-
Να το έχεις σπίτι σου και να κουδουνίζει όλη μέρα μια δεκάδα από αυτά.
-
Η καλύτερα να κανεις ένα μηχανισμό που όταν κουνιέται να ζουλα παπάκια
Τα σκυλιά της γειτονιάς θα λατρέψουν την οικολογία.
-
@williamg said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Dokimh-Mazda-MX-30-R-EV_263348.asp
να ρωτήσω κάτι γιατί νομίζω ότι έχω χαζέψει. Αν πάρεις μια μορφή ενεργειας χημική (κάυσιμο) την κάνεις θερμότητα που την κάνεις ηλεκτρική και μετά χημική (φόρτιση μπαταρίας) και μετά ηλεκτρική (εκφόρτιση) και μετά κινητικη (κούνα επιτέλους το μοτόρι να κουνήσει τη ρόδα)...αν λοιπόν κάνεις όλα αυτά δεν χάνεις ένα σωρό ενεργεια στο κάθε πάρε-δώσε και εν τέλει δεν σπαταλάς περισσότερη ενέργεια απ το αν εκανες απλά χημική - θερμική - κινητική (δλδ απλά θερμικός κινητήρας) ???
Ενεργειακά δεν βγάζει νόημα ή είμαστε στο 3bodyproblem που η φυσική δεν υφίσταται.
Όλος αυτός ο σαματας γίνεται για να πέσουν οι ρύποι ??
ΥΓ: Και αφού έχουμε λαλήσει θα πρότεινα τα καινούρια αμάξια να βγάινουν με το δικό τους υδροηλεκτρικό φράγμα στην οροφή. Να φορτίζουν με την βροχή.
ΥΓ2: Με τόση τεχνολογία που έχουν πια τα αμάξια θα ασχοληθεί κανείς να τα νταντευει/φτιάχνει όταν με το πέρας της εγγύησης θα αναβοσβήνουν σαν χριστουγεννιάτικα δέντρα ή απλά θα πάνε στα οικολογικά σκουπίδια μην έχοντας βγάλει ούτε το ισοδύναμο της ενέργειας που χρειάστηκε για να παραχθούν ? (κάπου είχα δει ότι το πριους είχε νόημα οικολογικά αν το κρατήσει κανείς πάνω απ τα 100Κ χλμ).
ΥΓ3: Και αφού την καλή μας την ΕΕ την έχει πιάσει πόνος με το περιβάλλον γιατί δεν σπρώχνει το παλιοLPG/φυσικό αέριο που έχει από μόνο του χωρίς πολλά πολλά ελάχιστες εκπομπές ?
Εκτός του ότι αυτό που περιγράφεις είναι αυτό που κάνουν όλα τα υβριδικά, στην περίπτωση της Mazda είναι η λύση για να μην έχει μεγαλύτερες μπαταρίες κ.τ.λ. Υπό προυποθέσεις, οι μετατροπές που περιγράφεις μπορεί να είναι πιο οικονομικές σε καύσιμο από τον απλό κινητήρα.
Στο Υ.Γ.3, ελάχιστες εκπομπές δεν έχουν, λιγότερες έχουν, ας πούμε 20-30 % και πάλι δεν είναι αρκετές για αυτά που θέλει η Ε.Ε., επίσης παραμένουν ορυκτά καύσιμα με ότι συνεπάγεται αυτό, επίσης το LPG δεν παράγεται μόνο του, βγαίνει σε πολύ μικρότερο ποσοστό μαζί με βενζίνη και πετρέλαιο από το αργό. Που κάτι πρέπει να τα κάνεις και αυτά.
-
Νομίζω ότι η λέξη που πρέπει να ακουστεί αλλά κανείς δεν θέλει να πει είναι η αποανάπτυξη. Και η ακόμα χειρότερη λέξη μάλλον είναι η πυρηνική ενέργεια. Τουλάχιστο εγώ δυσκολέυομαι να δω το οικολογικό του πράγματος στις υστερίες της ΕΕ που μεταφράζονται σε overpriced overengineered λύσεις με συζητήσιμο αν όχι αμφιβολο τελικά οικολογικό αποτύπωμα. Στην καλύτερη μου φαίνεται άλλη μια περίπτωση που η ΕΕ αυτοκτονεί (άλλη μια) βιομηχανία της.
Τέλος πάντων αυτή είναι μια ατέρμονη συζήτηση για άλλα φόρα. Απλά η όλη ιστορία με τον θερμικό-μπαταρία-υβριδικό κλπ μου θύμισε μια συζήτηση όπου φίλος καλοπροάιρετα μου έλεγε πως τα σύγχρονα αυτοκίνητα καίνε λιγότερο και να οι μετρήσεις (5-6 λ/100χλμ). Μόνο που όλοι ξέρουμε ότι η πραγματική κατανάλωση είναι +1,2,3..5 λτ ανάλογα με το πώς πάει κανεις. Μου βγαζει νόημα μόνο στη βάση του "πρεπει παση θυσιά να δείξω μικρες εκπομπές".
-
Δεν εχει σχεση με την οικολογια αυτο που κανουν αλλα με την εκτυπωση πληθωριστικου χρηματος και την εξαθλιωση του πληθυσμου. Για να μην αντιδρα ο ευρυς κοσμος σε αυτη την φτωχοποιηση εχουν βρει το παραμυθι της κλιματικης αλλαγης και της προστασιας του περιβαλλοντος.
-
Ξαναλέω βάλε πηγές αυτών που λες. Δεν λειτουργεί έτσι το σύστημα από όσο γνωρίζω.
Το "εκτυπωμένο" χρήμα πολύ απλοϊκά εισάγεται στην οικονομία μέσω τραπεζών και δη μεσω δανείων και επιχορηγήσεων. Δηλαδή απαιτεί την παραγωγή πλούτου για να μεταβιβαστεί. Η διαδικασία της παραγωγής πλούτου μειώνει τις τάσεις για πληθωρισμό όχι όμως ισόποσα. Για αυτό ο βέλτιστος συνδιασμός προσφοράς χρήματος και παραγωγής πλούτου είναι κάτι πολύ εύθραυστο και απαιτεί συνεχώς ανάλυση από τις κεντρικές τράπεζες, οι οποίες έχουν αυτόν τον σκοπό λειτουργίας.Η μόνη περίπτωση που δεν συνέβη αυτό ήταν στην πανδημία. Αυτό όντως δημιούργησε μια στρέβλωση. Από τότε όμως ως τώρα γίνεται πλιάτσικο, βρήκαν ευκαιρία μαζί με τα επιδοτούμενα χρήματα να βγουν και τα μαύρα στην επιφάνεια για να τα ξεπλύνουν. Αυτό όντως επιφέρει πληθωρισμό. Για αυτό βλέπεις να αυξάνονται οι τιμές σε χαμηλού επιπέδου απόδοσης επενδύσεις που δεν χρειάζονται και πολύ ανάλυση η πηγή αυτών όταν αγοράζονται μέσω funds και εταιριών κτλ, δηλαδή τα ακίνητα. Ξεπλένουν χρήμα πολλές από αυτές. Πόσο μάλλον όταν συνεχώς αυξάνονται τα επιτόκια. Αυτοί που βγάζουν τέτοιες θξεωρίες είναι αυτοί με τα μαύρα και φωνάζουν διότι κάποιος άλλος είχε περισσότερα μαύρα και του χαλάει την μαγιά, για αυτό κράτα μικρο καλάθι σε ότι λένε.
Δεν σημαίνει οτι μοιράζουν λεφτά στον κόσμο και στους συνταξιούχους έτσι πετώντας τα από τα αεροπλάνα
Υ.γ θυμάστε που συζητούσαμε πως και τα μαύρα κάποτε φορολογούνται έστω κάποια φορά, αυτό συμβαίνει απλώς βγήκαν όλα μαζεμένα λόγω ευκαιρίας
-
αν ειναι παραμυθι η κλιματικη αλλαγη, δεν χρειαζεστε AC. Μην τα αναψετε, να εξοικονομησετε και δεη
-
Εάν κάποιος θεωρεί πως δεν υπάρχει, υπάρχουν τα επιστημονικά συνέδρια να παρουσιάσει τη μελέτη του και να περάσει από επιστημονικές επιτροπές και αξιολόγηση για να αναλυθούν οι μέθοδοι ανάλυσης και η αξιοπιστία των αποτελεσμάτων του. Ως τότε, μενουμε σε ότι λένε οι επιστήμονες
-
@lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ως τότε, μενουμε σε ότι λένε οι επιστήμονες
Και οι ταξιτζήδες.
-
Οκ οι ταξιτζήδες ξερουν καλύτερα. Πάω πάσο
-
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν εχει σχεση με την οικολογια αυτο που κανουν αλλα με την εκτυπωση πληθωριστικου χρηματος και την εξαθλιωση του πληθυσμου. Για να μην αντιδρα ο ευρυς κοσμος σε αυτη την φτωχοποιηση εχουν βρει το παραμυθι της κλιματικης αλλαγης και της προστασιας του περιβαλλοντος.
Παραμυθι δεν ειναι και το βιωνουμε καθημερινά!
Απλά η επιβαρυνση ειναι οπως παντα μονοπαντη! -
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Απλά η επιβαρυνση ειναι οπως παντα μονοπαντη!
Σε αυτό συμφωνώ
-
@iceman7 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@wantone said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν εχει σχεση με την οικολογια αυτο που κανουν αλλα με την εκτυπωση πληθωριστικου χρηματος και την εξαθλιωση του πληθυσμου. Για να μην αντιδρα ο ευρυς κοσμος σε αυτη την φτωχοποιηση εχουν βρει το παραμυθι της κλιματικης αλλαγης και της προστασιας του περιβαλλοντος.
Παραμυθι δεν ειναι και το βιωνουμε καθημερινά!
Απλά η επιβαρυνση ειναι οπως παντα μονοπαντη!Δηλ τι βιωνεις καθημερινα; Απο τοτε που γεννηθηκα ειχαμε μηνες ζεστους και κρυους. Καποτε η Ελλαδα ειχε κλιμα Αφρικης και καποτε αλλοτε ηταν η μιση καλυμενη με παγους.
-
Έχεις δει τις παραγωγές φέτος;;;
Στην Ισπανία έχεις δει τι έχουν πάθει από ξηρασία;
Βγάζεις επιστημονική τεκμηρίωση σύμφωνα με αυτά που βλέπεις γύρω σου;;;;
Πως έλιωσαν οι πάγοι; Γνωρίζεις;
-
Σύμφωνα με τα μοντέλα και τα καταγεγραμμένα ιστορικά δεδομένα η μεταβολή της μέσης θερμοκρασίας της γης έπρεπε να είναι το πράσινο. Συμπεριλαμβανομένου και των ακραίων φυσικών παραγόντων που έχουν μελετηθεί στο οικοσύστημα της γης.
Δες που είμαστε σήμερα.
Αυτή η αύξηση προκαλεί αναταραχή στο οικοσύστημα το οποίο θα προσαρμοστεί όπως γίνεται πάντα καταστρέφοντας τον δικό μας πολιτισμό και οικονομία.
Η γη δεν θα πάθει τίποτα, εμείς θα πάθουμε
Πηγαίνετε λοιπόν, οι αρνητές, στα συνέδρια με σοβαρές και άρτιες μελέτες, αναλύστε τα μαθηματικά μοντέλα και αποδείξτε το λάθος της επιστημονικής κοινότητας.
Υ.γ και μη ξεχνάμε 1,5 βαθμος σε πλανητικό επίπεδο σημαίνει 3 σε εμάς στη Μεσόγειο!!!
-
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ ωχ ωχ
Ωχ ωχ ωχ
ΚουβάςΗ Παναγιά η Μπαταριώτισσα με φυλαξε και δεν πήρα μετοχές...
Αλλά άμα είσαι άντρας τσ αντρικής σχολής και φοράς παντελόνια με τσάκιση και ψηλό ρεβέρ, άσε τα κωλομεγλυφάτα και να πας να το βάλεις αυτό το βίντεο στο νήμα των Τεσλαίων!!1!
Δηλαδή τώρα θα πάνε 25 χιλιάρικα τα 3αρια να παραγγείλουμε κάνα δυο, ή θα μπει κάνας διευθυντής πωλήσεων να τα πάει στις 55.000€ ( με τιμολόγηση μπαταρίας αντικατάστασης στις 32.000€ ) σαν τα ΚΙΑ, να βγάλουν τη χασούρα;
-
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ ωχ ωχ
Ωχ ωχ ωχ
Κουβάςτουλαχιστον αυτοι βγαζουν κερδος και ας ειναι μειωμενο. Τι να πουν και αρκετες αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες;
-
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@johnny-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Ωχ ωχ ωχ
Ωχ ωχ ωχ
Κουβάςτουλαχιστον αυτοι βγαζουν κερδος και ας ειναι μειωμενο. Τι να πουν και αρκετες αλλες αυτοκινητοβιομηχανιες;
Πες τα ντε!
Με το ζορι καποιοι να κανουν παιχνιδια με τη μετοχη!
Φαγωθηκαν με τα λιγότερα κέρδη από περυσι και κανουν λες και φαλίρισε η εταιρεία!
Τους εχει ζορίσει πολυ ο Ελον και εχουν ανοιξει το text book με τα βρωμικα κόλπα για να τον ματωσουν! -
@dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
αν ειναι παραμυθι η κλιματικη αλλαγη, δεν χρειαζεστε AC. Μην τα αναψετε, να εξοικονομησετε και δεη
Δεν αναβω. Γιατι να αναψω? Τις ζεστες μερες του καυσωνα ανοιγω το βραδυ λιγο τις πορτες και σχηματιζεται ενα δροσιστικο ρευμα. Και αν το παρακανει ο καυσωνας στην Αθηνα παω στο βουνο που τα βραδια θελει να σκεπαστεις με σεντονι ακομα και τον Αυγουστο.
Ενταξει τωρα προσπαθεις να δικαιολογησεις το εργοστασιο ηλεκτρικης ενεργειας που εβαλες πανω απο το κεφαλι σου....
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης