-
Δέχομαι ότι ηλεκτρικά στη χώρα μας αγοράζουν οι σχετικά (φραγκάτοι) ψαγμένοι, άρα ορθώς αγοράζουν Τέζλα αφού είτε δεν υπάρχουν Μερσεντεδοπεμβέ αντίστοιχα, ή αν υπάρχουν είναι ακόμη πιο ακριβά και λιγότερο γλήγορα, αλλά δεν δέχομαι με την καμία ότι ο μέσος Νορβηγός αγοραστής ηλεκτρικών είναι αδαής.
Γιατί αυτή η προσέγγιση προσπερνάει πολύ βολικά κάποια θεμελιώδη, όπως: είναι λεφτάδες (άρα μπορούν να αγοράσουν ευκολότερα σχεδόν ότι θέλουν), έχουν σοβαρή εμπειρία στην ηλεκτροκίνηση, κάνει ψοφόκρυο (άρα θέλουν κάτι όσο το δυνατό πιο αξιόπιστο), και ότι άλλα μεσαία σουβς, όπως π.χ. τα Αρίγια, Ένυακ, Μάσταγκ, κινέζοι, κοκ, είναι πάρα πολύ πίσω στην κατάταξη, αν υπάρχουν καν δηλαδή. -
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά, αν τα οδηγήσεις (και με δεδομένη τη διαφορά στην τιμή και στο δίκτυο), θα δεις ότι δεν υπάρχει σύγκριση.
δεν συμφωνώ με αυτό, από αυτά που διαβάζω δεν βλέπω και κάτι τόσο φοβερό σαν ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Tesla ήταν ανέκαθεν το software και η διαχείριση της μπαταρίας στην γρήγορη φόρτιση. Έχουν βελτιωθεί, αλλά πραγματικά δεν βλέπω κάτι το τόσο θεαματικό σε σχέση πχ με ένα ev6 που έχει και την 800v μπαταρία. Για το δίκτυο, στην Ελλάδα επίσης τα σημεία ειναι πολύ συγκεκριμένα, πλέον στην εθνική υπάρχουν και 300αρηδες, θεωρώ ότι πχ για Θεσαλλονίκη που ταξιδεύω εγώ συχνά, άνετα μπορείς να εξυπηρετηθείς στα κλασσικά σημεία, με σωστό προγραμματισμό.
-
Με μία διαφορά: Κανείς δεν είπε ότι ο μέσος Νορβηγός αγοραστής είναι αδαής. Έγραψα ότι οι αδαείς (βλέπε όλοι αυτοί που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με την αυτοκίνηση, στους οποίους έχει χτίσει τρελό brand η Toyota τόσες δεκαετίες και μπράβο της γιατί το αξίζει), θα πάνε καρφί στην Toyota.
Ο πεθερός μου είχε Avensis κι αγόρασε πρόσφατα Yaris Cross. Αν ήταν στη Νορβηγία, θα είχε μπει απλώς στην αντιπροσωπεία που ξέρει 25 χρόνια τώρα και θα ρωτούσε: "Ποιο ηλεκτρικό τζιπάκι βγάζετε ρε παιδιά; Πιάστε μου ένα περιποιημένο". -
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά, αν τα οδηγήσεις (και με δεδομένη τη διαφορά στην τιμή και στο δίκτυο), θα δεις ότι δεν υπάρχει σύγκριση.
δεν συμφωνώ με αυτό, από αυτά που διαβάζω δεν βλέπω και κάτι τόσο φοβερό σαν ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Tesla ήταν ανέκαθεν το software και η διαχείριση της μπαταρίας στην γρήγορη φόρτιση. Έχουν βελτιωθεί, αλλά πραγματικά δεν βλέπω κάτι το τόσο θεαματικό σε σχέση πχ με ένα ev6 που έχει και την 800v μπαταρία. Για το δίκτυο, στην Ελλάδα επίσης τα σημεία ειναι πολύ συγκεκριμένα, πλέον στην εθνική υπάρχουν και 300αρηδες, θεωρώ ότι πχ για Θεσαλλονίκη που ταξιδεύω εγώ συχνά, άνετα μπορείς να εξυπηρετηθείς στα κλασσικά σημεία, με σωστό προγραμματισμό.
Ε σόρι, αλλά δεν διαβάζεις σωστά. Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παντελής απουσία τριγμών, τα σούπερ υλικά ακόμα και σε κρυμμένα σημεία κι ο εξοπλισμός είναι αδιανόητα. Ένα Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ με απόλυτα κριτήρια από μια C-Class που κοστίζει τα διπλά. Όλα αυτά χωρίς επιδότηση. Αν συνυπολογιστεί, υπάρχει το χάος.
Το δίκτυο παραμένει ένα σαφές επιπλέον συν. Και ναι, τα Ioniq και EV6 φορτίζουν ταχύτερα. Όταν καταφέρεις να βρεις άδειο φορτιστή και να σου πάρει κάνα 10λεπτο να εκκινήσεις τη φόρτιση με το μπάχαλο της DEI και της NRG. -
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Προσπαθώντας να το πάω ανάποδα, διερωτώμαι τι βλέπουν οι Νορβηγοί σε αυτό το αμάξι, και είναι μέσα στα μπεστ σέλλερ τους.
Είναι έμπειροι στην ηλεκτροκίνηση, την δουλεύουν 15 χρόνια, είναι πρωταθλητές στην υιοθέτησή της, έχουν φράγκα, είναι τίγκα στους φορτιστές, έχουν πολύ ψύχος, προφανώς τα μπουλόνια δεν εγκαταλείπουν (πλέον) το σκάφος, ζουν στην αγορά με τις περισσότερες επιλογές σε ηλεκτρικά από όλο τον πλανήτη (οκ, πλην Κίνας) και δεν είναι Ιάπωνες.
Τι κάνει λοιπόν τον μέσο Νορβηγό της διπλανής πόρτας να παίρνει αυτό το ηλεκτρικό, και ουχί κάποιο άλλο? Διότι, με αυτά που γνωρίζουμε, έπρεπε να τρέχουν μακρυά και όχι να συνωστίζονται να δίνουν προκαταβολές και να περιμένουν να παραλάβουν.
Μήπως κάτι δεν γνωρίζουμε?Αυτό είναι το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί.
Γιατί το πιο πιθανό να αγοράζουν με leasing 3ετιας-4ετιας και στα παπαργια τους τι θα γίνει μετά αν δεν βγει καλό.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά, αν τα οδηγήσεις (και με δεδομένη τη διαφορά στην τιμή και στο δίκτυο), θα δεις ότι δεν υπάρχει σύγκριση.
δεν συμφωνώ με αυτό, από αυτά που διαβάζω δεν βλέπω και κάτι τόσο φοβερό σαν ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Tesla ήταν ανέκαθεν το software και η διαχείριση της μπαταρίας στην γρήγορη φόρτιση. Έχουν βελτιωθεί, αλλά πραγματικά δεν βλέπω κάτι το τόσο θεαματικό σε σχέση πχ με ένα ev6 που έχει και την 800v μπαταρία. Για το δίκτυο, στην Ελλάδα επίσης τα σημεία ειναι πολύ συγκεκριμένα, πλέον στην εθνική υπάρχουν και 300αρηδες, θεωρώ ότι πχ για Θεσαλλονίκη που ταξιδεύω εγώ συχνά, άνετα μπορείς να εξυπηρετηθείς στα κλασσικά σημεία, με σωστό προγραμματισμό.
Ε σόρι, αλλά δεν διαβάζεις σωστά. Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παντελής απουσία τριγμών, τα σούπερ υλικά ακόμα και σε κρυμμένα σημεία κι ο εξοπλισμός είναι αδιανόητα. Ένα Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ με απόλυτα κριτήρια από μια C-Class που κοστίζει τα διπλά. Όλα αυτά χωρίς επιδότηση. Αν συνυπολογιστεί, υπάρχει το χάος.
Το δίκτυο παραμένει ένα σαφές επιπλέον συν. Και ναι, τα Ioniq και EV6 φορτίζουν ταχύτερα. Όταν καταφέρεις να βρεις άδειο φορτιστή και να σου πάρει κάνα 10λεπτο να εκκινήσεις τη φόρτιση με το μπάχαλο της DEI και της NRG.Μπάχαλο η Δέη? που πρόσφατα έβγαλε και το πρόγραμμα dei blue pass (το μοναδικό συνδρομητικό) που δίνει τιμή φόρτισης 50kwh ακόμα και στους 300αρηδες με 40 λεπτά, και προωθητική ενέργεια αλλες τόσες kwh στο σπίτι? φορτίζω πάνω από δυο φορές το μήνα στο δίκτυο της ΔΕΗ, και συνολικά έχω κάνει 40 συνεδρίες, μία φορά δεν είχα θέμα, μπορώ να το αποδείξω και με την εφαρμογή μου...
Νομίζω ότι κάνεις λάθος σύγκριση, πας να συγκρίνεις με βάση τη τιμή, δύο ανόμια πράγματα που βασίζονται σε διαφορετικές τεχνολογίες, θα σύγκρινα μία ηλεκτιρκή mercedes με ενα αντίστοιχο Tesla, η σύγκριση ενος θερμικού με ηλεκτρικού σε απόλυτα νούμερα δεν ειναι αντιπροσωπευτική. Κ πάμε στην ουσία, δέχομαι οτι η Tesla έχει καταφέρει να δώσει ένα προιόν που σε απόλυτα νούμερα πριν κάποια χρόνια έπρεπε να το πληρώσουμε πολύ πιο ακριβά, και αυτό ειναι μία επιτυχία της, γιατι ουσιαστικά έριξε το κόστος των οχημάτων. Ως προς την ποιόττηα της, μάλλον έχεις ξεχάσει τις πρόσφατες εμπειρίες πελατών της Tesla με τις βαθές που ήταν σχεδόν χάλια και ξανα έβαφαν τα οχήματα, πόρτες είχαν μεγάλα κενά, κραδασμούς, κακό service που όλα τα έβγαζαν εκτός εγγύησης και έπρεπε να τα πληρώσεις, ανταλακτικά που τα περίμενες μήνες, και πόσα άλλα που βελτιώνονται μεν, αλλά δν διαγράφονται. Τα tesla δεν πωλούνται απαραίτητα ως premium cars, και δεν έχουν καμία σχέση με μάι καλή mercedes, το ότι έχει ρίξει την ποιότητα η c class δεν σημαίνει οτι όλες οι mercdes ετσι είναι... και τέλος, αυτο το γυμνό εσωτερικό στα Tesla που οτι και να κάνεις πρέπει να ψάχνεις την οθόνη ειναι αρκετά κουραστικό για κάποιους. Μην ξεχνάμε οτι και ο ίδιος ο Musk εχει παραδεχτεί οτι η Κίνα ειναι ο κύριος ανταγωνιστής της Tesla και έμεσα παραδέχεται οτι στο μέλλον θα την ξεπερασει.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε αυτοί ενημερώνονται και πάνε (κυρίως) καρφί στην Tesla. Απόλυτα λογικό για όποιον έχει οδηγήσει 10-20 ηλεκτρικά κι έχει δει τι γίνεται.
Αυτό πλέον δεν τον πιστεύω, πριν 2-3 χρόνια ίσχυε, δεν βλέπω κάποιο τόσο φοβερό πλεονέκτημα στα Tesla για να το αγοράσω στην Ελλάδα (βγάζω εκτός το auto pilot λόγο των περιορισμών στην Ευρώπη). Επίσης, τα Tesla έχουν γνωστά θέματα ιδιωτικότητας με τις κάμερες, έχουν γίνει και διαρεύσει πολλά, προσωπικά για μένα είναι πολύ ευαίσθητο θέμα να έχω μια κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο μου και να μην ξέρω ποιος έχει πρόσβαση σε αυτή. Υπάρχουν πλέον πολύ ανταγωνστικά αμάξια, δεν θα κοιτούσα πλέον Tesla με την καμία, byd hyundai, kia , μου άρεσε και το Elroq που είδα, μένει να δούμε και τιμές.
Τα Tesla έχουν ένα αντικειμενικό πρόβλημα, το μέγεθος. Οι υπόλοιποι βγάζουν ηλεκτρικό σε όλα τα μεγέθη.
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Καλά, αν τα οδηγήσεις (και με δεδομένη τη διαφορά στην τιμή και στο δίκτυο), θα δεις ότι δεν υπάρχει σύγκριση.
δεν συμφωνώ με αυτό, από αυτά που διαβάζω δεν βλέπω και κάτι τόσο φοβερό σαν ποιότητα κύλισης και κατασκευής. Το μεγάλο πλεονέκτημα της Tesla ήταν ανέκαθεν το software και η διαχείριση της μπαταρίας στην γρήγορη φόρτιση. Έχουν βελτιωθεί, αλλά πραγματικά δεν βλέπω κάτι το τόσο θεαματικό σε σχέση πχ με ένα ev6 που έχει και την 800v μπαταρία. Για το δίκτυο, στην Ελλάδα επίσης τα σημεία ειναι πολύ συγκεκριμένα, πλέον στην εθνική υπάρχουν και 300αρηδες, θεωρώ ότι πχ για Θεσαλλονίκη που ταξιδεύω εγώ συχνά, άνετα μπορείς να εξυπηρετηθείς στα κλασσικά σημεία, με σωστό προγραμματισμό.
Ε σόρι, αλλά δεν διαβάζεις σωστά. Η ποιότητα κύλισης, η ηχομόνωση, η παντελής απουσία τριγμών, τα σούπερ υλικά ακόμα και σε κρυμμένα σημεία κι ο εξοπλισμός είναι αδιανόητα. Ένα Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ με απόλυτα κριτήρια από μια C-Class που κοστίζει τα διπλά. Όλα αυτά χωρίς επιδότηση. Αν συνυπολογιστεί, υπάρχει το χάος.
Το δίκτυο παραμένει ένα σαφές επιπλέον συν. Και ναι, τα Ioniq και EV6 φορτίζουν ταχύτερα. Όταν καταφέρεις να βρεις άδειο φορτιστή και να σου πάρει κάνα 10λεπτο να εκκινήσεις τη φόρτιση με το μπάχαλο της DEI και της NRG.Μπάχαλο η Δέη? που πρόσφατα έβγαλε και το πρόγραμμα dei blue pass (το μοναδικό συνδρομητικό) που δίνει τιμή φόρτισης 50kwh ακόμα και στους 300αρηδες με 40 λεπτά, και προωθητική ενέργεια αλλες τόσες kwh στο σπίτι? φορτίζω πάνω από δυο φορές το μήνα στο δίκτυο της ΔΕΗ, και συνολικά έχω κάνει 40 συνεδρίες, μία φορά δεν είχα θέμα, μπορώ να το αποδείξω και με την εφαρμογή μου...
Νομίζω ότι κάνεις λάθος σύγκριση, πας να συγκρίνεις με βάση τη τιμή, δύο ανόμια πράγματα που βασίζονται σε διαφορετικές τεχνολογίες, θα σύγκρινα μία ηλεκτιρκή mercedes με ενα αντίστοιχο Tesla, η σύγκριση ενος θερμικού με ηλεκτρικού σε απόλυτα νούμερα δεν ειναι αντιπροσωπευτική. Κ πάμε στην ουσία, δέχομαι οτι η Tesla έχει καταφέρει να δώσει ένα προιόν που σε απόλυτα νούμερα πριν κάποια χρόνια έπρεπε να το πληρώσουμε πολύ πιο ακριβά, και αυτό ειναι μία επιτυχία της, γιατι ουσιαστικά έριξε το κόστος των οχημάτων. Ως προς την ποιόττηα της, μάλλον έχεις ξεχάσει τις πρόσφατες εμπειρίες πελατών της Tesla με τις βαθές που ήταν σχεδόν χάλια και ξανα έβαφαν τα οχήματα, πόρτες είχαν μεγάλα κενά, κραδασμούς, κακό service που όλα τα έβγαζαν εκτός εγγύησης και έπρεπε να τα πληρώσεις, ανταλακτικά που τα περίμενες μήνες, και πόσα άλλα που βελτιώνονται μεν, αλλά δν διαγράφονται. Τα tesla δεν πωλούνται απαραίτητα ως premium cars, και δεν έχουν καμία σχέση με μάι καλή mercedes, το ότι έχει ρίξει την ποιότητα η c class δεν σημαίνει οτι όλες οι mercdes ετσι είναι... και τέλος, αυτο το γυμνό εσωτερικό στα Tesla που οτι και να κάνεις πρέπει να ψάχνεις την οθόνη ειναι αρκετά κουραστικό για κάποιους. Μην ξεχνάμε οτι και ο ίδιος ο Musk εχει παραδεχτεί οτι η Κίνα ειναι ο κύριος ανταγωνιστής της Tesla και έμεσα παραδέχεται οτι στο μέλλον θα την ξεπερασει.
Αν πας με τεσλα να φορτίσεις σε supercharger, θα καταλάβεις τι εννοεί ο Δημήτρης. Εχω φορτίσει σε όλες τις εταιρείες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά σε SC είναι άλλη φάση.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πας με τεσλα να φορτίσεις σε supercharger, θα καταλάβεις τι εννοεί ο Δημήτρης. Εχω φορτίσει σε όλες τις εταιρείες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά σε SC είναι άλλη φάση.
Μα δεν διαφωνώ ότι ο SuperCharger είναι ανώτερο προϊόν ρε παιδιά, αλλά εντάξει μην μεγαλοποιούμε τα πράγματα, το δίκτυο στην Ελλάδα πόσα είναι 4 σημεία? δεν έχει καμία σχέση με το δίκτυο στην Αμερική, που εκεί σίγουρα, μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό, στην Μπανανία της Ευρώπης, βασιζόμαστε στο σπιτάκι μας για τα καθημερινά, από εκεί κ πέρα το δίκτυο SC είναι περιορισμένο
-
Πάντως αν αναφέρεστε στο BZ4x στα αμερικάνικα γιουτούμπια πέφτει πολύ θάψιμο, το παρουσιάζουν ως Subaru που το πουλάει rebadged η Toyota, μέτριο στους τομείς ανάρτησης, χώρων κλπ και μάπα ως προς αυτονομία, ταχύτητα φόρτισης κλπ. δηλαδή το συμπέρασμα που βγάζει κανείς είναι πως αφού η Τογιότα δεν γουστάρει και σχεδόν σαμποτάρει τον πλήρη εξηλεκτρισμο, για να μη λέει η κοινή γνώμη ότι είναι μηδέν στα αμιγώς μπαταριοκινητα, πήρε ένα γιαπωνέζικο ανετοιμο προϊόν και το δείχνει, και καλά ότι έχει κι αυτή BEV...
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πας με τεσλα να φορτίσεις σε supercharger, θα καταλάβεις τι εννοεί ο Δημήτρης. Εχω φορτίσει σε όλες τις εταιρείες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά σε SC είναι άλλη φάση.
Μα δεν διαφωνώ ότι ο SuperCharger είναι ανώτερο προϊόν ρε παιδιά, αλλά εντάξει μην μεγαλοποιούμε τα πράγματα, το δίκτυο στην Ελλάδα πόσα είναι 4 σημεία? δεν έχει καμία σχέση με το δίκτυο στην Αμερική, που εκεί σίγουρα, μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό, στην Μπανανία της Ευρώπης, βασιζόμαστε στο σπιτάκι μας για τα καθημερινά, από εκεί κ πέρα το δίκτυο SC είναι περιορισμένο
Ναι όντως είναι 4 σημεία. Αλλά σκέψου ότι από Αθήνα πας αποκλειστικά με αυτό έως Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα. Καλύπτεις δηλαδή όλη την ηπειρωτική Ελλάδα σχεδόν, εκτός από ένα κομμάτι της ηπείρου και ανατολική Μακεδονία
-
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πας με τεσλα να φορτίσεις σε supercharger, θα καταλάβεις τι εννοεί ο Δημήτρης. Εχω φορτίσει σε όλες τις εταιρείες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά σε SC είναι άλλη φάση.
Μα δεν διαφωνώ ότι ο SuperCharger είναι ανώτερο προϊόν ρε παιδιά, αλλά εντάξει μην μεγαλοποιούμε τα πράγματα, το δίκτυο στην Ελλάδα πόσα είναι 4 σημεία? δεν έχει καμία σχέση με το δίκτυο στην Αμερική, που εκεί σίγουρα, μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό, στην Μπανανία της Ευρώπης, βασιζόμαστε στο σπιτάκι μας για τα καθημερινά, από εκεί κ πέρα το δίκτυο SC είναι περιορισμένο
Μη μεγαλοποιούμε ότι όποτε κουμπώσω σε ΔΕΗ ή NRG πρέπει να κάνω 15 προσπάθειες; Να δοκιμάζω πρώτα να πατήσω την Έναρξη και μετά να βάλω το καλώδιο στο αμάξι; Κι αν δεν πιάσει να το κάνω ανάποδα με επικλήσεις στον Carlos Tavares; Και να σβήνω την εφαρμογή και να την ξανανοίγω, μπας και δουλέψει; Και τις μισές φορές να μην καταφέρνω να φορτίσω και να πηγαίνω σε άλλη στήλη; Τι σύγκριση μπορεί να έχει αυτή η εμπειρία με το να κουμπώνεις τον φορτιστή και να μην κοιτάς καν αν ξεκίνησε γιατί έχεις ΤΟΣΗ σιγουριά;
Και ναι, το δίκτυο της Tesla είναι ελλιπές, αλλά έχει πιάσει τα βασικά. Σαλόνικα, Πάτρα και το μέσο της απόστασης για Ήπειρο. Προφανώς περιμένουμε να επεκταθεί.Όσο για τη σύγκριση στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από Merc διπλάσιων χρημάτων. Και πολύ ανώτερο από Kia και Hyundai που κοστίζουν ακριβότερα. Είναι τόσο απλό. Αν κάποιος δεν έλκεται από το λιτό ταμπλό, αυτό δεν έχει σχέση με την ποιότητα.
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν πας με τεσλα να φορτίσεις σε supercharger, θα καταλάβεις τι εννοεί ο Δημήτρης. Εχω φορτίσει σε όλες τις εταιρείες, χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, αλλά σε SC είναι άλλη φάση.
Μα δεν διαφωνώ ότι ο SuperCharger είναι ανώτερο προϊόν ρε παιδιά, αλλά εντάξει μην μεγαλοποιούμε τα πράγματα, το δίκτυο στην Ελλάδα πόσα είναι 4 σημεία? δεν έχει καμία σχέση με το δίκτυο στην Αμερική, που εκεί σίγουρα, μιλάμε για κάτι τελείως διαφορετικό, στην Μπανανία της Ευρώπης, βασιζόμαστε στο σπιτάκι μας για τα καθημερινά, από εκεί κ πέρα το δίκτυο SC είναι περιορισμένο
Μη μεγαλοποιούμε ότι όποτε κουμπώσω σε ΔΕΗ ή NRG πρέπει να κάνω 15 προσπάθειες; Να δοκιμάζω πρώτα να πατήσω την Έναρξη και μετά να βάλω το καλώδιο στο αμάξι; Κι αν δεν πιάσει να το κάνω ανάποδα με επικλήσεις στον Carlos Tavares; Και να σβήνω την εφαρμογή και να την ξανανοίγω, μπας και δουλέψει; Και τις μισές φορές να μην καταφέρνω να φορτίσω και να πηγαίνω σε άλλη στήλη; Τι σύγκριση μπορεί να έχει αυτή η εμπειρία με το να κουμπώνεις τον φορτιστή και να μην κοιτάς καν αν ξεκίνησε γιατί έχεις ΤΟΣΗ σιγουριά;
Και ναι, το δίκτυο της Tesla είναι ελλιπές, αλλά έχει πιάσει τα βασικά. Σαλόνικα, Πάτρα και το μέσο της απόστασης για Ήπειρο. Προφανώς περιμένουμε να επεκταθεί.Όσο για τη σύγκριση στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από Merc διπλάσιων χρημάτων. Και πολύ ανώτερο από Kia και Hyundai που κοστίζουν ακριβότερα. Είναι τόσο απλό. Αν κάποιος δεν έλκεται από το λιτό ταμπλό, αυτό δεν έχει σχέση με την ποιότητα.
Ξάπλωσε αναπαυτικά στον καναπέ Δημήτρη και πες μας τις εμπειριες σου από τις φορτίσεις στη ΔΕΗ. Ξεκίνα από τα παιδικά σου χρόνια. Πιστεύω θα χρειαστούμε πάνω από δέκα συνεδρίες
-
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Μη μεγαλοποιούμε ότι όποτε κουμπώσω σε ΔΕΗ ή NRG πρέπει να κάνω 15 προσπάθειες; Να δοκιμάζω πρώτα να πατήσω την Έναρξη και μετά να βάλω το καλώδιο στο αμάξι; Κι αν δεν πιάσει να το κάνω ανάποδα με επικλήσεις στον Carlos Tavares;
εγώ πάντως 2 χρόνια δεν τα έχω ζήσει αυτά τα πράγματα στην έκταση που αναφέρεις (ειδικά με ΔΕΗ κ elpefuture) , προφανώς υπάρχουν θέματα, αλλά οκ θα ζήσω και χωρίς την ανώτερη έμπειρα των SC της Tesla, υπάρχουν πιο σοβαρά θέματα που με απασχολούν στην ζωή μου.
Όσο για τη σύγκριση στην ποιότητα και την προσοχή στη λεπτομέρεια, το Model 3 είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟ από Merc διπλάσιων χρημάτων. Και πολύ ανώτερο από Kia και Hyundai που κοστίζουν ακριβότερα. Είναι τόσο απλό. Αν κάποιος δεν έλκεται από το λιτό ταμπλό, αυτό δεν έχει σχέση με την ποιότητα.
Τι να πω, ήμουν φανατικός της Tesla, δεν είμαι πλέον, υπάρχουν πολλά θέματα και παράπονα με ανταλακτικά και εγγυήσεις, μήν βλέπεις μόνο το μισό ποτήρι, δες το συνολικά σαν εμπειρία. Κ προσωπικά δνε βλέπω και τόσο μεγάλη διαφορά στο κόστος επίσης. Όσο για την ποιότητα κατασκευής και κύλισης, νομίζω υπερβάλεις, δεν είναι κακό να αγαπάς μια μάρκα, αλλά κακό είναι να μην βλέπεις τα μειονεκτήματα της και τα πλεονεκτήματα των άλλων. Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Tesla δεν είναι αυτά, τα ανέφερα, είναι η μπαταρία και το software, στα άλλα είναι μέτρια προς καλή, τίποτα παραπάνω, οι πρώτοι teslaκιδες που έφαγαν τα σκατά, γνωρίζουν καλά...
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε αυτοί ενημερώνονται και πάνε (κυρίως) καρφί στην Tesla. Απόλυτα λογικό για όποιον έχει οδηγήσει 10-20 ηλεκτρικά κι έχει δει τι γίνεται.
Αυτό πλέον δεν τον πιστεύω, πριν 2-3 χρόνια ίσχυε, δεν βλέπω κάποιο τόσο φοβερό πλεονέκτημα στα Tesla για να το αγοράσω στην Ελλάδα (βγάζω εκτός το auto pilot λόγο των περιορισμών στην Ευρώπη). Επίσης, τα Tesla έχουν γνωστά θέματα ιδιωτικότητας με τις κάμερες, έχουν γίνει και διαρεύσει πολλά, προσωπικά για μένα είναι πολύ ευαίσθητο θέμα να έχω μια κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο μου και να μην ξέρω ποιος έχει πρόσβαση σε αυτή. Υπάρχουν πλέον πολύ ανταγωνστικά αμάξια, δεν θα κοιτούσα πλέον Tesla με την καμία, byd hyundai, kia , μου άρεσε και το Elroq που είδα, μένει να δούμε και τιμές.
Τα Tesla έχουν ένα αντικειμενικό πρόβλημα, το μέγεθος. Οι υπόλοιποι βγάζουν ηλεκτρικό σε όλα τα μεγέθη.
Το μεγαλύτερο είναι αυτό που λες αλλά έχουν και άλλα στην Ελλάδα.
4 σημεία είναι 4 σημεία όσο και καλύτερη όντως να είναι η χρήση και η ευκολία τους
Και τέλος δεν γίνεται να πουλάς σε μια ολόκληρη χώρα και να έχεις ένα συνεργείο για υποστήριξη μόνο στην Αθήνα. Μη σου πω ότι αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα από το μέγεθος που αναφέρεις .
Καλά χρυσά τα Τέσλα αλλά πρώτα από όλα είμαστε με τον καταναλωτή και όχι με τις εταιρείες. Οφείλει η Τέσλα λοιπόν να κάνει κάποια πράγματα παραπάνω στο after sales σιγά σιγά
-
@cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@bekiaris said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Οπότε αυτοί ενημερώνονται και πάνε (κυρίως) καρφί στην Tesla. Απόλυτα λογικό για όποιον έχει οδηγήσει 10-20 ηλεκτρικά κι έχει δει τι γίνεται.
Αυτό πλέον δεν τον πιστεύω, πριν 2-3 χρόνια ίσχυε, δεν βλέπω κάποιο τόσο φοβερό πλεονέκτημα στα Tesla για να το αγοράσω στην Ελλάδα (βγάζω εκτός το auto pilot λόγο των περιορισμών στην Ευρώπη). Επίσης, τα Tesla έχουν γνωστά θέματα ιδιωτικότητας με τις κάμερες, έχουν γίνει και διαρεύσει πολλά, προσωπικά για μένα είναι πολύ ευαίσθητο θέμα να έχω μια κάμερα μέσα στο αυτοκίνητο μου και να μην ξέρω ποιος έχει πρόσβαση σε αυτή. Υπάρχουν πλέον πολύ ανταγωνστικά αμάξια, δεν θα κοιτούσα πλέον Tesla με την καμία, byd hyundai, kia , μου άρεσε και το Elroq που είδα, μένει να δούμε και τιμές.
Τα Tesla έχουν ένα αντικειμενικό πρόβλημα, το μέγεθος. Οι υπόλοιποι βγάζουν ηλεκτρικό σε όλα τα μεγέθη.
Το μεγαλύτερο είναι αυτό που λες αλλά έχουν και άλλα στην Ελλάδα.
4 σημεία είναι 4 σημεία όσο και καλύτερη όντως να είναι η χρήση και η ευκολία τους
Και τέλος δεν γίνεται να πουλάς σε μια ολόκληρη χώρα και να έχεις ένα συνεργείο για υποστήριξη μόνο στην Αθήνα. Μη σου πω ότι αυτό είναι ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα από το μέγεθος που αναφέρεις .
Καλά χρυσά τα Τέσλα αλλά πρώτα από όλα είμαστε με τον καταναλωτή και όχι με τις εταιρείες. Οφείλει η Τέσλα λοιπόν να κάνει κάποια πράγματα παραπάνω στο after sales σιγά σιγά
Έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά δεν είναι κάτι που με αφορά επειδή είμαι αθηναιος, οπότε δεν το προσμετραω. Αν ζούσα επαρχία, θα έβαζα αυτό που λες και όχι το μέγεθος, γιατί επαρχία έχουν άπλα.
-
...αφού η Τογιότα δεν γουστάρει και σχεδόν σαμποτάρει τον πλήρη εξηλεκτρισμο, για να μη λέει η κοινή γνώμη ότι είναι μηδέν στα αμιγώς μπαταριοκινητα, πήρε ένα γιαπωνέζικο ανετοιμο προϊόν και το δείχνει, και καλά ότι έχει κι αυτή BEV...
Που σημαίνει ότι αν στρωθεί και βγάλει κάτι καλό, θα χτυπήσει (νορβηγική) πρωτιά, αφού με ένα ιχ μάπα, το οποίο μάλιστα διακωμωδείται στο εσύσωλήνας, τους έχει πάρει τα στρινγκ.
-
Πάντως, σε κάθε περίπτωση, η πρόοδος της ηλεκτροκίνησης στη Νορβηγία είναι ενυπωσιακή:
-
200% φορους στα θερμικα, 0 στα ηλεκτροκινητα και δωρεαν φερρυ. Λογικο ειναι.
Και αυτοι που αγοραζουν Ελλαδα ηλεκτρικα και κανουν μαζικο ληζινγκ σε PHEV για τις υπεραποσβεσεις το κανουν.
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Αν η τιμή που θυμάσαι είναι του 2013, τότε είναι μάλλον πολλά
Φίλος την πήρε το 2016 στα 45k πάντως. Σκεφτείτε τιμές αυτοκινήτων τότε…Είναι του 2015 και είχε τόσο σχεδόν μέχρι το τέλος. Απλά, ως γνήσια BMW, μπορούσες να βάλεις αρκετά έξτρα και να φτάσεις και τις €50.000. Αλλά και στις €36.000 δεν έλειπε κάτι ουσιαστικό.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης