Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 388
    • 389
    • 390
    • 391
    • 392
    • 488
    • 489
    • 390 / 489
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    142
    9767
    284132
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @monman2 last edited by

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      @wantone said in TESLA FORUM:

      @dettol said in TESLA FORUM:

      @monman2 said in TESLA FORUM:

      Ρε μπας και ο ξαφνικός πλουτισμός έκανε ανθρώπους απο το παπί να πανε κατευθείαν σε tesla ; Γιαυτό και η ακατανόητη συμπεριφορά του δεξιού ποδιού.

      δεν ξερω αν θυμαστε, αλλα ειχαμε ενα αντιστοιχο περιστατικο με ενα model x (αν θυμαμαι καλα) στην λεωφορο ειρηνης (πευκη) οπου "επιταχυνε απο μονο του ξαφνικα" και στουκαρε καπου. Αγχωθηκε με κατι ο οδηγος, πατησε το γκαζι, το αυτοκινητο δεν ητνα σε chill, επιταχυνε, ο οδηγος αγχωθηκε ακομα περισσοτερο, στουκαρε.

      δεν θα επρεπε ομως το emergency breaking να σταματησει το αμαξι;

      2602557c-fa5e-4849-a031-1d947972af7f-image.png

      Αν πατάς γκάζι μάλλον οχι

      "αποτομα" γκαζι. Διοτι με κανονικο πατημα για ταχυτητες πολης το οχημα ακινητοποιειται

      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagkirk last edited by

        Τι να πω, μου θυμίζει τρίχρονα που μπαίνουν πρώτη φορά σε ηλεκτρικό αμαξάκι και μόλις πανικοβάλλονται λίγο κρατάνε πατημένο το δεξί πεντάλ μέχρι να τους σταματήσει κάποιο εμπόδιο.

        Μήπως τους ξεφεύγει λόγω μεγάλης επιτάχυνσης όταν πατάνε βαθιά το πεντάλ όπως έχουν συνηθίσει σε ένα θερμικό για να επιταχύνουν γρήγορα, τους μπερδεύει μάλλον και το πάτα άσε που θέλει το opd και σε κατάσταση πανικού παθαίνουν κοκομπλοκο.

        Εγώ πάντως σε αυτόματα αυτοκίνητα έχω εκπαιδεύσει και το αριστερό πόδι να πατάει το φρένο, είτε σε κατάσταση πανικού, είτε ελαφρά σε στροφιλικια για να φορτίζω-πιεζω τις αναρτήσεις εντός στροφής για να γυρίσει λίγο το πίσω μέρος.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @vagkirk last edited by

          @vagkirk said in TESLA FORUM:

          Μήπως τους ξεφεύγει λόγω μεγάλης επιτάχυνσης όταν πατάνε βαθιά το πεντάλ όπως έχουν συνηθίσει σε ένα θερμικό για να επιταχύνουν γρήγορα, τους μπερδεύει μάλλον και το πάτα άσε που θέλει το opd και σε κατάσταση πανικού παθαίνουν κοκομπλοκο.

          θα το καταλαβαινα αυτο αν συνεβαινε με το που παρελαβαν το αυτοκινητο, αλλα οχι οταν εχει περασει αρκετος χρονος με το οχημα στην κατοχη τους.

          I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • I
            iceman7 @dettol last edited by iceman7

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @vagkirk said in TESLA FORUM:

            Μήπως τους ξεφεύγει λόγω μεγάλης επιτάχυνσης όταν πατάνε βαθιά το πεντάλ όπως έχουν συνηθίσει σε ένα θερμικό για να επιταχύνουν γρήγορα, τους μπερδεύει μάλλον και το πάτα άσε που θέλει το opd και σε κατάσταση πανικού παθαίνουν κοκομπλοκο.

            θα το καταλαβαινα αυτο αν συνεβαινε με το που παρελαβαν το αυτοκινητο, αλλα οχι οταν εχει περασει αρκετος χρονος με το οχημα στην κατοχη τους.

            Βρε συ Χάρη, κυκλοφορούν τόσα ζώα ανάμεσα μας.
            Στο μπέρδεμα με το γκάζι νομίζεις θα κολλήσουν ;
            Το ότι κάποιος πήρε Τεσλα δεν σημαίνει ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πόσοι νομίζεις ψώνισαν φθηνό γκάζι ή στις αρχές ειδικά συνεχή κοίταγμα στα φανάρια και όταν κυκλοφορούσαν ;

            D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @iceman7 last edited by

              @iceman7 said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @vagkirk said in TESLA FORUM:

              Μήπως τους ξεφεύγει λόγω μεγάλης επιτάχυνσης όταν πατάνε βαθιά το πεντάλ όπως έχουν συνηθίσει σε ένα θερμικό για να επιταχύνουν γρήγορα, τους μπερδεύει μάλλον και το πάτα άσε που θέλει το opd και σε κατάσταση πανικού παθαίνουν κοκομπλοκο.

              θα το καταλαβαινα αυτο αν συνεβαινε με το που παρελαβαν το αυτοκινητο, αλλα οχι οταν εχει περασει αρκετος χρονος με το οχημα στην κατοχη τους.

              Βρε συ Χάρη, κυκλοφορούν τόσο ζώα ανάμεσα μας.
              Στο μπέρδεμα με το γκάζι νομίζεις θα κολλήσουν ;
              Το ότι κάποιος πήρε Τεσλα δεν σημαίνει ότι είναι κάτι το ιδιαίτερο. Πόσοι νομίζεις ψώνισαν φθηνό γκάζι ή στις αρχές ειδικά συνεχή κοίταγμα στα φανάρια και όταν κυκλοφορούσαν ;

              προφανως δεν θεωρω οτι ειναι κατι το ιδιαιτερο. Το βλεπουμε αυτο απο τα ποστ στο fans και στο owners'. Απλα τη διαφορα αναμεσα στο μαμημενο γκαζι και το φρενο πρεπει να ξερουν. Δεν φταιει το αυτοκινητο που εχει γκαζι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • I
                iceman7 @monman2 last edited by iceman7

                @monman2 said in [TESLA FORUM]

                Το παραπάνω είναι τόσο ψαγμένο που σε τοποθετώ στην τοπ τριάδα των ατόμων του φόρουμ που αξίζει κάποιος να λάβει την γνώμη τους σοβαρά 👍

                Για το YC δεν με ακούς μόνο 😜😜
                Αν και εσύ τουλάχιστον αγόρασες value for money έκδοση και σε σωστή τιμή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • R
                  red_monster last edited by

                  Φταίει το ΤΕΣΛΑ γιατί μερικοί συμπολίτες μας μπερδεύουν το γκάζι με το φρένο ?
                  Να το εντάξουμε στο αρνητικά του και να συνεχίσουμε τη γκρίνια !

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ataim
                    ataim last edited by

                    Σε λίγο ο elon θα αφαιρέσει και τα πεντάλ, θα μπουν σε μενού στην οθόνη. Problem solved.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • katafractos17
                      katafractos17 @dettol last edited by katafractos17

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @monman2 said in TESLA FORUM:

                      @wantone said in TESLA FORUM:

                      @dettol said in TESLA FORUM:

                      @monman2 said in TESLA FORUM:

                      Ρε μπας και ο ξαφνικός πλουτισμός έκανε ανθρώπους απο το παπί να πανε κατευθείαν σε tesla ; Γιαυτό και η ακατανόητη συμπεριφορά του δεξιού ποδιού.

                      δεν ξερω αν θυμαστε, αλλα ειχαμε ενα αντιστοιχο περιστατικο με ενα model x (αν θυμαμαι καλα) στην λεωφορο ειρηνης (πευκη) οπου "επιταχυνε απο μονο του ξαφνικα" και στουκαρε καπου. Αγχωθηκε με κατι ο οδηγος, πατησε το γκαζι, το αυτοκινητο δεν ητνα σε chill, επιταχυνε, ο οδηγος αγχωθηκε ακομα περισσοτερο, στουκαρε.

                      δεν θα επρεπε ομως το emergency breaking να σταματησει το αμαξι;

                      2602557c-fa5e-4849-a031-1d947972af7f-image.png

                      Αν πατάς γκάζι μάλλον οχι

                      "αποτομα" γκαζι. Διοτι με κανονικο πατημα για ταχυτητες πολης το οχημα ακινητοποιειται

                      Στις οδηγίες απ' ότι διαβάζω και καταλαβαίνω, λέει ότι όταν έχει ενεργοποιηθεί το emergency beaking, ακόμη και αν επιταχύνεις απότομα, το αυτοκίνητο δεν θα λύσει τα φρένα.

                      Το θέμα είναι αν σε νορμάλ συνθήκες που δεν είναι ενεργοποιημένο το emergency breaking και εσύ αποφασίσεις να επιταχύνεις απότομα προς έναν τοίχο, το αμάξι τι είναι προγραμματισμένο να κάνει;
                      Θα αποφασίσει να φρενάρει για να σε γλιτώσει ή θα πει "μεγάλε κι εγώ μαζί σου πάμε να περάσουμε από μέσα";
                      Βασικά το ίδιο ερώτημα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα φαντάζομαι. Η αποφυγή πρόσκρουσης λειτουργεί όταν έχεις πατημένο το γκάζι απότομα ή όχι;

                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @katafractos17 last edited by

                        @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        @monman2 said in TESLA FORUM:

                        @wantone said in TESLA FORUM:

                        @dettol said in TESLA FORUM:

                        @monman2 said in TESLA FORUM:

                        Ρε μπας και ο ξαφνικός πλουτισμός έκανε ανθρώπους απο το παπί να πανε κατευθείαν σε tesla ; Γιαυτό και η ακατανόητη συμπεριφορά του δεξιού ποδιού.

                        δεν ξερω αν θυμαστε, αλλα ειχαμε ενα αντιστοιχο περιστατικο με ενα model x (αν θυμαμαι καλα) στην λεωφορο ειρηνης (πευκη) οπου "επιταχυνε απο μονο του ξαφνικα" και στουκαρε καπου. Αγχωθηκε με κατι ο οδηγος, πατησε το γκαζι, το αυτοκινητο δεν ητνα σε chill, επιταχυνε, ο οδηγος αγχωθηκε ακομα περισσοτερο, στουκαρε.

                        δεν θα επρεπε ομως το emergency breaking να σταματησει το αμαξι;

                        2602557c-fa5e-4849-a031-1d947972af7f-image.png

                        Αν πατάς γκάζι μάλλον οχι

                        "αποτομα" γκαζι. Διοτι με κανονικο πατημα για ταχυτητες πολης το οχημα ακινητοποιειται

                        Στις οδηγίες απ' ότι διαβάζω και καταλαβαίνω, λέει ότι όταν έχει ενεργοποιηθεί το emergency beaking, ακόμη και αν επιταχύνεις απότομα, το αυτοκίνητο δεν θα λύσει τα φρένα.

                        Το θέμα είναι αν σε νορμάλ συνθήκες που δεν είναι ενεργοποιημένο το emergency breaking και εσύ αποφασίσεις να επιταχύνεις απότομα προς έναν τοίχο, το αμάξι τι είναι προγραμματισμένο να κάνει;
                        Θα αποφασίσει να φρενάρει για να σε γλιτώσει ή θα πει "μεγάλε κι εγώ μαζί σου πάμε να περάσουμε από μέσα";
                        Βασικά το ίδιο ερώτημα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα φαντάζομαι. Η αποφυγή πρόσκρουσης λειτουργεί όταν έχεις πατημένο το γκάζι απότομα ή όχι;

                        απο οσο γνωριζω, ολα τα συστηματα αυτοματης πεδησης, το μονο που κανουν ειναι να ενεργοποιουν τα φρενα. Δεν σου κοβουν το γκαζι

                        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          Youtube Video

                          Ήρθαν, καμία δικαιολογία.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus @dettol last edited by

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @katafractos17 said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @monman2 said in TESLA FORUM:

                            @wantone said in TESLA FORUM:

                            @dettol said in TESLA FORUM:

                            @monman2 said in TESLA FORUM:

                            Ρε μπας και ο ξαφνικός πλουτισμός έκανε ανθρώπους απο το παπί να πανε κατευθείαν σε tesla ; Γιαυτό και η ακατανόητη συμπεριφορά του δεξιού ποδιού.

                            δεν ξερω αν θυμαστε, αλλα ειχαμε ενα αντιστοιχο περιστατικο με ενα model x (αν θυμαμαι καλα) στην λεωφορο ειρηνης (πευκη) οπου "επιταχυνε απο μονο του ξαφνικα" και στουκαρε καπου. Αγχωθηκε με κατι ο οδηγος, πατησε το γκαζι, το αυτοκινητο δεν ητνα σε chill, επιταχυνε, ο οδηγος αγχωθηκε ακομα περισσοτερο, στουκαρε.

                            δεν θα επρεπε ομως το emergency breaking να σταματησει το αμαξι;

                            2602557c-fa5e-4849-a031-1d947972af7f-image.png

                            Αν πατάς γκάζι μάλλον οχι

                            "αποτομα" γκαζι. Διοτι με κανονικο πατημα για ταχυτητες πολης το οχημα ακινητοποιειται

                            Στις οδηγίες απ' ότι διαβάζω και καταλαβαίνω, λέει ότι όταν έχει ενεργοποιηθεί το emergency beaking, ακόμη και αν επιταχύνεις απότομα, το αυτοκίνητο δεν θα λύσει τα φρένα.

                            Το θέμα είναι αν σε νορμάλ συνθήκες που δεν είναι ενεργοποιημένο το emergency breaking και εσύ αποφασίσεις να επιταχύνεις απότομα προς έναν τοίχο, το αμάξι τι είναι προγραμματισμένο να κάνει;
                            Θα αποφασίσει να φρενάρει για να σε γλιτώσει ή θα πει "μεγάλε κι εγώ μαζί σου πάμε να περάσουμε από μέσα";
                            Βασικά το ίδιο ερώτημα ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα φαντάζομαι. Η αποφυγή πρόσκρουσης λειτουργεί όταν έχεις πατημένο το γκάζι απότομα ή όχι;

                            απο οσο γνωριζω, ολα τα συστηματα αυτοματης πεδησης, το μονο που κανουν ειναι να ενεργοποιουν τα φρενα. Δεν σου κοβουν το γκαζι

                            Στα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα όταν πατιέται το φρένο, απενεργοποιείται το γκάζι. Είναι γκρίνια που έχουν οι γκαζιάρηδες γιατί δεν μπορούν να ζυγίσουν το αυτοκίνητο με μικροπατήματα του φρένου πάνω στην στροφή, με το γκάζι πατημένο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol last edited by

                              tis that time of the year

                              HO HO HO

                              https://x.com/tesla/status/1863433027155804639?s=46&fbclid=IwY2xjawG6iL9leHRuA2FlbQIxMAABHenNFlyF8DP1g4S66-rUjonGgEO7z3ieZ_onjgPDvIbuyRV7SVj6IKHiiw_aem_Gu4zTZND3tvfgtmLgnW7Ug

                              τα σημαντικοτερα, για εμενα

                              • watch app
                              • βλεπουμε τα sentry clips στο κινητο και τα σωζουμε εκει. Το ιδιο και τα dashcam clips!
                              • rear traffic cross alert
                              • Vehicles without premium connectivity can now see traffic on their navigation route. Χρησιμο για οταν δεν ειναι πλεον δωρεαν το premium connectivity
                              R 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • R
                                red_monster @dettol last edited by

                                @dettol said in TESLA FORUM:

                                tis that time of the year

                                HO HO HO

                                https://x.com/tesla/status/1863433027155804639?s=46&fbclid=IwY2xjawG6iL9leHRuA2FlbQIxMAABHenNFlyF8DP1g4S66-rUjonGgEO7z3ieZ_onjgPDvIbuyRV7SVj6IKHiiw_aem_Gu4zTZND3tvfgtmLgnW7Ug

                                τα σημαντικοτερα, για εμενα

                                • watch app
                                • βλεπουμε τα sentry clips στο κινητο και τα σωζουμε εκει. Το ιδιο και τα dashcam clips!
                                • rear traffic cross alert
                                • Vehicles without premium connectivity can now see traffic on their navigation route. Χρησιμο για οταν δεν ειναι πλεον δωρεαν το premium connectivity

                                Θα τα κόψουμε τα λοιπά ρολόγια, κάθε μέρα με απλγουατς θα κυκλοφορούμε !

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • V
                                  vagkirk last edited by vagkirk

                                  Ρε τι πλάκα έχει...
                                  Λες και βλέπεις updates σε κινητά ή προγράμματα υπολογιστή , δεν μπορώ να πιστέψω πως έχουμε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο στα αυτοκίνητα, πως μετά να μην είναι κάποιος fanboy Tesla.

                                  Δεν κατάλαβα πως θα λειτουργεί η αλλαγή από Drive σε Reverse με τα πεντάλ χωρίς να αλλάζεις από την οθόνη

                                  Το σημαντικότερο όμως feature της αναβάθμισης είναι το fart on contact όταν κάποια κάθετα στο κάθισμα!!!!

                                  D 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                  • D
                                    dettol @red_monster last edited by

                                    @red_monster said in TESLA FORUM:

                                    @dettol said in TESLA FORUM:

                                    tis that time of the year

                                    HO HO HO

                                    https://x.com/tesla/status/1863433027155804639?s=46&fbclid=IwY2xjawG6iL9leHRuA2FlbQIxMAABHenNFlyF8DP1g4S66-rUjonGgEO7z3ieZ_onjgPDvIbuyRV7SVj6IKHiiw_aem_Gu4zTZND3tvfgtmLgnW7Ug

                                    τα σημαντικοτερα, για εμενα

                                    • watch app
                                    • βλεπουμε τα sentry clips στο κινητο και τα σωζουμε εκει. Το ιδιο και τα dashcam clips!
                                    • rear traffic cross alert
                                    • Vehicles without premium connectivity can now see traffic on their navigation route. Χρησιμο για οταν δεν ειναι πλεον δωρεαν το premium connectivity

                                    Θα τα κόψουμε τα λοιπά ρολόγια, κάθε μέρα με απλγουατς θα κυκλοφορούμε !

                                    τα καλα μονο για γαμους και βαφτισεις

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @vagkirk last edited by

                                      @vagkirk said in TESLA FORUM:

                                      Δεν κατάλαβα πως θα λειτουργεί η αλλαγή από Drive σε Reverse με τα πεντάλ χωρίς να αλλάζεις από την οθόνη

                                      Προχωρας μπροστα, φτανεις σε εμποδιο, σταματας. Το αμαξι καταλαβαινει οτι σταματησες και βλεπει απο την καμερα το εμποδιο. Πατας φρενο, σε γυρναει σε οπισθεν. Rinse and repeat.
                                      Το ειχα πει οτι αυτο ηταν το επομενο βημα μετα την αφαιρεση των stalks. Απλα μενει να δουμε ποσο καλα θα δουλευει. ΕΙμαι σιγουρος οτι στην αρχη θα υπαρχουν γκρινιες και σταδιακα θα βελτιωθει η κατασταση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        του δε ποιντ όλες οι αναβαθμίσεις, με προεξέχων τις κλανιές

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dettol @vagkirk last edited by

                                          @vagkirk said in TESLA FORUM:

                                          Ρε τι πλάκα έχει...
                                          Λες και βλέπεις updates σε κινητά ή προγράμματα υπολογιστή , δεν μπορώ να πιστέψω πως έχουμε φτάσει σε τέτοιο επίπεδο στα αυτοκίνητα, πως μετά να μην είναι κάποιος fanboy Tesla.

                                          Μα αυτο ακριβως ειναι που ερωτευσαι σε αυτην την εταιρεια, ουτε το γκαζι ουτε το εσωτερικο αν ειναι ωραιο ή οχι. Μετα το πρωτο update καταλαβαινεις οτι εδω υπαρχει κατι ξεχωριστο σε σχεση με τις αλλες εταιρειες αυτοκινητων. Τοτε συγχωρεις ενα σωρο χαζομαρουλες που υπαρχουν, διοτι ξερεις οτι το οχημα σου ασχολουνται να το εξελιξουν συνεχως, κατι που συμβαινει σε ελαχιστες αλλες εταιρειες. Στην καλυτερη, οι αλλοι, να προσπαθησουν να διορθωσουν bugs.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Εγώ θα έλεγα το αντίθετο βέβαια. Μηχανολογικά, είναι τόσο προσεγμένο και ψαγμένο αυτοκίνητο που είναι πραγματικά κρίμα όλο του το χαιπ να βασίζεται στις κλανιές και στα παιχνίδια.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 388
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 390 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr