-
@criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ΚΗ4 το γράφουμε τώρα....
Λιγότερα χρήματα.
Ευρωπαϊκός προσανατολισμός.
ΣΣΣΣΣ.....δεν το πιστεύω, ίσως να υπάρξουν αλλαγές ως προς την απόσυρση, για τους ιδιώτες θα έχει ένα γεναίο ποσό το λιγότερο 8 όσο το KH2.
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Για ποιον λογο εισαι τοσο σιγουρος οτι θα υπαρξει 4; Προσωπικα δεν πιστευα οτι θα υπαρξει ουτε 3.
Για τον ίδιο λόγο που βγήκε το 3, πιστεύω οτι θα υπάρξει και το 4, ειμαι 90% σίγουρος. Εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε, είτε επιβεβαιωθώ είτε οχι, εγώ ποντάρω στο να βγει και νέο "γενναίο" πρόγραμμα. Παρόλο που ο Trump δεν θέλει την πράσινη ανάπτυξη, τα ποσοστά των ηλεκτρικών στην Ελλάδα ειναι χαμηλά ακόμα, και το βασικότερο, περιμένουν πτώση πωλήσεων στα ηλεκτρικά το 25, άρα θα ειναι κ ένα boost για τις βιομηχανίες. Το στοίχημα θα ειναι οι κινέζικοι δασμοί.
@red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το θέμα είναι να μην βρεθείς στο μεσοδιάστημα των δύο προγραμμάτων και κηρυχθείς έκπτωτος.
Δεν κάνω μαγκιές σε αυτά, μόνο αν υπάρχει ενεργό πρόγραμμα θα κάνω κίνηση.
-
Κανένας δεν ξέρει με σιγουριά για ΚΗ4. Θα έλεγα 60% να μην υπάρξει όπως κόπηκαν και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και 40% να υπάρξει γιατί ο ελληνικός στόλος είναι ο πιο παλιός της Ευρώπης οπότε μπορεί να βγάλουν άλλο ένα αφού το ΚΗ3 πήγε πολύ καλύτερα και από τα 2 προηγούμενα
Για το 3 είμαι σίγουρος ότι θα ξανανοίξει και θα μπουν είτε νέα κεφάλαια ή θα πάρουν από τα δεσμευμένα για επιχηρησεις να τα βάλουν στους ιδιώτες.
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Κανένας δεν ξέρει με σιγουριά για ΚΗ4. Θα έλεγα 60% να μην υπάρξει όπως κόπηκαν και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες και 40% να υπάρξει γιατί ο ελληνικός στόλος είναι ο πιο παλιός της Ευρώπης οπότε μπορεί να βγάλουν άλλο ένα αφού το ΚΗ3 πήγε πολύ καλύτερα και από τα 2 προηγούμενα
Προφανώς, εκτιμήσεις κάνουμε, και έτσι και αλλιως δεν θα μάθουμε σύντομα, θα κλείσει το 3 και μέχρι να παρθούν οριστικές αποφάσεις, κτλ...έχουμε χρόνο.
-
Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).
Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).
Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.
νομιζω εκανες την καλυτερη αναλυση. Υπαρχει οντως χρονικο οριο και νομιζω οτι ειναι 4/25, δηλαδη το προγραμμα ειχε μονοετη διαρκεια. Το ιδιο συνεβαινε και με το ΚΗ2, αλλα πηρε παρατασεις.
Γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορει κανεις να προγραμματιζει αγορα ηλεκτρικου οχηματος για μετα απο 6+ μηνες, συνυπολογιζοντας κρατικη επιδοτηση. Αν υπαρχει, καλως και ας την θεωρησει μπονους
-
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).
Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.
Ε κάποιος πάντα υπάρχει να τα πει καλύτερα από όλους. Ε σε αυτό τα είπες εσύ
-
Πάντα ο σιβιλ τα λέει καλύτερα απ όλους σε όσα λέει.
-
Ως προς την κουβέντα που κάναμε πριν λίγες εβδομάδες για τον παράλληλο πίνακα και αν επιτρέπεται να μπει σε κοινόχρηστους χώρους και οχι μόνο σε ιδιωτικούς ως προς την τοποθέτηση φορτιστή, έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο ηλεκτρολόγου για τοποθέτηση φορτιστή, και έχει τον πάραλληλο πίνακα ακριβώς δίπλα ρολόγια, είναι στο σημειο 7.17, βάζω και
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ως προς την κουβέντα που κάναμε πριν λίγες εβδομάδες για τον παράλληλο πίνακα και αν επιτρέπεται να μπει σε κοινόχρηστους χώρους και οχι μόνο σε ιδιωτικούς ως προς την τοποθέτηση φορτιστή, έπεσα πάνω σε αυτό το βίντεο ηλεκτρολόγου για τοποθέτηση φορτιστή, και έχει τον πάραλληλο πίνακα ακριβώς δίπλα ρολόγια, είναι στο σημειο 7.17, βάζω και
Η μόνη μου ένσταση είναι ότι είναι αχρειαστα μεγάλος σε μέγεθος ο συγκεκριμένος. Με έναν αρκετά πιο μικρό θα είναι μια χαρά εντάξει , πιο καλαίσθητος και θα ανοίγει και πιο εύκολα
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η μόνη μου ένσταση είναι ότι είναι αχρειαστα μεγάλος σε μέγεθος ο συγκεκριμένος. Με έναν αρκετά πιο μικρό θα είναι μια χαρά εντάξει , πιο καλαίσθητος και θα ανοίγει και πιο εύκολα
Βασικά ο φίλος εδώ (δεν ειμαι ηλεκτρολόγος να μην παρεξηγηθώ, τα λέω οπως τα καταλαβαίνω) εχει περάσει το ρελέ τύπου Α που ειναι υποχρεωμένος βάση νομοθεσίας και τα αντικεραυνικά, και έχει και δύο διακόπτες που λογικά ο ένας δίνει στο σπίτι και ο αλλος δίνει στον φορτιστή. Επίσης από το βίντεο είδα κάτι που δεν ήξερα, εκτός απο την ΥΔΕ στο δεδδηε θέλει και έγγραφη ενημέρωση στον διαχειριστή της πολυκατοικίας (με βάση το ΦΕΚ που αναγράφεται).
-
Ως προς τον χώρο, οσο περισσότερο διαθέσιμο έχεις τόσο καλύτερο, για μελοντικές εκπλήξεις, πχ αν θες να βάλεις ένα balancer στο μέλλον? σίγουρα στο μάτι θα ήταν προτιμότερος ενας μικρός.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η μόνη μου ένσταση είναι ότι είναι αχρειαστα μεγάλος σε μέγεθος ο συγκεκριμένος. Με έναν αρκετά πιο μικρό θα είναι μια χαρά εντάξει , πιο καλαίσθητος και θα ανοίγει και πιο εύκολα
Βασικά ο φίλος εδώ (δεν ειμαι ηλεκτρολόγος να μην παρεξηγηθώ, τα λέω οπως τα καταλαβαίνω) εχει περάσει το ρελέ τύπου Α που ειναι υποχρεωμένος βάση νομοθεσίας και τα αντικεραυνικά, και έχει και δύο διακόπτες που λογικά ο ένας δίνει στο σπίτι και ο αλλος δίνει στον φορτιστή. Επίσης από το βίντεο είδα κάτι που δεν ήξερα, εκτός απο την ΥΔΕ στο δεδδηε θέλει και έγγραφη ενημέρωση στον διαχειριστή της πολυκατοικίας (με βάση το ΦΕΚ που αναγράφεται).
Και γω έχω αντικεραυνικα και τα πάντα που λέει ο νόμος αναγκαστικά καθώς έχω εγκατάσταση με Φ/β. Αλλά δεν τα έβαλα όλα εκεί. Οι πίνακες με τα αντικεραυνικα κτλ μπήκαν εκεί που μπήκαν και οι μπαταρίες ώστε να μην πιάνουν χώρο εκεί. Τεσπά δεν είναι κακό. Τώρα αν βρεθεί κάνας παράξενος από τους άλλους να παραπονεθεί που μπήκε εκεί
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και γω έχω αντικεραυνικα και τα πάντα που λέει ο νόμος αναγκαστικά καθώς έχω εγκατάσταση με Φ/β. Αλλά δεν τα έβαλα όλα εκεί.
Τα αντικεραυνικά τα δικά σου (ξαναλέω δεν ειμαι ηλεκτρολόγος τα λέω από αυτά που καταλαβαίνω) ειναι όμως πάνώ στα φ/β στο καλώδιο του DC, και οχι στο καλώδιο που έρχεται από το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ?
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Και γω έχω αντικεραυνικα και τα πάντα που λέει ο νόμος αναγκαστικά καθώς έχω εγκατάσταση με Φ/β. Αλλά δεν τα έβαλα όλα εκεί.
Τα αντικεραυνικά τα δικά σου (ξαναλέω δεν ειμαι ηλεκτρολόγος τα λέω από αυτά που καταλαβαίνω) ειναι όμως πάνώ στα φ/β στο καλώδιο του DC, και οχι στο καλώδιο που έρχεται από το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ?
Θα σου πω ψέματα, δεν το γνωρίζω.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).
Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.
νομιζω εκανες την καλυτερη αναλυση. Υπαρχει οντως χρονικο οριο και νομιζω οτι ειναι 4/25, δηλαδη το προγραμμα ειχε μονοετη διαρκεια. Το ιδιο συνεβαινε και με το ΚΗ2, αλλα πηρε παρατασεις.
Γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορει κανεις να προγραμματιζει αγορα ηλεκτρικου οχηματος για μετα απο 6+ μηνες, συνυπολογιζοντας κρατικη επιδοτηση. Αν υπαρχει, καλως και ας την θεωρησει μπονους
Μήπως έχεις δει το Zeekr 7x???
Έχω δει αρκετα βίντεο και φαίνεται καταπληκτικό! -
@antonmone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Zeekr 7x
Η zeekr και η nio ειναι οι 2 εταιρειες που θεωρω οτι θα εχουν αρκετο ενδιαφερον οταν ερθουν ελλαδα. Εχω υποψιν μου το συγκεκριμενο μοντελο αλλα δεν το εχω ψαξει ιδιαιτερα. Χαζεψα περισσοτερο τα nio λογω της ιδιαιτεροτητας του battery swapping αλλα και οτι εχουν μοντελο wagon, που τα λατρευω.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@civil357 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Το ΚΗ είναι πόροι του Πράσινου Ταμείου. Εκεί κάθε χρόνο ψηφίζεται ο προϋπολογισμός του ταμείου και η διάθεση των πόρων του, για αυτό και αργεί κάπως να "ανοίξει" κάθε χρόνο. Το να πάρει από άλλα προγράμματα δεν μπορεί να γίνει εύκολα καθώς θα πρέπει να ξαναψηφιστεί ο προϋπολογισμός του ταμείου. Αυτό που μπορεί να κάνουν είναι να μετακυλούν διαθέσιμα της ίδιας δράσης σε διαφορετικούς δικαιούχους, αν δεν εξαντλήθηκαν. Επίσης λογικά η δράση έχει και χρονικό όριο ( λογικά).
Το αν θα υπάρχει ΚΗ και στο μέλλον θα μπορούσαμε να το ξέρουμε μόνο αν κάποιος κάτσει και αναλύσει το στόχο μείωσης εκπομπών ρύπων που έχουμε θέσει ως χώρα. Και πάλι θεωρητικά μπορεί να σου πεί μία κυβέρνηση , ότι το στόχο θα τον πιάσω με απόσυρση , αλλά αφού μέχρι στιγμής δεν έγινε δεν πρόκειται να γίνει , οπότε λογικά θα συνεχίσει το πρόγραμμα.
νομιζω εκανες την καλυτερη αναλυση. Υπαρχει οντως χρονικο οριο και νομιζω οτι ειναι 4/25, δηλαδη το προγραμμα ειχε μονοετη διαρκεια. Το ιδιο συνεβαινε και με το ΚΗ2, αλλα πηρε παρατασεις.
Γνωμη μου ειναι οτι δεν μπορει κανεις να προγραμματιζει αγορα ηλεκτρικου οχηματος για μετα απο 6+ μηνες, συνυπολογιζοντας κρατικη επιδοτηση. Αν υπαρχει, καλως και ας την θεωρησει μπονους
Εδω δεν μπορεί να προγραμματισει αγορα μετα απο 1 μερα, τι 6 μηνες συζηταμε... Εστω πως εγω θελω Δευτερα να το παραγγείλω και παιρνω καποιο ετοιμοπαραδοτο για να κερδισω χρόνο... Μπορω ή οχι να συνυπολογισω κρατικη επιδοτηση; Μαλλον οχι...
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης