-
Νομίζω ότι είχε αναφερθεί ότι η τετρακίνηση θα δωθεί μόνο στο avenger.
-
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
Το φοβερο ειναι πως η stellantis ειναι η μοναδικη "ευρωπαικη" (διοτι δεν ξερω ως τι λογιζεται) εταιρεια που φαινεται να δοκιμαζει πραγματακια στην ηλεκτροκινηση. Οι γερμανοι εχουν ριξει λευκη πετσετα. Οι ιαπωνες δεν ασχολουνται καν.
Θα ηταν τοσο δυσκολο να εβαζαν λιιιιγο δυνατοτερα μοτερ σε αυτα τα αυτοκινητα;με τα 94 αλογα που έχω στο yudo είμαι υπερευχαριστημενος. Εχει πολύ δυναμη και τραβάει αρκετα. Δεν χρειάζεται περισσότερο. Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.
-
Χαζομάρα αν δε δώσουν τετρακίνηση, θα είναι η πρώτη γενιά χωρίς μετά από πολλά χρόνια.
Από την άλλη αν του βάλουν και τετρακίνηση, η τιμή λογικά θα σκαρφαλώσει αρκετά.
-
Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
-
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.
δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες οτι θα αδειαζε πιο γρηγορα. Εχω την εντυπωση (με κινδυνο να κανω λαθος) πως τα ηλεκτρικα μοτερ καταναλωνουν οση ενεργεια ζητησεις (με το πενταλ). Επομενως αν ειχαμε πχ 200 ιππους στο panda και το οδηγουσαμε "συνετα" δεν θα καταναλωνε περισσοτερο απο οτι καταναλωνει τωρα.
Στο δευτερο σκελος, ειμαι τελειως της αντιθετης αποψης. Φορτιζω σπιτι, φορτιζω σχεδον τσαμπα, ας ειχε και αυτονομια 100 χλμ, δεν με ενδιαφερει καθολου.
-
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Το περισσότερο θα άδειαζε την μπαταρία πιο γρήγορα. πολύ καλύτερο να εχεις μεγαλύτερη αυτονομία σε αυτά τα μικρά αμαξάκια που χρησιμοποιεις κυρίως σε αστικές συνθήκες. 90-100 αλογα είναι υπεραρκετα.
δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο που λες οτι θα αδειαζε πιο γρηγορα. Εχω την εντυπωση (με κινδυνο να κανω λαθος) πως τα ηλεκτρικα μοτερ καταναλωνουν οση ενεργεια ζητησεις (με το πενταλ). Επομενως αν ειχαμε πχ 200 ιππους στο panda και το οδηγουσαμε "συνετα" δεν θα καταναλωνε περισσοτερο απο οτι καταναλωνει τωρα.
Στο δευτερο σκελος, ειμαι τελειως της αντιθετης αποψης. Φορτιζω σπιτι, φορτιζω σχεδον τσαμπα, ας ειχε και αυτονομια 100 χλμ, δεν με ενδιαφερει καθολου.
οκ εχεις ενα δικιο αν και αν έχεις αλογα τα χρησιμοποιείς.
Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο
στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία
και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν
στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)
τα παραπάνω είναι απλά παραδείγματα
-
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
μονο YUDO
φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω
-
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
μονο YUDO
φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω
Κάνουν κόντρες τα κεσεδάκια ;
-
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο
σε αυτο εχεις δικιο. Ουτε εγω ξερω. Απο την αλλη ομως το μικρο βολβακι εχει 270 ιππους χωρις να εχει ξεφυγει το κοστος.
στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία
τα αυτοκινητα αυτα τα θεωρω "πολης", ουτε κατα διαννοια δεν θα σκεφτομουν να κανω ταξιδι μαζι τους. Οριακα μεχρι σαρωνιδα και πισω. Ουτε καν κορινθο.
και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν
στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)
Σε αυτο εχεις οντως δικιο. Σταματησα παντως να σκεφτομαι την μεταπωλητικη αξια. Με νοιαζουν μονο τα χρηματα που δινω εκεινη τη στιγμη. Αν καποια στιγμη το πουλησω, θεωρω "bonus" τα χρηματα που θα εισπραξω.
-
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Δεν ξέρω ποσο θα αυξανε το κόστος βεβαια που είναι μεγαλο ζητουμενο
σε αυτο εχεις δικιο. Ουτε εγω ξερω. Απο την αλλη ομως το μικρο βολβακι εχει 270 ιππους χωρις να εχει ξεφυγει το κοστος.
στο δευτερο σκέλος διαφωνω. Και γω μονο σπιτι φορτιζω αλλα αλλο να έχεις πραγματικα 250 χλμ αυτονομίας αλλο 100. Γιατι μπορεις να κανονίσεις λιγότερες φορτίσεις και γενικα αν χρειαστεις κάτι έκτακτο χωρις να εχεις φορτίσει να μπορεις να το κάνεις χωρις αγχος. Μετραει παρα πολύ η αυτονομία
τα αυτοκινητα αυτα τα θεωρω "πολης", ουτε κατα διαννοια δεν θα σκεφτομουν να κανω ταξιδι μαζι τους. Οριακα μεχρι σαρωνιδα και πισω. Ουτε καν κορινθο.
και η αυτονομία πέφτει και με τα χρόνια. στα 250 και να κατέβει στα 200 μετά από 7-10 χρονια κλαιν μαιν
στα 100 ομως αν πέσει στα 50-60 είναι μεγαλό πρόβλημα βγαζει αχρηστο το όχημα. (και δεν μπορεις να το πουλήσεις με τέτοια αυτονομία αν μου πεις πέρνεις αλλο, δεν θα πιάνει τιποτα σε μεταπώληση)
Σε αυτο εχεις οντως δικιο. Σταματησα παντως να σκεφτομαι την μεταπωλητικη αξια. Με νοιαζουν μονο τα χρηματα που δινω εκεινη τη στιγμη. Αν καποια στιγμη το πουλησω, θεωρω "bonus" τα χρηματα που θα εισπραξω.
Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)
καλα ουτε δινω μεγάλη σημασια στο να έχει μεταπωλητική αξια σπουδαία αλλα οταν μιλαμε για οχημα με κάτω από 100χλμ αυτονομίας απλά δεν πουλιέται καθόλου οχι απλά χανεις χρηματα και από αυτη την αποψη το λέω!!!!!!
-
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
@teo-mak said in FIAT PANDA 2024:
Αν βγει στα 20 ηλεκτρικό θα χτυπήσω ένα, έτσι για να πατάω το fruyo του cirus .
μονο YUDO
φερτο να τα στησουμε!!! Σε έχω
Κάνουν κόντρες τα κεσεδάκια ;
psyko killer καις κεσε !!!!
-
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)
Μην μου κανεις τον wantone , το volvo ηταν απλα παραδειγμα, διοτι για volvo η τιμη του ειναι πολυ χαμηλη.
-
@dettol said in FIAT PANDA 2024:
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Εγώ μιλάω για ακόμα πιο φτηνά από το volvo τυπου σαν το δικό μου ή το c3 ή το νεο panda κτλ δηλαδη κοντα στα 20Κ με την επιδότηση. Σε αυτη την κατηγορία τιμής του volvo συμφωνω μαζί σου αλλα μιλάμε για 5000 ευρώ παραπάνω (αλλη κατηγορία τιμής)
Μην μου κανεις τον wantone , το volvo ηταν απλα παραδειγμα, διοτι για volvo η τιμη του ειναι πολυ χαμηλη.
το πιο vfm είναι το BYD atto3 εκεί που είναι το volvo. Παρολα αυτά είναι μια κατηγορία πάνω από αυτή που αναφέρθηκα εγώ.
εγω μιλάω για τα πολύ φτηνα αμαξάκια που θα είναι στα 20Κ οταν λέω για 90-100 αλογα.
πιο πανω δεν είμαι αντίθετος σε αυτό που λες οποτε τι να προσθέσω
-
Εξαιρετικό.
Άνετα μπορεί να παίξει τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας. Ιδιαιτερα με τις μπάρες οροφής φορτώνει εύκολα και εξωτερική μπαγκαζιέρα και αποκτά 600-700 λίτρα χώρου αποσκευών σε κάποιο ταξίδι.
Η σχεδίαση για εμένα ξεκαθαρα παίρνει το πρώτο βραβείο. Το εσωτερικό του είναι ένας ύμνος στην δεκαετία των 80s. Κάθε μικρή λεπτομέρεια, από το διαφανες πλαστικό που θυμίζει τα γυαλιά ηλίου εκείνης της εποχής, μέχρι το τιμόνι, και τα γεωμετρικά σχήματα που θυμίζουν την εκδοχή του μοντέρνου εκείνης της δεκαετίας.
Σχεδιαστικά, χωροταξικά αγγίζει την τελειότητα.
Πάμε στα μηχανικά....ποσο καλο είναι αυτό το υβριδικο σύστημα με το αυτόματο κιβώτιο και τον κινητήρα PureTech; Λύθηκαν τα προβλήματα του;;;
-
Για 4 μέτρα (3,99μ) με τέτοιο πορτμπαγκάζ και τέτοιους χώρους το λες και κορυφή.
-
Πιο όμορφο δειχνει από το Σε Τριο....μπροστά! Πίσω δεν βλέπεται.
Αναμένουμε να τα δούμε από κοντά! -
Τα γράμματα στις πλαϊνές πόρτες θα είναι η χαρά του φανοποιού σε επισκευή.
-
@fanis75 said in FIAT PANDA 2024:
Πιο όμορφο δειχνει από το Σε Τριο. Αναμένουμε να τα δούμε από κοντά!
ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ θα πρόσθετα και μεσα και έξω
βασικά γενικα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ φαίνεται
απλά θελω να δω τις τιμές, μονο αυτό.
Μπραβο Stelantis για ενα αμαξακι μουρλια, να τα λέμε και αυτα (εκτός από τον μέτοχο). Οχι μονο να λεμε τα αρνητικα
-
@lap said in FIAT PANDA 2024:
Για 4 μέτρα (3,99μ) με τέτοιο πορτμπαγκάζ και τέτοιους χώρους το λες και κορυφή.
Ο κυριουλης τι υψος εχει; μου ειναι παντελως αχρηστες τετοιες φωτο/βιντεο (δεν ειναι μομφη προς εσενα, γενικη διαπιστωση ειναι) οταν δεν γνωριζουμε τις διαστασεις του ατομου.
-
@cirus said in FIAT PANDA 2024:
Μπραβο Stelantis για ενα αμαξακι μουρλια, να τα λέμε και αυτα (εκτός από τον μέτοχο). Οχι μονο να λεμε τα αρνητικα
Μα μόνο αρνητικά έχει η Στελάντις, για τους μη μετόχους!
FIAT PANDA 2024