Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI SX4 SCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI SX4 SCROSS
    • 1
    • 2
    • 343
    • 344
    • 345
    • 346
    • 347
    • 351
    • 352
    • 345 / 352
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    134
    7033
    216624
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • williamg
      williamg last edited by

      Καλησπέρα. Πήγα σήμερα για την προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000 χλμ.

      107 ευρώ.

      Να ψάχνω άλλη αντιπροσωπεία; Ο υπέυθυνος μου λεγε ότι έχουν ανεβάσει πολύ τις τιμές οι γιαπωνέζοι και γενικά λογω πληθωρισμού και ότι βαζουνε πολύ καλά λάδια...

      Εγώ πάλι λέω ότι 107 ευρώ για λάδια για σουζούκι είναι γαμησε τα.

      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

      P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        polistas @williamg last edited by

        @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

        Καλησπέρα. Πήγα σήμερα για την προαιρετική αλλαγή λαδιών στα 5000 χλμ.

        107 ευρώ.

        Να ψάχνω άλλη αντιπροσωπεία; Ο υπέυθυνος μου λεγε ότι έχουν ανεβάσει πολύ τις τιμές οι γιαπωνέζοι και γενικά λογω πληθωρισμού και ότι βαζουνε πολύ καλά λάδια...

        Εγώ πάλι λέω ότι 107 ευρώ για λάδια για σουζούκι είναι γαμησε τα.

        Όλες οι αντιπροσωπείες πάνω κάτω τόσο χρεώνουν.
        Το κόστος των λαδιών για την αντιπροσωπεία είναι ένα ~20% αυτής της τιμής, τα υπόλοιπα είναι μισθοί, έξοδα, κέρδος κλπ

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a last edited by

          Λαδια, φ. λαδιου (αν το αλλαξαν και αυτο) και εργασια με φπα μια χαρα ειναι για συνεργειο του ομιλου.

          williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • williamg
            williamg @ilias-a last edited by

            @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

            Λαδια, φ. λαδιου (αν το αλλαξαν και αυτο) και εργασια με φπα μια χαρα ειναι για συνεργειο του ομιλου.

            Μόνο λάδια. Αν αλλάζαν και φίλτρο θα άφηνα και τον πρωτότοκο φαντάζομαι.

            Έχουμε ξεφύγει.

            Ευχαριστω.

            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

            lab 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • georgemit
              georgemit last edited by

              Υπάρχει αντιπροσωπεία που αλλάζει λάδια χωρίς αλλαγή φίλτρου; είναι λίγο σαν να κάνεις μπάνιο και να μην αλλάζεις σωβρακο.

              i30 160 N line!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • lab
                lab @williamg last edited by lab

                @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                Μόνο λάδια. Αν αλλάζαν και φίλτρο θα άφηνα και τον πρωτότοκο φαντάζομαι.

                Για δες αποδειξη, δε μπορει να μην αλλαξαν φίλτρο λαδιου.

                ''TUCSON DISTINCTIVE 1.6T 180 Ίπποι 6MT 48V SILVER''

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • williamg
                  williamg last edited by williamg

                  Μου αλλάξανε και σώβρακο. 10 ευρα το σώβρακο.

                  Όταν το πήρα αμέσως μετά το σέρβις έγραφε κατανάλωση 9 λτ. Το οποίο ήταν τρελό. Το αμάξι ποτε δεν έγραψε μέση πάνω από 5.3. Λέω θα κάνανε καμια επανεκίνηση και γαμήσανε τους μέσους όρους. Μια βδομάδα μετά κατανάλωση 6.3. Τί στο διάολο κάνανε;

                  Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                  npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Το ίδιο μια σε εμένα. Από 4,8 πήγε 5,2-5,5 και δύσκολα πέφτει. Πρέπει να κάνω λίγα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο

                    Όταν το πήρα είχε 7,5-8.

                    Μάλλον τα στήνουν.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • williamg
                      williamg @lap last edited by williamg

                      @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                      Το ίδιο μια σε εμένα. Από 4,8 πήγε 5,2-5,5 και δύσκολα πέφτει. Πρέπει να κάνω λίγα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο

                      Όταν το πήρα είχε 7,5-8.

                      Μάλλον τα στήνουν.

                      Τα στήνουν ή τα χαλάνε; Μια βδομάδα μετά έπρεπε να χει επανέλθει η κατανάλωση. Κάποια μαλακία κάνανε.

                      Θα πάρω τη Δευτέρα για εξηγήσεις. Και επειδή μάλλον μαλακίες θα ακούσω το επόμενο σε άλλη αντιπροσωπεία. Κάποιος σ αυτό το νήμα μου είπε για μια κεντρική πάνω στoν Κηφισο. Λέω να δοκιμάσω εκεί.

                      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • antonakis
                        antonakis last edited by

                        Εγώ σε μια το πήγα με 2,4 πίεση στα λάστιχα και το πήρα είχαν βάλει 3,2 σε όλα....
                        Βγάλε άκρη.
                        Συμπεριφορές ότι να ναι

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • G
                          groover1972 @williamg last edited by

                          @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          @lap said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                          Το ίδιο μια σε εμένα. Από 4,8 πήγε 5,2-5,5 και δύσκολα πέφτει. Πρέπει να κάνω λίγα χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο

                          Όταν το πήρα είχε 7,5-8.

                          Μάλλον τα στήνουν.

                          Τα στήνουν ή τα χαλάνε; Μια βδομάδα μετά έπρεπε να χει επανέλθει η κατανάλωση. Κάποια μαλακία κάνανε.

                          Θα πάρω τη Δευτέρα για εξηγήσεις. Και επειδή μάλλον μαλακίες θα ακούσω το επόμενο σε άλλη αντιπροσωπεία. Κάποιος σ αυτό το νήμα μου είπε για μια κεντρική πάνω στoν Κηφισο. Λέω να δοκιμάσω εκεί.

                          Λογικά έκαναν reset στο menu. Μηπως εβαλες βενζινη αμέσως μετά το Service;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • williamg
                            williamg last edited by williamg

                            Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                            Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                            Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                            Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                            Ελλάδα 2.0

                            -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                            Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @williamg last edited by

                              @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                              Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                              Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                              Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                              Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                              Ελλάδα 2.0

                              -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                              Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                              R-LINE

                              williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • williamg
                                williamg @A d P last edited by

                                @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                Ελλάδα 2.0

                                -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                                I G 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                • I
                                  ilias-a @williamg last edited by

                                  @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                  Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                  Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                  Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                  Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                  Ελλάδα 2.0

                                  -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                  Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                  Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                  μικρα τα κυβικα ομως.

                                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @ilias-a last edited by

                                    @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                    Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                    Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                    Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                    Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                    Ελλάδα 2.0

                                    -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                    Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                    Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                    μικρα τα κυβικα ομως.

                                    Dacia BigSter 1.2 😁😁.
                                    Έχεις κάποια θεωρία σχετικά; Δλδ γιατί βάζει μόνο στους μικρούς κινητήρες η Renault? Θα μου πεις δεν έχει και μεγάλους 😁

                                    R-LINE

                                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      ilias-a @A d P last edited by

                                      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                      Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                      Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                      Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                      Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                      Ελλάδα 2.0

                                      -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                      Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                      Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                      μικρα τα κυβικα ομως.

                                      Dacia BigSter 1.2 😁😁.
                                      Έχεις κάποια θεωρία σχετικά; Δλδ γιατί βάζει μόνο στους μικρούς κινητήρες η Renault? Θα μου πεις δεν έχει και μεγάλους 😁

                                      Ειμαι μεγαλος οπαδος του υγραεριου εδω και 14 χρονια, δυστυχως οι εταιρειες δεν εφεραν στην Ελλαδα αξιολογα αυτοκινητα μεικτης χρησης με εργοστασιακη τοποθετηση.

                                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • A d P
                                        A d P moderator @ilias-a last edited by A d P

                                        @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                        Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                        Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                        Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                        Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                        Ελλάδα 2.0

                                        -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                        Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                        Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                        μικρα τα κυβικα ομως.

                                        Dacia BigSter 1.2 😁😁.
                                        Έχεις κάποια θεωρία σχετικά; Δλδ γιατί βάζει μόνο στους μικρούς κινητήρες η Renault? Θα μου πεις δεν έχει και μεγάλους 😁

                                        Ειμαι μεγαλος οπαδος του υγραεριου εδω και 14 χρονια, δυστυχως οι εταιρειες δεν εφεραν στην Ελλαδα αξιολογα αυτοκινητα μεικτης χρησης με εργοστασιακη τοποθετηση.

                                        Δλδ υπάρχουν και δεν τα εισάγουν;

                                        R-LINE

                                        I 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          ilias-a @A d P last edited by

                                          @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @ilias-a said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                          Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                          Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                          Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                          Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                          Ελλάδα 2.0

                                          -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                          Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                          Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                          μικρα τα κυβικα ομως.

                                          Dacia BigSter 1.2 😁😁.
                                          Έχεις κάποια θεωρία σχετικά; Δλδ γιατί βάζει μόνο στους μικρούς κινητήρες η Renault? Θα μου πεις δεν έχει και μεγάλους 😁

                                          Ειμαι μεγαλος οπαδος του υγραεριου εδω και 14 χρονια, δυστυχως οι εταιρειες δεν εφεραν στην Ελλαδα αξιολογα αυτοκινητα μεικτης χρησης με εργοστασιακη τοποθετηση.

                                          Δλδ υπάρχουν και δεν τα εισάγουν;

                                          Εχω δει φοκους και φιεστα εισαγωγης με εργοστασιακη τοποθετηση, εδω δεν ηρθαν.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • G
                                            groover1972 @williamg last edited by

                                            @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            @a-d-p said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            @williamg said in SUZUKI SX4 SCROSS:

                                            Τηλεφωνηθήκμε λοιπόν με την αντιπροσωπεία.

                                            Φάγαμε κάνα 10λεπτο να τους πείσω ότι δεν είμαι ελέφαντας και δεν άρχισα ξαφνικά να οδηγάω σαν κάγκουρας και οπότε εγώ φταίω που η κατανάλωση πήγε στο θεό (δηλαδή ξεκινήσαμε με μια γερη δόση gaslighting με το ανάλογο ύφος σαν να ήμουνα χαζός). Οπότε μετά μου το σκάσανε το παραμύθι ότι κάνουνε ρεσέτ όταν κάνουνε σέρβις οπότε ο μετρητής αρχίζει απ την αρχή και θα του πάρει κανά μηνα να έρθει στα συγκαλά του (γιατί δεν μου εξηγήθηκε ποτέ *). Και όταν τους είπα ότι αυτά πρέπει να τα λένε στους πελάτες (για να μη βλέπουν ξαφνικά ένα τρελό νουμερο και παθαίνουν λαλα) μόνο που δε μου το κλεισανε στα μουτρα.

                                            Ρε πως είναι δυνατό να υπάρχουν ακόμα επιχειρήσεις με τόσο χάλια customer service; Δλδ να χεις πρόβλημα και να σε κάνουν να νιώθεις και ένοχος από πάνω.

                                            Πάντως για να μαι δίκαιος μου είπανε ότι αμα δεν φτιάξει σε βάθος χρόνου να πάω να το βάλουνε στο διαγνωστικό να δούνε αμα βγάζει κάτι. Αλλα ο τρόπος ήτανε "δε μας γ@μας κ εσυ".

                                            Ελλάδα 2.0

                                            -*: Το οποίο μου εξηγήθηκε όταν μίλησα με τον (πάντα ευγενικό) πωλήτή (που δεν ήταν και δουλειά του στο κάτω κάτω) και έχει να κάνει με την στατιστική. Μ απλά λόγια θές αρκετά χιλιόμετρα μετα από το ρεσετ ώστε να αρχίσει να έχει νόημα ο μέσος όρος. Μέχρι τότε βλέπεις κάτι πιο κοντά στη στιγμιάια κατάναλωση.

                                            Και όταν αλλάξεις μπαταρία 🔋 θα μηδενιστεί, στο λέω από τώρα να προετοιμαστείς ψυχολογικά 😁😁

                                            Το επόμενο λιζινγκ και LPG να μη με νοιάζει τπτ.

                                            Δηλαδή δεν σου κάνει το αυτοκίνητο γιατί στην οθόνη θα γράφει ένα νούμερο που δεν σου αρέσει;

                                            Καλά κατάλαβα;

                                            williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 343
                                            • 344
                                            • 345
                                            • 346
                                            • 347
                                            • 351
                                            • 352
                                            • 345 / 352
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr