-
4600€ κάτω
Δλδ τι περιθώρια κέρδους έχουν;
Γερμανία, συνεχίζει να κοστίζει 43000-47000 και χρεώνουν και το μεταλλικό χρώμα.
Ευκαιρία δεν το λες, αλλά με 45000€ παίρνεις full hybrid που τα έχει όλα, δερμάτινα, ηλιοροφή, ηλεκτρική πίσω πόρτα κτλ, αν είχε και 500+ χώρο αποσκευών..... -
-
Όχι βρε, 4600-4800€ είναι η μείωση, από 50000 πήγε στα 45000 το advance
-
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/340259729-honda-zr-v
https://www.car.gr/s/y380wr3s/
https://www.car.gr/s/g9w4kzmj/
.
Εν τω μεταξύ, αυτοί στα μεταχειρισμένα του Σ δεν μιλάνε με τους συναδέλφους τους στα καινούργια;
Μτχ 42500
https://www.car.gr/s/hxral3t6/Καινούριο 41900
https://www.car.gr/s/d5kytf94/ -
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Όχι βρε, 4600-4800€ είναι η μείωση, από 50000 πήγε στα 45000 το advance
Εδω άλλα λέει!!
@supergeorge said in HONDA Z-RV:
44700 —> 38900
51800 —>41900
55800 —>44900Νέες τιμές και οι αρχικές όταν ήρθε το μοντέλο.
Οτι από 55.800 πήγε 44.900. Αυτό ειναι 11.000 σχεδόν, μείωση!!
-
@fanis75 said in HONDA Z-RV:
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Όχι βρε, 4600-4800€ είναι η μείωση, από 50000 πήγε στα 45000 το advance
Εδω άλλα λέει!!
@supergeorge said in HONDA Z-RV:
44700 —> 38900
51800 —>41900
55800 —>44900Νέες τιμές και οι αρχικές όταν ήρθε το μοντέλο.
Οτι από 55.800 πήγε 44.900. Αυτό ειναι 11.000 σχεδόν, μείωση!!
Σωστά, είχε προηγηθεί μια ακόμα μείωση τον Μάϊο. Δεν πρόσεξα ότι μιλούσε για την τιμή λανσαρισματος. Εντάξει, αυτό είναι μάρκετινγκ για να δείξουν μεγαλύτερη έκπτωση.
-
@supergeorge said in HONDA Z-RV:
44700 —> 38900
51800 —>41900
55800 —>44900Νέες τιμές και οι αρχικές όταν ήρθε το μοντέλο.
Ακόμα να βρεθεί κάποιος να πει : Ηρεμήστε ρε δεν βγάζουν από τις πωλήσεις οι εισαγωγικές, στο Service στηρίζονται...
11.000€ κάτω? Ούτε μεταχειρισμενο να το έπαιρνες
-
@yem said in HONDA Z-RV:
Ακόμα να βρεθεί κάποιος να πει : Ηρεμήστε ρε δεν βγάζουν από τις πωλήσεις οι εισαγωγικές, στο Service στηρίζονται...
Οι εισαγωγικές πάντα βγάζουν από τις πωλήσεις (απλά το περιθώριο ειναι μικρότερο από ότι π.χ. το περιθώριο κέρδους στα ανταλλακτικά). Για τους εμπόρους μιλάμε, ότι έχουν ελάχιστο κέρδος. Για παράδειγμα η BMW Hellas εχει αρκετά μεγάλο περιθώριο κέρδους στα νέα αμάξια (περίπου 10% σύμφωνα με τα επίσημα οικονομικά στοιχεία), αλλά ο έμπορός της (π.χ. Σφακ) έχει αρκετά μικρότερο.
Το πρόβλημα είναι όταν εισαγωγική και έμπορος ειναι η ίδια εταιρία!
-
Καλα μιλατε για τον Σ που ειχε κανει αποκλειστικο deal με Honda εδω και 60+ χρονια ξεκινωντας απο μοτο και επεκταθηκε στα αυτοκινητα.
Ειχε κανονισει για μονοπωλιο απο τοτε μεχρι και μετα τον θανατο του...κανει κοινως οτι θελει. -
@chrisk6 said in HONDA Z-RV:
Καλα μιλατε για τον Σ που ειχε κανει αποκλειστικο deal με Honda εδω και 60+ χρονια ξεκινωντας απο μοτο και επεκταθηκε στα αυτοκινητα.
Και μηχανές θαλάσσης, μην το ξεχνάς!
-
Βγάζει τώρα κέρδος στα 44κ?
Ναι βγάζει.
Βγάζει ενώ το έχει ρίξει 11κ
Ναι βγάζειΤι σκατα, για 40% κέρδος πάνε?
-
@yem said in HONDA Z-RV:
Βγάζει τώρα κέρδος στα 44κ?
Ναι βγάζει.
Βγάζει ενώ το έχει ρίξει 11κ
Ναι βγάζειΤι σκατα, για 40% κέρδος πάνε?
Σωστός συλλογισμός, αλλά ξεχνάς 2 παραμέτρους: εμπορική συμφωνία & εργοστασιακή τιμή.
- Μπορεί να έκανε καλύτερη συμφωνία με το εργοστάσιο, για χαμηλότερη τιμή εφόσον είδαν ότι δεν πουλάει ούτε 1.
- Μπορεί να μείωσε το εργοστάσιο την τιμή, άσχετα από τον Σ.
Φυσικά μπορεί να μην ισχύει και τίποτα από τα παραπάνω και απλά να είναι όλο κέρδος. Αλλά το θεωρώ απίθανο.
-
@fanis75 said in HONDA Z-RV:
@yem said in HONDA Z-RV:
Βγάζει τώρα κέρδος στα 44κ?
Ναι βγάζει.
Βγάζει ενώ το έχει ρίξει 11κ
Ναι βγάζειΤι σκατα, για 40% κέρδος πάνε?
Σωστός συλλογισμός, αλλά ξεχνάς 2 παραμέτρους: εμπορική συμφωνία & εργοστασιακή τιμή.
- Μπορεί να έκανε καλύτερη συμφωνία με το εργοστάσιο, για χαμηλότερη τιμή εφόσον είδαν ότι δεν πουλάει ούτε 1.
- Μπορεί να μείωσε το εργοστάσιο την τιμή, άσχετα από τον Σ.
Φυσικά μπορεί να μην ισχύει και τίποτα από τα παραπάνω και απλά να είναι όλο κέρδος. Αλλά το θεωρώ απίθανο.
Επειδή βλέπω στη Γερμανία σταθερή την τιμή, μάλλον μειώνει την τιμή για να πουλήσει τα συμφωνηθέντα κομμάτια μέχρι τέλος του έτους. Στα 39000, δεν είναι ευκαιρία, αλλά πλησιάζει το δίλιτρο cc, που σίγουρα υπολείπεται σε απτή ποιότητα, ενώ έχει και μεγαλύτερο χώρο στο πίσω κάθισμα. Πρόβλημα παραμένει ο μικρός χώρος αποσκευών (400). Αν και κανονικά πρέπει να συγκριθεί με το rav4, γιατί νομίζω ότι είναι κατηγορία D-suv
-
@yem said in HONDA Z-RV:
@supergeorge said in HONDA Z-RV:
44700 —> 38900
51800 —>41900
55800 —>44900Νέες τιμές και οι αρχικές όταν ήρθε το μοντέλο.
Ακόμα να βρεθεί κάποιος να πει : Ηρεμήστε ρε δεν βγάζουν από τις πωλήσεις οι εισαγωγικές, στο Service στηρίζονται...
11.000€ κάτω? Ούτε μεταχειρισμενο να το έπαιρνες
Για να στηριχθεις το σερβις ομως πρεπει να πουλας αμαξια νεα. Και ο Σ οποτε πουλα σιβικ, hrv, zrv ,crv μετά κάνει πάρτυ ο ομιλος!!!
τωρα που ανοιξα την σελιδα βλεπω το σιβικ απο 40 που το ειχε οταν κυκλοφορησε τωρα το εχει ριξει στα 35!! σκεφτειτε τους λιγους κατοχους που βιαστηκαν να το παρουν με 40 και μετα από ενα χρονο βλεπουν 5 χιλιαρικα κατω !!!...
το σιβικ που καποτε πουλουσε σαν ζεστο ψωμακι ... -
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
@fanis75 said in HONDA Z-RV:
@yem said in HONDA Z-RV:
Βγάζει τώρα κέρδος στα 44κ?
Ναι βγάζει.
Βγάζει ενώ το έχει ρίξει 11κ
Ναι βγάζειΤι σκατα, για 40% κέρδος πάνε?
Σωστός συλλογισμός, αλλά ξεχνάς 2 παραμέτρους: εμπορική συμφωνία & εργοστασιακή τιμή.
- Μπορεί να έκανε καλύτερη συμφωνία με το εργοστάσιο, για χαμηλότερη τιμή εφόσον είδαν ότι δεν πουλάει ούτε 1.
- Μπορεί να μείωσε το εργοστάσιο την τιμή, άσχετα από τον Σ.
Φυσικά μπορεί να μην ισχύει και τίποτα από τα παραπάνω και απλά να είναι όλο κέρδος. Αλλά το θεωρώ απίθανο.
Επειδή βλέπω στη Γερμανία σταθερή την τιμή, μάλλον μειώνει την τιμή για να πουλήσει τα συμφωνηθέντα κομμάτια μέχρι τέλος του έτους. Στα 39000, δεν είναι ευκαιρία, αλλά πλησιάζει το δίλιτρο cc, που σίγουρα υπολείπεται σε απτή ποιότητα, ενώ έχει και μεγαλύτερο χώρο στο πίσω κάθισμα. Πρόβλημα παραμένει ο μικρός χώρος αποσκευών (400). Αν και κανονικά πρέπει να συγκριθεί με το rav4, γιατί νομίζω ότι είναι κατηγορία D-suv
ειναι σιγουρο το 400λτ χωρος αποσκευων? μιλαμε για αμαξι 4.57μ μήκος!! θελει προσπάθεια για να το ριξεις στα 400λτ!!! 390lt βλεπω στις προδιαγραφες!!!
-
Για πολλα χρονια ο Παπρας που αγοραζε απ τον Σαρακακη πουλουσε πιο φθηνα απ τον Σαρακακη..μιλαμε για οτι χειροτερο εχει υπαρξει στην Ελλαδα σε εισαγωγεα μακραν του δευτερου..μια μαρκα που την εστειλε στα ταρταρα ενω θα μπορουσε να πουλαει σαν τογιοτα καθως εχει φανατικο κοινο..τα λεω σαν χοντακιας και κατοχος 4 αυτοκινητων της μαρκας civic eg vti, s2000,civic type-r ep3 και civic ep2 sport
-
@tkin73 said in HONDA Z-RV:
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
@fanis75 said in HONDA Z-RV:
@yem said in HONDA Z-RV:
Βγάζει τώρα κέρδος στα 44κ?
Ναι βγάζει.
Βγάζει ενώ το έχει ρίξει 11κ
Ναι βγάζειΤι σκατα, για 40% κέρδος πάνε?
Σωστός συλλογισμός, αλλά ξεχνάς 2 παραμέτρους: εμπορική συμφωνία & εργοστασιακή τιμή.
- Μπορεί να έκανε καλύτερη συμφωνία με το εργοστάσιο, για χαμηλότερη τιμή εφόσον είδαν ότι δεν πουλάει ούτε 1.
- Μπορεί να μείωσε το εργοστάσιο την τιμή, άσχετα από τον Σ.
Φυσικά μπορεί να μην ισχύει και τίποτα από τα παραπάνω και απλά να είναι όλο κέρδος. Αλλά το θεωρώ απίθανο.
Επειδή βλέπω στη Γερμανία σταθερή την τιμή, μάλλον μειώνει την τιμή για να πουλήσει τα συμφωνηθέντα κομμάτια μέχρι τέλος του έτους. Στα 39000, δεν είναι ευκαιρία, αλλά πλησιάζει το δίλιτρο cc, που σίγουρα υπολείπεται σε απτή ποιότητα, ενώ έχει και μεγαλύτερο χώρο στο πίσω κάθισμα. Πρόβλημα παραμένει ο μικρός χώρος αποσκευών (400). Αν και κανονικά πρέπει να συγκριθεί με το rav4, γιατί νομίζω ότι είναι κατηγορία D-suv
ειναι σιγουρο το 400λτ χωρος αποσκευων? μιλαμε για αμαξι 4.57μ μήκος!! θελει προσπάθεια για να το ριξεις στα 400λτ!!! 390lt βλεπω στις προδιαγραφες!!!
Έτσι γράφει, αν και στο μάτι φαίνεται ευρύχωρος και πρακτικός. Ίσως να είναι πολύ αυστηροί στη honda κατά την μέτρηση. Επίσης, άλλες δυνατότητες έχουν τα 400 λίτρα σε ένα b-suv με μήκος 4,20 κι άλλες σε ένα αμάξι 4,60. πχ, έχει μεγαλύτερο μήκος, ίσως κοντά στο μέτρο, ενώ στα b είναι κάτω από 80cm όλα και κερδίζουν τα λίτρα από το βάθος. Επίσης, αν βγάλεις το διαχωριστικό και φορτώσεις μέχρι πάνω χωράει πολλά περισσότερα.
-
@tolisk20 said in HONDA Z-RV:
Για πολλα χρονια ο Παπρας που αγοραζε απ τον Σαρακακη πουλουσε πιο φθηνα απ τον Σαρακακη..μιλαμε για οτι χειροτερο εχει υπαρξει στην Ελλαδα σε εισαγωγεα μακραν του δευτερου..μια μαρκα που την εστειλε στα ταρταρα ενω θα μπορουσε να πουλαει σαν τογιοτα καθως εχει φανατικο κοινο..τα λεω σαν χοντακιας και κατοχος 4 αυτοκινητων της μαρκας civic eg vti, s2000,civic type-r ep3 και civic ep2 sport
Εντάξει σίγουρα φταίει και ο Σ, αλλά τελευταία δεν πουλάνε γενικά στην Ευρώπη (και η mitsubishi), ενώ παγκοσμίως η honda είναι πρώτη πεντάδα νομίζω.
-
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
@tolisk20 said in HONDA Z-RV:
Για πολλα χρονια ο Παπρας που αγοραζε απ τον Σαρακακη πουλουσε πιο φθηνα απ τον Σαρακακη..μιλαμε για οτι χειροτερο εχει υπαρξει στην Ελλαδα σε εισαγωγεα μακραν του δευτερου..μια μαρκα που την εστειλε στα ταρταρα ενω θα μπορουσε να πουλαει σαν τογιοτα καθως εχει φανατικο κοινο..τα λεω σαν χοντακιας και κατοχος 4 αυτοκινητων της μαρκας civic eg vti, s2000,civic type-r ep3 και civic ep2 sport
Εντάξει σίγουρα φταίει και ο Σ, αλλά τελευταία δεν πουλάνε γενικά στην Ευρώπη (και η mitsubishi), ενώ παγκοσμίως η honda είναι πρώτη πεντάδα νομίζω.
ισχυει για την χοντα για καποιο λογο δεν ειναι προτεραιότητα η ευρωπη, η αδυναμια της ειναι η ΗΠΑ , αν δειτε τις πωλήσεις της χοντα τα τελευταια χρονια ευρωπη εχουν πιασει πατο ..
-
@a-d-p said in HONDA Z-RV:
Εντάξει σίγουρα φταίει και ο Σ, αλλά τελευταία δεν πουλάνε γενικά στην Ευρώπη (και η mitsubishi), ενώ παγκοσμίως η honda είναι πρώτη πεντάδα νομίζω.
7η θέση στην παγκόσμια κατάταξη, και κάπου στο τέλος στην Ελλάδα!!
https://www.factorywarrantylist.com/car-sales-by-manufacturer.html
HONDA Z-RV