-
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ψάχνουν για να τους ανακόψουν όλους τους πιθανούς τρόπους, ε τι στο καλό , αν δεν τηρούσαν τα πρότυπα υποθέτω, ότι ήδη θα τους είχαν ξαποστείλει όλους τους Κινέζους.
Μάλλον άλλοι είναι αυτοί που τα άρπαξαν και άλλοι αυτοί που προσπαθούν να μαζέψουν την κατάσταση.
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ερώτημα δεν είναι γιατί οι Κινέζοι πουλάνε φθηνά , αλλά γιατί οι Ευρωπαίοι πουλάνε ακριβά!
Καπιταλισμός (απαντάει και για τα δύο).
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Αν κρίνουμε και από την Τεσλα , οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές είναι αυτοί που τιμολογούν ένα 208 ( ή κάποιο παρόμοιο , τυχαία το είπα) στην τιμή του 3 . Άρα κάτι πάει λάθος. Φαίνεται με τη νέα γενιά της στελάντις , αυτό επιτέλους να αλλάζει.
Σίγουρα κάτι πάει λάθος, αλλά δεν ξέρω αν πηγαίνει και στις δύο πλευρές για διαφορετικούς λόγους ή όχι.
Ακόμη και σε αυτό το ερώτημα βέβαια... Καπιταλισμός. -
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
-
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dettol said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όλα αυτά είναι φόβοι που πηγάζουν από άγνοια. Για να εισαχθεί ένα τέτοιο προϊόν στην Ευρώπη διαθέτει πιστοποιητικά συμβατότητας με την ευρωπαϊκή ένωση.
Ναι, όπως οι κινεζιές που φέρνουν τα Τζάμπο και είναι τίγκα στο πετρέλαιο, στα τοξικά και στα υλικά αμφιβόλου ποιότητας.
Εγώ πάντως να ξέρεις, ταπεράκια, ποτηράκια, κτλ, για να βάζω μέσα το φαΐ, το νερό μου και των παιδιών μου, δεν παίρνω από εκεί.
Όταν είχε γεννηθεί η κόρη μου πηγαίναμε κι εμείς και παίρναμε μωρουδιακά και άλλα προϊόντα από Τζάμπο. Μας παρουσίασε δερματοπάθειες (ατοπικές δερματίτηδες, κτλ) και ψαχνόμασταν με την παιδίατρο μήπως το παιδί έχει ευαισθησίες δερματικές για να δούμε τι θα κάνουμε. Τελικά κάποια στιγμή μας ρώτησε η παιδίατρος από που αγοράζουμε ρούχα. Της είπαμε πως παίρνουμε και από τζάμπο. Μας είπε να τα κόψουμε για λίγο καιρό και να δούμε πως θα πάει. Ε, η μικρή δεν ξανά παρουσίασε ποτέ τίποτα.Κανενας δεν ισχυριζεται οτι τα κινεζικα αυτοκινητα που ειδαμε στην εκθεση ειναι τα καλυτερα αυτοκινητα που κυκλοφορουν. Αυτο που λεγεται ειναι οτι ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ που προσφερονται ειναι εξαιρετικες επιλογες.
Αν καποιος μπορει να δωσει τα χρηματα της taycan, γιατι να αγορασει seal; Αν καποιος μπορει να δωσει τα χρηματα της ipace ή του e-tron, ε δεν θα αγορασει atto.Η διαφορα με το παραδειγμα που εθεσες ειναι οτι τα ρουχα στο τζαμπο εχουν πχ 10 ευρω και στο ζαρα (ή κατι αντιστοιχο) εχουν 15-30 ευρω. Στα αμαξια ομως οι οικονομικες διαφορες ειναι χαοτικες.
Βρε ναι, προσφέρουν σε χαμηλή τιμή περισσότερα, αλλά εγώ για παράδειγμα θα περιμένω να δω ότι η υφασμάτινη, "δερμάτινη" ή οποιοδήποτε άλλο είδος επένδυσης που έχουν μέσα στο εσωτερικό και εντυπωσιάζει, δεν θα αρχίσει να φθείρεται, σκίζεται, μέσα σε κάνα χρόνο, ενώ τα ταπεινά πλαστικά ενός ευρωπαϊκού ή της Toyota θα αντέχουν κάποια χρόνια παραπάνω.
Θα περιμένω να δω ότι το λογισμικό και τα συστήματα ασφαλείας και άνεσης. δεν θα κάνουν τίποτα φίδια στο δρόμο.
Θα περιμένω να δω ότι δεν είναι βάρκα γιαλό και ότι σταματάνε όταν χρειαστεί και δεν θα πάρω καμιά δισκόπλακα στο χέρι σε κάνα φρενάρισμα ανάγκης ή ότι το ABS θα λειτουργήσει, κτλ.το μοναδικο στο οποιο εχεις δικιο ειναι αυτο της φθορας του σαλονιου. Εκει κανενας δεν μπορει να σου υποσχεθει κατι απο κανεναν κατασκευαστη.
Για τα υπολοιπα, ε οχι, δεν τιθεται θεμα. Δοκιμες εχει κανει το μισο αυτοκινητιστικο youtube και στην τελικη πας και μονος σου και οδηγας. Για το λογισμικο ισχυει το ιδιο.
Ολα τα προϊοντα εχουν θετικα και αρνητικα, το ιδιο και αυτα. Ενημερωνεσαι ιντερνετικα, πας βλεπεις μονος σου, δοκιμαζεις και στο τελος αποφασιζεις.Ε καλά, όσο γρήγορα μπορεί να φθαρούν αυτά, μπορεί να φθαρούν και άλλα μέρη του αυτοκινήτου όπως δισκόπλακες, διάφοροι λειτουργικοί μηχανισμοί, κτλ.
θα δείξει όμως για όλα. Καλά να είμαστε. -
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Γιατί πέρα από τους καυλοτίμονους εδώ μέσα που αμφιβάλλω αν το 10 % θα αγόραζε το μπίντ, έξω κανείς δεν ρισκάρει τα λεφτά του σε ανώνυμα πράγματα, αν αυτά υπερβαίνουν σε αξία τα 100-150 ευρώ το πολύ.
Κάποτε λέγαμε τα ίδια για την Xiaomi και τώρα πουλάνε κινητά στα 1800€
Και εσύ παρατησες τον Κορεάτη (Samsung) κ πηγές στον Κινέζο (Xiaomi).
Εντάξει θα αργήσει περισσότερο στα αυτοκίνητα, αλλά ποτέ δεν ξέρεις -
Shortάρει.... ήδη έχει έτοιμο το πακετάκι
Εργολάβος είναι, μην τον πιστεύεις,
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Όλα αυτά είναι φόβοι που πηγάζουν από άγνοια. Για να εισαχθεί ένα τέτοιο προϊόν στην Ευρώπη διαθέτει πιστοποιητικά συμβατότητας με τους κανόνες της ευρωπαϊκής ένωσης. Μαλιστα ενδέχεται να γίνουν έλεγχοι τυχαίοι για την εξακρίβωση τους. Ούτε ο πίνακας ασφαλειών που φοβάσαι έχει κάποια σχέση με την ασφάλεια ούτε τίποτα. Ίσως μαλιστα να χριεαζεται ένα μέρος του να είναι εκτός οχήματος λόγω καλύτερης πρόσβασης σε περίπτωση ατυχημάτων. Αυτά τα κρίνει ειδική επιτροπή στην οποία κατατίθεται ο φάκελος εισαγωγής του οχήματος, οι έλεγχοι κρατούν μήνες και δίνεται η άδεια εισαγωγής με την έγκριση τύπου.
Δεν εμπιστεύομαι τους ελέγχους, πέφτει πολύ λάδι στην Ε.Ε.
-
Εντάξει αυτό είναι κάπως συνωμοσιολογία.
Απλώς προσπαθείτε να δικαιολογήσετε μέσα σας καποιους φόβους σας.
-
Θα παρακαλουσα οι τιμες των αυτοκινητων που αναγραφονται να ειναι οι πραγματικες .
Δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη στο ελληνικο κρατος και καμμια κυβερνηση του διαχρονικα . Το οτι θα παρω χρηματα στο μελλον , και αν , καποια στιγμη ειναι αδιαφορο .
Αν το επαιρνα με την επιδοτηση να πηγαινει στην αντιπροσωπεία τοτε ναι .
Ετσι κι αλλιως η τιμη που θα το παρω ειναι αλλη και πρεπει να εχω αυτα τα φραγκα αλλιως παπαλα .
Καποιοι σταθηκατε τυχεροι και τα πηρατε απ το ελλ
καποιοι ομως οχι , οποτε αυτο που γινεται εδω μεσα με υποθεσεις μου φαινεται ανηθικο .
Εχουμε χιλιαδες αγχη σε σχεση ιδιως με το ελλ δημοσιο , το να αποκτησουμε ακομα ενα μου προξενει αηδια .
Κυριοι νομιζω οτι ξεχασατε , ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ. -
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εντάξει αυτό είναι κάπως συνωμοσιολογία.
Απλώς προσπαθείτε να δικαιολογήσετε μέσα σας καποιους φόβους σας.
Κάποιες μπήκαν φυλακή στις Βρυξέλλες....και ήταν και κουκλάρες.... επιλεκτική ΠΑΣΟΚικη μνήμη;
-
Καμία σχέση. Αυτή η φοβερή πολιτική προσωπικότητα που αμαύρωσε τον χώρο, εξυπηρετούσε την προώθηση συμφερόντων σύμφωνα με το κατηγορητήριο.
Τα θεσμικά όργανα και οι μηχανισμοί ελέγχου στα επιμέρους κράτη δεν έχουν καμία σχέση με αυτήν και τις συντεχνίες της.
Για να καταλάβεις. Εάν αυτή επηρέαζε κάτι αυτό θα ήταν αποφάσεις του κοινοβουλίου με την ψήφο της όσον αφορά τους ρύπους καποιων αυτοκινήτων. Το ότι τα αυτοκίνητα που θα εισαγόταν θα είχαν αυτά τα όρια ή όχι δεν μπορεί να το ελέγξει. Είναι πολυκαναλοι και πολύ επιπεδοι οι έλεγχοι.
Εδώ η ίδια η Ευρώπη έπιασε ολους τους κατασκευαστές της με παράνομα λογισμικά και τους βάρεσε στο κεφάλι . Κατασκευαστές με δύναμη πολλών δισεκατομμυρίων , όχι μια τυπισσα της πλάκας.
-
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εντάξει αυτό είναι κάπως συνωμοσιολογία.
Απλώς προσπαθείτε να δικαιολογήσετε μέσα σας καποιους φόβους σας.Συνωμοσιολογία οι υποθέσεις χρηματισμού και διαπλοκής στην ΕΕ;
Μουαχαχα...
Πιστεύεις κι εσύ σε ένα κόσμο αγγελικά πλασμένο έτσι; -
Εγώ προσπάθησα να σου εξηγήσω κάποια πράγματα για το πως λειτουργεί η αγορά και το εμπόριο. Εσύ αρνείσαι να μάθεις. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Έχεις τελείως στρεβλή εικόνα και φαίνεται η άγνοια σου αλλά θα σε αφήσω να πιστεύεις ότι θες εσυ.
-
This post is deleted! -
@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Εγώ προσπάθησα να σου εξηγήσω κάποια πράγματα για το πως λειτουργεί η αγορά και το εμπόριο. Εσύ αρνείσαι να μάθεις. Δεν έχω να πω κάτι άλλο. Έχεις τελείως στρεβλή εικόνα και φαίνεται η άγνοια σου αλλά θα σε αφήσω να πιστεύεις ότι θες εσυ.
Μάλιστα.
Να σου θυμίσω ότι δεν είμαι εγώ αυτός που του αρέσει το Multipla καθώς και άλλα συναφή απαυγάσματα της αυτοκίνησης.
Έτσι επειδή μίλησες για στρεβλή εικόνα και άγνοια.@lap said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Καμία σχέση. Αυτή η φοβερή πολιτική προσωπικότητα που αμαύρωσε τον χώρο, εξυπηρετούσε την προώθηση συμφερόντων σύμφωνα με το κατηγορητήριο.
Τα θεσμικά όργανα και οι μηχανισμοί ελέγχου στα επιμέρους κράτη δεν έχουν καμία σχέση με αυτήν και τις συντεχνίες της.
Για να καταλάβεις. Εάν αυτή επηρέαζε κάτι αυτό θα ήταν αποφάσεις του κοινοβουλίου με την ψήφο της όσον αφορά τους ρύπους καποιων αυτοκινήτων. Το ότι τα αυτοκίνητα που θα εισαγόταν θα είχαν αυτά τα όρια ή όχι δεν μπορεί να το ελέγξει. Είναι πολυκαναλοι και πολύ επιπεδοι οι έλεγχοι.
Εδώ η ίδια η Ευρώπη έπιασε ολους τους κατασκευαστές της με παράνομα λογισμικά και τους βάρεσε στο κεφάλι . Κατασκευαστές με δύναμη πολλών δισεκατομμυρίων , όχι μια τυπισσα της πλάκας.
Όπως επίσης και η άρον άρον και χωρίς σοβαρό σχεδιασμό μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση είναι απόφαση και όχι ελεγκτικός μηχανισμός. Οπότε μια χαρά θα μπορουσε να επηρεαστεί από κάποιους.
Κι εγώ το πάω παραπέρα και σου λέω ότι και οι μηχανισμοί ελέγχου επηρεάζονται από "διάφορους παράγοντες".
Και ήθελες να μου μάθεις και πως δουλεύει η αγορά κι εγώ αρνιέμαι και παραμένω στην άγνοια.
Άσε με λοιπόν στη δική μου άγνοια και κάτσε στο συννεφάκι. -
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
Επειδή τώρα είμαι για καφέ η απάντηση σύντομη.
Στο λινκ της Αβις για το 4 είναι το σαιν δηλαδή η πλούσια και έχει και την μαλακια το acc προφανώς γιατί το ηλεκτρικό είναι αργό και ακολουθεί σαν τα υβριδικά.
Ενώ στα ντίζελ δεν είναι επιλέξιμη γιατί δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις.
-
Τι έχει το multipla, κουκλάκι ζωγραφιστό είναι
Στα αλλά που λες σου ξαναλέω. Εάν επηρεάζονται οι αποφάσεις των βουλευτών που προφανώς εκ του αποτελέσματος βλέπουμε να υπάρχει έστω προσπαθεια για κάτι τέτοιο, σημαίνει ότι ψηφίζουν για κάτι ας πουμε στα αυτοκίνητα το οποίο θα ισχύει ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ. Κατανοείς το τι λέω;;;
Οι έλεγχοι σε διαφορα κράτη όχι μονάχα από μια αρχή που θα γίνουν στην βάση αυτών των αποφάσεων θα ερευνούν εάν συμμορφώνονται τα προιοντα στις αποφάσεις αυτές.Πάντοτε μπορεί να υπάρξει επηρεασμός αλλά πλέον ειναι πολυκαναλος, σε πολλά επίπεδα ενώ για τα μικρότερα προιοντα πολυεθνικός σε διαφορες χώρες οοου εάν βρεθεί κάτι αμέσως ενημερώνεται ολόκληρη η ομοσπονδία.
Πέρα από το γεγονός πως και οι ανταγωνιστές μπορούν να κάνουν ελέγχους σε ιδιωτικές εταιρίες αξιολογήσεων παραγόντων και να καταθέσουν θέμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εκτός πλαισίων της ΕΕ.Δεν είναι οσο απλοϊκά φαντάζεσαι τα πράγματα στη αγορά. Όπως σου είπα θες να υποστηρίξεις ένα αυτοκινητο το οποίο είναι αμαξάρα αλλά αυτό δεν σημαίνει πως στην προσπαθεια αυτή θα αναπαράγουμε συνωμοσιολογίες.
-
@otso said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Θα παρακαλουσα οι τιμες των αυτοκινητων που αναγραφονται να ειναι οι πραγματικες .
Δεν εχω καμμια εμπιστοσυνη στο ελληνικο κρατος και καμμια κυβερνηση του διαχρονικα . Το οτι θα παρω χρηματα στο μελλον , και αν , καποια στιγμη ειναι αδιαφορο .
Αν το επαιρνα με την επιδοτηση να πηγαινει στην αντιπροσωπεία τοτε ναι .
Ετσι κι αλλιως η τιμη που θα το παρω ειναι αλλη και πρεπει να εχω αυτα τα φραγκα αλλιως παπαλα .
Καποιοι σταθηκατε τυχεροι και τα πηρατε απ το ελλ
καποιοι ομως οχι , οποτε αυτο που γινεται εδω μεσα με υποθεσεις μου φαινεται ανηθικο .
Εχουμε χιλιαδες αγχη σε σχεση ιδιως με το ελλ δημοσιο , το να αποκτησουμε ακομα ενα μου προξενει αηδια .
Κυριοι νομιζω οτι ξεχασατε , ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ.α. προσωπικα τουλαχιστον παντα το προσεχω αυτο.
β. δεν ειναι θεμα τυχης, θεμα ενημερωσης ειναι. Δεν ξερω καποιον που να εκανε αιτηση για ΚΗ και να μην την πηρε, εκτος απο οσους αγορασαν πριν την 1/5/24. Ειχαν τελειωσει τα χρηματα του ΚΗ2 και επελεξαν να πιστεψουν οτι θα υπαρχει χρονικη επικαλυψη των προγραμματων. Ειχαν βουιξει τα γκρουπακια τοτε οτι ναι μεν το κενο ΚΗ1 με ΚΗ2 ειχε καλυφθει, αλλα καλυτερα ειναι να περιμενουμε. -
Δες λίγο εδώ το γενικότερο πλαίσιο και τρόπο σκεψης. Υπάρχουν και πρακτικοί κανονισμοί αυτό είναι το γενικότερο πλαίσιο,
https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32019L0771#d1e626-28-1
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@civil357 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Πάντως το ξαναλέω, αφού άκουσα ότι από τα 500 μπίντ ο πωλητής είπε ότι έχουν δώσει τα 200, που παίζει να είναι και λιγότερα.
Και στο ΦΒ και παντού τρέχει συνέχεια διαφήμιση.
Και αν δεν πουλήσει τους επόμενους 3-4 μήνες τι θα κάνει ο αντιπρόσωπος ?
Βασικά πρόβλημά του , τι μας νοιάζει εμάς σαν καταναλωτές;
Μακάρι να του μείνουν και απούλητα , έτσι ώστε να τους πείσει για ακόμα χαμηλότερη τιμή ( λέμε τώρα, πόσο παρακάτω να πάει). Θα μου πεις θα κλείσει ο αντιπρόσωπο , ε δε νομίζω , αλλά καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου σε αυτό.
Πιθανότατα θα τα δώσει και αυτός σε leasing σε εξευτελεστικές τιμές όπως τα στελαντις , προηγούμενης γενιάς με την μπαταρία επιπέδου ΑΑΑ , που έχουν κατακλύσει την αβις. Σήμερα στο διαμορφωτή της peugeot , δεν μπορείς σαν ιδιώτης να αγοράσεις ηλεκτρικό όπως της αβις ( τουλάχιστον 2008 και 208 που κοίταξα) . Μοιάζει καραβιά αυτοκινήτων για rent a car και λοιπούς στόλους στους οποίους η νομοθεσία επιβάλλει πλέον ποσοστό ηλεκτρικών.
Επειδή τώρα είμαι για καφέ η απάντηση σύντομη.
Στο λινκ της Αβις για το 4 είναι το σαιν δηλαδή η πλούσια και έχει και την μαλακια το acc προφανώς γιατί το ηλεκτρικό είναι αργό και ακολουθεί σαν τα υβριδικά.
Ενώ στα ντίζελ δεν είναι επιλέξιμη γιατί δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις.
Όλο στους καφέδες είσαι
Όταν με ρωτήσει ξανά η σύζυγος, τι δουλειά κάνουν αυτοί που κάθονται στα καφέ στην πλατεία καθημερινές....ο @criuser με την παρέα του θα της πω -
Εργολάβοι της εργασίας.....των άλλων.
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα