-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κάτσε να δεις τι τιμές θα έχει στο λήζινγκ το 3 και τι τιμές το ντόλφιν που τις βλέπουμε ήδη. Μηδενικής αξίας μεταπώλησης, πληρώνεις και πρόστιμο επειδή το προτίμησες...
Χ3στηκα τι τιμές θα έχουν στο leasing. Βάλτα δίπλα δίπλα να τα συγκρίνει ένας αντικειμενικός άνθρωπος και ρώτα τον το αποτέλεσμα . Είναι πολύ καλύτερο σε όλα το dolfin από το c3.
Εγώ έχω το yudo. Επειδή έχω το yudo το οποίο το θεωρώ πολύ καλό μπορώ να προτείνω να το πάρει κανένας όταν το dolfin είναι σε αυτή την τιμή? Αφού το dolfin είναι καλύτερο από το yudo τι να του πω? Λίγο αντικειμενικότητα ρε bill. Τι leasing και ιστορίες μου λες τώρα
-
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα. -
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα.Είναι τόσο χαοτική η διαφορά τους στα νούμερα, που θα πρέπει να γίνει έκπληξη αλά Euro 2004 για να υπάρξει ανατροπή.
-
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα.Είναι τόσο χαοτική η διαφορά τους στα νούμερα, που θα πρέπει να γίνει έκπληξη αλά Euro 2004 για να υπάρξει ανατροπή.
Ποιες είναι αυτές οι προδιαγραφές, μπορείτε να τις απαριθμήσετε και να εξηγήσετε με βάση αυτό γιατί δεν χρειάζεται κάποιος να τα οδηγήσει και να τα τεστάρει για να βγάλει τελικό συμπέρασμα; Έτσι για να το μάθω κι εγώ και να κρίνω αυτοκίνητα χωρίς να τα οδηγήσω.
-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα.Είναι τόσο χαοτική η διαφορά τους στα νούμερα, που θα πρέπει να γίνει έκπληξη αλά Euro 2004 για να υπάρξει ανατροπή.
Ποιες είναι αυτές οι προδιαγραφές, μπορείτε να τις απαριθμήσετε και να εξηγήσετε με βάση αυτό γιατί δεν χρειάζεται κάποιος να τα οδηγήσει και να τα τεστάρει για να βγάλει τελικό συμπέρασμα; Έτσι για να το μάθω κι εγώ και να κρίνω αυτοκίνητα χωρίς να τα οδηγήσω.
Οι προδιαγραφές είναι ότι το ένα έχει 113 άλογα, ενώ το άλλο 200 άλογα. Το ένα έχει 11 δ 0-100 και το άλλο 7.
Στο 3 μπήκα άνετα μέσα, στο ντόλφιν χτύπησε το κεφάλι μου στην πόρτα και δεν μπήκα μέσα.
Αναλογικά μπροστά το 3 έχει τους χώρους του Αττο 3.
Αισθητική το 3 είναι πιο όμορφο, ενώ το ντόλφιν χωρίς να είναι άσχημο είναι ένα αμάξι χωρίς χαρακτήρα στην αισθητική του.
Τώρα στα υπόλοιπα δεν το έχουμε οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Στην πράξη όμως το ένα έχει ιστορία 105 χρόνων και το άλλο είναι μία άγνωστη μάρκα για την ευρώπη μιλάω.
Και επειδή το ξαναρώτησα, γιατί κανένας εφοπλιστής μας ή Ευρωπαίος δεν κάνει επιβατικό πλοίο στην Κίνα, μόνο φορτηγά που είναι όλα 5 μοντέλα και βγαίνουν σε φτηνά αντίτυπα ?
Γιατί όλοι προτιμούν Γιαπωνέζικα και Ευρωπαικά, ή Αυστραλέζικα ?
-
Κανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται και η οδήγηση. Αλλά όταν ένα μοντέλο:
*κοστίζει 4.000 λιγότερο από το άλλο
*τη στιγμή που προσφέρει +35% αυτονομία
*έχει μεγαλύτερη και πολύ πιο προηγμένης τεχνολογίας μπαταρία
*έχει σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη
*χαοτικά καλύτερο εξοπλισμό
*σημαντικά καλύτερα υλικά στο εσωτερικό
*έχει 5 αστέρια στο NCAP, ενώ στο άλλο έχει δοκιμαστεί μόνο η ινδική έκδοση που πήρε μηδέν
*προσφέρει δωρεάν σέρβις και μεγαλύτερη εγγύησηΚαταλαβαίνεις ότι ο ποδοσφαιρικός αγώνας ξεκίνησε με 8-2. Το Citroen υπερέχει μόνο σε χώρους κι αυτό λίγο, γιατί δεν είναι αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα. Και στο ότι κάποιοι νιώθουν πιο άνετα με τη γαλλική μάρκα, αν κι αυτό έχει δύο αναγνώσεις, γιατί πολλοί έχουν φάει σκατό.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα.Είναι τόσο χαοτική η διαφορά τους στα νούμερα, που θα πρέπει να γίνει έκπληξη αλά Euro 2004 για να υπάρξει ανατροπή.
Ποιες είναι αυτές οι προδιαγραφές, μπορείτε να τις απαριθμήσετε και να εξηγήσετε με βάση αυτό γιατί δεν χρειάζεται κάποιος να τα οδηγήσει και να τα τεστάρει για να βγάλει τελικό συμπέρασμα; Έτσι για να το μάθω κι εγώ και να κρίνω αυτοκίνητα χωρίς να τα οδηγήσω.
Οι προδιαγραφές είναι ότι το ένα έχει 113 άλογα, ενώ το άλλο 200 άλογα. Το ένα έχει 11 δ 0-100 και το άλλο 7.
Στο 3 μπήκα άνετα μέσα, στο ντόλφιν χτύπησε το κεφάλι μου στην πόρτα και δεν μπήκα μέσα.
Αναλογικά μπροστά το 3 έχει τους χώρους του Αττο 3.
Αισθητική το 3 είναι πιο όμορφο, ενώ το ντόλφιν χωρίς να είναι άσχημο είναι ένα αμάξι χωρίς χαρακτήρα στην αισθητική του.
Τώρα στα υπόλοιπα δεν το έχουμε οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Στην πράξη όμως το ένα έχει ιστορία 105 χρόνων και το άλλο είναι μία άγνωστη μάρκα για την ευρώπη μιλάω.
Και επειδή το ξαναρώτησα, γιατί κανένας εφοπλιστής μας ή Ευρωπαίος δεν κάνει επιβατικό πλοίο στην Κίνα, μόνο φορτηγά που είναι όλα 5 μοντέλα και βγαίνουν σε φτηνά αντίτυπα ?
Γιατί όλοι προτιμούν Γιαπωνέζικα και Ευρωπαικά, ή Αυστραλέζικα ?
Ναι, αλλά αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των δύο αυτοκινήτων, όχι οι προδιαγραφές.
Εκτός αν αυτά εννοούσαν οι συμφορουμίτες. -
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ποιες είναι αυτές οι προδιαγραφές, μπορείτε να τις απαριθμήσετε και να εξηγήσετε με βάση αυτό γιατί δεν χρειάζεται κάποιος να τα οδηγήσει και να τα τεστάρει για να βγάλει τελικό συμπέρασμα; Έτσι για να το μάθω κι εγώ και να κρίνω αυτοκίνητα χωρίς να τα οδηγήσω.
Δεν μιλάμε γενικά για αυτοκίνητα, αλλά για ηλεκτρικά - μεγάλη διαφορά. Γιατί σε αυτά πρωταρχικό ρόλο παίζουν οι μπαταρίες, η χωρητικότητά τους, η τεχνολογία τους, η ψύξη τους, η διαχείριση ενέργειας, η αντοχή στον χρόνο, το βάρος τους κλπ. Οπότε έχουμε ένα αμάξι με μπαταρίες περασμένης γενιάς και 113 άλογα και ένα άλλο με μπαταρίες τελευταίας τεχνολογίας, 200 άλογα, αντλία θερμότητας, πολύ περισσότερα συστήματα ασφαλείας και άνεσης και χαοτική διαφορά σε εξοπλισμό. Αν προσθέσουμε και την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, εεε είναι αρκετά ξεκάθαρη η εικόνα. Είναι σαν να συγκρίνεις το 3008 phev με το Renault Kadjar 1.2 TCe - χωρίς να τα οδηγήσεις, εαν πεις ότι το phev ειναι καλύτερο, κατά 99% θα έχεις πέσει μέσα.
Τώρα εαν στον δρόμο έχουν τόσο μεγάλη διαφορά που κάνει την έκπληξη το Σε Τριο, ΟΚ μακάρι - αλλά οι πιθανότητες δεν ειναι με το μέρος του.
-
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Στην πράξη όμως το ένα έχει ιστορία 105 χρόνων και το άλλο είναι μία άγνωστη μάρκα για την ευρώπη μιλάω.
Και η Νόκια έχει 150 χρόνια ιστορία και είδαμε πόσο καλά smartphones φτιάχνει!
-
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Κανείς δεν είπε ότι δεν χρειάζεται και η οδήγηση. Αλλά όταν ένα μοντέλο:
*κοστίζει 4.000 λιγότερο από το άλλο
*τη στιγμή που προσφέρει +35% αυτονομία
*έχει μεγαλύτερη και πολύ πιο προηγμένης τεχνολογίας μπαταρία
*έχει σχεδόν διπλάσια ιπποδύναμη
*χαοτικά καλύτερο εξοπλισμό
*σημαντικά καλύτερα υλικά στο εσωτερικό
*έχει 5 αστέρια στο NCAP, ενώ στο άλλο έχει δοκιμαστεί μόνο η ινδική έκδοση που πήρε μηδέν
*προσφέρει δωρεάν σέρβις και μεγαλύτερη εγγύησηΚαταλαβαίνεις ότι ο ποδοσφαιρικός αγώνας ξεκίνησε με 8-2. Το Citroen υπερέχει μόνο σε χώρους κι αυτό λίγο, γιατί δεν είναι αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα. Και στο ότι κάποιοι νιώθουν πιο άνετα με τη γαλλική μάρκα, αν κι αυτό έχει δύο αναγνώσεις, γιατί πολλοί έχουν φάει σκατό.
Το 4000 πως προκύπτει ?
22000 είναι η πιο ακριβή έκδοση του 3 μετά την επιδότηση ?
Και μάλλον θα παίζει και μία έκπτωση των 500-600 ευρώ, άρα με τα κατεβασμένα βρακιά για τα ετοιμοπαράδοτα δεν τα αγοράζει κανείς ντόλφιν, η διαφορά είναι 1500 ευρώ όχιν 4000.
Φτηνές εντυπώσεις καλό είναι να αποφεύγονται. Εγώ τα έγραψα αντικειμενικά.
-
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@criuser said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@fanis75 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@katafractos17 said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Ρε παιδιά, πως ξέρετε ότι ένα αυτοκίνητο είναι καλύτερο από ένα άλλο χωρίς να τα έχετε οδηγήσει και να έχουν τεσταριστεί;
Από τις προδιαγραφές και την απτή ποιότητα. Κάτι περισσότερο δεν μπορεί να ξέρει κάποιος. Αλλά οι προδιαγραφές ειναι συντριπτικά υπέρ του δελφινιού, στα ηλεκτρικά πάντα.
Α εντάξει... καλά.
Έλα τώρα.Είναι τόσο χαοτική η διαφορά τους στα νούμερα, που θα πρέπει να γίνει έκπληξη αλά Euro 2004 για να υπάρξει ανατροπή.
Ποιες είναι αυτές οι προδιαγραφές, μπορείτε να τις απαριθμήσετε και να εξηγήσετε με βάση αυτό γιατί δεν χρειάζεται κάποιος να τα οδηγήσει και να τα τεστάρει για να βγάλει τελικό συμπέρασμα; Έτσι για να το μάθω κι εγώ και να κρίνω αυτοκίνητα χωρίς να τα οδηγήσω.
Οι προδιαγραφές είναι ότι το ένα έχει 113 άλογα, ενώ το άλλο 200 άλογα. Το ένα έχει 11 δ 0-100 και το άλλο 7.
Στο 3 μπήκα άνετα μέσα, στο ντόλφιν χτύπησε το κεφάλι μου στην πόρτα και δεν μπήκα μέσα.
Αναλογικά μπροστά το 3 έχει τους χώρους του Αττο 3.
Αισθητική το 3 είναι πιο όμορφο, ενώ το ντόλφιν χωρίς να είναι άσχημο είναι ένα αμάξι χωρίς χαρακτήρα στην αισθητική του.
Τώρα στα υπόλοιπα δεν το έχουμε οδηγήσει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Στην πράξη όμως το ένα έχει ιστορία 105 χρόνων και το άλλο είναι μία άγνωστη μάρκα για την ευρώπη μιλάω.
Και επειδή το ξαναρώτησα, γιατί κανένας εφοπλιστής μας ή Ευρωπαίος δεν κάνει επιβατικό πλοίο στην Κίνα, μόνο φορτηγά που είναι όλα 5 μοντέλα και βγαίνουν σε φτηνά αντίτυπα ?
Γιατί όλοι προτιμούν Γιαπωνέζικα και Ευρωπαικά, ή Αυστραλέζικα ?
Ναι, αλλά αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των δύο αυτοκινήτων, όχι οι προδιαγραφές.
Εκτός αν αυτά εννοούσαν οι συμφορουμίτες.Ναι για τα χαρακτηριστικά μιλούσαμε. Όχι πως συμπεριφέρονται στον δρόμο.
-
This post is deleted! -
Να με συμπαθάς, αλλά δεν ανέφερες ούτε τα μισά στοιχεία. Αν αυτό θεωρείται αντικειμενική προσέγγιση, να μου λείπει. Μη βαυκαλίζεσαι λοιπόν.
Δε σε κατηγορώ, γουστάρεις Citroen, ενώ εγώ δεν έχω καμία παραπάνω συμπάθεια σε καμία από τις δύο. Ίσως λίγο στους Γάλλους λόγω αναμνήσεων. Τι προσλαμβανουσες να έχω από την BYD;Έτσι κι αλλιώς όμως, η προσέγγισή μου σε τέτοια θέματα είναι δημοσιογραφική. Χωρίς συναίσθημα.
Από εκεί και πέρα, αυτές ήταν οι τιμές που είδα στην έκθεση. 20 vs 24. Έτσι έγραφαν οι καρτέλες των ίδιων των εταιρειών. -
Και όχι τίποτα άλλο μιλάμε για μεγάλη διαφορά υπέρ του dolfin όσο διαρκεί αυτή η προσφορά.
Όταν τελειώσει και πάει πάνω η τιμή του αναλόγως πόσο θα είναι δεν θα μιλάω για μεγάλη επικράτηση του έναντι του c3 . Αλλά να είναι πιο φτηνό και με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το c3 είναι αστείο να το συζητάμε
-
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Και όχι τίποτα άλλο μιλάμε για μεγάλη διαφορά υπέρ του dolfin όσο διαρκεί αυτή η προσφορά.
Όταν τελειώσει και πάει πάνω η τιμή του αναλόγως πόσο θα είναι δεν θα μιλάω για μεγάλη επικράτηση του έναντι του c3 . Αλλά να είναι πιο φτηνό και με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το c3 είναι αστείο να το συζητάμε
Επειδή έγινε μια σχεδόν προσωπική επίθεση. Και μην πει κανείς ότι ξεκινά φθηνότερα. Ήδη το 24Κ είχε τον μισό εξοπλισμό από τον Κινέζο.
-
Όλοι εναντίον του μετόχου!!! Ζουνε στιγμές short squeezing! Πανικός στις αγορές!
-
Ωραιο πράγμα να είσαι φτωχός χωρίς ιδιωτικό γκαράζ!!! Δεν έχεις κανένα άγχος για τις προωθητικές τιμε τους!
-
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Και όχι τίποτα άλλο μιλάμε για μεγάλη διαφορά υπέρ του dolfin όσο διαρκεί αυτή η προσφορά.
Όταν τελειώσει και πάει πάνω η τιμή του αναλόγως πόσο θα είναι δεν θα μιλάω για μεγάλη επικράτηση του έναντι του c3 . Αλλά να είναι πιο φτηνό και με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το c3 είναι αστείο να το συζητάμε
Επειδή έγινε μια σχεδόν προσωπική επίθεση. Και μην πει κανείς ότι ξεκινά φθηνότερα. Ήδη το 24Κ είχε τον μισό εξοπλισμό από τον Κινέζο.
C3 air CROSS ανέβασες, αυτό συγκρίνουμε ΜΟΝΟ με το Toyota Corolla cross
για 3 απλό μίλησε ο μέτοχος
που το συγκρίνουμε με όλα τα κινέζικα -
@a-d-p said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@dimsabas said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
@cirus said in Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα:
Και όχι τίποτα άλλο μιλάμε για μεγάλη διαφορά υπέρ του dolfin όσο διαρκεί αυτή η προσφορά.
Όταν τελειώσει και πάει πάνω η τιμή του αναλόγως πόσο θα είναι δεν θα μιλάω για μεγάλη επικράτηση του έναντι του c3 . Αλλά να είναι πιο φτηνό και με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά από το c3 είναι αστείο να το συζητάμε
Επειδή έγινε μια σχεδόν προσωπική επίθεση. Και μην πει κανείς ότι ξεκινά φθηνότερα. Ήδη το 24Κ είχε τον μισό εξοπλισμό από τον Κινέζο.
C3 air CROSS ανέβασες για 3 απλό μίλησε ο μέτοχος
Τόση ώρα νόμιζα ότι μιλάμε για το Aircross. Άρα πάει και το όποιο πλεονέκτημα των χωρών. Ε τότε, τι του έμεινε; Μια φήμη. Κι αν έχει κάποιες παραπάνω αρετές στον δρόμο. Αν.
Auto Athina - Έκθεση Αυτοκινήτου, 5-13 Οκτωβρίου, Αθήνα