Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 14
    • Best 1
    • Groups 0

    nrathens

    @nrathens

    1
    Reputation
    2
    Profile views
    14
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    nrathens Unfollow Follow

    Best posts made by nrathens

    • RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid

      Σας ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.

      Είναι σε δύσκολη θέση ομολογουμένως... Δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο, αλλά η έλλειψή του με περιορίζει. Περνάω κάθε 1 με 1,5 μήνα μια εβδομάδα ολόκληρη στην Αθήνα. Το πιο δύσκολο όμως ήταν το καλοκαίρι που μόλις πέρασε, όπου και πέρασα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά 2 μήνες στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί η έλλειψη αυτοκινήτου μας τσάκισε.

      Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ. Πρόπερσι νοικιάσαμε ένα Fiat Panda. Ήμασταν συντηρητικοί και ζητήσαμε φουλ ασφαλιστική κάλυψη, μας ήρθε 100 Ευρώ για μια μέρα... Συν την ταλαιπωρία να πας στο γραφείο ενοικίασης, το ανχος κάθε φορά για το πως θα το επιστρέψεις, κλπ.

      Οπότε μάλλον για κάτι παλιό με βλέπω... Το πρόβλημα είναι πως με ξέρω, είμαι petrolhead.
      Δεν θα κάτσω στα αυγά μου και δεν θα πάρω κάτι πρακτικό και λογικό. Θα είναι μεν φτηνό, αλλά θα είναι... πως να το πω. "Μερακλίδικο". Και εκεί είναι που ξεκινούν τα προβλήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nrathens

    Latest posts made by nrathens

    • RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid

      Στην Ελλάδα έρχομαι συνήθως μια φορά τον μήνα. Αντε 1,5 μήνα. Δεν θα περάσει ποτέ πάνω από 1,5 μήνας χωρίς να έρθω.

      Όποτε έρχομαι, έρχομαι για τουλάχιστον 1 εβδομάδα.

      Γιατί υβριδικό? Επειδή έχω ήδη ένα (Tonale) στη Γαλλία που μένω. Η σύζυγος θέλει να πάρει κάτι πιο μαζεμένο για την πόλη. Οπότε η σκέψη ήταν να δίναμε την Tonale και να αγοράζαμε κάτι άλλο. Επειδή όμως έχω λατρεία με το συγκεκριμένο, σκεφτόμουν να το έφερνα στην Ελλάδα και να το χαίρομαι όποτε έρχομαι. Η εναλλακτικά να αγόραζα κάτι στην Ελλάδα. Απλά επειδή το 90% πλέον των αυτοκινήτων έχει κάποιο, μικρό έστω, στοιχείο υβριδικότητας, και άλλο αμάξι να αγόραζα (καινούργιο) στατιστικά θα ήταν υβριδικό!

      Παρκιν δεν έχω. Μένω στο κέντρο της Αθήνας και εφόσον διέθετα αυτοκίνητο θα νοίκιαζα παρκιν. Απλά είπα ότι δεν θα έχει πρίζα καθώς σκέφτηκα ότι λογικά κανένα παρκιν δεν θα μου νοίκιαζε θέση με πρίζα!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nrathens
    • RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid

      Έχει ενδιαφέρον το νήμα... Και πάλι σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις μέχρι στιγμής.

      Αρα έχουμε και λέμε. Ο καλύτερος (ίσως και ο μοναδικός από ότι καταλαβαίνω) τρόπος για να μένει καιρό ακινητοποιημένο ένα σύγχρονο (Hybrid, κλπ) αυτοκίνητο χωρίς προβλήματα είναι ο συντηρητής μπαταρίας σωστά?

      Αν η απάντηση στο παραπάνω είναι ναι, έχω μια επόμενη ερώτηση.

      Όλοι οι συντηρητές μπαταρίας προϋποθέτουν πρίζα και σύνδεση με ρεύμα ή μήπως υπάρχουν και ασύρματοι? Π.χ όπως τα power banks που υπάρχουν για τα κινητά. Αν υπάρχουν ασύρματοι, ίσως τελικά αυτή να είναι η λύση!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nrathens
    • RE: Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid

      Σας ευχαριστώ πολύ για τις μέχρι στιγμής απαντήσεις.

      Είναι σε δύσκολη θέση ομολογουμένως... Δεν χρειάζομαι αυτοκίνητο, αλλά η έλλειψή του με περιορίζει. Περνάω κάθε 1 με 1,5 μήνα μια εβδομάδα ολόκληρη στην Αθήνα. Το πιο δύσκολο όμως ήταν το καλοκαίρι που μόλις πέρασε, όπου και πέρασα με τη γυναίκα μου και τα παιδιά 2 μήνες στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι ότι εκεί η έλλειψη αυτοκινήτου μας τσάκισε.

      Συγγνώμη βρε παιδιά αλλά εσείς που είδατε τα φτηνά ενοικιαζόμενα? Πριν 3 χρόνια είχα νοικιάσει ενα Toyota CHR για μια μέρα, μου είχε πάει 150 Ευρώ. Πρόπερσι νοικιάσαμε ένα Fiat Panda. Ήμασταν συντηρητικοί και ζητήσαμε φουλ ασφαλιστική κάλυψη, μας ήρθε 100 Ευρώ για μια μέρα... Συν την ταλαιπωρία να πας στο γραφείο ενοικίασης, το ανχος κάθε φορά για το πως θα το επιστρέψεις, κλπ.

      Οπότε μάλλον για κάτι παλιό με βλέπω... Το πρόβλημα είναι πως με ξέρω, είμαι petrolhead.
      Δεν θα κάτσω στα αυγά μου και δεν θα πάρω κάτι πρακτικό και λογικό. Θα είναι μεν φτηνό, αλλά θα είναι... πως να το πω. "Μερακλίδικο". Και εκεί είναι που ξεκινούν τα προβλήματα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nrathens
    • Ακινησία σε Hybrid/Mild hybrid

      Καλημέρα σε όλους!

      Έχω μια ερώτηση μάλλον τεχνικής φύσεως.

      Είναι πολύς καιρός που φλερτάρω με την αγορά νέου αυτοκινήτου. Μιας και ζούμε στην εποχή που ζούμε, οι επιλογές είναι κατά 95% αυτοκίνητα με "φορτωμένη" τεχνολογία και κάποιο στοιχείο υβριδικότητας (είτε mild hybrid είτε full hybrid, κ.ο.κ).

      Η δική μου ιδιαιτερότητα είναι ότι μένω μόνιμα στο εξωτερικό. Έρχομαι αρκετά συχνά Ελλάδα, αλλά είναι πάντα για λίγες μέρες. Ουσιαστικά το αυτοκίνητο θα το ήθελα για 2-3 βόλτες όποτε έρχομαι. Άρα μιλάμε για αμάξι το οποίο θα κάθεται και θα είναι ακινητοποιημένο ενίοτε και για πάνω από έναν μήνα.

      Είχα και παλιότερα αυτοκίνητα "βόλτας" που τα χρησιμοποιούσα στη χάση και στη φέξη (Alfa Romeo Spider, Mazda MX5, κλπ)
      Αποσυνέδεα την μπαταρία και την επανασυνέδεα όποτε πήγαινα βόλτα. Υπήρχαν φορές που τα είχα αφήσει και πάνω από 2 μήνες έτσι... Ποτέ δεν είχα πρόβλημα.

      Αυτό που φοβάμαι με τα σύγχρονα αυτοκίνητα, είναι κατά πόσο αυτό θα είναι εφικτό. Π.χ μια Alfa Romeo Tonale που θα με ενδιέφερε να πάρω. Πέρα των λοιπών επιχειρημάτων (είναι κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά για να κάθεται το αμάξι, κλπ τα οποία και ακούω). Μήπως θα υπήρχε θέμα ένα αμάξι με τόση τεχνολογία και με υβριδικά συστήματα κλπ να κάθεται ακίνητο? Εάν αποσυνέδεα την μπαταρία σε μια Tonale η και σε ένα οποιοδήποτε σύγχρονο αμάξι, θα ήταν ΟΚ μετά από καιρό ή θα απορρυθμίζονταν τα πάντα?

      Για να σας προλάβω, διαθέτω παρκιν, αλλά δεν διαθέτω πρίζα ώστε να συνέδεα την μπαταρία με συντηρητή μπαταρίας και σχετικά τέτοια gadgets...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      nrathens
    • RE: αναζητηση warm hatch

      Dimitriscsd σε ευχαριστώ.

      Κατατοπιστικότατος για το Focus. Μου μετέδωσες λίγο από τον ενθουσιασμό σου! Μου αρέσει πολύ σαν σχήμα, θεωρώ ότι έκαναν πολύ καλή δουλειά σε αυτή τη γενιά. Να πω την αμαρτία μου όταν έκατσα μέσα σε μια έκθεση δεν με πέθανε...ουτε μου έβγαλε ιδιαίτερα premium αίσθηση. Ενώ για κάποιο λόγο το Ceed μου το έβγαλε αυτό! Μου άρεσαν και τα αλά-Alfa Romeo όργανα στο ταμπλό, ενώ το Focus έχει πολύ πιο αδιάφορα dials... Αλλά εξωτερικά το Focus μου αρέσει περισσότερο. Τώρα το Honda θα πρέπει να το περιεργαστώ από κοντά. .. Βέβαια το σχήμα του είναι πιο ιδιαίτερο, πρέπει να το συνηθίσει κάνεις...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • RE: αναζητηση warm hatch

      Είχα δοκιμάσει το i30N με τα 275 άλογα.

      Ωραία αίσθηση, τίμιο εσωτερικό, όμορφο αμάξι εξωτερικά (υποκειμενικό!) και διασκεδαστικός ήχος.

      Αυτό που με τρόμαξε και με απώθησε ήταν το συνεχές σπινάρισμα των μπροστινών τροχών σε γρήγορες επιταχύνσεις. Λες και δεν μπορούσαν οι τροχοί να διαχειριστούν την τόση δύναμη. Δεν είμαι και κανένας άσος στο τιμόνι αλλά δεν ξέρω, με χάλασε πολύ αυτή η αίσθηση... Μπορεί να φταίει βέβαια που το είχα στο Nmode (ίσως στη λειτουργία αυτή απενεργοποιεί διάφορα). Οπότε είπα ας εστιάσω σε κάτι σβέλτο μεν, πιο διαχειρίσιμο δε!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • RE: αναζητηση warm hatch

      Ε ναι αλίμονο αν δεν είναι warm το Ceed με τα 200 άλογα!

      Για C segment με βλέπω πιο εύκολα. Θέλω την άνεσή μου, θέλω να πηγαίνω και ένα ταξίδι πιο μακρινό, είναι και θέμα ηλικίας.

      Το Honda που αναφέρατε σε τι ιπποδύναμη βγαίνει? Δεν το είχα τόσο υπόψη.

      Για το Ceed έχετε θετικά σχόλια?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • RE: αναζητηση warm hatch

      Μόνο σε καινούργια αυτοκίνητα κοιτάω.

      Ίσως ο χαρακτηρισμός 'warm hatch' να ήταν ελαφρά παρελκυστικός. Ουσιαστικά ψάχνω κάτι σβέλτο και πρακτικό. Οτιδήποτε με 0-100 στα χαμηλά 8 η και κάτω από 8 θα το σκεφτόμουν... Φυσικά συνυπολογίζονται και άλλοι παράγοντες όπως η ποιότητα κύλισης, το κράτημα, η οδική συμπεριφορά, κλπ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • αναζητηση warm hatch

      Καλησπέρα σε όλους!

      Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου τύπου hatchback, το οποίο να συνδυάζει πρακτικότητα με ενδιαφέρουσες (όσο γίνεται) επιδόσεις. Μένω εκτός Ελλάδας και το αμάξι το θέλω για τις φορές που θα επιστρέφω στα πάτρια εδάφη. Το όριο του budget είναι περί τις 28.000 Ευρώ... Δεν έχω πρόβλημα αν είναι αυτόματο η manual, είμαι ΟΚ και με τα 2.

      Με έχει κερδίσει αρκετά σαν πρόταση το KIA Ceed GT με τα 204 άλογα. Μπήκα μέσα και μου έκανε εντύπωση η ποιότητα του εσωτερικού και το φινίρισμα. Συν φυσικά τα 7 χρόνια εγγύηση. Μια άλλη πρόταση που με δελεάζει είναι το νέο Ford Focus 1.5 με τα 180 άλογα. Μου αρέσει πολύ η εξωτερική του σχεδίαση. Αν και το KIA φαντάζει σαν πιο συμφέρουσα πρόταση. Γενικά όπως θα καταλάβατε ψάχνω ένα warm hatch με αρκετά άλογα, αλλά όχι πραγματικό GTI ώστε να ξεφεύγει η τιμή. Ιδανικά κάτω από 2000 κυβικά ώστε να περιορίσω και τα σχετικά έξοδα και τέλη. Δοκίμασα το Hyundai i30N στο εξωτερικό αλλά δεν με κέρδισε (είναι και το θέμα των κυβικών).

      Σκέφτομαι λίγο και τα supermini (τύπου Fiesta ST) αλλά υποπτεύομαι θα με χάλαγαν οι περιορισμένοι χώροι και η πιο... ψεύτικη αίσθηση.

      Feedback καλοδεχούμενο!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • RE: Brera vs TT (πρωην ALFA ROMEO vs. AUDI)

      Παιδιά τι παίζει με το κόστος συντήρησης/κατοχής μεταξύ brera και tt? Ας επικεντρωθούμε στον TBI έναντι του 2.0 TFSI

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      nrathens
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr