Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 469
    • 470
    • 471
    • 472
    • 473
    • 537
    • 538
    • 471 / 538
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    245
    10759
    571576
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • W
      wantone @Chrisk6 last edited by

      @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

      150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
      Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
      Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

      αυτο που λεει οντως δυσκολο να το πιστεψω αλλα ποτε δεν ειχα παπι οποτε δεν ξερω απο μηχανες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wantone @cirus last edited by

        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

        εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

        Ψιλα γραμματα η μηχανολογια για τους "γνωστες" με το παπι, ειδικα οσοι το επισκευαζαν και μονοι τους.

        το παπι είναι απλά ενα παραδειγμα για να αντιληφθει ο καθενας οτι ο αριθμος των κυλινδρων δεν παιζει ρόλο για την αξιοπιστία. Και το έφερα σαν παραδειγμα γιατι είναι γνωστο σε όλους ποσο ανθεκτικά ήταν αυτά τα μοτερακια. Τιποτα παραπάνω

        το εξηγησα παραπανω, εχει θεμα με τους κραδασμους και αντοχη μεταλλων αναλογα με τις εκρηξεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Chrisk6
          Chrisk6 @cirus last edited by Chrisk6

          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

          @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

          @wantone said in Toyota Corolla Cross:

          εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

          Ψιλα γραμματα η μηχανολογια για τους "γνωστες" με το παπι, ειδικα οσοι το επισκευαζαν και μονοι τους.

          το παπι είναι απλά ενα παραδειγμα για να αντιληφθει ο καθενας οτι ο αριθμος των κυλινδρων δεν παιζει ρόλο για την αξιοπιστία. Και το έφερα σαν παραδειγμα γιατι είναι γνωστο σε όλους ποσο ανθεκτικά ήταν αυτά τα μοτερακια. Τιποτα παραπάνω

          Δεν ηταν ανθεκτικα. Φθηνα ανταλλακτικα ειχαν και το εκανες καινουριο.

          @wantone Αν κανεις καμια κουβεντα με συνεργειο με ''παπια'' θα πεσει πολυ γελιο.

          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @Chrisk6 last edited by

            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

            @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

            εχω πτυχιο μηχανολογου ΕΜΠ (εχω κανει μαθηματα για κινητηρες σχεδιασεις εφαρμογες κλπ), τι εννοεις που τα ακουσα;

            Ψιλα γραμματα η μηχανολογια για τους "γνωστες" με το παπι, ειδικα οσοι το επισκευαζαν και μονοι τους.

            το παπι είναι απλά ενα παραδειγμα για να αντιληφθει ο καθενας οτι ο αριθμος των κυλινδρων δεν παιζει ρόλο για την αξιοπιστία. Και το έφερα σαν παραδειγμα γιατι είναι γνωστο σε όλους ποσο ανθεκτικά ήταν αυτά τα μοτερακια. Τιποτα παραπάνω

            Δεν ηταν ανθεκτικα. Φθηνα ανταλλακτικα ειχαν και το εκανες καινουριο.

            @wantone Αν κανεις καμια κουβεντα με συνεργειο με ''παπια'' θα πεσει πολυ γελιο.

            νομζω ειμαστε εκτος θεματος, το οτι ειναι καλυτερα πολυκυλινδρα μοτερ σε σχεση με λιγους κυλινδρους ειναι δεδομενο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @Chrisk6 last edited by

              @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

              150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
              Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
              Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

              καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

              Cirus the virus

              W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • W
                wantone @cirus last edited by

                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  teo-mak last edited by

                  Μια και το σκίσατε στο οφτοπικ, ας βαλω και εγω το λιθαράκι μου σε αυτη την συζήτηση.
                  Τι τραβάτε και εσεις οι «θερμικοι»!!!!!
                  👅
                  😆

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Θα σου κάνω αναφορά για offtopic

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      andya3 last edited by

                      Οι κινητήρες σε εμπορικές εφαρμογές όπως π.χ. ένα 1.000 άρι turbo, είναι αξιόπιστοι για τη διάρκεια ζωής που έχει προβλέψει ο κατασκευαστής. Συνήθως 200-300k χιλιόμετρα. Προϋπόθεση να μην υπάρχουν εξαρχής σχεδιαστικές ή κατασκευαστικές αστοχίες.

                      Παίζει ρόλο και η χρήση. Αν τον κινείς συνέχεια εντός πόλης σε μικρές διαδρομές μειώνεται η διάρκεια ζωής. Αν κινείσαι κυρίως σε ανοιχτό δρόμο αυξάνεται.

                      Το 3κύλινδρος, 4κύλινδρος σχετίζεται με την ομαλότητα στη λειτουργία και τους κραδασμούς, ο ζυγός αριθμός κυλίνδρων έχει πλεονέκτημα.

                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrioskosmas @Chrisk6 last edited by

                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                        150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                        Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                        Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                        προφανώς μιλάς για κανίβαλους και όχι για νορμαλ χρηση

                        παπί honda (c50,c90) και town mate yamaha με νορμαλ χρηση και σωστή συντήρηση απλά σε θαβουν και μετά πεθαίνουν αυτά

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • cirus
                          cirus @wantone last edited by cirus

                          @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                          150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                          Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                          Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                          καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                          εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                          καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                          Cirus the virus

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @cirus last edited by Chrisk6

                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                            150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                            Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                            Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                            καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                            εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                            καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                            Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                            Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                            Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Η αξιοπιστια επηρεάζεται από είδος των ταλαντώσεων. Μπορεί ένα μόνο κύλινδρο να έχει ταλαντώσεις αλλά να είναι επιμερισμένη όπως πρέπει. Σε κάποια τρικιλυνδρα αναλόγως των χρονισμό δεν είναι και αυτό πιέζει το καπάκι του μοτερ

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • cirus
                                cirus @Chrisk6 last edited by cirus

                                @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                                εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                                καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                                Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                                Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                                Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                                καλύτερα πάω στο επόμενο θεμα γιατι προθεση μου δεν είναι να προσβάλω κανεναν............. και θα το κάνω αν συνεχίσω

                                οποτε συνεχιστε χωρις εμένα με τον μηχανολόγο που λέει οτι οι κύλινδροι είναι βασικο θεμελιο να χτίσεις αξιοπιστία σε ενα κινητήρα. Πάω να δω το τετρακύλινδρο χλοοκοπτικό μου εγώ που είμαι ασχετος 🤣 και να μαζέψω τον σκορπισμένο τρικύλινδρο κινητήρα μου που είναι κοντά στο να σπάσει

                                Μου ανοίξατε τα μάτια

                                Cirus the virus

                                W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ilias-a @lap last edited by

                                  @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                  Η αξιοπιστια επηρεάζεται από είδος των ταλαντώσεων. Μπορεί ένα μόνο κύλινδρο να έχει ταλαντώσεις αλλά να είναι επιμερισμένη όπως πρέπει. Σε κάποια τρικιλυνδρα αναλόγως των χρονισμό δεν είναι και αυτό πιέζει το καπάκι του μοτερ

                                  Οταν συγκρινουν κινητηρες με μικρη συμπιεση και μικρη ροπη (παπια, χορτοκοπτικα κλπ) που το ζητουμενο δεν ειναι η αποδοση και η οικονομια καυσιμου-ρυποι, με κινητηρες υψηλης εσωτερικης πιεσης απο υπερτροφοδοτηση ή μεγαλη σχεση συμπιεσης που αναγκαστικα εχουν μεγαλες τιμες ροπης, τοτε, μαλλον το φρονιμοτερο θα ηταν να σταματησω να διαφωνω μαζι τους.

                                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • W
                                    wantone @cirus last edited by

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                    @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                    @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                    150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                    Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                    Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                    καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                                    εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                                    καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                                    Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                                    Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                                    Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                                    καλύτερα πάω στο επόμενο θεμα γιατι προθεση μου δεν είναι να προσβάλω κανεναν............. και θα το κάνω αν συνεχίσω

                                    οποτε συνεχιστε χωρις εμένα με τον μηχανολόγο που λέει οτι οι κύλινδροι είναι βασικο θεμελιο να χτίσεις αξιοπιστία σε ενα κινητήρα. Πάω να δω το τετρακύλινδρο χλοοκοπτικό μου εγώ που είμαι ασχετος 🤣 και να μαζέψω τον σκορπισμένο τρικύλινδρο κινητήρα μου που είναι κοντά στο να σπάσει

                                    Μου ανοίξατε τα μάτια

                                    δεν διαβασες αυτα που γραψα, σχεδιαση και επιλογη υλικων ειναι τα βασικα αν μιλαμε για τα αυτοκινητα. ποιο πανω τα εχω γραψει.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @ilias-a last edited by

                                      @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

                                      @lap said in Toyota Corolla Cross:

                                      Η αξιοπιστια επηρεάζεται από είδος των ταλαντώσεων. Μπορεί ένα μόνο κύλινδρο να έχει ταλαντώσεις αλλά να είναι επιμερισμένη όπως πρέπει. Σε κάποια τρικιλυνδρα αναλόγως των χρονισμό δεν είναι και αυτό πιέζει το καπάκι του μοτερ

                                      Οταν συγκρινουν κινητηρες με μικρη συμπιεση και μικρη ροπη (παπια, χορτοκοπτικα κλπ) που το ζητουμενο δεν ειναι η αποδοση και η οικονομια καυσιμου-ρυποι, με κινητηρες υψηλης εσωτερικης πιεσης απο υπερτροφοδοτηση ή μεγαλη σχεση συμπιεσης που αναγκαστικα εχουν μεγαλες τιμες ροπης, τοτε, μαλλον το φρονιμοτερο θα ηταν να σταματησω να διαφωνω μαζι τους.

                                      η επιλογη κινητηρα εξαρταται απο τι εφαρμογη εχεις τι θελεις να κινησεις διαθεσιμο καυσιμο ρυπους καταναλωση χωρο να τον τοποθετησεις λιγους κραδασμους αλλοιως θα διαλυθουν τα παντα. Οι πολυ κυλινδροι εχουν λιγοτερους κραδασμους.

                                      αλλες επιλογες θα κανεις στο παπι αλλες στο αυτοκινητο αλλες στο φορτηγο και αλλες στο πλοιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @wantone last edited by

                                        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                        @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                        @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                        150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                        Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                        Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                        καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                                        εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                                        καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                                        Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                                        Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                                        Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                                        καλύτερα πάω στο επόμενο θεμα γιατι προθεση μου δεν είναι να προσβάλω κανεναν............. και θα το κάνω αν συνεχίσω

                                        οποτε συνεχιστε χωρις εμένα με τον μηχανολόγο που λέει οτι οι κύλινδροι είναι βασικο θεμελιο να χτίσεις αξιοπιστία σε ενα κινητήρα. Πάω να δω το τετρακύλινδρο χλοοκοπτικό μου εγώ που είμαι ασχετος 🤣 και να μαζέψω τον σκορπισμένο τρικύλινδρο κινητήρα μου που είναι κοντά στο να σπάσει

                                        Μου ανοίξατε τα μάτια

                                        δεν διαβασες αυτα που γραψα, σχεδιαση και επιλογη υλικων ειναι τα βασικα αν μιλαμε για τα αυτοκινητα. ποιο πανω τα εχω γραψει.

                                        Δεν επεμεινες σε αυτό , μου εγραψες οτι οι κιλυνδροι είναι σημαντικοι ομως και πήραν θάρος οι υπόλοιποι

                                        ΥΓ Για τους υπόλοιπους. Δεν είναι μ@λ@κ3ς οι μηχανολογοι μηχανικοί σε ολο τον κόσμο που σχεδιάζουν 3κιλυνδρους κινητηρες και τους τοποθετουν στα αυτοκίνητα . Μάλλον κάποια μελετη έκαναν πριν το κάνουν. Αλλα οχι εμείς εδώ ξερουμε καλύτερα. Ολοι μ@λ@κ3ς είναι, δεν ξέρουν

                                        Cirus the virus

                                        W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wantone @cirus last edited by

                                          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                          @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                          @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                          @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                          @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                          150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                          Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                          Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                          καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                                          εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                                          καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                                          Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                                          Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                                          Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                                          καλύτερα πάω στο επόμενο θεμα γιατι προθεση μου δεν είναι να προσβάλω κανεναν............. και θα το κάνω αν συνεχίσω

                                          οποτε συνεχιστε χωρις εμένα με τον μηχανολόγο που λέει οτι οι κύλινδροι είναι βασικο θεμελιο να χτίσεις αξιοπιστία σε ενα κινητήρα. Πάω να δω το τετρακύλινδρο χλοοκοπτικό μου εγώ που είμαι ασχετος 🤣 και να μαζέψω τον σκορπισμένο τρικύλινδρο κινητήρα μου που είναι κοντά στο να σπάσει

                                          Μου ανοίξατε τα μάτια

                                          δεν διαβασες αυτα που γραψα, σχεδιαση και επιλογη υλικων ειναι τα βασικα αν μιλαμε για τα αυτοκινητα. ποιο πανω τα εχω γραψει.

                                          Δεν επεμεινες σε αυτό , μου εγραψες οτι οι κιλυνδροι είναι σημαντικοι ομως και πήραν θάρος οι υπόλοιποι

                                          ΥΓ Για τους υπόλοιπους. Δεν είναι μ@λ@κ3ς οι μηχανολογοι μηχανικοί σε ολο τον κόσμο που σχεδιάζουν 3κιλυνδρους κινητηρες και τους τοποθετουν στα αυτοκίνητα . Μάλλον κάποια μελετη έκαναν πριν το κάνουν. Αλλα οχι εμείς εδώ ξερουμε καλύτερα. Ολοι μ@λ@κ3ς είναι, δεν ξέρουν

                                          πολυκυλινδροι ειναι καλυτεροι και εξηγησα γιατι. οι 3κυλινδροι εχουν επιπλεον εναν αξονα που περιστρεφεται αναποδα απο τον στροφαλο για να εξισσοροπησουν τον κινητηρα αλλοιως αυτος θα διαλυονταν σε 1 λεπτο απο το ξεκινημα ή αν ηταν γερα φτιαγμενος θα αντεχε αλλα θα διαλυε το αμαξι. Ο 6κυλινδρος Δεν εχει τιποτα τετοιο. Δεν σου λεει κατι αυτο;

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • cirus
                                            cirus @wantone last edited by cirus

                                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                            @wantone said in Toyota Corolla Cross:

                                            @cirus said in Toyota Corolla Cross:

                                            @chrisk6 said in Toyota Corolla Cross:

                                            150 χρονια παπι με τον ιδιο κινητηρα δεν εχει υπαρξει και ουτε προκειται. 😂
                                            Εκτος και αν θεωρεις οτι τα ρεκτιφιε μετα απο 50-60Κ ειναι ''χωρις προβλημα''.
                                            Τα περισσοτερα με αλλο μοτερ ειναι απανω.

                                            καλα ντε υπερβαλουμε κιολας λίγο. 150 χρόνια just saying.

                                            εγω αναρωτιεμαι τα χορτοκοπτικα ποσο αντεχουν

                                            καλα οτι πεις , εγω φταιω που σου απαντάω κανενας αλλος , συνεχιστε τις χαζομάρες με τους υπόλοιπους οτι η αξιοπιστία εξαρταται από τον αριθμό των κυλίνδρων, εγω αποχωρω. και πολύ ασχολήθηκα. Σκασιλα μου μεγάλη αν λετε τετοιες χαζομαρες και τις πιστεύετε κιολας

                                            Δεν το βρισκω και πολυ κορρεκτ το σχολιο σου. Ειναι καπως προσβλητικο.
                                            Σου λεει ο αλλος ειμαι μηχανολογος που εχω σπουδασει πανω σε αυτο και συνεχιζεις να λες την δικη σου αποψη. Εκτος και αν εχεις τελειωσει πανω στον τομεα αυτο και γνωριζεις περισσοτερα. Το να εχεις μια αποψη μεσω εμπειριων δεν ειναι το ιδιο.
                                            Οποτε δεν θεωρω οτι ειναι χαζομαρες να συζητιεται ενα θεμα εδω μεσα...στην τελικη δεν ειναι υποχρεωτικο να μπεις εσυ (και ο οποιοσδηποτε) στην κουβεντα. Πας στο επομενο θεμα. 😊

                                            καλύτερα πάω στο επόμενο θεμα γιατι προθεση μου δεν είναι να προσβάλω κανεναν............. και θα το κάνω αν συνεχίσω

                                            οποτε συνεχιστε χωρις εμένα με τον μηχανολόγο που λέει οτι οι κύλινδροι είναι βασικο θεμελιο να χτίσεις αξιοπιστία σε ενα κινητήρα. Πάω να δω το τετρακύλινδρο χλοοκοπτικό μου εγώ που είμαι ασχετος 🤣 και να μαζέψω τον σκορπισμένο τρικύλινδρο κινητήρα μου που είναι κοντά στο να σπάσει

                                            Μου ανοίξατε τα μάτια

                                            δεν διαβασες αυτα που γραψα, σχεδιαση και επιλογη υλικων ειναι τα βασικα αν μιλαμε για τα αυτοκινητα. ποιο πανω τα εχω γραψει.

                                            Δεν επεμεινες σε αυτό , μου εγραψες οτι οι κιλυνδροι είναι σημαντικοι ομως και πήραν θάρος οι υπόλοιποι

                                            ΥΓ Για τους υπόλοιπους. Δεν είναι μ@λ@κ3ς οι μηχανολογοι μηχανικοί σε ολο τον κόσμο που σχεδιάζουν 3κιλυνδρους κινητηρες και τους τοποθετουν στα αυτοκίνητα . Μάλλον κάποια μελετη έκαναν πριν το κάνουν. Αλλα οχι εμείς εδώ ξερουμε καλύτερα. Ολοι μ@λ@κ3ς είναι, δεν ξέρουν

                                            πολυκυλινδροι ειναι καλυτεροι και εξηγησα γιατι. οι 3κυλινδροι εχουν επιπλεον εναν αξονα που περιστρεφεται αναποδα απο τον στροφαλο για να εξισσοροπησουν τον κινητηρα αλλοιως αυτος θα διαλυονταν σε 1 λεπτο απο το ξεκινημα ή αν ηταν γερα φτιαγμενος θα αντεχε αλλα θα διαλυε το αμαξι. Ο 6κυλινδρος Δεν εχει τιποτα τετοιο. Δεν σου λεει κατι αυτο;

                                            Μου λέει ότι στην σχεδίαση ενός κινητήρα οι μηχανικοί πρέπει να βρουν λύση σε αυτό το πρόβλημα των 3κιλυνδρων. Τίποτα παραπάνω. Προφανώς για να κυκλοφορούν χιλιάδες τέτοιοι κινητήρες αυτή η εξισορρόπηση έχει λυθεί. Όμως ο κάθε κατασκευαστής ακολουθεί άλλη οδό για αυτό. Αυτό σημαίνει ότι θα υπάρχουν καλές και κακές υλοποιήσεις . Οι καλές θα κάνουν τον κινητήρα αξιόπιστο στα χρόνια . Απλά πράγματα

                                            Οι μηχανολόγοι μηχανικοί έρχονται πάντα αντιμέτωποι με προβλήματα και η δουλειά τους είναι να τα λύνουν στην σχεδίαση. Άλλες φορές τα καταφέρνουν καλύτερα από άλλες

                                            Cirus the virus

                                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 469
                                            • 470
                                            • 471
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 537
                                            • 538
                                            • 471 / 538
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr