-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.
Πήρα το PUMA ST για την δουλεια και για τις επόμενες μέρες. Είναι ΑΛΛΟΣ κοσμος σε σχεση με το μικρο ηλεκτρικο
το ατιμο ακόμα και μετα από 3 χρόνια που το έχω μου φαίνεται υπέροχο.
Καλό χρυσο το ηλεκτρικο με τα πλεονεκτήματα του με το φωτοβολταικο και φτηνη χρηση αλλα καθαρά σαν αμάξι το Puma είναι γυρω στις 1000 φορες καλύτερο οδηγικά και σαν αμάξι
θα μου πεις τι συγκρινεις τώρα, ενα φτηνο ηλεκτρικο (27500 ευρώ χωρις επιδοτηση) με ένα αμαξι θερμικο που έκανε 39400 ευρώ? Ε αυτά έχω αυτά συγκρίνω! Πάντως και απο avenger ηλεκτρικο που κόστιζε περιπου τα ίδια με το puma σαν αμάξι και το οδηγησα αρκετα (εχω γράψει για αυτό) το Puma πάλι 1000 φορές καλύτερο οδηγικά ήταν
ΥΓ Σε βαρια κίνηση 1000 φορες το ηλεκτρικό με το αυτόματο όμως να τα λέμε όλα.
αδικη η συγκριση με το puma. Το συγκρινεις με ex30, mg4 ή M3, οπου και παλι οδηγικα πιθανοτατα ειναι καλυτερο τo puma, αλλα σε αυτες τις συγκρισεις η ψαλιδα θα εχει μικρυνει παρα πολυ και σε καποια σημεια (οχι μονο του στησιματος) θα υπερτερουν τα αλλα αμαξια.
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.
Πήρα το PUMA ST για την δουλεια και για τις επόμενες μέρες. Είναι ΑΛΛΟΣ κοσμος σε σχεση με το μικρο ηλεκτρικο
το ατιμο ακόμα και μετα από 3 χρόνια που το έχω μου φαίνεται υπέροχο.
Καλό χρυσο το ηλεκτρικο με τα πλεονεκτήματα του με το φωτοβολταικο και φτηνη χρηση αλλα καθαρά σαν αμάξι το Puma είναι γυρω στις 1000 φορες καλύτερο οδηγικά και σαν αμάξι
θα μου πεις τι συγκρινεις τώρα, ενα φτηνο ηλεκτρικο (27500 ευρώ χωρις επιδοτηση) με ένα αμαξι θερμικο που έκανε 39400 ευρώ? Ε αυτά έχω αυτά συγκρίνω! Πάντως και απο avenger ηλεκτρικο που κόστιζε περιπου τα ίδια με το puma σαν αμάξι και το οδηγησα αρκετα (εχω γράψει για αυτό) το Puma πάλι 1000 φορές καλύτερο οδηγικά ήταν
ΥΓ Σε βαρια κίνηση 1000 φορες το ηλεκτρικό με το αυτόματο όμως να τα λέμε όλα.
αδικη η συγκριση με το puma. Το συγκρινεις με ex30, mg4 ή M3, οπου και παλι οδηγικα πιθανοτατα ειναι καλυτερο τo puma, αλλα σε αυτες τις συγκρισεις η ψαλιδα θα εχει μικρυνει παρα πολυ και σε καποια σημεια (οχι μονο του στησιματος) θα υπερτερουν τα αλλα αμαξια.
και γω το πιστεύω ότι θα είναι μικρότερη η διαφορα με αυτά που λες αλλα δεν νομίζω ότι οδηγικά μπορουν να σταθούν, δεν είναι μονο η δυναμη στην ευθεια και οι επιταχύνσεις που το mg4 (σαν παράδειγμα) μπορει να προσφέρει, στα αλλα ολα δεν στέκεται. Το έγραψα οτι ισως είμαι λίγο άδικος βαζοντας το Yudo στην ζυγαρια αλλα αυτό έχω. Αν και το ηλεκτρικο avenger περιπου τα ίδια χρήματα κανει οποτε εκεί δεν ήμουν αδικος.
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.
Πήρα το PUMA ST για την δουλεια και για τις επόμενες μέρες. Είναι ΑΛΛΟΣ κοσμος σε σχεση με το μικρο ηλεκτρικο
το ατιμο ακόμα και μετα από 3 χρόνια που το έχω μου φαίνεται υπέροχο.
Καλό χρυσο το ηλεκτρικο με τα πλεονεκτήματα του με το φωτοβολταικο και φτηνη χρηση αλλα καθαρά σαν αμάξι το Puma είναι γυρω στις 1000 φορες καλύτερο οδηγικά και σαν αμάξι
θα μου πεις τι συγκρινεις τώρα, ενα φτηνο ηλεκτρικο (27500 ευρώ χωρις επιδοτηση) με ένα αμαξι θερμικο που έκανε 39400 ευρώ? Ε αυτά έχω αυτά συγκρίνω! Πάντως και απο avenger ηλεκτρικο που κόστιζε περιπου τα ίδια με το puma σαν αμάξι και το οδηγησα αρκετα (εχω γράψει για αυτό) το Puma πάλι 1000 φορές καλύτερο οδηγικά ήταν
ΥΓ Σε βαρια κίνηση 1000 φορες το ηλεκτρικό με το αυτόματο όμως να τα λέμε όλα.
αδικη η συγκριση με το puma. Το συγκρινεις με ex30, mg4 ή M3, οπου και παλι οδηγικα πιθανοτατα ειναι καλυτερο τo puma, αλλα σε αυτες τις συγκρισεις η ψαλιδα θα εχει μικρυνει παρα πολυ και σε καποια σημεια (οχι μονο του στησιματος) θα υπερτερουν τα αλλα αμαξια.
και γω το πιστεύω ότι θα είναι μικρότερη η διαφορα με αυτά που λες αλλα δεν νομίζω ότι οδηγικά μπορουν να σταθούν, δεν είναι μονο η δυναμη στην ευθεια και οι επιταχύνσεις που το mg4 (σαν παράδειγμα) μπορει να προσφέρει, στα αλλα ολα δεν στέκεται. Το έγραψα οτι ισως είμαι λίγο άδικος βαζοντας το Yudo στην ζυγαρια αλλα αυτό έχω. Αν και το ηλεκτρικο avenger περιπου τα ίδια χρήματα κανει οποτε εκεί δεν ήμουν αδικος.
το ηλεκτρικο avenger, ομως, βασει αυτων που εχω δει, δεν θα επρεπε να κοστιζει τοσο ομως
Θα επρεπε να κοστιζει γυρω στα ταληρο λιγοτερο για να πουλησει. Απο την αλλη ομως, εχω δει στατιστικα πωλησεων και παει αρκετα καλα, οποτε μυστηριες οι επιθυμιες των συνανθρωπων μας -
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Απο την αλλη ομως, εχω δει στατιστικα πωλησεων και παει αρκετα καλα, οποτε μυστηριες οι επιθυμιες των συνανθρωπων μας
Leasing....
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Απο την αλλη ομως, εχω δει στατιστικα πωλησεων και παει αρκετα καλα, οποτε μυστηριες οι επιθυμιες των συνανθρωπων μας
Leasing....
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
Απο την αλλη ομως, εχω δει στατιστικα πωλησεων και παει αρκετα καλα, οποτε μυστηριες οι επιθυμιες των συνανθρωπων μας
Leasing....
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
H Stellantis δινει εξαιρετικά καλές τιμές σε leasing σε εταιριες ειδικα σε Peugeot, Jeep
και πολύ ακριβες τιμές σε ιδιώτες
οπότε έχουμε το φαινόμενο όλες οι εταιρείες να την προτιμούν έναντι των αλλων μαρκών σε leasing
γιαυτο βλέπεις τόσα πολλά. ελαχιστοι ιδιώτες θα τα αγόραζαν γιατι προφανώς δεν αξίζουν οσο κοστίζουν
αυτο εννοει ο Φάνης
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
Όχι, αλλά το leasing δεν το πληρώνει ο άλλος από την τσέπη του. Δηλαδή, π.χ. ούτε εγώ θα έδινα €40Κ για το αβέντζερ, αλλά εαν ήταν επιλογή για leasing έναντι ενός θερμικού, δεν θα έλεγα όχι. Φίλος μου είχε επιλογή από: avenger EV, Leon phev & golf tsi, εεεε το avenger πήρε. Αλλιώς επιλέγει όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη του (put your money where your mouth is) και αλλιώς όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη άλλου! Ποτέ δεν θα έπαιρνα Τογιότα leasing, αλλά ήταν επιλογή όταν πλήρωσα από την τσέπη μου.
Επίσης, η Στέλα δίνει φοβερές τιμές για leasing, οπότε τα προτιμούν η ετιαρίες. Δες π.χ. ότι το avenger me Tesla εχουν ίδια ΛΤ, αλλά στο leasing ειναι πολύ πιο φτηνό. Οπότε ο ιδιώτης λογικό να πάρει Τέσλα, αλλά στα εταιρικα δεν τα βλέεπεις ούτε με το κυάλι! Είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Σκεψου ότι η Ford Hellas στις εταιρικές δίνει 8% έκπτωση με το ζόρι και ο Συγγελίδης δίνει 20-25% άνετα και σε περιόδους φτάνει και το 30%. Το ίδιο και η Jeep. Η BMW εχει φτάσει να δίνει και 50%!!
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
Όχι, αλλά το leasing δεν το πληρώνει ο άλλος από την τσέπη του. Δηλαδή, π.χ. ούτε εγώ θα έδινα €40Κ για το αβέντζερ, αλλά εαν ήταν επιλογή για leasing έναντι ενός θερμικού, δεν θα έλεγα όχι. Φίλος μου είχε επιλογή από: avenger EV, Leon phev & golf tsi, εεεε το avenger πήρε. Αλλιώς επιλέγει όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη του (put your money where your mouth is) και αλλιώς όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη άλλου! Ποτέ δεν θα έπαιρνα Τογιότα leasing, αλλά ήταν επιλογή όταν πλήρωσα από την τσέπη μου.
Επίσης, η Στέλα δίνει φοβερές τιμές για leasing, οπότε τα προτιμούν η ετιαρίες. Δες π.χ. ότι το avenger me Tesla εχουν ίδια ΛΤ, αλλά στο leasing ειναι πολύ πιο φτηνό. Οπότε ο ιδιώτης λογικό να πάρει Τέσλα, αλλά στα εταιρικα δεν τα βλέεπεις ούτε με το κυάλι! Είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Σκεψου ότι η Ford Hellas στις εταιρικές δίνει 8% έκπτωση με το ζόρι και ο Συγγελίδης δίνει 20-25% άνετα και σε περιόδους φτάνει και το 30%. Το ίδιο και η Jeep. Η BMW εχει φτάσει να δίνει και 50%!!
Αν επαιρνες TOYOTA παλι με Leasing θα σταμάταγα να σου μιλάω
τωρα σε δικαιολογώ
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Αν επαιρνες TOYOTA παλι με Leasing θα σταμάταγα να σου μιλάω
Και εγώ το ίδιο (θα σταμάταγα να μου μιλάω)!!!
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.
Που τα κάνεις πακέτο όλα αυτά;
-
@iceman7 said in ECOCAR YUDO:
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Το άφησα σήμερα για εγκατάσταση φιμέ XPEL , ppf στα μπροστα φανάρια και μια μικρη φτηνη κεραμική.
Που τα κάνεις πακέτο όλα αυτά;
Το άφησα στον Στέφανο στο Χαιδάρι https://www.asdetailing.gr/. Είναι πιστοποιημένος από XPEL και παρα πολύ καλός και εξυπηρετικός επαγγελματίας με φυσιολογικές τιμές σε σχέση με κάποιους πολύ γνωστούς στο χώρο που σε χρεώνουν πολύ περισσότερα. Εχω κάνει και στο PUMA (εβαλα και PPF σε όλο το μπροστα μέρος στο PUMA) και στο Ka (μονο μεβράνες στο ka). Οι PPF για το puma εκτός φαναριων να φανταστεις κόπηκαν με plotter όχι με μαχαιράκι που μπορεί να κάνει ζημια κάποιος
δεν τα λέω για διαφήμιση , υπάρχουν και άλλοι πολύ καλοι έτσι. Απλά εγώ αυτόν εμπιστεύομαι που πάω χρόνια
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
Όχι, αλλά το leasing δεν το πληρώνει ο άλλος από την τσέπη του. Δηλαδή, π.χ. ούτε εγώ θα έδινα €40Κ για το αβέντζερ, αλλά εαν ήταν επιλογή για leasing έναντι ενός θερμικού, δεν θα έλεγα όχι. Φίλος μου είχε επιλογή από: avenger EV, Leon phev & golf tsi, εεεε το avenger πήρε. Αλλιώς επιλέγει όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη του (put your money where your mouth is) και αλλιώς όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη άλλου! Ποτέ δεν θα έπαιρνα Τογιότα leasing, αλλά ήταν επιλογή όταν πλήρωσα από την τσέπη μου.
Επίσης, η Στέλα δίνει φοβερές τιμές για leasing, οπότε τα προτιμούν η ετιαρίες. Δες π.χ. ότι το avenger me Tesla εχουν ίδια ΛΤ, αλλά στο leasing ειναι πολύ πιο φτηνό. Οπότε ο ιδιώτης λογικό να πάρει Τέσλα, αλλά στα εταιρικα δεν τα βλέεπεις ούτε με το κυάλι! Είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Σκεψου ότι η Ford Hellas στις εταιρικές δίνει 8% έκπτωση με το ζόρι και ο Συγγελίδης δίνει 20-25% άνετα και σε περιόδους φτάνει και το 30%. Το ίδιο και η Jeep. Η BMW εχει φτάσει να δίνει και 50%!!
Για αυτο κατα καιρους εχουμε γεμισει απο καποια συγκεκριμενα μοντελα. Θυμαμαιπρινμερικα χρονια, ολοι οι πωλητες μου ερχοταν με a-class
-
@dettol said in ECOCAR YUDO:
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
@dettol said in ECOCAR YUDO:
τι ειναι ρε συ το leasing; τα αποφαγια που κανενας δεν θελει και τα πετανε στο σκυλο να φαει;
Όχι, αλλά το leasing δεν το πληρώνει ο άλλος από την τσέπη του. Δηλαδή, π.χ. ούτε εγώ θα έδινα €40Κ για το αβέντζερ, αλλά εαν ήταν επιλογή για leasing έναντι ενός θερμικού, δεν θα έλεγα όχι. Φίλος μου είχε επιλογή από: avenger EV, Leon phev & golf tsi, εεεε το avenger πήρε. Αλλιώς επιλέγει όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη του (put your money where your mouth is) και αλλιώς όποιος "ψηφίζει" με την τσέπη άλλου! Ποτέ δεν θα έπαιρνα Τογιότα leasing, αλλά ήταν επιλογή όταν πλήρωσα από την τσέπη μου.
Επίσης, η Στέλα δίνει φοβερές τιμές για leasing, οπότε τα προτιμούν η ετιαρίες. Δες π.χ. ότι το avenger me Tesla εχουν ίδια ΛΤ, αλλά στο leasing ειναι πολύ πιο φτηνό. Οπότε ο ιδιώτης λογικό να πάρει Τέσλα, αλλά στα εταιρικα δεν τα βλέεπεις ούτε με το κυάλι! Είναι θέμα εμπορικής πολιτικής. Σκεψου ότι η Ford Hellas στις εταιρικές δίνει 8% έκπτωση με το ζόρι και ο Συγγελίδης δίνει 20-25% άνετα και σε περιόδους φτάνει και το 30%. Το ίδιο και η Jeep. Η BMW εχει φτάσει να δίνει και 50%!!
Για αυτο κατα καιρους εχουμε γεμισει απο καποια συγκεκριμενα μοντελα. Θυμαμαιπρινμερικα χρονια, ολοι οι πωλητες μου ερχοταν με a-class
Να ξέρεις ΕΙΔΙΚΑ σε Peugeot τα μισα που βλέπεις και παραπάνω πιστεύω είναι leasing ειδικα τα 2008, 3008.
Φαντάσου οτι γνωστή μου δουλευει σε γερμανική εταιρεία που εχουν πάρα πολλά leasing. μεχρι πρν 2 χρόνια MONO ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ κάνανε leasing
εδώ και 2 χρόνια στα μικρά μοντέλα αποφάσαν να αντικαταστήσουν ολα τα Polo με 208 λόγω απιστευτης διαφοράς σε τιμές
στα πιο μεγάλα ακόμα μονο audi, bmw και merc παίρνουν αλλα είναι και πολύ λιγότερα σε αριθμό αυτά. Μιλάμε για καθαρα Γερμανική εταιρία έτσι!!!!! Φαντασου!!!!!
-
H εταιρεία που εργάζομαι εγώ έχει: 60% 2008, 30% corsa και το υπόλοιπο λίγο καλύτερα στελεχών.
-
To Yodo πρέπει να είναι περισσότερο "αυτοκίνητο" από το dacia spring σωστά; Μπήκα μέσα προχτές σε ένα εκθεσιακό spring και φαινόταν πολύ μικρό και πολύ ψεύτικο..Πίσω δεν κάθεσαι με τίποτα..Μόνο παιδιά..
-
@poliviosfp said in ECOCAR YUDO:
To Yodo πρέπει να είναι περισσότερο "αυτοκίνητο" από το dacia spring σωστά; Μπήκα μέσα προχτές σε ένα εκθεσιακό spring και φαινόταν πολύ μικρό και πολύ ψεύτικο..Πίσω δεν κάθεσαι με τίποτα..Μόνο παιδιά..
Το yudo είναι πολύ πιο αυτοκίνητο από το spring χώρους έχει απλετους και τα 94 άλογα μπορεί να μην βάζουν φωτιά στην άσφαλτο αλλά το κάνουν σβέλτο στην εκκίνηση και πολύ αξιοπρεπές γενικά σε όλες τις συνθήκες κίνησης ακόμα και στην εθνική με 130 χλμ. Η μπαταρία του είναι μεγάλη και έχει πολύ καλή αυτονομια ακόμα και που το χρησιμοποιώ μονίμως με το ac αναμμενο λόγω ζεστης. Το εσωτερικό δε έχει σκληρά πλαστικά αλλά είναι ένα πάρα πολύ ευχάριστο περιβάλλον και έχει δερμάτινα καθίσματα ,τιμόνι και σε κάποιες επενδύσεις επίσης.
Τίποτα από τα παραπάνω δεν μπορείς να πεις για το spring που είναι εντελώς σπαρτιατικο με μικρότερη αυτονομία και εντελώς ψοφιο με 60 αλογα.
Το μόνο πράγμα που υπερέχει το spring είναι ότι έχει 4 αερόσακους αντιθέτως με το yudo που δίνει μόνο 2
-
Λοιπον επανέρχομαι με καταναλώσεις που παρατήρησα αυτό τον λίγο καιρό που το οδηγώ
Ολες οι παρακάτω τιμές είναι με ανοιχτό το AC αφού έχει πολύ ζέστη και δεν γινεται να το δοκιμάσω χωρίς. Επίσης όλες οι μετρήσεις είναι στο normal προφίλ με μεσαία ανακτηση ενέργειας
για την δουλειά συνήθως είναι η κατανάλωση στο 12,4 (και πόλη και αττικη οδος μεχρι την δουλειά)
με βαρια κίνηση κινείται γύρω στο 10,2-11 Kwh/100χλμ
σε μικτές συνθήκες χωρίς καθόλου κίνηση γύρω στο 15Kwh/100χλμ
και σε εθνική που πήγα μεχρι το Χαλκούτσι και γύρισα στην Εθνικη με 110-130 ήταν στο 18-20Kwh/100χλμ
Εσεις που έχετε εμπειρία με ηλεκτρικα για γράψτε γιατι δεν το έχω ψάξει καθόλου είναι καλές οι καταναλώσεις αυτές?
Επίσης πως υπολογίζω πόσα ευρώ είναι η κατανάλωση? (μιλαω για οικιακό ρεύμα και χωρις να λαμβάνουμε υπόψιν ότι έχω φωτοβολταικό)
-
Εμπειρία δεν έχω, αλλά απο όσα διαβάζω φαίνεται ΟΚ. Όμως και αυτή ειναι μια περίπτωση που δειχνει τελικά πόσο μπροστά είναι η Τέσλα, αφού με 3πλάσια ισχύ έχει παρόμοιες καταναλώσεις.
-
@fanis75 said in ECOCAR YUDO:
Εμπειρία δεν έχω, αλλά απο όσα διαβάζω φαίνεται ΟΚ. Όμως και αυτή ειναι μια περίπτωση που δειχνει τελικά πόσο μπροστά είναι η Τέσλα, αφού με 3πλάσια ισχύ έχει παρόμοιες καταναλώσεις.
Ε καλά δεν το αμφισβητω αυτό σε καμία περιπτωση
Ειδικα η αντλια θερμότητας και ο κλιματισμός στα Tesla είναι πολύ ανωτερος από ενα φτηνο κουβαδακι σαν το δικό μου . Δεν νομιζω οτι εκτός του ευκολότερου parking υπάρχει έστω και ένας τομέας που είναι καλύτερο το Yudo μου από ενα tesla. Μιλάμε για αμαξάκι συγκρινόμενο με αμαξάρες. Δεν υπάρχει σύγκριση
Απλά δεν ξέρω αν αυτες οι τιμές θεωρούνται φυσιολογικές και θέλω την γνώση των συμφορουμιτών που έχουν ηλεκτρικά
-
@cirus said in ECOCAR YUDO:
Λοιπον επανέρχομαι με καταναλώσεις που παρατήρησα αυτό τον λίγο καιρό που το οδηγώ
Ολες οι παρακάτω τιμές είναι με ανοιχτό το AC αφού έχει πολύ ζέστη και δεν γινεται να το δοκιμάσω χωρίς. Επίσης όλες οι μετρήσεις είναι στο normal προφίλ με μεσαία ανακτηση ενέργειας
για την δουλειά συνήθως είναι η κατανάλωση στο 12,4 (και πόλη και αττικη οδος μεχρι την δουλειά)
με βαρια κίνηση κινείται γύρω στο 10,2-11 Kwh/100χλμ
σε μικτές συνθήκες χωρίς καθόλου κίνηση γύρω στο 15Kwh/100χλμ
και σε εθνική που πήγα μεχρι το Χαλκούτσι και γύρισα στην Εθνικη με 110-130 ήταν στο 18-20Kwh/100χλμ
Εσεις που έχετε εμπειρία με ηλεκτρικα για γράψτε γιατι δεν το έχω ψάξει καθόλου είναι καλές οι καταναλώσεις αυτές?
Επίσης πως υπολογίζω πόσα ευρώ είναι η κατανάλωση? (μιλαω για οικιακό ρεύμα και χωρις να λαμβάνουμε υπόψιν ότι έχω φωτοβολταικό)
Νομίζω ότι η κιλοβατώρα με όλα τα σεα μεα μεαα είναι στα 0,30.
Καλά καίει το γιαουρτάκι
ECOCAR YUDO