-
Πάντως στην αγγελία αναφέρει αυτό
-
-
@argyn said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
To LSD πίσω μόνο, αν καταλαβαίνω καλά, βοηθάει στο αν γλιστράει ο ένας πίσω τροχός, να περιορίσει την ολίσθιση και να στείλει ροπή στον άλλο.
Αυτό όμως το κάνει και το ηλεκτρονικό LSD που έχει ήδη το Jimny. Οπότε να υποθέσω οτι το μηχανικό LSD είναι ουσιαστικά "ταχύτερο" στην εφαρμογή του?Επίσης, αν κατάλαβα καλά, ο airlocker της ARB (ή όποιας άλλης εταιρείας) είναι αντίστοιχα για να "σταματάει" ακόμα και 3 τροχούς αν είναι στον αέρα (ή φαντάζομαι σε λάσπη/άμμο χωρίς πρόσφυση) και να στέλνει όλη τη ροπή στον έναν που μπορεί να έχει πρόσφυση.
Σωστά;Επίσης η διαφορά του airlocker από το ηλεκτρονικό LSD που έχει ήδη το Jimny είναι οτι στο ηλεκτρονικό πατάει τα φρένα (άρα σε κόβει και χάνεις την ορμή) ενώ το airlocker απλά στέλνει τη ροπή αλλού χωρίς να φρενάρει και πιο άμεσα;
Σορρυ για το σεντόνι αλλά ίσως έχει γενικότερο ενδιαφέρον.
To airlocker όταν είναι ενεργοποιημένο αναγκάζει τους δύο τροχούς του ίδιου άξονα να περιστρέφονται με την ίδια ακριβώς γωνιακή ταχύτητα ως εάν να ήταν συνδεδεμένοι με συμπαγή άξονα (εξ ού και "κάρο") - δεν "μεταφέρει" ροπή από τροχό σε τροχό. Από την άλλη όταν είναι απενεργοποιημένο τότε λειτουργεί ως ελεύθερο διαφορικό. Η χρήση του περιορίζεται αποκλειστικά στην διάβαση δύσκολων εμποδίων σε σαθρό έδαφος, έντονο ανάγλυφο, χιόνι, άμμο και λάσπη. Εκεί όμως είναι ασυναγώνιστο (με την εξαίρεση υπερ-εξωτικών πανάκριβων συστημάτων).
Το Jimny έχει δυο ηλεκτρονικά προγράμματα λειτουργίας στην μετάδοση: Στην 2κινητη λειτουργία και στην μακριά 4κινηση λειτουργεί ώς Electronic Stabilization Control (ESC) και στη κοντή 4κινηση ως Traction Control (TC) προσπαθώντας να εξομειώσει λειτουργία LSD (αυτός είναι ο λόγος που όταν εμπλέξεις τα κοντά/αργά το καντράν σου γίνεται χριστουγιαννιάτικο δέντρο από την απενεργοποίηση όλων των άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων). Το πρόβλημα με το TC είναι ότι είναι εξαιρετικά άτσαλο στην λειτουργία του και ενίοτε δε αναποτελεσματικό ήδη πρωτού φτάσει να κόψει την παροχή καυσίμου στο μοτέρ για λόγους αυτοπροστασίας.
Εκεί λοιπόν μπαίνει ως συμπληρωματικό μέσο το μηχανικό aftermarket LSD. Αυτό πράγματι μπορεί να "μεταφέρει" ροπή από τον έναν τροχό στον άλλο βάσει αυτού που ονομάζουμε συντελεστή κατανομή ροπής ή Torque Bias Ratio (TBR). Οπότε έχοντας σαν υπόθεση εργασίας ότι στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων όσο οι συνθήκες δυσκολεύουν θα υπάρξει ανιση πρόσφυση μεταξύ των δύο τροχών του ίδιου άξονα το μηχανικό LSD θα φροντίσει να μεταφέρει ροπή προς εκείνον τον τροχό με την υψηλότερη πρόσφυση μέχρι μιας οριακής τιμής (στην περίπτωση του Quaife ATB για το jimny αυτή είναι 83% περίπου προς τον τροχό με την υψηλότερη πρόσφυση για TBR=6).
ΟΜΩΣ πολλά LSD, του ΑΤΒ συμπεριλαμβανομένου, που ΔΕΝ είναι πλήρη μπλοκέ διαφορικά προυποθέτουν ύπαρξη μιας κάποιας πρόσφυσης ΚΑΙ στους δυο τροχούς. Οπότε εάν ο ένας τροχός σηκωθεί στον αέρα ή βρεθεί πάνω σε πάγο τότε λειτουργούν ως ελεύθερα διαφορικά χωρίς να προσφέρουν τίποτα πλέον εκτός εάν ο οδηγός "δημιουργήσει τεχνητά πρόσφυση" σηκώνοντας πχ το χειρόφρενο και πατώντας ταυτόχρονα γκάζι - αν μιλάμε για LSD στον πίσω άξονα.
Η προσωπική μου εμπειρία δείχνει ότι σε όλες τις συνθήκες εκτός της πλήρους απώλειας πρόσφυσης το Quaife ATB στο πίσω άξονα αυξάνει τις ικανότητες του τζιμνι χονδρικά κατά ένα στάδιο. Δηλαδή εκεί που χωρίς το ATB ενέπλεκες μακριά 4κινηση πλέον πάς πισωκίνητος και εκεί που έπρεπε να εμπλέξεις κοντή 4κινηση πάς με μακριά (εάν το μοτερ έχει την δύναμη να σε ανεβάσει εννοείτε).
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!!
Αυτό μάλλον πρέπει να το ποστάρεις αυτούσιο στο νήμα του Jimny μαζί με το βίντεο που ανέβασες.
Συμπληρωματικά και πλήρως επεξηγηματικά.Ερώτηση: Με το μηχανικό LSD, συνεχίζει να λειτουργεί και το ηλεκτρονικό στην περίπτωση που μείνεις με τροχό στον αέρα;
-
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
αν μαζευτειτε 3-4-5 εκτοσδροματοι στα μεσα μαίου, να σας παω μια βολτιτσα εκπαιδευτικη να σας φυγει η δυσκολια. ειναι πραγματικα πανευκολα, αβαδιστα, αατο
δεν λεμε για ταρζανιες, αλλα ενα βγαλσιματακι απο λακουβαρα ή μια μετακινηση κορμου ειναι πραγματικα παιχνιδακια. αργινιε εσενα μπορει να σου κανει μαθηματα και ο βαλαντης στη νιου τζιμνι κατι ομαδα στο φουμπου.Παίζει κάτι τέτοιο?
Intro to off-roading?
Τα δυο τελευταία ΣΚ του Μαΐου θα είμαι Αθήνα ή Καρδίτσα, οπότε είμαι μέσα αν βρεθούν κι άλλοι και ψήνεσαι. -
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
αν μαζευτειτε 3-4-5 εκτοσδροματοι στα μεσα μαίου, να σας παω μια βολτιτσα εκπαιδευτικη να σας φυγει η δυσκολια. ειναι πραγματικα πανευκολα, αβαδιστα, αατο
δεν λεμε για ταρζανιες, αλλα ενα βγαλσιματακι απο λακουβαρα ή μια μετακινηση κορμου ειναι πραγματικα παιχνιδακια. αργινιε εσενα μπορει να σου κανει μαθηματα και ο βαλαντης στη νιου τζιμνι κατι ομαδα στο φουμπου.Παίζει κάτι τέτοιο?
Intro to off-roading?
Τα δυο τελευταία ΣΚ του Μαΐου θα είμαι Αθήνα ή Καρδίτσα, οπότε είμαι μέσα αν βρεθούν κι άλλοι και ψήνεσαι.εγω ειμαι προφανως μεσα
@argyn ? @billy84 ?
μια ομορφια θα ηταν 19 ή 26, ξυπνημα πολυ πουρνο και ενα καντηλι ευβοιας, ετσι για την καλημερα. οχι? -
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
αν μαζευτειτε 3-4-5 εκτοσδροματοι στα μεσα μαίου, να σας παω μια βολτιτσα εκπαιδευτικη να σας φυγει η δυσκολια. ειναι πραγματικα πανευκολα, αβαδιστα, αατο
δεν λεμε για ταρζανιες, αλλα ενα βγαλσιματακι απο λακουβαρα ή μια μετακινηση κορμου ειναι πραγματικα παιχνιδακια. αργινιε εσενα μπορει να σου κανει μαθηματα και ο βαλαντης στη νιου τζιμνι κατι ομαδα στο φουμπου.Παίζει κάτι τέτοιο?
Intro to off-roading?
Τα δυο τελευταία ΣΚ του Μαΐου θα είμαι Αθήνα ή Καρδίτσα, οπότε είμαι μέσα αν βρεθούν κι άλλοι και ψήνεσαι.εγω ειμαι προφανως μεσα
@argyn ? @billy84 ?
μια ομορφια θα ηταν 19 ή 26, ξυπνημα πολυ πουρνο και ενα καντηλι ευβοιας, ετσι για την καλημερα. οχι?ΩΩΩ!
Μόλις γκούγκλαρα το μέρος. Είχα περάσει με το ωκεανογραφικό από δίπλα τον περασμένο Σεπτέμβριο (στον Ευβοϊκό φυσικά δεν έχει φτάσει η χάρη μας στα όρη ακόμη) και η θέα του βουνού ήταν άκρως επιβλητική από τη θάλασσα. Και σκεφτόμουν οτι ήθελα να πάω κάποια στιγμή.Εννοείται μέσα εγώ.
-
-
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Τέλειο!
Θέλουμε χωμάτινα ελαστικά?
Είμαι ακόμη με τα εργοστασιακά του Jimny... -
καλοκαιρι ειναι πανε ολα και τα δικινητα ακομη και με μαμα λαστιχα
-
Υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος μαζί σας και να μη πέσει στις λάσπες αλλα να περάσει από δίπλα στο στεγνό;
Ή είναι υποχρεωτικό να λασπωθείς ; -
@lap said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος μαζί σας και να μη πέσει στις λάσπες αλλα να περάσει από δίπλα στο στεγνό;
Ή είναι υποχρεωτικό να λασπωθείς ;αμα ερθεις ΕΣΥ θα το κανονισω να μεινεις στεγνος
-
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@lap said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος μαζί σας και να μη πέσει στις λάσπες αλλα να περάσει από δίπλα στο στεγνό;
Ή είναι υποχρεωτικό να λασπωθείς ;αμα ερθεις ΕΣΥ θα το κανονισω να μεινεις στεγνος
Άμα έρθει ο lap, το κονβόι θα ξεκινάει από το Καντήλι και θα φθάνει μέχρι τη Χαλκίδα...
-
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
αν μαζευτειτε 3-4-5 εκτοσδροματοι στα μεσα μαίου, να σας παω μια βολτιτσα εκπαιδευτικη να σας φυγει η δυσκολια. ειναι πραγματικα πανευκολα, αβαδιστα, αατο
δεν λεμε για ταρζανιες, αλλα ενα βγαλσιματακι απο λακουβαρα ή μια μετακινηση κορμου ειναι πραγματικα παιχνιδακια. αργινιε εσενα μπορει να σου κανει μαθηματα και ο βαλαντης στη νιου τζιμνι κατι ομαδα στο φουμπου.Παίζει κάτι τέτοιο?
Intro to off-roading?
Τα δυο τελευταία ΣΚ του Μαΐου θα είμαι Αθήνα ή Καρδίτσα, οπότε είμαι μέσα αν βρεθούν κι άλλοι και ψήνεσαι.εγω ειμαι προφανως μεσα
@argyn ? @billy84 ?
μια ομορφια θα ηταν 19 ή 26, ξυπνημα πολυ πουρνο και ενα καντηλι ευβοιας, ετσι για την καλημερα. οχι?Αξιέπαινος γάτε και θερμά σε ευχαριστώ, αλλά δυστυχώς όχι - για διάφορους λόγους.
Πάντως γενικότερα όπως έγραψα παραπάνω η γνώμη μου είναι ότι για ανθρώπους όπως εγώ που το οφροντινγκ είναι παράπλευρη δραστηριότητα άλλου χόμπι, σπανιότατα κάποιος θα έχει μπελάδες στην ύπαιθρο εκτός εαν το επιδιώξει.
Προφανώς η ύπαρξη 2+ αυτοκινήτων και εξοπλισμού διάσωσης αυξάνει τα περιθώρια ασφαλείας όμως η κοινή λογική, η περίσκεψη και η στοιχειώδης σύνεση αρκούν για να αποφύγει κανεις επικίνδυνες καταστάσεις πριν καν αυτές γίνουν απειλητικές.
Διαφορετικά οι άνθρωποι που ζουν ή εργάζονται στα βουνά - τσομπάνηδες, μελισσοκόμοι, ξυλοκόποι κτλ - θα έπρεπε να κυκλοφορούν αποκλειστικά σε κονβοι με μοντιφαρισμενα θηρία όπως το δικό σου ή οφροντ οχήματα αξίας 100δων χιλιάδων ευρώ.
Μια διαγώνια μάτια στο μεγαλύτερο μέρος από τα περιστατικά της ομάδας διάσωσης και περισυλλογής που ποσταρες νωρίτερα άλλωστε, για όποιον έχει περιπλανηθεί στην ύπαιθρο, δείχνουν ελλιπή επίγνωση της κατάστασης, έλλειψη προετοιμασίας και υπερεκτίμηση ικανοτήτων , άρα θα ήταν αποφευκτεες με λίγη παραπάνω σύνεση.
-
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@argyn said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@danis said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
To LSD πίσω μόνο, αν καταλαβαίνω καλά, βοηθάει στο αν γλιστράει ο ένας πίσω τροχός, να περιορίσει την ολίσθιση και να στείλει ροπή στον άλλο.
Αυτό όμως το κάνει και το ηλεκτρονικό LSD που έχει ήδη το Jimny. Οπότε να υποθέσω οτι το μηχανικό LSD είναι ουσιαστικά "ταχύτερο" στην εφαρμογή του?Επίσης, αν κατάλαβα καλά, ο airlocker της ARB (ή όποιας άλλης εταιρείας) είναι αντίστοιχα για να "σταματάει" ακόμα και 3 τροχούς αν είναι στον αέρα (ή φαντάζομαι σε λάσπη/άμμο χωρίς πρόσφυση) και να στέλνει όλη τη ροπή στον έναν που μπορεί να έχει πρόσφυση.
Σωστά;Επίσης η διαφορά του airlocker από το ηλεκτρονικό LSD που έχει ήδη το Jimny είναι οτι στο ηλεκτρονικό πατάει τα φρένα (άρα σε κόβει και χάνεις την ορμή) ενώ το airlocker απλά στέλνει τη ροπή αλλού χωρίς να φρενάρει και πιο άμεσα;
Σορρυ για το σεντόνι αλλά ίσως έχει γενικότερο ενδιαφέρον.
To airlocker όταν είναι ενεργοποιημένο αναγκάζει τους δύο τροχούς του ίδιου άξονα να περιστρέφονται με την ίδια ακριβώς γωνιακή ταχύτητα ως εάν να ήταν συνδεδεμένοι με συμπαγή άξονα (εξ ού και "κάρο") - δεν "μεταφέρει" ροπή από τροχό σε τροχό. Από την άλλη όταν είναι απενεργοποιημένο τότε λειτουργεί ως ελεύθερο διαφορικό. Η χρήση του περιορίζεται αποκλειστικά στην διάβαση δύσκολων εμποδίων σε σαθρό έδαφος, έντονο ανάγλυφο, χιόνι, άμμο και λάσπη. Εκεί όμως είναι ασυναγώνιστο (με την εξαίρεση υπερ-εξωτικών πανάκριβων συστημάτων).
Το Jimny έχει δυο ηλεκτρονικά προγράμματα λειτουργίας στην μετάδοση: Στην 2κινητη λειτουργία και στην μακριά 4κινηση λειτουργεί ώς Electronic Stabilization Control (ESC) και στη κοντή 4κινηση ως Traction Control (TC) προσπαθώντας να εξομειώσει λειτουργία LSD (αυτός είναι ο λόγος που όταν εμπλέξεις τα κοντά/αργά το καντράν σου γίνεται χριστουγιαννιάτικο δέντρο από την απενεργοποίηση όλων των άλλων ηλεκτρονικών βοηθημάτων). Το πρόβλημα με το TC είναι ότι είναι εξαιρετικά άτσαλο στην λειτουργία του και ενίοτε δε αναποτελεσματικό ήδη πρωτού φτάσει να κόψει την παροχή καυσίμου στο μοτέρ για λόγους αυτοπροστασίας.
Εκεί λοιπόν μπαίνει ως συμπληρωματικό μέσο το μηχανικό aftermarket LSD. Αυτό πράγματι μπορεί να "μεταφέρει" ροπή από τον έναν τροχό στον άλλο βάσει αυτού που ονομάζουμε συντελεστή κατανομή ροπής ή Torque Bias Ratio (TBR). Οπότε έχοντας σαν υπόθεση εργασίας ότι στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων όσο οι συνθήκες δυσκολεύουν θα υπάρξει ανιση πρόσφυση μεταξύ των δύο τροχών του ίδιου άξονα το μηχανικό LSD θα φροντίσει να μεταφέρει ροπή προς εκείνον τον τροχό με την υψηλότερη πρόσφυση μέχρι μιας οριακής τιμής (στην περίπτωση του Quaife ATB για το jimny αυτή είναι 83% περίπου προς τον τροχό με την υψηλότερη πρόσφυση για TBR=6).
ΟΜΩΣ πολλά LSD, του ΑΤΒ συμπεριλαμβανομένου, που ΔΕΝ είναι πλήρη μπλοκέ διαφορικά προυποθέτουν ύπαρξη μιας κάποιας πρόσφυσης ΚΑΙ στους δυο τροχούς. Οπότε εάν ο ένας τροχός σηκωθεί στον αέρα ή βρεθεί πάνω σε πάγο τότε λειτουργούν ως ελεύθερα διαφορικά χωρίς να προσφέρουν τίποτα πλέον εκτός εάν ο οδηγός "δημιουργήσει τεχνητά πρόσφυση" σηκώνοντας πχ το χειρόφρενο και πατώντας ταυτόχρονα γκάζι - αν μιλάμε για LSD στον πίσω άξονα.
Η προσωπική μου εμπειρία δείχνει ότι σε όλες τις συνθήκες εκτός της πλήρους απώλειας πρόσφυσης το Quaife ATB στο πίσω άξονα αυξάνει τις ικανότητες του τζιμνι χονδρικά κατά ένα στάδιο. Δηλαδή εκεί που χωρίς το ATB ενέπλεκες μακριά 4κινηση πλέον πάς πισωκίνητος και εκεί που έπρεπε να εμπλέξεις κοντή 4κινηση πάς με μακριά (εάν το μοτερ έχει την δύναμη να σε ανεβάσει εννοείτε).
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ!!!!
Αυτό μάλλον πρέπει να το ποστάρεις αυτούσιο στο νήμα του Jimny μαζί με το βίντεο που ανέβασες.
Συμπληρωματικά και πλήρως επεξηγηματικά.Ερώτηση: Με το μηχανικό LSD, συνεχίζει να λειτουργεί και το ηλεκτρονικό στην περίπτωση που μείνεις με τροχό στον αέρα;
Ναι, δεν αλλάζει η λειτουργία του ESC/TC, αυτό παραμένει λειτουργικό. Σε ορισμένες δε περιπτώσεις επειδή ακριβώς η λειτουργια του TC είναι τόσο άτσαλη και υπερβολικά παρεμβατική δημιουργούνται, ακόμα και με την μια ρόδα στον αέρα, κουλές συνέργειες. πχ το απότομο φρενάρισμα της μάζας του ενός τροχού και το βίαιο πέρασμα της ροπής στον αντιδιαμετρικο του αλλάζει την ισορροπία του αμαξιού με αποτέλεσμα έστω και στιγμιαία να αποκτήσουν και οι δυο τροχοί επαφή με το έδαφος όποτε να ξεκολλήσεις πολύ ποιο γρήγορα από όσο θα περίμενες.
-
@antoniokon said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@lap said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Υπάρχει περίπτωση να έρθει κάποιος μαζί σας και να μη πέσει στις λάσπες αλλα να περάσει από δίπλα στο στεγνό;
Ή είναι υποχρεωτικό να λασπωθείς ;αμα ερθεις ΕΣΥ θα το κανονισω να μεινεις στεγνος
Άμα έρθει ο lap, το κονβόι θα ξεκινάει από το Καντήλι και θα φθάνει μέχρι τη Χαλκίδα...
Να μην σου πω ότι θα νοικιάσουμε και σκάφος για να παραπλεύσουμε το Καντήλι...
-
-
Το Καντήλι και γενικότερα η Εύβοια είναι πολύ επικίνδυνη με τα μαλακά χώματα. Αν ο Μάιος είναι ξερός είναι σίγουρα καλύτερα παρόλο που έχει πολύ δύσκολα σημεία. Αν δεν είναι ξερός ο μήνας, με τα λάστιχα που έχω αυτή τη στιγμή το Recovery είναι σχεδόν βέβαιο
Ο Argyn έχει δίκιο σε αυτά που γράφει όμως όπως έχει πει και ο Γάτος πολλές φορές, στα βουνά μπορείς να μπλέξεις από το πουθενά, επίσης δεν είναι πάντα εφικτή η σωστή αξιολόγηση των καταστάσεων ακόμη και από πιο έμπειρους.
Εγώ είμαι μέσα αν κανονιστεί οτιδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι δε θα περάσουμε άσχημα!
-
@billy84 said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Το Καντήλι και γενικότερα η Εύβοια είναι πολύ επικίνδυνη με τα μαλακά χώματα. Αν ο Μάιος είναι ξερός είναι σίγουρα καλύτερα παρόλο που έχει πολύ δύσκολα σημεία. Αν δεν είναι ξερός ο μήνας, με τα λάστιχα που έχω αυτή τη στιγμή το Recovery είναι σχεδόν βέβαιο
Ο Argyn έχει δίκιο σε αυτά που γράφει όμως όπως έχει πει και ο Γάτος πολλές φορές, στα βουνά μπορείς να μπλέξεις από το πουθενά, επίσης δεν είναι πάντα εφικτή η σωστή αξιολόγηση των καταστάσεων ακόμη και από πιο έμπειρους.
Εγώ είμαι μέσα αν κανονιστεί οτιδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι δε θα περάσουμε άσχημα!
το καντηλι ηταν δυσκολακι - πλεον με την προετοιμασια για τις ανεμογεννητριες εχει γινει λεωφορος. δεν ειπα οτι θα σας παω σε δυσκολιες αλλα σε κυριλε αλλωστε, ας πουμε Αγιο Ιωαννης Ρωσσος απεναντι απο το παρκιν προς μεταμορφωση Σωτηρος και Παναγια, κατεβασμα στη Παναγια, επιστροφη Μεταμορφωση Σωτηρος, Αγιος Αθανασιος, απο τον φαρδυ πανω απο νεροτριβια και απο εκει Αγιο Γεωργιο και κατεβασμα μεσα απο το ρεμα των πολιτικων που αμα εχει δυσκολα σημεια εχει και πολλες κοπανες
-
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@billy84 said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Το Καντήλι και γενικότερα η Εύβοια είναι πολύ επικίνδυνη με τα μαλακά χώματα. Αν ο Μάιος είναι ξερός είναι σίγουρα καλύτερα παρόλο που έχει πολύ δύσκολα σημεία. Αν δεν είναι ξερός ο μήνας, με τα λάστιχα που έχω αυτή τη στιγμή το Recovery είναι σχεδόν βέβαιο
Ο Argyn έχει δίκιο σε αυτά που γράφει όμως όπως έχει πει και ο Γάτος πολλές φορές, στα βουνά μπορείς να μπλέξεις από το πουθενά, επίσης δεν είναι πάντα εφικτή η σωστή αξιολόγηση των καταστάσεων ακόμη και από πιο έμπειρους.
Εγώ είμαι μέσα αν κανονιστεί οτιδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι δε θα περάσουμε άσχημα!
το καντηλι ηταν δυσκολακι - πλεον με την προετοιμασια για τις ανεμογεννητριες εχει γινει λεωφορος. δεν ειπα οτι θα σας παω σε δυσκολιες αλλα σε κυριλε αλλωστε, ας πουμε Αγιο Ιωαννης Ρωσσος απεναντι απο το παρκιν προς μεταμορφωση Σωτηρος και Παναγια, κατεβασμα στη Παναγια, επιστροφη Μεταμορφωση Σωτηρος, Αγιος Αθανασιος, απο τον φαρδυ πανω απο νεροτριβια και απο εκει Αγιο Γεωργιο και κατεβασμα μεσα απο το ρεμα των πολιτικων που αμα εχει δυσκολα σημεια εχει και πολλες κοπανες
Α έχω χάσει τεύχη. Θα βάλουν ανεμιστήρες στο Καντήλι? Ήμαρτον...
Πάλι καλά που το είπες γιατί θέλω να ανέβω στην κορυφή του πριν το γεμίσουν σίδερα.Ωραία η διαδρομή που λες αν και δεν έχω πάει (το είχα στο πρόγραμμα κάποια στιγμή). Αξιόλογη και η άλλη από τη βόρεια πλευρά που βγαίνει από τις λίμνες στη Μονή Γαλατάκη από την πλευρά της Λίμνης Ευβοίας. Την είχα κάνει στο παρελθόν και ήταν φανταστική!
Φρόντισε να έχεις εξοπλισμό γιατί δεν έχω οργανωθεί ακόμα!
-
@billy84 said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@gatoz said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
@billy84 said in Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?:
Το Καντήλι και γενικότερα η Εύβοια είναι πολύ επικίνδυνη με τα μαλακά χώματα. Αν ο Μάιος είναι ξερός είναι σίγουρα καλύτερα παρόλο που έχει πολύ δύσκολα σημεία. Αν δεν είναι ξερός ο μήνας, με τα λάστιχα που έχω αυτή τη στιγμή το Recovery είναι σχεδόν βέβαιο
Ο Argyn έχει δίκιο σε αυτά που γράφει όμως όπως έχει πει και ο Γάτος πολλές φορές, στα βουνά μπορείς να μπλέξεις από το πουθενά, επίσης δεν είναι πάντα εφικτή η σωστή αξιολόγηση των καταστάσεων ακόμη και από πιο έμπειρους.
Εγώ είμαι μέσα αν κανονιστεί οτιδήποτε. Το σίγουρο είναι ότι δε θα περάσουμε άσχημα!
το καντηλι ηταν δυσκολακι - πλεον με την προετοιμασια για τις ανεμογεννητριες εχει γινει λεωφορος. δεν ειπα οτι θα σας παω σε δυσκολιες αλλα σε κυριλε αλλωστε, ας πουμε Αγιο Ιωαννης Ρωσσος απεναντι απο το παρκιν προς μεταμορφωση Σωτηρος και Παναγια, κατεβασμα στη Παναγια, επιστροφη Μεταμορφωση Σωτηρος, Αγιος Αθανασιος, απο τον φαρδυ πανω απο νεροτριβια και απο εκει Αγιο Γεωργιο και κατεβασμα μεσα απο το ρεμα των πολιτικων που αμα εχει δυσκολα σημεια εχει και πολλες κοπανες
Α έχω χάσει τεύχη. Θα βάλουν ανεμιστήρες στο Καντήλι? Ήμαρτον...
Πάλι καλά που το είπες γιατί θέλω να ανέβω στην κορυφή του πριν το γεμίσουν σίδερα.Ωραία η διαδρομή που λες αν και δεν έχω πάει (το είχα στο πρόγραμμα κάποια στιγμή). Αξιόλογη και η άλλη από τη βόρεια πλευρά που βγαίνει από τις λίμνες στη Μονή Γαλατάκη από την πλευρά της Λίμνης Ευβοίας. Την είχα κάνει στο παρελθόν και ήταν φανταστική!
Φρόντισε να έχεις εξοπλισμό γιατί δεν έχω οργανωθεί ακόμα!
A καλά ναι!
Ο εξοπλισμός του Γάτου είναι απαραίτητος, καθώς θα ήμαστε τουλάχιστον 2 αρχάριοι και απροετοίμαστοιBy the way, αν γίνει κιόλας, προσωπικά, το ΣΚ 25-26/5 με βολεύει λίγο καλύτερα για να μην έρχομαι απευθείας απ το πλοίο.
Vitara, Duster, Jimny, Avenger ή κρατάω το Corsa?