-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
αλλά την μεταπώληση έχω αρχίσει να μην την δέχομαι γιατί φίλος πουλάει γιάρις 7ετίας ντίζελ σε λογική τιμή και υπάρχουν και άλλα σε λογική τιμή, αλλά δεν έχουν ιδιαίτερα τηλέφωνα και δεν πουλιώνται.
Ντήζελ γαρ, για αυτό. Ας ήταν υβριδικό και θα είχε φύγει την 1η ημέρα! Και ο κολλητός πουλάει Κασκάι ντήζελ και 3 μήνες 2 τηλέφωνα.
-
Εξαρτάται και πόσο το δίνει φυσικά.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
Συμφωνώ, Deal breaker δεν είναι, στα 27500€, ειδικά για κάποιον που δεν θα είχε ούτε απλό cruise control στο προηγούμενο αυτοκίνητο του,
αλλά αν αυτοπροσδιορίζεται άνετο ένα αυτοκίνητο πρέπει να το έχει μέτοχε @criuser .
Εμένα πάλι μου φαίνονται λίγα τα 470 λίτρα πορτμπαγκάζ, ειδικά για εν δυνάμει 7θεσιο όχημα. Θα το δω live στο Γιαννίρη και θα επανέλθω.
-
@babisstinson said in Citroen C3 Aircross 2024:
Εξαρτάται και πόσο το δίνει φυσικά.
Οσο είναι όλη η αγορά, βασικά προς την πιο φτηνή τιμή.
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
Το ότι πάω άνετα, δεν σημαίνει ότι πάω αργά. Βασικά πάω όρια + 20 έως 30. Οπότε για μένα το ΑCC δεν είναι κάτι ιδιαίτερο.
Βασικά ούτε το απλό κρούζ κοντρόλ δεν βάζω, παρά μόνο όταν είναι άδειος ο δρόμος και το βάζω λίγο πιο πάνω από τα όρια, ώστε να μην φοβάμαι να με γράψουν, γιατί αν δεν το βάλω θα το πατάω και θα τρέχω 160-170 και το δίπλωμα μου θα κινδυνεύει.
Επίσης το 10,5 με 11 δευτερόλεπτα, είναι κάρο με άλογα μπροστά στα 8,7 του αιρκρος με τα 136 άλογα.
-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
Συμφωνώ, Deal breaker δεν είναι, στα 27500€, ειδικά για κάποιον που δεν θα είχε ούτε απλό cruise control στο προηγούμενο αυτοκίνητο του,
αλλά αν αυτοπροσδιορίζεται άνετο ένα αυτοκίνητο πρέπει να το έχει μέτοχε @criuser .
Εμένα πάλι μου φαίνονται λίγα τα 470 λίτρα πορτμπαγκάζ, ειδικά για εν δυνάμει 7θεσιο όχημα. Θα το δω live στο Γιαννίρη και θα επανέλθω.
Είπαμε δεν έχει λόγο ύπαρξης, αφού ΔΕΝ ακολουθούμε κανένα...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
8,7 του αιρκρος με τα 136 άλογα.
Ναι αλλά μην τα λες και έτσι γιατί θα σε ακούσει ο άλλος με το Toyota corolla cross το δίλιτρο με 7,6 με 197 άλογα και με ACC και θα εξαγριωθεί!
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
8,7 του αιρκρος με τα 136 άλογα.
Ναι αλλά μην τα λες και έτσι γιατί θα σε ακούσει ο άλλος με το Toyota corolla cross το δίλιτρο με 7,6 με 197 άλογα και με ACC και θα εξαγριωθεί!
Τι να εξαγριωθεί, αφού δουλεύει σαν σκυλί και ψάχνει λεφτά για να πληρώσει τον φόρο πολυτελείας και έχει σκυλομετανιώσει που αγόρασε δίλιτρο και χρεώθηκε 8800 τον χρόνο, έναντι 4000 του αιρκρός...
-
Επειδή διάβασα σε άλλα θέματα για τις τιμές των αυτοκινήτων και πόσο αυξήθηκαν, θα σας κάνω μία σύγκριση επειδή έχω κρατήσει τιμοκαταλόγους, για το Αιρκρος.
Το Αιρκρος του Μαίου του 2020 λοιπόν είχε το χειροκίνητο βενζίνης στην μεσαία έκδοση 19100, το χειροκίνητο πετρέλαιο 20660 και τον Νοέμβριο του 2022 είχαν 22800 και 25000 αντίστοιχα. Το καινούργιο στην μεσαία έκδοση έχει 22000.
Πάμε τώρα στα αυτόματα στις πλούσιες εκδόσεις.
Το βενζίνης είχε το 2020 22425 και το πετρέλαιο που έχω 24680
Το 2022 είχαν πάει 29000 και 30850, αλλά είχε κάτι παραπάνω στον εξοπλισμό.
Το καινούργιο υβριδικό στην πλούσια έκδοση έχει 27500.Το καινούργιο είναι πολύ μεγαλύτερο από το παλιό, έχει στάνταρ τα διπλά αμορτισέρ και τα ενισχυμένα καθίσματα, αλλά και κάποια επιπλέον συστήματα ασφάλειας, ενώ είναι και υβριδικό, οπότε αρκετά πιο οικονομικό από το βενζίνης και πλησιάζει το ντίζελ.
Οπότε οι τιμές σε σχέση με το 2020 είναι περίπου 10 % πιο πάνω, αλλά σε σχέση με το 2022 είναι 10 % πιο φτηνά...
Αρα προτιμήστε τις τιμές που σας δίνουμε ώστε να πέσουν και οι τιμές στα άλλα αμάξια...
Πως το λέει το τρίτο κόμμα και ο υπουργός ?
Εγώ μιλάω, εσείς παραγγέλνετε...
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
Συμφωνώ, Deal breaker δεν είναι, στα 27500€, ειδικά για κάποιον που δεν θα είχε ούτε απλό cruise control στο προηγούμενο αυτοκίνητο του,
αλλά αν αυτοπροσδιορίζεται άνετο ένα αυτοκίνητο πρέπει να το έχει μέτοχε @criuser .
Εμένα πάλι μου φαίνονται λίγα τα 470 λίτρα πορτμπαγκάζ, ειδικά για εν δυνάμει 7θεσιο όχημα. Θα το δω live στο Γιαννίρη και θα επανέλθω.
Είπαμε δεν έχει λόγο ύπαρξης, αφού ΔΕΝ ακολουθούμε κανένα...
Για το χώρο αποσκευών; aucun commentaire??
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Επειδή διάβασα σε άλλα θέματα για τις τιμές των αυτοκινήτων και πόσο αυξήθηκαν, θα σας κάνω μία σύγκριση επειδή έχω κρατήσει τιμοκαταλόγους, για το Αιρκρος.
Το ...
,........
Αρα προτιμήστε τις τιμές που σας δίνουμε ώστε να πέσουν και οι τιμές στα άλλα αμάξια...Πως το λέει το τρίτο κόμμα και ο υπουργός ?
Εγώ μιλάω, εσείς παραγγέλνετε...
Στην Ελλάδα πιθανότερο είναι να ανεβάσει τιμές και η Citroen
-
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
Σε οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο το ACC πες ότι μπορείς να το παραβλέψεις κεφαλοποιώντας στην ταχύτητα και την οδηγική αίσθηση. Σε αυτοκίνητο προσανατολισμένο στην άνεση όπως είναι το aircross πάει ανάποδα, δηλαδή συγχωρείς το 0-100 αν είναι ας πούμε 10,5 ή 11 δευτερόλεπτα αλλά δεν συγχωρείς την έλειψη στοιχείων άνεσης όπως το ACC που το να μην έχει στο 2024 είναι αναχρονιστικό, μην πω και deal breaker αν το χρειάζεσαι συχνά.
Συμφωνώ, Deal breaker δεν είναι, στα 27500€, ειδικά για κάποιον που δεν θα είχε ούτε απλό cruise control στο προηγούμενο αυτοκίνητο του,
αλλά αν αυτοπροσδιορίζεται άνετο ένα αυτοκίνητο πρέπει να το έχει μέτοχε @criuser .
Εμένα πάλι μου φαίνονται λίγα τα 470 λίτρα πορτμπαγκάζ, ειδικά για εν δυνάμει 7θεσιο όχημα. Θα το δω live στο Γιαννίρη και θα επανέλθω.
Είπαμε δεν έχει λόγο ύπαρξης, αφού ΔΕΝ ακολουθούμε κανένα...
Για το χώρο αποσκευών; aucun commentaire??
460 λίτρα να τα αφήσω ?
-
Ποια η γνώμη σας για το υβριδικό??θα πρέπει να έχουμε κουμπάρο μηχανικό η θα την παλεύει??Σαν εμφάνιση μου αρέσει.Και εχει ιδανικό μέγεθος!!!
-
Ακόμα δεν υπάρχει σχετική εμπειρία καθώς είναι καινούργιο, παίρνεις τα ρίσκα σου...επίσης από τα λίγα που δεν έχει ή δεν μπορεί να πάρει ACC στο 2024
-
Γενικα είναι ωραιο αυτοκινητο!!! Να βγει σε καλη τιμή και θα πάει καλά!
-
Έχει βγει η τιμή γι'αυτό το λέω!
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Ακόμα δεν υπάρχει σχετική εμπειρία καθώς είναι καινούργιο, παίρνεις τα ρίσκα σου...επίσης από τα λίγα που δεν έχει ή δεν μπορεί να πάρει ACC στο 2024
Είπαμε με 8.7 το 0-100 και 193 τελική, είναι άχρηστο το ACC, αφού δεν υπάρχει κανένας να ακολουθήσεις
-
Άσε ρε!!! Πω πω Παπατζες
-
@mariolas said in Citroen C3 Aircross 2024:
Έχει βγει η τιμή γι'αυτό το λέω!
Δες και τις εκδόσεις του αδελφού Φροντερα. Γενικά ίδιες τιμές είναι με διαφορετικό εξοπλισμό.
Citroen C3 Aircross 2024