-
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Στην λιστα του είναι και το juke και ψαχνει feedback για τα 2 μοντελα γιατί εδώ τεστ ντραιβ δεν υπάρχει πουθενά.για οικονομία yaris cross και MG ZS ΜΑΧ Hybrid+ σε αυτά τα χρήματα
για το yaris cross τα ξέρεις
για το MG
Την κίνηση του νέου MG ZS Max Hybrid+ αναλαμβάνει το αποδοτικό υβριδικό σύνολο που γνωρίσαμε αρχικά στο επίσης άκρως συμφέρον μικρό χάτσμπακ MG3 Hybrid+ Το υβριδικό αυτό μοτέρ με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson 1.5 λτ. 102 PS/128 Nm και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 136 PS/250 Nm. Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 8,7 δλ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 168 χλμ./ώρα, με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).με 27 το παίρνει FULL EXTRA μάλιστα την πιο ακριβή εκδοση του
το avenger εχει νοημα ΜΟΝΟ στην τετρακίνητη εκδοση του οχι για οικονομία ή οτιδήπωτε αλλο. Ομορφο είναι πολύ αλλά μια μετρια υλοποιήση γενικά από ότι είδα και τις μέρες που είχα το ηλεκτρικο Avenger
-
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Στην λιστα του είναι και το juke και ψαχνει feedback για τα 2 μοντελα γιατί εδώ τεστ ντραιβ δεν υπάρχει πουθενά.Αν κινέται και εκτός πόλης diesel
-
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
-
@fanis75 said in JEEP AVENGER:
@teo-mak said in JEEP AVENGER:
Δεν είναι για εμένα. Φιλος ψαχνει για κροσοβερ γυρω στα 27000€ με έμφαση στην οικονομία καυσίμου λόγω των χιλιομέτρων που γράφει .
Εαν δίνει έμφαση στην οικονομία, λάθος αυτοκίνητο κοιτάει!! Το Avenger το παίρνεις για το σήμα και την "μούρη", δεν έχει κάποιο άλλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Ή αν είσαι υποστηρικτής του Τόνι του Στάρκ και του Κάπτεν του Αμέρικα
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
το avenger εχει νοημα ΜΟΝΟ στην τετρακίνητη εκδοση του οχι για οικονομία ή οτιδήποτε αλλο. Ομορφο είναι πολύ αλλά μια μετρια υλοποιήση γενικά από ότι είδα και τις μέρες που είχα το ηλεκτρικο Avenger
όταν θα κυκλοφορήσει πόσο θα κοστίζει; Σίγουρα 32-33Κ. Και πες κάποιος έχει τα χρήματα και δεν τον ενδιαφέρει. Έχει νόημα να το πάρει κάποιος για offroading ή έστω για εκδρομικό όχημα, όταν υπάρχει το Duster με 29,5 το φουλ έξτρα;
Μπορεί βέβαια να έχει τα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά απ' τους τελευταίους των μικρών τετρακίνητων Μοϊκανών ( +vitara ) αλλά είναι τόσο καλύτερο οδηγικά/γρηγορότερο/πιο ικανό εκτός, ώστε να αξίζει 3-4 χιλιάρικα διαφορά;
-
@jorge_greek said in JEEP AVENGER:
Μπορεί βέβαια να έχει τα καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά απ' τους τελευταίους των μικρών τετρακίνητων Μοϊκανών ( +vitara ) αλλά είναι τόσο καλύτερο οδηγικά/γρηγορότερο/πιο ικανό εκτός, ώστε να αξίζει 3-4 χιλιάρικα διαφορά;
Σε αυτόν που θα αρέσει, θα τα δώσει.
-
Σίγουρα! Θα πρέπει να σου αρέσει πολύ! Δεν είναι απλή "συσκευή μεταφοράς" ένα τέτοιο αυτοκίνητο
-
1.2 mh 136hp και πίσω (για την 4κίνηση) ηλεκτροκινητήρας 21kw.
Μultilink πίσω ανάρτηση (αντί για τον ημιάκαμπτο στις 2κίνητες)Άνοιξαν οι παραγγελίες (Ιταλία). Παραδόσεις άνοιξη 2025 από 31.950.
6.000ευρώ παραπάνω η ειδική έκδοση του βίντεο (θα παραχθεί σε 4.000 κομμάτια).
Είναι το 3ο(!) σε πωλήσεις αμάξι στην Ιταλία και το 1ο στα SUV... -
Δεν παίρνουν μπίντ εκεί ?
-
@criuser said in JEEP AVENGER:
Δεν παίρνουν μπίντ εκεί ?
Αν θες τετρακίνηση για εκτός δρόμου τα Μπιντ δεν έχουν να αντιπροτείνουν κάτι.
Όσο για το avenger είναι πολύ όμορφο καλό αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ ακριβό , θα προτιμούσα ένα Vitara και ας είναι πιο άσχημο μέσα έξω
-
Την πέφτεις στο γάτο για να ξαναγυρίσει ;
-
@criuser said in JEEP AVENGER:
Την πέφτεις στο γάτο για να ξαναγυρίσει ;
Μπα ούτε το ένα θα έπαιρνα ούτε το άλλο αφού δεν με ενδιαφέρει το εκτός δρόμου.
Είπα ΑΝ με ενδιέφερε.
-
@cirus said in JEEP AVENGER:
Όσο για το avenger είναι πολύ όμορφο καλό αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ ακριβό , θα προτιμούσα ένα Vitara και ας είναι πιο άσχημο μέσα έξω
Γιατί όμως θα το διάλεγες; Με βάση τις τιμές στην Ιταλία δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε σχέση με το Vitara. Για ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο, πιο γρήγορο και μάλλον πιο ικανό off στην εργοστασιακή μορφή, χωρίς μετατροπές.
Κουβέντα να γίνεται -
@jorge_greek said in JEEP AVENGER:
@cirus said in JEEP AVENGER:
Όσο για το avenger είναι πολύ όμορφο καλό αλλά προσωπικά το θεωρώ πολύ ακριβό , θα προτιμούσα ένα Vitara και ας είναι πιο άσχημο μέσα έξω
Γιατί όμως θα το διάλεγες; Με βάση τις τιμές στην Ιταλία δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε σχέση με το Vitara. Για ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο, πιο γρήγορο και μάλλον πιο ικανό off στην εργοστασιακή μορφή, χωρίς μετατροπές.
Κουβέντα να γίνεταιΆμα ήταν κοντά η τιμή μπορεί και να το διάλεγα δεν ξέρω . Θα κοιτούσα αναλυτικά ποιο έχει την καλύτερη τετρακίνηση και θα διάλεγα επί αυτής της βάσης σε θεωρητικό επίπεδο. Εμφανισιακά προφανώς μαρεσει περισσότερο από το Vitara
-
@jorge_greek said in JEEP AVENGER:
Γιατί όμως θα το διάλεγες; Με βάση τις τιμές στην Ιταλία δεν είναι πολύ μεγάλη η διαφορά σε σχέση με το Vitara. Για ένα πιο καινούργιο αυτοκίνητο, πιο γρήγορο και μάλλον πιο ικανό off στην εργοστασιακή μορφή, χωρίς μετατροπές.
Κουβέντα να γίνεταιΜπαίνω στα χωράφια του γάτου, αλλά είμαι 100% σίγουρος ότι το Βιτάρα ειναι πολύ πιο ικανό εκτός δρόμου από το αβέντζερ, που ειναι lifestyle οχημα και καμία σχέση με off road. Επίσης, ειναι ψεύτικο μέσα, μικροί χώροι σε σχέση με Βιτ και γενικά, πλέον του ονόματος, δεν έχει κάτι που να υπερτερεί έναντι του Βιτάρα.
-
Από την στιγμή που ο πίσω ηλεκτροκινητήρας συνδέεται με την μπαταρία και ο υπολογιστής διαβάζει συνέχεια τις συνθήκες, είναι σαν να έχει το avenger συνεχή τετρακίνηση. Με 29 άλογα και αρκετή ροπή ( όχι σαν του Yaris cross ) μπορεί να συνεισφέρει αρκετά τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου. Γιατί να είναι χειρότερο κάπου απ' το vitara;
Για τους χώρους έχεις δίκιο, φαίνεται πιο μικρό και είναι κοντύτερο από Vitara και duster -
@jorge_greek said in JEEP AVENGER:
Γιατί να είναι χειρότερο κάπου απ' το vitara;
- Γιατί το λέει ο γάτος!
- Γιατί το Βιτάρα ειναι το καλύτερο απο όλα (γάτος σπικινγκ)
- Γιατί συνήθως η μηχανική 4κίνηση με κλειδωμένο κεντρικό διαφορικό ειναι καλύτερη από την ηλεκτρονική.
-
To Vitara έχει πρόβλημα απόστασης από το έδαφος και μπροστινού προβόλου. Θα έπρεπε να τα δοκιμάσω για να δω ποιο είναι καλύτερο εκτός, αλλά θα έβαζα τα λεφτά μου στο Jeep μάλλον.
-
https://www.jeep-official.it/configuratore/#/avenger/avenger-4xe-my25/upland/57619S4L2000/
Στην Ιταλία :όπως είπαμε, ξεκινά η 1η έκδοση UPLAND από 31950 (με προωθητική -600 ευρώ,πάει 31.350).
Είναι καλοεξοπλισμένο (με ΑCC,αναδιπλ.καθρέπτες,πίσω usb,full led,προβ.ομίχλης,πανοραμική κάμερα παρκαρίσματος κ.α.) και με προσθήκη μόνο του infotainment+convience pack (στα +1000ευρώ =oθόνη info με nav,αναγνώριση σημάτων κυκλοφ.,keyless entry και hands free άνοιγμα χώρου αποσκευών), με 32.350Πιστεύω πως αν έρθει εδώ σε παρόμοια τιμή και με τέτοια εξοπλιστική έκδοση, ως Jeep και τετρακίνητο θα πάει καλά.
Αλλά μάλλον προβλέπω να του κοπανάνε +3-4000 παραπάνω και να το έχουν μόνο ως έκθεμα στη βιτρίνα... -
μικρη παυση αποχης γιατι ακουω πιπες. αν ειναι δυνατον το γαλλοχρεπο ντροπη της τζιπ να μπαινει κοντα με βιταρα, επρεπε να υπαρχει οτο κορεκτ να διωχνει τις αδερφιστικες δηθενιες απο αναφορα σε πραγματικα σουβια.
τελος παυσης
JEEP AVENGER