Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 5008 (SUV)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 5008 (SUV)
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 56
    • 57
    • 44 / 57
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    1125
    38249
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gatoz
      gatoz @chdi-5008 last edited by

      @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

      @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

      Ειναι παλιο το ποστ
      Εχει βγει απο τοτες απο το συνεργειο
      Και εχει επιστρεψει φυσικα παμπολλες φορες
      Τωρα που μιλαμε ειναι στον ρεμουνδο για δισκοπλακες
      Η διάγνωση του προβλήματος δεν εγινε ποτεΣ
      Ηρθε μεχρι και γαλλος απο το εξωτερικο

      Και υπαρχουν αλλες μαρκες, πχ μαζντα ή σουζουκι που δεν εχουν θεματα, βασικα δεν εχουν το παραμικρό θεμα
      Οσοι πηραμε καποια στιγμη ευρωπαικα και βασικα γαλλικα, ειτε στελλαντι ειτε ρενω ειτε κατι χρεπια ρουμανικα κλπ εχουμε κανει ξεκαθαρα μαλακια και εχουμε αγορασει προβληματα με ακριβες λυσεις. Και πες εσυ δεν ηξερες, εγω με το 508 που ειχα ηδη κλαψει?

      Τα Suzuki και τα Mazda ειναι απο τις μαρκες που δεν θα επελεγα διοτι δεν μου αρεσαν ποτε εμφανισιακα αλλα κι οτι δεν ειναι απο τις οικονομικοτερες μαρκες οσο αφορα την καταναλωση...!!!
      Μπορει να εχουν καποιο κοινο που τα προτιμα ειδικα τα 4x4 Suzuki αλλα δεν ειναι αμαξια με κρατηματα και για μεγαλες ταχυτητες εκτος απο το RX 8 Mazda.
      Εγω παντως δεν μετανιωνω που πηρα το 5008 γιατι ειμαι ευχαριστημενος μεχρι τωρα κι απο τους χωρους του την οικονομια καυσιμου το κρατημα του αλλα και οτι ειναι απολαυση στα μεγαλα ταξιδια χωρις να σε κουραζει.
      Σιγουρα ενα αμαξι που κανει πολλα χλμ. λογικο ειναι να βγαζει βλαβες περισσοτερο αλλα και παλι παιζουν κι αλλοι παραγοντες (τροπος οδηγησης. συνεπεια στα σερβις και στις οδηγιες του κατασκευαστη χωρις πειραματισμους και αλλαγες σε μηχανικα μερη η στο αμαξωμα που κανουν καποιοι με τον ορο "βελτιωση").
      Ειχα και παλιοτερα Peugeot και συγεκριμενα το 309 ενα μοντελο που κυκλοφορησε το 90' και δεν μου εβγαλε ποτε θεμα μηχανικο η αμαξωματος. Ειχα κανει 350.000χλμ και μετα το πουλησα για να μεταπηδησω σε κορεατικη μαρκα για αλλαγη.
      Φυσικα ειχα και το ενδοξο 2CV (γαλλικο κι αυτο)το πρωτο μου αμαξι στα 20 μου που ηταν για μενα ενα "αμαξι" που πηγαινες παντου και ξεχναγες να βαζεις καυσιμα..!!!
      Η επιλογη του 5008 ηταν τυχαια λογω του οτι ηθελα ενα μεγαλο SUV ετοιμοπαραδοτο και με μεγαλους χωρους. και λογω του οτι ειχα και παλιοτερα γαλλικα αμαξια εκανα την επιλογη αυτη συν οτι επρεπε να μετακομοισω εκτος Αθηνας οσο γρηγοροτερα γινοταν για λογους υγειας.
      Αλλοστε στα χρηματα που ειχα οι επιλογες σε μεγεθος μεγαλου SUV σαν το 5008 ηταν 2-3 μοντελα.
      Μην σου πω οτι ηταν τα μονα. το 5008 μαζι με το Skoda Kodiaq. τα μεγαλυτερα στα 40.000 ευρω περιπου.
      Πιστευω οτι ειναι και λιγο θεμα τυχης τι θα σου βγει η επιλογη αυτοκινητου.
      Ολες οι μαρκες εχουν η καθεμια τα δικα τους θεματα...

      Περαστικα και φθηνα!!!

      Εισαι βέβαια εντελώς λαθος στην αποψη σου περι οικονομιας και προφανως στη περίπτωση της μαζντα και περι σταθεροτητας... απεναντιας τα γαλλικα που πηραμε πλην οθονων και εμφανισης ειναι κακοστημενα στο δρομο και ενεργοβορα χρεπια και οι κατοχοι τους απλα θυματα κερδοσκοπιας, δεν προχωρησαν ποτε τεχνολογικα απο το ντεσεβω. Αποκρυπτουν οι απατεωνες πως τα χρεπια εχουν εγγενη προβληματα κατασκευης, είναι επικίνδυνα για την ζωη των χρηστων και εξαπατουν με πληρωμενες παρουσιασεις υμνους απο πληρωμενο ειδικο τυπο.
      Πισω στο δικο μου, περιμενω μεντεσέδες για τις πορτες γιατι ατραβωσαν! Καθε μερα και μια έκπληξη. Και θα περιμένω καιρό για να μπουν οι 4ες δισκοπλακες στα 42000κμ καθως οι ραμπες των συνεργειων είναι πιασμενες και με μεγαλη σειρα απο ατυχους που κλαινε κινητηρες απο ιμάντες και καδενες. Αλλωστε είναι πλεον γνωστη η νεα ονομασια των κινητηρων απο πιουρτεκ σε πιουρκραπ.

      #milf-a-man

      K yem T 3 Replies Last reply Reply Quote 4
      • realzeus
        realzeus @chdi-5008 last edited by

        @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

        αλλα δεν ειναι αμαξια με κρατηματα και για μεγαλες ταχυτητες εκτος απο το RX 8 Mazda.

        Πραγματικά δεν ξέρεις τι σημαίνει Mazda τότε. Είναι στην κορυφή της οδικής συμπεριφοράς σε όλες τις κατηγορίες που εκπροσωπείται.

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • V
          vagkirk last edited by

          Ρε Δια και Γατε, τι ώρα κάνατε το σχόλιο σας ;

          6 και 5 το πρωί αντίστοιχα;

          Την πέσατε για ύπνο ή ξυπνήσατε εκείνη την ώρα;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kkostask @gatoz last edited by

            @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

            @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

            @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

            Ειναι παλιο το ποστ
            Εχει βγει απο τοτες απο το συνεργειο
            Και εχει επιστρεψει φυσικα παμπολλες φορες
            Τωρα που μιλαμε ειναι στον ρεμουνδο για δισκοπλακες
            Η διάγνωση του προβλήματος δεν εγινε ποτεΣ
            Ηρθε μεχρι και γαλλος απο το εξωτερικο

            Και υπαρχουν αλλες μαρκες, πχ μαζντα ή σουζουκι που δεν εχουν θεματα, βασικα δεν εχουν το παραμικρό θεμα
            Οσοι πηραμε καποια στιγμη ευρωπαικα και βασικα γαλλικα, ειτε στελλαντι ειτε ρενω ειτε κατι χρεπια ρουμανικα κλπ εχουμε κανει ξεκαθαρα μαλακια και εχουμε αγορασει προβληματα με ακριβες λυσεις. Και πες εσυ δεν ηξερες, εγω με το 508 που ειχα ηδη κλαψει?

            Τα Suzuki και τα Mazda ειναι απο τις μαρκες που δεν θα επελεγα διοτι δεν μου αρεσαν ποτε εμφανισιακα αλλα κι οτι δεν ειναι απο τις οικονομικοτερες μαρκες οσο αφορα την καταναλωση...!!!
            Μπορει να εχουν καποιο κοινο που τα προτιμα ειδικα τα 4x4 Suzuki αλλα δεν ειναι αμαξια με κρατηματα και για μεγαλες ταχυτητες εκτος απο το RX 8 Mazda.
            Εγω παντως δεν μετανιωνω που πηρα το 5008 γιατι ειμαι ευχαριστημενος μεχρι τωρα κι απο τους χωρους του την οικονομια καυσιμου το κρατημα του αλλα και οτι ειναι απολαυση στα μεγαλα ταξιδια χωρις να σε κουραζει.
            Σιγουρα ενα αμαξι που κανει πολλα χλμ. λογικο ειναι να βγαζει βλαβες περισσοτερο αλλα και παλι παιζουν κι αλλοι παραγοντες (τροπος οδηγησης. συνεπεια στα σερβις και στις οδηγιες του κατασκευαστη χωρις πειραματισμους και αλλαγες σε μηχανικα μερη η στο αμαξωμα που κανουν καποιοι με τον ορο "βελτιωση").
            Ειχα και παλιοτερα Peugeot και συγεκριμενα το 309 ενα μοντελο που κυκλοφορησε το 90' και δεν μου εβγαλε ποτε θεμα μηχανικο η αμαξωματος. Ειχα κανει 350.000χλμ και μετα το πουλησα για να μεταπηδησω σε κορεατικη μαρκα για αλλαγη.
            Φυσικα ειχα και το ενδοξο 2CV (γαλλικο κι αυτο)το πρωτο μου αμαξι στα 20 μου που ηταν για μενα ενα "αμαξι" που πηγαινες παντου και ξεχναγες να βαζεις καυσιμα..!!!
            Η επιλογη του 5008 ηταν τυχαια λογω του οτι ηθελα ενα μεγαλο SUV ετοιμοπαραδοτο και με μεγαλους χωρους. και λογω του οτι ειχα και παλιοτερα γαλλικα αμαξια εκανα την επιλογη αυτη συν οτι επρεπε να μετακομοισω εκτος Αθηνας οσο γρηγοροτερα γινοταν για λογους υγειας.
            Αλλοστε στα χρηματα που ειχα οι επιλογες σε μεγεθος μεγαλου SUV σαν το 5008 ηταν 2-3 μοντελα.
            Μην σου πω οτι ηταν τα μονα. το 5008 μαζι με το Skoda Kodiaq. τα μεγαλυτερα στα 40.000 ευρω περιπου.
            Πιστευω οτι ειναι και λιγο θεμα τυχης τι θα σου βγει η επιλογη αυτοκινητου.
            Ολες οι μαρκες εχουν η καθεμια τα δικα τους θεματα...

            Περαστικα και φθηνα!!!

            Εισαι βέβαια εντελώς λαθος στην αποψη σου περι οικονομιας και προφανως στη περίπτωση της μαζντα και περι σταθεροτητας... απεναντιας τα γαλλικα που πηραμε πλην οθονων και εμφανισης ειναι κακοστημενα στο δρομο και ενεργοβορα χρεπια και οι κατοχοι τους απλα θυματα κερδοσκοπιας, δεν προχωρησαν ποτε τεχνολογικα απο το ντεσεβω. Αποκρυπτουν οι απατεωνες πως τα χρεπια εχουν εγγενη προβληματα κατασκευης, είναι επικίνδυνα για την ζωη των χρηστων και εξαπατουν με πληρωμενες παρουσιασεις υμνους απο πληρωμενο ειδικο τυπο.
            Πισω στο δικο μου, περιμενω μεντεσέδες για τις πορτες γιατι ατραβωσαν! Καθε μερα και μια έκπληξη. Και θα περιμένω καιρό για να μπουν οι 4ες δισκοπλακες στα 42000κμ καθως οι ραμπες των συνεργειων είναι πιασμενες και με μεγαλη σειρα απο ατυχους που κλαινε κινητηρες απο ιμάντες και καδενες. Αλλωστε είναι πλεον γνωστη η νεα ονομασια των κινητηρων απο πιουρτεκ σε πιουρκραπ.

            Σιγά, χαλάρωσε. Σε λίγο θα μας πεις ότι είναι και χειρότερα από το Βιτάρα. 😊

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • yem
              yem @gatoz last edited by

              @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

              πιουρτεκ σε πιουρκραπ

              αααα χαχαχαχααχχαχα κλαίω

              @vagkirk said in Peugeot 5008 (SUV):

              Την πέσατε για ύπνο ή ξυπνήσατε εκείνη την ώρα;;;;;

              μεγάλοι άνθρωποι , τι α κανς πρέπει να κατουρήσεις και λίγο χααχααα

              Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • S
                spi_duster last edited by

                Τα Γαλλικά που συζητάτε είναι άριστα μελετημένα για ανθρώπους που βάζουν την οικογένεια τους μέσα και θέλουν να πάνε τις βόλτες, ταξίδια και εκδρομές ως εκεί που υπάρχει κυρίως ασφάλτινος δρόμος. Δε φτιάχνονται με σκοπό να περνάει καλά μόνο ο οδηγός και οι υπόλοιποι με δραμαμινες. Το πιο ταπεινό δείγμα της γαλλικής σχολής στα σουβ, το νταστερ, μπορεί και επιτελεί το έργο του αυτό πηγαίνοντας οδηγό και επιβάτες όπου πρέπει ατσαλακωτους. Το 5008 είναι στην κορυφή αυτής της φιλοσοφίας. Ναι , όντως αυτά τα αμάξια δεν απευθύνονται σε οδηγαρες που αλλάζουν τις δισκοπλακες τόσο συχνά όσο οι άλλοι τακάκια. Απευθύνονται σε οδηγούς που δε θα δοκιμάσουν μια φορά την εβδομάδα τα όρια της στρεπτικης ακαμψίας τους. Ακόμη και εδώ σε αυτό το μικρό φόρουμ ευτυχώς τέτοιοι οδηγοί παίζει να είναι ένας δύο . Οι υπόλοιποι παίρνουν το αμάξι για να το οδηγήσουν. Όχι για να το μαμησουν. Τα Μάζντα είναι πολύ καλά αυτοκίνητα μα όχι τόσο ισορροπημένα όσο αλλα στις κατηγορίες τους . Για αυτό και πήραν τον πούλο σε πωλήσεις. Μπορεί να εξιταρουν τους μοναχικούς λύκους αλλά όταν ο άλλος θέλει πχ να βάλει την 5μελη οικογένεια να πάει κάπου, το 80% των μοντέλων της Μάζντα απλά ακυρώνεται.

                ....

                D gtsartsal 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • gatoz
                  gatoz last edited by

                  Οτι ναναι μηπως δικαιολογηθουν οι γαλλοι απατεωνες
                  Και μαλιστα απο αρνητες του οτι την πατησανε

                  #milf-a-man

                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    teo-mak @gatoz last edited by teo-mak

                    @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

                    @chdi-5008 said in Peugeot 5008 (SUV):

                    @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

                    Ειναι παλιο το ποστ
                    Εχει βγει απο τοτες απο το συνεργειο
                    Και εχει επιστρεψει φυσικα παμπολλες φορες
                    Τωρα που μιλαμε ειναι στον ρεμουνδο για δισκοπλακες
                    Η διάγνωση του προβλήματος δεν εγινε ποτεΣ
                    Ηρθε μεχρι και γαλλος απο το εξωτερικο

                    Και υπαρχουν αλλες μαρκες, πχ μαζντα ή σουζουκι που δεν εχουν θεματα, βασικα δεν εχουν το παραμικρό θεμα
                    Οσοι πηραμε καποια στιγμη ευρωπαικα και βασικα γαλλικα, ειτε στελλαντι ειτε ρενω ειτε κατι χρεπια ρουμανικα κλπ εχουμε κανει ξεκαθαρα μαλακια και εχουμε αγορασει προβληματα με ακριβες λυσεις. Και πες εσυ δεν ηξερες, εγω με το 508 που ειχα ηδη κλαψει?

                    Τα Suzuki και τα Mazda ειναι απο τις μαρκες που δεν θα επελεγα διοτι δεν μου αρεσαν ποτε εμφανισιακα αλλα κι οτι δεν ειναι απο τις οικονομικοτερες μαρκες οσο αφορα την καταναλωση...!!!
                    Μπορει να εχουν καποιο κοινο που τα προτιμα ειδικα τα 4x4 Suzuki αλλα δεν ειναι αμαξια με κρατηματα και για μεγαλες ταχυτητες εκτος απο το RX 8 Mazda.
                    Εγω παντως δεν μετανιωνω που πηρα το 5008 γιατι ειμαι ευχαριστημενος μεχρι τωρα κι απο τους χωρους του την οικονομια καυσιμου το κρατημα του αλλα και οτι ειναι απολαυση στα μεγαλα ταξιδια χωρις να σε κουραζει.
                    Σιγουρα ενα αμαξι που κανει πολλα χλμ. λογικο ειναι να βγαζει βλαβες περισσοτερο αλλα και παλι παιζουν κι αλλοι παραγοντες (τροπος οδηγησης. συνεπεια στα σερβις και στις οδηγιες του κατασκευαστη χωρις πειραματισμους και αλλαγες σε μηχανικα μερη η στο αμαξωμα που κανουν καποιοι με τον ορο "βελτιωση").
                    Ειχα και παλιοτερα Peugeot και συγεκριμενα το 309 ενα μοντελο που κυκλοφορησε το 90' και δεν μου εβγαλε ποτε θεμα μηχανικο η αμαξωματος. Ειχα κανει 350.000χλμ και μετα το πουλησα για να μεταπηδησω σε κορεατικη μαρκα για αλλαγη.
                    Φυσικα ειχα και το ενδοξο 2CV (γαλλικο κι αυτο)το πρωτο μου αμαξι στα 20 μου που ηταν για μενα ενα "αμαξι" που πηγαινες παντου και ξεχναγες να βαζεις καυσιμα..!!!
                    Η επιλογη του 5008 ηταν τυχαια λογω του οτι ηθελα ενα μεγαλο SUV ετοιμοπαραδοτο και με μεγαλους χωρους. και λογω του οτι ειχα και παλιοτερα γαλλικα αμαξια εκανα την επιλογη αυτη συν οτι επρεπε να μετακομοισω εκτος Αθηνας οσο γρηγοροτερα γινοταν για λογους υγειας.
                    Αλλοστε στα χρηματα που ειχα οι επιλογες σε μεγεθος μεγαλου SUV σαν το 5008 ηταν 2-3 μοντελα.
                    Μην σου πω οτι ηταν τα μονα. το 5008 μαζι με το Skoda Kodiaq. τα μεγαλυτερα στα 40.000 ευρω περιπου.
                    Πιστευω οτι ειναι και λιγο θεμα τυχης τι θα σου βγει η επιλογη αυτοκινητου.
                    Ολες οι μαρκες εχουν η καθεμια τα δικα τους θεματα...

                    Περαστικα και φθηνα!!!

                    Εισαι βέβαια εντελώς λαθος στην αποψη σου περι οικονομιας και προφανως στη περίπτωση της μαζντα και περι σταθεροτητας... απεναντιας τα γαλλικα που πηραμε πλην οθονων και εμφανισης ειναι κακοστημενα στο δρομο και ενεργοβορα χρεπια και οι κατοχοι τους απλα θυματα κερδοσκοπιας, δεν προχωρησαν ποτε τεχνολογικα απο το ντεσεβω. Αποκρυπτουν οι απατεωνες πως τα χρεπια εχουν εγγενη προβληματα κατασκευης, είναι επικίνδυνα για την ζωη των χρηστων και εξαπατουν με πληρωμενες παρουσιασεις υμνους απο πληρωμενο ειδικο τυπο.
                    Πισω στο δικο μου, περιμενω μεντεσέδες για τις πορτες γιατι ατραβωσαν! Καθε μερα και μια έκπληξη. Και θα περιμένω καιρό για να μπουν οι 4ες δισκοπλακες στα 42000κμ καθως οι ραμπες των συνεργειων είναι πιασμενες και με μεγαλη σειρα απο ατυχους που κλαινε κινητηρες απο ιμάντες και καδενες. Αλλωστε είναι πλεον γνωστη η νεα ονομασια των κινητηρων απο πιουρτεκ σε πιουρκραπ.

                    Ρε ‘σύ γάτε , πως στην ευχή στράβωσαν οι μεντεσέδες ;
                    Έχει σχέση με το βγαλμένο μαγιό της φωτογραφίας που έχεις ανεβάσει; 😁alt text

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      kkostask @gatoz last edited by

                      @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

                      Οτι ναναι μηπως δικαιολογηθουν οι γαλλοι απατεωνες
                      Και μαλιστα απο αρνητες του οτι την πατησανε

                      Κανένας δεν την πάτησε,δεν πετάνε όλοι τα αυτοκίνητα τους σε γκρεμούς και φαράγγια σαν μερικούς μερικούς….😁

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimitrioskosmas @spi_duster last edited by

                        @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

                        Τα Γαλλικά που συζητάτε είναι άριστα μελετημένα για ανθρώπους που βάζουν την οικογένεια τους μέσα και θέλουν να πάνε τις βόλτες, ταξίδια και εκδρομές ως εκεί που υπάρχει κυρίως ασφάλτινος δρόμος. Δε φτιάχνονται με σκοπό να περνάει καλά μόνο ο οδηγός και οι υπόλοιποι με δραμαμινες. Το πιο ταπεινό δείγμα της γαλλικής σχολής στα σουβ, το νταστερ, μπορεί και επιτελεί το έργο του αυτό πηγαίνοντας οδηγό και επιβάτες όπου πρέπει ατσαλακωτους. Το 5008 είναι στην κορυφή αυτής της φιλοσοφίας. Ναι , όντως αυτά τα αμάξια δεν απευθύνονται σε οδηγαρες που αλλάζουν τις δισκοπλακες τόσο συχνά όσο οι άλλοι τακάκια. Απευθύνονται σε οδηγούς που δε θα δοκιμάσουν μια φορά την εβδομάδα τα όρια της στρεπτικης ακαμψίας τους. Ακόμη και εδώ σε αυτό το μικρό φόρουμ ευτυχώς τέτοιοι οδηγοί παίζει να είναι ένας δύο . Οι υπόλοιποι παίρνουν το αμάξι για να το οδηγήσουν. Όχι για να το μαμησουν. Τα Μάζντα είναι πολύ καλά αυτοκίνητα μα όχι τόσο ισορροπημένα όσο αλλα στις κατηγορίες τους . Για αυτό και πήραν τον πούλο σε πωλήσεις. Μπορεί να εξιταρουν τους μοναχικούς λύκους αλλά όταν ο άλλος θέλει πχ να βάλει την 5μελη οικογένεια να πάει κάπου, το 80% των μοντέλων της Μάζντα απλά ακυρώνεται.

                        Εκεί που έκλασε η Mazda βγήκε και η πορδή Dacia

                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Άπλωσε το μαγιό να στεγνώσει στην πόρτα και στράβωσε

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • gatoz
                            gatoz last edited by

                            1. Πετσετα ειναι. Ποιος χρειαζεται μαγιω?
                            2. Ουδεμια σχεση εχει, ειναι προβλημα ολων των 3008 οι μεντεσεδες και το καπω που ανασηκωνεται λογω κακου μεντεσε και εκει.
                            3. Τα ρουμανικα ρημαδια ειναι ρουμανικα ρημαδια. Και μονο.
                            4. Φυσικα ενα βιταρα ειναι καλυτερο απο τις γαλλοαπατεωνιες

                            #milf-a-man

                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • C
                              criuser last edited by

                              Πρέπει να είσαι αριστερός τσέος για να καταστρέφεις γαλλικό...

                              Δηλαδή ένας υπάρχει...😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • S
                                spi_duster @dimitrioskosmas last edited by

                                @dimitrioskosmas said in Peugeot 5008 (SUV):

                                @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

                                Τα Γαλλικά που συζητάτε είναι άριστα μελετημένα για ανθρώπους που βάζουν την οικογένεια τους μέσα και θέλουν να πάνε τις βόλτες, ταξίδια και εκδρομές ως εκεί που υπάρχει κυρίως ασφάλτινος δρόμος. Δε φτιάχνονται με σκοπό να περνάει καλά μόνο ο οδηγός και οι υπόλοιποι με δραμαμινες. Το πιο ταπεινό δείγμα της γαλλικής σχολής στα σουβ, το νταστερ, μπορεί και επιτελεί το έργο του αυτό πηγαίνοντας οδηγό και επιβάτες όπου πρέπει ατσαλακωτους. Το 5008 είναι στην κορυφή αυτής της φιλοσοφίας. Ναι , όντως αυτά τα αμάξια δεν απευθύνονται σε οδηγαρες που αλλάζουν τις δισκοπλακες τόσο συχνά όσο οι άλλοι τακάκια. Απευθύνονται σε οδηγούς που δε θα δοκιμάσουν μια φορά την εβδομάδα τα όρια της στρεπτικης ακαμψίας τους. Ακόμη και εδώ σε αυτό το μικρό φόρουμ ευτυχώς τέτοιοι οδηγοί παίζει να είναι ένας δύο . Οι υπόλοιποι παίρνουν το αμάξι για να το οδηγήσουν. Όχι για να το μαμησουν. Τα Μάζντα είναι πολύ καλά αυτοκίνητα μα όχι τόσο ισορροπημένα όσο αλλα στις κατηγορίες τους . Για αυτό και πήραν τον πούλο σε πωλήσεις. Μπορεί να εξιταρουν τους μοναχικούς λύκους αλλά όταν ο άλλος θέλει πχ να βάλει την 5μελη οικογένεια να πάει κάπου, το 80% των μοντέλων της Μάζντα απλά ακυρώνεται.

                                Εκεί που έκλασε η Mazda βγήκε και η πορδή Dacia

                                Δε θα διαφωνήσω με την παρατήρηση. Εσύ όμως διαβάζοντας ότι έγραψα αυτό κατάλαβες?

                                ....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spi_duster @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

                                  1. Πετσετα ειναι. Ποιος χρειαζεται μαγιω?
                                  2. Ουδεμια σχεση εχει, ειναι προβλημα ολων των 3008 οι μεντεσεδες και το καπω που ανασηκωνεται λογω κακου μεντεσε και εκει.
                                  3. Τα ρουμανικα ρημαδια ειναι ρουμανικα ρημαδια. Και μονο.
                                  4. Φυσικα ενα βιταρα ειναι καλυτερο απο τις γαλλοαπατεωνιες

                                  Ένα βιταρα είναι ότι πρέπει για φοιτητές ή μεσήλικες που περνούν κρίση της μέσης ηλικίας. Παράκληση. Μη χαλάτε άλλους νερολακους. Έρχεται μακρύ ζεστό καλοκαίρι και τα ζωντανά έχουν ανάγκες επιβίωσης, όχι επιβεβαίωσης.

                                  ....

                                  K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kkostask @spi_duster last edited by

                                    @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

                                    @gatoz said in Peugeot 5008 (SUV):

                                    1. Πετσετα ειναι. Ποιος χρειαζεται μαγιω?
                                    2. Ουδεμια σχεση εχει, ειναι προβλημα ολων των 3008 οι μεντεσεδες και το καπω που ανασηκωνεται λογω κακου μεντεσε και εκει.
                                    3. Τα ρουμανικα ρημαδια ειναι ρουμανικα ρημαδια. Και μονο.
                                    4. Φυσικα ενα βιταρα ειναι καλυτερο απο τις γαλλοαπατεωνιες

                                    Ένα βιταρα είναι ότι πρέπει για φοιτητές ή μεσήλικες που περνούν κρίση της μέσης ηλικίας. Παράκληση. Μη χαλάτε άλλους νερολακους. Έρχεται μακρύ ζεστό καλοκαίρι και τα ζωντανά έχουν ανάγκες επιβίωσης, όχι επιβεβαίωσης.

                                    Η όσοι έχουν προβλήματα ακοής για να αντέχουν…

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • S
                                      spi_duster last edited by

                                      Περιμένω πάντως να ακούσω πως εννιά στους 10 κατόχους Πεζώ 3008 ή 5008 έχουν αλλάξει μέχρι τα 40000 χλμ τρεις φορές δισκοπλακες, μια φορά μεντεσέδες, δύο οθόνες, 1 μονάδα abs και από δύο ακρομπαρα και ημιαξόνια. Βρε τι τραβάμε....?

                                      ....

                                      K 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • K
                                        kkostask @spi_duster last edited by

                                        @spi_duster said in Peugeot 5008 (SUV):

                                        Περιμένω πάντως να ακούσω πως εννιά στους 10 κατόχους Πεζώ 3008 ή 5008 έχουν αλλάξει μέχρι τα 40000 χλμ τρεις φορές δισκοπλακες, μια φορά μεντεσέδες, δύο οθόνες, 1 μονάδα abs και από δύο ακρομπαρα και ημιαξόνια. Βρε τι τραβάμε....?

                                        Μην σου πω 11 στους 10…

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • gatoz
                                          gatoz last edited by

                                          Συνδρομο στοκχολμης?

                                          #milf-a-man

                                          K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Βλέπω το γύρισε σε10-0-0 ο γάτος

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 44 / 57
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr