-
@gtsartsal said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Που είναι πιο οικονομικό το σουιφτ?
σε κίνηση στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο?
Ποσα άλογα εχει ? 82?Δεν βλέπω μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δυο γενιές...
Γιαρις
Δεν υπάρχει σοβαρή διαφορά
Δείτε πραγματική δοκιμή με τεστ στην αντλία. Είναι μια από τις 3 που επιβεβαιώνει την πραγματική του κατανάλωση.
Στο συγκεκριμένο αυτοκινητο ο υπολογιστής ταξιδιού είναι απαισιόδοξος. Το αυτοκινητο καταναλώνει λιγοτερο από όσο λέει ο υπολογιστής ταξιδιού! Οποτε όσοι δεν το δοκιμάσουν με αντλία παίρνουν λάθος αποτελέσματα! ( το ίδιο κάνουν στην Suzuki με την επιτάχυνση όπου είναι 1 τουλάχιστον δλ πιο γρήγορο από ότι ανακοινώνει η εταιρία)
Ο τύπος αναφέρει πως είναι το πιο οικονομικό αυτοκινητο που έχουν δοκιμάσει, αν και δεν είχαν δοκιμάσει και το yaris
Και οι τρεις δοκιμές με αντλία βγάζουν ίδια αποτελέσματα, κάτω από 4 άρια μεταξύ 3,5-3,8λ/100χλμ
-
Όμορφο κι ευρύχωρο για το μέγεθος του το Σουίφτ, χειροκίνητο πόλης δεν αξίζει όμως πλέον εφόσον υπάρχουν φουλ υβριδικά κι ηλεΧτρικά.
-
Βγαινει και σε αυτόματο
Και μαλιστα αναφέρουν νέο cvt που δεν πατινάρει διότι συνεργάζεται άψογα με το mild hybrid με τα 6 κιλά ροπής σε χαμηλές σαλ. Έχει και χειροκίνητη επιλογή ταχυτητων με αυτάκια στο τιμόνι.
Αν και ένα τεράστιο ποσοστό των οδηγών τους το θέλουν με χειροκίνητο διότι θέλουν να διατηρούν την σπορτίφ αίσθηση του.
Όσοι δεν έχετε οδηγήσει το χειροκίνητο κάντε μια δοκιμή. Είναι βαμβάκι αλλάζει με ένα δάχτυλο και ''κλικάρει'' η αλλαγή. Ενώ ο συμπλέκτης έχει ίδιο βάρος με το πεντάλ του γκαζιού και ίδια διαδρομη δηλαδή τερματίζει πανεύκολα. Δηλαδή είναι πουπουλο.
-
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όμορφο κι ευρύχωρο για το μέγεθος του το Σουίφτ, χειροκίνητο πόλης δεν αξίζει όμως πλέον εφόσον υπάρχουν φουλ υβριδικά κι ηλεΧτρικά.
Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που το κοροιδεύω λόγω lap ηταν πολύ καλό και τίμιο το swift
αλλα με τιμή dolfin για όποιον μπορεί να έχει ηλεκτρικο να φορτίζει σπίτι είναι μια μπουρδα συγκριτικά
Αν δεν μπορείς να έχεις ηλεκτρικο , το Mg 3 είναι πολύ καλύτερο λόγω εξοπλισμού και επιδόσεων που έχει παράλληλα με την οικονομία
Δηλαδη με λίγα λόγια ενώ πριν το πρότεινα σαν πρώτη επιλογή για κάποιους που ήθελαν ενα καλό αμαξάκι με καλή τιμή τωρα νομίζω είναι πεμπτοέκτη επιλογή καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερα στα ίδια ή και σε λιγότερα χρήματα από αυτό
-
18Κ κοστιζει με όλα μέσα η μεσαία έκδοση.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
18Κ κοστιζει με όλα μέσα η μεσαία έκδοση.
16K κανει το leapmotor t03 πχ και ειναι πολύ οικονομικότερο!!!
20Κ το dolfin
20K το mg3θες και άλλα?
-
Ναι αλλά σαν αυτοκινητα η μέρα με την νύχτα.
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όμορφο κι ευρύχωρο για το μέγεθος του το Σουίφτ, χειροκίνητο πόλης δεν αξίζει όμως πλέον εφόσον υπάρχουν φουλ υβριδικά κι ηλεΧτρικά.
Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που το κοροιδεύω λόγω lap ηταν πολύ καλό και τίμιο το swift
αλλα με τιμή dolfin για όποιον μπορεί να έχει ηλεκτρικο να φορτίζει σπίτι είναι μια μπουρδα συγκρι
Δηλαδη με λίγα λόγια ενώ πριν το πρότεινα σαν πρώτη επιλογή για κάποιους που ήθελαν ενα καλό αμαξάκι με καλή τιμή τωρα νομίζω είναι πεμπτοέκτη επιλογή καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερα στα ίδια ή και σε λιγότερα χρήματα από αυτόΕντάξει, το θαβεις λίγο. Με την ιδια οικονομία καυσιμου και φτηνότερο σε αγορά εγω μόνο το Dacia Sandero με LPG μπορώ να σκεφτώ. Μια χαρά ειναι το αμαξάκι, τιμιότατο. Απλά του έκαναν λιγο περιεργη την μουρη. Το προγούμενο είναι πιο ομορφο κατα την γνωμη μου.
-
Έρχομαι προς βοήθεια του lap και για να βάλω φωτιά στο τοπικό..
Λέει για ένα από τα 5 προτερήματα του swift που δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο κατηγορίας Β. Πραγματική τετρακίνηση (δείτε τα πρώτα 18 λεπτά):
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ναι αλλά σαν αυτοκινητα η μέρα με την νύχτα.
ναι αλλα το swift ειναι η νύχτα
-
@dimgeo said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@piliourits said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Όμορφο κι ευρύχωρο για το μέγεθος του το Σουίφτ, χειροκίνητο πόλης δεν αξίζει όμως πλέον εφόσον υπάρχουν φουλ υβριδικά κι ηλεΧτρικά.
Η αλήθεια είναι οτι παρόλο που το κοροιδεύω λόγω lap ηταν πολύ καλό και τίμιο το swift
αλλα με τιμή dolfin για όποιον μπορεί να έχει ηλεκτρικο να φορτίζει σπίτι είναι μια μπουρδα συγκρι
Δηλαδη με λίγα λόγια ενώ πριν το πρότεινα σαν πρώτη επιλογή για κάποιους που ήθελαν ενα καλό αμαξάκι με καλή τιμή τωρα νομίζω είναι πεμπτοέκτη επιλογή καθώς υπάρχουν πολύ καλύτερα στα ίδια ή και σε λιγότερα χρήματα από αυτόΕντάξει, το θαβεις λίγο. Με την ιδια οικονομία καυσιμου και φτηνότερο σε αγορά εγω μόνο το Dacia Sandero με LPG μπορώ να σκεφτώ. Μια χαρά ειναι το αμαξάκι, τιμιότατο. Απλά του έκαναν λιγο περιεργη την μουρη. Το προγούμενο είναι πιο ομορφο κατα την γνωμη μου.
Δεν είναι ΜΟΝΟ η οικονομία καυσιμου που μετράει
δεν το θάβω, ακόμα καλό το λογίζω
απλά λογίζω σαν καλύτερα κάποια αλλα
-
Βρε αΐ πάγενε από εδώ.
-
@panormus772 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Έρχομαι προς βοήθεια του lap και για να βάλω φωτιά στο τοπικό..
Λέει για ένα από τα 5 προτερήματα του swift που δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ άλλο κατηγορίας Β. Πραγματική τετρακίνηση (δείτε τα πρώτα 18 λεπτά):
Αυτή η τετρακίνηση επεμβαίνει όπως στα vitara και στις στροφές;;;; Τα τετρακίνητα vitara έστριβαν καλά λογω τετρακίνησης που έδινε κίνηση και προς τα πίσω στον εξωτερικό τροχό κατά την έξοδο της στροφής.
Σε μάθε περίπτωση εάν υπάρχει κάποιο set up που να το ψηλώνει και να του φαρδαίνει τα μετά τροχιά με αποστάτες, θα ήταν εξαιρετικό για μικρό. Θα τα έκανε όλα.
-
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Αυτή η τετρακίνηση επεμβαίνει όπως στα vitara και στις στροφές;;;; Τα τετρακίνητα vitara έστριβαν καλά λογω τετρακίνησης που έδινε κίνηση και προς τα πίσω στον εξωτερικό τροχό κατά την έξοδο της στροφής.
Σε μάθε περίπτωση εάν υπάρχει κάποιο set up που να το ψηλώνει και να του φαρδαίνει τα μετά τροχιά με αποστάτες, θα ήταν εξαιρετικό για μικρό. Θα τα έκανε όλα.
Δεν το διευκρινίζει,αλλά απ'ότι θυμάμαι είναι διαφορετική από των Vitara (εμπλέκεται από μόνη της,δεν έχει διακόπτη allgrip όπως σε Scross και Vit για lock,auto κ.τ.λ.)
Αν και στο τέλος κάνει πλάκα λίγο με το Jimny ("ποιο jimny" λέει,το "swift δε μασάει πουθενά"), στη μέση της διαδρομής αναφέρει πως με κανένα Polo,Clio ή Punto μην δοκιμάσετε να πάτε σε τέτοιους δρόμους,όμως λέει ήρεμα και με το σουζουκάκι γιατί δεν είναι και Jimny...
-
Ένα "απλό" (?) συνεκτικό συμπλέκτη έχει το Swift για το awd.
-
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα "απλό" (?) συνεκτικό συμπλέκτη έχει το Swift για το awd.
Ναι, το λογισμικό όμως που το συνοδεύει ποιο είναι; Έχει δυνατότητα να τον ενεργοποιεί και να φρενάρει τον πίσω εσωτερικό τροχό στις εξόδους των στροφών;;;
Αυτό νομιζω μπορεί να το κάνει το vitara στο πρόγραμμα sport mode.
Το swift το έχει ως standard ή όχι; -
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα "απλό" (?) συνεκτικό συμπλέκτη έχει το Swift για το awd.
Ναι, το λογισμικό όμως που το συνοδεύει ποιο είναι; Έχει δυνατότητα να τον ενεργοποιεί και να φρενάρει τον πίσω εσωτερικό τροχό στις εξόδους των στροφών;;;
Αυτό νομιζω μπορεί να το κάνει το vitara στο πρόγραμμα sport mode.
Το swift το έχει ως standard ή όχι;Ποιον πίσω τροχό να φρενάρει ?? Πλάκα κανεις
Εδώ δεν φρενάρει ολόκληρο
-
@cirus said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@lap said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
@super-t said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:
Ένα "απλό" (?) συνεκτικό συμπλέκτη έχει το Swift για το awd.
Ναι, το λογισμικό όμως που το συνοδεύει ποιο είναι; Έχει δυνατότητα να τον ενεργοποιεί και να φρενάρει τον πίσω εσωτερικό τροχό στις εξόδους των στροφών;;;
Αυτό νομιζω μπορεί να το κάνει το vitara στο πρόγραμμα sport mode.
Το swift το έχει ως standard ή όχι;Ποιον πίσω τροχό να φρενάρει ?? Πλάκα κανεις
Εδώ δεν φρενάρει ολόκληρο
Χαχαχαχαχαχαχα σατανα!!!!!
-
-
Μια χαρά είναι τα φρένα του!
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά