Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    FIAT PANDA 2024
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. FIAT PANDA 2024
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 11
    • 12
    • 4 / 12
    Μελλοντικά Μοντέλα
    31
    237
    17878
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • antonakis
      antonakis last edited by

      Νομίζω ότι είχε αναφερθεί ότι η τετρακίνηση θα δωθεί μόνο στο avenger.

      Moments before detonation...

      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • cirus
        cirus @dettol last edited by cirus

        @dettol said in FIAT PANDA 2024:

        Το φοβερο ειναι πως η stellantis ειναι η μοναδικη "ευρωπαικη" (διοτι δεν ξερω ως τι λογιζεται) εταιρεια που φαινεται να δοκιμαζει πραγματακια στην ηλεκτροκινηση. Οι γερμανοι εχουν ριξει λευκη πετσετα. Οι ιαπωνες δεν ασχολουνται καν.
        Θα ηταν τοσο δυσκολο να εβαζαν λιιιιγο δυνατοτερα μοτερ σε αυτα τα αυτοκινητα;

        με τα 94 αλογα που έχω στο yudo είμαι υπερευχαριστημενος. Εχει πολύ δυναμη και τραβάει αρκετα. Δεν χρειάζεται περισσότερο. Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.

        Cirus the virus

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          civil357 last edited by

          Χαζομάρα αν δε δώσουν τετρακίνηση, θα είναι η πρώτη γενιά χωρίς μετά από πολλά χρόνια.

          Από την άλλη αν του βάλουν και τετρακίνηση, η τιμή λογικά θα σκαρφαλώσει αρκετά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            teo-mak last edited by

            Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
            😆
            👅

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • D
              dettol @cirus last edited by

              @cirus said in FIAT PANDA 2024:

              Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.

              δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες οτι θα αδειαζε πιο γρηγορα. Εχω την εντυπωση (με κινδυνο να κανω λαθος) πως τα ηλεκτρικα μοτερ καταναλωνουν οση ενεργεια ζητησεις (με το πενταλ). Επομενως αν ειχαμε πχ 200 ιππους στο panda και το οδηγουσαμε "συνετα" δεν θα καταναλωνε περισσοτερο απο οτι καταναλωνει τωρα.

              Στο δευτερο σκελος, ειμαι τελειως της αντιθετης αποψης. Φορτιζω σπιτι, φορτιζω σχεδον τσαμπα, ας ειχε και αυτονομια 100 χλμ, δεν με ενδιαφερει καθολου.

              cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • cirus
                cirus @dettol last edited by cirus

                @dettol said in FIAT PANDA 2024:

                @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.

                δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες οτι θα αδειαζε πιο γρηγορα. Εχω την εντυπωση (με κινδυνο να κανω λαθος) πως τα ηλεκτρικα μοτερ καταναλωνουν οση ενεργεια ζητησεις (με το πενταλ). Επομενως αν ειχαμε πχ 200 ιππους στο panda και το οδηγουσαμε "συνετα" δεν θα καταναλωνε περισσοτερο απο οτι καταναλωνει τωρα.

                Στο δευτερο σκελος, ειμαι τελειως της αντιθετης αποψης. Φορτιζω σπιτι, φορτιζω σχεδον τσαμπα, ας ειχε και αυτονομια 100 χλμ, δεν με ενδιαφερει καθολου.

                οκ εχεις ενα δικιο αν και αν έχεις αλογα τα χρησιμοποιείς.

                Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο

                στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία

                και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν

                στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)

                τα παραπάνω είναι απλά παραδείγματα

                Cirus the virus

                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • cirus
                  cirus @teo-mak last edited by

                  @teo-mak said in FIAT PANDA 2024:

                  Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
                  😆
                  👅

                  μονο YUDO

                  φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω 🤣 🤣

                  Cirus the virus

                  T 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • T
                    teo-mak @cirus last edited by

                    @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                    @teo-mak said in FIAT PANDA 2024:

                    Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
                    😆
                    👅

                    μονο YUDO

                    φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω 🤣 🤣

                    Κάνουν κόντρες τα κεσεδάκια ;
                    😆
                    💋

                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • D
                      dettol @cirus last edited by

                      @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                      Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο

                      σε αυτο εχεις δικιο. Ουτε εγω ξερω. Απο την αλλη ομως το μικρο βολβακι εχει 270 ιππους χωρις να εχει ξεφυγει το κοστος.

                      στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία

                      τα αυτοκινητα αυτα τα θεωρω "πολης", ουτε κατα διαννοια δεν θα σκεφτομουν να κανω ταξιδι μαζι τους. Οριακα μεχρι σαρωνιδα και πισω. Ουτε καν κορινθο.

                      και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν

                      στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)

                      Σε αυτο εχεις οντως δικιο. Σταματησα παντως να σκεφτομαι την μεταπωλητικη αξια. Με νοιαζουν μονο τα χρηματα που δινω εκεινη τη στιγμη. Αν καποια στιγμη το πουλησω, θεωρω "bonus" τα χρηματα που θα εισπραξω.

                      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • cirus
                        cirus @dettol last edited by

                        @dettol said in FIAT PANDA 2024:

                        @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                        Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο

                        σε αυτο εχεις δικιο. Ουτε εγω ξερω. Απο την αλλη ομως το μικρο βολβακι εχει 270 ιππους χωρις να εχει ξεφυγει το κοστος.

                        στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία

                        τα αυτοκινητα αυτα τα θεωρω "πολης", ουτε κατα διαννοια δεν θα σκεφτομουν να κανω ταξιδι μαζι τους. Οριακα μεχρι σαρωνιδα και πισω. Ουτε καν κορινθο.

                        και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν

                        στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)

                        Σε αυτο εχεις οντως δικιο. Σταματησα παντως να σκεφτομαι την μεταπωλητικη αξια. Με νοιαζουν μονο τα χρηματα που δινω εκεινη τη στιγμη. Αν καποια στιγμη το πουλησω, θεωρω "bonus" τα χρηματα που θα εισπραξω.

                        Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)

                        καλα ουτε δινω μεγάλη σημασια στο να έχει μεταπωλητική αξια σπουδαία αλλα οταν μιλαμε για οχημα με κάτω από 100χλμ αυτονομίας απλά δεν πουλιέται καθόλου οχι απλά χανεις χρηματα και από αυτη την αποψη το λέω!!!!!!

                        Cirus the virus

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @teo-mak last edited by

                          @teo-mak said in FIAT PANDA 2024:

                          @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                          @teo-mak said in FIAT PANDA 2024:

                          Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
                          😆
                          👅

                          μονο YUDO

                          φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω 🤣 🤣

                          Κάνουν κόντρες τα κεσεδάκια ;
                          😆
                          💋

                          psyko killer καις κεσε !!!!

                          Cirus the virus

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • D
                            dettol @cirus last edited by

                            @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                            Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)

                            Μην μου κανεις τον wantone 😄 , το volvo ηταν απλα παραδειγμα, διοτι για volvo η τιμη του ειναι πολυ χαμηλη.

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • cirus
                              cirus @dettol last edited by

                              @dettol said in FIAT PANDA 2024:

                              @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                              Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)

                              Μην μου κανεις τον wantone 😄 , το volvo ηταν απλα παραδειγμα, διοτι για volvo η τιμη του ειναι πολυ χαμηλη.

                              το πιο vfm είναι το BYD atto3 εκεί που είναι το volvo. Παρολα αυτά είναι μια κατηγορία πάνω από αυτή που αναφέρθηκα εγώ.

                              εγω μιλάω για τα πολύ φτηνα αμαξάκια που θα είναι στα 20Κ οταν λέω για 90-100 αλογα.

                              πιο πανω δεν είμαι αντίθετος σε αυτό που λες οποτε τι να προσθέσω

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Εξαιρετικό.

                                Άνετα μπορεί να παίξει τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας. Ιδιαιτερα με τις μπάρες οροφής φορτώνει εύκολα και εξωτερική μπαγκαζιέρα και αποκτά 600-700 λίτρα χώρου αποσκευών σε κάποιο ταξίδι.

                                Η σχεδίαση για εμένα ξεκαθαρα παίρνει το πρώτο βραβείο. Το εσωτερικό του είναι ένας ύμνος στην δεκαετία των 80s. Κάθε μικρή λεπτομέρεια, από το διαφανες πλαστικό που θυμίζει τα γυαλιά ηλίου εκείνης της εποχής, μέχρι το τιμόνι, και τα γεωμετρικά σχήματα που θυμίζουν την εκδοχή του μοντέρνου εκείνης της δεκαετίας.

                                Σχεδιαστικά, χωροταξικά αγγίζει την τελειότητα.

                                Πάμε στα μηχανικά....ποσο καλο είναι αυτό το υβριδικο σύστημα με το αυτόματο κιβώτιο και τον κινητήρα PureTech; Λύθηκαν τα προβλήματα του;;;

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  alt text

                                  alt text

                                  https://www.automobile-magazine.fr/nouveautes/article/43763-nouvelle-fiat-panda-2024-toutes-les-infos-photos-et-les-premiers-prix-sur-la-concurrente-de-la-citroen-c3

                                  Για 4 μέτρα (3,99μ) με τέτοιο πορτμπαγκάζ και τέτοιους χώρους το λες και κορυφή.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by fanis75

                                    Πιο όμορφο δειχνει από το Σε Τριο....μπροστά! Πίσω δεν βλέπεται.
                                    Αναμένουμε να τα δούμε από κοντά!

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Τα γράμματα στις πλαϊνές πόρτες θα είναι η χαρά του φανοποιού σε επισκευή.

                                      Moments before detonation...

                                      georgekn A 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                                      • cirus
                                        cirus @fanis75 last edited by

                                        @fanis75 said in FIAT PANDA 2024:

                                        Πιο όμορφο δειχνει από το Σε Τριο. Αναμένουμε να τα δούμε από κοντά!

                                        ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ θα πρόσθετα και μεσα και έξω

                                        βασικά γενικα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ φαίνεται

                                        απλά θελω να δω τις τιμές, μονο αυτό.

                                        Μπραβο Stelantis για ενα αμαξακι μουρλια, να τα λέμε και αυτα (εκτός από τον μέτοχο). Οχι μονο να λεμε τα αρνητικα

                                        Cirus the virus

                                        fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dettol @lap last edited by

                                          @lap said in FIAT PANDA 2024:

                                          alt text

                                          alt text

                                          https://www.automobile-magazine.fr/nouveautes/article/43763-nouvelle-fiat-panda-2024-toutes-les-infos-photos-et-les-premiers-prix-sur-la-concurrente-de-la-citroen-c3

                                          Για 4 μέτρα (3,99μ) με τέτοιο πορτμπαγκάζ και τέτοιους χώρους το λες και κορυφή.

                                          Ο κυριουλης τι υψος εχει; μου ειναι παντελως αχρηστες τετοιες φωτο/βιντεο (δεν ειναι μομφη προς εσενα, γενικη διαπιστωση ειναι) οταν δεν γνωριζουμε τις διαστασεις του ατομου.

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @cirus last edited by

                                            @cirus said in FIAT PANDA 2024:

                                            Μπραβο Stelantis για ενα αμαξακι μουρλια, να τα λέμε και αυτα (εκτός από τον μέτοχο). Οχι μονο να λεμε τα αρνητικα

                                            Μα μόνο αρνητικά έχει η Στελάντις, για τους μη μετόχους!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 4 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr