-
Καλημέρα σε όλους!
Έχω μια ερώτηση μάλλον τεχνικής φύσεως.
Είναι πολύς καιρός που φλερτάρω με την αγορά νέου αυτοκινήτου. Μιας και ζούμε στην εποχή που ζούμε, οι επιλογές είναι κατά 95% αυτοκίνητα με "φορτωμένη" τεχνολογία και κάποιο στοιχείο υβριδικότητας (είτε mild hybrid είτε full hybrid, κ.ο.κ).
Η δική μου ιδιαιτερότητα είναι ότι μένω μόνιμα στο εξωτερικό. Έρχομαι αρκετά συχνά Ελλάδα, αλλά είναι πάντα για λίγες μέρες. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο θα το ήθελα για 2-3 βόλτες όποτε έρχομαι. Άρα μιλάμε για αμάξι το οποίο θα κάθεται και θα είναι ακινητοποιημένο ενίοτε και για πάνω από έναν μήνα.
Είχα και παλιότερα αυτοκίνητα "βόλτας" που τα χρησιμοποιούσα στη χάση και στη φέξη (Alfa Romeo Spider, Mazda MX5, κλπ)
Αποσυνέδεα την μπαταρία και την επανασυνέδεα όποτε πήγαινα βόλτα. Υπήρχαν φορές που τα είχα αφήσει και πάνω από 2 μήνες έτσι... Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.Αυτό που φοβάμαι με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι κατά πόσο αυτό θα είναι εφικτό. Π.χ μια Alfa Romeo Tonale που θα με ενδιέφερε να πάρω. Πέρα των λοιπών επιχειρημάτων (είναι κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά για να κάθεται το αμάξι, κλπ τα οποία και ακούω). Μήπως θα υπήρχε θέμα ένα αμάξι με τόση τεχνολογία και με υβριδικά συστήματα κλπ να κάθεται ακίνητο? Εάν αποσυνέδεα την μπαταρία σε μια Tonale η και σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αμάξι, θα ήταν ΟΚ μετά από καιρό ή θα απορρυθμίζονταν τα πάντα?
Για να σας προλάβω, διαθέτω παρκιν, αλλά δεν διαθέτω πρίζα ώστε να συνέδεα την μπαταρία με συντηρητή μπαταρίας και σχετικά τέτοια gadgets...
-
αν το χρησιμοποιείς για λίγες μέρες το χρόνο μπορείς να νοικιάζεις όταν έρχεσαι, δεν χρειάζεται να αγοράσεις
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Καλημέρα σε όλους!
Έχω μια ερώτηση μάλλον τεχνικής φύσεως.
Είναι πολύς καιρός που φλερτάρω με την αγορά νέου αυτοκινήτου. Μιας και ζούμε στην εποχή που ζούμε, οι επιλογές είναι κατά 95% αυτοκίνητα με "φορτωμένη" τεχνολογία και κάποιο στοιχείο υβριδικότητας (είτε mild hybrid είτε full hybrid, κ.ο.κ).
Η δική μου ιδιαιτερότητα είναι ότι μένω μόνιμα στο εξωτερικό. Έρχομαι αρκετά συχνά Ελλάδα, αλλά είναι πάντα για λίγες μέρες. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο θα το ήθελα για 2-3 βόλτες όποτε έρχομαι. Άρα μιλάμε για αμάξι το οποίο θα κάθεται και θα είναι ακινητοποιημένο ενίοτε και για πάνω από έναν μήνα.
Είχα και παλιότερα αυτοκίνητα "βόλτας" που τα χρησιμοποιούσα στη χάση και στη φέξη (Alfa Romeo Spider, Mazda MX5, κλπ)
Αποσυνέδεα την μπαταρία και την επανασυνέδεα όποτε πήγαινα βόλτα. Υπήρχαν φορές που τα είχα αφήσει και πάνω από 2 μήνες έτσι... Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.Αυτό που φοβάμαι με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι κατά πόσο αυτό θα είναι εφικτό. Π.χ μια Alfa Romeo Tonale που θα με ενδιέφερε να πάρω. Πέρα των λοιπών επιχειρημάτων (είναι κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά για να κάθεται το αμάξι, κλπ τα οποία και ακούω). Μήπως θα υπήρχε θέμα ένα αμάξι με τόση τεχνολογία και με υβριδικά συστήματα κλπ να κάθεται ακίνητο? Εάν αποσυνέδεα την μπαταρία σε μια Tonale η και σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αμάξι, θα ήταν ΟΚ μετά από καιρό ή θα απορρυθμίζονταν τα πάντα?
Για να σας προλάβω, διαθέτω παρκιν, αλλά δεν διαθέτω πρίζα ώστε να συνέδεα την μπαταρία με συντηρητή μπαταρίας και σχετικά τέτοια gadgets...
νομιζω απαντησες μονος σου, τα συγχρονα αμαξια θελουν συντηρητη μπαταριας, αυτο εχω εγω. καλυτερα να παρεις ενα παλαιοτερο αμαξι για βολτα δεν χρειαζεσαι καινουριο.
σε καμμια περιπτωση μην αγοραζεις συγχρονο αμαξι και να το αφησεις καινουριο να καθετε. θελουν μεγαλη βολτα καθε 20 μερες αλλοιως δεν μπορουν να κρατηθουν σε καλη λειτουργια.
-
Συνήθως ένα αυτοκίνητο μπορεί να κάτσει 2-3 βδομάδες χωρίς να κινηθεί χωρίς πρόβλημα. Η επαναλαμβανόμενη όμως χρήση με τέτοιο τρόπο, προφανώς οδηγεί την 12V μπαταρία σε αργό θάνατο.
Σε full hybrid όπως τα toyota, οι οδηγίες λένε ότι πρέπει οπωσδήποτε το μοτέρ να τίθεται περιοδικά σε λειτουργία σε περιόδους ακινησίας.
Σε mild hybrid, ίσως είσαι ok με την αποσύνδεση της 12V μπαταρίας. Αλλά κανείς δεν ξέρει να σου πει για την υγεία της υβριδικής μπαταρίας.
Εγώ θα προτιμούσα να βάζω κάποιον δικό μου να βάζει το αμάξι μπροστά περιοδικά ή για μικρή βόλτα. Δεν είναι μόνο οι μπαταρίες που θέλουν την κίνησή τους πλέον.
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Καλημέρα σε όλους!
Έχω μια ερώτηση μάλλον τεχνικής φύσεως.
Είναι πολύς καιρός που φλερτάρω με την αγορά νέου αυτοκινήτου. Μιας και ζούμε στην εποχή που ζούμε, οι επιλογές είναι κατά 95% αυτοκίνητα με "φορτωμένη" τεχνολογία και κάποιο στοιχείο υβριδικότητας (είτε mild hybrid είτε full hybrid, κ.ο.κ).
Η δική μου ιδιαιτερότητα είναι ότι μένω μόνιμα στο εξωτερικό. Έρχομαι αρκετά συχνά Ελλάδα, αλλά είναι πάντα για λίγες μέρες. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο θα το ήθελα για 2-3 βόλτες όποτε έρχομαι. Άρα μιλάμε για αμάξι το οποίο θα κάθεται και θα είναι ακινητοποιημένο ενίοτε και για πάνω από έναν μήνα.
Είχα και παλιότερα αυτοκίνητα "βόλτας" που τα χρησιμοποιούσα στη χάση και στη φέξη (Alfa Romeo Spider, Mazda MX5, κλπ)
Αποσυνέδεα την μπαταρία και την επανασυνέδεα όποτε πήγαινα βόλτα. Υπήρχαν φορές που τα είχα αφήσει και πάνω από 2 μήνες έτσι... Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.Αυτό που φοβάμαι με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι κατά πόσο αυτό θα είναι εφικτό. Π.χ μια Alfa Romeo Tonale που θα με ενδιέφερε να πάρω. Πέρα των λοιπών επιχειρημάτων (είναι κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά για να κάθεται το αμάξι, κλπ τα οποία και ακούω). Μήπως θα υπήρχε θέμα ένα αμάξι με τόση τεχνολογία και με υβριδικά συστήματα κλπ να κάθεται ακίνητο? Εάν αποσυνέδεα την μπαταρία σε μια Tonale η και σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αμάξι, θα ήταν ΟΚ μετά από καιρό ή θα απορρυθμίζονταν τα πάντα?
Για να σας προλάβω, διαθέτω παρκιν, αλλά δεν διαθέτω πρίζα ώστε να συνέδεα την μπαταρία με συντηρητή μπαταρίας και σχετικά τέτοια gadgets...
Φιλε μου εγω στην θεση σου θα εκανα το παρακατω:
Δεν θα αγοραζα κανενα αμάξι και θα νοικιαζα ενα καλο να το ευχαριστηθω οταν ερχομουν Ελλαδα για 2-3 βολτες που αναφέρεις. Δεν αξιζει να εχεις αμάξι και να το συντηρεις και να πληρωνεις τελη και ολα τα τσιμπρακαλα που έχει η ιδιοκτησία ενος αυτοκινητου. Αν το κλείνεις και από νωρις τα εξοδα θα είναι μικροτερα και θα έχεις πάντα διαφορετικο να οδηγησεις χωρις καμία σκοτούρα
Τωρα αν θες ντε και καλά να πάρεις. Καλύτερα ενα παλιο μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση και να βγαζεις μπαταρια οταν φεύγεις
-
Το προβλημα ειναι οτι ειναι δυσκολο να βρεθει καλο μεταχειρο. Αλλα προφανως ειναι η μονη λυση. Εγω θα ηθελα να εχω ειτε καποιο παλιο Μερσεντες, BMW, Αλφα Ρομεο οπως 75 ισως Μποξστερ. Ας κοιταξει στην αγορα της Γερμανιας τι μπορει να βρει.
-
Και στα mild hybrid ανα 15 ημέρες εάν θυμάμαι καλά λέει να το οδηγήσεις
-
Δεν αξίζει όπως σου είπαν. Θέλεις συντηρητή μπαταρίας, αλλιως θα έχεις θέμα κάθε φορά και θα τρέχεις να φορτίζεις και να αλλάζεις μπαταρίες. Οπότε καλύτερα ένα παλιό, που απλά θα βγάζεις την μπαταρία ή η καλύτερη λύση να νοικιάζεις όταν έρχεσαι - πλέον βρίσκεις με πολύ χαμηλές τιμές.
-
Μόνο τα κόστη για τέλη κυκλοφορίας, ασφάλισης, συντήρησης, φόροι, καλύπτουν το ενοίκιο και κάθε φορά θα έχεις ο,τι γουστάρεις.
Πόσο μάλλον αν επιμερησεις και το κεφάλαιο αγοράς και κοστολογησεις και την ενοια για να είναι όπως πρέπει την μέρα που το θες.
Εγώ όταν έζησα έτσι κάποια χρόνια, πούλησα κι αυτό το αμαξι που είχα ήδη.
Μερικές φορές αντί να νοικιάζω στο αεροδρόμιο, έφτανα στην πόλη μου με ταξί ή λεωφορείο και χρησιμοποιούσα το αμαξι του πατέρα μου. Τη μία φορά έσπασε η βάση αμορτισέρ μπαγαζιέρας την ώρα που ξεφορτωνα τις αποσκευές μου στη κυρία είσοδο μεγάλου ξενοδοχείου. Την άλλη φορά έσβηνε στα φανάρια απ το ρελαντί με κλιματισμό, έφαγα ένα πρωί να πάω να γεμίσει φρεον. Κι άλλα τέτοια... δηλαδή κάθε φορά που έρχεσαι, θα σου τρώει χρόνο, ακόμη κι αμάξι που κυκλοφορεί, πόσο μάλλον σε ακινησία. Μόνο ενοικίαση. -
Σας ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.
Είναι σε δύσκολη θέση ομολογουμένως... Δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο, αλλά η έλλειψή του με περιορίζει. Περνάω κάθε 1 με 1,5 μήνα μια εβδομάδα ολόκληρη στην Αθήνα. Το πιο δύσκολο όμως ήταν το καλοκαίρι που μόλις πέρασε, όπου και πέρασα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά 2 μήνες στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί η έλλειψη αυτοκινήτου μας τσάκισε.
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ. Πρόπερσι νοικιάσαμε ένα Fiat Panda. Ήμασταν συντηρητικοί και ζητήσαμε φουλ ασφαλιστική κάλυψη, μας ήρθε 100 Ευρώ για μια μέρα... Συν την ταλαιπωρία να πας στο γραφείο ενοικίασης, το ανχος κάθε φορά για το πως θα το επιστρέψεις, κλπ.
Οπότε μάλλον για κάτι παλιό με βλέπω... Το πρόβλημα είναι πως με ξέρω, είμαι petrolhead.
Δεν θα κάτσω στα αυγά μου και δεν θα πάρω κάτι πρακτικό και λογικό. Θα είναι μεν φτηνό, αλλά θα είναι... πως να το πω. "Μερακλίδικο". Και εκεί είναι που ξεκινούν τα προβλήματα. -
Suzuki swift.
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.
Είναι σε δύσκολη θέση ομολογουμένως... Δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο, αλλά η έλλειψή του με περιορίζει. Περνάω κάθε 1 με 1,5 μήνα μια εβδομάδα ολόκληρη στην Αθήνα. Το πιο δύσκολο όμως ήταν το καλοκαίρι που μόλις πέρασε, όπου και πέρασα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά 2 μήνες στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί η έλλειψη αυτοκινήτου μας τσάκισε.
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ. Πρόπερσι νοικιάσαμε ένα Fiat Panda. Ήμασταν συντηρητικοί και ζητήσαμε φουλ ασφαλιστική κάλυψη, μας ήρθε 100 Ευρώ για μια μέρα... Συν την ταλαιπωρία να πας στο γραφείο ενοικίασης, το ανχος κάθε φορά για το πως θα το επιστρέψεις, κλπ.
Οπότε μάλλον για κάτι παλιό με βλέπω... Το πρόβλημα είναι πως με ξέρω, είμαι petrolhead.
Δεν θα κάτσω στα αυγά μου και δεν θα πάρω κάτι πρακτικό και λογικό. Θα είναι μεν φτηνό, αλλά θα είναι... πως να το πω. "Μερακλίδικο". Και εκεί είναι που ξεκινούν τα προβλήματα.εγώ πέρυσι που νοίκιασα το 2008 πλήρωσα 500€ για μια εβδομάδα, φουλ ασφάλεια με 0€ απαλλαγή. Για 1-2 μέρες μήπως χρεώνουν ακριβότερα;
-
@fanis75 said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Δεν αξίζει όπως σου είπαν. Θέλεις συντηρητή μπαταρίας,
Μα οι συντηρητές δεν κάνουν τίποτα στις μπαταρίες των υβριδικών. Μόνο στις 12V.
-
Όταν ερχόμουν χειμώνα, 3 χρόνια πριν, παράδειγμα για 20-30 μέρες, θυμάμαι πως νοίκιασα εντός αεροδρομίου (όχι αυτά που σε πάνε με βανακι) ένα μικρό σκοντα 31 μερες οριακά κάτω από 300€ , και μου είχαν κάνει και αντιπρόταση για γκολφ στα 360€. Ήταν πολύ φθηνά ανά ημέρα. Καλοκαίρι κόστιζε ενάμιση χιλιάρικο το ίδιο πράγμα, δεν το πήρα επειδή είχα εναλλακτική του παλιού της οικογένειας, αλλά δεν ήταν τόσο ευχάριστη η εμπειρία.
Τα 100€ τη μέρα μου φαίνεται λίγο υπερβολικό, εξαρτάται βέβαια απ την περίπτωση, μέρος και τον τύπο αυτοκινήτου.
Δες για πόσο ταξιδεύεις και μένεις Ελλάδα κάθε φορά και κάνε σούμα.
Μόνο να μένει παρκαρισμένο ένα παλιό αμάξι θέλει 500-1000€ το χρόνο και εννοείται χρειάζεται χώρο στάθμευσης και άτομο να στο ετοιμάζει κάθε φορά, από καθαριότητα και πίεση στα λάστιχα μέχρι ότι πχ σίγουρα δουλεύει ο κλιματισμός. Γνώρισα ξένους που όταν έρχονται Ελλάδα στο Πήλιο, προτιμούν να πληρώνουν ταξί και για τις εκτός πόλης μετακινήσεις τους για μπάνιο κλπ πάρα να νοικιάζουν για όλη τη διάρκεια διακοπών τους όπως έκαναν.
Αν συνολικά μένεις πάνω από 2 μήνες το χρόνο στην Ελλάδα, και δεν αλλάζει κάτι φορολογικά η ιδιοκτησία αυτοκινήτου, ίσως ένα λίγο παλιότερο μικρό βενζινοκινητο να είναι μια λύση με λογικό κόστος. -
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ.
Καταρχάς άλλη τιμή για ενοικίαση με την ημέρα και άλλη εαν κλείσεις για 1-2-3 εβδομάδες. Πόσο μάλλον εαν κλείσεις για μήνα - μέχρι και flexcar μπορεί να συμφέρει.
Ενοικίαση από τις γνωστές πλατφόρμες, που έχουν προσφορές ή από μικρή εταιρία μήπως και σου κάνει συμφωνία.
Παράδειγμα με πολύ πρόχειρη αναζήτηση, κάτω από €400 για 1 μήνα:
@antonakis said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Μα οι συντηρητές δεν κάνουν τίποτα στις μπαταρίες των υβριδικών. Μόνο στις 12V.
Μα δεν σε ενδιαφέρει η μπαταρία του υβριδικού, η 12v ενδιαφέρει για να μπορέσει να εκκινήσει. Σε 2 μήνες δεν παθαίνει κάτι η μπαταρία του υβριδικού (για Τογιότα μιλάω, για τα άλλα δεν γνωρίζω).
-
@antonakis said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Μα οι συντηρητές δεν κάνουν τίποτα στις μπαταρίες των υβριδικών. Μόνο στις 12V.
Μα δεν σε ενδιαφέρει η μπαταρία του υβριδικού, η 12v ενδιαφέρει για να μπορέσει να εκκινήσει. Σε 2 μήνες δεν παθαίνει κάτι η μπαταρία του υβριδικού (για Τογιότα μιλάω, για τα άλλα δεν γνωρίζω).
https://mag.toyota.co.uk/coronavirus-toyota-hybrid-car-maintenance/
We recommend you put the car in ‘Ready’ mode for about 60 minutes before switching it off again and repeat the process at least once a week. -
@antonakis said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
https://mag.toyota.co.uk/coronavirus-toyota-hybrid-car-maintenance/
We recommend you put the car in ‘Ready’ mode for about 60 minutes before switching it off again and repeat the process at least once a week.Σωστά, αλλά η οδηγία αφορά κυρίως την 12v μπαταρία, γιατι εαν μείνει το υβριδικό από την 12v δεν μπορεί να ξεκινήσει με τίποτα, θέλει οδική. Η υβριδική μπαταρία δεν έχει θέμα, τουλάχιστον μέχρι 1 μήνα δοκιμασμένο. Αυτή η οδηγία ήταν για αυτοκίνητα που δεν κινούνται καθόλου. Εαν το αυτοκίνητο κινείται για 1-2 εβδομάδες συνέχεια, μετά δεν έχει θέμα να μείνει ακίνητο για ένα διάστημα - η 12v την ακούει.
-
@fanis75 said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ.
Καταρχάς άλλη τιμή για ενοικίαση με την ημέρα και άλλη εαν κλείσεις για 1-2-3 εβδομάδες. Πόσο μάλλον εαν κλείσεις για μήνα - μέχρι και flexcar μπορεί να συμφέρει.
Ενοικίαση από τις γνωστές πλατφόρμες, που έχουν προσφορές ή από μικρή εταιρία μήπως και σου κάνει συμφωνία.
Παράδειγμα με πολύ πρόχειρη αναζήτηση, κάτω από €400 για 1 μήνα:
@antonakis said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Μα οι συντηρητές δεν κάνουν τίποτα στις μπαταρίες των υβριδικών. Μόνο στις 12V.
Μα δεν σε ενδιαφέρει η μπαταρία του υβριδικού, η 12v ενδιαφέρει για να μπορέσει να εκκινήσει. Σε 2 μήνες δεν παθαίνει κάτι η μπαταρία του υβριδικού (για Τογιότα μιλάω, για τα άλλα δεν γνωρίζω).
Σε ποια εταιρεία είναι αυτή τιμή;
Δεν βρίσκω αυτόματο supermini με κάτω από 700€ ευρώ για ένα μήνα πουθενά.
-
@nrathens said in Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.
Είναι σε δύσκολη θέση ομολογουμένως... Δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο, αλλά η έλλειψή του με περιορίζει. Περνάω κάθε 1 με 1,5 μήνα μια εβδομάδα ολόκληρη στην Αθήνα. Το πιο δύσκολο όμως ήταν το καλοκαίρι που μόλις πέρασε, όπου και πέρασα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά 2 μήνες στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί η έλλειψη αυτοκινήτου μας τσάκισε.
Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ. Πρόπερσι νοικιάσαμε ένα Fiat Panda. Ήμασταν συντηρητικοί και ζητήσαμε φουλ ασφαλιστική κάλυψη, μας ήρθε 100 Ευρώ για μια μέρα... Συν την ταλαιπωρία να πας στο γραφείο ενοικίασης, το ανχος κάθε φορά για το πως θα το επιστρέψεις, κλπ.
Οπότε μάλλον για κάτι παλιό με βλέπω... Το πρόβλημα είναι πως με ξέρω, είμαι petrolhead.
Δεν θα κάτσω στα αυγά μου και δεν θα πάρω κάτι πρακτικό και λογικό. Θα είναι μεν φτηνό, αλλά θα είναι... πως να το πω. "Μερακλίδικο". Και εκεί είναι που ξεκινούν τα προβλήματα.Σε μικροτερες εταιρειες για λιγες μερες είναι πολύ φτηνοτερα από τις hertz Sixt κτλ
Επισης με τον μηνα πάνε αλλιως οι χρεώσεις δεν είναι το ίδιο με την μέρα
Αν παλι θεωρεις οτι το χρειαζεσαι για να μην εξαρτάσαι απλά ΜΗΝ παρεις Full hybrid
και ΜΗΝ πάρεις και Μερακλίδικο οπως λες, μερακλιδικο πάρε εκει που μένεις μονιμα
ενα απλό αμάξι παρε
βολευει αν δεν εχεις θεμα χώρου οπως λες να πάρεις ενα μεγαλο σενταν αδιαφορο εμφανισιακα που δεν εχει ζητηση και δεν εχει ζημιές
Μεγαλο σενταν γιατι τα μικρα εχουν ζητηση ενώ τα μεγαλα οχι και ετσι οι τιμες είναι πολύ καλύτερες
Εγω θα σου έλεγα με βαση την περιπτωση σου οτι ένα Skoda octavia 5 του 2010-12 είναι ταμαμ για αυτά που θες. Θα το πάρεις σε καλή τιμη , δεν θα ζηταει τίποτα και εχει τεραστιους χώρους να βαλεις οτι θες και παει και ταξιδια με μεγαλη ανεση αν χρειαστει. Ανταλλακτικα υπάρχουν απειρα λογω ταξι και δεν ειναι και αμαξι που σε προδιαθετει οπως τα μερακλίδικα να το πειράξεις
-
Ως κάτοχος υβριδικού που το αφήνει για κάποιο χρονικό διάστημα σταθμευμένο διαβάζω με ενδιαφέρον αυτό το νήμα και προσπαθώ να μάθω κι εγώ. Δεν ξέρω ποιο είναι το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα που μπορώ να το αφήσω χωρίς να κάνω ζημιά στην 12V μπαταρία.
Συνήθως το αφήνω για χρονικό διάστημα 15 ημερών ή λίγο περισσότερο και όταν πάω σπίτι το οδηγώ όσο μπορώ. Φροντίζω όταν το αφήνω ξανά να γεμίσω όσο μπορώ την μπαταρία του υβριδικού. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι μπορεί να πάρει μπρος από τη μεγάλη μπαταρία ακόμη κι αν έχει αδειάσει η δωδεκάβολτη. Δεν είναι Toyota που αναφέρθηκε προηγουμένως.
Αυτό που αδειάζει την μπαταρία σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα πιστεύω ότι είναι το σύστημα για το ξεκλείδωμα του αυτοκινήτου. Δεν ξέρω τι άλλο. Αν βρω τρόπο να το απενεργοποιήσω ίσως αντέχει περισσότερο. Φοβάμαι να αποσυνδέσω την μπαταρία μη τυχόν και τρέχω μετά στην αντιπροσωπεία για να το προγραμματίσουν ξανά.
Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid