Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 607
    • 608
    • 609
    • 610
    • 611
    • 897
    • 898
    • 609 / 898
    Περί αυτοκίνησης
    161
    17944
    408068
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @red_monster last edited by

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

      Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

      Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

      Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

      Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
      ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

      R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dettol last edited by

        Για να μην πω ότι την πλήρωσε αυτός με το τεσλα, επειδή όλοι ξέρουν ότι αυτά είναι ηλεκτρικά, ενώ κάποιος με phev μπαίνει αέρα και κανένας δεν ασχολείται γιατί είναι ανίκανοι να ελέγξουν οτιδήποτε. Άσε το υγραέριο…

        R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • R
          red_monster @dettol last edited by red_monster

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

          Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

          Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

          Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

          Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
          ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

          Δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλες χώρες (πιθανό να έχουν ΑΤΕξ φορτιστες και ανάλογη οδηγία για το ποσοστο της μπαταριας) εδώ δεν ξέρω καλα καλά τι κάνουν στην δικιά μας. Το ερώτημα μου είναι το εξής:
          Βγήκε η σχετική οδηγία, τη διάβασε και είπε είπε yolo ? Φορτώνω οικογένεια και σιγά μη με ελέγχουν ;

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • R
            red_monster @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Για να μην πω ότι την πλήρωσε αυτός με το τεσλα, επειδή όλοι ξέρουν ότι αυτά είναι ηλεκτρικά, ενώ κάποιος με phev μπαίνει αέρα και κανένας δεν ασχολείται γιατί είναι ανίκανοι να ελέγξουν οτιδήποτε. Άσε το υγραέριο…

            Αν με ρωτάς τι είναι πιο επικίνδυνο, ναι τα υβριδικά είναι πολύ πιο επικίνδυνα γιατί η καύση της βενζίνης εξ ορισμού αφήνει άκαυτη, γιατί η βενζίνη είναι πτητική και εξαιρετικά εύφλεκτη και όταν αυτό αναφλεγεί ή αναφλεγεί παρασέρνει πυρκαγιά συσσωρευτών εν πλω. Το χειρότερο για το καράβι είναι πυρκαγιά στο ταξίδι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dettol @red_monster last edited by

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

              Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

              Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

              Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

              Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

              Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
              ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

              Δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλες χώρες (πιθανό να έχουν ΑΤΕξ φορτιστες και ανάλογη οδηγία για το ποσοστο της μπαταριας) εδώ δεν ξέρω καλα καλά τι κάνουν στην δικιά μας. Το ερώτημα μου είναι το εξής:
              Βγήκε η σχετική οδηγία, τη διάβασε και είπε είπε yolo ? Φορτώνω οικογένεια και σιγά μην με ελέγχουν ;

              Δεν μπορώ να ξέρω τι σκέφτηκε. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι δεν ειμαι 100% σίγουρος ότι αυτό συνέβη όντως. Δεν είναι στο Tesla owners και δεν είναι κάποιος που έχω ξανά δει να ποστάρει. Μπορεί να το ήξερε και να ήταν yolo, άδικο θα είχε; Ποιος ελέγχει τι σε αυτήν την χώρα;
              Όπως και να έχει όμως, αυτό είναι ένα μέτρο που είναι παντελώς ηλιθιο.

              R I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
              • fanis75
                fanis75 moderator @cirus last edited by

                @cirus said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Να φτιάξουμε startup xefortistiri.gr

                Αναλαμβανουμε να ξεφορτιζουμε το αμάξι σας μόλις φτάσετε λιμάνι

                Κλαίω!!😁 😀 😂 θεούλης!!

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • C
                  criuser @dimsabas last edited by criuser

                  @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Αν είναι σύσταση κι όχι νόμος, προφανώς και δεν είναι παπάρας ο κάτοχος. Δεν είμαι νομικός για να γνωρίζω τι από τα δύο ισχύει. Και δεν είναι καθόλου παράξενο να έχει αφήσει μια ασάφεια επίτηδες το κράτος για να έχει την ουρά του καλυμμένη. Και να παίζουν φάπες οι Teslάκηδες με τον καπετάνιο εν τέλει.

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                  Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                  Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                  Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

                  Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

                  Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
                  ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

                  Σας ανέβασα τα σχετικά που είναι η ΔΙΕΘΝΗΣ νομοθεσία και οι οδηγίες της ΕΕ.

                  Η σύσταση αφορά τους εμπλεκόμενους με την ναυτιλία και όχι βέβαια τον κάθε οδηγό ηλεκτρικού οχήματος.

                  Εκείνος είναι υποχρεωμένος να τηρήσει αυτό που θα του πουν οι υπεύθυνοι φόρτωσης του πλοίου.

                  Επίσης η εγκύκλιος ερμηνεύει τον νόμο και γενικά ισχύει ως νόμος. Υπάρχουν κάποιες ερμηνείες αλλά είναι ειδικό θέμα.

                  Γενικά οι νόμοι ψηφίζονται από την βουλή και βγαίνουν οι εγκύκλιοι που εξειδικεύουν τον νόμο και ορίζουν τον τρόπο εφαρμογής του.

                  Δεν μπαίνουν σε φεκ οι εγκύκλιοι.

                  Ακόμα και ο όρος σύσταση, έχει νομικές ερμηνείες, αλλά οι διεθνείς οργανισμοί σαν τον ΙΜΟ είναι πολύ ισχυροί σε αυτά τα θέματα και δεν παίζει κανείς μαζί του.

                  Διαβάζω μία ελαφρότητα στα σχόλια, που δεν χρειάζεται, γιατί τα ατυχήματα στην θάλασσα από ελαφρότητες έγιναν.

                  Το Ηράκλειο βούλιαξε, γιατί δεν ήταν δεμένο το φορτηγό και χτύπησε την μπουκαπόρτα και την πέταξε στην θάλασσα.

                  Το Νόρμαν Ατλάντικ πήρε φωτιά γιατί ένα φορτηγό είχε την μηχανή του σε λειτουργία..

                  https://el.wikipedia.org/wiki/MS_Norman_Atlantic

                  https://www.cnn.gr/focus/story/343648/san-simera-28-dekemvriou-i-tragodia-tou-norman-atlantic-ikseran-oti-to-ploio-den-itan-aksioploo

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • R
                    red_monster @dettol last edited by red_monster

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                    Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                    Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

                    Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

                    Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
                    ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

                    Δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλες χώρες (πιθανό να έχουν ΑΤΕξ φορτιστες και ανάλογη οδηγία για το ποσοστο της μπαταριας) εδώ δεν ξέρω καλα καλά τι κάνουν στην δικιά μας. Το ερώτημα μου είναι το εξής:
                    Βγήκε η σχετική οδηγία, τη διάβασε και είπε είπε yolo ? Φορτώνω οικογένεια και σιγά μην με ελέγχουν ;

                    Δεν μπορώ να ξέρω τι σκέφτηκε. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι δεν ειμαι 100% σίγουρος ότι αυτό συνέβη όντως. Δεν είναι στο Tesla owners και δεν είναι κάποιος που έχω ξανά δει να ποστάρει. Μπορεί να το ήξερε και να ήταν yolo, άδικο θα είχε; Ποιος ελέγχει τι σε αυτήν την χώρα;
                    Όπως και να έχει όμως, αυτό είναι ένα μέτρο που είναι παντελώς ηλιθιο.

                    Σου εξήγησα γιατί δεν είναι ηλιθιο. Άδικο έχει να ήξερε, να ήταν yolo και τώρα να ζητάει και τα ρέστα.

                    Η τεσλα συμφωνεί με την οδηγία για τον απόπλου

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dettol last edited by

                      https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                      Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                      C R V 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser @dettol last edited by criuser

                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                        Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                        Αυτό δεν ενισχύει την άποψη σου. Γιατί τα πλοία αυτά, δεν έχουν επιβάτες, παρά μόνο πλήρωμα, άρα σε περίπτωση φωτιάς είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν έχεις να σώσεις 20-30 άτομα και όχι 800 ή 2000 και μάλιστα αυτά τα 20-30 είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι στα σωστικά.

                        Με αυτή την άποψη, το λογικό για τα επιβατικά πλοία, ίσως ήταν το 10 % να είναι φορτισμένα.

                        Εντιτ. Το λίνκ που ανέβασες αναφέρει και τα επιβατικά πλοία στο κεφάλαιο 2

                        1. Application to ro-ro passenger ships

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          red_monster @dettol last edited by

                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                          Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                          Η τεσλα προτείνει κάτω απο 48 % για επίγειες και θαλάσσιες μεταφορές και κάτω απο 28 % για εναέριες ή μεταφορες χωρίς γείωση, είναι και αυτό λάθος ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dettol @criuser last edited by

                            @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                            Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                            Αυτό δεν ενισχύει την άποψη σου. Γιατί τα πλοία αυτά, δεν έχουν επιβάτες, παρά μόνο πλήρωμα, άρα σε περίπτωση φωτιάς είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν έχεις να σώσεις 20-30 άτομα και όχι 800 ή 2000 και μάλιστα αυτά τα 20-30 είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι στα σωστικά.

                            Με αυτή την άποψη, το λογικό για τα επιβατικά πλοία, ίσως ήταν το 10 % να είναι φορτισμένα.

                            Εντιτ. Το λίνκ που ανέβασες αναφέρει και τα επιβατικά πλοία στο κεφάλαιο 2

                            1. Application to ro-ro passenger ships

                            Βεβαίως και αναφέρει επιβατηγά πλοία, για αυτό το ανέβασα, για να δείξω ότι πουθενά στο κεφάλαιο των επιβατηγών δεν αναφέρεται το 40%
                            Αλλά προφανώς ούτε εσυ το διάβασες, εκτός από όσους έγραψαν την οδηγία

                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • argyn
                              argyn last edited by

                              Όλα τα βαπόρια που ονομάζουμε οχηματαγωγά στην Ελλάδα ανήκουν στην κατηγορία Ro-Ro/Passenger Ship άρα στο πεδίο εφαρμογής των όσων ποσταρατε.

                              Είπαμε όλοι είναι στο ψάξιμο και το κανονιστικό πλαίσιο είναι σε διαμόρφωση, τα ίδια ισχύουν για όλα τα σχετικά με τα EV.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red_monster last edited by

                                Ρε συ ντετολ, είσαι λογικός άνθρωπος, γιατί δεν δέχεσαι ότι τα πλοία της γραμμής ακόμα δεν είναι έτοιμα για ανάλογου είδους πυρκαγιές ; Όταν προσαρμόσουν την ενεργητική τους πυρασφάλεια να είσαι σίγουρος ότι θα αίρουνε τους οποίους περιορισμούς.

                                D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @red_monster last edited by

                                  @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Ρε συ ντετολ, είσαι λογικός άνθρωπος, γιατί δεν δέχεσαι ότι τα πλοία της γραμμής ακόμα δεν είναι έτοιμα για ανάλογου είδους πυρκαγιές ; Όταν προσαρμόσουν την ενεργητική τους πυρασφάλεια να είσαι σίγουρος ότι θα αίρουνε τους οποίους περιορισμούς.

                                  Δεν το δεχομαι γιατί αν μετέφεραν μόνο ότι ήταν ικανοί να μεταφέρουν με απόλυτη ασφάλεια, οριακά θα μετέφεραν κωλοχαρτο, μονό, το φτηνιάρικο. Στιβαζουν ανθρώπους σαν ζώα, αυτοκίνητα χωρίς καμμια προσοχή όχι για θέματα πυρασφάλειας, όχι για την περιουσία του πελάτη τους, αλλά ούτε για τη στοιχειώδη λογική. Συχνά δεν μπορείς να περάσεις για να πας στο όχημα σου, να το πάρεις για να ξεμπλοκάρεις τους υπόλοιπους.
                                  Μετά από όλα αυτά, έχουν το θράσος να μιλήσουν για ασφαλή ποσοστά soc?

                                  cirus argyn R 3 Replies Last reply Reply Quote 3
                                  • cirus
                                    cirus @dettol last edited by cirus

                                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                    Ρε συ ντετολ, είσαι λογικός άνθρωπος, γιατί δεν δέχεσαι ότι τα πλοία της γραμμής ακόμα δεν είναι έτοιμα για ανάλογου είδους πυρκαγιές ; Όταν προσαρμόσουν την ενεργητική τους πυρασφάλεια να είσαι σίγουρος ότι θα αίρουνε τους οποίους περιορισμούς.

                                    Δεν το δεχομαι γιατί αν μετέφεραν μόνο ότι ήταν ικανοί να μεταφέρουν με απόλυτη ασφάλεια, οριακά θα μετέφεραν κωλοχαρτο, μονό, το φτηνιάρικο. Στιβαζουν ανθρώπους σαν ζώα, αυτοκίνητα χωρίς καμμια προσοχή όχι για θέματα πυρασφάλειας, όχι για την περιουσία του πελάτη τους, αλλά ούτε για τη στοιχειώδη λογική. Συχνά δεν μπορείς να περάσεις για να πας στο όχημα σου, να το πάρεις για να ξεμπλοκάρεις τους υπόλοιπους.
                                    Μετά από όλα αυτά, έχουν το θράσος να μιλήσουν για ασφαλή ποσοστά soc?

                                    Βρε dettol είναι και αυτά που λες ισχύουν αλλά μέσα στα πλοία υπάρχουν τα κατάλληλα μέσα για να σβήσει μια πυρκαγιά αν την προλάβουν στην αρχή. Με τα στοιχεία των μπαταριών σε ηλεκτρικό μπορεί και να μην επαρκούν τα υπάρχοντα μέσα που έχουν τα πλοία.

                                    Δεν είμαι ειδικός αλλά αυτό έχει μια βάση .

                                    Νταξει κράζω και γελάω με τους παραλογισμους των αυθαίρετων 40% και γενικά της προχειρότητας . Αλλά ότι υπάρχει πρόβλημα αν πάρουν για κάποιο λόγο φωτιά οι μπαταρίες ισχύει.

                                    Cirus the virus

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • argyn
                                      argyn @dettol last edited by

                                      @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                      Ρε συ ντετολ, είσαι λογικός άνθρωπος, γιατί δεν δέχεσαι ότι τα πλοία της γραμμής ακόμα δεν είναι έτοιμα για ανάλογου είδους πυρκαγιές ; Όταν προσαρμόσουν την ενεργητική τους πυρασφάλεια να είσαι σίγουρος ότι θα αίρουνε τους οποίους περιορισμούς.

                                      Δεν το δεχομαι γιατί αν μετέφεραν μόνο ότι ήταν ικανοί να μεταφέρουν με απόλυτη ασφάλεια, οριακά θα μετέφεραν κωλοχαρτο, μονό, το φτηνιάρικο. Στιβαζουν ανθρώπους σαν ζώα, αυτοκίνητα χωρίς καμμια προσοχή όχι για θέματα πυρασφάλειας, όχι για την περιουσία του πελάτη τους, αλλά ούτε για τη στοιχειώδη λογική. Συχνά δεν μπορείς να περάσεις για να πας στο όχημα σου, να το πάρεις για να ξεμπλοκάρεις τους υπόλοιπους.
                                      Μετά από όλα αυτά, έχουν το θράσος να μιλήσουν για ασφαλή ποσοστά soc?

                                      Όλοι από εδώ αντιγράφουν - τα λεφτά είναι πολλά και οι ασφαλιστικοί και νομικοί κίνδυνοι μεγάλοι : https://iumi.com/document/view/Best_practice_recommendations_for_the_safe_carriag__64f1988d135d6.pdf

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman7 @dettol last edited by

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Το πρόβλημα είναι πως είμαστε ακόμα υπήκοοι και το μόνο που ξέρουμε είναι να φωνάζουμε στον σουλτάνο ο οποίος είναι ο μόνος -διαχρονικά - που ευθύνεται για όλα μας τα δεινά. Έχουμε να φαμε πολύ διαφωτισμό ακόμα για να γίνουμε πολίτες και να καταλάβουμε ότι είμαστε μέρος του κοινωνικού συνόλου.

                                        Ο φιλος με το τεσλα ξεκίνησε να πάει (μαζί με την οικογένεια του) ταξιδι, έχει βουίξει ο ντουνιάς για την οδηγία. Ή δεν την άκουσε (ενώ ξημεροβραδιάζεται ολημερίς στα σοσιαλ) και που ζει ο μαύρος ; Ή την άκουσε και την έγραψε στα αρχιδια του. Και στις δυο περιπτώσεις είναι το ίδιο ηλίθιος.-

                                        Μην ξεχνάς ότι λιμάνι δεν είναι μόνο το Λαύριο και ο Πειραιάς. Αν κάποιος βγει Κεραμωτή ή Καβάλα, που στο διάολο θα φτάσει με 40%; Στην Εγνατία δεν υπάρχουν σεα και οι υποδομές φόρτισης είναι σχεδόν ανύπαρκτες.

                                        Τα πλοία προς ώρας δεν μπορούν να διαχειριστούν τέτοιου είδους πυρκαγιά, όταν αλλάξει η ενεργητική πυρασφάλεια τους το ξανασυζητάμε. Μην ξεχνάτε ότι υπάρχουν και ασφαλιστήρια, αστικές και ποινικές ευθύνες, δεν είναι όλα τόσα απλά

                                        Σε άλλες χώρες που όχι μόνο δεν έχουν τέτοια θέματα, αλλά έχουν και φορτιστές μέσα στο πλοίο
                                        ειναι αδαείς και εμείς είμαστε οι πανέξυπνοι που τα έχουμε υπολογίσει όλα σωστά;

                                        Δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλες χώρες (πιθανό να έχουν ΑΤΕξ φορτιστες και ανάλογη οδηγία για το ποσοστο της μπαταριας) εδώ δεν ξέρω καλα καλά τι κάνουν στην δικιά μας. Το ερώτημα μου είναι το εξής:
                                        Βγήκε η σχετική οδηγία, τη διάβασε και είπε είπε yolo ? Φορτώνω οικογένεια και σιγά μην με ελέγχουν ;

                                        Δεν μπορώ να ξέρω τι σκέφτηκε. Δεν σου κρύβω μάλιστα ότι δεν ειμαι 100% σίγουρος ότι αυτό συνέβη όντως. Δεν είναι στο Tesla owners και δεν είναι κάποιος που έχω ξανά δει να ποστάρει. Μπορεί να το ήξερε και να ήταν yolo, άδικο θα είχε; Ποιος ελέγχει τι σε αυτήν την χώρα;
                                        Όπως και να έχει όμως, αυτό είναι ένα μέτρο που είναι παντελώς ηλιθιο.

                                        Έγραψε στο ηλεκτροκίνηση ή στο fans νομίζω.
                                        Αν έμπαινε στα σοσιαλ προφανώς είχε ήδη διαβάσει ιστορίες για άλλους που μπηκαν αέρα και είπε και αυτός να το ρισκάρει.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser @dettol last edited by criuser

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @criuser said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                          https://www.emsa.europa.eu/newsroom/latest-news/download/7129/4729/23.html#page9

                                          Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships, αλλά οι δικοί μας σιγά μην κάτσουν να διαβάσουν όλη την έκθεση. Φτιάχνουν έναν αχταρμά και σμπουτσα τους.

                                          Αυτό δεν ενισχύει την άποψη σου. Γιατί τα πλοία αυτά, δεν έχουν επιβάτες, παρά μόνο πλήρωμα, άρα σε περίπτωση φωτιάς είναι πιο εύκολα τα πράγματα όταν έχεις να σώσεις 20-30 άτομα και όχι 800 ή 2000 και μάλιστα αυτά τα 20-30 είναι επαγγελματίες και εκπαιδευμένοι στα σωστικά.

                                          Με αυτή την άποψη, το λογικό για τα επιβατικά πλοία, ίσως ήταν το 10 % να είναι φορτισμένα.

                                          Εντιτ. Το λίνκ που ανέβασες αναφέρει και τα επιβατικά πλοία στο κεφάλαιο 2

                                          1. Application to ro-ro passenger ships

                                          Βεβαίως και αναφέρει επιβατηγά πλοία, για αυτό το ανέβασα, για να δείξω ότι πουθενά στο κεφάλαιο των επιβατηγών δεν αναφέρεται το 40%
                                          Αλλά προφανώς ούτε εσυ το διάβασες, εκτός από όσους έγραψαν την οδηγία

                                          Εγώ είπα ότι διάβασα μόνο τα περιεχόμενα, γιατί όπως το έγραψες παραπάνω : "Το 40% αναφέρεται σε ro-do cargo και car carriers, ΟΧΙ σε passenger ships", φάνηκε σαν να μην αφορούσε τα επιβατικά καθόλου, ενώ αφορά και τα επιβατικά.

                                          Προφανώς δεν θα διαβάσω τόσες σελίδες...

                                          Αλλωστε λέγατε ότι θα μπουν περιορισμοί στα ντίζελ, αλλά βλέπω περιορισμούς στα ηλεκτρικά, υβριδικά και υγραέρια και φυσικά αέρια πρώτα...😊

                                          Από την άλλη τα πλοία κάνουν ειδικά δρομολόγια όταν μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία, όπως καύσιμα κλπ.

                                          Τα μεταφέρουν μόνα τους και το πλοίο είναι άδειο και πληρώνονται με ειδικό τρόπο για αυτό.

                                          Ενίοτε το αποφεύγουν, διότι υπάρχουν ειδικά πλοία που μεταφέρουν καύσιμα στα νησιά...

                                          d9115c9e-cdd1-45ef-a469-cc797f3223d2-image.png

                                          Youtube Video

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster @dettol last edited by

                                            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            @red_monster said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                            Ρε συ ντετολ, είσαι λογικός άνθρωπος, γιατί δεν δέχεσαι ότι τα πλοία της γραμμής ακόμα δεν είναι έτοιμα για ανάλογου είδους πυρκαγιές ; Όταν προσαρμόσουν την ενεργητική τους πυρασφάλεια να είσαι σίγουρος ότι θα αίρουνε τους οποίους περιορισμούς.

                                            Δεν το δεχομαι γιατί αν μετέφεραν μόνο ότι ήταν ικανοί να μεταφέρουν με απόλυτη ασφάλεια, οριακά θα μετέφεραν κωλοχαρτο, μονό, το φτηνιάρικο. Στιβαζουν ανθρώπους σαν ζώα, αυτοκίνητα χωρίς καμμια προσοχή όχι για θέματα πυρασφάλειας, όχι για την περιουσία του πελάτη τους, αλλά ούτε για τη στοιχειώδη λογική. Συχνά δεν μπορείς να περάσεις για να πας στο όχημα σου, να το πάρεις για να ξεμπλοκάρεις τους υπόλοιπους.
                                            Μετά από όλα αυτά, έχουν το θράσος να μιλήσουν για ασφαλή ποσοστά soc?

                                            Το ίδιο είναι να γρατζουνιστεί ένας προφυλακτήρας με φωτιά εν πλώ ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 607
                                            • 608
                                            • 609
                                            • 610
                                            • 611
                                            • 897
                                            • 898
                                            • 609 / 898
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr