-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Γιατί το γιαρις σου και η κορολα σου δεν έχουν τέτοιες εκδόσεις ;
Τι εκδόσεις; Χειροκίνητες; Η Κορολα οχι. Το Γιαρις δεν ξερω γιατι δεν ειναι δικο μου. Σε υβριδικα βεβαια, φυσικα και οχι. Μη υβριδικα τογιοτα κανεις δεν αγοραζει, δεν εχει λόγο.
Αλλα παλι αστειο ειναι οποιος και να το εχει, δεν ειναι θεμα μαρκας. Τα χειροκινητα οφειλουν να καταργηθούν χτές!
-
Έχουν όμως χειροκίνητα
-
Άρα μουφα τα 18900 και 21500 για τα χειροκίνητα με 100 άλογα που θα ήταν τέλειες επιλογές για φθηνά και ευρύχωρα SUV οικογενειακά αυτοκίνητα ;
Μόνο για clickbait θα είναι σε άρθρα και δελτία τύπου;
Οπότε μόνο τα ηλεκτρικά θα συμφέρουν σε αυτές τις τιμές για όσους το επιθυμούν μόνο ως δεύτερο αυτοκίνητο όμως ηλεκτρικό για πόλη και τα κοντινά πέριξ.
Καλά κρασα πες τους τότε, μαγείρεμα τιμών που οδηγεί σε χαντακωμα του μοντέλου σε λιανικές πωλήσεις, θα τα βγάλει όλα στο κλαρί leasing o άρχοντας Συγγελίδης.
Άντε να δούμε και με το πολυαναμενόμενο ZS τι απίστευτο μαγείρεμα θα πέσει για να χωρέσει στις τόσες μάρκες που εκπροσωπεί...
-
Δεν είναι ακόμα οριστικό αλλά πάντα υπάρχει η επιλογή του 3 και όχι ενός 4.40 μήκους για χειροκίνητο.
-
100 άλογα σε ψηλό αμάξι 4,40μ.,φορτωμένο με 4 άτομα,αποσκευές κι aircondition δεν είναι φθηνό κι οικογενειακό SUV, αλλά το πιθανότερο οικογενειακός τάφος...
Καλά θα κάνει αν δεν το βγάλει στην παραγωγή στο C3 aircross...
-
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
-
@panormus772 said in Citroen C3 Aircross 2024:
100 άλογα σε ψηλό αμάξι 4,40μ.,φορτωμένο με 4 άτομα,αποσκευές κι aircondition δεν είναι φθηνό κι οικογενειακό SUV, αλλά το πιθανότερο οικογενειακός τάφος...
Καλά θα κάνει αν δεν το βγάλει στην παραγωγή στο C3 aircross...
Δεν έχω ακόμα στοιχεία για τα 100 άλογα υβριδικό στο Φροντέρα, αλλά στο 3 δίνει 0-100 σε 9,9 ενώ στο χειροκίνητο δίνει 10,4.
Προφανώς και στο Αιρκρός αντί για 100 άλογα χειροκίνητο, θα ήταν πιο γρήγορο τα 100 υβριδικό.
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
27500 μείον την έκπτωση δίνει στο ΜΑΧ με τα 136, αλλά ΑCC δεν έχει γιατί το μάρκετινγκ είπαν ότι δεν τον ενδιαφέρει τον κόσμο να το πληρώσει...
Μεταξύ μας με 8,78 το 0-100 και 193 τελική, ποιον να ακολουθήσεις και να το χρειαστείς. ?
-
Βάζω και τον διαμορφωτή για να δείτε αναλυτικά τον εξοπλισμό στην πλούσια και με διχρωμία προ έκπτωσης, αλλά μπορείτε να δείτε και τις φτηνότερες εκδόσεις και τους άλλους κινητήρες.
https://www.citroen.gr/models/new-c3-aircross/configurator.html/Περίληψη
-
@panormus772 said in Citroen C3 Aircross 2024:
100 άλογα σε ψηλό αμάξι 4,40μ.,φορτωμένο με 4 άτομα,αποσκευές κι aircondition δεν είναι φθηνό κι οικογενειακό SUV, αλλά το πιθανότερο οικογενειακός τάφος...
Καλά θα κάνει αν δεν το βγάλει στην παραγωγή στο C3 aircross...
Λόγω τιμής στα 19000-21500 όμως είναι μια θυσία που μπορείς να υποστείς , και άλλωστε τόσα άλλα CSUV του ομίλου με τον 1.2 130 με μεγαλύτερο βάρος έχουν ίδιες και ίσως χειρότερες επιδόσεις από το Aircross με τα 100 άλογα.
Το νέο 3008 που είναι κοντά στα 1600+ κιλά με τα 136 άλογα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί σε δρόμους με όριο πάνω από τα 80 km/h
Μην μιλήσω για τους dieselοματρακαδες HDI στα ίδια αυτοκίνητα ή κάτι TDI με 115 άλογα σε Tiguan και Kodiak.18500 - 21500 δεν βρίσκεις ούτε καλό Supermini, για μια νέα οικογένεια θα ήταν η τέλεια επιλογή αντί να στριμωχτει σε ένα swift , i20 , fabia , Yaris, κλπ με τα ίδια χρήματα.
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Πάντως αν έχει 28.000 το mhev 136hp σε έκδοση max με ACC και full συστηματα ασφαλείας δεν είναι κακό
Στα 28.000€ όμως έχεις καμιά 10αρια ακόμη επιλογές, σίγουρα το νέο MG ZS , και Puma , Duster, 2008 , Captur, Arkana, Golf , Xceed μην αναφέρω την νέα BMW 1 και ρίξω λάδι στην φωτιά.
Άλλο ένα στον σωρό δηλαδή, θα πρέπει να είσαι φαν της μάρκας και να βάλεις και σαλτσουλα μαγικά αμορτισέρ και μαγικά καθίσματα για να το καταπιείς. -
4,40 μήκος και 2,67 μεταξόνιο καθαρίζει κάθε συζήτηση από 1, πούμα, γκόλφ, ιξσιντ, καπτούρ, ακόμα και 2008.
Μόνο το Αρκάνα και το Ντάστερ παίζουν, αλλά πρέπει και αυτά να είναι πλούσιες εκδόσεις και υβριδικά αυτόματα.
Αλλωστε βγαίνει και στα 25000 με διαφορές αποδεκτές στην μεσαία έκδοση, δηλαδή στα 24400 με την έκπτωση.
Για μένα το πρόβλημα είναι που είναι κοντά οι τιμές με το απλό 3.
Ανταγωνισμός δεν υπάρχει, όταν η βασική του 2008 είναι στα 29000. Το Χσιντ σε αυτόματο περνάει τα 30 και πάει λέγοντας
-
-
Με την χαμηλότερη τιμή του aircross καλύπτεις αρκετά χρόνια από την χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης του CC, τώρα ποσό καλύτερο αμαξι είναι το CC, μάλλον αρκετά αλλά όχι τόσο όσο εννοεί η διαφορά τιμής τους.
Για ανταγωνισμό μάλλον το bmw 1, σίγουρα το golf αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους του aircross.
Η τιμή για μένα για το max δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 26-26,5Κ -
Αρχικά θέλω να πω ότι το ΚΚ στο φέισλιφτ μας δίνει δύο κινητήρες 1,8 ένα θερμικό με 140 άλογα και ένα πλήρως υβριδικό με 122.
https://www.auto-data.net/gr/toyota-corolla-cross-facelift-2024-generation-10124
Δεν ξέρω αν ισχύουν αυτά, ή αν θα ακολουθήσουν και οι παλιές εκδόσεις..
Σε κάθε περίπτωση πάντως η υπάρχουσα με τα 140 άλογα μας δίνει :
https://www.auto-data.net/gr/toyota-corolla-cross-1.8-140hp-hybrid-e-cvt-47171
και έχει μικρότερο μεταξόνιο, μικρότερο χώρο αποσκευών, είναι 1,5 δ πιο αργό και 23 χλμ στην τελική και έχει τυπικά μισό λίτρο μικρότερη κατανάλωση, που εγώ θα πω ότι είναι 1,5 δηλαδή 2,5 ευρώ στα 100 χλμ. Η διαφορά τιμής που ξεκινάει από 6000 και πλησιάζει τις 9000 δεν καλύπτεται πρακτικά ποτέ.
Ανάρτηση δεν έχει καλύτερη, αφού έχει ημιάκαμπτο πίσω, ενώ το αιρκρος έχει τα διπλά αμορτισέρ, τώρα σε εξοπλισμό δεν βλέπω μεγάλες διαφορές..
Τώρα αν κάποιος δεν χρειάζεται τους χώρους του αιρκρος προφανώς θα δει κάτι άλλο.
-
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Με την χαμηλότερη τιμή του aircross καλύπτεις αρκετά χρόνια από την χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης του CC, τώρα ποσό καλύτερο αμαξι είναι το CC, μάλλον αρκετά αλλά όχι τόσο όσο εννοεί η διαφορά τιμής τους.
Για ανταγωνισμό μάλλον το bmw 1, σίγουρα το golf αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους του aircross.
Η τιμή για μένα για το max δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 26-26,5ΚΣωστά, άλλωστε στα 26 νομίζω βρίσκεται το πλούσιο duster extreme mhev 1.2 -130hp. Γενικά η τοποθέτηση των C3 δείχνει Dacia αντίπαλο.
Στα 100 άλογα έχει πλεονέκτημα η Dacia με το lpg, αλλά στα 130+ η Citroen με το αυτόματο και, ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημα -
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Με την χαμηλότερη τιμή του aircross καλύπτεις αρκετά χρόνια από την χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης του CC, τώρα ποσό καλύτερο αμαξι είναι το CC, μάλλον αρκετά αλλά όχι τόσο όσο εννοεί η διαφορά τιμής τους.
Για ανταγωνισμό μάλλον το bmw 1, σίγουρα το golf αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους του aircross.
Η τιμή για μένα για το max δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 26-26,5ΚΣωστά, άλλωστε στα 26 νομίζω βρίσκεται το πλούσιο duster extreme mhev 1.2 -130hp. Γενικά η τοποθέτηση των C3 δείχνει Dacia αντίπαλο.
Στα 100 άλογα έχει πλεονέκτημα η Dacia με το lpg, αλλά στα 130+ η Citroen με το αυτόματο και, ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημαΟντως και η ντάτσια με τις πωλήσεις που κάνει, είναι πολύ σημαντικός αντίπαλος.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@a-d-p said in Citroen C3 Aircross 2024:
@jamesd said in Citroen C3 Aircross 2024:
Με την χαμηλότερη τιμή του aircross καλύπτεις αρκετά χρόνια από την χαμηλότερη κατανάλωση βενζίνης του CC, τώρα ποσό καλύτερο αμαξι είναι το CC, μάλλον αρκετά αλλά όχι τόσο όσο εννοεί η διαφορά τιμής τους.
Για ανταγωνισμό μάλλον το bmw 1, σίγουρα το golf αν δεν χρειάζεσαι τους χώρους του aircross.
Η τιμή για μένα για το max δεν θα έπρεπε να ξεπερνά τα 26-26,5ΚΣωστά, άλλωστε στα 26 νομίζω βρίσκεται το πλούσιο duster extreme mhev 1.2 -130hp. Γενικά η τοποθέτηση των C3 δείχνει Dacia αντίπαλο.
Στα 100 άλογα έχει πλεονέκτημα η Dacia με το lpg, αλλά στα 130+ η Citroen με το αυτόματο και, ίσως καλύτερο υβριδικό σύστημαΟντως και η ντάτσια με τις πωλήσεις που κάνει, είναι πολύ σημαντικός αντίπαλος.
Αν δεν φερει το 6αρι manual ειναι σαν να ριχνει λευκη πετσετα στον ανταγωνισμο με την dacia.
Διπλοσυμπλεκτο αγνωστου μητρος και 2 χιλιαρικα πανω στην τιμη θα κανει παρτι ο θεοχαρακης. -
To θέμα είναι αν θα φέρει το 100άρι μόνο σαν υβριδικό και αυτόματο, οπότε θα έχει πάλι πλεονέκτημα.
Για να έχετε μία ιδέα σας βάζω τις τιμές Γερμανίας του Φροντέρα που έχει όμως μόνο 2 εκδόσεις την βασική ίσως με κάτι ακόμα σε σχέση με το αιρκρος και την πλούσια.
Υβριδικό 100 23900 και 27400
Υβριδικό 136 25700 και 29200
Ηλεκτρικό 28990 και 32490Για σύγκριση με τα σημερινά στην Ελλάδα για το αιρκρός χωρίς την έκπτωση και την επιδότηση για το ηλεκτρικό.
Χειροκ. 100 19500 - 22000 - δεν έχει πλούσια
Υβριδικό 136 δεν έχει βασική - 25000 - 27000
Ηλεκτρικό 27400 - 29500 - 31600Βλέπουμε ότι το Φροντέρα στα 136 άλογα είναι 2000 τουλάχιστον ακριβότερο.
Στα ηλεκτρικά κάπου 1500.
Αν λοιπόν το 3 αιρκρος φέρει την 100 υβριδική και είναι κάπου στα 1500 φτηνότερο από το Φροντέρα, αλλά και 1500 φτηνότερο από την 136, τότε θα πάμε σε βασική στα 22500 και μεσαία στα 23500.
Εκεί νομίζω ότι θα είναι καλές οι τιμές, δηλαδή η βασική 3000 πάνω για αυτόματο υβριδικό.
Το θέμα είναι ότι στα ίδια χρήματα είναι και το C3 με τον ίδιο κινητήρα, αλλά με μία έκδοση ψηλότερα.
Προσωπικά θα κατέβαζα σε αυτό την τιμή.
Δηλαδή το υβριδικό 3 21500 η μεσαία και 22500 η πλούσια, ή ακόμα καλύτερα μόνο μία έκδοση την πλούσια στα 22000, όπου θα τσακίσει την αγορά και με την έκπτωση των 500 δηλαδή στα 21500, ποιος ο λόγος να κοιτάξει κάποιος το γιάρις κρος ?
Με το 3 αιρκρος και το Φροντέρα, πλέον ποιος να κοιτάξει το Κορόλα Κρος, το οποίο μάλιστα στα φέις λίφτ, βλέπω το υβριδικό 1,8 να κατεβαίνει στα 122 άλογα από τα 140.
-
Κρουζερ, φεησλιφτ βλέπεις έκδοση για Ασία, όπου πχ το Βιταρα το πουλάνε ακόμα με 1.6 ατμοσφαιρικό...
Αλλά κι αυτή που βλέπεις, 1.8 ατμοσφαιρικό είναι το υβριδικό μοτέρ με τα 140 άλογα. Που έχει ημιάκαμπτο και περίπου 490λτ μέχρι τη συρόμενο/αφαιρούμενο κάλυμμα μπαγαζιερας, όπως στα στέισον βαγκον.
Τέλος πάντων, παρολο που έχουν ίδιας τάξης μήκος και μεταξόνιο, δεν νομίζω ότι το ένα αυτοκίνητο θα πάρει κοινό απ το άλλο, ούτε πως το σύνολο κινητήρα/κιβωτίου που λέει "υβριδικό" η Στελλάντις, βασισμένο στο 1.2 τούρμπο της, μπορεί να συγκριθεί με την "απαίσια" τογιοτα στην οποία μας ρίχνει η ανάγκη...
Ίσως ρεπριζ-τελικες και πιθανόν ηχομόνωση/ποιότητα κύλισης σε μεγαλύτερες ταχύτητες να είναι υπερ του Σε τγουά, αλλά αξιοπιστία, οικονομία, μεταπώληση (και μάλλον ψηφιακές ευκολίες) δύσκολα να συναγωνιστουν τους γιαπωνέζους (σημειώνοντας πως η κρος είναι made in Japan κι όχι από ευρωπαϊκό εργοστάσιο) -
Δεν λέει το Κορόλα κρος ότι έχει 490 λίτρα.
Αυτά που βάζω είναι επίσημες προδιαγραφές.
Εβαλα και το φέις λιφτ, αλλά την σύγκριση την έκανα με το 140.
Το μεταξόνιο είναι σημαντικά μικρότερο γιατί εκεί ο πόντος μετράει περισσότερο από αλλού...
Την αξιοπιστία την δέχομαι για την τογιότα, αλλά την μεταπώληση έχω αρχίσει να μην την δέχομαι γιατί φίλος πουλάει γιάρις 7ετίας ντίζελ σε λογική τιμή και υπάρχουν και άλλα σε λογική τιμή, αλλά δεν έχουν ιδιαίτερα τηλέφωνα και δεν πουλιώνται.
Αν λοιπόν όπως κοιτάω στο καρ, πιάνουν αμαξάκια των 10-11000 γιάρις ντίζελ τον μήνα απούλητα και βλέπουμε, για ποια μεταπώληση μιλάμε ?
Το να πουλήσω το γιάρις κρος που θέλει 7 μήνες να έλθει σήμερα με 2000 χλμ , 2000 κάτω από την τιμή του καινούργιου ?
Ε αυτό και εγώ θα το αγόραζα χτες. Και θα το ξαναπούλαγα προχτές με ένα χιλιάρικο κέρδος.
Επίσης γιαπωνέζους πολλοί δεν τους θέλουν ούτε να τους βλέπουν για θέματα αισθητικής.
Αλλά εδώ η διαφορά τιμής είναι που κάνει την καταλυτική διαφορά.
Και πέρα από το αιρκρος υπάρχει και το φροντέρα με τις διπλές οθόνες και το εσωτερικό που κάνει την κορόλα μπίντ 10ετίας.
Οπου πάλι υπάρχει διαφορά 3-4000 υπέρ του Φροντέρα.
Στην έκθεση θα τα δω τα αυτοκίνητα και θα σας πω για χώρους.
Citroen C3 Aircross 2024