Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 744
    • 745
    • 746
    • 747
    • 748
    • 897
    • 898
    • 746 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17946
    408227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kos784 @katafractos17 last edited by

      @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καλημέρα σε όλους,
      Νέο μέλος εδώ!
      Έχω παραγγείλει ένα Tesla Model 3 και είμαι σε αναμονή για την παραλαβή. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αν γνωρίζει κάποιος αναφορικά με τη φόρτιση στο σπίτι:
      Μένω σε πολυκατοικία παλιά με πιλοτή στο ισόγειο όπου έχω δική μου θέση parking. Το ρεύμα μου είναι τριφασικό και σκέφτομαι για τη φόρτιση να βάλω μία βιομηχανική πρίζα που με τα 32Α δίνει 7.4kWh και μου είναι υπεραρκετό. Γνωρίζετε αν η διαδικασία για την τοποθέτηση είναι ίδια με του φορτιστή. Θα πρέπει δηλαδή να το ανακοινώσω ένα μήνα πριν στον διαχειριστή και μετά να κάνω νέα ΥΔΕ;
      Οι πιθανότητες είναι 2:

      1. Να πάρω απευθείας από το ρολόι που βρίσκεται 8-10 μέτρα από το σημείο που θέλω να μπει η πρίζα.
      2. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.

      Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.
      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

      Αν το θέμα δεν είναι κατάλληλο για το ερώτημα ενημερώστε με και το μεταφέρω αλλού εννοείται!

      Με το καλό!
      Σου εχω στείλει προσωπικό μηνυμα!

      Ευχαριστώ πολύ! Το έχω δει και απάντησα εκεί!

      @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
      Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.

      Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.

      Πρίζα φόρτισης οχήματος επίτοιχη 16A πλαστική &ρελ

      Πίνακας διανομής Επίτοιχος 1Σ. 3Στ. IP65

      Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.

      katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • katafractos17
        katafractos17 @kos784 last edited by

        @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

        Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
        Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.

        Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.

        Πρίζα φόρτισης οχήματος επίτοιχη 16A πλαστική &ρελ

        Πίνακας διανομής Επίτοιχος 1Σ. 3Στ. IP65

        Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.

        Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
        Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
        Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.

        Με το καλό να παραλάβεις.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kos784 @katafractos17 last edited by

          @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
          Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.

          Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.

          Πρίζα φόρτισης οχήματος επίτοιχη 16A πλαστική &ρελ

          Πίνακας διανομής Επίτοιχος 1Σ. 3Στ. IP65

          Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.

          Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
          Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
          Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.

          Με το καλό να παραλάβεις.

          Ευχαριστώ πολύ! Ναι ναι το ρολόι της δικής σου παροχής εννοώ. Όχι το κοινόχρηστο. Απλά μου φαίνεται περίεργο πως παίρνει απευθείας από το ρολόι με αυτά που έχω διαβάσει ως τώρα. Ο πίνακας του σπιτιού πως παίρνει ρεύμα;

          katafractos17 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman7 last edited by

            Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....

            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kos784 @iceman7 last edited by

              @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....

              Ακριβώς αυτό ήταν που είχα διαβάσει και εγώ. Το πρόβλημα πλέον είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος παραπάνω ότι δεν το επιτρέπουν να εγκαταστήσεις τον νέο πίνακα σε κοινόχρηστους χώρους αν ισχύει. Οπότε αν είναι έτσι πας μόνο από τον πίνακα μέσα στο σπίτι και με κάποιον τρόπο βγαίνει έξω το καλώδιο προς την πρίζα.

              I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iceman7 @kos784 last edited by

                @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                @iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Από το ρολοι ανεβαίνει η παροχή στο σπίτι. Αν ειναι μεγαλη η απόσταση ή μεσα στην οικοδομή κόβεις καπου και εκεί βαζεις ένα νεο πίνακα (που πλεον αυτός γινεται ο πρώτος του σπίτιου) και από εκει ενα καλώδιο φέυγει προς το σημείο φορτισης και ενα αλλο προς το σπίτι....

                Ακριβώς αυτό ήταν που είχα διαβάσει και εγώ. Το πρόβλημα πλέον είναι αυτό που ανέφερε ο φίλος παραπάνω ότι δεν το επιτρέπουν να εγκαταστήσεις τον νέο πίνακα σε κοινόχρηστους χώρους αν ισχύει. Οπότε αν είναι έτσι πας μόνο από τον πίνακα μέσα στο σπίτι και με κάποιον τρόπο βγαίνει έξω το καλώδιο προς την πρίζα.

                Βάζεις το νέο σωστό πίνακα σε καποια αποθήκη σου κοντά....
                Για την απαγόρευση δεν ειμαι σιγουρός τι ισχύει τελικά!
                Ο εγκαταστάτης που θα υπογραψει και την νεα ΥΔΕ θα τα ξέρει αυτά!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • katafractos17
                  katafractos17 @kos784 last edited by

                  @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @katafractos17 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Εγώ για το PHEV έχω περάσει καλώδιο 3 x 2.5 mm² από το ρολόι μου και έχω βάλει πινακάκι με ρελέ διαρροής με ασφάλεια στον χώρο του πάρκινκ μου.
                  Το καλώδιο σε όλη τη διαδρομή είναι μέσα σε σωλήνα και το πινακάκι κλειδώνει κιόλας.

                  Είναι τα παρακάτω αν θυμάμαι καλά.

                  Πρίζα φόρτισης οχήματος επίτοιχη 16A πλαστική &ρελ

                  Πίνακας διανομής Επίτοιχος 1Σ. 3Στ. IP65

                  Ευχαριστώ για την απάντηση. Από το ρολόι πως το διαχώρισες για να φεύγει για το σπίτι; Έχεις βάλει και εκεί κάτι; Γιατί από όσα είδα χρειάζεται ένας πίνακας δίπλα στο ρολόι για να φεύγει ένα καλώδιο για το σπίτι και ένα για την πρίζα και ένας ακόμη δίπλα στην πρίζα που αφορά αυτή.

                  Από το ρολόι δεν φεύγει κάτι για το σπίτι (μιλάμε για το δικό μου ρολόι έτσι;).
                  Μόνο προς το πάρκινγκ φεύγει καλώδιο.
                  Το ίδιο κάναμε και όταν αποφασίσαμε στην πολυκατοικία να διαχωρίσουμε τις αποθήκες από το κοινόχρηστο. Πέρασε ο ηλεκτρολόγος καλώδιο από το ρολόι του καθενός προς την αποθήκη του και εγκατέστησε πινακάκι μέσα σε κάθε αποθήκη.

                  Με το καλό να παραλάβεις.

                  Ευχαριστώ πολύ! Ναι ναι το ρολόι της δικής σου παροχής εννοώ. Όχι το κοινόχρηστο. Απλά μου φαίνεται περίεργο πως παίρνει απευθείας από το ρολόι με αυτά που έχω διαβάσει ως τώρα. Ο πίνακας του σπιτιού πως παίρνει ρεύμα;

                  Ο πίνακας του σπιτιού φαντάζομαι ότι παίρνει ρεύμα με καλώδιο που φεύγει από το ρολόι και ανεβαίνει στο διαμέρισμα. Πως αλλιώς θα μπορούσε να γίνει;
                  Πάντως σίγουρα για το πάρκινγκ και την αποθήκη φεύγουν ξεχωριστά καλώδια και πηγαίνουν στο κάθε σημείο όπου εκεί έχουν μπει πινακάκια.
                  Κανένα έξτρα πινακάκι δεν έχει μπει εκεί που είναι το ρολόι και κανένα καλώδιο δεν τραβήχτηκε προς το διαμέρισμα.
                  Ο ηλεκτρολόγος που τα έφτιαξε είναι και αυτός που κατασκεύασε την πολυκατοικία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • piliourits
                    piliourits last edited by

                    Εντάξει, σε καμία 25αρια χρόνια, όταν βγουν μπαταρίες τύπου Iron Man που δεν χρειάζονται φόρτιση, θα αναθεωρήσουν κι οι ελληνικές αρχές τις προδιαγραφές για φόρτιση σε πιλοτι κλπ...

                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ntinaras
                      ntinaras @kos784 last edited by

                      @kos784 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                      Καλημέρα σε όλους,
                      Νέο μέλος εδώ!
                      Έχω παραγγείλει ένα Tesla Model 3 και είμαι σε αναμονή για την παραλαβή. Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα αν γνωρίζει κάποιος αναφορικά με τη φόρτιση στο σπίτι:
                      Μένω σε πολυκατοικία παλιά με πιλοτή στο ισόγειο όπου έχω δική μου θέση parking. Το ρεύμα μου είναι τριφασικό και σκέφτομαι για τη φόρτιση να βάλω μία βιομηχανική πρίζα που με τα 32Α δίνει 7.4kWh και μου είναι υπεραρκετό. Γνωρίζετε αν η διαδικασία για την τοποθέτηση είναι ίδια με του φορτιστή. Θα πρέπει δηλαδή να το ανακοινώσω ένα μήνα πριν στον διαχειριστή και μετά να κάνω νέα ΥΔΕ;
                      Οι πιθανότητες είναι 2:

                      1. Να πάρω απευθείας από το ρολόι που βρίσκεται 8-10 μέτρα από το σημείο που θέλω να μπει η πρίζα.
                      2. Να πάρω από τον πίνακα στο σπίτι μέσω του ακάλυπτου στο μπάνιο όπου χονδρικά θα είναι φαντάζομαι γύρω στα 25 μέτρα.

                      Έχετε εικόνα για το κόστος και τα υλικά (πίνακες, διατομή καλωδίου κ.α.); Επίσης αν κάποιος έχει πρόταση για εταιρεία ή ηλεκτρολόγο που το κάνει θα ήμουν ευγνώμων.
                      Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

                      Αν το θέμα δεν είναι κατάλληλο για το ερώτημα ενημερώστε με και το μεταφέρω αλλού εννοείται!

                      Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
                      Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.

                      bekiaris K 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits last edited by piliourits

                        Κι εγώ σκεφτόμουν ότι επειδή είναι τόσο οικονομικός ο φορτιστής, μάλλον αξίζει.
                        Μια Βιομηχανική τριφασικη πρίζα, ειδικά αν είναι "σωστή" για δημόσιο χώρο, δηλαδή με στεγανό μεταλλικό περίβλημα να μπορεί να μπει και λουκέτο, θα κοστίζει ήδη αρκετά, χωρίς να παρέχει ίσως τη πρακτικότητα που διαβάζω έχει ο Τέσλα φορτιστής. Στο συνολικό έξοδο θα ναι μικρό τμήμα η διαφορά χρημάτων του φορτιστή.

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • bekiaris
                          bekiaris @ntinaras last edited by

                          @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
                          Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.

                          Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.

                          D cirus ntinaras 3 Replies Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dettol @bekiaris last edited by

                            @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
                            Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.

                            Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.

                            οντως δεν ειναι "σμαρτ" με την εννοια οτι προσφερει ελαχιστες λειτουργιες. Αυτο συμβαινει διοτι εχει πολλες εξυπνες λειτουργιες φορτισης το αμαξι.
                            Οντως δεν περιλαμβανεται στους επιδοτουμενος.
                            Μπορει ομως, οπως ολα τα wallboxes, να φορτισει ολα τα ηλεκτρικα οχηματα.

                            bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • bekiaris
                              bekiaris @dettol last edited by

                              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                              Οντως δεν περιλαμβανεται στους επιδοτουμενος.
                              Μπορει ομως, οπως ολα τα wallboxes, να φορτισει ολα τα ηλεκτρικα οχηματα.

                              Σωστά, αλλά με ένα Tesla, που είναι ήδη smart το αυτοκίνητο και έχει το κατάλληλο λογισμικό διαχείρισης, δεν χρειάζεσαι τις συγκεκριμένες έξυπνες λειτουργίες. Με ένα άλλο αυτοκίνητο όμως, ναι ξεκάθαρα θα μπορείς να φορτίσεις, αλλά δνε θα έχεις την ευελιξία της έξυπνης φόρτισης, ειδικά τώρα που έρχονται και τα πορτοκαλί τιμολόγια και οι διζωνικές χρεώσεις στην Ελλάδα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • cirus
                                cirus @bekiaris last edited by cirus

                                @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                @ntinaras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Θα προτεινα να περασεις τριφασικο καλωδιο και να βαλεις τον φορτιστη της τεσλα.
                                Εχει 535 ευρω, και ειναι ο,τι καλυτερο ειδικα αν εχεις τεσλα.

                                Εχω διαβάσει οτι ο συγκεκριμένος ομως δεν ειναι smart άρα δεν ισχύει η επιδότηση, και κατά δεύτερον οτι αμα εχεις tesla εισαι οκ, αμα ομως πάρεις μετά άλλο αυτοκίνητο? πάντως συμφωνώ οτι για τα χρήματα του φαίνεται καλό value 4 money.

                                Συμφωνω

                                το τεσλα είναι πολύ εξυπνο το λειτουργικο του αυτοκινήτου και δεν χρειάζεται εξυπνος φορτιστής

                                αλλα σε αλλα πιο χαζα ηλεκτρικα αυτοκίνητα οπως το δικό μου είναι πολύ πιο χρήσιμος ενας εξυπνος φορτιστής

                                επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή

                                Εμενα μου έδωσαν δωρεαν αυτόν:

                                https://www.skroutz.gr/s/56862642/Renac-Epitoichios-Monofasikos-Stathmos-Fortisis-7kW-me-Ensomatomeno-Kalodio-Type-2-60-RC-AC1P-7K.html

                                καλός είναι γενικά, εχει πολλές λειτουργίες αλλα δεν τον προτείνω κυριως λόγω του app στο κινητό το οποίο είναι αρκετά laggy και οχι πολύ ευκολόχρηστο. Καλύτερα διαλέξτε κάποιον με καλύτερο application

                                Ομως φαίνεται καλή κατασκευή και ποιοτικό από ότι μπορώ να καταλάβω πάντα

                                Cirus the virus

                                bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dettol last edited by

                                  Ολα αυτα εξαρτωνται απο την ευελιξια στις ρυθμισεις φορτισης του αυτοκινητου. Νομιζω οτι πλεον ολα εχουν τη δυνατοτητα schedule. Εκει που χωλαινουν καποια ειναι στην ρυθμιση εντασης/ισχυος φορτισης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bekiaris
                                    bekiaris @cirus last edited by

                                    @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή

                                    βασικά, επειδή το εχω δει πολλές φορές το έργο, έχω μάθει εταιρίες να μην παντρεύομαι. Ναι ειμαι φανατικός applάκιας, αλλά δεν κλείνω τα μάτια στο καπέλο του κόστους και στα μειονεκτήματα. ΤΟ ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο, χωρίς να ε΄χω ομως ερωτα με την Tesla, γιατι΄την έχω κράξει στο παρελθόν, το έψαξα και φαίνεται (καλα να ειμαι πρώτα) οτι τέλος 25 με αρχές 26 θα κάνω παραγγελία Tesla Y AWD Long Range. Δεν θα δεσμευτώ με έναν φορτιστή ομως της συγκεκριμένης εταιρίας εκτός αν τον έδινε τζάμπα, μπορεί στο μέλλον να πάω σε BYD, όλα ανατρέπονται σε αυτή την ζωή. Βέβαια το κόστος του φορτιστή ειναι μικρό αλλά άμα κάποιος πάει για επιδότηση, εκεί αλλάζει το πράγμα. Περιμένω από τις εταιρίες να υιοθετήσουν τα δυναμικά τιμολόγια στην φορτιση οχημάτων, αλλά δεν το βλέπω άμεσα για Ελλαδα.

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dettol last edited by

                                      συγνωμη, διορθωση. Και το tesla wallbox επιτρεπει επιλογη αμπερ/ισχυος, απλα δεν ειναι τοσο ευχρηστο οσο αλλα.

                                      @bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.

                                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • cirus
                                        cirus @bekiaris last edited by

                                        @bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        επειδη δεν κάνω συμβολαιο με την τεσλα οτι θα παίρνω τα δικα της αυτοκίνητα θα προτιμούσα αν αγοραζα (και δεν μου έδιναν δωρο οποτε δεν διαλεξα) ενα εξυπνο ωστε ότι οχημα και να είχα να μπορουσα να κανω ότι θέλω από τον φορτιστή

                                        βασικά, επειδή το εχω δει πολλές φορές το έργο, έχω μάθει εταιρίες να μην παντρεύομαι. Ναι ειμαι φανατικός applάκιας, αλλά δεν κλείνω τα μάτια στο καπέλο του κόστους και στα μειονεκτήματα. ΤΟ ίδιο ισχύει και με το αυτοκίνητο, χωρίς να ε΄χω ομως ερωτα με την Tesla, γιατι΄την έχω κράξει στο παρελθόν, το έψαξα και φαίνεται (καλα να ειμαι πρώτα) οτι τέλος 25 με αρχές 26 θα κάνω παραγγελία Tesla Y AWD Long Range. Δεν θα δεσμευτώ με έναν φορτιστή ομως της συγκεκριμένης εταιρίας εκτός αν τον έδινε τζάμπα, μπορεί στο μέλλον να πάω σε BYD, όλα ανατρέπονται σε αυτή την ζωή. Βέβαια το κόστος του φορτιστή ειναι μικρό αλλά άμα κάποιος πάει για επιδότηση, εκεί αλλάζει το πράγμα. Περιμένω από τις εταιρίες να υιοθετήσουν τα δυναμικά τιμολόγια στην φορτιση οχημάτων, αλλά δεν το βλέπω άμεσα για Ελλαδα.

                                        τελος 25 με 26 μπορει να υπάρχουν και αλλες προτάσεις. θα έρθουν και αλλοι κατασκευαστές

                                        Εχε τα ματια σου ανοιχτα για Zeekr αν θες την γνώμη μου, αν ερθει Ελλαδα. Πάρε το τεσλα στο τελος κανενας δεν λέει ότι δεν είναι πολύ καλό αλλα ριξτου μια ματια αν έρθει, αξιζει μια ματια.

                                        και θα έρθουν και άλλες μάρκες

                                        ομως στον φορτιστή αν δεν σου κανουν δώρο πάρε έναν έξυπνο.

                                        για φορτιστη επιδότηση δεν έκανα και εχω ακούσει ότι σου πρήζουν πολύ τα ουμπαλα και θελουν 100 χαρτια οπότε για 500 ευρώ επιδότηση δεν ξερω αν αξιζει. Κοιτα το και πράτεις αναλόγως

                                        Cirus the virus

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @dettol last edited by cirus

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          συγνωμη, διορθωση. Και το tesla wallbox επιτρεπει επιλογη αμπερ/ισχυος, απλα δεν ειναι τοσο ευχρηστο οσο αλλα.

                                          @bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.

                                          ναι και ο δικός μου εχει και rfid (σου δίνει και 2 κάρτες στην συσκευασία) kai nfs για κινητό και ολα αυτά τα feature αλλα ο μ@μημενος είναι δύσχρηστος και laggy από το κινητο πραγμα που φυσικά δεν αναγράφεται πουθενα και δεν μπορεις να το ξέρεις !!!! και έχει και τιμή στο skroutz 800 euro δεν τον λες και φτηνο για να μην εχεις απαιτήσεις. Αν τον είχα πληρώσει και δεν ήταν δωρο θα είχα εκνευριστεί πολύ

                                          τουλάχιστον τον έχω προγραμματησει να είναι Plug & play και να μην ασχολουμαι πολύ από το κινητο

                                          Cirus the virus

                                          bekiaris 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • bekiaris
                                            bekiaris @cirus last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @bekiaris παρε οποιον φορτιστη θες, αλλα να ξερεις οτι στους φορτιστες δεν υπαρχει οικοσυστημα οπως σε αλλα προϊοντα. Σαν πριζες συμπεριφερονται ολα. Μονο αν θες συνεργασια πχ με φωτοβολταικο αξιζει να παρεις σετ inverter/φορτιστη. Αλλη περιπτωση ειναι αν θες καποιον φορτιστη που εχει τη δυνατοτητα για rfid καρτες ή ενεργοποιηση μεσω app, αν βρισκεσαι σε κοινοχρηστο χωρο.

                                            Ναι δεδομένο, απλά πχ το δικό μου, wallbox coper sb έχει συνεργασία με φ/β οπως αναφέρεις αν βάλεις του συνεργαζόμενους μετρητές, έχει φόρτιση με πρόγραμμα, έχει επίσης φόρτιση με χρέωση σε τρίτο, σου δείχνει στατιστικά μήνα μέρας κτλ, και έχει cloud site που βλέπεις και διαχειρίζεσαι ολους τους φορτιστές που έχεις. Το θεωρώ τίμιο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 744
                                            • 745
                                            • 746
                                            • 747
                                            • 748
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 746 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr