Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 343
    • 402
    • 403
    • 341 / 403
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8058
    248403
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Ταχύτερο, ομορφότερο και πιο στριφτερό από το Model Y Performance. Κι όμως, υπάρχει!

      https://cartalk.gr/kia-ev6/

      https://cartalk.gr/

      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • fanis75
        fanis75 moderator @dimsabas last edited by

        @dimsabas said in CarTalk.gr:

        Ταχύτερο, ομορφότερο και πιο στριφτερό από το Model Y Performance. Κι όμως, υπάρχει!

        https://cartalk.gr/kia-ev6/

        Αλλά και εδώ βλέπουμε ότι κανείς δεν μπορεί να πετύχει την άριστη διαχείριση ενέργειας της Τέσλα. ένα μεγάλο όχι από εμένα λοιπόν.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dimsabas @fanis75 last edited by dimsabas

          @fanis75 said in CarTalk.gr:

          @dimsabas said in CarTalk.gr:

          Ταχύτερο, ομορφότερο και πιο στριφτερό από το Model Y Performance. Κι όμως, υπάρχει!

          https://cartalk.gr/kia-ev6/

          Αλλά και εδώ βλέπουμε ότι κανείς δεν μπορεί να πετύχει την άριστη διαχείριση ενέργειας της Τέσλα. ένα μεγάλο όχι από εμένα λοιπόν.

          Αυτή την εβδομάδα συμβιώνω με ηλεκτρικό SUV των 400+ ίππων. Ταξιδεύει σαφώς πιο καλά από το Kia αλλά και πάλι είναι η μεγάλη κατάρα των EV. Να έχεις ένα όχημα που αν χαϊδέψεις το γκάζι στα 120, επειδή είχες βγει στην αριστερή και κάποιος έρχεται γκαζωμένος, είσαι στα 150 σε δύο δευτερόλεπτα χωρίς τον παραμικρό κόπο. Λες και οδηγάς 911. Κι αυτά τα αριστουργήματα είναι αναγκασμένα να ταξιδεύουν τέρμα δεξιά με 120, ενίοτε και χαμηλότερα.
          Το χθεσινό έβγαλε Αθήνα Καρδίτσα με 120 σταθερά, με μερικά ανοίγματα στα 150, καταναλώνοντας 82% μπαταρία. Το Kia θα ήθελε στάση ή να πηγαίνω με 105, βαριά 110. Μαρτύριο.

          https://cartalk.gr/

          fanis75 D cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 5
          • L
            lap last edited by lap

            Βασανα που έχει η αγάπη....κουράγιο Δημήτρη... κουράγιο.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • D
              dettol last edited by

              Θεωρω οτι το ev6 ειναι το πιο ομορφο ηλεκτρικο που κυκλοφορει, αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποιος θα επιλεξει το ev6 gt. Νομιζω οτι οι πορωμενοι θα πανε προς το αδερφακι ioniq 5 N και η μαζα θα παει προς καποιο απο τα τεσλα.

              D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in CarTalk.gr:

                Αυτή την εβδομάδα συμβιώνω με ηλεκτρικό SUV των 400+ ίππων. Ταξιδεύει σαφώς πιο καλά από το Kia αλλά και πάλι είναι η μεγάλη κατάρα των EV. Να έχεις ένα όχημα που αν χαϊδέψεις το γκάζι στα 120, επειδή είχες βγει στην αριστερή και κάποιος έρχεται γκαζωμένος, είσαι στα 150 σε δύο δευτερόλεπτα χωρίς τον παραμικρό κόπο. Λες και οδηγάς 911. Κι αυτά τα αριστουργήματα είναι αναγκασμένα να ταξιδεύουν τέρμα δεξιά με 120, ενίοτε και χαμηλότερα.

                Καθόλου αναγκασμένα δεν είναι να ταξιδεύουν έτσι!! Επιλογή των ιδιοκτητών τους ειναι. Μια χαρά μπορούν να ταξιδεύουν με τα όρια ή και (πολύ) πάνω από αυτά!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • D
                  dimsabas @dettol last edited by

                  @dettol said in CarTalk.gr:

                  Θεωρω οτι το ev6 ειναι το πιο ομορφο ηλεκτρικο που κυκλοφορει, αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποιος θα επιλεξει το ev6 gt. Νομιζω οτι οι πορωμενοι θα πανε προς το αδερφακι ioniq 5 N και η μαζα θα παει προς καποιο απο τα τεσλα.

                  Το Kia βγήκε αρκετούς μήνες νωρίτερα και κοστίζει και κάμποσο λιγότερο. Κι εγώ όμως για το Ioniq θα πήγαινα.

                  https://cartalk.gr/

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @dettol last edited by

                    @dettol said in CarTalk.gr:

                    Θεωρω οτι το ev6 ειναι το πιο ομορφο ηλεκτρικο που κυκλοφορει, αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποιος θα επιλεξει το ev6 gt. Νομιζω οτι οι πορωμενοι θα πανε προς το αδερφακι ioniq 5 N και η μαζα θα παει προς καποιο απο τα τεσλα.

                    Αλήθεια σαρέσει? Εγώ το βρίσκω από τα πιο άσχημα ηλεκτρικά και γενικά από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα! Μπροστά ειναι ΟΚ προς το όμορφο, πλάι σχεδόν δεν βλέπεται καί πίσω είναι απλά έκτρωμα!

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Αχαχουχα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol @dimsabas last edited by dettol

                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                        @fanis75 said in CarTalk.gr:

                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                        Ταχύτερο, ομορφότερο και πιο στριφτερό από το Model Y Performance. Κι όμως, υπάρχει!

                        https://cartalk.gr/kia-ev6/

                        Αλλά και εδώ βλέπουμε ότι κανείς δεν μπορεί να πετύχει την άριστη διαχείριση ενέργειας της Τέσλα. ένα μεγάλο όχι από εμένα λοιπόν.

                        Αυτή την εβδομάδα συμβιώνω με ηλεκτρικό SUV των 400+ ίππων. Ταξιδεύει σαφώς πιο καλά από το Kia αλλά και πάλι είναι η μεγάλη κατάρα των EV. Να έχεις ένα όχημα που αν χαϊδέψεις το γκάζι στα 120, επειδή είχες βγει στην αριστερή και κάποιος έρχεται γκαζωμένος, είσαι στα 150 σε δύο δευτερόλεπτα χωρίς τον παραμικρό κόπο. Λες και οδηγάς 911. Κι αυτά τα αριστουργήματα είναι αναγκασμένα να ταξιδεύουν τέρμα δεξιά με 120, ενίοτε και χαμηλότερα.
                        Το χθεσινό έβγαλε Αθήνα Καρδίτσα με 120 σταθερά, με μερικά ανοίγματα στα 150, καταναλώνοντας 82% μπαταρία. Το Kia θα ήθελε στάση ή να πηγαίνω με 105, βαριά 110. Μαρτύριο.

                        ειχα πετυχει ενα τετοιο σαν αυτο με το οποιο συμβιωνεις αυτην την εβδομαδα (ή μηπως ηταν το πιο-suv-αδερφακι του) 🙂 στο ΣΕΑ βελου και φορτιζαμε μαζι. Μου γκρινιαζε ο ιδιοκτητης οτι δυσκολευεται σε ταξιδια λογω αυτονομιας. Δεν το ειχα ψαξει καθολου να δω την αυτονομια του, οποτε περιμενω να διαβασω τις εντυπωσεις σου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dettol @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in CarTalk.gr:

                          @dettol said in CarTalk.gr:

                          Θεωρω οτι το ev6 ειναι το πιο ομορφο ηλεκτρικο που κυκλοφορει, αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποιος θα επιλεξει το ev6 gt. Νομιζω οτι οι πορωμενοι θα πανε προς το αδερφακι ioniq 5 N και η μαζα θα παει προς καποιο απο τα τεσλα.

                          Αλήθεια σαρέσει? Εγώ το βρίσκω από τα πιο άσχημα ηλεκτρικά και γενικά από τα πιο άσχημα αυτοκίνητα! Μπροστά ειναι ΟΚ προς το όμορφο, πλάι σχεδόν δεν βλέπεται καί πίσω είναι απλά έκτρωμα!

                          αν σου πω οτι πιο πολυ με γοητευει ο κωλος του τι θα πεις; 🙂 Το μπροστινο κομματι ειναι σχεδον κλασσικο, απο το πλαι αρχιζει να δειχνει χαρακτηρα, αλλα οταν το βλεπεις απο πισω ειναι που φωναζεις "ΤΙ ΠΑΤΟΥΡΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ;;;;!!!" 😛 Πραγματικα διαστημοπλοιο!

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @dettol last edited by

                            @dettol said in CarTalk.gr:

                            αν σου πω οτι πιο πολυ με γοητευει ο κωλος του τι θα πεις; 🙂

                            https://voroseyeclinic.gr/

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @fanis75 last edited by

                              @fanis75 said in CarTalk.gr:

                              @dettol said in CarTalk.gr:

                              αν σου πω οτι πιο πολυ με γοητευει ο κωλος του τι θα πεις; 🙂

                              https://voroseyeclinic.gr/

                              αχαχαχαχαχαχαχαχα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dettol @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                @dettol said in CarTalk.gr:

                                Θεωρω οτι το ev6 ειναι το πιο ομορφο ηλεκτρικο που κυκλοφορει, αλλα ειλικρινα δεν ξερω ποιος θα επιλεξει το ev6 gt. Νομιζω οτι οι πορωμενοι θα πανε προς το αδερφακι ioniq 5 N και η μαζα θα παει προς καποιο απο τα τεσλα.

                                Το Kia βγήκε αρκετούς μήνες νωρίτερα και κοστίζει και κάμποσο λιγότερο. Κι εγώ όμως για το Ioniq θα πήγαινα.

                                τουλαχιστον, απο οτι φαινεται, εκανες τρακα καλωδιο και δεν ξεμεινες 🙂

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimsabas @dettol last edited by dimsabas

                                  Ναι, να είναι καλά το παλικάρι. Δεν υπήρχε περίπτωση να ξεμείνω, απλώς ήταν ταλαιπωρία να πηγαίνω μισή ώρα μακριά για να γεμίσω. Και να κάθομαι έξι ώρες στην πισίνα του ξενοδοχείου.20240629_183007.jpg

                                  https://cartalk.gr/

                                  L 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • cirus
                                    cirus @dimsabas last edited by cirus

                                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                    @fanis75 said in CarTalk.gr:

                                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                    Ταχύτερο, ομορφότερο και πιο στριφτερό από το Model Y Performance. Κι όμως, υπάρχει!

                                    https://cartalk.gr/kia-ev6/

                                    Αλλά και εδώ βλέπουμε ότι κανείς δεν μπορεί να πετύχει την άριστη διαχείριση ενέργειας της Τέσλα. ένα μεγάλο όχι από εμένα λοιπόν.

                                    Αυτή την εβδομάδα συμβιώνω με ηλεκτρικό SUV των 400+ ίππων. Ταξιδεύει σαφώς πιο καλά από το Kia αλλά και πάλι είναι η μεγάλη κατάρα των EV. Να έχεις ένα όχημα που αν χαϊδέψεις το γκάζι στα 120, επειδή είχες βγει στην αριστερή και κάποιος έρχεται γκαζωμένος, είσαι στα 150 σε δύο δευτερόλεπτα χωρίς τον παραμικρό κόπο. Λες και οδηγάς 911. Κι αυτά τα αριστουργήματα είναι αναγκασμένα να ταξιδεύουν τέρμα δεξιά με 120, ενίοτε και χαμηλότερα.
                                    Το χθεσινό έβγαλε Αθήνα Καρδίτσα με 120 σταθερά, με μερικά ανοίγματα στα 150, καταναλώνοντας 82% μπαταρία. Το Kia θα ήθελε στάση ή να πηγαίνω με 105, βαριά 110. Μαρτύριο.

                                    Αυτα θα λυθούν μόνο μετά απο αρκετά χρόνια που θα έχει γρήγορους φορτιστές σε όλο το μήκος των εθνικών οδόν, εγώ τα έχω πει αλλά όλοι μου λένε ότι δεν έχει ταλαιπωρία ένα ηλεκτρικό σε ταξίδι.

                                    Μα αν έχω μάνα μου 500 άλογα και πρέπει να πάω με 100 τι είναι ? Εμπειρία ή βασανιστήριο?

                                    Είναι σαν να πάει ένας χασικλης στον παράδεισο με εκατομμύρια στρέμματα θητείας και χαρτάκια αλλά να μην μπορεί να ανάψει φωτιά

                                    Cirus the virus

                                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • R
                                      red_monster last edited by

                                      Τα άλογα είναι μονάδα ισχύος, τα km/h μονάδα ταχύτητας δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Καταλαβαίνω ότι σε μερικούς το έχω πολλά άλογα μεταφράζεται σε πηγαίνω συνέχεια τάπα, αλλά μετά απο μερικά χρόνια με πολλά άλογα τα συνηθίζεις και δεν σου κάνουν αίσθηση

                                      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        lap @dimsabas last edited by

                                        @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                        Ναι, να είναι καλά το παλικάρι. Δεν υπήρχε περίπτωση να ξεμείνω, απλώς ήταν ταλαιπωρία να πηγαίνω μισή ώρα μακριά για να γεμίσω. Και να κάθομαι έξι ώρες στην πισίνα του ξενοδοχείου.20240629_183007.jpg

                                        Σου έδωσε το ποδήλατο του;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • realzeus
                                          realzeus @red_monster last edited by

                                          @red_monster said in CarTalk.gr:

                                          Τα άλογα είναι μονάδα ισχύος, τα km/h μονάδα ταχύτητας δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Καταλαβαίνω ότι σε μερικούς το έχω πολλά άλογα μεταφράζεται σε πηγαίνω συνέχεια τάπα, αλλά μετά απο μερικά χρόνια με πολλά άλογα τα συνηθίζεις και δεν σου κάνουν αίσθηση

                                          Χωρίς να διαφωνώ με το νόημα της δημοσίευσής σου, συνήθως όταν έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο (που έχει και το αντίστοιχο στήσιμο φυσικά), πηγαίνεις ασυναίσθητα ταχύτερα, γιατί το ίδιο το αυτοκίνητο επιτρέπει κάτι τέτοιο, χωρίς να ζορίζεται και να ζορίζει και τον οδηγό. Αν πρέπει επίτηδες να χαμηλώνεις ταχύτητα, γίνεται κουραστικό.

                                          cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                          • cirus
                                            cirus @realzeus last edited by

                                            @realzeus said in CarTalk.gr:

                                            @red_monster said in CarTalk.gr:

                                            Τα άλογα είναι μονάδα ισχύος, τα km/h μονάδα ταχύτητας δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Καταλαβαίνω ότι σε μερικούς το έχω πολλά άλογα μεταφράζεται σε πηγαίνω συνέχεια τάπα, αλλά μετά απο μερικά χρόνια με πολλά άλογα τα συνηθίζεις και δεν σου κάνουν αίσθηση

                                            Χωρίς να διαφωνώ με το νόημα της δημοσίευσής σου, συνήθως όταν έχεις ένα γρήγορο αυτοκίνητο (που έχει και το αντίστοιχο στήσιμο φυσικά), πηγαίνεις ασυναίσθητα ταχύτερα, γιατί το ίδιο το αυτοκίνητο επιτρέπει κάτι τέτοιο, χωρίς να ζορίζεται και να ζορίζει και τον οδηγό. Αν πρέπει επίτηδες να χαμηλώνεις ταχύτητα, γίνεται κουραστικό.

                                            Αυτό ακριβώς. Δεν θέλω να πάω ταπα συνέχεια (ούτε με το δικό μου το κάνω αυτό) αλλά όταν το αμάξι ξέρεις ότι μπορεί να πάει σταθερά με 150-160 στον αυτοκινητόδρομο με πολύ μεγάλη ασφάλεια είναι βασανιστήριο να πρέπει να πηγαίνεις με 100. ( Με το δικό μου πάω με 150 με cruise control στο χαλαρο)

                                            Cirus the virus

                                            realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 343
                                            • 402
                                            • 403
                                            • 341 / 403
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr