-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Το προβλημα ειναι η κινηση στην Αθηνα δεν επιτρεπει ουσιαστικα τεστ ντραιβ εκτος και ισως στα νοτια.
Αττική Οδός, Λαυρίου, Περιφεριακός Πεντέλης, κλπ. Υπάρχουν δρόμοι, ειδικά στην Α.Ο και πέριξ.
δεν εχω τοσο χρονο αλλα εχω και φοβια να παω με οχημα οχι δικο μου τετοιες διαδρομες.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
δεν εχω τοσο χρονο αλλα εχω και φοβια να παω με οχημα οχι δικο μου τετοιες διαδρομες.
Άλλο αυτό! Αλλά πιστεύω εαν κάποιος κοιτάει σοβάρα ένα αμάξι και δίνει τόσα λεφτά, θα βρεί και τον χρόνο να κάνει ένα σωστό test drive ή ακόμα καλύτερα και να νοικιάσει για ένα ΣΚ. Εγώ πάντως, όταν κοιτάω σοβαρά, ζητάω από τον έμπορο το αυτοκίνητο για ΣΚ ή έστω 1 ημέρα.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Το προβλημα ειναι η κινηση στην Αθηνα δεν επιτρεπει ουσιαστικα τεστ ντραιβ εκτος και ισως στα νοτια.
Αττική Οδός, Λαυρίου, Περιφεριακός Πεντέλης, κλπ. Υπάρχουν δρόμοι, ειδικά στην Α.Ο και πέριξ.
δεν εχω τοσο χρονο αλλα εχω και φοβια να παω με οχημα οχι δικο μου τετοιες διαδρομες.
Πιο πολύ θα φοβόμουν πάνω κάτω την κηφισιας παρα εκεί που λέει ο Φάνης.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Το προβλημα ειναι η κινηση στην Αθηνα δεν επιτρεπει ουσιαστικα τεστ ντραιβ εκτος και ισως στα νοτια.
Αττική Οδός, Λαυρίου, Περιφεριακός Πεντέλης, κλπ. Υπάρχουν δρόμοι, ειδικά στην Α.Ο και πέριξ.
δεν εχω τοσο χρονο αλλα εχω και φοβια να παω με οχημα οχι δικο μου τετοιες διαδρομες.
Πιο πολύ θα φοβόμουν πάνω κάτω την κηφισιας παρα εκεί που λέει ο Φάνης.
ουτε κηφισιας κανω τεστ πια. μονο στα νοτια ειμαι ανετος
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
4κινηση χιονια, αυξημενη επιταχυνση υπαρχει λογος
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Έχει απόλυτο δίκιο.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
4κινηση χιονια, αυξημενη επιταχυνση υπαρχει λογος
Χιόνια θες λάστιχα ή εξοπλισμό αλλιώς και με τα δύο θα βαράς Παπαλάμπρενα
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Συμπλήρωσε στο περιουσιολόγιο σου ότι έχω παραγγείλει αυθεντικά (ΤΜ) σκίαστρα συνολικής αξίας 157,26 € πλέον ΦΠΑ. Καλό θα ήταν να το καταχωρήσεις ώς βελτίωση παγίου, να το πάμε με τα IFRS
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
4κινηση χιονια, αυξημενη επιταχυνση υπαρχει λογος
Χιόνια θες λάστιχα ή εξοπλισμό αλλιώς και με τα δύο θα βαράς Παπαλάμπρενα
χειμερινα θελεις μονο, δεν χρειαζεται τιποτα.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Συμπλήρωσε στο περιουσιολόγιο σου ότι έχω παραγγείλει αυθεντικά (ΤΜ) σκίαστρα συνολικής αξίας 157,26 € πλέον ΦΠΑ. Καλό θα ήταν να το καταχωρήσεις ώς βελτίωση παγίου, να το πάμε με τα IFRS
ποιο φθηνα θα σου εβγαινε να φορας καπελο
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Συμπλήρωσε στο περιουσιολόγιο σου ότι έχω παραγγείλει αυθεντικά (ΤΜ) σκίαστρα συνολικής αξίας 157,26 € πλέον ΦΠΑ. Καλό θα ήταν να το καταχωρήσεις ώς βελτίωση παγίου, να το πάμε με τα IFRS
Εχεις νιωσει οντως ζεστη ή τα αγοραζει περισσοτερο λογω φοβου; Οταν ακουμπαω την ηλιοροφη (απο μεσα) οντως ειναι ζεστη, αλλα δεν εχω νιωσει ασχημα μεχρι στιγμης
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Συμπλήρωσε στο περιουσιολόγιο σου ότι έχω παραγγείλει αυθεντικά (ΤΜ) σκίαστρα συνολικής αξίας 157,26 € πλέον ΦΠΑ. Καλό θα ήταν να το καταχωρήσεις ώς βελτίωση παγίου, να το πάμε με τα IFRS
Εχεις νιωσει οντως ζεστη ή τα αγοραζει περισσοτερο λογω φοβου; Οταν ακουμπαω την ηλιοροφη (απο μεσα) οντως ειναι ζεστη, αλλα δεν εχω νιωσει ασχημα μεχρι στιγμης
Δεν έχουμε ζεσταθεί, τουναντίον ! Τα 156 € είναι nobrain για ελληνικό καλοκαίρι
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Συμπλήρωσε στο περιουσιολόγιο σου ότι έχω παραγγείλει αυθεντικά (ΤΜ) σκίαστρα συνολικής αξίας 157,26 € πλέον ΦΠΑ. Καλό θα ήταν να το καταχωρήσεις ώς βελτίωση παγίου, να το πάμε με τα IFRS
ποιο φθηνα θα σου εβγαινε να φορας καπελο
Και να κρύβω την ομορφιά μου ?
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
4κινηση χιονια, αυξημενη επιταχυνση υπαρχει λογος
Χιόνια θες λάστιχα ή εξοπλισμό αλλιώς και με τα δύο θα βαράς Παπαλάμπρενα
χειμερινα θελεις μονο, δεν χρειαζεται τιποτα.
ούτε 4 κίνηση
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
@red_monster said in TESLA FORUM:
Την τελευταία 1,5 εβδομάδα έχω καταναλώσει 24 % της μπαταρίας ως εξής :
16 % για την κίνηση του οχήματος
4,4 % για την περιφρούρηση
3,6 % για την ψύξη της καμπίνας συμπεριλαμβανομένου απομακρυσμένη ψύξη και ψυχόμενων καθισμάτων.Οι διαδρομές ήσαν μικρές και σύντομες και δικαιολογούν εν μέρει τις αυξημένες ανάγκες ψύξης αλλά όχι το τεράστιο ποσοστό της περιφρούρησης το οποίο επιδέχεται σημαντικής βελτίωσης.
Μου βγάζει συνεχώς μήνυμα οτι οδηγάω επιθετικά και επιβαρύνω την κατανάλωση
Εχεις βαλει τιποτα για προστασια απο τον ηλιο στην οροφη?
Εμενα με προβληματισε ο Χαρρυ στο οτι αν αξιζει καποιος να παρει το dual motor vs single motor. 10 χιλ διαφορα ειναι μεγαλη αλλα ενας επιπλεον κινητηρας δεν ειναι και λιγο.
Αν δεν χρειάζεσαι τα 130-140 km επιπλέον km αυτονομίας στην εθνική δεν υπάρχει λόγος να πάρεις το μεγάλο
4κινηση χιονια, αυξημενη επιταχυνση υπαρχει λογος
Χιόνια θες λάστιχα ή εξοπλισμό αλλιώς και με τα δύο θα βαράς Παπαλάμπρενα
χειμερινα θελεις μονο, δεν χρειαζεται τιποτα.
ούτε 4 κίνηση
χρειαζεται 4κινηση αν μενεις στην Ελβετια πχ στην Αθηνα δεν την χρειαζεσαι
-
Ρε σεις, είναι δυνατόν να λειτουργεί για ώρες ο κλιματισμός/αεριζομενα καθίσματα και με στατικό το αυτοκίνητο, χωρίς να θεωρείται φθορά;
Εννοώ εκτός από σπατάλη ενέργειας, οι αντλίες θερμότητας απλά ενεργοποιούν το βιντιλατερ τους και δεν τρέχει τίποτα, αν περιμένεις πχ μια ώρα παρκαρισμενος παίζοντας με την οθόνη, να σχολασει το παιδί ή να τελειώσουν τα ψώνια;
Και πόσο πάει η ώρα σε μπαταρία;Επίσης, στο dual motor, είναι δύο ισοδύναμα μοτέρ μπροστά πίσω ή το ένα είναι επικουρικό, τύπου τουοτα;
-
@piliourits said in TESLA FORUM:
Επίσης, στο dual motor, είναι δύο ισοδύναμα μοτέρ μπροστά πίσω ή το ένα είναι επικουρικό, τύπου τουοτα;
Το μπροστά ειναι λιγότερο δυνατό, αλλά δεν το λές και επικουρικό!
-
Κατά βάση είναι πισωκίνητο και ο μπροστά κινητήρας μπαίνει όταν κριθεί αναγκαίος .
-
@fanis75 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
Το προβλημα ειναι η κινηση στην Αθηνα δεν επιτρεπει ουσιαστικα τεστ ντραιβ εκτος και ισως στα νοτια.
Αττική Οδός, Λαυρίου, Περιφεριακός Πεντέλης, κλπ. Υπάρχουν δρόμοι, ειδικά στην Α.Ο και πέριξ.
Όταν κλείνω test drive τους λέω τηλεφωνικά πως επειδή μένω Μαραθωνα θέλω να δω πραγματική κατανάλωση στην διαδρομή που κάνω καθημερινά και ότι θέλω το αυτοκίνητο 1 -1,5 ώρα για να μην κλείσουν άλλο test drive στο μισάωρο. Σε ένα 40-50% των περιπτώσεων το δέχονται (Τoyota, Tesla, παλιότερα Jeep, Alfa Romeo, Citroen, Kia, Skoda) ειδικότερα όσο επί κορονοϊού δεν έμπαινε πωλητής μέσα. Τα πήγαινα/ω από Εκάλη /Διόνυσο/ Πεντέλη ή ανάποδα αν η αντιπροσωπεία ήταν Μαρούσι/Κηφισιά και από Μαραθώνος/Πεντέλη/Δουκ Πλακεντίας αν η αντιπροσωπεία ήταν περί Σταυρού/Γλυκών Νερών/ Μεσογείων. Οδηγικά έβγαζα συμπεράσματα πάντα.
TESLA FORUM