Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 / e-C3 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 / e-C3 (2024)
    • 1
    • 2
    • 21
    • 22
    • 23
    • 24
    • 25
    • 63
    • 64
    • 23 / 64
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    74
    1273
    53248
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Το starlet είναι όμορφο;

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      antonakis bassstarlet 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis @lap last edited by

        @lap said in Citroen e-C3 2024:

        Το starlet είναι όμορφο;

        Κουκλί
        67c70b32-662e-4d8b-a414-04b5cc852dc2-image.png

        "If an argument lasts more than five minutes then both sides are wrong." - ND Tyson

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • D
          dettol last edited by

          Youtube Video

          ειναι καλα ο εκπροσωπος τυπου;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kkostask last edited by

            Πέρα από το υποκειμενικό της εμφάνισης, σκοπός του νομίζω ότι είναι να μας υπενθυμίσει τα βασικά της αυτοκίνησης χωρίς ανούσια στοιχεία εντυπωσιασμού και μπιχλιμπίδια. Πιστεύω ότι θα πουλήσει μια χαρά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Κάποτε μας το θύμιζαν αυτό και οι Γερμανοί (με ποιοτικά τουλάχιστον αμάξια) που είχαν μανιβέλες και τάσια, αλλά τους χλευάζαμε τότε!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kkostask last edited by

                Ποιοτικά αλλά αναξιόπιστα…βέβαια αν δεις όλο το τελευταίο βίντεο το c3 έχει αρκετά έως πολύ καλό εξοπλισμό…καμία σχέση με μανιβέλα και ρολόι αντί στροφόμετρο.

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • fanis75
                  fanis75 moderator @kkostask last edited by

                  @kkostask said in Citroen e-C3 2024:

                  Ποιοτικά αλλά αναξιόπιστα…βέβαια αν δεις όλο το τελευταίο βίντεο το c3 έχει αρκετά έως πολύ καλό εξοπλισμό…καμία σχέση με μανιβέλα και ρολόι αντί στροφόμετρο.

                  Τότε που μιλάω (δεκαετία '80 και αρχές '90) μια χαρά αξιόπιστα ήταν και επίσης αυτός ο εξοπλισμός τότε ήταν τα βασικά της αυτοκίνησης. Έπαιρνες μια W124 E Class - ναι με μανιβέλες και ρολόι - αλλά ήταν οχυρό, δεν πάθαινε τίποτα, κυκλοφορούν ακόμα και σήμερα σε άριστη κατάσταση.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    kkostask last edited by

                    Μήπως να μην συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • bassstarlet
                      bassstarlet @lap last edited by

                      @lap said in Citroen e-C3 2024:

                      Το starlet είναι όμορφο;

                      Το πιο όμορφο, πραγματικά, ήταν το ep80 όταν είχε κυκλοφορήσει, και μάλιστα κάναν εντύπωση τα πίσω φώτα.
                      Προφανώς, το ep70 είναι κακομοίρικο, αλλά συνήθως εμείς που το έχουμε, κακομοίρηδες είμαστε (εκτός gt προφανώς) και μένα δεν με πειράζει ιδιαίτερα (έτσι έχω γλυτώσει 10δες κλήσεις για ηχορύπανση).

                      «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dettol last edited by fanis75

                        Δε ξέρω σε τι τιμή θα έρθει αλλά πραγματικά μου φαίνεται πολύ «λίγο». Βλέπεις μετά από αυτά τα byd, τα Lexus, έστω και το mg4 και θυμάσαι πως είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος θα δώσει 25k (γιατί κάπου εκεί το κόβω) για την ηλεκτρική έκδοση αυτού.
                        Αν το θερμικό έχει 14-16 θα πουλήσει λόγω χαμηλής τιμής.

                        Όταν είδα το κλειδι και την υποδοχή του ήμουν σε φάση δογκανος «από ποτε είναι αυτή η εφημερίδα;»

                        fanis75 C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • fanis75
                          fanis75 moderator @dettol last edited by

                          @dettol said in Citroen e-C3 2024:

                          Όταν είδα το κλειδι και την υποδοχή του ήμουν σε φάση δογκανος «από ποτε είναι αυτή η εφημερίδα;»

                          Έχει ένα κόλλημα η Στέλλα (βασικά PSA) με αυτό. Έβλεπα καποια στιγμή το 3008, έκδοση €40.000 και είχε κλειδί και έδωσα €23.000 για το Κούγκα και ήταν ασύρματο. Γενικά οι Γάλλοι έχουν διάφορα κουλά (όπως και οι Ιάπωνες) - έχουν τις δικές τους εμμονές.

                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • C
                            criuser @dettol last edited by

                            @dettol said in Citroen e-C3 2024:

                            Δε ξέρω σε τι τιμή θα έρθει αλλά πραγματικά μου φαίνεται πολύ «λίγο». Βλέπεις μετά από αυτά τα byd, τα Lexus, έστω και το mg4 και θυμάσαι πως είναι τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι κάποιος θα δώσει 25k (γιατί κάπου εκεί το κόβω) για την ηλεκτρική έκδοση αυτού.
                            Αν το θερμικό έχει 14-16 θα πουλήσει λόγω χαμηλής τιμής.

                            Όταν είδα το κλειδι και την υποδοχή του ήμουν σε φάση δογκανος «από ποτε είναι αυτή η εφημερίδα;»

                            Πικρόχολο το σχόλιο σου χωρίς λόγο.

                            Εχω διαβάσει πάνω από 15 τέστ ξένων από προχτές και όλα δίνουν βαθμολογίες εξαιρετικές...

                            Εγραψα πριν 2 μέρες όταν είχα διαβάσει τα τέστ 3-4 μεγάλων σάιτ :

                            "Τα μειονεκτήματα του αυτοκινήτου, είναι ότι επειδή είναι χαμηλή η τιμή του, 2-3000 φτηνότερα από τον ανταγωνισμό και μόλις κάτι κατοστάρικα πάνω από το βασικό Σαντέρο, έχει θέματα στην ηχομόνωση, ενώ και τα πλαστικά είναι σε πολλά σημεία σκληρά με καλή όμως συναρμογή. Επίσης στο χώρο αποσκευών, είναι ψηλό το κατώφλι φόρτωσης.

                            Επίσης είναι στραμένο στην άνεση, είναι όμως περισσότερο οδηγοκεντρικό από το προηγούμενο μοντέλο.

                            Στα θετικά του, η απαράμμιλη άνεση των διπλών αμορτισέρ σε συνδυασμό με τα άνετα καθίσματα, οι μεγάλοι χώροι για 4 έως 5 επιβάτες, ακόμα και μεγάλου ύψους, το καλύτερο κιβώτιο, ο κινητήρας έχει πλέον καδένα αντί για ιμάντα, ο καλός εξοπλισμός, διάφορες έξυπνες λύσεις και γενικά η βαθμολογία του είναι 4 στα 5.

                            Ουσιαστικά δεν υστερεί από τον ανταγωνισμό και η χαμηλή τιμή του θα το βοηθήσει πολύ στις πωλήσεις."

                            Αυτό ακριβώς λένε όλοι.

                            Και μάλιστα λένε ότι ενώ είναι φτηνό, δεν είναι φτηνιάρικο.

                            Είναι πόλης και με 113 άλογα και 135 τελική θα ζορίζεται στον αυτοκινητόδρομο, από την άλλη πόσο λογικό είναι να έχεις 204 άλογα και να σταματάς στα 170 ?

                            Ακριβώς σαν το σιεητςαρ που πριν 2 χρόνια στα διόδια της Τρίπολης νόμιζε ότι έχει αμάξι και πήγε να μου το παίξει γρήγορος, εγώ γενικά οδηγώ χαλαρά στα ταξίδια, χωρίς κόντρες, αλλά μου κόλλησε από πίσω επειδή δεν τον άφησα ενώ πλήρωσε στο γκισέ, να μπει μπροστά μου που είχα περάσει με το πάσο. Εκανα δεξιά και μπήκα πίσω του και το αιρκρος τον είχε από πίσω με το 1/4 του γκαζιού και βέβαια στα 170 έκανε δεξιά. Τι νόμιζε ο ηλίθιος ότι τα τρόλει πάνε στους αυτοκινητόδρομους ?

                            Σε μια εποχή που τα θερμικά είναι πολλά και είναι γρήγορα και υπάρχουν και τα φεβ, το να το παίζεις γρήγορος με ηλεκτρικά και υβριδικά, είναι ανούσιο. Γιατί τα μεν πρώτα σύντομα θα σταματήσουν και τα δεύτερα μετά τα 150 αρχίζει και πέφτει...

                            Και με όριο 130 μόνο μετά τα 160 ανησυχείς για το δίπλωμα σου.

                            Επιστρέφοντας στο 3 όλα τα σάιτ το λένε σαν σημείο καμπής στην ηλεκτροκίνηση, γιατί δίνει την δυνατότητα να έχεις ένα αυτοκίνητο που θα είναι φτηνό και θα σε βοηθήσει να μπεις σε αυτή, που φτιάχνεται στην Ευρώπη από μία εταιρεία με παράδοση στα αυτοκίνητα πάνω από 100 χρόνια, οπότε συγκρίσεις με μπιντ, σέρες και καρδίτσα είναι αδιάφορες.

                            Στις χώρες που έχουν ήδη τιμές, η πλούσια έκδοση του ηλεκτρικού, είναι προ επιδότησης στα 27-28500. Και η βασική 4-5000 λιγότερο.

                            Στην δική μας περίπτωση θα έχουμε τιμή μετά την επιδότηση για το πλούσιο κάτω από 20000 και για την βασική κοντά στις 15000.

                            Αυτό είναι το σημείο καμπής που αναφέρουν.

                            Παίρνεις ηλεκτρικό σε τιμές θερμικού και μάλιστα σε οικονομικό επίπεδο.

                            Είναι ο ίδιος λόγος που η Τέσλα πουλάει στα 30-40000 που όμως δεν είναι λίγα λεφτά.

                            Να δούμε και σε τι τιμές θα βγαίνουν τα λήζινγκ του 3 με τον ηλεκτροκινητήρα.

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • K
                              kouladi last edited by

                              Φαίνεται εξαιρετικό. Τόσο εξαιρετικό που μου έχουν γίνει μόνιμο άγχος τα αποτελέσματα του EuroNCAP τα οποία αναμένονται σύντομα.

                              Κάνε Θεέ μου να πάρει πάνω από 2 αστέρια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Τέσσερα θα πάρει.
                                Είναι επιλογή της εταιρείας, γιατί το μάρκετινγκ λέει ότι η αγορά δεν δίνει τόση σημασία στα 5 αστέρια...

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Youtube Video

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kkostask last edited by

                                    https://www.newsauto.gr/news/odigoume-stin-afstria-to-neo-citroen-e-c3/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Κοπυ παστε από ξένο σάιτ.
                                      Δεν πήγε πουθενά για αυτό και καμία φωτογραφία.

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kkostask @criuser last edited by

                                        @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                        Κοπυ παστε από ξένο σάιτ.
                                        Δεν πήγε πουθενά για αυτό και καμία φωτογραφία.

                                        Ούτε που το πρόσεξα…μήπως παίζει καμία απαγόρευση για φωτό?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Όχι απλά δεν έχει πάει κανείς από δικό μας σάιτ.
                                          Αγγλικά Γαλλικά Γερμανικά Βελγίου Ολλανδίας λίγα Ισπανικά και Ιταλίας και ένα Τούρκικο έχουν ανεβάσει τεστ.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          A 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antoniokon @criuser last edited by

                                            @criuser said in Citroen e-C3 2024:

                                            Όχι απλά δεν έχει πάει κανείς από δικό μας σάιτ.
                                            Αγγλικά Γαλλικά Γερμανικά Βελγίου Ολλανδίας λίγα Ισπανικά και Ιταλίας και ένα Τούρκικο έχουν ανεβάσει τεστ.

                                            Είμαι σίγουρος ότι ξέρεις και τα ονόματα των δημοσιογράφων😊

                                            Μην πω και τα πατρώνυμα τους🤠

                                            O 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 23 / 64
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr