Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TESLA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TESLA FORUM
    • 1
    • 2
    • 380
    • 381
    • 382
    • 383
    • 384
    • 485
    • 486
    • 382 / 486
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    141
    9701
    280014
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Είμαστε κατά των βανδαλισμών περιουσιών. Ουστ.

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @lap last edited by cirus

        @lap said in TESLA FORUM:

        Είμαστε κατά των βανδαλισμών περιουσιών. Ουστ.

        ειπ

        καιγονται είπα δεν εγραψα τιποτα για βανδαλισμό!!!

        μονο του πήρε φωτιά

        Αν δεν με πιστεύεις ρώτα τον Μπάμπη τον Σουγιά

        Cirus the virus

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Χτύπημα κάτω από τη μέση.... γιατί κάηκε κάποιο τεσλα;

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • cirus
            cirus @dettol last edited by

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            @dettol said in TESLA FORUM:

            @red_monster said in TESLA FORUM:

            Τι διαβάζουμε Αλλάχ μου 😵

            ωραιο! i see what you did there. θα το χρησιμοποιω αυτο αντι για "ημαρτον/ημαρτανον" και κανεις δεν θα μου κουνιεται 🙂 🙂

            Με ποιο σύστημα έδωσες Πανελλήνιες ? Μήπως ήταν με το απλό, αυτό που κράταγες μαθήματα ? Μήπως είχες μπάρμπα στην Κορώνη και ήξερες τα θέματα ? Μήπως πήγες σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο ? Είσαι από αυτούς ?

            Μηπως ειμαι γιος πολιτικου και μπηκα στο πανεπιστημιο χωρις εξετασεις; μηπως εδωσα εξετασεις με ελληνες εξωτερικου; με δυσλεξικους και εδωσα προφορικα;
            Ειναι τοσα πολλα τα σεναρια που ΓΥΡΟφερνουν στο μυαλο καποιων τωρα! 🙂

            Βάλε το απολυτήριο ΤΩΡΑ να δουμε αν ησουν καλός μαθητής

            Γιος πολιτικού έ???? Πασοκάρα????

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • R
              red_monster @dettol last edited by red_monster

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @lap said in TESLA FORUM:

              @dettol said in TESLA FORUM:

              @lap said in TESLA FORUM:

              Το ότι υπήρχαν αντικειμενικές δυσκολίες του να δίνεις σε ένα διαφορετικό σύστημα (από την πλειοψηφία των παιδιών μέχρι εκείνη την εποχή) το οποίο και καταργήθηκε μετά από 4 χρονιές λόγω της δυσκολίας και κόπωσης που επιφέρει, είναι γεγονός. Γινόταν καταλήψεις τότε και πορείες των μαθητών αλλά και των γονέων τους. Ακόμα και αγωνιστές των κόκκινων φώναζαν πως ήταν απάνθρωπο. Δεν ενημερωθήκατε από τον καθοδηγητή σας;

              Το να το χλευάζουν όσοι δεν το γεύτηκαν στην πράξη είναι δείγμα ελιτισμού. Ο ελιτισμός πηγάζει από την χαμηλη αυτοεκτίμηση.

              Αλλά είπαμε ότι δεν μας αγγίζει είναι αφορμή χλευασμού. Όπως οι θάνατοι ανθρώπων άλλων εποχών. Μακριά από εμάς και ας κάνουμε αστειάκια.

              του 79 ειμαι λαπ, με δεσμες εδωσα εξετασεις.
              Αλλα δεν καταλαβα τιποτα αλλο απο αυτα που λες ουτε με τι νευριασες και ξεσπαθωσες 🙂

              Δεν χρειάζεται να το ξανά συζητούμε. Και οι γονείς μας έδωσαν με δέσμες και αρίστευσαν. Γνώριζαν πολύ καλά τι σημαίνει ύλη, τι σημαίνει εξετάσεις και τι επιτυχία. Δεν ήταν άνθρωποι του δημοτικού όπως λέμε. Μπορούσαν να κατανοήσουν την δυσκολία ή όχι.

              Αυτό που έγινε εκείνη την εποχή τους είχε εξαγριώσει όχι τόσο για τα καμάρια τους, αλλά για το ότι αντιλαμβανόταν πως η νέα γενιά δεν είχε τις ίδιες ευκαιρίες με αυτούς.

              Είχαν ξεκινήσει τα ιδιωτικά κολλέγια τότε.

              Λεπτομέρειες για πολλούς. Δεν χρειάζεται να τα ξαναλέμε.

              Είσαι καλός άνθρωπος. Μην παρασύρεσαι από τον βούρκο.

              δυστυχως δεν εχω παρακολουθησει ολα τα νηματα και καποιες φορες χανομαι στο multiverse. Οποτε μην θεωρεις οτι γνωριζω ο,τι εχει ειπωθει σε ολο το φορουμ. 😄
              Τα "ηλεκτρικα" νηματα τα εχω ξεκοκαλισει, αλλα μεχρι εκει...

              Μα είναι δυνατόν να τα παρακολουθήσεις όλα ; Και να έχεις άποψη για όλα ;
              Αυτό είναι για ανθρώπους δεν έχουν κάτι καλύτερο να κάνουν στη ζωή τους.

              Να κοντεύεις να φτάσεις τα 40 και να αναπολείς τις πανελλήνιες και τις τότε αδικίες. Θλιψις

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lap last edited by lap

                Αλλη μια συκοφαντία και παραχάραξη. Χαρακτηριστικό του χαρακτήρα σου.

                Η αναφορά των εξετάσεων έγινε όταν και εσύ αλλά και άλλοι συνομιλητές ειρωνεύτηκαν πως η νέα γενιά των ελλήνων που ταλαιπωρήθηκε στην οικονομική κρίση καθώς εργαζόταν με 380 ευρώ/ μήνα ακόμα και με πτυχίο (εποχές που κληρονόμοι μεγαλύτερης γενιάς ζητούσαν χαρτζιλίκι παρόμοιο και υψηλότερο ποσό για να βάλουν βενζίνη στα turbo αυτοκίνητα τους), δυσκολεύεται σήμερα να βρει ένα σπίτι να ζήσει αξιοπρεπώς. Μάλιστα μόλις έγινε αναφορά πως αυτή η γενιά από την Β λυκείου δίνει πανελλήνιες εξετάσεις σε 10-12 μαθήματα και δεν σταμάτησε να δίνει αγώνες για την λεγόμενη κοινωνική κινητικότητα, ενεργοποίησε τις άμυνες σου στο αφήγημα που στρώνεις καιρό πως είσαι αυτοδημιούργητος και πως δεν υπάρχει περίπτωση κάποιοι άλλοι να πέρασαν δυσκολότερα από εσένα. Για να μην αναφέρω τις άπειρες φορές πως δήθεν είσαι του δημοτικού αλλά και αυτές των υποτροφιών σου κτλ.

                Μαζί με εσένα και άλλοι, που ένιωθαν να καταρρέει το αφήγημα τους, ως κληρονόμοι των κατοικιών όπου ζουν, των επιχειρήσεων που προΐστανται κτλ χλεύαζαν την εξιστόρηση αυτήν για μια συγκεκριμένη γενιά που όπως είπαμε από την Β λυκείου δεν σταματά να προσπαθεί να σταθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον που κάποιοι κληρονόμοι δεν έχουν αντιληφθεί ποτέ τους.

                Η εξιστόρηση της αλήθειας σου φαίνεται θλίψη.

                Στο ερώτημα που σου έκανα μετά την τόση απαξίωση και χλεύη και σε οδήγησε εκτός εαυτού, ακόμα δεν απάντησες. Κάποτε ίσως μας πεις. Καλή συνέχεια....εργατικέ.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @lap last edited by cirus

                  @lap said in TESLA FORUM:

                  Αλλη μια συκοφαντία και παραχάραξη. Χαρακτηριστικό του χαρακτήρα σου.

                  Η αναφορά των εξετάσεων έγινε όταν και εσύ αλλά και άλλοι συνομιλητές ειρωνεύτηκαν πως η νέα γενιά των ελλήνων που ταλαιπωρήθηκε στην οικονομική κρίση καθώς εργαζόταν με 380 ευρώ/ μήνα ακόμα και με πτυχίο, δυσκολεύεται σήμερα να βρει ένα σπίτι να ζήσει αξιοπρεπώς. Μάλιστα μόλις έγινε αναφορά πως αυτή η γενιά από την Β λυκείου δίνει πανελλήνιες εξετάσεις σε 10-12 μαθήματα και δεν σταμάτησε να δίνει αγώνες για την λεγόμενη κινητική κινητικότητα, αυτό ενεργοποίησε τις άμυνες σου στο αφήγημα που στρώνεις καιρό πως είσαι αυτοδημιούργητος και πως δεν υπάρχει περίπτωση κάποιοι άλλοι να πέρασαν δυσκολότερα από εσένα. Για να μην αναφέρω τις άπειρες φορές πως δήθεν είσαι του δημοτικού αλλά και αυτές των υποτροφιών σου κτλ.

                  Μαζί με εσάς και άλλοι, που ένιωθαν να καταρρέει το αφήγημα τους, ως κληρονόμοι των κατοικιών όπου ζουν, των επιχειρήσεων που προΐστανται κτλ χλεύαζαν την εξιστόρηση αυτήν για μια συγκεκριμένη γενιά που όπως είπαμε από την Β λυκείου δεν σταματά να προσπαθεί να σταθεί σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον που κάποιοι κληρονόμοι δεν έχουν αντιληφθεί ποτέ τους.

                  Εγώ δεν εχω παρακολουθησει τέτοια συζητηση και πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοι αξιολογοι νέοι που ενδεχομένος εχουν δυσκολευτει περισσότερο από μενα και πιστεύω ότι εχουν λάβει καλύτερη εκπαιδευση, εξειδίκευση από μενα. Πιστεύω ότι η νεα γενιά εχει παιδια εξυπνότερα από μένα και ικανα και οντως η κριση τους εχει δυσκολεύσει

                  Ομως αυτό δεν κάνει εμενα και αλλους προηγούμενης γενιάς λιγότερο ικανούς και άξιους . Εχουμε παλέψει σε αντιξοες συνθηκες και πολλοι από μας μάλιστα χωρίς να έχουμε κληρονομήσει πολλα πράγματα πέρα από ένα σπίτι που μακάρι να ζούσε η μητέρα μου που έχασα σε μικρή ηλικια και να μην το είχα κληρονομήσει ούτε αυτό. (εχεις καμια ιδέα ποσο με δυσκόλεψε αυτό και λες τετοια πράγματα? Οχι απλα κοπανας ότι κληρονομήσαμε κάτι)

                  Αλλα τι σχέση έχουν ολα αυτά στο tesla νημα?

                  Cirus the virus

                  R 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • monman2
                    monman2 last edited by

                    Έχει περί ανέμων και υδάτων, δε πάτε να τα γράψετε εκεί καλλίτερα...

                    Απο τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Γιατί ρωτάς εμένα και όχι αυτόν που ξεκινά την κουβέντα με την χλεύη του προς εμένα.

                      Γενικώς γιατί φταίει το ''θύμα'' και όχι ο ''θύτης'' σε αυτήν την χώρα;

                      Φυσικά, και υπήρχαν ικανότεροι ημων και στο παρελθόν και στο μέλλον θα υπάρξουν. Δεν αναφέρουμε την ικανότητα ως αντικείμενο της συζήτησης αλλά την δυσκολία μιας γενιάς που ακόμα δεν μπορεί να ισορροπήσει σε ένα δύσκολο περιβάλλον. (Εδώ κολλάει η γνώση του συντακτικού που λέγαμε 😊) Οταν δίναμε τότε μας έλεγαν θα πειστείς τώρα αλλά μετά θα δεις τους καρπούς των κόπων σου.

                      Πιέστηκε η γενιά αυτή, είναι γεγονός αλλά το πρόβλημα ήταν πως βγήκε σε μια πτώχευση και σε έναν ανταγωνισμό που διέθετε επαγγελματική εμπειρία και ακαδημαϊκούς τίτλους που αποκτήθηκαν μέσα από διαφορετικά συστήματα εξετάσεων.

                      Ένας άνθρωπος στην αγορά ανταγωνίζεται όλον τον κόσμο γύρω του σε κοντινές ηλικίες. Αυτό το απλο και λογικό ανέφερα.

                      Δεν χρειάζεται να ανατρέχουμε να δεις το τι γράφτηκε. Ενα πονημα απαξίωσης και δηθενιας.

                      Αυτο φυσικά όπως είπα ξεκίνησε από την απαξίωση απέναντι στην γενιά αυτήν και διογκώθηκε στην πορεία και όταν ρωτήσεις τι και πώς οδηγούνται σε θυμική έξαρση διότι θα καταστραφεί το αφήγημα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        wantone last edited by

                        λαθος προτεραιοτητες το λενε σε μεταφραση απο αγγλικα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by

                          Αυτές ήταν τότε. Άντε βάλε σε ένα 16 χρόνο παιδί προτεραιότητες στην ζωή.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by

                            Ειναι θεμα οικογενειας. Παντως αν εχεις την υγεια σου και τους γονεις σου δεν χρειαζεσαι ουτε πτυχια ουτε τιποτα αλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by lap

                              Πολύ σωστά. Άλλο ένα δείγμα πως πολλοί άνθρωποι παρά τα πτυχία τους δεν έκαναν ούτε περιουσίες ούτε γνώριζαν και πώς να τις κάνουν.

                              Το ταλέντο αυτό είναι έμφυτο, πάντα μιλάμε για νόμιμα πράγματα.

                              Οι δήθεν επιτυχημένοι με μαύρα δεν μετράνε,

                              Ο κόσμος και τότε αλλά και τώρα λέει. Διάβασε και θα βρεις το δρόμο σου. Τι άλλο να πει;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ntinaras
                                ntinaras @lap last edited by

                                @lap said in TESLA FORUM:

                                Θα μπορούσε άραγε να υπάρχει ένας έξτρα μηχανισμός που όπως στα isg στην ανάκτηση με ένα ελατήριο να μετατοπίζει κάποιο γρανάζι εξωτερικά του διαφορικού όπου θα αυξάνει την ανάκτηση;

                                Δηλαδή ναι μπορεί να πηγαίνεις με 50 χλμ/ωρα αλλά όταν θα κα ει ανάκτηση το μοτέρ να γυριζει σαν να πηγαίνεις ας πουμε 150χλμ/ωρα

                                Η ανακτηση δουλευει ηλεκτρικα, οχι μηχανικα.
                                Οταν το οχημα θελει να κανει μεγαλυτερη ανακτηση απλα φρεναρει περισσοτερο με τον ηλεκτροκινητηρα. Αρα εχεις περισσοτερη κινητικη και δυναμικη ενεργεια που μεταφερεται σε ηλεκτρικη.

                                L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  gosta @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in TESLA FORUM:

                                  @gosta said in TESLA FORUM:

                                  @iceman7 said in TESLA FORUM:

                                  @gosta said in TESLA FORUM:

                                  https://www.evbase.com/collections/model-3-highland-accessories/products/tesla-model-3-highland-wireless-charging-expansion-dock-center-console-with-ambient-light-quick-buttons?variant=46418300338419
                                  Γνώμη;

                                  Αν ειναι να παρεις κατι τετοιο που χρειάζεται installation για να μπει στην obd, παρε καλύτερα το sexy knob με τεράστια υποστήριξη και features με 100 ευρώ παραπάνω

                                  Εγκατάσταση του sexy ποιος κανει;

                                  Εγώ μπορώ να στο βάλω αλλά χρεώνω την εργατοώρα μου όσο την χρεώνω και για τις λοιπές δραστηριότητές μου.

                                  Πόσο τη χρεώνεις και πόση ώρα θα κάνεις;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap @ntinaras last edited by lap

                                    @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                    @lap said in TESLA FORUM:

                                    Θα μπορούσε άραγε να υπάρχει ένας έξτρα μηχανισμός που όπως στα isg στην ανάκτηση με ένα ελατήριο να μετατοπίζει κάποιο γρανάζι εξωτερικά του διαφορικού όπου θα αυξάνει την ανάκτηση;

                                    Δηλαδή ναι μπορεί να πηγαίνεις με 50 χλμ/ωρα αλλά όταν θα κα ει ανάκτηση το μοτέρ να γυριζει σαν να πηγαίνεις ας πουμε 150χλμ/ωρα

                                    Η ανακτηση δουλευει ηλεκτρικα, οχι μηχανικα.
                                    Οταν το οχημα θελει να κανει μεγαλυτερη ανακτηση απλα φρεναρει περισσοτερο με τον ηλεκτροκινητηρα. Αρα εχεις περισσοτερη κινητικη και δυναμικη ενεργεια που μεταφερεται σε ηλεκτρικη.

                                    Εγω σκεφτόμουν κάτι σαν τον τεντωτηρα του δυναμό όπου με κάποιον τρόπο θα μπορεί να βάζει on-off ένα γρανάζι για να πολλαπλασιάσει τις στροφές άρα και το παραγόμενο έργο.

                                    Οπότε στην ουσία θα πολλαπλασιάσεις τη μάζα του οχήματος κατά την κινητική μετατροπή της ενεργείς μείον φυσικά τις τριβές. Για αυτήν την δουλειά ένας μηχανισμός παρόμοιος με τον τεντωτηρα είναι ακαριαίος και αξιόπιστος συγκριτικά με τους σερβομηχναμισμους

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dettol @netgeo last edited by

                                      @netgeo said in TESLA FORUM:

                                      Για το acceleration boost, τι άποψη έχουμε. Το δίνει για το παλιό 3αρι και το σκέφτομαι.

                                      1,800€ 😖

                                      Οποιος θελει παραπανω γκαζι, το αγοραζει. Προσωπικα δεν με ενδιαφερει. Δυστυχως δεν μπορεις να το αγορασεις κατευθειαν μεσω του app, αλλα με service request. Στο owners' group θυμαμαι οτι ειχε αναφερει καποιος παλαιοτερα οτι ειχε παει Ρεντη για να του το βαλουν, αλλα θελω να πιστευω οτι γινεται και remotely πλεον.

                                      N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dettol last edited by

                                        ξεκολλησε το ΚΗ3.

                                        fcb0d14a-08dc-4f73-8f0e-22cb3a4b786d-image.png

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • ntinaras
                                          ntinaras @lap last edited by

                                          @lap said in TESLA FORUM:

                                          @ntinaras said in TESLA FORUM:

                                          @lap said in TESLA FORUM:

                                          Θα μπορούσε άραγε να υπάρχει ένας έξτρα μηχανισμός που όπως στα isg στην ανάκτηση με ένα ελατήριο να μετατοπίζει κάποιο γρανάζι εξωτερικά του διαφορικού όπου θα αυξάνει την ανάκτηση;

                                          Δηλαδή ναι μπορεί να πηγαίνεις με 50 χλμ/ωρα αλλά όταν θα κα ει ανάκτηση το μοτέρ να γυριζει σαν να πηγαίνεις ας πουμε 150χλμ/ωρα

                                          Η ανακτηση δουλευει ηλεκτρικα, οχι μηχανικα.
                                          Οταν το οχημα θελει να κανει μεγαλυτερη ανακτηση απλα φρεναρει περισσοτερο με τον ηλεκτροκινητηρα. Αρα εχεις περισσοτερη κινητικη και δυναμικη ενεργεια που μεταφερεται σε ηλεκτρικη.

                                          Εγω σκεφτόμουν κάτι σαν τον τεντωτηρα του δυναμό όπου με κάποιον τρόπο θα μπορεί να βάζει on-off ένα γρανάζι για να πολλαπλασιάσει τις στροφές άρα και το παραγόμενο έργο.

                                          Οπότε στην ουσία θα πολλαπλασιάσεις τη μάζα του οχήματος κατά την κινητική μετατροπή της ενεργείς μείον φυσικά τις τριβές. Για αυτήν την δουλειά ένας μηχανισμός παρόμοιος με τον τεντωτηρα είναι ακαριαίος και αξιόπιστος συγκριτικά με τους σερβομηχναμισμους

                                          Δεν εχουν σημασια οι στροφες, μπορει να εχεις ειτε 10.000 στροφες ειτε 100, και η παραγομενη ενεργεια να ειναι ακριβως ιδια.
                                          Το γραναζωμα πρακτικα ειναι μετατροπεας ροπης, δεν γινεται να σου αυξησει την παραγομενη ενεργεια. Η ενεργεια θα ειναι παντα ιδια που θα μεταφερθει απο τον τροχο προς τον κινητηρα. Το μονο που μπορει να βελτιωθει, ειναι να μειωσεις λιγο τις απωλειες.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Δηλαδή πχ το ίδιο μοτέρ κινείται με μέση ταχύτητα ας πούμε στις 5000σαλ και παράγει χ ΚW. Εάν όταν σηκώσεις το πεντάλ του γκαζιού γυρίσει Το ίδιο μοτέρ στις 12.000σαλ που αντιστοιχούν ας πούμε στην τελική του, δεν θα παράξει περισσότερα KW ;

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            D ntinaras 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 380
                                            • 381
                                            • 382
                                            • 383
                                            • 384
                                            • 485
                                            • 486
                                            • 382 / 486
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr