-
Κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν κάνουν την δουλειά τους καλά ή και καθόλου. Τροχαία και δικαστικοί όταν φτάνει σε δίκη το πράμα. Ο οδηγός της νταλίκας είχε ξαναπροκαλέσει ατύχημα με νεκρό. Τοτε λοιπόν δεν του είπε κανείς ότι τέρμα και δεν ξαναοδηγάς ποτέ. Για κάποιο λόγο σ αυτη τη χώρα στους βλαμμένους δίνουμε όσες ευκαιριές θέλουν. Στους αθώους καμία.
Οι μισοί "επαγγελματίες" δεν θα πρεπε να οδηγάνε ούτε πατίνι. Αλλά αντ αυτού είναι κινούμενοι χάροι.
-
Το συγκεκριμένο κομμάτι το πέρασα 4 φορές πρόσφατα με τελευταία μια ημέρα πριν το πολυνεκρο ατύχημα...έχουν βελτιώσει τα στηθαια την άσφαλτο και την σήμανση σε σχέση με ότι ήταν παλαιότερα...όχι ότι έγινε εξαιρετικά ασφαλές πια αλλά κάτι έχει αλλάξει...
Επίσης έχουν τοποθετηθεί σε 3 σημεία μέσα σε αυτά και η συγκεκριμένη στροφή αυτά τα ραντάρ που σε ενημερώνουν για την ταχύτητα που κινείσαι...μόνο και μόνο αυτά πρέπει λίγο να σε κάνουν να σκεφτείς μήπως πρέπει να κόψεις και να περάσεις με την προτεινόμενη ταχύτητα από εκεί (50 χλμ. νομίζω). -
@williamg said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι δεν κάνουν την δουλειά τους καλά ή και καθόλου. Τροχαία και δικαστικοί όταν φτάνει σε δίκη το πράμα. Ο οδηγός της νταλίκας είχε ξαναπροκαλέσει ατύχημα με νεκρό. Τοτε λοιπόν δεν του είπε κανείς ότι τέρμα και δεν ξαναοδηγάς ποτέ. Για κάποιο λόγο σ αυτη τη χώρα στους βλαμμένους δίνουμε όσες ευκαιριές θέλουν. Στους αθώους καμία.
Οι μισοί "επαγγελματίες" δεν θα πρεπε να οδηγάνε ούτε πατίνι. Αλλά αντ αυτού είναι κινούμενοι χάροι.
Συμφωνώ απόλυτα, δυστυχώς οι περισσότεροι επαγγελματίες χαρακτηρίζονται από χαμηλότατο επίπεδο. Όταν έχεις μάθει μια ζωή να είσαι χύμα και ανεύθυνος, από τα σχολικά σου χρόνια, δε πρόκειται να αλλάξεις μεγαλώνοντας. Και δυστυχώς σε κάποιους από αυτούς εμπιστευομαστε τις ζωές μας μπαίνοντας στο λεωφορείο τους ή στο ταξί τους.
-
@antoniokon said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Δύο "εκκλησάκια" ύπαρχο στη συγκέντρωση στροφή, όχι ένα...
Απλά το επισημαίνω επειδή είχες γράψει ωραίο ποστ αναφερόμενος σε ασυνταξία...
υπάρχουν...
συγκεκριμένη...
Υποθέτω αυτά ήθελες να γράψεις
ΞΕΦΤΙΛΙΣΤΗΚΑ!
(πολυεστιακά γυαλιά ΑΜΕΣΑ) -
Κάποτε υπήρχε διάταξη που υποχρέωνε τα φορτηγά, όταν από πίσω τους υπήρχε κονβόι οχημάτων, να σταθούν δεξιά σε επιτρεπόμενη θέση, ώστε να τους προσπεράσουν.
Δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα η διάταξη, πάντως δεν τηρείται.
Βλέπουμε μάλιστα να υπάρχουν περιπτώσεις σε εθνικές και επαρχιακές οδούς που είναι 1+1 λωρίδες, να υπάρχουν δύο νταλίκες η μία πίσω από την άλλη και να ακολουθούν 20-25 ΙΧ από πίσω τους, πράγμα που φέρνει εκνευρισμό και επικίνδυνα προσπεράσματα.Μία φορά βγαίνοντας στην Εθνική από την Αττική οδό, ήταν μπροστά μου φορτηγό που με χρήση σειρήνας, υποχρέωσε όλα τα φορτηγά που ήταν στην μεσαία να πάνε στην δεξιά.
Γενικά πάντως θα πρέπει να οριστεί ότι το να βρεθεί νταλίκα σε αυτοκινητόδρομο με 3 λωρίδες, ακόμα και να βεβαιωθεί από κάμερα κυκλοφορίας, θα σημαίνει οριστική αφαίρεση της άδειας οδήγησης του οδηγού της νταλίκας.
Στην αριστερή λωρίδα σε καμία περίπτωση, δεν πρέπει να επιτρέπεται μεγάλο όχημα, είτε νταλίκα, είτε λεωφορείο.
-
Σε 3 λωρίδες και τούνελ απαγορεύεται να βρίσκεται νταλίκα,φορτηγό στην αριστερή λωρίδα.
Σε 2 λωρίδες επιτρέπεται να κάνει προσπέραση από αριστερά.
Σε επικίνδυνα σημεία μόνο ένα πράγμα μπορεί να κάνει κάποιον να κόψει, το μπλέ φως που έχουν οι φάροι της αστυνομίας. Όπου υπάρχει αυτό (συνήθως το βάζουν σε έργα που κλείνουν λωρίδες και κάνουν S όλοι μα όλοι κόβουν σα να έβλεπαν περιπολικό -
Η συμπεριφορά των φορτηγατζήδων, πάντως, δεν έχει καμία σχέση με αυτή παλαιότερων (πολλών...) ετών.
Όπως και των ΙΧδων.
Πηγαίναμε Αρκίτσα στα 80's και αν τολμούσαμε προσπέραση σε ΙΧ (μετά από συνεχές κορνάρισμα) ανέβαινε η κ@ριόλα σύζυγος του οδηγού, γονατιστή στο κάθισμα και έβριζε!
Μην πείτε πως δεν το έχετε ζήσει. -
@bassstarlet said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Η συμπεριφορά των φορτηγατζήδων, πάντως, δεν έχει καμία σχέση με αυτή παλαιότερων (πολλών...) ετών.
Όπως και των ΙΧδων.
Πηγαίναμε Αρκίτσα στα 80's και αν τολμούσαμε προσπέραση σε ΙΧ (μετά από συνεχές κορνάρισμα) ανέβαινε η κ@ριόλα σύζυγος του οδηγού, γονατιστή στο κάθισμα και έβριζε!
Μην πείτε πως δεν το έχετε ζήσει.Διακοπες στην Αιδηψω ; ζεστες αναβαθες θαλασσες και νεανικο φλερτακι με την κωνσταντοπουλου ;
-
..και σινεμά με 50 δραχμές, τότενες.
-
Κι άλλος επαγγελματίας με λιωμένα λάστιχα που θα καμώνεται ότι "κάτι του έκλεισε τον δρόμο και δεν πρόλαβε να αντιδράσει"
https://www.newsit.gr/ellada/toumpare-vytioforo-stin-athinon-lamias-sto-ypsos-tis-ylikis-kleista-kai-ta-dyo-reymata-stin-ethniki-odo/4145064/ -
Μπορούμε να μάθουμε ποιός εγκρίνει τις γαμωπροδιαγραφές, για τις μπάρες/τσιμέντα, στη μέση του δρόμου;
Μην πεταχτεί κανάς εξυπνάκιας με απάντηση τύπου βλαχοθείου θαμώνα καφενείου «και τι να σου κάνει η μπάρα ρε, άμα ο άλλος τρέχει σαν τρελός» γιατί θα χεστούμε άγρια. -
Σχόλιο 1:
- Μουδανιά - Κασσάνδρα. Δύο (στο μεγαλύτερο μέρος) στενές λωρίδες, μονή μπαριέρα ή τοιχοίο στη μέση, γενικά ευθείες με λίγες ανοιχτές στροφές, χωρίς βοηθητική. ΟΡΙΟ 100.
- Περιφερειακός Βέροιας. Δύο στενές λωρίδες, μονή μπαριέρα ή τοιχοίο στη μέση, συνεχείς στροφές, χωρίς βοηθητική. ΟΡΙΟ 120.
- Λάρισα - Τρίκαλα. Δύο φαρδιές λωρίδες, διπλή (συνήθως) μπαριερα στη μέση, νοηθητική λωρίδα. Ευθείς ή στροφές με γενικά πολύ καλή ορατότητα. ΟΡΙΟ 90.
-
Σχόλιο 2:
Σήμερα κομβόι στη Χαλκιδική προς Σιθωνία με περίοιυ 70-80km/h. Δύο αυτοκίνητα πίσω βλέπω έναν που προσπαθεί απεγνωσμένα να προσπεράσει. Αφήνω το γκάζι να μεγαλώσει το κενό από τον μπροστινό για να μπορέσει να περάσει στην ευθεία. Όντως το ψαθώνει, κάνει διπλό προπέρασμα στην ευθεία. Μπαίνει μπροστά μου. Και μετά φεύγει να περάσει και τον μπροστινό από αριστερά πάνω σε δεξιά στροφή χωρίς ορατότητα για τέτοιες ταχύτητες. Ο απέναντι αναγκάστηκε να βγει έξω από τον δρόμο, κι ευτυχώς ήταν σε σημείο που υπήρχε μια είσοδος εργοστασίου και μπόρεσε να κάνει τον ελιγμό με ασφάλεια.Ειλικρινά, αν είχα προλάβει να δω τον αριθμό κυκλοφορίες (ή είχα την κόρη μαζί που έχει φωτογραφική μνήμη) θα είχα καλέσει την τροχαία.
-
Συνεχίζουν να μας καταπλήσσουν οι επαγγελματίες οδηγοί με την υπευθυνότητα, την ενσυναίσθηση και τη ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ τους:
-
@eltonjohn said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
Συνεχίζουν να μας καταπλήσσουν οι επαγγελματίες οδηγοί με την υπευθυνότητα, την ενσυναίσθηση και τη ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ τους:
Με slicks λογικά
-
να ρωτησω ποσο νομιμες ειναι οι αναγομώσεις (αν λεγεται ετσι) στα ελαστικα των φορτηγών ?
γιατι δεν ειναι λιγες φορες που βλεπουμε στο δρομο ολοκληρη αναγομωση να εχει φυγει και να την βλεπουμε σαν σκασμενο λαστοιχο που εχει διαλυθει
-
Άλλη μια περίπτωση ΣΚΑΣΜΕΝΟΥ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ σε φορτηγό:
https://www.newsit.gr/topikes-eidhseis/xalkida-eskase-to-lastixo-eipe-o-odigos-tou-fortigou-pou-sygkroustike-me-treno-stin-aylida/4145992/ -
Δηλαδή του σκάσε το λάστιχο και σταμάτησε σε σημείο που περνάει τρένο;
-
Η κατασταση στους δρομους εχει ξεφυγει. Το φορτηγο επεσε πανω στο τραινο και μια μηχανη πηρε φωτια και εκαψε μερος της εξοδου ΕΟ Αθηνων Λαμιας με Ποσειδωνος. Τρεχανε οι φωτιες απο πανω στη γεφυρα μεχρι κατω στο δεντρα. Ελεος !!!
-
@k-m said in ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#:
να ρωτησω ποσο νομιμες ειναι οι αναγομώσεις (αν λεγεται ετσι) στα ελαστικα των φορτηγών ?
γιατι δεν ειναι λιγες φορες που βλεπουμε στο δρομο ολοκληρη αναγομωση να εχει φυγει και να την βλεπουμε σαν σκασμενο λαστοιχο που εχει διαλυθει
Το έψαξα χθες βράδυ και πρέπει να είναι νόμιμες. Το θέμα είναι ποιος κάνει την αναγόμωση. Δεν είναι φυσιολογικό να φεύγει όταν κινείται το όχημα.
Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να επιτρέπεται μόνο σε όσα δεν αναπτύσσουν μεγάλη ταχύτητα.
Κι αν χρησιμοποιούν τέτοια ελαστικά τα φορτηγά θα έπρεπε να υπάρχει κάποιος περιορισμός ταχύτητας γι αυτά. Είναι 100% σίγουρο ότι αυτά τα ελαστικά δε θα έχουν το κράτημα των εργοστασιακών.
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ #3#