίες ακόμα και βίτσια!
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Ας το απολαύσουμε ακόμα και στα στενά την Κυψέλης ή στα βουνά του Γάτου!
ΑΚΟΜΑΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΧΩΡΑΜΕ ΜΕΣΑ Criuser!!!! -
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
-
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
Μεγάλη διαφορά όμως!!! Άντε πες και κατουρημένος, μπορείς να πας σε 4 ώρες με ένα ηλεκτρικό;
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
Μεγάλη διαφορά όμως!!! Άντε πες και κατουρημένος, μπορείς να πας σε 4 ώρες με ένα ηλεκτρικό;
γνωστός με tesla που πάει αέρα Θεσσαλονίκη Αθήνα( έχει εταιρεία ή κάτι τέτοιο) έχει παραγγείλει το νέο με 700 χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι αυτό που έθεσες
χωρίς στάση κ με ταχύτητες υψηλές...να το θέσω ευγενικά.Έχει το τετρακίνητο κ. θα το δώσει σε πωλητή...
Μόλις μάθω τα κατορθώματά του θα ενημερώσω...
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
Μεγάλη διαφορά όμως!!! Άντε πες και κατουρημένος, μπορείς να πας σε 4 ώρες με ένα ηλεκτρικό;
γνωστός με tesla που πάει αέρα Θεσσαλονίκη Αθήνα( έχει εταιρεία ή κάτι τέτοιο) έχει παραγγείλει το νέο με 700 χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι αυτό που έθεσες
χωρίς στάση κ με ταχύτητες υψηλές...να το θέσω ευγενικά.Έχει το τετρακίνητο κ. θα το δώσει σε πωλητή...
Μόλις μάθω τα κατορθώματά του θα ενημερώσω...
και εγειρεται το ερωτημα τι σημαινει για τον καθενα "υψηλες ταχυτητες"; οριο εθνικης οδου; οριο +10%; ταχυτητες αυτοφωρου;
Αλλα το εργο ειναι χιλιοπαιγμενο και πρακτικα δεν ενδιαφερει παρα μονο στο τελειως θεωρητικο επιπεδο. -
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
Μεγάλη διαφορά όμως!!! Άντε πες και κατουρημένος, μπορείς να πας σε 4 ώρες με ένα ηλεκτρικό;
γνωστός με tesla που πάει αέρα Θεσσαλονίκη Αθήνα( έχει εταιρεία ή κάτι τέτοιο) έχει παραγγείλει το νέο με 700 χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι αυτό που έθεσες
χωρίς στάση κ με ταχύτητες υψηλές...να το θέσω ευγενικά.Έχει το τετρακίνητο κ. θα το δώσει σε πωλητή...
Μόλις μάθω τα κατορθώματά του θα ενημερώσω...
Ούτε πάλι θα πηγαίνει αεροπορία και ακατουρητος
-
@red_monster said in BYD forum:
Ούτε πάλι θα πηγαίνει αεροπορία και ακατουρητος
Πως στο διαολο να τα ταιριαξεις αυτα?
-
@antonmone said in BYD forum:
@antonmone said in BYD forum:
Είμαστε ακόμα πιο τυχεροί γιατί τα πιο προηγμένα τεχνολογικά από αυτά έρχονται σε τιμές που ελάχιστα χρόνια πριν ήταν απλησίαστα για εμάς το πόπολο!
Δεν το βλέπω αυτό. Ένα hot hatch της προκοπής δεν υπάρχει πια σε νορμάλ τιμή (πάει και το i30N), ούτε κι ένα δυνατό saloon, με το οποίο μπορείς να πας Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακατούρητος σε 4 ώρες...
To ακατουρητος ειναι η λεξη που κανει τη διαφορα!
Μεγάλη διαφορά όμως!!! Άντε πες και κατουρημένος, μπορείς να πας σε 4 ώρες με ένα ηλεκτρικό;
γνωστός με tesla που πάει αέρα Θεσσαλονίκη Αθήνα( έχει εταιρεία ή κάτι τέτοιο) έχει παραγγείλει το νέο με 700 χιλιόμετρα. Το ζητούμενο είναι αυτό που έθεσες
χωρίς στάση κ με ταχύτητες υψηλές...να το θέσω ευγενικά.Έχει το τετρακίνητο κ. θα το δώσει σε πωλητή...
Μόλις μάθω τα κατορθώματά του θα ενημερώσω...
και εγειρεται το ερωτημα τι σημαινει για τον καθενα "υψηλες ταχυτητες"; οριο εθνικης οδου; οριο +10%; ταχυτητες αυτοφωρου;
Αλλα το εργο ειναι χιλιοπαιγμενο και πρακτικα δεν ενδιαφερει παρα μονο στο τελειως θεωρητικο επιπεδο.Ενδιαφέρει αυτούς που το κάνουν συχνά. Πες 4 ώρες, εύκολο με την σημερινή χάραξη. Πλέον δεν το κάνω, αλλά το έκανα κάθε ΠΣΚ κάποτε (Αθήνα-Θεσσαλονίκη την Παρασκευή στο σχόλασμα και Θεσσαλονίκη-Αθήνα τη Δευτέρα ξημέρωμα), τότε που περνούσαμε Τέμπη και Μαλιακό!!!
BYD forum