-
H πρωτιά είναι αποτέλεσμα της ιδιατερότητας της Τέζλα έναντι των παραδοσιακών κατασκευαστών. Οι οποίοι βγαίνουν στην αγορά με έναν πολυμοντελισμό ο οποίος κρατάει τις συνολικές πωλήσεις τους σε υψηλάτατα επίπεδα, αλλά καταρρακώνει τις πωλήσεις ανά μοντέλο. Ενώ η Τέζλα αφένός βγαίνει με πολύ λίγα μοντέλα στην αγορά, αφεδύο ηγείται του ηλεκτρικού χώρου, και με την BYD πρακτικά απούσα από τη μισή Ευρώπη, αλωνίζει.
Είναι θέμα χρονικών συγκυριών.
Και μου θυμίζει το ανέκδοτο που λέει 'πατέρα βγήκα πρώτος στο τρέξιμο'. 'Μπάβο, πόσοι τρέχατε', τον ρωτάει. ΄'Μόνος μου' του λέει ο δαφνοστεφής υιός. Κάτι τέτοιο ισχύει, πάνω κάτω, και εδώ.
Δεν λέει κάτι η πρωτιά?
Σαφώς και λέει, πάρα πολλά μάλιστα.- Οι παραδοσιακοί ακόμη ψάχνονται, ξεζουμίζοντας παράλληλα και το τελευταίο σέντσι που μπορεί να τους δώσει η (κατά βάση παραδοσιακή) αγορά,
- Οι νεοφερμένοι, Τέζλα και κινέζοι, αλωνίζουν και ενδυναμώνουν κάθε μέρα τη θέση τους
- Η ΕΕ τον παίζει με τις αλλοπρόσαλλες νομοθεσίες που ψηφίζει
- Το μέλλον θα έχει πολύ ενδιαφέρον, με συγχωνεύσεις εταιρειών (όσο μεγάλη και να είναι η κινέζικη, αλλά και παγκόζμια αγορά, δεν μπορεί να στηρίζει εσαεί ...120 εταιρείες), με φαλιμέντα, και με το άλμα επί κοντώ που κάποτε πρέπει να κάνουν οι παραδοσιακοί για να πιάσουν, ή και να ξεπεράσουν, τους τωρινούς ηγέτες της ηλεκτροκίνησης πριν τους πατήσει το τρένο της αλλαγής. Κάποιους σίγουρα θα τους πατήσει εδώ που τα λέμε...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
Χάρη έχει μια βάση όπως τα εξηγει ο Άγης υπό την έννοια ότι σε πολλές χωρες κόπηκαν οι επιδοτήσεις (Γερμανία) σε άλλες υπάρχει αναμονή νέου προγράμματος (Ελλάδα) και γενικά καλπάζει ο πληθωρισμός, η ακρίβεια και τώρα υπάρχει και η ανησυχία με τη Μέση Ανατολή.
Δρδομενου επίσης ότι τα περισσότερα ηλεκτρικα είναι d segment άρα άβολα ή ακριβά για πολλους, όσοι ήταν να παρουν πήραν. Πρέπει να διευρύνουν το πελατολόγιο τους με καλύτερα και φθηνότερα αμάξια.
Έτσι με έβαλαν πχ εμένα στη σκέψη.
Αυτό όμως είναι ενα process που αργεί να ολοκληρωθεί.Πάντως οι προσφορες αυτές είναι για εμένα λογικές μετά από μια περίοδο που τα πάντα μόνο αυξάνονταν.
Αυτό και εντύπωση κάνει στο ηλιθιο κοινό που έχει αποχαυνωθεί αγοράζοντας κουβάδες για 30000 ευρώ και τα θεωρεί προσφορά και αντίδραση δημιουργεί στον ανταγωνισμό που δεν του κακοπεσε να πουλάει με υπερκέρδη και να βγάζει τα σπασμένα του Covid διπλά (από τη μια με επιδοτήσεις από την άλλη με αύξηση τιμών)Αλλά αυτό ανοίγει άλλη κουβέντα με τους άθλιους που έχουμε ως πολιτικούς παγκοσμίως.
Ναι μεν έτρεξαν να σώσουν εθνικούς κολοσσούς στον Covid αλλά όρους δεν έβαλαν για την επόμενη μέρα.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το πάντα αδηφάγο κεφάλαιο να προσπαθήσει να βγάλει εις διπλούν τα σπασμένα.
Είτε ανεβάζοντας ανεξέλεγκτα τιμές ειτε ζητώντας και λαμβάνοντας επιπλέον αποζημιώσεις από τα κράτη (έχω υποψη μου κλάδους που και αποζημιώσεις πήραν επι Covid και μετά τον Covid ζήτησαν και συμβατικα αποζημιώσεις για τις αναγκαστικές παρεμβάσεις του κράτους)
Ξεδιάντροποι ! -
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
εδω διαβασε
-
Να θυμίσω τα αυτοκινητιστικά παράδοξα της εποχής μας, τα οποία δεν έχουν ιστορικό προηγούμενο:
μια αμερικάνικη(!), 'χθεσινή' εταιρεία, είναι ότι πιο γκλαμ υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά,
μια κινέζικη(!) εταιρεία, 'χθεσινή' και αυτή, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου, και σίγουρα ανάμεσα σε αυτές με την μεγαλύτερη περεταίρω προοπτική ανάπτυξης
Καμμιά δεκαριά κινέζικες 'χθεσινές' εταιρείες, χωρίς δίκτυο και αντιπροσωπεύσεις στο παγκόζμιο στερέωμα, βγαίνουν και λένε ετοιμαστείτε να κλείσετε όλοι σας, μόνο εμείς θα υπάρχουμε σε 5-10 χρόνια
Κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητα 400 αλόγατων για χρήση πόλης, με ολίγη έως το Λουτράκι ή τον Ωρωπό.Εγώ τώρα, που έζησα εποχές Σιτροέν Αξέλ, Γκόλφ 1050C και Πεμβέ 315, καταλαβαίνετε πως τα βλέπω αυτά...
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
ενταξει τωρα νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι η Τεσλα εχει 2 μονο μοντελλα ουσιαστικα (Χ και Ες παραγοντε περιστασιακα και μονο σε ελαχιστα κομματια). στην πραξη εχει συνολικα πτωση των πωλησεων. δες το αρθρο που εβαλα.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
εδω διαβασε
Η BMW παλεύει να πουλήσει ηλεκτρικα γιατί πλήρωνει τρελα ποσα για ρύπους.
Αν πας τώρα να παρεις BMW ηλεκτρικό έχεις προτεραιότητα παραγωγης, το καλύτερο επιτόκιο στην αγορά, άτοκο δάνειο το ποσο της επιδότησης.
Το έψαξα γιατί είχα εναλλακτικη στο Μ3 την ix1 sdrive20 με τα 204 άλογα και 65αρα μπαταρία .
Έκπτωση, παράδοση Ιούλιο (όταν η θερμική έχει 8 μήνες αναμονή και η phev 10), 5,9 επιτόκιο και τα 8 χιλιάρικα άτοκα για 12 μήνες.
Το σκέφτηκα σοβαρά. Έχω και προσφορά.
Αλλά με μέρος του εξοπλισμού του Μ3 πήγαινε 58 άρα 50 με την επιδότηση.
Και πραγματική αυτονομία 200-250 χλμ.
Ε πως να μην κάνει ρεκόρ μετά το model Y? -
@dstou said in TESLA FORUM:
Να θυμίσω τα αυτοκινητιστικά παράδοξα της εποχής μας, τα οποία δεν έχουν ιστορικό προηγούμενο:
μια αμερικάνικη(!), χθεσινή εταιρεία, είναι ότι πιο γκλαμ υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά,
μια κινέζικη(!) εταιρεία, 'χθεσινή' και αυτή, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου, και σίγουρα ανάμεσα σε αυτές με την μεγαλύτερη περεταίρω προοπτική ανάπτυξης
Καμμιά δεκαριά κινέζικες 'χθεσινές' εταιρείες, χωρίς δίκτυο και αντιπροσωπεύσεις στο παγκόζμιο στερέωμα, βγαίνουν και λένε ετοιμαστείτε να κλείσετε όλοι σας, μόνο εμείς θα υπάρχουμε σε 5-10 χρόνια
Κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητα 400 αλόγατων για χρήση πόλης, με ολίγη έως το Λουτράκι ή τον Ωρωπό.Εγώ τώρα, που έζησα εποχές Σιτροέν Αξέλ, Γκόλφ 1050C και Πεμβέ 315, καταλαβαίνετε πως τα βλέπω αυτά...
Δεν ισχυει οτι η Τεσλα ειναι οτι ποιο χοτ στην αγορα ακομα και της Ελλαδας. Χιλιαδες τα πανακριβα αυτοκινητα απο παραδοσιακους κατασκευαστες οπως πχ Range Rover. Στις περισσοτερεε αγορες τα χοτ αμαξια ειναι τα χλιδατα μοντελλα των μεγαλων Ευρωπαιων κατασκευαστων. Δεν εχει αλλαξει κατι.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Η μετοχή δεν πάει καλά, σε σχέση με μερικούς μήνες πριν, αυτό είναι αλήθεια. Από εκεί και πέρα, όμως δεν πιστεύω ότι η εταιρεία έχει οικονομικό πρόβλημα.
Υπαρχει ενα slow down σε πολλες αγορες για ΕVs και εχει στοκ η Τεσλα οπως ειπωθηκε. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Δεν υπάρχει ούτε το 0,1 % των αγοραστών που να ξέρει απο τι είναι φτιαγμένο το αυτοκίνητο τους.
Πλέον δεν φτιάχνουν τίποτα, όπου δεν πιπτει στόκος πιπτει αλλαγή
-
@dstou said in TESLA FORUM:
Να θυμίσω τα αυτοκινητιστικά παράδοξα της εποχής μας, τα οποία δεν έχουν ιστορικό προηγούμενο:
μια αμερικάνικη(!), 'χθεσινή' εταιρεία, είναι ότι πιο γκλαμ υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά,
μια κινέζικη(!) εταιρεία, 'χθεσινή' και αυτή, είναι η μεγαλύτερη εταιρεία του χώρου, και σίγουρα ανάμεσα σε αυτές με την μεγαλύτερη περεταίρω προοπτική ανάπτυξης
Καμμιά δεκαριά κινέζικες 'χθεσινές' εταιρείες, χωρίς δίκτυο και αντιπροσωπεύσεις στο παγκόζμιο στερέωμα, βγαίνουν και λένε ετοιμαστείτε να κλείσετε όλοι σας, μόνο εμείς θα υπάρχουμε σε 5-10 χρόνια
Κάποιοι αγοράζουν αυτοκίνητα 400 αλόγατων για χρήση πόλης, με ολίγη έως το Λουτράκι ή τον Ωρωπό.Εγώ τώρα, που έζησα εποχές Σιτροέν Αξέλ, Γκόλφ 1050C και Πεμβέ 315, καταλαβαίνετε πως τα βλέπω αυτά...
Οι millennials θα μας θάψουν όλους
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
εδω διαβασε
Η BMW παλεύει να πουλήσει ηλεκτρικα γιατί πλήρωνει τρελα ποσα για ρύπους.
Αν πας τώρα να παρεις BMW ηλεκτρικό έχεις προτεραιότητα παραγωγης, το καλύτερο επιτόκιο στην αγορά, άτοκο δάνειο το ποσο της επιδότησης.
Το έψαξα γιατί είχα εναλλακτικη στο Μ3 την ix1 sdrive20 με τα 204 άλογα και 65αρα μπαταρία .
Έκπτωση, παράδοση Ιούλιο (όταν η θερμική έχει 8 μήνες αναμονή και η phev 10), 5,9 επιτόκιο και τα 8 χιλιάρικα άτοκα για 12 μήνες.
Το σκέφτηκα σοβαρά. Έχω και προσφορά.
Αλλά με μέρος του εξοπλισμού του Μ3 πήγαινε 58 άρα 50 με την επιδότηση.
Και πραγματική αυτονομία 200-250 χλμ.
Ε πως να μην κάνει ρεκόρ μετά το model Y?Δεν ειναι συγκρισιμα τα αμαξια. Το αρθρο λεει οτι παει καλα η BMW στα EVς τα στατιστικα δεν λενε ψεματα. Υπαρχει κοινο για τα βαρβατα μοντελα της εταιρειας οπως το ιX.
Tα καλυτερα επιτοκια ειναι γιατι οι παραδοσιακοι κατασκευαστες εχουν δικες τους εταιρειες χρηματοδοτησης οχι γιατι δινει μπονους για να αγορασεις.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
Η μετοχή δεν πάει καλά, σε σχέση με μερικούς μήνες πριν, αυτό είναι αλήθεια. Από εκεί και πέρα, όμως δεν πιστεύω ότι η εταιρεία έχει οικονομικό πρόβλημα.
Υπαρχει ενα slow down σε πολλες αγορες για ΕVs και εχει στοκ η Τεσλα οπως ειπωθηκε. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Δεν υπάρχει ούτε το 0,1 % των αγοραστών που να ξέρει απο τι είναι φτιαγμένο το αυτοκίνητο τους.
Πλέον δεν φτιάχνουν τίποτα, όπου δεν πιπτει στόκος πιπτει αλλαγή
Ναι αλλα σε περιπτωση επισκευης θελοντας και μη θα ακουσουν οτι ειναι αλουμινιο αρα πληρωσε μερικα χιλιαρικα. Οποτε μολις φτιαχτει τα πουλανε και αγοραζουν θερμικα. Αυτο εγινε στην Αμερικη.
-
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
ενταξει τωρα νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι η Τεσλα εχει 2 μονο μοντελλα ουσιαστικα (Χ και Ες παραγοντε περιστασιακα και μονο σε ελαχιστα κομματια). στην πραξη εχει συνολικα πτωση των πωλησεων. δες το αρθρο που εβαλα.
Αν θέλεις κάνε copy paste. Είμαι ΣΚ εκτός Αθηνών και δεν έχω πρόσβαση σε pc. Δεν παίζει να κάνω account από το κινητό.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
ενταξει τωρα νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι η Τεσλα εχει 2 μονο μοντελλα ουσιαστικα (Χ και Ες παραγοντε περιστασιακα και μονο σε ελαχιστα κομματια). στην πραξη εχει συνολικα πτωση των πωλησεων. δες το αρθρο που εβαλα.
Αν θέλεις κάνε copy paste. Είμαι ΣΚ εκτός Αθηνών και δεν έχω πρόσβαση σε pc. Δεν παίζει να κάνω account από το κινητό.
το εχω στειλει στον iceman στο ΦΒ αν θελει ας το προωθησει αυτος. δεν εχω χρονο για αλλα, το Μπλουμ σε αφηνει να δεις 1 αρθρο τον μηνα δωρεαν δεν χρειαζεται λογαριασμος νομιζω.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
εδω διαβασε
Η BMW παλεύει να πουλήσει ηλεκτρικα γιατί πλήρωνει τρελα ποσα για ρύπους.
Αν πας τώρα να παρεις BMW ηλεκτρικό έχεις προτεραιότητα παραγωγης, το καλύτερο επιτόκιο στην αγορά, άτοκο δάνειο το ποσο της επιδότησης.
Το έψαξα γιατί είχα εναλλακτικη στο Μ3 την ix1 sdrive20 με τα 204 άλογα και 65αρα μπαταρία .
Έκπτωση, παράδοση Ιούλιο (όταν η θερμική έχει 8 μήνες αναμονή και η phev 10), 5,9 επιτόκιο και τα 8 χιλιάρικα άτοκα για 12 μήνες.
Το σκέφτηκα σοβαρά. Έχω και προσφορά.
Αλλά με μέρος του εξοπλισμού του Μ3 πήγαινε 58 άρα 50 με την επιδότηση.
Και πραγματική αυτονομία 200-250 χλμ.
Ε πως να μην κάνει ρεκόρ μετά το model Y?Αν είσαι ξανά σε αντιπροσωπεία bmw ρίξε μια μάτια και στην I4, είναι πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο και απορώ που εχει ακουστεί ελαχιστα.
Με ανάλογο εξοπλισμο με το μ3 και ιπποδύναμη ίσως να είναι 20 k ακριβότερη, αλλά χρειαζόμαστε πραγματικά τόσο έξτρα εξοπλισμό ; -
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
ενταξει τωρα νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι η Τεσλα εχει 2 μονο μοντελλα ουσιαστικα (Χ και Ες παραγοντε περιστασιακα και μονο σε ελαχιστα κομματια). στην πραξη εχει συνολικα πτωση των πωλησεων. δες το αρθρο που εβαλα.
Αν θέλεις κάνε copy paste. Είμαι ΣΚ εκτός Αθηνών και δεν έχω πρόσβαση σε pc. Δεν παίζει να κάνω account από το κινητό.
το εχω στειλει στον iceman στο ΦΒ αν θελει ας το προωθησει αυτος. δεν εχω χρονο για αλλα, το Μπλουμ σε αφηνει να δεις 1 αρθρο τον μηνα δωρεαν δεν χρειαζεται λογαριασμος νομιζω.
Δώσε μας λίγο απο τον χρόνο σου βρε, μην είσαι μοναχοφαης
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
ενταξει τωρα νομιζω οτι καταλαβαινεις οτι η Τεσλα εχει 2 μονο μοντελλα ουσιαστικα (Χ και Ες παραγοντε περιστασιακα και μονο σε ελαχιστα κομματια). στην πραξη εχει συνολικα πτωση των πωλησεων. δες το αρθρο που εβαλα.
Αν θέλεις κάνε copy paste. Είμαι ΣΚ εκτός Αθηνών και δεν έχω πρόσβαση σε pc. Δεν παίζει να κάνω account από το κινητό.
το εχω στειλει στον iceman στο ΦΒ αν θελει ας το προωθησει αυτος. δεν εχω χρονο για αλλα, το Μπλουμ σε αφηνει να δεις 1 αρθρο τον μηνα δωρεαν δεν χρειαζεται λογαριασμος νομιζω.
Δώσε μας λίγο απο τον χρόνο σου βρε, μην είσαι μοναχοφαης
στο στλενω στο ΦΒ αν θελεις να το διαβασεις.
-
@red_monster said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@wantone said in TESLA FORUM:
. Το θεμα ειναι οσους τους βολευουν τα ηλεκτρικα και εχουν πολλα χρηματα στις αναπτυγμενες αγορες τα εχουν παρει ηδη οποτε για να βρουν καινουριους πελατες θα πρεπει να ριξουν τις τιμες ειτε να πανε σε νεες αγορες.
ΕΠισης το πολυ αλουμινιο ειναι μειον για πολυ κοσμο γιατι οδηγει σε ακριβες επισκευες. Τον χαλυβα τον χτυπας λιγο και επανερχετε με το αλουμινιο δεν ειμαι σιγουρο αν γινετε.
Αν ίσχυε αυτό που λες, καμμία εταιρεία δεν θα πουλούσε. Όλοι θα είχαν πάρει τα αυτοκίνητα που αντέχει η τσέπη τους και τέλος. Οι «πλούσιοι», τα τεσλα και τις προπέλες, οι μεσαίοι τα γερμανο-γαλλικά, οι φτωχοί τα Dacia και τέλος. Δεν δουλεύει έτσι το πράγμα όμως.
Α ναι, επίσης αυτό…
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/to-tesla-model-y-xana-proto-se-poliseis-stin-eyropi/
εδω διαβασε
Η BMW παλεύει να πουλήσει ηλεκτρικα γιατί πλήρωνει τρελα ποσα για ρύπους.
Αν πας τώρα να παρεις BMW ηλεκτρικό έχεις προτεραιότητα παραγωγης, το καλύτερο επιτόκιο στην αγορά, άτοκο δάνειο το ποσο της επιδότησης.
Το έψαξα γιατί είχα εναλλακτικη στο Μ3 την ix1 sdrive20 με τα 204 άλογα και 65αρα μπαταρία .
Έκπτωση, παράδοση Ιούλιο (όταν η θερμική έχει 8 μήνες αναμονή και η phev 10), 5,9 επιτόκιο και τα 8 χιλιάρικα άτοκα για 12 μήνες.
Το σκέφτηκα σοβαρά. Έχω και προσφορά.
Αλλά με μέρος του εξοπλισμού του Μ3 πήγαινε 58 άρα 50 με την επιδότηση.
Και πραγματική αυτονομία 200-250 χλμ.
Ε πως να μην κάνει ρεκόρ μετά το model Y?Αν είσαι ξανά σε αντιπροσωπεία bmw ρίξε μια μάτια και στην I4, είναι πραγματικά πολύ καλό αυτοκίνητο και απορώ που εχει ακουστεί ελαχιστα.
Με ανάλογο εξοπλισμο με το μ3 και ιπποδύναμη ίσως να είναι 20 k ακριβότερη, αλλά χρειαζόμαστε πραγματικά τόσο έξτρα εξοπλισμό ;Σου έχω φανεί τόσο απλας που θα δώσω 20Κ παραπάνω επειδή είναι BMW? Όσο σχέση και να εχω με τη μάρκα.
Καλό πρέπει να είναι βέβαια και ισως την πάρω για δοκιμή αλλά η BMW έχει πολύ ψηλά τις τιμές της πια. -
@dstou said in TESLA FORUM:
Εγώ τώρα, που έζησα εποχές Σιτροέν Αξέλ
Ααα το πρώτο μου αμάξι....χαχαχα....τι εποχές μου θύμισες!
@wantone said in TESLA FORUM:
Tα καλυτερα επιτοκια ειναι γιατι οι παραδοσιακοι κατασκευαστες εχουν δικες τους εταιρειες χρηματοδοτησης οχι γιατι δινει μπονους για να αγορασεις.
Αφού η ίδια εταιρία (BMW) δίνει χαμηλότερο επιτόκιο στα ηλεκτρικά, προφανώς ειναι μπόνους. Δεν μιλάμε για διαφορετικό επιτόκιο σε άλλες μάρκες αλλά στην ίδια!
@red_monster said in TESLA FORUM:
Με ανάλογο εξοπλισμο με το μ3 και ιπποδύναμη ίσως να είναι 20 k ακριβότερη, αλλά χρειαζόμαστε πραγματικά τόσο έξτρα εξοπλισμό ;
Ναι, Ναι και ΝΑΙΙΙΙ...!!! Για αυτό και η bmw το ξέρει και τα έχει όλα έξτρα, γιανα βγάζει πολλά χρήματα. Εαν δεις π.χ. Γερμανία, γυμνή bmw δεν υπάρχει, όλες φορτωμένες είναι. Το 50% της εμπειρίας bmw ειναι η εξοπλιστική της δυνατότητα.
-
Θέλει να αγιάσει ο @iceman7 και ο ηλονας δεν τον αφήνει
-
Το έβαλες εσύ στην πρίζα;;;
TESLA FORUM