-
Δεν παιζει εποχη κινεζικης κυριαρχιας γιατι δεν εχουν πετρελαια και ορυκτα. Ρωσσοκινεζικη κυριαρχια μπορει αλλα ποτε δεν τα ειχαν καλα αυτοι εκτος απο τωρα.
Αυτο ειναι το παιχνιδι τωρα με το Ιραν το οποιο ειναι ενας απο τους προμηθευτες πετρελαιου της Κινας. Αν οι Αμερικανοι παρουν τον ελεγχο των Ιρανικων πετρελαιων η Κινα θα εξαρταται περισσοτερο απο την Ρωσσια, βεβαια δεν ξερουμε τι θα κανει η ΣΑ.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αυτο που μου εκανε φοβερη εντυπωση ηταν οτι η ελλαδα δεν εδειξε κανεναν ενδοιασμο να υπερψηφισει τους δασμους. Πιστευα οτι λογω cosco και εμπορικων σχεσεων με κινα, θα ειχαμε πει καμμια κουβεντουλα υπερ της κινας. Μοκο ομως τελικα. Μαλλον εχουν αλλαξει πολυ τα κόζια.
Προσωπικα, αμφιταλαντευομαι. Απο την μια, θεωρω καλο να υπαρχουν φτηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα (και ηλιακα πανελ και και και...) επειδη θα διευκολυνουν τη μεταβαση προς την πρασινη οικονομια. Απο την αλλη ομως δεν εχω καμμια, ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ, συμπαθεια προς την κινεζικη ηγεσια και την ροτα που εχει παρει το κρατος τους. Πληρωσαμε με φυσικο αεριο και πετρελαιο την εισβολη της ρωσιας στην ουκρανια, δεν θα ηθελα να συμβει κατι αντιστοιχο με την κινα.
Σιγουρα ομως, οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες τα εχουν κανει μανταρα και η λυση δεν ειναι να υψωσουν προστατευτικα τειχη, αλλα να προσπαθησουν να αλλαξουν πορεια. Το αστειο ειναι οτι οι γερμανοι, που ειναι οι μονοι που τεθηκαν κατα των δασμων, το κανουν γιατι νομιζουν οτι ειναι ασφαλεις στο market segment τους. Ξεχνουν ομως βασικες αρχες, οτι ολες οι εισβολες ξεκινουν απο χαμηλα και σταδιακα πηγαινουν upmarket, εκει που ειναι πιο παχυλα τα ποσοστα κερδους.Συμφωνω μαζι σου καμια συμπαθεια δεν εχω στην Κινα
αλλα ρε φίλε αν θελεις να βαλεις δασμούς να προστατέψεις το ευρωπαικο οικοδομημα και να βάλω ΠΑΛΙ πλατη να φτιάξεις κανα εργοστάσιο και στην Ελλάδα και να έχω γενικά κάποιο οφελος και γω, οπως πολύ σωστα το εγραψε ο @lap .
Αλλα όχι, οι κερατάδες θέλουν και να προστατέψουν τα κέρδη τους ΚΑΙ να μην έχουμε και μεις που θα βαλουμε πλάτη κάποιο οφελος σε όλο αυτο'
Ε να πα να γ@μηθουν. Κινεζος ρε φίλε και ας τους καταστρέψει στα @@ μου, αφου είναι τοσο .%^&$#$ γιοι, μονο κινεζικα και ας καταστραφουν οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανίες. Να μην ηταν τόσο άπληστοι να συνταχθουμε, αλλα όχι έτσι
καταλαβαινω την οπτικη γωνια και τον θυμο σας, ειδικα μετα απο οτι εχουμε περασει ως χωρα κατα τα χρονια των μνημονιων. Απο την αλλη δεν ασπαζομαι αυτην την αποψη πληρως, διοτι φοβαμαι αρκετα μια εποχη οπου θα υπαρχει κινεζικη κυριαρχια.
αν κάποιος δεν σου φέρεται τίμια και σε θεωρει θύμα και φερεται αναλόγως είτε είναι Ελληνας, είτε Ευρωπαίος, είτε μεξικανός, είτε κινέζος το ιδιο μου κάνει.
Ας μας δώσουν κίνητρα να τυς υποστηρίξουμε'
Αν ειναι μόνο Business θα δώσω τα χρηματα μου σε αλλους Business man που θα πληρώσω λιγότερο. Τι θα φοβηθω μην με εκμεταλευτεί? Γιατι οι Ευρωπαίοι αδερφοί μας τι κάνουν δηλαδή. Επειδη οι αλλοι είναι σχιζομάτιδες?
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αυτο που μου εκανε φοβερη εντυπωση ηταν οτι η ελλαδα δεν εδειξε κανεναν ενδοιασμο να υπερψηφισει τους δασμους. Πιστευα οτι λογω cosco και εμπορικων σχεσεων με κινα, θα ειχαμε πει καμμια κουβεντουλα υπερ της κινας. Μοκο ομως τελικα. Μαλλον εχουν αλλαξει πολυ τα κόζια.
Προσωπικα, αμφιταλαντευομαι. Απο την μια, θεωρω καλο να υπαρχουν φτηνα ηλεκτρικα αυτοκινητα (και ηλιακα πανελ και και και...) επειδη θα διευκολυνουν τη μεταβαση προς την πρασινη οικονομια. Απο την αλλη ομως δεν εχω καμμια, ΜΑ ΚΑΜΜΙΑ, συμπαθεια προς την κινεζικη ηγεσια και την ροτα που εχει παρει το κρατος τους. Πληρωσαμε με φυσικο αεριο και πετρελαιο την εισβολη της ρωσιας στην ουκρανια, δεν θα ηθελα να συμβει κατι αντιστοιχο με την κινα.
Σιγουρα ομως, οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες τα εχουν κανει μανταρα και η λυση δεν ειναι να υψωσουν προστατευτικα τειχη, αλλα να προσπαθησουν να αλλαξουν πορεια. Το αστειο ειναι οτι οι γερμανοι, που ειναι οι μονοι που τεθηκαν κατα των δασμων, το κανουν γιατι νομιζουν οτι ειναι ασφαλεις στο market segment τους. Ξεχνουν ομως βασικες αρχες, οτι ολες οι εισβολες ξεκινουν απο χαμηλα και σταδιακα πηγαινουν upmarket, εκει που ειναι πιο παχυλα τα ποσοστα κερδους.Συμφωνω μαζι σου καμια συμπαθεια δεν εχω στην Κινα
αλλα ρε φίλε αν θελεις να βαλεις δασμούς να προστατέψεις το ευρωπαικο οικοδομημα και να βάλω ΠΑΛΙ πλατη να φτιάξεις κανα εργοστάσιο και στην Ελλάδα και να έχω γενικά κάποιο οφελος και γω, οπως πολύ σωστα το εγραψε ο @lap .
Αλλα όχι, οι κερατάδες θέλουν και να προστατέψουν τα κέρδη τους ΚΑΙ να μην έχουμε και μεις που θα βαλουμε πλάτη κάποιο οφελος σε όλο αυτο'
Ε να πα να γ@μηθουν. Κινεζος ρε φίλε και ας τους καταστρέψει στα @@ μου, αφου είναι τοσο .%^&$#$ γιοι, μονο κινεζικα και ας καταστραφουν οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανίες. Να μην ηταν τόσο άπληστοι να συνταχθουμε, αλλα όχι έτσι
καταλαβαινω την οπτικη γωνια και τον θυμο σας, ειδικα μετα απο οτι εχουμε περασει ως χωρα κατα τα χρονια των μνημονιων. Απο την αλλη δεν ασπαζομαι αυτην την αποψη πληρως, διοτι φοβαμαι αρκετα μια εποχη οπου θα υπαρχει κινεζικη κυριαρχια.
αν κάποιος δεν σου φέρεται τίμια και σε θεωρει θύμα και φερεται αναλόγως είτε είναι Ελληνας, είτε Ευρωπαίος, είτε μεξικανός, είτε κινέζος το ιδιο μου κάνει.
Ας μας δώσουν κίνητρα να τυς υποστηρίξουμε'
Αν ειναι μόνο Business θα δώσω τα χρηματα μου σε αλλους Business man που θα πληρώσω λιγότερο. Τι θα φοβηθω μην με εκμεταλευτεί? Γιατι οι Ευρωπαίοι αδερφοί μας τι κάνουν δηλαδή. Επειδη οι αλλοι είναι σχιζομάτιδες?
το μονο που λεω ειναι οτι τα πραγματα ειναι συνηθως, σε αυτα τα επιπεδα, λιγο πιο πολυπλοκα απο οσο νομιζουμε οταν τα βλεπουμε με πρωτη ματια.
-
Φυσικά και η χωρα έχει ιστορία και πορεία δυτική. Είναι η γεννήτορα του δυτικού κοσμου και αξιών που θέλουν να προστατεύσουν.
Οι αξίες όμως είναι αυτές της συμπερίληψης, της αναλογικής εκπροσώπησης στις αποφάσεις και στην ευχέρεια της αντίρρησης σε αυτές. Αυτό είναι η δημοκρατική δυτική σκέψη.
Αυτό δεν το βλέπουμε , όχι κυρίως από τους ευρωπαίους που κάνουν την δουλειά τους αλλά από τους δικούς μας που πάνε εκει να διαπραγματευτούν, και καλά.
Όσο μιλάτε για δυτικές αξίες να μας παρουσιάζετε προγράμματα εφαρμογής των δυτικών αξιών. Προγράμματα συμπερίληψης επι των συμφερόντων της Δύσης. (Σε φάση όσο μιλάω εγώ εσεις παραγγέλνετε). Διότι, εάν αρχίσουμε τα περί φιλοσοφικών αξιών των φίλων μας , θα θέσουμε επι τραπεζης τα δογματικά τους περί προτεσταντικής αντίληψης και εκεί θα δούμε ποιοι έχουν δυτικές αξίες και ποιοι όχι.
Βέτο καλοί μας φίλοι, εργοστάσια εδώ, (από ένα το πήγα στα δυο διότι φέρατε αντιρρήσεις) και όλοι μαζί μετά κάτω από τον Παρθενώνα, την πηγή φωτός δυτικής αντίληψης και φιλοσοφίας να βγάζουμε φωτογραφίες χαμογελώντας.
-
Καλά όταν σκεφτείτε με το μυαλό και όχι τα αισθήματα, θα συνεχίσουμε την συζήτηση.
-
Ο λόγος της κατάρρευση της χώρας μας. Αυτή η γενιά
Οι δυτικές αξίες στηρίζονται στο θυμικό, και πιο συγκεκριμένα στο περί δικαίου αισθημα. Για αυτό και οι δημοκρατίες μας έχουν δομηθεί στα πλαίσια του Κράτους Δικαίου, με ξεχωριστή υποτίθεται θεσμική λειτουργία αυτού.
Αλλά αυτά ειναι υψηλή διανόηση για τον κόσμο της εργασίας......των άλλων
Ρεμπεσκέδες και μπαγλαμάδες που απλώς έγιναν ενήλικοι και κατέστρεψαν τη χωρα. Σκατο γενια
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
το μονο που λεω ειναι οτι τα πραγματα ειναι συνηθως, σε αυτα τα επιπεδα, λιγο πιο πολυπλοκα απο οσο νομιζουμε οταν τα βλεπουμε με πρωτη ματια.
Συμφωνώ.
Είχαμε την ευκαιρία μας για μια κάποιου επιπέδου εκβιομηχανοποίηση της χώρας πριν 4-5 δεκαετίες. Δεν θέλαμε και δεν την αξιοποιήσαμε (πολιτικοί και πλειοψηφία του κόσμου) τότε και προτιμήσαμε δημόσιο και παροχή υπηρεσιών π.χ. τουρισμός. Ήταν ο πιο εύκολος και γρήγορος δρόμος,αφού εκ φύσεως είμαστε ανυπόμονος λαός (για ρωτήστε την Κίνα -ή ακόμη και την Τουρκία- πόσα χρόνια επιμονής κι υπομονής πέρασαν μέχρι να αποδώσει και να γίνουν ανταγωνιστικά τα εργοστάσια τους..)Έτσι είναι γενικά στη ζωή.Την ευκαιρία την αρπάζεις την κατάλληλη στιγμή.Μετά το τραίνο δεν ξαναπερνά, το ποτάμι δε γυρίζει πίσω.. (που έλεγε κι ο "μεγάλος" )
-
Ο λόγος ήταν πως μας χτύπησαν οι δυο πετρελαϊκές κρίσεις σε συνδιασμο πως η είσοδος μας στην εοκ για μια ολόκληρη δεκαετία δεν περιλάμβανε αντισταθμιστικά μέτρα ως προς την αναδιανομή πλούτου με τον οικονομικά δυνατο βορρά. Οι διαπραγματεύσεις του Αντρέα ξεκίνησαν το 84-85 και το 89-90 ήρθαν τα πρώτα.
Έτσι είχαμε μια δεκαετία με την ελληνική βιομηχανία να βρίσκεται μια αλλά και δυο γενιές πίσω από την ευρωπαϊκή, να χάνει κατά κράτος σε κάθε αγορά (κάναμε και εμείς εξαγωγές τον πρώτο καιρό στην Ευρώπη αλλά ο ανταγωνισμός μας έσβησε) και οι μοναδικές επενδύσεις παγίου κεφαλαίου να είναι απλώς για αντικατάσταση του υπάρχοντος εξοπλισμού. Παράλληλα υπήρξε και η εσωτερική αναδιανομή πλούτου με αυξήσεις πάνω από την παραγωγικότητα, κάτι που όμως συνέβαινε όλη την δεκαετία του 70 επι ΝΔ αλλά κανεις ποτέ δεν το έχει αναφέρει! Ο λόγος γνωστός. Είτε αμορφωσιά είτε πουλημένοι ιστορικοί.
Στα μεσα της δεκαετίας του 80 οι ελληνικές βιομηχανίες στράφηκαν πιο εντατικά προς το κράτος με πρόσχημα τις απολύσεις και το σοκ στην οικονομια που θα προκαλούσε και η ιστορία είναι γνωστή με την μετάβαση στο τουριστικό προϊόν.
Η χωρα είχε εξαιρετική βιομηχανία το 50-60 διότι ασκούσε προστατευτισμό, σύστημα ποσόστωσης και κρατικές επιχορηγήσεις μέσω αυτού. Μαλιστα ένα κομματι αυτού του σχεδιασμού το είχε πράξει ο ίδιος ο Ανδρέας ως σύμβουλος οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης στην κυβέρνηση του πατέρα του.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο λόγος ήταν πως μας χτύπησαν οι δυο πετρελαϊκές κρίσεις σε συνδιασμο πως η είσοδος μας στην εοκ για μια ολόκληρη δεκαετία δεν περιλάμβανε αντισταθμιστικά μέτρα ως προς την αναδιανομή πλούτου με τον οικονομικά δυνατο βορρά. Οι διαπραγματεύσεις του Αντρέα ξεκίνησαν το 84-85 και το 89-90 ήρθαν τα πρώτα.
Πολύ ωραία ανάλυση αυτή, δεν είχα καθόλου εικόνα για όλα αυτά. Αυτά έγιναν όμως, γίνεται να αλλάξει η κατάσταση πλεόν για τον Έλληνα? και στο θέμα μας, αντιλαμβάνομαι οτι και ολη η Ευρώπη έχει χάσει τον ανταγωνισμό της, η παραγωγή οπως και τον ηλεκτρικών οχημάτων πάει Ασία μεριά, ανατρέπεται? η απλά θα βάζουμε δασμούς και θα τρώμε τις σάρκες μας? (θα πληρώνουμε service bmw -mercedes πολλών χιλιάδων ευρω....)
-
Αν κάποιος τη φάει θα είναι μάλλον η Toyota, γιατί δασμοί στα ηλεκτρικά σημαίνει ότι οι Κινέζοι θα δώσουν έμφαση στα υβριδικα που δεν έχουν δασμούς...
Ήθελα να μάθω γιατί στη σχετική ψηφοφορία στην ΕΕ ψηφίσαμε αποχή και όχι κατά, ενώ δεν παράγουμε ούτε βίδα... -
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ο λόγος ήταν πως μας χτύπησαν οι δυο πετρελαϊκές κρίσεις σε συνδιασμο πως η είσοδος μας στην εοκ για μια ολόκληρη δεκαετία δεν περιλάμβανε αντισταθμιστικά μέτρα ως προς την αναδιανομή πλούτου με τον οικονομικά δυνατο βορρά. Οι διαπραγματεύσεις του Αντρέα ξεκίνησαν το 84-85 και το 89-90 ήρθαν τα πρώτα.
Έτσι είχαμε μια δεκαετία με την ελληνική βιομηχανία να βρίσκεται μια αλλά και δυο γενιές πίσω από την ευρωπαϊκή, να χάνει κατά κράτος σε κάθε αγορά (κάναμε και εμείς εξαγωγές τον πρώτο καιρό στην Ευρώπη αλλά ο ανταγωνισμός μας έσβησε) και οι μοναδικές επενδύσεις παγίου κεφαλαίου να είναι απλώς για αντικατάσταση του υπάρχοντος εξοπλισμού. Παράλληλα υπήρξε και η εσωτερική αναδιανομή πλούτου με αυξήσεις πάνω από την παραγωγικότητα, κάτι που όμως συνέβαινε όλη την δεκαετία του 70 επι ΝΔ αλλά κανεις ποτέ δεν το έχει αναφέρει! Ο λόγος γνωστός. Είτε αμορφωσιά είτε πουλημένοι ιστορικοί.
Στα μεσα της δεκαετίας του 80 οι ελληνικές βιομηχανίες στράφηκαν πιο εντατικά προς το κράτος με πρόσχημα τις απολύσεις και το σοκ στην οικονομια που θα προκαλούσε και η ιστορία είναι γνωστή με την μετάβαση στο τουριστικό προϊόν.
Η χωρα είχε εξαιρετική βιομηχανία το 50-60 διότι ασκούσε προστατευτισμό, σύστημα ποσόστωσης και κρατικές επιχορηγήσεις μέσω αυτού. Μαλιστα ένα κομματι αυτού του σχεδιασμού το είχε πράξει ο ίδιος ο Ανδρέας ως σύμβουλος οικονομικής και βιομηχανικής ανάπτυξης στην κυβέρνηση του πατέρα του.
Μάλλον είσαι πολύ μικρότερος από εμένα, οπότε τα έχεις διαβάσει,
Να στα πω εγώ που τα έχω ζήσει.1/1/1981 γίναμε επίσημο μέλος της Ευρωπαϊκής ένωσης.
Τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς βγάζουμε πρωθυπουργό τον Παπανδρέου με σύνθημα έξω από την ΕΟΚ και το ΝΑΤΟ.
Το 25% των πολιτών ψήφισαν ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, το άλλο 75% ψήφισαν κόμματα που ΔΕΝ ήθελαν την τότε ΕΟΚ.Σοκ στην Ευρώπη, ήμασταν η αιτία που άλλαξαν τα δεδομένα για την είσοδο της Ισπανίας και της Πορτογαλίας, εκείνη την εποχή στην ΕΟΚ.
Ήμασταν το ΜΑΥΡΟ πρόβατο.Για το νόμο περί προβληματικών επιχειρήσεων, θα μπορούσα να γράψω βιβλίο για την κατάντια που έφτασαν ελληνικές επιχειρήσεις από τους συνδικαλιστές, για να ''γίνουν δημόσιοι υπάλληλοι'', έτσι νόμιζαν, καταστρέφοντας την εταιρίες στην όπου δουλεύανε χρόνια.
-
Πάντοτε ότι γράφω δεν είναι στο τι εζησα
Διότι ο καθένας από τον μικρόκοσμο του βλέπει διαφορετικα την πραγματικότητα.Εγώ μιλώ με βάση επίσημα στοιχεία του υπουργείου και των ιστορικών ντοκουμέντων. Τα βλέπω αυτά που λέω, δεν είναι μονάχα εξιστόρηση.
Έχω κάνει και εργασιες στο θέμα έχω ασχοληθεί πολύ με πολλές πηγές.Και πολύ καλά κάναμε και ήμασταν το μαύρο πρόβατο. Γνωρίζεις τι έλεγε η Ευρώπη μέσω της ευρωπαϊκής επιτροπής για την είσοδο μας στηβ ευρώπη και την εμμονή με αυτό του ΚΚ1;;;
Εν ολίγοις ήμασταν να μπούμε και αν από το 90-95 και έπειτα. Ούτε καν από το 81
Οι λόγοι που μπήκαμε δεν είχαν ΚΑΜΙΑ οικονομική βάση. Ήταν ξεκάθαρα λόγοι πολιτικοί λόγω της Κύπρου και της χούντας. Δες πως μια ανωμαλία στην πολιτική επιφέρει ως ντόμινο προβλήματα για πολλές ακόμα δεκαετίες
Το ότι μας δέχτηκαν το 81 όντας τελείως ανέτοιμοι, το έκαναν με το σκεπτικό ότι θα ξέσκιζαν την βιομηχανία μας και ήταν κάτι το ευκόλως κατανοητό ενώ στα έγγραφα της εποχής αναφέρουν πως θα ισορροπήσει η οικονομία μας με κάποιον απροσδιόριστο τρόπο που θα έβρισκαν στο μέλλον. Κυριολεκτικά αυτό ανέφεραν. Αυτός ο τρόπος πήρε σάρκα και οστά με τον Αντρέα και τις διαπραγματεύσεις του. Για αυτό και τις δέχτηκαν.
Όσον αφορά για τους συνδικαλιστές έχεις δίκιο ως έναν βαθμό. Ξέφυγε η ιστορία, αλλά τότε η δαμόκλειος σπάθη της απόλυσης ήταν καθημερινό φαινόμενο.
Το γνωρίζεις όμως πως η μεγαλύτερη πρόσληψη μονίμων δημοσίων υπαλλήλων στην ιστορία της χώρας μετά την μεταπολίτευση και σε απόλυτους αριθμούς έγινε επί ΝΔ, κάτι που ήταν βούτυρο στο ψωμί της τρόικας για να μας επιβάλει μέτρα που μας κατέστρεψαν;;
-
Οι διαπραγματεύσεις ξεκινησαν πριν την Χούντα, και φυσικά σταμάτησαν την περίοδο της χούντας.
Αν δεν μπαίναμε το 1981 δεν θα μπαίναμε ούτε μετά από 100 χρόνια.
-
Τελείως αυθαίρετο συμπέρασμα. Θα μπαίναμε και υπήρχε πλάνο με αξιολόγηση της οικονομίας όπως και για όλες τις υπόλοιπες χώρες της περιοχής μας, όπου αναφέρονταν κάθε έτος η πρόοδος σε μια σειρά δεικτών.
Μάλιστα υπήρχαν κονδύλια από το 70 (μετά τη Χούντα) ως αρωγή προς αυτήν την κατεύθυνση και ο σχετικός ορίζοντας ένταξης ήταν πολύ αργότερα από το 81
Το ότι μπήκαμε όπως μπήκαμε (κακήν κακώς) ήταν αποτέλεσμα όπως είπα πολιτικής επιλογής και χαρών προσωπικών φίλων του ΚΚ, όπως του ντε Γκωλ κτλ
Υ.γ Άλλωστε έχω αναφέρει πω ς η Ιταλία ως μια εκ των μητέρων της ΕΟΚ βγήκε από το εμπορικό της σκέλος την δεκαετία του 70 γιατί η βιομηχανία της δεν μπορούσε να ισορροπήσει λόγω ανταγωνισμού με τις γαλλογερμανικες και ξαναμπήκε με νεότερες διαπραγματεύσεις
-
Όλα τα Βαλκάνια μαζί, πληθυσμιακά είμαστε σχεδόν όσοι οι Τούρκοι (απ τους οποίους απελευθερωθηκαμε όλοι τον 19ο αιώνα). Είμαστε πλέον όλα τα Βαλκάνια μέρος του ...Ευρωπαϊκού Οικοδομήματος (πολύ γέλιο & κλάμα). Πάμε όλοι οι Βαλκάνιοι κατά διαόλου λίγο πολύ, με διαφορετικό ρυθμό, όσον αφορά στη Βιομηχανική παραγωγή και τις επενδύσεις των οικονομικά δυνατών της ΕΕ.
Οι Τούρκοι που είναι στα σύνορα ακριβώς εκτός του ...Οικοδομήματος, χωρίς ευρωπαϊκές ...Αξίες, έχουν μαζέψει ΟΛΕΣ τις επενδύσεις και Βιομηχανία των Ευρωπαίων ...Εταίρων με λεφτά.Χμμμ...
-
Mα σήμερα συζητάμε και ζητάτε να έρθουν οι ξένες βιομηχανίες -όπως έγινε στην Κίνα- να επενδύσουν στην Ελλάδα.
-Δε μιλάμε για το τι έγινε με τις υπάρχουσες εγχώριες βιομηχανίες (που ήταν μάλλον βιοτεχνίες οι περισσότερες).
-Αν κατάλαβα καλά,αναφέρεστε για βαρέου τύπου βιομηχανία,που όπως λέει κι ο dettol,παίζουν πολλοί παράγοντες και καταστάσεις ρόλο. -
Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που μας έβαλε ο Καραμανλής στην ΕΕ το 1981, είτε συμφωνούμε μαζί του είτε όχι.
Αν μπαίναμε μετά το 1990 και την πτώση του τείχους, θα ήμασταν (μετά από 8 χρόνια ΠΑΣΟΚ) χειρότερα από την Αλβανία.
Για την Τουρκία του Ερντογάν, ας το αφήσουμε καλύτερα, μόνο να συγκρίνουμε πόσους πρωθυπουργούς Έλληνες γνώρισε ο Ερντογάν, φτάνει.
-
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που μας έβαλε ο Καραμανλής στην ΕΕ το 1981, είτε συμφωνούμε μαζί του είτε όχι.
Αν μπαίναμε μετά το 1990 και την πτώση του τείχους, θα ήμασταν (μετά από 8 χρόνια ΠΑΣΟΚ) χειρότερα από την Αλβανία.
Προφανώς όλα αυτά είναι αυθαίρετα συμπεράσματα δικά σου που δεν στηρίζονται σε κάποια γεγονότα. Απλώς αναφέρεις την φαντασία σου για το πώς θα εξελισσόταν η οικονομία. Μιλάς για Αλβανία, συγχώρεσε με μα είναι τελείως άσχετη η σύγκριση σου. Διότι εάν υπολογίσεις την δεκαετία του 60-70 και κανείς μια συντηρητική προβολή της βιομηχανίας μας στις επόμενες δεκαετίες με ένα μέσο προστατευτισμό και μέτριες εξαγωγές, τίποτα από όσα λες δεν θα συνέβαινε στην πραγματικότητα. Άλλωστε όπως ξαναλέω αυξήσεις στους μισθούς πάνω από το επίπεδο αύξησης της παραγωγικότητας της χώρας πρώτος έκανε ο ΚΚ την δεκαετία του 70. Κάτι που ήταν αναγκαίο για να αυξηθεί η εσωτερική ζήτηση, με ταυτόχρονη ομως την άσκηση προστατευτισμού. Αυτά τα κόλπα τα έμαθε στην εξορία από τους Γάλλους σοσιαλδημοκράτες καθώς ήταν δικηγόρος και δεν γνώριζε από οικονομική πολιτική.
Είναι απλά μια δική σου ανάγνωση του πιθανού.
-
Η Γερμανική θέση δεν αποτυπώνεται σ΄αυτά που γράφουν οι δημοσιογράφοι περί εναντίωσής τους στους δασμούς. Δεν συμφωνούν με τους δασμούς όπως θέλει να τους επιβάλλει η ΕΕ και να δημιουργήσει ένα είδος προστατευτισμού που θα βλάψει εμπορικά τις σχέσεις ΕΕ-Κίνας.
Αυτό που επιδιώκουν οι Γερμανοί είναι το παιχνίδι να είναι τίμιο εμπορικά, Όπως είπε και ο Blume, το αφεντικό της vw:
"Oι επιχειρήσεις που επενδύουν στην Ευρώπη, δημιουργούν θέσεις εργασίας και συνεργάζονται με τοπικές εταιρείες θα πρέπει να ωφελούνται από φορολογικές ελαφρύνσεις και να εξαιρούνται από τους προτεινόμενους δασμούς"
Με λίγα λόγια οι Γερμανοί ζητάνε από τους Κινέζους να κάνουν ότι τους ανάγκασαν κι αυτούς οι Κινέζοι όταν πήγαν στην Κίνα. Άμα θες να πουλήσεις στην Ευρώπη Κινέζε, κάνε επενδύσεις, εργοστάσια, μόνος σου ή σε συνεργασία με Ευρωπαικές εταιρείες, φτιάξε θέσεις εργασίας και πούλα χωρίς δασμούς.
Προσωπικά θεωρώ πολύ υγιή αυτή τη στάση. Ναι μεν ελεύθερο εμπόριο, αλλά με κοινούς κανόνες. Ότι έκανε ο Κινέζος στον Ευρωπαίο για να πουλήσει στην Κίνα, θα το κάνει και ο Ευρωπαίος στον Κινέζο για να πουλήσει στην Ευρώπη.
Δυστυχώς η Ελλάδα θα μείνει ακόμα μια φορά έξω απ' αυτό το αλισβερίσι, οπότε ούτε Κινέζικα εργοστάσια θα δούμε, ούτε Κινέζικες επενδύσεις. Οι Έλληνες πολιτικοί είναι "λίγοι" και η χώρα μας μικρή και ανίσχυρη, χωρίς σοβαρή και αξιόπιστη φωνή ούτε στην ΕΕ ούτε στην Κίνα.
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@ektoras said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που μας έβαλε ο Καραμανλής στην ΕΕ το 1981, είτε συμφωνούμε μαζί του είτε όχι.
Αν μπαίναμε μετά το 1990 και την πτώση του τείχους, θα ήμασταν (μετά από 8 χρόνια ΠΑΣΟΚ) χειρότερα από την Αλβανία.
Προφανώς όλα αυτά είναι αυθαίρετα συμπεράσματα δικά σου που δεν στηρίζονται σε κάποια γεγονότα. Απλώς αναφέρεις την φαντασία σου για το πώς θα εξελισσόταν η οικονομία. Μιλάς για Αλβανία, συγχώρεσε με μα είναι τελείως άσχετη η σύγκριση σου. Διότι εάν υπολογίσεις την δεκαετία του 60-70 και κανείς μια συντηρητική προβολή της βιομηχανίας μας στις επόμενες δεκαετίες με ένα μέσο προστατευτισμό και μέτριες εξαγωγές, τίποτα από όσα λες δεν θα συνέβαινε στην πραγματικότητα. Άλλωστε όπως ξαναλέω αυξήσεις στους μισθούς πάνω από το επίπεδο αύξησης της παραγωγικότητας της χώρας πρώτος έκανε ο ΚΚ την δεκαετία του 70. Κάτι που ήταν αναγκαίο για να αυξηθεί η εσωτερική ζήτηση, με ταυτόχρονη ομως την άσκηση προστατευτισμού. Αυτά τα κόλπα τα έμαθε στην εξορία από τους Γάλλους σοσιαλδημοκράτες καθώς ήταν δικηγόρος και δεν γνώριζε από οικονομική πολιτική.
Είναι απλά μια δική σου ανάγνωση του πιθανού.
Τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους, ΔΕΝ χρειάζεται φαντασία.
Όσο εφάρμοσε ο Αλέξης το δημοψήφισμα, άλλο τόσο και ο Ανδρέας μας έβγαλε από την ΕΟΚ.
Βγάλε τις παρωπίδες και δες την πραγματικότητα.
Όσο στρουθοκαμηλίζουμε, (γιατί πάντα μας φταίνε οι άλλοι), αυτοί θα είμαστε.
Θα ψάχνουμε πάντα για έναν Ιησού να κάνει θαύματα και έναν Μέγα Αλέξανδρο για να βγει μπροστά από μας.
Εδώ που ζούμε είναι ο παράδεισος και η κόλαση, η επιλογή ήταν και είναι δική μας τι θα προτιμήσουμε.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης