-
https://www.autoexpress.co.uk/mg/mg3/362987/mg3-hybrid-trophy-trim-being-driven-uk-roads-pictures
5/5 βαθμολογία στο autoexpress
-
Ψάχνω καιρό να βρω επιδόσεις για το MG4 245 άλογα. Πέρα από το 0-100 προσπαθώ να δω πώς κάθεται σε επιδόσεις σε σχέση με ένα θερμικό με παρόμοια άλογα. Έχουμε κάποια πληροφορία; Μετά τα 100 έχουν αντίστοιχη επιτάχυνση ή μετά ξεψυχούν;
-
Είχα δει βιντεακι του bandito και όντως μετά τα 100 δεν ανέβαζε τόσο γρήγορα.
Χωριά ότι του έβγαλε τη ψυχή μη ξεμείνει πουθενά αφορτιστος. -
Το 245 λένε ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από το 200αρι. Το θέμα είναι κατά πόσο και τι γίνεται με τις ρεπρίζ. Π.χ. θα είναι πιο γρήγορο από ένα civic 1.5T?
-
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις τιμες του MG 3 hybrid.
-
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις τιμες του MG 3 hybrid.
Αντιπρόσωπος μου είπε γύρω στα 19000€ αρχική τιμή. Αν ισχύει θα είναι τρομερά ανταγωνιστικό.
-
@kozani76 said in MG (SAIC) forum:
@vdx said in MG (SAIC) forum:
Θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τις τιμες του MG 3 hybrid.
Αντιπρόσωπος μου είπε γύρω στα 19000€ αρχική τιμή. Αν ισχύει θα είναι τρομερά ανταγωνιστικό.
Δλδ όσο έχει ένα καλά εξοπλισμένο swift ή η βασική έκδοση Yaris. Περίμενα ότι θα ξεκινάει από 17κ.
-
Μιλάμε για το full hybrid των περίπου 200 αλόγων.
Τα άλλα είναι χειροκίνητα των 83 και δεν ξέρω πόσα έχει το βασικό yaris
Απλά καμία σχέση οι τιμες. Θα τους κλείσουν όλους.
Ακόμα και στην βασική θα παιρνεις αυτόματο, με τα adas συστήματα πλην blind spot και 200 άλογα full hybrid.
Μην έχει και 15 ιντσών ζάντα στην βασική και με τα 200 άλογα θα έχει επιδόσεις που θα κερνάει τσαγακι σε ότι κυκλοφορεί. Βάρος στα 1200 κιλά.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Μιλάμε για το full hybrid των περίπου 200 αλόγων.
Τα άλλα είναι χειροκίνητα των 83 και δεν ξέρω πόσα έχει το βασικό yaris
Απλά καμία σχέση οι τιμες. Θα τους κλείσουν όλους.
Ακόμα και στην βασική θα παιρνεις αυτόματο, με τα adas συστήματα πλην blind spot και 200 άλογα full hybrid.
Μην έχει και 15 ιντσών ζάντα στην βασική και με τα 200 άλογα θα έχει επιδόσεις που θα κερνάει τσαγακι σε ότι κυκλοφορεί. Βάρος στα 1200 κιλά.
Για να δούμε τι θα γίνει και με την αξιοπιστία τους. Απτή ποιότητα μπορεί να έχουν αλλά να δούμε και πώς θα γερνάνε..
-
@poliviosfp said in MG (SAIC) forum:
@lap said in MG (SAIC) forum:
Μιλάμε για το full hybrid των περίπου 200 αλόγων.
Τα άλλα είναι χειροκίνητα των 83 και δεν ξέρω πόσα έχει το βασικό yaris
Απλά καμία σχέση οι τιμες. Θα τους κλείσουν όλους.
Ακόμα και στην βασική θα παιρνεις αυτόματο, με τα adas συστήματα πλην blind spot και 200 άλογα full hybrid.
Μην έχει και 15 ιντσών ζάντα στην βασική και με τα 200 άλογα θα έχει επιδόσεις που θα κερνάει τσαγακι σε ότι κυκλοφορεί. Βάρος στα 1200 κιλά.
Για να δούμε τι θα γίνει και με την αξιοπιστία τους. Απτή ποιότητα μπορεί να έχουν αλλά να δούμε και πώς θα γερνάνε..
Ο κινητήρας είναι από κοινοπραξία GM SAIC. Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει θέμα καθώς ο τρόπος λειτουργίας θυμίζει περισσότερο ηλεκτρικό. Όπως και να έχει ο ανταγωνισμός μόνο καλό θα κάνει!
-
Λογικά θα γίνει χαμός με αυτό το μικρό.
Όποιος ψάχνει για δεύτερο καινούργιο, και οικογένεια με ένα παιδί θα είναι η πρώτη του επιλογή.Αφήστε που πολλοί δεν έχουν ιδέα ότι είναι κινέζικο, ακούνε MG και μπερδεύονται.
Είχα χθες κουβέντα με φιλικό ζευγάρι που θέλει καινούργιο αυτοκίνητο η σύζυγος, φυσικά yaris ή yaris cross αλλά με πάνω από 25.000 για καλό εξοπλισμό , τους έλεγα για kia ή Hyundai μέχρι και το Xceed τους εκθειαζα στα 27-28κ ως την τέλεια επιλογή αλλά δεν έβγαζαν άχνα γιατί...kia , πετάγεται η σύζυγός σε μια φάση και λέει τα MG έχουν καλές τιμές, ναι τους λέω έρχεται ειδικά τώρα ένα μικρό σαν το yaris που θα είναι κορυφαία στα 22κ λογικά , έχουν κάνει άλματα μπροστά οι Κινέζοι.
- Κινέζικο είναι το MG;
Ξενέρωσαν απίστευτα!
Γιατι τους λέω το XC40 που έχετε τι είναι;
Έπαθαν σοκ , δεν το πίστευαν με τίποτα, σχεδόν παρεξηγηθηκαμε!!!!
- Κινέζικο είναι το MG;
-
Αυτό που μη σχετικοί με τα αυτοκίνητα έχουν και υψηλά γούστα, έχει γούστο!
Όπως σωστά λέει ο Πολύβιος, θα δείξει η αξιοπιστία τους αν θα τα οδηγήσει να κερδίσουν το στοίχημα της αγοράς.
Εντωμετξυ δεν είναι μονάχα οι επιδόσεις αλλά και αυτό.
https://www.carwow.co.uk/mg/mg3#gref
The old MG3 handled corners absolutely brilliantly - and despite its bigger frame and additional complexity, the new car does so too. It has oodles of grip when cornering hard, so you really feel confident to fling it into bends with gay abandon, and have a lot of fun while doing so.
Σε ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο λέει γράφει 4,9 λ/100χλμ, στην πόλη 4.00 λ.
Ε ρε τι έχει να γίνει!!!!!
-
Και σκέφτεσαι. Αξίζει μια οικογένεια να αγοράσει μεγαλύτερο αυτοκίνητο αλλά με πιο βασικά χαρακτηριστικά ή αυτό με τα πάντα όλα και με μια thule για δύο τρία ταξίδια το έτος.
-
Γενικά έχω μια απέχθεια για τα κινέζικα, βασιζόμενος σε κάτι που μου είπε φίλος με μεγάλη εμπειρία στις αντλίες θερμότητας, όταν τον ρώτησα την άποψη του για τις κινέζικες.
Μου είπε δεν είναι κακές, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αν σε 5-10 χρόνια χρειαστείς ανταλλακτικά και το εργοστάσιο βγάζει τότε φωτογραφικές μηχανές, τι θα κάνεις ?
Σε συνδυασμό με το ότι τα εργοστάσια εκεί έχουν επιδοτήσεις από το κράτος, που προφανώς αν τα πράγματα πάνε να σαρώσουν την αγορά, τότε Αμερική και Ευρώπη, θα αναγκαστούν να πάρουν μέτρα.
Ηδη μιλάνε ότι οι επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά, επειδή είναι ευρωπαικά λεφτά, θα δίνονται μόνο στα αυτοκίνητα που θα κατασκευάζονται στην Ευρώπη.
Πήγα να ανοίξω το λίνκ να διαβάσω και είδα την πρώτη φωτογραφία...
ε μετά από αυτή την μούρη το νέο Κόνα μου φάνηκε πανέμορφο, έως έργο τέχνης... -
Σχετικά με αυτό άκουσα σε μια δοκιμή πως ετοιμάζει δύο μεγάλα κέντρα logistics στη Ευρώπη που θα έχουν σκοπό την αποθήκευση και διακίνηση των ανταλλακτικών των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη.
Εάν όντως γίνει αυτό, ίσως το επόμενο βήμα θα είναι ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη
Γενικα εσύ με το aircross μη μιλάς για σχεδίαση. Άστο καλύτερα.
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Σχετικά με αυτό άκουσα σε μια δοκιμή πως ετοιμάζει δύο μεγάλα κέντρα logistics στη Ευρώπη που θα έχουν σκοπό την αποθήκευση και διακίνηση των ανταλλακτικών των αυτοκινήτων της στην Ευρώπη.
Εάν όντως γίνει αυτό, ίσως το επόμενο βήμα θα είναι ένα εργοστάσιο στην Ευρώπη
Γενικα εσύ με το aircross μη μιλάς για σχεδίαση. Άστο καλύτερα.
Το αιρκρος έχει σχεδίαση από μία εταιρεία με ιστορία 100+ χρόνια στην προχωρημένη σχεδίαση.
Αλλο αυτό, άλλο η αισθητική προωθητή γαιών που έχει αυτό το έκτρωμα.
Απλά οι Εγγλέζοι ότι έχει εγγλέζικο όνομα και ας μην είναι εγγλέζικο, εμτζι, βόξολ κλπ το κοιτάνε με θετικό μάτι λόγω κόμπλεξ.
Το εργοστάσιο στην Ευρώπη δεν είναι τόσο απλό, αλλά σημαίνει ότι μόνο από το ευρωπαικό εργοστάσιο θα πουλάνε, που σημαίνει πολύ μικρή παραγωγή.
Στην Γαλλία πάντως οι επιδοτήσεις από φέτος, δίνονται μόνο σε ευρωπαικά ηλεκτρικά.
-
Πρώτον το aircross είναι ασχημο. Και ας είναι της citroen.
Δεύτερον δεν είπε κανείς τίποτα για εργοστάσιο, μια υπόθεση έκανα εγώ. Όπως έκανε η Toyota και αργότερα η Hyundai/Kia
Είπαν όμως για logistics ανταλλακτικών στην Ευρώπη.Τρίτον εγώ αυτό που άκουσα είναι πως οι επιδοτήσεις κόβονται για όσα ηλεκτρικά παράγονται από εργοστάσια που δεν χρησιμοποιούν ΑΠΕ. Όχι από όλα. Κυρίως αυτά τα μικρά της πλάκας. Τα μεγάλα των γιγάντων επιπέδου Τογιότα δεν θα θα πάθουν κάτι, διότι παράγουν με διεθνή στάνταρ
-
As for driving, I’ll start with the ride quality, which is genuinely excellent. It’s quite soft, thanks to the relatively small wheels and chunky tyres, but the damping is excellent, too, which means although it absorbs potholes and surface imperfections well, it also does so without a loss of precision and agility in bends.
Yes, it really is good fun to drive. The steering is light and precise, and in corners, it’s agile and has oodles of grip when you need it. It might not have you grinning as much as a Suzuki Swift on B-roads, but you’ll be going considerably more quickly, especially is you have it in Sport drive mode, which firms up the steering and has it running in Parallel mode more readily.
https://www.parkers.co.uk/mg/3-hybrid/review/engines/4,5/5 και σε αυτούς
-
@vagkirk said in MG (SAIC) forum:
Λογικά θα γίνει χαμός με αυτό το μικρό.
Όποιος ψάχνει για δεύτερο καινούργιο, και οικογένεια με ένα παιδί θα είναι η πρώτη του επιλογή.Αφήστε που πολλοί δεν έχουν ιδέα ότι είναι κινέζικο, ακούνε MG και μπερδεύονται.
Είχα χθες κουβέντα με φιλικό ζευγάρι που θέλει καινούργιο αυτοκίνητο η σύζυγος, φυσικά yaris ή yaris cross αλλά με πάνω από 25.000 για καλό εξοπλισμό , τους έλεγα για kia ή Hyundai μέχρι και το Xceed τους εκθειαζα στα 27-28κ ως την τέλεια επιλογή αλλά δεν έβγαζαν άχνα γιατί...kia , πετάγεται η σύζυγός σε μια φάση και λέει τα MG έχουν καλές τιμές, ναι τους λέω έρχεται ειδικά τώρα ένα μικρό σαν το yaris που θα είναι κορυφαία στα 22κ λογικά , έχουν κάνει άλματα μπροστά οι Κινέζοι.
- Κινέζικο είναι το MG;
Ξενέρωσαν απίστευτα!
Γιατι τους λέω το XC40 που έχετε τι είναι;
Έπαθαν σοκ , δεν το πίστευαν με τίποτα, σχεδόν παρεξηγηθηκαμε!!!!
Εντωμεταξύ για εμένα είναι θετικό ότι δεν είναι αγγλικό αλλά κινεζικό
- Κινέζικο είναι το MG;
-
@vagkirk said in MG (SAIC) forum:
Γιατι τους λέω το XC40 που έχετε τι είναι;
Το ότι είναι κινεζική η ιδιοκτησία δεν σημαίνει ότι είναι κινέζικο και το αυτοκίνητο. Σημασία έχει ποιοι έκαναν την μελέτη και τον σχεδιασμό. Προσωπικά πάντως δεν θα είχα πρόβλημα να πάρω κινέζικο. Άλλωστε και τα Tesla, made in China δεν είναι;
@criuser said in MG (SAIC) forum:
Μου είπε δεν είναι κακές, αλλά το πρόβλημα είναι ότι αν σε 5-10 χρόνια χρειαστείς ανταλλακτικά και το εργοστάσιο βγάζει τότε φωτογραφικές μηχανές, τι θα κάνεις ?
Δε νομίζω ότι ισχύει για τα αυτοκίνητα αυτό, ειδικά σε κολοσσούς όπως η SΑΙC.
MG (SAIC) forum