-
Κάτι άλλο που υποψιάζομαι, επειδή το πάτωμα είναι αντιγράφη από τα ηλεκτρικά η μπαταρία είναι τέρμα κάτω στο πάτωμα του αμαξώματος με αποτέλεσμα να μειώνει αισθητά το κέντρο βάρους του οχήματος. Αυτό σε συνδιασμο με το οντως χαμηλότερο συνολικό βάρος από τα ηλεκτρικά ίσως....λέω ίσως μας δώσει ένα μικρο διαμαντάκι ως προς την οδηγική συμπεριφορά
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε
Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .
Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή
Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες
Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα
Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά σε χιουμοριστικά ποστ αλλά δεν έχω θέμα να απαντήσω εννοείται.
Η απάντηση μου λοιπόν είναι αυτό που συζητιόταν και στο νήμα της Lynk & Co για το 01.
Βάλε λοιπόν τα αυτοκίνητα των βελανιδάδων (που έφτασαν και ξεπέρασαν όπως λες αυτοκινητοβιομηχανίες με πείρα και παράδοση στην αυτοκίνηση), στην ίδια τιμή με αυτή των Peugeot, Citroen, Renault ή ακόμη χειρότερα των BMW, Audi, Volvo, Mercedes, και πες μου πόσος κόσμος θα διάλεγε το Κινέζικο επειδή μπορεί να έχει παραπάνω εξοπλισμό ή γιατί όπως υποστηρίζεις είναι ανώτερο.
Βάλτα στην ίδια τιμή απέναντι σε Mazda, Hyundai, Toyota και πες μου πόσοι θα επέλεγαν αυτή τη στιγμή το Κινέζικο.
Όπως ακριβώς γράφτηκε και για το 01. Ότι στα 50 χιλιάρικα δεν θα το έπαιρνε κανείς, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνει όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα.
Μόλις όμως μπήκε στα 35Κ όλοι γράψαμε (και εγώ) ότι πλέον κλέβεις εκκλησία, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνεις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα απλά σε Mild Hybrid ή σκέτο βενζινοκίνητο στην έκδοση με τον χαμηλό εξοπλισμό.Αυτό ότι βλέπουν με τα κιάλια οι Γάλλοι τους Κινέζους βασίζεται κάπου; προκύπτει από κάπου; έχει αποδειχθεί από κάπου; υπάρχουν κάποιες μελέτες και αποδείξεις; ή απλά το λέμε γιατί οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί κυρίως με ηλεκτροκίνηση;
Την οποία βέβαια κάποιοι απαξιώνουν για χάρη των θερμικών.
Ναι, το αναγνωρίζουμε ότι στις μπαταρίες οι Κινέζοι έχουν κάνει βήματα, αλλά από αυτό, μέχρι ότι τους βλέπουν με τα κιάλια απέχει πάρα πολύ.Οι Κινέζοι είναι έτη μπροστά στο software?
Γιατί εγώ όσα OEM Κινέζικα multimedia συστήματα έβαλα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου, όλο και κάπου θα κόλαγαν και θα ήθελαν reset, όλο και κάποια λειτουργία δεν θα την έκαναν αποδοτικά ή σωστά και διάφορα άλλα.
Να μη μιλήσουμε για το Interface.
Ήταν όμως φθηνά και κόστιζαν τρία κατοστάρικα όταν το αντίστοιχο ευρωπαϊκό που πολύ πιθανόν φτιαχνόταν στην Κίνα αλλά με άλλες προδιαγραφές κόστιζε ένα χιλιάρικο.
Για τα τρία κατοστάρικα λοιπόν, αυτά που έδιναν ήταν μια χαρά και εις γνώση μου ότι μπορεί να είχαν τα θεματάκια τους.
Θέλεις να μου αποδείξεις λοιπόν από που προκύπτει ότι είναι έτη μπροστά στο software οι Κινέζοι;
Γιατί το Xiaomi κινητό που έχω για παράδειγμα, τα θεματάκια του τα έχει. Όπως ότι όποτε θέλει, τρώει κόλλημα και συνεχίζει να εμφανίζει στο εικονίδιο της ημέρας την προηγούμενη αντί για τη σημερινή και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα θα ξεκολλήσει και θα δείξει τη σωστή. Ή ότι στη προεπισκόπιση των email στην οθόνη των ειδοποιήσεων, υπάρχουν φορές που πατάς να κάνει διαγραφή επί τόπου ένα email το οποίο δεν σε ενδιαφέρει να μπεις καν στην εφαρμογή να το διαβάσεις και κάθεται εκεί και σε "κοιτάει σα χαζό" χωρίς να το κάνει γιατί πάλι έχει φάει κόλλημα.
Κλάιν όμως. Τρεισήμισι κατοστάρικα έδωσα για να το πάρω. Αν σε αυτά τα χρήματα μου έδινες με τα ίδια χαρακτηριστικά ένα iPhone ή ένα Samsung, θα το έγραφα στα @@ μου το Κινέζικο.Έχετε βιαστεί πιστεύω να εξυψώσετε τα Κινέζικα και να χαντακώσετε κάποια άλλα.
Προσωπικά όσο και να φαίνεται το αντίθετο, δεν τα απορρίπτω. Μπορεί κάποια στιγμή να 'μαστε καλά, κι εγώ να πάρω είτε γιατί τελικά θα έχουν αποδειχθεί καλά, είτε γιατί μέχρι εκεί θα μπορώ. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Σε μερικά χρόνια μπορεί να είναι διαφορετική η συζήτηση.Αφού λοιπόν ήταν καλή η πάσα πάρε και την επόμενη καφενειακή ασίστ:
"Όταν τα 205, 206, 207 και 208 σήκωναν σκόνη στο WRC, οι Κινέζοι έτρεχαν με πασούμια".Βασικα δεν πήγαινε στο χιουμοριστικό σου ποστ που καταλαβα μια χαρά αλλα σε αλλους
εν ταχυ για να μην γράφω σεντόνι
Στην ιδια τιμή κανενας δεν θα διαλεγε το κινέζικο. Ας βαλουν τα ευρωπαικα στις ίδιες τιμές να τα προτιμήσουμε. Για τους καταναλωτες κάτι τετοιο είναι το ιδανικό, να πεσουν οι τιμές των ευρωπαικών δηλαδή
Σε Software είναι πολύ μπροστά. Μην κοιτάς το κινεζικο infortainment που αγορασες
Αν πας κίνα όπως πάω εγώ και εβλεπες τι software εχουν στα αυτοκίνητα και τα κινητα τους θα καταλάβαινες τι εννοω. Δεν χρησιμοποιουν ουτε google ούτε τιποτα που χρησιμοποιουμε εμείς. Εχουν δικους τους χάρτες και δικά τους site για τα πάντα. Πχ υπάρχει το didi που είναι ένα τυπου uber αλλα δεν καλεις μονο ταξί άλλα μπορεις να καλέσεις οδηγό που έρχεται με πατινι και οδηγαει το αυτοκινητο σου σπίτι οταν εσυ είσαι εξω και εχεις καταναλώσει αλκοολ. Αυτο είναι πολύ διαδεδομένο. πχ δεν χρησιμοποιουν visa , mastercard αλλα chat services με wallet που πληρώνουν ή πληρώνονται οτι θέλουν χωρις προμήθειες (κάτι παμε να κανουμε με το iris εμείς αλλα το δικό τους σύστημα είναι πολύ πολύ ανώτερο και έχει πολύ περισσότερες επιλογες και ευκολίες). Και ενα σωρο αλλα. Ολα αυτά είναι και στο αυτοκινητο τους οπου μπορει να χωριζεται η οθόνη σε 3 κομματια , το ενα να σου δειχνει mirror το κινητο σου, το αλλο να δειχνει πλοήγηση και το άλλο καποιο αλλο app ή να τα χωρίσεις οπως εσύ γουστάρεις
Στις μπαταρίες χρειαζεται να γράψω γιατι είναι μπροστά??? Νομιζω ειναι αυτονοητο
Δεν εχω βιαστει να εξηψωσω τιποτα λοιπον. Τα έχω δει με τα μάτια μου. Μια επισκεψη για τουρισμό στην κίνα που παρεπιπτοντως έχει παρα πολλα πράγματα να δεις σαν τουρίστας θα πεισει οποιον απιστο
Στην τελευταια καφενειακη ασιστ τι να απαντήσω, ισχυει οπως τα λες. Δεν είμαι κινεζοφαν. Είμαι απλά πολύ εκνευρισμένος με τους ευρωπαίους κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια για το παραμικρό μας ζητάνε πολύ παραπάνω χρήματα χωρις να προσφέρουν εξτρα κάτι. Η εισοδος των κινέζων απλα θα τα κόψει αυτά και γιαυτο χαιρομαι πολύ
Βασικά σε αρκετά πράγματα συμφωνούμε και όλοι σχεδόν έχουμε παραδεχτεί ότι έχουν σηκώσει ψηλά τον αμανέ όλοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές (και δεν ξέρω αν θα αρχίσουν να τους ακολουθούν οι Ιάπωνες και οι Κορεάτες).
Αυτά που μου αναφέρεις είναι υπηρεσίες και εφαρμογές. Εγώ αναφέρομαι στο software καθέ αυτό και τη λειτουργία του.
Βέβαια για να λέμε τα πράγματα όπως έχουν, ούτε οι Γάλλοι προσφέρουν κάτι τρομερό όσον αφορά τη λειτουργία του software αλλά δεν υπάρχει καμία χαόδης διαφορά και το τονίζω ότι δεν αναφέρομαι στις εφαρμογές και τις υπηρεσίες, αλλά στο πόσο καλά αυτές υλοποιούνται και προσφέρονται μέσα από το λειτουργικό και φυσικά πάντα με τα δείγματα που έχω εγώ.Δε ζήτησα να γράψεις και να μου αποδείξεις κάτι για τις μπαταρίες, αφού κι εγώ ανέφερα ότι έχουν προχωρήσει πάνω σε αυτή την τεχνολογία.
Μακάρι να πιεστούν τόσο οι Ευρωπαίοι και να ρίξουν τις τιμές αλλά δεν το βλέπω.
-
Εάν οι Κινέζοι δε φτιάξουν μονάδες παραγωγής στην Ευρώπη, με αποθήκες ανταλλακτικών και δεν αναπτύξουν αξιόπιστο δίκτυο πωλήσεων και τεχικής υποστήριξης.
Όσο φτηνά και καλά αυτοκίνητα να φτιάχνουν και να πουλάνε, οι προσπάθειές τους είναι θνησιγενείς. Τα αυτοκίνητα δεν είναι ψυγεία και κουζίνες που μπορεί κάποιος να χάσει 500€. Είναι ακριβά και οι καταναλωτές το ψάχνουν από χίλιες μεριές.
Μπορεί κάποιοι τώρα να ενθουσιάζονται από τα φτηνά Κινέζικα, αλλά ότι λάμπει δεν είναι χρυσός. Έχουν πολύ δρόμο μπροστά τους οι Κινέζοι.
Οι Ιάπωνες πλην της Toyota, έχουν αποτύχει στην Ευρωπαικη αγορά και οι Κορεάτες χρειάστηκαν δεκαετίες. Δε βλέπω που βασίζεται ο πρόωρος ενθουσιασμός για τους Κινέζους.
-
H BYD για την οποία μιλαμε, τελειώνει το εργοστάσιο της στην Ουγγαρία. Αντίστοιχα νομιζω έχει μια ή δυο μεγάλες αποθήκες στην Ευρώπη για ανταλλακτικά. Αυτό το τελευταίο δεν το θυμάμαι στα σίγουρα.
-
Η BYD έχει μετατρέψει τα ev σε phev. Φαίνεται ωραία ιδέα αλλά είναι; Το destroyer dmi με την μικρή μπαταρία θέλει κάθε μέρα φόρτιση και δεν πας και πολύ μακριά ηλεκτρικά (60κμ το πολύ), καλύτερα πας σε λύση κανονικού ev. Στο ταξίδι οι μικροί θερμικοί που έχουν θα δουλεύουν υπερωρία για να κινήσουν το βαρύ αμάξωμα και να φορτίζουν την μπαταρία με αποτέλεσμα υψηλή κατανάλωση καυσίμου. Καλό το πλεονέκτημα της τιμής αγοράς αλλά η χρήση φαίνεται προβληματική.
-
Κάτσε ρε συ. Το ίδιο επιχείρημα με τα mg και τα Toyota. Καλύτερα να πάρεις ένα αυτοκινητο που είναι 3δλ πιο αργό στις ρεπριζ και μενει πίσω 100 μέτρα σε μια ρεπριζ από ένα άλλο που αλλάζει ταχύτητα στις ρεπριζ...
Ακόμα και αν αδειάζει θα έχεις ένα αυτοκινητο ισάξιο των Toyota hybrid με ίδιους κινητήρες και δυναμη. Εγώ δεν βρίσκω δυσκολία για κάποιον που μπορεί να έχει δίκη του θέση πάρκινγκ να το βάζει να φορτίσει. Εάν το βαριέστε και αυτό πάρτε σοφέρ ρε παιδιά.
-
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Επειδή ορισμένοι νομίζουν ότι η μπυντ είναι χτεσινή ή ότι έχει φτιάξει 500 αμάξια όλα και όλα...
Όταν η Peugeot έφτιαχνε αυτοκίνητα, οι της DYD, μάζευαν βελανίδια κάτω από το Σινικό Τείχος.
Τι να μας πει τώρα 30 χρόνια εταιρεία.Μ' έτρωγε να το πω. Ήταν καλή πάσα.
Να σας πει ότι αυτά κάποτε. Αλήθεια είναι για τότε παλιά να έχουμε να θυμομαστε
Αλλά φρέσκα κουλούρια λέει ο κουλούρας δεν λέει για χθεσινά .
Και στα ηλεκτρικά οι Γάλλοι βλέπουν τους Κινέζους με τα κυάλια . Πραγματικά όμως με τα κυάλια . Ούτε οι τεχνολογίες των μπαταριών τους συγκρίνονται που είναι το Α και το Ω στα ηλεκτρικά, ούτε οι τεχνολογίες στο software που είναι έτη μπροστά οι Κινέζοι , επίσης πολύ σημαντικό , ούτε στα ηλεκτρικά κυκλώματα που οι Γάλλοι ήταν πάντα κακοί σε αυτό, ούτε σε εξοπλισμό που δίνεται ούτε σε τιμή
Οι βελανιδαδες σας ξεπέρασαν αυτή είναι η μαύρη αλήθεια.
Αν είναι σε κάτι καλύτεροι οι Γάλλοι σε όλα τα αυτοκινητα αυτό είναι ΜΟΝΟ το design . Πραγματικά σε όλα τα άλλα τρώνε κινεζικούς τσουτσουνοκεφτεδες
Η μόνη έξυπνη κίνηση της stelantis είναι που πήρε το 51% της leapmotor Ευρώπης. Αν δεν μπορείς να τους ανταγωνιστείς γιατί είναι καλύτεροι πήγαινε μαζί τους. Δεν το λέω εγώ , η stelantis μόνη της έκανε αυτό το βήμα εμμέσως παραδεχομενη το τσουτσουνιασμα
Εντάξει τα είπα , τελιωσα. Καλή πάσα
Μου αρέσει που απαντάτε σοβαρά σε χιουμοριστικά ποστ αλλά δεν έχω θέμα να απαντήσω εννοείται.
Η απάντηση μου λοιπόν είναι αυτό που συζητιόταν και στο νήμα της Lynk & Co για το 01.
Βάλε λοιπόν τα αυτοκίνητα των βελανιδάδων (που έφτασαν και ξεπέρασαν όπως λες αυτοκινητοβιομηχανίες με πείρα και παράδοση στην αυτοκίνηση), στην ίδια τιμή με αυτή των Peugeot, Citroen, Renault ή ακόμη χειρότερα των BMW, Audi, Volvo, Mercedes, και πες μου πόσος κόσμος θα διάλεγε το Κινέζικο επειδή μπορεί να έχει παραπάνω εξοπλισμό ή γιατί όπως υποστηρίζεις είναι ανώτερο.
Βάλτα στην ίδια τιμή απέναντι σε Mazda, Hyundai, Toyota και πες μου πόσοι θα επέλεγαν αυτή τη στιγμή το Κινέζικο.
Όπως ακριβώς γράφτηκε και για το 01. Ότι στα 50 χιλιάρικα δεν θα το έπαιρνε κανείς, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνει όλα τα υπόλοιπα που ανέφερα.
Μόλις όμως μπήκε στα 35Κ όλοι γράψαμε (και εγώ) ότι πλέον κλέβεις εκκλησία, όταν σε αυτά τα χρήματα παίρνεις οποιοδήποτε από τα υπόλοιπα απλά σε Mild Hybrid ή σκέτο βενζινοκίνητο στην έκδοση με τον χαμηλό εξοπλισμό.Αυτό ότι βλέπουν με τα κιάλια οι Γάλλοι τους Κινέζους βασίζεται κάπου; προκύπτει από κάπου; έχει αποδειχθεί από κάπου; υπάρχουν κάποιες μελέτες και αποδείξεις; ή απλά το λέμε γιατί οι Κινέζοι έχουν ασχοληθεί κυρίως με ηλεκτροκίνηση;
Την οποία βέβαια κάποιοι απαξιώνουν για χάρη των θερμικών.
Ναι, το αναγνωρίζουμε ότι στις μπαταρίες οι Κινέζοι έχουν κάνει βήματα, αλλά από αυτό, μέχρι ότι τους βλέπουν με τα κιάλια απέχει πάρα πολύ.Οι Κινέζοι είναι έτη μπροστά στο software?
Γιατί εγώ όσα OEM Κινέζικα multimedia συστήματα έβαλα στα προηγούμενα αυτοκίνητα μου, όλο και κάπου θα κόλαγαν και θα ήθελαν reset, όλο και κάποια λειτουργία δεν θα την έκαναν αποδοτικά ή σωστά και διάφορα άλλα.
Να μη μιλήσουμε για το Interface.
Ήταν όμως φθηνά και κόστιζαν τρία κατοστάρικα όταν το αντίστοιχο ευρωπαϊκό που πολύ πιθανόν φτιαχνόταν στην Κίνα αλλά με άλλες προδιαγραφές κόστιζε ένα χιλιάρικο.
Για τα τρία κατοστάρικα λοιπόν, αυτά που έδιναν ήταν μια χαρά και εις γνώση μου ότι μπορεί να είχαν τα θεματάκια τους.
Θέλεις να μου αποδείξεις λοιπόν από που προκύπτει ότι είναι έτη μπροστά στο software οι Κινέζοι;
Γιατί το Xiaomi κινητό που έχω για παράδειγμα, τα θεματάκια του τα έχει. Όπως ότι όποτε θέλει, τρώει κόλλημα και συνεχίζει να εμφανίζει στο εικονίδιο της ημέρας την προηγούμενη αντί για τη σημερινή και κάποια στιγμή μέσα στην ημέρα θα ξεκολλήσει και θα δείξει τη σωστή. Ή ότι στη προεπισκόπιση των email στην οθόνη των ειδοποιήσεων, υπάρχουν φορές που πατάς να κάνει διαγραφή επί τόπου ένα email το οποίο δεν σε ενδιαφέρει να μπεις καν στην εφαρμογή να το διαβάσεις και κάθεται εκεί και σε "κοιτάει σα χαζό" χωρίς να το κάνει γιατί πάλι έχει φάει κόλλημα.
Κλάιν όμως. Τρεισήμισι κατοστάρικα έδωσα για να το πάρω. Αν σε αυτά τα χρήματα μου έδινες με τα ίδια χαρακτηριστικά ένα iPhone ή ένα Samsung, θα το έγραφα στα @@ μου το Κινέζικο.Έχετε βιαστεί πιστεύω να εξυψώσετε τα Κινέζικα και να χαντακώσετε κάποια άλλα.
Προσωπικά όσο και να φαίνεται το αντίθετο, δεν τα απορρίπτω. Μπορεί κάποια στιγμή να 'μαστε καλά, κι εγώ να πάρω είτε γιατί τελικά θα έχουν αποδειχθεί καλά, είτε γιατί μέχρι εκεί θα μπορώ. Όμως άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Σε μερικά χρόνια μπορεί να είναι διαφορετική η συζήτηση.Αφού λοιπόν ήταν καλή η πάσα πάρε και την επόμενη καφενειακή ασίστ:
"Όταν τα 205, 206, 207 και 208 σήκωναν σκόνη στο WRC, οι Κινέζοι έτρεχαν με πασούμια".Βασικα δεν πήγαινε στο χιουμοριστικό σου ποστ που καταλαβα μια χαρά αλλα σε αλλους
εν ταχυ για να μην γράφω σεντόνι
Στην ιδια τιμή κανενας δεν θα διαλεγε το κινέζικο. Ας βαλουν τα ευρωπαικα στις ίδιες τιμές να τα προτιμήσουμε. Για τους καταναλωτες κάτι τετοιο είναι το ιδανικό, να πεσουν οι τιμές των ευρωπαικών δηλαδή
Σε Software είναι πολύ μπροστά. Μην κοιτάς το κινεζικο infortainment που αγορασες
Αν πας κίνα όπως πάω εγώ και εβλεπες τι software εχουν στα αυτοκίνητα και τα κινητα τους θα καταλάβαινες τι εννοω. Δεν χρησιμοποιουν ουτε google ούτε τιποτα που χρησιμοποιουμε εμείς. Εχουν δικους τους χάρτες και δικά τους site για τα πάντα. Πχ υπάρχει το didi που είναι ένα τυπου uber αλλα δεν καλεις μονο ταξί άλλα μπορεις να καλέσεις οδηγό που έρχεται με πατινι και οδηγαει το αυτοκινητο σου σπίτι οταν εσυ είσαι εξω και εχεις καταναλώσει αλκοολ. Αυτο είναι πολύ διαδεδομένο. πχ δεν χρησιμοποιουν visa , mastercard αλλα chat services με wallet που πληρώνουν ή πληρώνονται οτι θέλουν χωρις προμήθειες (κάτι παμε να κανουμε με το iris εμείς αλλα το δικό τους σύστημα είναι πολύ πολύ ανώτερο και έχει πολύ περισσότερες επιλογες και ευκολίες). Και ενα σωρο αλλα. Ολα αυτά είναι και στο αυτοκινητο τους οπου μπορει να χωριζεται η οθόνη σε 3 κομματια , το ενα να σου δειχνει mirror το κινητο σου, το αλλο να δειχνει πλοήγηση και το άλλο καποιο αλλο app ή να τα χωρίσεις οπως εσύ γουστάρεις
Στις μπαταρίες χρειαζεται να γράψω γιατι είναι μπροστά??? Νομιζω ειναι αυτονοητο
Δεν εχω βιαστει να εξηψωσω τιποτα λοιπον. Τα έχω δει με τα μάτια μου. Μια επισκεψη για τουρισμό στην κίνα που παρεπιπτοντως έχει παρα πολλα πράγματα να δεις σαν τουρίστας θα πεισει οποιον απιστο
Στην τελευταια καφενειακη ασιστ τι να απαντήσω, ισχυει οπως τα λες. Δεν είμαι κινεζοφαν. Είμαι απλά πολύ εκνευρισμένος με τους ευρωπαίους κατασκευαστές που τα τελευταία χρόνια για το παραμικρό μας ζητάνε πολύ παραπάνω χρήματα χωρις να προσφέρουν εξτρα κάτι. Η εισοδος των κινέζων απλα θα τα κόψει αυτά και γιαυτο χαιρομαι πολύ
Αυτά που μου αναφέρεις είναι υπηρεσίες και εφαρμογές. Εγώ αναφέρομαι στο software καθέ αυτό και τη λειτουργία του.
Μακάρι να πιεστούν τόσο οι Ευρωπαίοι και να ρίξουν τις τιμές αλλά δεν το βλέπω.
Αυτα μπορω να σου αναφέρω αφού δεν μπορω να σου δειξω ποσο smooth και χωρις προβλήματα είναι τα software στα αυτοκίνητα τους.
Το γεγονος ότι έχουν δικούς τους προγραμματιστές και δικα τους software για οτιδηπωτε και δεν χρησιμοποιουν τιποτα από αυτά που έχουμε στην δυση πρέπει να σου λέει κάτι για το επίπεδο τους, δεν θα μπορουσαν να το κάνουν αν δεν είχαν τεχνογνωσία. Από εκεί και περα εγώ δεν εχω δει τίποτα αντιστοιχο σε ευρωπαικα αυτοκίνητα οπως αυτό που χωριζεται η οθονη στα 3 με ενα τμημα να είναι καθετα το κινητο σου mirror και να μπορεις να το λειτουργησεις από την οθονη του infortainment και να το μεταφερεις δεξια στην μεση ή αριστερα και αντιστοιχα το navigation και αλλο app που θες ολα στην κεντρική οθόνη του αυτοκινητου.
Και δεν πιστεύω ότι είναι σαν τα γαλλικα που γίνεται ενα upgrade firmware και σταματαει να λειτουργεί ολο το αυτοκίνητο και οι Γαλλοι προγραμματιστές λένε οτι δεν μπορουν να κάνουν downgrade για να επαναφέρουν έστω το προηγούμενο που δουλευε αλλα ειχε bugs και εκαναν ταχα μου αναβαθμιση για να το φτιάξουν!!!!! Και σου κρατάνε μήνες το αμάξι μπας και το φτιάξουν ξυνοντας τα κεφάλια τους
Αν αυτό δεν λέγεται ανωτερο software δεν ξέρω τι χρειαζεσαι για να πεισθείς
Αν δεν τις ρίξουν (που θα τις ριξουν αναγκαστικα) θα πάψουν να υπάρχουν ή θα συρρικνωθούν πολύ , δεν έχουν πολλές επιλογές
Μπορεί να μην φτασουν τις τιμές των κινέζων αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ θα πεσουν ως ενα βαθμο οι τιμές τους. Το βλέπουμε ΗΔΗ αυτό , ολο προσφορές είναι αν εχεις παρατηρησει και οι ευρωπαίοι και οι κορεάτες τελευταία και αυτό βλέπω να συνεχίζεται!!!!!!
-
Σαν αν διαβάζω τις περιπέτειες μιας γάτας και ενός λιονταριού ήταν αυτό.
Κατά τα αλλά γατάκι. Η Suzuki μπορεί να χωρίσει την οθόνη σε τρία widgets
-
Οι κινέζοι πήραν φόρα με τα ev και γλυκάθηκαν οπότε μπαίνουν δυναμικά και στα phev. Ωστόσο, ένα phev βάρους των 2,3 τόνων, όταν αδειάσει η μπαταρία είναι αδύνατον να κινηθεί με επάρκεια από τον θερμικό κινητήρα, η δε μπαταρία όσο και να φορτίσει μέσω πέδησης και περίσσειας ενέργειας του θερμικού είναι αδύνατον να συνεισφέρει (η μπαταρία) ουσιωδώς σε κίνηση σε ε.ο. σε οχήματα άνω των 2 τόνων, δηλαδή φορτηγάκια...
Νομίζω ότι τα κινεζικά phev είναι ιδανικά για όποιον θέλει να ρισκάρει την ανέξοδη κίνηση σε αστική χρήση (αυτονομία μπαταρίας π.χ. 50χλμ.) με μεγάλους συμβιβασμούς σε κίνηση σε ε.ο + το ερωτηματικό της αξιοπιστίας του θερμικού (ποτέ δεν είχαν παράξει μέχρι σήμερα σοβαρό κινητήρα και για αυτό δεν υπήρχαν σοβαρά κινεζικά αυτοκίνητα).
Συμπέρασμα: όποιος θέλει κινεζικό λόγω τιμής επιλέγει ev και όχι phev ή hev, για να έχει το κεφάλι του ήσυχο, δεν ρισκάρεις να πετάξεις 25-30-35Κ σε κινεζικό θερμικό κινητήρα χωρίς δίκτυο υποστήριξης -
Σαν αν διαβάζω τις περιπέτειες μιας γάτας και ενός λιονταριού ήταν αυτό.
Κατά τα αλλά γατάκι. Η Suzuki μπορεί να χωρίσει την οθόνη σε τρία widgets
Καλά , κάτσε να βγάλει πρώτα ηλεκτρικό η Suzuki να έρθει να το δούμε και μετά το συζητάμε
Προς το παρόν οι οθόνες, τα γραφικά και οι αποκρισεις που έχει η Suzuki είναι για γελια
Πια 3 widgets, εδώ 1 δεν παίζει καλα. Άσε που είναι μια σταλιά οι οθόνες της Suzuki. Badget cars είναι να σοβαρευτούμε
-
Ρε άντε από εκεί. Γιαλαντζί Toyota.
-
Τα αυτοκίνητα δεν είναι ψυγεία και κουζίνες που μπορεί κάποιος να χάσει 500€. Είναι ακριβά και οι καταναλωτές το ψάχνουν από χίλιες μεριές.
Δεν θα έλεγα ότι το ψάχνουν (εκτός ίσως των Αμερικάνων) - ειδικά οι Ευρωπαίοι. Εδώ αγοράζουν VAG & PSA, αρα δεν ψάχνουν τίποτα!
Τι έχουν τα vag και τα psa? Μια χαρά αυτοκίνητα είναι. Ακόμα και οι Ασιάτες, πλην Κορεατων, για να τα ανταγωνιστούν "παρεκλίνουν", δεν προσφέρουν άμεσα ανταγωνιστικά μοντέλα, δεν τολμάνε.
Κάνουν άλλες προσεγγίσεις με υβριδικά κλπ. Εμπορική επιλογή είναι, άλλο που κάποιοι εκλαμβάνουν τα υβριδικά σαν αιχμή της τεχνολογίας.
-
Εεεε.... βασικά είναι
-
Τώρα που τα βλέπω, αποσπασματικά μεταξύ άλλων εργασιών, έχει λέει και ecvt κιβώτιο, παρόμοιο με της Toyota. Πήρε τα δικαιώματα;;;
Ενώ το προστπαγκαζ είναι από παχιά μοκέτα και όλα τα πλαστικά είναι μαλακα. Για όσους ενδιαφέρονται. Μιλώ πάντα για το seal 05
-
@katafractos17 said in BYD forum:
Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;
- Τεχνολογία μπαταρία (το βασικότερο σε ένα EV)
- Ψύξη μπαταρίας (επίσης το βασικότερο σε ένα EV)
- Αντλία θερμότητας
- Τεχνολογία ηελκτροκινητήρα
- Ιπποδύναμη και κατανάλωση
- Εξοπλισμός (επίσης χάος η διαφορά)
- Πίσω ανάρτηση
@katafractos17 said in BYD forum:
Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.
Μα δεν λέω για το Λυνκ, για το Μπυντ συζητάμε. Δες το Seal σε σχέση με το 3008.
Βρε Φάνη, ποια είναι η διαφορά για παράδειγμα στην τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα ξέρεις να μου πεις με αποδείξεις και ντοκουμέντα και να δικαιολογήσεις γιατί είναι και χαοτικά καλύτερη;
Η μπαταρία και στα δύο είναι LFP με τη διαφορά στον τρόπο ψύξης. Αυτή του C3 μάλιστα είναι (400V type), για το Dophin δεν ξέρω. Επίσης βλέπω ότι το C3 φορτίζει γρηγορότερα από το δελφίνι. Αν αυτό για εσένα είναι χάος τότε πάω πάσο.
Αυτονομία ίδια έχουν και κατανάλωση έχει διαφορά περίπου 1kW/100km υπέρ του Dolphin. Αυτό είναι χαοτική διαφορά;
Επίσης στα 20Κ παίρνεις το Dolphin με τα 200 άλογα ή αυτό με τα 95? Το ρωτάω γιατί δεν το γνωρίζω και ανέφερες και την ιπποδύναμη. Μιλάμε βέβαια για αυτοκίνητα πόλης που πόσο πολύ να ενδιαφέρει η ιπποδύναμη αλλά οκ.Στην Αντλία Θερμότητας συμφωνώ ότι υπάρχει διαφορά.
Άντε και στον εξοπλισμό, χωρίς να το έχω κοιτάξει, αλλά σας πιστεύω που λέτε ότι έχει πολύ εξοπλισμό.Τώρα στην πίσω ανάρτηση δεν χρόνο αυτή τη στιγμή να δω τι παίζει για να δω το "χάος" γιατί πρέπει να μπλοκάρω και κάτι Κινέζικες IP που βαράνε τη Γερμανία. Να κάνουμε και καμιά δουλειά να βγάλουμε το ψωμί μας.
-
Πάντως από ονόματα πάσχουν. BYD. Άκου όνομα.
Μπυντ για μπυντ μυαλό δεν εχουν
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;
- Τεχνολογία μπαταρία (το βασικότερο σε ένα EV)
- Ψύξη μπαταρίας (επίσης το βασικότερο σε ένα EV)
- Αντλία θερμότητας
- Τεχνολογία ηελκτροκινητήρα
- Ιπποδύναμη και κατανάλωση
- Εξοπλισμός (επίσης χάος η διαφορά)
- Πίσω ανάρτηση
@katafractos17 said in BYD forum:
Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.
Μα δεν λέω για το Λυνκ, για το Μπυντ συζητάμε. Δες το Seal σε σχέση με το 3008.
Βρε Φάνη, ποια είναι η διαφορά για παράδειγμα στην τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα ξέρεις να μου πεις με αποδείξεις και ντοκουμέντα και να δικαιολογήσεις γιατί είναι και χαοτικά καλύτερη;
Η μπαταρία και στα δύο είναι LFP με τη διαφορά στον τρόπο ψύξης. Αυτή του C3 μάλιστα είναι (400V type), για το Dophin δεν ξέρω. Επίσης βλέπω ότι το C3 φορτίζει γρηγορότερα από το δελφίνι. Αν αυτό για εσένα είναι χάος τότε πάω πάσο.
Αυτονομία ίδια έχουν και κατανάλωση έχει διαφορά περίπου 1kW/100km υπέρ του Dolphin. Αυτό είναι χαοτική διαφορά;
Επίσης στα 20Κ παίρνεις το Dolphin με τα 200 άλογα ή αυτό με τα 95? Το ρωτάω γιατί δεν το γνωρίζω και ανέφερες και την ιπποδύναμη. Μιλάμε βέβαια για αυτοκίνητα πόλης που πόσο πολύ να ενδιαφέρει η ιπποδύναμη αλλά οκ.Στην Αντλία Θερμότητας συμφωνώ ότι υπάρχει διαφορά.
Άντε και στον εξοπλισμό, χωρίς να το έχω κοιτάξει, αλλά σας πιστεύω που λέτε ότι έχει πολύ εξοπλισμό.Τώρα στην πίσω ανάρτηση δεν χρόνο αυτή τη στιγμή να δω τι παίζει για να δω το "χάος" γιατί πρέπει να μπλοκάρω και κάτι Κινέζικες IP που βράνε τη Γερμανία. Να κάνουμε και καμιά δουλειά να βγάλουμε το ψωμί μας.
Το ενα εχει αντλια θερμότητας, το αλλο δεν εχει, ξερεις ποσο μεγάλη διαφορα έχει αυτο στην καταναλωση τον χειμώνα?
το ενα εχει υδροψυξη στην μπαταρία , το αλλο αεροψυξη, ξερεις ποσο σημαντικό είναι αυτό στο μελλον για μικρότερο degradation αλλα και ποσο βοηθαει στην γρηγορη φορτιση οπου το ενα θα συνεχίσει να φορτιζει σε γρήγορο ρυθμό ενώ το αλλο για να προστατεψει την μπαταρια και τον inverter θα ρίξει την ισχύ της φορτισης?
στα 20 παιρνεις το dolfin με τα 200 το c3 εχει 113. και ναι οταν το ενα φεύγει σφαίρα και το αλλο απλά καλά και μπορεις να έχεις το σφαιρα γιατι να παρεις το αργο? Αν και τα 113 είναι επαρκη
επίσης εχεις δει τις διαφορες στον εξοπλισμό? το c3 full extra βγαινει ακριβότερο και εχει λιγότερα, τι να συζητήσουμε , ειναι αστειο να τα συγκρίνουμε , είναι πολύ καλύτερο το dolfin και φτηνότερο
-
Όπως είπα και πιο πριν στο κρέας τεστ με εντυπωσίασε. Νόμιζα θα ναι χειρότερο των Suzuki....αλλά...
-
@katafractos17 said in BYD forum:
@katafractos17 said in BYD forum:
Θέλεις να τις απαριθμήσεις τις "χαοτικές" διαφορές;
- Τεχνολογία μπαταρία (το βασικότερο σε ένα EV)
- Ψύξη μπαταρίας (επίσης το βασικότερο σε ένα EV)
- Αντλία θερμότητας
- Τεχνολογία ηελκτροκινητήρα
- Ιπποδύναμη και κατανάλωση
- Εξοπλισμός (επίσης χάος η διαφορά)
- Πίσω ανάρτηση
@katafractos17 said in BYD forum:
Αυτό επίσης πάλι με τις χαοτικές διαφορές στα 50Κ δεν το κατάλαβα. Γιατί πριν συμφώνησες για την τιμή του 01 που έπεσε στα 35Κ και ότι στα 50Κ δεν το έπαιρνε κανείς.
Μα δεν λέω για το Λυνκ, για το Μπυντ συζητάμε. Δες το Seal σε σχέση με το 3008.
Βρε Φάνη, ποια είναι η διαφορά για παράδειγμα στην τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα ξέρεις να μου πεις με αποδείξεις και ντοκουμέντα και να δικαιολογήσεις γιατί είναι και χαοτικά καλύτερη;
Η μπαταρία και στα δύο είναι LFP με τη διαφορά στον τρόπο ψύξης. Αυτή του C3 μάλιστα είναι (400V type), για το Dophin δεν ξέρω. Επίσης βλέπω ότι το C3 φορτίζει γρηγορότερα από το δελφίνι. Αν αυτό για εσένα είναι χάος τότε πάω πάσο.
Αυτονομία ίδια έχουν και κατανάλωση έχει διαφορά περίπου 1kW/100km υπέρ του Dolphin. Αυτό είναι χαοτική διαφορά;
Επίσης στα 20Κ παίρνεις το Dolphin με τα 200 άλογα ή αυτό με τα 95? Το ρωτάω γιατί δεν το γνωρίζω και ανέφερες και την ιπποδύναμη. Μιλάμε βέβαια για αυτοκίνητα πόλης που πόσο πολύ να ενδιαφέρει η ιπποδύναμη αλλά οκ.Στην Αντλία Θερμότητας συμφωνώ ότι υπάρχει διαφορά.
Άντε και στον εξοπλισμό, χωρίς να το έχω κοιτάξει, αλλά σας πιστεύω που λέτε ότι έχει πολύ εξοπλισμό.Τώρα στην πίσω ανάρτηση δεν χρόνο αυτή τη στιγμή να δω τι παίζει για να δω το "χάος" γιατί πρέπει να μπλοκάρω και κάτι Κινέζικες IP που βαράνε τη Γερμανία. Να κάνουμε και καμιά δουλειά να βγάλουμε το ψωμί μας.
οτι ειπε ο cirus συν οτι παιρνεις με το δελφινι 60αρα μπαταρια.
Το δελφινι κυκλοφορει στις υπολοιπες ευρωπαικες χωρες σε 4 εκδοσεις (η μια σωστα ειπε οτι εχει 95 ιππους και 45αρα αν θυμαμαι καλα, μπαταρια). Στην ελλαδα φερνουν μονο τις δυο κορυφαιες (αμφοτερες με 60αρα μπαταρια και 200 ιππους).
Δεν ειμαστε κινεζοφιλοι (ή οπως χαρακτηριζονται), απλα δεν γινεται παρα να μην αποδεχτουμε το γεγονος οτι προσφερουν ανωτερο προϊον σε καλυτερη τιμη απο τους ευρωπαιους. Αυτην τη στιγμη και αγνοωντας ολες τις πολιτικες παραμετρους. Ολοι οι αντιλογοι που εκφραζονται ειναι "ναι μεν αλλα τι θα γινει αν..." Η πραγματικοτητα ειναι οτι ΤΩΡΑ με τα χρηματα που ζητουν, η byd δινει εξαιρετικα προϊοντα.
Αυτα τα γραφω εγω που ειχαμε στην οικογενεια μονο vag, που το προτελευταιο μου αμαξι ηταν tiguan και το τωρινο τεσλα. Το επομενο ομως, πιθανοτατα θα ειναι κινεζικο.
BYD forum