-
@wantone said in MG (SAIC) forum:
το 300 H γυρω στο 2008 το ειχα οδηγησει και ηταν αδιαφορο/κακο αμαξι και εκανε 70 χιλ ευρω. δεν καταλαβαινω που ειδες το καλο.
Νομίζω αναφέρεται στο NX300h που το 2018 είχε από περίπου 35Κ
-
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
-
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
Υποτίμησαν τους κινέζους και τώρα ψάχνουν τεχνάσματα να σωθούν. Είναι διατεθειμένη να δοκιμάσουν τα πάντα εκτός από το να προσφέρουνε ανταγωνιστικά προϊόντα. Αυτό τους ξεπερνά!
Οι Γερμανοί βέβαια έχουν ένα επιπλέον τεράστιο πρόβλημα, πάρα πολύ ακριβή ενέργεια. Και για αυτό οι ίδιοι ευθύνονται βέβαια! -
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
Υποτίμησαν τους κινέζους και τώρα ψάχνουν τεχνάσματα να σωθούν. Είναι διατεθειμένη να δοκιμάσουν τα πάντα εκτός από το να προσφέρουνε ανταγωνιστικά προϊόντα. Αυτό τους ξεπερνά!
Οι Γερμανοί βέβαια έχουν ένα επιπλέον τεράστιο πρόβλημα, πάρα πολύ ακριβή ενέργεια. Και για αυτό οι ίδιοι ευθύνονται βέβαια!δεν ειναι παντα απλα τα πραγματα. Δεν ειναι μονο το "οι γερμανοι μας κλεβουν και μας πουλανε ακριβα" ενω "οι κινεζοι ειναι πανεξυπνοι, εργατικοι, θελουν τα καλο μας και μας πουλανε καλα και οικονομικα προϊοντα".
Ναι οι γερμανοι δεν εχουν πλεον προσβαση σε παμφθηνη ενεργεια απο τη ρωσια, αλλα οι κινεζοι καλυπτουν τις ενεργειακες τους αναγκες κατα μεγαλο ποσοστο απο λιγνιτη, επιβαρυνοντας τον πλανητη. -
@ataim said in MG (SAIC) forum:
@wantone said in MG (SAIC) forum:
το 300 H γυρω στο 2008 το ειχα οδηγησει και ηταν αδιαφορο/κακο αμαξι και εκανε 70 χιλ ευρω. δεν καταλαβαινω που ειδες το καλο.
Νομίζω αναφέρεται στο NX300h που το 2018 είχε από περίπου 35Κ
Μίλαγα για τα RX 300 H και GS 450 μοντέλα πριν την κρίση.
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
Υποτίμησαν τους κινέζους και τώρα ψάχνουν τεχνάσματα να σωθούν. Είναι διατεθειμένη να δοκιμάσουν τα πάντα εκτός από το να προσφέρουνε ανταγωνιστικά προϊόντα. Αυτό τους ξεπερνά!
Οι Γερμανοί βέβαια έχουν ένα επιπλέον τεράστιο πρόβλημα, πάρα πολύ ακριβή ενέργεια. Και για αυτό οι ίδιοι ευθύνονται βέβαια!δεν ειναι παντα απλα τα πραγματα. Δεν ειναι μονο το "οι γερμανοι μας κλεβουν και μας πουλανε ακριβα" ενω "οι κινεζοι ειναι πανεξυπνοι, εργατικοι, θελουν τα καλο μας και μας πουλανε καλα και οικονομικα προϊοντα".
Ναι οι γερμανοι δεν εχουν πλεον προσβαση σε παμφθηνη ενεργεια απο τη ρωσια, αλλα οι κινεζοι καλυπτουν τις ενεργειακες τους αναγκες κατα μεγαλο ποσοστο απο λιγνιτη, επιβαρυνοντας τον πλανητη.Δεν παίρνω μέρος υπέρ Κίνας. Η πραγματικότητα είναι ότι η Κίνα έπαιξε το long game και της βγήκε. Ενώ ΕΕ έπαιζε…
-
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
Υποτίμησαν τους κινέζους και τώρα ψάχνουν τεχνάσματα να σωθούν. Είναι διατεθειμένη να δοκιμάσουν τα πάντα εκτός από το να προσφέρουνε ανταγωνιστικά προϊόντα. Αυτό τους ξεπερνά!
Οι Γερμανοί βέβαια έχουν ένα επιπλέον τεράστιο πρόβλημα, πάρα πολύ ακριβή ενέργεια. Και για αυτό οι ίδιοι ευθύνονται βέβαια!δεν ειναι παντα απλα τα πραγματα. Δεν ειναι μονο το "οι γερμανοι μας κλεβουν και μας πουλανε ακριβα" ενω "οι κινεζοι ειναι πανεξυπνοι, εργατικοι, θελουν τα καλο μας και μας πουλανε καλα και οικονομικα προϊοντα".
Ναι οι γερμανοι δεν εχουν πλεον προσβαση σε παμφθηνη ενεργεια απο τη ρωσια, αλλα οι κινεζοι καλυπτουν τις ενεργειακες τους αναγκες κατα μεγαλο ποσοστο απο λιγνιτη, επιβαρυνοντας τον πλανητη.Δεν παίρνω μέρος υπέρ Κίνας. Η πραγματικότητα είναι ότι η Κίνα έπαιξε το long game και της βγήκε. Ενώ ΕΕ έπαιζε…
και αυτο σχετικο ειναι, δηλ εξαρταται απο ποια χρονικη περιοδο μετρας. Προσωπικα θεωρω οτι τα τελευταια 2-3 χρονια, η κινα καταστρεφει οτι με κοπο εχτισε τα τελευταια 40 χρονια και ολα στον βωμο της συγκεντρωσης εξουσιας απο τον Σι.
Δεν θα διαφωνησω ομως στο δευτερο σκελοος, το "ενω η ΕΕ επαιζε..." -
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Σχετικό με αυτά που λέγαμε. Γκρινιάζουν τα Γερμανικά premium brands γιατί προς το παρόν δεν τους αγγίζουν τα κινέζικα!
Η Ευρώπη «πυροβολεί τα πόδια της» αν επιβάλλει εισαγωγικούς δασμούς στα κινέζικα EV
στην παρουσα φαση υπαρχουν δυο αντικρουομενες αποψεις πανω στο θεμα των δασμων στα κινεζικα προϊοντα.
Η θεση υπερ εχει ως βαση τον φοβο οτι θα κατακλυστει η ευρωπαικη αγορα απο φτηνα "πρασινα" προϊοντα (ηλεκτρικα αυτοκινητα, ηλιακα πανελ, inverters, ανεμογεννητριες) και θα εξωθησει στο κλεισιμο ενα κομματι της ευρωπαικης βιομηχανιας.
Περα απο το "καλα να παθουνε οι κωλογερμανοι", υπαρχει λογικη στο επιχειρημα αυτο, διοτι αν βασιστεις σε ξενους για τις ενεργειακες σου αναγκες, τοτε απλα εχεις αντικαταστησει τον πουτιν με τον Σι.Το αντιθετο επιχειρημα ειναι οτι αν βαλουμε εμεις δασμους, θα απαντησουν και οι κινεζοι και α. θα δημιουργηθει προβλημα με ευρωπαικα προιοντα που κατασκευαζονται στην κινα, β. θα επιβραδυνθει η μεταβαση προς ΑΠΕ διοτι θα αυξηθει το κοστος πανελ κτλπ, γ. θα εχουν προβλημα οι ευρωπαικες εταιρειες που εξαγουν στην κινα.
Δυσκολη εξισωση και δεν πιστευω οτι υπαρχει ευκολη απαντηση
Κάνεις πολύπλοκες σκέψεις που ο μέσος χρήστης social media (δεν αναφέρομαι εδώ) δυσκολεύεται να ακολουθήσει, γιατί μπορεί μέχρι το «...δεν σας χάλασε γερμαναράδες τώρα που έχετε οικονομικά προβλήματα» ή κάτι τέτοιο.
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
-
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
Ας πρόσεχαν
-
@criuser said in MG (SAIC) forum:
@ataim said in MG (SAIC) forum:
@wantone said in MG (SAIC) forum:
το 300 H γυρω στο 2008 το ειχα οδηγησει και ηταν αδιαφορο/κακο αμαξι και εκανε 70 χιλ ευρω. δεν καταλαβαινω που ειδες το καλο.
Νομίζω αναφέρεται στο NX300h που το 2018 είχε από περίπου 35Κ
Μίλαγα για τα RX 300 H και GS 450 μοντέλα πριν την κρίση.
Μας μπέρδεψες για τα καλά γιατί rx300h δεν υπάρχει, μάλλον εννοούσες το rx400h.
-
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
Ας πρόσεχαν
κατανοοω την χαιρεκακια, ειδικα μετα την ελληνικη (ευρωπαικη) οικονομικη κριση, αλλα αν "πεσει" η γερμανια, να εισαι σιγουρος οτι δεν θα την βγαλουμε χαλαρα εμεις
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
Ας πρόσεχαν
κατανοοω την χαιρεκακια, ειδικα μετα την ελληνικη (ευρωπαικη) οικονομικη κριση, αλλα αν "πεσει" η γερμανια, να εισαι σιγουρος οτι δεν θα την βγαλουμε χαλαρα εμεις
γιατι σε τι θα μας επιρεασει?
-
Βάλε τ9 ορθογραφικό. Και εγώ ανορθόγραφος είμαι... Αλλά μας τυφλωσες.
-
@wantone said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
Ας πρόσεχαν
κατανοοω την χαιρεκακια, ειδικα μετα την ελληνικη (ευρωπαικη) οικονομικη κριση, αλλα αν "πεσει" η γερμανια, να εισαι σιγουρος οτι δεν θα την βγαλουμε χαλαρα εμεις
γιατι σε τι θα μας επιρεασει?
αν πεσει σε παρατεταμενη υφεση η μεγαλυτερη οικονομια της ευρωπης και μεγαλος σπονσορας των ευρωπαικων κονδυλιων, λες εμεις, που ειμαστε κλιμακες μεγεθους μικροτεροι, να την βγαλουμε "καθαρη";
Σκεψου τις φυγοκεντρες πολιτικες δυναμεις που θα αναπτυχθουν εντος της γερμανιας και θα ζητησουν πιθανως μια δικη τους εξοδο απο την ευρωζωνη (λεω ενα χαζο παραδειγμα). Δεν ειμαι σε θεση καν να προβλεψω ποσα δεινα μπορουν να συμβουν... -
Πρώτης τάξεως ευκαιρία για τη Μικρή ελλαδα. Ακομα και με γερμανικά και γαλλικά κεφάλαια που θα μεταναστεύσουν στην ευρωπαϊκή περιφέρεια να κάνει πράξη την φθηνή ενέργεια από ΑΕΠ και να εκμεταλλευτεί την γεωγραφική της θέση.
Όπως ακριβώς έγινε με την ανατολική Ευρώπη το 90-2000.
Γενιμα όμως ναι. Αν η κεντρική Ευρώπη πέσει...αυτό θα παρασύρει χωρες σαν εμάς στη κατάσταση που είμαστε.Μη ξεχνάμε ότι έχουμε κοινό νόμισμα.
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@wantone said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@super-t said in MG (SAIC) forum:
Τα κινέζικα πάνελ ήδη έχουν δημιουργήσει πρόβλημα νομίζω σε όλη ευρωπαική πανελοβιομηχανία, όχι μόνο στους Γερμανούς.
Σιγουρα ισχυει, απλα σκεφτηκα τους γερμανους επειδη διαβασα πριν 1-2 μερες για μια γερμανικη εταιρεια φβ πανελ που ειτε εκλεισε ειτε μειωσε παρα πολυ την παραγωγη της (μου διαφευγει τι απο τα δυο ισχυει).
Ας πρόσεχαν
κατανοοω την χαιρεκακια, ειδικα μετα την ελληνικη (ευρωπαικη) οικονομικη κριση, αλλα αν "πεσει" η γερμανια, να εισαι σιγουρος οτι δεν θα την βγαλουμε χαλαρα εμεις
γιατι σε τι θα μας επιρεασει?
αν πεσει σε παρατεταμενη υφεση η μεγαλυτερη οικονομια της ευρωπης και μεγαλος σπονσορας των ευρωπαικων κονδυλιων, λες εμεις, που ειμαστε κλιμακες μεγεθους μικροτεροι, να την βγαλουμε "καθαρη";
Σκεψου τις φυγοκεντρες πολιτικες δυναμεις που θα αναπτυχθουν εντος της γερμανιας και θα ζητησουν πιθανως μια δικη τους εξοδο απο την ευρωζωνη (λεω ενα χαζο παραδειγμα). Δεν ειμαι σε θεση καν να προβλεψω ποσα δεινα μπορουν να συμβουν...δηλ μας λες οτι θα μας κοψουν τις επιδοτησεις? καλυτερα μηπως στρωθουμε στην δουλεια. και αν μας σουταρουν απο την ΕΕ και το ευρω δυο φορες καλυτερα.
-
Καλά το να βγούμε από το ευρώ με αυτό το χρέος είναι μάλλον καταστροφικό σε κάθε τομέα. Και όποτε βρέθηκαν παλικαράδες σε αυτήν την χώρα νομίζοντας πράγματα .... Είχαμε εθνικές τραγωδίες.
Είμαστε μικρή χώρα στο καλύτερο εμπορικό οικόπεδο της περιοχής με γίγαντες γύρω μας. Θέλει ηρεμία και σοβαρότητα η υπόθεση Ελλάδα.
Ευτυχώς που δεν κυβερνούν λαϊκιστές.....ακόμα -
Δεν πειραζει θα ξεκινησεις απο το μηδεν παλι μια χαρα, θα τα καταφερεις.
MG (SAIC) forum