Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Puma 2019
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Puma 2019
    • 1
    • 2
    • 263
    • 264
    • 265
    • 266
    • 267
    • 276
    • 277
    • 265 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    145
    5529
    187193
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @ken11 last edited by cirus

      @ken11 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      @fanis75 said in Ford Puma 2019:

      @cirus said in Ford Puma 2019:

      με 28-30 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ αμάξι premium

      Look again....ονομάζεται Lexus LBX😉

      Εστω αλλα ρε Φάνη υπάρχουν πολλοι να αγοράσουν premium το LBX στην Βασική εκδοση χωρίς εξοπλισμό? Χαζό δεν είναι???

      Όπως μπορεί να αγοράσουν BMW σειρά 1 βασική έκδοση με 170 ίππους στις 29.500€,κάποιους τους ενδιαφέρει απλά να κυκλοφορούν με το premium σήμα και ας έχει τάσι.🤣

      Εν πασει περιπτώσει,δεν κάνω συγκρίσεις κατηγοριών,δεν με ενδιαφέρει αυτό,απλώς είπα ότι το i30 σε αυτά τα λεφτά προσφέρει το multilink,ενώ τα b suvακια στο ίδιο μπάτζετ δίνουν ανεξάρτητη ανάρτηση ως μέση λύση.Οπως είχαν κανει στο Focus που έβαλαν τον ημιαμαμπτο σε πιο φτωχές εκδόσεις.

      ναι αλλα συγκρινεις αλλες κατηγορίες μεταξύ τους οπως σου είπα και πριν

      Τα χαμηλα μικρομεσαία παίζουν στις ίδιες τιμες με τα ψηλά μικρα

      Βάζεις επίσης το πιο VFM μικρομεσαίο με μκρα SUV που δεν είναι VFM

      Προφανώς το πιο μεγάλο αμάξι είναι καλύτερο σε αυτά που λες. Οπως και προφανώς τα SUV κερδίζουν σε χώρους για τις μικροτερες διαστάσεις τους

      Δεν καταλαβαίνω τι σοι ειδους συγκριση είναι αυτή. Εγω συγκρινω πορτοκάλια με πορτοκάλια δεν κρινω με βάση την τιμη διαφορετικές κατηγορίες που σαν διαφορετικές κατηγορίες έχουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτήμα τους ασχετως μαρκας/μοντέλου

      Διαλέγεις πρώτα κατηγορία αμαξιων που σε εξηπηρετουν και μετά συγκρίνεις τιμες μεταξύ ίδιας κατηγοριας οχημάτων. Εμένα αυτό μου φαίνεται λογικό. Οχι αυτό που γράφεις

      Cirus the virus

      ken11 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A d P
        A d P moderator @ken11 last edited by A d P

        @ken11 said in Ford Puma 2019:

        @cirus said in Ford Puma 2019:

        @fanis75 said in Ford Puma 2019:

        @cirus said in Ford Puma 2019:

        με 28-30 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ αμάξι premium

        Look again....ονομάζεται Lexus LBX😉

        Εστω αλλα ρε Φάνη υπάρχουν πολλοι να αγοράσουν premium το LBX στην Βασική εκδοση χωρίς εξοπλισμό? Χαζό δεν είναι???

        Όπως μπορεί να αγοράσουν BMW σειρά 1 βασική έκδοση με 170 ίππους στις 29.500€,κάποιους τους ενδιαφέρει απλά να κυκλοφορούν με το premium σήμα και ας έχει τάσι.🤣

        Εν πασει περιπτώσει,δεν κάνω συγκρίσεις κατηγοριών,δεν με ενδιαφέρει αυτό,απλώς είπα ότι το i30 σε αυτά τα λεφτά προσφέρει το multilink,ενώ τα b suvακια στο ίδιο μπάτζετ δίνουν ανεξάρτητη ανάρτηση ως μέση λύση.Οπως είχαν κανει στο Focus που έβαλαν τον ημιαμαμπτο σε πιο φτωχές εκδόσεις.

        Τώρα είναι μόδα τα suvακια και ανεβάζουν τις τιμές, αν ήταν μόδα τα c hatchback, σίγουρα το i30 θα ήταν ακριβότερο ....😉, ειδικά αν λάβουμε υπόψη τις τιμές των suv του group Hyundai 😁
        Μην ψάχνεις το γιατί και πώς.
        Επίσης, και η Hyundai στα i30 με τον μικρό κινητήρα ημιακαμπτο βάζει, σε αυτές με τον 1,5 turbo έχει πολλαπλών.

        R-LINE

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ken11
          ken11 @cirus last edited by ken11

          @cirus said in Ford Puma 2019:

          @ken11 said in Ford Puma 2019:

          @cirus said in Ford Puma 2019:

          @fanis75 said in Ford Puma 2019:

          @cirus said in Ford Puma 2019:

          με 28-30 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ αμάξι premium

          Look again....ονομάζεται Lexus LBX😉

          Εστω αλλα ρε Φάνη υπάρχουν πολλοι να αγοράσουν premium το LBX στην Βασική εκδοση χωρίς εξοπλισμό? Χαζό δεν είναι???

          Όπως μπορεί να αγοράσουν BMW σειρά 1 βασική έκδοση με 170 ίππους στις 29.500€,κάποιους τους ενδιαφέρει απλά να κυκλοφορούν με το premium σήμα και ας έχει τάσι.🤣

          Εν πασει περιπτώσει,δεν κάνω συγκρίσεις κατηγοριών,δεν με ενδιαφέρει αυτό,απλώς είπα ότι το i30 σε αυτά τα λεφτά προσφέρει το multilink,ενώ τα b suvακια στο ίδιο μπάτζετ δίνουν ανεξάρτητη ανάρτηση ως μέση λύση.Οπως είχαν κανει στο Focus που έβαλαν τον ημιαμαμπτο σε πιο φτωχές εκδόσεις.

          ναι αλλα συγκρινεις αλλες κατηγορίες μεταξύ τους οπως σου είπα και πριν

          Τα χαμηλα μικρομεσαία παίζουν στις ίδιες τιμες με τα ψηλά μικρα

          Βάζεις επίσης το πιο VFM μικρομεσαίο με μκρα SUV που δεν είναι VFM

          Προφανώς το πιο μεγάλο αμάξι είναι καλύτερο σε αυτά που λες. Οπως και προφανώς τα SUV κερδίζουν σε χώρους για τις μικροτερες διαστάσεις τους

          Δεν καταλαβαίνω τι σοι ειδους συγκριση είναι αυτή. Εγω συγκρινω πορτοκάλια με πορτοκάλια δεν κρινω με βάση την τιμη διαφορετικές κατηγορίες που σαν διαφορετικές κατηγορίες έχουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτήμα τους ασχετως μαρκας/μοντέλου

          Διαλέγεις πρώτα κατηγορία αμαξιων που σε εξηπηρετουν και μετά συγκρίνεις τιμες μεταξύ ίδιας κατηγοριας οχημάτων. Εμένα αυτό μου φαίνεται λογικό. Οχι αυτό που γράφεις

          Δεν κάνω σύγκριση κατηγοριών βρε παλικάρι,δεν σου το είπα πιο πάνω,αν ήθελα να συγκρίνω b suv με b suv,θα σου έλεγα δύο μοντέλα,το puma στην προκειμένη και ένα άλλο b suv.

          Είπα πως στο Χ Ψ πόσο,πχ 25-26 χιλιάρικα,ανεξαρτητα της κατηγορίας του αυτοκινήτου,το ένα όχημα βάζουν πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και στο άλλο έχουν μια ανεξάρτητη,η με ράβδο ας πούμε,για την ανάρτηση που προσφέρουν μίλησα,όχι για χώρους η αλλά χαρακτηριστικά.

          Βάζουν στο T-Roc 1.0αρη με 116 άλογα και ημιανεξαρτητη πισω,ζητούν 23-24 χιλιάρικα,στο i30 δίνουν 140 άλογα με multilink στα 25κ μεσαία έκδοση,αυτό το πράγμα σχολιάζω,δεν έκατσα να πω για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων και να ξεκινήσω συγκρίσεις.

          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • cirus
            cirus @ken11 last edited by cirus

            @ken11 said in Ford Puma 2019:

            @cirus said in Ford Puma 2019:

            @ken11 said in Ford Puma 2019:

            @cirus said in Ford Puma 2019:

            @fanis75 said in Ford Puma 2019:

            @cirus said in Ford Puma 2019:

            με 28-30 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ αμάξι premium

            Look again....ονομάζεται Lexus LBX😉

            Εστω αλλα ρε Φάνη υπάρχουν πολλοι να αγοράσουν premium το LBX στην Βασική εκδοση χωρίς εξοπλισμό? Χαζό δεν είναι???

            Όπως μπορεί να αγοράσουν BMW σειρά 1 βασική έκδοση με 170 ίππους στις 29.500€,κάποιους τους ενδιαφέρει απλά να κυκλοφορούν με το premium σήμα και ας έχει τάσι.🤣

            Εν πασει περιπτώσει,δεν κάνω συγκρίσεις κατηγοριών,δεν με ενδιαφέρει αυτό,απλώς είπα ότι το i30 σε αυτά τα λεφτά προσφέρει το multilink,ενώ τα b suvακια στο ίδιο μπάτζετ δίνουν ανεξάρτητη ανάρτηση ως μέση λύση.Οπως είχαν κανει στο Focus που έβαλαν τον ημιαμαμπτο σε πιο φτωχές εκδόσεις.

            ναι αλλα συγκρινεις αλλες κατηγορίες μεταξύ τους οπως σου είπα και πριν

            Τα χαμηλα μικρομεσαία παίζουν στις ίδιες τιμες με τα ψηλά μικρα

            Βάζεις επίσης το πιο VFM μικρομεσαίο με μκρα SUV που δεν είναι VFM

            Προφανώς το πιο μεγάλο αμάξι είναι καλύτερο σε αυτά που λες. Οπως και προφανώς τα SUV κερδίζουν σε χώρους για τις μικροτερες διαστάσεις τους

            Δεν καταλαβαίνω τι σοι ειδους συγκριση είναι αυτή. Εγω συγκρινω πορτοκάλια με πορτοκάλια δεν κρινω με βάση την τιμη διαφορετικές κατηγορίες που σαν διαφορετικές κατηγορίες έχουν τα πλεονεκτηματα και τα μειονεκτήμα τους ασχετως μαρκας/μοντέλου

            Διαλέγεις πρώτα κατηγορία αμαξιων που σε εξηπηρετουν και μετά συγκρίνεις τιμες μεταξύ ίδιας κατηγοριας οχημάτων. Εμένα αυτό μου φαίνεται λογικό. Οχι αυτό που γράφεις

            Δεν κάνω σύγκριση κατηγοριών βρε παλικάρι,δεν σου το είπα πιο πάνω,αν ήθελα να συγκρίνω b suv με b suv,θα σου έλεγα δύο μοντέλα,το puma στην προκειμένη και ένα άλλο b suv.

            Είπα πως στο Χ Ψ πόσο,πχ 25-26 χιλιάρικα,ανεξαρτητα της κατηγορίας του αυτοκινήτου,το ένα όχημα βάζουν πολλαπλών συνδέσμων ανάρτηση και στο άλλο έχουν μια ανεξάρτητη,η με ράβδο ας πούμε,για την ανάρτηση που προσφέρουν μίλησα,όχι για χώρους η αλλά χαρακτηριστικά.

            Βάζουν στο T-Roc 1.0αρη με 116 άλογα και ημιανεξαρτητη πισω,ζητούν 23-24 χιλιάρικα,στο i30 δίνουν 140 άλογα με multilink στα 25κ μεσαία έκδοση,αυτό το πράγμα σχολιάζω,δεν έκατσα να πω για τις κατηγορίες των αυτοκινήτων και να ξεκινήσω συγκρίσεις.

            ΛΟΓΙΚΟ ειναι αφου ειναι διαφορετική κατηγορία αυτοκίνητο ΛΟΓΙΚΟ μου φαινεται

            δεν ξέρω πως αλλιως να στο πω

            Ολα τα χαμηλά εχουν χαμηλότερο κόστος και παιρνεις με τα ίδια χρηματα μεγαλύτερη κατηγορία από ένα ψηλο. Που η μεγαλύτερη κατηγορία εξυπακουεται ότι έχει και καλύτερα επιμέρους χαρακτηριστικά οπως η ανάρτηση

            Οσοι βαζουν προτεραιότητα τις αναρτησεις να πάρουν χαμηλό μακρυ αμάξι

            το ψηλο το πληρώνεις για αυτά που ΔΕΝ εχει το χαμηλο οπως χώροι σε μικρες διαστάσεις. Δεν τα πληρώνεις για την ανάρτηση τους. Αλλιώς τα αποφεύγεις και πέρνεις το χαμηλο

            Cirus the virus

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • alex-mix
              alex-mix last edited by

              Ωωωωχουυυυ ο ανθρωπος θελει να πει το αντιθετο πως τα b suv δεν αξιζουν τα λεφτα επειδη εχουν αυτους τους χωρους λογο διαστασεων.Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι μεγαλυτερα εχουν περισσοτερα απλα ειναι 1.5cm χαμηλοτερο απο τα bsuv.
              Εεεε μα επρεπε να μπω εγω υστερα απο 1 μηνα για να σας το λυσω και αυτο 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰🥰🥰🥰🥰.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • cirus
                cirus @alex-mix last edited by

                @alex-mix said in Ford Puma 2019:

                Ωωωωχουυυυ ο ανθρωπος θελει να πει το αντιθετο πως τα b suv δεν αξιζουν τα λεφτα επειδη εχουν αυτους τους χωρους λογο διαστασεων.Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι μεγαλυτερα εχουν περισσοτερα απλα ειναι 1.5cm χαμηλοτερο απο τα bsuv.
                Εεεε μα επρεπε να μπω εγω υστερα απο 1 μηνα για να σας το λυσω και αυτο 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🥰🥰🥰🥰🥰🥰.

                Μα αν το έγραφε έτσι θα συμφωνούσα

                🤣🤣🤣

                Cirus the virus

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • V
                  vagkirk @ken11 last edited by

                  @ken11 said in Ford Puma 2019:

                  Όπως μπορεί να αγοράσουν BMW σειρά 1 βασική έκδοση με 170 ίππους στις 29.500€,κάποιους τους ενδιαφέρει απλά να κυκλοφορούν με το premium σήμα και ας έχει τάσι.

                  Αυτό δεν ισχύει πλέον αφού ο νέος Άσσος στην βασική του έκδοση είναι υπερπλήρης σε εξοπλισμό, και με 170 άλογα αυτόματο δεν έχει αντίπαλο στην τιμή αυτή.
                  Οποιοδήποτε Golf , A3 , 308 Focus κλπ δεν υπάρχει στην τιμή αυτή με αντίστοιχο εξοπλισμό και επιδόσεις.

                  Ακόμη και το προηγούμενο μοντέλο στην πιο βασική του έκδοση, το 116 είχε κάποια στιγμή γύρω στις 23.000 € όταν όλοι οι άλλοι ξεκινούσαν από 25.000 τουλάχιστον.

                  Αν μιλούσαμε για εποχές μέχρι το 2020 που ο Άσσος σε έκδοση sportline κλπ αυτόματο με 136 άλογα είχε 28000€ , τότε ίσχυε αυτό που λες καθώς στα ίδια χρήματα έπαιρνες καλύτερο Leon και Golf με 150 άλογα DSG και πλούσιο εξοπλισμό.

                  Εδώ το 308 σήμερα θέλει πάνω από 30.000€ αυτόματο με 130 άλογα, ή ένα πολύ κατώτερο Puma επίσης κοντά στα 30.000€ αυτόματο με 155 άλογα, είναι πλέον εντελώς παράδοξο αυτό που γίνεται με τον νέο Άσσο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • ken11
                    ken11 last edited by ken11

                    Γενικως,αν δειτε αρκετοι κατασκευαστες,εχουν βολευτει με τα 1.0αρια,oχι μονο στις φτωχες βασικες εξοπλιστικες εκδοσεις,αλλα και σε πιο πλουσιες,θα περιμενα η Ford να δινει τον 1.5αρη στο Puma ST και οχι να βαζει τον 1.0αρη 170 ιππων και να ζηταει 30 χιλιαρικα η και παραπανω,δεν ξερω ακριβως ποσο βγαινει,δεν το επιλεγει.

                    cirus fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                    • cirus
                      cirus @ken11 last edited by cirus

                      @ken11 said in Ford Puma 2019:

                      Γενικως,αν δειτε αρκετοι κατασκευαστες,εχουν βολευτει με τα 1.0αρια,oχι μονο στις φτωχες βασικες εξοπλιστικες εκδοσεις,αλλα και σε πιο πλουσιες,θα περιμενα η Ford να δινει τον 1.5αρη στο Puma ST και οχι να βαζει τον 1.0αρη 170 ιππων και να ζηταει 30 χιλιαρικα η και παραπανω,δεν ξερω ακριβως ποσο βγαινει,δεν το επιλεγει.

                      αυτο με το ST συμφωνω

                      Το έκανε καθαρα για compliance με τους ρύπους αλλα πάψε να το λες ST με τον χιλιάρη κινητήρα ρε ford

                      καλός χρυσος ο χιλιαρης κινητήρας και μαλιστα ο καλύτερος χιλιαρης που υπάρχει σε επιδόσεις

                      αλλα ακόμα και έτσι δεν θα έπρεπε να μπαινει σε ενα αμάξι που φέρει το λογότυπο ST. Γνωμη μου αυτό. Πες το κάπως αλλιώς

                      Cirus the virus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @ken11 last edited by

                        @ken11 said in Ford Puma 2019:

                        θα περιμενα η Ford να δινει τον 1.5αρη στο Puma ST και οχι να βαζει τον 1.0αρη 170 ιππων και να ζηταει 30 χιλιαρικα η και παραπανω,δεν ξερω ακριβως ποσο βγαινει,δεν το επιλεγει.

                        Ντρέπεσαι να πεις €40.000!?!?! €30 χιλιάρικα έχει το απλό 125άρι.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        cirus ken11 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                        • cirus
                          cirus @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Ford Puma 2019:

                          @ken11 said in Ford Puma 2019:

                          θα περιμενα η Ford να δινει τον 1.5αρη στο Puma ST και οχι να βαζει τον 1.0αρη 170 ιππων και να ζηταει 30 χιλιαρικα η και παραπανω,δεν ξερω ακριβως ποσο βγαινει,δεν το επιλεγει.

                          Ντρέπεσαι να πεις €40.000!?!?! €30 χιλιάρικα έχει το απλό 125άρι.

                          Σωστά 40000 έχει. Όσο είχε δηλαδή το 1.5 το πραγματικό.

                          39400 το είχα πάρει εγώ όλα μαζί. Και ήταν και παρά πολλά

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • ken11
                            ken11 @fanis75 last edited by ken11

                            @fanis75 said in Ford Puma 2019:

                            Ντρέπεσαι να πεις €40.000!?!?! €30 χιλιάρικα έχει το απλό 125άρι.

                            Eμ...ντρεπομαι,μην πεσει κεραμιδα στο κεφαλι!😲 😀 Δυστυχως ειναι απλησιαστα τα σημερινα αυτοκινητα σε τιμες,ποτε θα αρχισεις την αποσβεση,οσα χιλιομετρα και αν κανεις ανα ετος,ειναι απιθανο να εχεις συντομα κερδος.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @ken11 last edited by cirus

                              @ken11 said in Ford Puma 2019:

                              @fanis75 said in Ford Puma 2019:

                              Ντρέπεσαι να πεις €40.000!?!?! €30 χιλιάρικα έχει το απλό 125άρι.

                              Eμ...ντρεπομαι,μην πεσει κεραμιδα στο κεφαλι!😲 😀 Δυστυχως ειναι απλησιαστα τα σημερινα αυτοκινητα σε τιμες,ποτε θα αρχισεις την αποσβεση,οσα χιλιομετρα και αν κανεις ανα ετος,ειναι απιθανο να εχεις συντομα κερδος.

                              κέρδος δεν είχες ποτέ με κανενα αυτοκίνητο ουτε αποσβεση κάνεις ή έκανες

                              αλλα ναι είναι απλησίαστα εκτός λίγων εξαιρέσεων

                              αν θες να κάνεις επένδυση βάζεις φωτοβολταικό (ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ) και αγοράζεις ηλεκτρικό αμάξι (που δεν είναι επένδυση και αυτό εξοδα έχει και θα πέσει η τιμή του οπως και στα συμβατικά) που θα σου γλιτώνει πάρα πολλά έξοδα μετακίνησης χωρις να σημαίνει αυτό τιποτα περαν οτι είναι οικονομικότερο από το να είχες συμβατικο. Και πάλι το λεωφορείο και το μετρό είναι οικονομικότερα, το αυτοκίνητο το θέλουμε γιατι είναι ευκολία όχι επένδυση + ότι μας αρέσει

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • D
                                dim_25 last edited by

                                Καλησπέρα,

                                Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

                                Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

                                Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

                                Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

                                Ευχαριστώ!

                                F cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • F
                                  famas @dim_25 last edited by

                                  @dim_25 said in Ford Puma 2019:

                                  Καλησπέρα,

                                  Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

                                  Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

                                  Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

                                  Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

                                  Ευχαριστώ!

                                  Mε 80-90% πόλη είναι μονόδρομος το κανονικό υβριδικό-αν δεν μπορείς ηλεκτρικό- και δη yaris cross. Και το λέω σαν κάτοχος puma εδώ και 2 χρόνια με κάθε μέρα πόλη κ κατανάλωση στην αντλία μετρημένη από την αρχή 6,31λ/100. Αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που σε μποτιλιάρισμα βλέπω 10,5-11 λ/100 σε συνθήκες πρώτη-νεκρά.
                                  Εγώ έβαλα κανονικά ρεζέρβα από την παραγγελία κι όντως δεν έχει τάπα το mega box, καθότι όλο το χώρο τον πιάνει το λάστιχο με τον γρύλο και τα φελιζόλ για να κάτσει το καπάκι.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • katafractos17
                                    katafractos17 last edited by

                                    Να κάνω μια ερώτηση;
                                    Τα Puma έχουν όλα μηχανικό χειρόφρενο ή τα αυτόματα έχουν ηλεκτρικό;

                                    D cirus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dim_25 @famas last edited by

                                      @famas said in Ford Puma 2019:

                                      @dim_25 said in Ford Puma 2019:

                                      Καλησπέρα,

                                      Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

                                      Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

                                      Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

                                      Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

                                      Ευχαριστώ!

                                      Mε 80-90% πόλη είναι μονόδρομος το κανονικό υβριδικό-αν δεν μπορείς ηλεκτρικό- και δη yaris cross. Και το λέω σαν κάτοχος puma εδώ και 2 χρόνια με κάθε μέρα πόλη κ κατανάλωση στην αντλία μετρημένη από την αρχή 6,31λ/100. Αλλά δεν είναι λίγες οι φορές που σε μποτιλιάρισμα βλέπω 10,5-11 λ/100 σε συνθήκες πρώτη-νεκρά.
                                      Εγώ έβαλα κανονικά ρεζέρβα από την παραγγελία κι όντως δεν έχει τάπα το mega box, καθότι όλο το χώρο τον πιάνει το λάστιχο με τον γρύλο και τα φελιζόλ για να κάτσει το καπάκι.

                                      Το έχω σκεφτεί το Yaris Cross στην Elegant version με τα 130 άλογα, αλλά ξεφεύγει γιατί κοστίζει 31.000, οπότε μετά σκέφτομαι ότι στα ίδια λεφτά μπορώ να κοιτάξω για τη βασική έκδοση του Corolla Cross με τα 140 άλογα.

                                      Η έκδοση style του Yaris Cross (116 άλογα, κοντά στα 28.000) είναι πιο φτωχή από του Puma. Σίγουρα σε καταναλωση δεν έχει αντίπαλο το YC, αλλά από οδηγική συμπεριφορά και άνεση σε ταξίδια (έστω αυτά τα λίγα) πιστεύω το Puma θα είναι καλυτερο.

                                      Ηλεκτρικό ακόμα δεν το σκέφτομαι να πω την αλήθεια και τα Nissan Juke και Renault Captur full hybrid έχουν αρκετά μικρό πορτ μπαγκάζ.

                                      Γενικότερα είσαι ευχαριστημένος πέραν της κατανάλωσης όπου τα full υβριδικά δεν έχουν αντίπαλο?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim_25 @katafractos17 last edited by

                                        @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

                                        Να κάνω μια ερώτηση;
                                        Τα Puma έχουν όλα μηχανικό χειρόφρενο ή τα αυτόματα έχουν ηλεκτρικό;

                                        Και τα αυτόματα μηχανικό χειρόφρενο πρέπει να έχουν.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • cirus
                                          cirus @katafractos17 last edited by

                                          @katafractos17 said in Ford Puma 2019:

                                          Να κάνω μια ερώτηση;
                                          Τα Puma έχουν όλα μηχανικό χειρόφρενο ή τα αυτόματα έχουν ηλεκτρικό;

                                          Νομίζω ότι όλα τα πριν το facelift που έγινε είχαν μόνο μηχανικό

                                          Τώρα με το facelift άλλαξε όλο το εσωτερικό και δεν ξέρω , δεν το έχω δει καν από κοντα

                                          Cirus the virus

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • cirus
                                            cirus @dim_25 last edited by cirus

                                            @dim_25 said in Ford Puma 2019:

                                            Καλησπέρα,

                                            Σκέφτομαι σοβαρά μήπως προχωρήσω με την απόκτηση ford puma (titanium έκδοση, αυτόματο και το driver assistance pack ως έξτρα). Η τιμή η τελική είναι στα 27.000 και είναι στο μπάτζετ μου. Αυτή τη στιγμή έχω ένα fiesta του 2013 κ επειδή με έχει βγάλει ασπροπρόσωπο είμαι θετικός.

                                            Επίσης, εχει 8ετη εγγύηση και μεγάλο πορτ μπαγκαζ για την κατηγορία του (με ρεζέρβα θα κοιτάξω after market γιατί μου είπαν στην αντιπροσωπεία ότι αν τη βάλω εργοστασιακά δε θα έχει την τάπα στο megabox).

                                            Πιστεύω για οικογένεια με δύο παιδάκια πολύ μικρά θα μας εξυπηρετήσει. Κινούμαστε 80-90% στην πόλη και για αυτό σκέφτομαι bsuv. Εξάλλου για ένα καλό csuv ξεφεύγουν τα χρήματα.

                                            Θεωρείτε ότι είναι μια καλή επιλογή; Οι κάτοχοι μπορείτε να μου πείτε διάφορα θετικά/αρνητικά;

                                            Ευχαριστώ!

                                            Θα σε εξυπηρετήσει μια χαρά και είναι καλό αμαξάκι. Ούτε εγώ πήρα την εργοστασιακή ρεζερβα και μου χωράει ρεζέρβα μια χαρά στο MegaBox και μένει και χώρος για ψιλοπραγματα βάζοντας ρεζέρβα ανάγκης . Την χρησιμοποιώ μόνο σε ταξίδια.

                                            Δεν αλλάζουν και πολλά από ένα fiesta να ξέρεις σε οδηγική συμπεριφορά πράγμα που είναι παράσημο για το αμάξι αφού το fiesta που βασίζεται ήταν από τα καλύτερα αν όχι το καλύτερο μικρό αμάξι με άψογη οδηγική συμπεριφορά.

                                            Στα κακα τώρα . Η κατανάλωση μέσα στην πόλη είναι μεγάλη σχετικά στο αυτόματο. Κάτω από 7 με 7,5 δεν θα δεις ποτέ. Σε βαριά κίνηση μάλλον και παραπάνω ακόμα και 10 σε πάρα πολύ σταματά ξεκινα για 2 μέτρα .

                                            Επειδή ο ρόλος του θα είναι κυρίως για μέσα στην πόλη αν δεν θες να κάνεις πολλά ταξίδια και έχεις δυνατότητα για φόρτιση σπίτι θα σου πρότεινα καλύτερα ενα ηλεκτρικό. Πχ με ίδια τιμή (με την επιδότηση) παίρνεις το BYD ATTO 3

                                            Αν δεν έχεις σπίτι με πάρκινγκ ώστε να έχεις φορτιστη και θες μεγαλύτερη οικονομία θα σου πρότεινα MG ZS MAX hybrid. Μεγάλοι χώροι , αρκετή δύναμη και παρά πολύ καλύτερη κατανάλωση από το puma. Βέβαια δεν είναι σπορτιφ αλλα έχει πλήρη εξοπλισμό και είναι full hybrid στην ίδια τιμη

                                            Το Yaris cross έχει υποτυπωδης χώρους και μάπα χώρο αποσκευών, ούτε καν ανοίγουν πολύ οι πίσω πόρτες να επιβιβαστει καποιος. δεν θα το πρότεινα σε κανέναν με οικογενεια με πάνω από 1 παιδάκι

                                            Το puma αν είσαι λίγο ανυσηχος οδηγός και θέλεις λίγο σπορτίφ οδήγηση είναι πολύ καλό παράλληλα με τον μεγάλο χώρο αποσκευών. Σε ταξιδακι πάλι σχετικά οικονομικό είναι. Αλλα μέσα στην πόλη δεν θα είναι να το ξέρεις αυτό. Δεν συγκρίνεται με τα full hybrid.

                                            Cirus the virus

                                            D fanis75 A 3 Replies Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 263
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 265 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr