-
Και κουκλι και 3lt/100 μεσα στη πολη και αυτονομια στο ταξιδι..υβριδικο γιατι αυτο ξερουμε αυτο εμπιστευομαστε
-
Είχα τη δυνατότητα να μου παραχωρηθεί δωρεάν ηλεκτρικο αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές διακοπές και κατόπιν ωριμης σκέψης το απέφυγα για ευνοήτους λόγους.
Έχω οργώσει όλο το (άθλιο) οδικό δίκτυο της Κρήτης, κινούμενος σβέλτα με 5-5,5 lt/100 km και δεν με νοιάζει τίποτα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά θέλει αρκετούς συμβιβασμούς.
Δεν είναι χαζή η Toyota/Lexus που ακόμη επιμένει υβριδικά. -
το ίδιο έλεγαν και οταν είχαν βγει τα πρώτα υβριδικά να θυμίσω
βενζινη και diesel γιατι αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι τα νέα υβριδικα που ποιος ξέρει τι θα είναι
και πιο πριν αλογακι, γαιδουράκι και κάρο γιατί αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι σιδερένια κουτιά με ρόδες
είναι γενικά καλή επιχηρηματολογία που δεν μπορώ να αντικρούσω
Εγώ πάντως δεν είπα ότι είναι κακό αμάξακι, πολύ καλό είναι και ειδικα τα ηλεκτρικα βολεύουν μονο αυτούς που εχουν να τα φορτίζουν, για τους υπόλοιπους τα υβριδικά είναι ακόμα καλύτερα. Και ομορφο είναι ναι, εν αντιθεση με το πιο φτωχό αδερφακι του.
-
Είχα τη δυνατότητα να μου παραχωρηθεί δωρεάν ηλεκτρικο αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές διακοπές και κατποπιν ωριμης σκέψης το απέφυγα για ευνοήτους λόγους.
Έχω οργώσει όλο το (άθλιο) οδικό δίκτυο της Κρήτης, κινούμενος σβέλτα με 5-5,5 lt/100 km και δεν με νοιάζει τίποτα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά θέλει αρκετούς συμβιβασμούς.
Δεν είναι χαζή η Toyota/Lexus που ακόμη επιμένει υβριδικά.θελει ακόμα συμβιβασμούς συμφωνώ σε αυτό, ειναι καλυτερη υπο προυποθέσεις ακόμα μόνο
χαζή δεν είναι σίγουρα αλλα παίζει και ένα ρόλο που είναι πολύ πίσω σε ηλεκτρικα και δεν μπορει να ανταγωνιστεί ουτε κατα το ελάχιστο ακόμα τους κινέζους και τεσλα. Αν μπορούσε θα σου έλεγα εγώ ποσο θα επεμενε στα υβριδικά ή θα εβγαζε και πολλά μοντελα ηλεκτρικα στην γκάμα της
-
Είχα τη δυνατότητα να μου παραχωρηθεί δωρεάν ηλεκτρικο αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές διακοπές και κατποπιν ωριμης σκέψης το απέφυγα για ευνοήτους λόγους.
Έχω οργώσει όλο το (άθλιο) οδικό δίκτυο της Κρήτης, κινούμενος σβέλτα με 5-5,5 lt/100 km και δεν με νοιάζει τίποτα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά θέλει αρκετούς συμβιβασμούς.
Δεν είναι χαζή η Toyota/Lexus που ακόμη επιμένει υβριδικά.α. εχει σημασια τι σου παραχωρησαν Αν σου ειχαν δωσει taycan, δεν νομιζω να ειχες πει οχι. Αν σου εδωσαν κανενα e2008, ναι οκ, δεν θα διαφωνησω μαζι σου οτι το θερμικο ειναι καλυτερη λυση
β. στα νησια οντως ειναι δυσκολη η κατασταση αν και στην κρητη βλεπω στο plugshare, πολλους φορτιστες και μαλιστα αρκετοι απο αυτους ειναι ταχυφορτιστες. -
Είχα τη δυνατότητα να μου παραχωρηθεί δωρεάν ηλεκτρικο αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές διακοπές και κατποπιν ωριμης σκέψης το απέφυγα για ευνοήτους λόγους.
Έχω οργώσει όλο το (άθλιο) οδικό δίκτυο της Κρήτης, κινούμενος σβέλτα με 5-5,5 lt/100 km και δεν με νοιάζει τίποτα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά θέλει αρκετούς συμβιβασμούς.
Δεν είναι χαζή η Toyota/Lexus που ακόμη επιμένει υβριδικά.θελει ακόμα συμβιβασμούς συμφωνώ σε αυτό, ειναι καλυτερη υπο προυποθέσεις ακόμα μόνο
χαζή δεν είναι σίγουρα αλλα παίζει και ένα ρόλο που είναι πολύ πίσω σε ηλεκτρικα και δεν μπορει να ανταγωνιστεί ουτε κατα το ελάχιστο ακόμα τους κινέζους και τεσλα. Αν μπορούσε θα σου έλεγα εγώ ποσο θα επεμενε στα υβριδικά ή θα εβγαζε και πολλά μοντελα ηλεκτρικα στην γκάμα της
Σιγά που δεν μπορεί η Toyota να βγάλει ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων. Έτοιμες έχει τις solid state μπαταρίες, που θα αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα που γνωρίζαμε για τα ηλεκτρικά (χρόνοι φόρτισης, αυτονομία κλπ).
Σηνειωνω οτι εδώ και δεκαετίες παράγει με επιτυχία και αξιοπιστία τα εξαιρετικα περιπλοκα υβριδικά αυτοκίνητα, με τεχνολογία που από ό,τι φαίνεται δεν μπορεί να αντιγράψει κάνεις κατασκευαστής.
Σέβομαι ότι δεν γουστάρεις την Toyota, μας το έχεις πει εξάλλου επανειλημμένως, αλλά μην την απαξιώνεις τόσο. -
ate μπαταρίες, που θα αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα που γνωρίζαμε για τα ηλεκτρικά (χρόνοι φόρτισης, αυτονομία κλπ).
Σηνειωνω οτι εδώ και δεκαετίες παράγει με επιτυχία και αξιοπιστία τα εξαιρετικα περιπλοκα υβριδικά αυτοκίνητα, με τεχνολογία που από ό,τι φαίνεται δεν μπορεί να αντιγράψει κάνεις κατασκευαστής.
Σέβομαι ότι δεν γουστάρεις την Toyota, μας το έχεις πει εξάλλου επανειλημμένως, αλλά μην την απαξιώνειςΣκατα εχει έτοιμες. Καμια Solid state δεν είναι έτοιμη. Το παλεύει να λύσει όλα τους τα προβλήματα
Καθολου δεν την απαξιώνω
Αλλα στα ηλεκτρικα είναι πισω σαρεσει δεν σαρεσει
Στα υβριδικά είναι ΗΓΕΤΗΣ ασχετως τι μαρέσει και δεν μαρεσει επίσης.
Εχω μεγαλο σεβασμό στην TOYOTA. Δεν παίζει κανένα ρόλο αμα την χωνεύω ή όχι
εξάλου ηδού η Ροδος ηδού και το πήδημα, αν έχει ας βγαλει κανα αμάξι της προκοπής ηλεκτρικο
Και το CHAOS του Πανόπουλου αμαξάρα είναι ........................ στα χαρτια
-
το ίδιο έλεγαν και οταν είχαν βγει τα πρώτα υβριδικά να θυμίσω
βενζινη και diesel γιατι αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι τα νέα υβριδικα που ποιος ξέρει τι θα είναι
και πιο πριν αλογακι, γαιδουράκι και κάρο γιατί αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι σιδερένια κουτιά με ρόδες
είναι γενικά καλή επιχηρηματολογία που δεν μπορώ να αντικρούσω
Εγώ πάντως δεν είπα ότι είναι κακό αμάξακι, πολύ καλό είναι και ειδικα τα ηλεκτρικα βολεύουν μονο αυτούς που εχουν να τα φορτίζουν, για τους υπόλοιπους τα υβριδικά είναι ακόμα καλύτερα. Και ομορφο είναι ναι, εν αντιθεση με το πιο φτωχό αδερφακι του.
Μαζι σου..εγω δεν ειμαι εναντια στα ηλεκτρικα μεχρι να αποδειχθουν καλα και να φτιαχτουν οι σωστες υποδομες..εχουμε ακομα μια 5ετια μεταβασης η μη..
-
Είχα τη δυνατότητα να μου παραχωρηθεί δωρεάν ηλεκτρικο αυτοκίνητο για τις καλοκαιρινές διακοπές και κατποπιν ωριμης σκέψης το απέφυγα για ευνοήτους λόγους.
Έχω οργώσει όλο το (άθλιο) οδικό δίκτυο της Κρήτης, κινούμενος σβέλτα με 5-5,5 lt/100 km και δεν με νοιάζει τίποτα.
Καλή η ηλεκτροκίνηση, αλλά θέλει αρκετούς συμβιβασμούς.
Δεν είναι χαζή η Toyota/Lexus που ακόμη επιμένει υβριδικά.α. εχει σημασια τι σου παραχωρησαν Αν σου ειχαν δωσει taycan, δεν νομιζω να ειχες πει οχι. Αν σου εδωσαν κανενα e2008, ναι οκ, δεν θα διαφωνησω μαζι σου οτι το θερμικο ειναι καλυτερη λυση
β. στα νησια οντως ειναι δυσκολη η κατασταση αν και στην κρητη βλεπω στο plugshare, πολλους φορτιστες και μαλιστα αρκετοι απο αυτους ειναι ταχυφορτιστες.Έχουν πωληθεί τόσα τεσλα στην Κρήτη …. Βοήθησε βέβαια και η αυξημένη επιδότηση.
Η Τογιότα επιμένει υβριδικά γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιως. Έμεινε πίσω στην αρχη γιατί τα υποτίμησε. Τώρα σπεύδει αγοράζοντας τεχνογνωσία από τη byd..
-
-
Δεν αφορίζω καμία τεχνολογια, έχω οδηγήσει πολλά ηλεκτρικά της ελληνικης αγοράς (BYD,Tesla,VW,Audi) και, αν εξαιρέσουμε το υπέρβαρο των περισσότερων εξ αυτών, καποια μου αρεσαν οδηγικά, και δεν απαξιώνω κανέναν κατασκευαστή, αλλά νομίζω ότι πρέπει να παραδεχθούμε οτι τα ηλεκτρικά στην ελληνική πραγματικότητα ταιριάζουν, προς το παρον τουλάχιστον, μόνο σε πολύ συγκεκριμένα σενάρια χρήσης και σίγουρα δεν μπορούν να επιτελέσουν τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας.
Από εκεί και πέρα, όπως τη βρίσκει ο καθένας... -
Σιγά που δεν μπορεί η Toyota να βγάλει ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων. Έτοιμες έχει τις solid state μπαταρίες, που θα αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα που γνωρίζαμε για τα ηλεκτρικά (χρόνοι φόρτισης, αυτονομία κλπ).
ελα ομως που δεν μπορει
Καιρός γαρ εγγύς...
https://www.caranddriver.com/news/a45942785/toyota-future-ev-battery-plans/ -
το ίδιο έλεγαν και οταν είχαν βγει τα πρώτα υβριδικά να θυμίσω
βενζινη και diesel γιατι αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι τα νέα υβριδικα που ποιος ξέρει τι θα είναι
και πιο πριν αλογακι, γαιδουράκι και κάρο γιατί αυτό ξέρουμε αυτό εμπιστευόμαστε οχι σιδερένια κουτιά με ρόδες
είναι γενικά καλή επιχηρηματολογία που δεν μπορώ να αντικρούσω
Εγώ πάντως δεν είπα ότι είναι κακό αμάξακι, πολύ καλό είναι και ειδικα τα ηλεκτρικα βολεύουν μονο αυτούς που εχουν να τα φορτίζουν, για τους υπόλοιπους τα υβριδικά είναι ακόμα καλύτερα. Και ομορφο είναι ναι, εν αντιθεση με το πιο φτωχό αδερφακι του.
Μαζι σου..εγω δεν ειμαι εναντια στα ηλεκτρικα μεχρι να αποδειχθουν καλα και να φτιαχτουν οι σωστες υποδομες..εχουμε ακομα μια 5ετια μεταβασης η μη..
Έχουν αποδειχθεί καλά ήδη αυτό δεν χωράει συζήτηση πολύ και όλο βελτιώνονται οι μπαταρίες, είναι σαν τα κινητά τηλέφωνα όταν πρωτοειχαν έρθει.πολυ ταχύς Ρυθμός . Στις υποδομές στην Ελλάδα συγκρινόμενοι με άλλες χώρες πάσχουμε αυτό το λέω και γω. Και το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι ο αριθμός των φορτιστών . Είναι ότι αυτοί είναι αργοί κατά κύριο λόγο. Έχουμε ελάχιστους πολύ γρήγορους, λίγους γρήγορους και παρά πολλούς αργούς ac που για ταξίδι δεν κάνουν . Εν αντίθεση άλλες χώρες έχουν πάρα πολλούς γρήγορους dc αναλογικά με το σύνολο τους
Η μετάβαση επίσης θα είναι αρκετά παραπάνω από 5 χρόνια .
-
Η Τουότα έμεινε πίσω στα ηλεκτρικά επειδή υποτίμησε την βραχυ-μεσοπρόσθεσμη εμπορική τους ανάπτυξη και επέλεξε προς το παρόν να θερίσει χρήμα με τα υβριδικά. Και αποδείχθηκε σωστή.
Άλλοι, (λέγκαση κατασκευαστές) πήγαν μπροστά στα ηλεκτρικά, ακριβώς για τον αντίθετο λόγο, υπερτίμησαν την βραχυ-μεσοπρόθεσμη εμπορική τους ανάπτυξη και έκαναν βουρ στον πατσά. Η Νισσάν, η Φορντ και η Ντάιμλερ Μπεντζ (Ζμαρτ) είναι μερικές από αυτές, και έσπασαν τα μούτρα τους γεμίζοντας ελλείματα. H Ζμαρτ από το 2020 διαθέτει αποκλειστικά μπαταριάτα ηλεκτρικά ιχ, έχει δε επεκταθεί και σε άλλες κατηγορίες με σύνθημα Never think Smart small again. Έχετε δει που έχουν κατρακυλήσει οι πωλήσεις της? -
Σιγά που δεν μπορεί η Toyota να βγάλει ηλεκτρική γκάμα αυτοκινήτων. Έτοιμες έχει τις solid state μπαταρίες, που θα αλλάξουν πλήρως τα δεδομένα που γνωρίζαμε για τα ηλεκτρικά (χρόνοι φόρτισης, αυτονομία κλπ).
ελα ομως που δεν μπορει
Καιρός γαρ εγγύς...
https://www.caranddriver.com/news/a45942785/toyota-future-ev-battery-plans/τωρα απο στιγμη σε στιγμη περιμενω να στριψουν την γωνια. Δεν κοροϊδευω εσενα, την τογιοτα κοροϊδευω, που τα "θα" της ειναι αντιστοιχα ελληνα πολιτικου. Φτιαχνει φανταστικα υβριδια, τελος, μεχρι εκει. Ποτε δεν πιστεψαν στην ηλεκτροκινηση και δεν ασχοληθηκαν με αυτην, ενω ανετα θα μπορουσαν να ειχαν διαπρεψει. Ειχαν κανει αλλωστε τη μιση δουλεια, ενω αλλοι επρεπε να ξεκινησουν απο την αρχη.
-
Το σωστό είναι ότι η Τουότα ποτέ δεν πίστεψε στο παρελθόν και μέχρι σήμερα στην ηλεκτροκίνηση και ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά με αυτή το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Δεν πίστεψε στην πρόωρη ηλεκτροκίνηση και πιστεύει ακόμη και σήμερα ότι άνετα την εν λόγω περίοδο δεν θα μπορούσε να έχει διαπρέψει.
Έκαναν λοιπόν στο ενδιάμεσο τη μισή δουλειά, ενώ άλλοι έπρεπε να ξεκινήσουν από την αρχή και επιφυλάσσονται στο μέλλον να την ολοκληρώσουν, όταν κρίνουν ότι οι συνθήκες ευνοούν κάτι τέτοιο.Δεν σημαίνει αυτό ότι θα τους βγει στο μέλλον, οι παλιότερες επιδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές. Απλά ευελπιστούν σε αυτό. Ένα είναι το σίγουρο, ότι τους έχει βγει μέχρι τώρα.
-
Ο κοσμος φοβαται ακομα τα ηλεκτρικα και εμπιστευετε πλεον τα υβριδικα που 10 χρονια πριν δεν εκανε..αντιστοιχως τα επομενα χρονια η μεταβαση θα ειναι ηπια και εκει πονταρουν στην τογιοτα..
Τα επομενα υβριδικα-plug in της toyota 1,5 και 2,0 λιτρων με τις μπαταριες της byd φημολογειτε οτι θα βγαζουν 200+ χλμ ηλεκτρικα..
-
-
Πως δεν έβαλες ένα kei car στην τσέπη γυρνώντας?
αμα μπορουσα θα το έκανα. lol
Μπορώ να κάνω μια παραγγελία;
Αν όχι το καλύτερο σίγουρα στο τοπ 3 κατευθείαν πήγες με το Honda
Το Daihatsu cuore Cabrio είχε έρθει και Ελλάδα . Και αυτό kei car είναι
-
Το σωστό είναι ότι η Τουότα ποτέ δεν πίστεψε στο παρελθόν και μέχρι σήμερα στην ηλεκτροκίνηση και ποτέ δεν ασχολήθηκε σοβαρά με αυτή το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Δεν πίστεψε στην πρόωρη ηλεκτροκίνηση και πιστεύει ακόμη και σήμερα ότι άνετα την εν λόγω περίοδο δεν θα μπορούσε να έχει διαπρέψει.
Έκαναν λοιπόν στο ενδιάμεσο τη μισή δουλειά, ενώ άλλοι έπρεπε να ξεκινήσουν από την αρχή και επιφυλάσσονται στο μέλλον να την ολοκληρώσουν, όταν κρίνουν ότι οι συνθήκες ευνοούν κάτι τέτοιο.Δεν σημαίνει αυτό ότι θα τους βγει στο μέλλον, οι παλιότερες επιδόσεις δεν εγγυώνται τις μελλοντικές. Απλά ευελπιστούν σε αυτό. Ένα είναι το σίγουρο, ότι τους έχει βγει μέχρι τώρα.
Δεν έχουν να φοβούνται πολύ όπως οι υπόλοιποι γιατί και η υβριδικοτητα έχει μέλλον ακόμα και πουλάνε αλλά και γιατί όπως λες είναι στα μισά. Αλλά στην πλήρη ηλεκτροκίνηση είναι πιο πίσω εννοείται. Απλά έχουν πολύ χρόνο ακόμα να προλάβουν. Η διαφορά με άλλους είναι ότι σε άλλους τελιωνει ο χρόνος και δεν έχουν την χρυση κότα της υβριδικοτητας να πιαστούν μέχρι να προφτάσουν
LEXUS LBX