-
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Εντωμεταξυ η diesel μίτο φίλου χειρότερη στις λακούβες και από swift και πολύ θορυβώδες.
Με πήγε βόλτες κάποιες φορς....πφφφφ σιγά το αυτοκινητο τεσπα
Έκανε έναν ήχο σαν να κατι να ήταν κούφιο πίσω από το ταμπλό. Μου θύμισε παρα πολύ όχι μόνο το αντίστοιχο punto αλλά το παλιοτερο που οδηγούσα καποτε.
Το ήθελε η γυναίκα του, αλλά τελικά δεν την βόλεψε και του έλαχε σε αυτόν....
What ?
Χειρότερη στις λακούβες και στην ηχομόνωση απο το μακράν χειρότερο της κατηγορίας swift ?
ΉμαρτονΤο μιτο είχε αισχρό χώρο φόρτωσης, τιμόνι που δεν έκοβε και πολύ κακοσχεδιασμενους εμπρόσθιους προβόλους. Κατα τα αλλά ήταν απο τα απολαυστικότερα της κατηγορίας της πλην Κούπερ που ήταν σε άλλη λίγκα
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Αυτό με τα μοτέρ παλιάς τεχνολογίας είναι μύθος και δεν ισχύει.
Όλα τα μοτέρ στα καινούργια μοντέλα είναι νέας τεχνολογίας και το αναφέρουν όλα τα ρεπορτάζ και όλες οι παρουσιάσεις.
Όσο και να το επαναλαμβάνεις δεν ισχύει πλέον.Οθόνες έχουν όλα τα αυτοκίνητα πλέον.
Ακόμη και τα πιο αγαπημένα του καθενός από εμάς.
Το να το παρουσιάζουμε ως στοιχείο αποπροσανατολισμού του αγοραστικού κοινού και μασκαρεμένου μάρκετινγκ μόνο για συγκεκριμένες εταιρείες, ίσως να είναι και εμπάθεια.Όσο για τον ημιάκαμπτο, δεν είδα πουθενά σε τόσα και τόσα αυτοκίνητα που μπαίνει να έχει δημιουργήσει κάποιο μεγάλο πρόβλημα στην οδική τους συμπεριφορά ή να έχει προκαλέσει μεγάλες αρνητικές κριτικές.
Όλα αυτά τα σχόλια, έχουν σχέση με το ότι είναι Αλφα Ρομέο, όχι γενικά - για Φιατ π.χ. ειναι μια χαρά. Ναι τα μοτέρ ειναι ΟΚ (απλά ΟΚ), αλλά όχι για Άλφα που πάντα φημιζόταν για τα μοτέρα της (δεν έφτανε την BMW αλλά ήταν κορυφή επίσης). Η ανάρτηση επίσης ειναι ΟΚ, αλλά πάλι όχι για Άλφα. Όχι, όταν είχε ανάρτηση "διαστημική" το 1975 όταν η bmw ηταν βάρκα γυαλός. Θέλω να πω ότι έχει χαθεί η σημαντική διαφοροποίηση της Άλφα και πλέον είναι μόνο σε επίπεδο σχεδίασης (αμφιλεγόμενη) και οθονών....αυτό λέω.
Ναι γιατί η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά.
Σε όλους τους κατασκευαστές συμβαίνει.
Αναγακαστικά πρέπει να μιλάμε και να συγκρίνουμε με τωρινά δεδομένα και αυτοκίνητα.
Και στην BMW δεν υπάρχει αυτοκίνητο πχ που να σου δίνει την αίσθηση που σου έδινε η 2002 ή η Μ3 δεύτερης γενιάς. Δεν γίνεται να συμβεί αυτό γιατί η αυτοκίνηση έχει προχωρήσει 40 χρόνια μπροστά και όλα έχουν αλλάξει.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες -και όχι μόνο- εξελίσσονται και πρέπει να συμβαδίζουν με την εποχή ή και να καινοτομούν έναντι αυτής αλλά παράλληλα να παραμένουν και βιώσημες. -
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Εντωμεταξυ η diesel μίτο φίλου χειρότερη στις λακούβες και από swift και πολύ θορυβώδες.
Με πήγε βόλτες κάποιες φορς....πφφφφ σιγά το αυτοκινητο τεσπα
Έκανε έναν ήχο σαν να κατι να ήταν κούφιο πίσω από το ταμπλό. Μου θύμισε παρα πολύ όχι μόνο το αντίστοιχο punto αλλά το παλιοτερο που οδηγούσα καποτε.
Το ήθελε η γυναίκα του, αλλά τελικά δεν την βόλεψε και του έλαχε σε αυτόν....
συγκρίνεις το μπιμπελο με το σουτζουκι, ουτε ο τσεος σουτζούκι δε θα τα έλεγε αυτα
-
Υπερβολές Ιταλοφιλων. Φυσικά και συγκρίνω. Σε όλα είναι καλύτερο. Και σε ηχομόνωση, και σε απόσβεση λακκούβας ( αυτον δεν το περίμενα ειλικρινά) Και σε αίσθηση τιμονιού, κιβωτίου κτλ οδηγικά σε απόκριση του σασί στα ιδια περίπου.
Η εμφανιση είναι υποκειμενική αλλά δίνω πόντο στη μίτο αν και το swift δεν πάει πίσω απλά είναι πολύ ασιατικό για τα γουστα μας.
-
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Ρε 'σείς τα πίσω φώτα από s cross είναι! Α ρε Suzuki!
Έχει καμία σχέση αυτή η σχεδιαστική αθλιότητα...
Με αυτό το κομψοτέχνημα;
Θα μας τρελάνεις;
-
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Ναι γιατί η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά.
Σε όλους τους κατασκευαστές συμβαίνει.
Αναγακαστικά πρέπει να μιλάμε και να συγκρίνουμε με τωρινά δεδομένα και αυτοκίνητα.
Και στην BMW δεν υπάρχει αυτοκίνητο πχ που να σου δίνει την αίσθηση που σου έδινε η 2002 ή η Μ3 δεύτερης γενιάς. Δεν γίνεται να συμβεί αυτό γιατί η αυτοκίνηση έχει προχωρήσει 40 χρόνια μπροστά και όλα έχουν αλλάξει.Δεν συμφωνώ, γιατί η bmw που ανέφερες ως παράδειγμα, συνεχίζει να ειναι στην αιχμή της τεχνολογίας σε αναρτήσεις και κινητήρες. Ναι έχει αλλάξει, αλλά δεν έχει χάσει την ταυτότητά της. Συνεχίζει να παράγει εξαιρετικά 6κύλινδρα και 8κύλινδρα και να έχει state of the art αναρτήσεις, ακόμα και στο μικρό Μίνι (θα μπορούσε να βάλει έναν ημιάκαμπτο και να τελιεώνει). Και να προσθέσω ότι η 2002 π.χ. ήταν αρκετά χειρότερη (στον δρόμο και σαν αμάξι) από την αντίστοιχη Άλφα.
-
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Ρε 'σείς τα πίσω φώτα από s cross είναι! Α ρε Suzuki!
Έχει καμία σχέση αυτή η σχεδιαστική αθλιότητα...
Με αυτό το κομψοτέχνημα;
Θα μας τρελάνεις;
και ομως ειναι ιδια....
ατυχως
οι γαλλοι πηδηξαν την αλφα -
@red_monster said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Εντωμεταξυ η diesel μίτο φίλου χειρότερη στις λακούβες και από swift και πολύ θορυβώδες.
Με πήγε βόλτες κάποιες φορς....πφφφφ σιγά το αυτοκινητο τεσπα
Έκανε έναν ήχο σαν να κατι να ήταν κούφιο πίσω από το ταμπλό. Μου θύμισε παρα πολύ όχι μόνο το αντίστοιχο punto αλλά το παλιοτερο που οδηγούσα καποτε.
Το ήθελε η γυναίκα του, αλλά τελικά δεν την βόλεψε και του έλαχε σε αυτόν....
What ?
Χειρότερη στις λακούβες και στην ηχομόνωση απο το μακράν χειρότερο της κατηγορίας swift ?
ΉμαρτονΤο μιτο είχε αισχρό χώρο φόρτωσης, τιμόνι που δεν έκοβε και πολύ κακοσχεδιασμενους εμπρόσθιους προβόλους. Κατα τα αλλά ήταν απο τα απολαυστικότερα της κατηγορίας της πλην Κούπερ που ήταν σε άλλη λίγκα
Και όμως.....
Έτσι είναι. Σκατα ήταν ...απλά το λέω με τρόπο. Παρόμοια άποψη είχε και ο οδηγός της...αλλά με το ζόρι την είχε.
Στην πρώτη ευκαιρία θα την πωλούσε σε κάποιο πιτσιρικά....κορόιδο.
Θα τον ρωτήσω, δεν ξέρω τι έκανε.
-
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@red_monster said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Εντωμεταξυ η diesel μίτο φίλου χειρότερη στις λακούβες και από swift και πολύ θορυβώδες.
Με πήγε βόλτες κάποιες φορς....πφφφφ σιγά το αυτοκινητο τεσπα
Έκανε έναν ήχο σαν να κατι να ήταν κούφιο πίσω από το ταμπλό. Μου θύμισε παρα πολύ όχι μόνο το αντίστοιχο punto αλλά το παλιοτερο που οδηγούσα καποτε.
Το ήθελε η γυναίκα του, αλλά τελικά δεν την βόλεψε και του έλαχε σε αυτόν....
What ?
Χειρότερη στις λακούβες και στην ηχομόνωση απο το μακράν χειρότερο της κατηγορίας swift ?
ΉμαρτονΤο μιτο είχε αισχρό χώρο φόρτωσης, τιμόνι που δεν έκοβε και πολύ κακοσχεδιασμενους εμπρόσθιους προβόλους. Κατα τα αλλά ήταν απο τα απολαυστικότερα της κατηγορίας της πλην Κούπερ που ήταν σε άλλη λίγκα
Και όμως.....
Έτσι είναι. Σκατα ήταν ...απλά το λέω με τρόπο. Παρόμοια άποψη είχε και ο οδηγός της...αλλά με το ζόρι την είχε.
η αληθεια ειναι πως η μιτο μετα απο 10-20k km χαλαρωνε καθε βιδα και κολληση της και κουνιωταν σαν χορευτρια μπαλλετου
-
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Έτσι είναι. Σκατα ήταν ...απλά το λέω με τρόπο. Παρόμοια άποψη είχε και ο οδηγός της...αλλά με το ζόρι την είχε.
Χαλασμένη θα ειναι, δεν εξηγείται αλλιώς. Έχει την καλύτερη ανάρτηση που έχω οδηγήσει σε τόσο μικρό αυτοκίνητο, ειδικά εκείνης της εποχής!
-
Το πίσω μέρος του scross όμως φέρνει και λίγο στην panamera... να τα λέμε και αυτά
-
Είχε 100.000 χλμ περίπου. Το θυμάμαι γιατί κοίταξα το καντράν.
Είχε αυτό το κούφιο ρε παιδιά πως να το πω αλλιώς;;; Δεν ξέρω πως να το περιγράψω.
-
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Είχε 100.000 χλμ περίπου. Το θυμάμαι γιατί κοίταξα το καντράν.
Είχε αυτό το κούφιο ρε παιδιά πως να το πω αλλιώς;;; Δεν ξέρω πως να το περιγράψω.
Χαλασμένο λέμε. Εμένα ειχε 190.000 και ήταν απίστευτη η ανάρτηση. ή έχει χαλάσει ή έβαλε καμια μπούρδα αμορτισέρ. Δεν έχει τέτοια συμπεριφορά η ΜιΤο, με τίποτα. Έχω οδηγήσει πανω από 10, καμία δεν ήταν έτσι.
-
@jamesd said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Το πίσω μέρος του scross όμως φέρνει και λίγο στην panamera... να τα λέμε και αυτά
Ετσι!
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Είχε 100.000 χλμ περίπου. Το θυμάμαι γιατί κοίταξα το καντράν.
Είχε αυτό το κούφιο ρε παιδιά πως να το πω αλλιώς;;; Δεν ξέρω πως να το περιγράψω.
Χαλασμένο λέμε. Εμένα ειχε 190.000 και ήταν απίστευτη η ανάρτηση. ή έχει χαλάσει ή έβαλε καμια μπούρδα αμορτισέρ. Δεν έχει τέτοια συμπεριφορά η ΜιΤο, με τίποτα. Έχω οδηγήσει πανω από 10, καμία δεν ήταν έτσι.
Όχι εργοστάσιακη αλλά αυτή η έκδοση με 17 άρες ζάντες.
Που είχε το βυσσινή σατινένιο ταμπλό.
-
Πολύ φλύαρη σχεδίαση .
Θυμίζει τα καγκουρικα μηχανάκια της agusta -
@gatoz said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@red_monster said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@lap said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Εντωμεταξυ η diesel μίτο φίλου χειρότερη στις λακούβες και από swift και πολύ θορυβώδες.
Με πήγε βόλτες κάποιες φορς....πφφφφ σιγά το αυτοκινητο τεσπα
Έκανε έναν ήχο σαν να κατι να ήταν κούφιο πίσω από το ταμπλό. Μου θύμισε παρα πολύ όχι μόνο το αντίστοιχο punto αλλά το παλιοτερο που οδηγούσα καποτε.
Το ήθελε η γυναίκα του, αλλά τελικά δεν την βόλεψε και του έλαχε σε αυτόν....
What ?
Χειρότερη στις λακούβες και στην ηχομόνωση απο το μακράν χειρότερο της κατηγορίας swift ?
ΉμαρτονΤο μιτο είχε αισχρό χώρο φόρτωσης, τιμόνι που δεν έκοβε και πολύ κακοσχεδιασμενους εμπρόσθιους προβόλους. Κατα τα αλλά ήταν απο τα απολαυστικότερα της κατηγορίας της πλην Κούπερ που ήταν σε άλλη λίγκα
Και όμως.....
Έτσι είναι. Σκατα ήταν ...απλά το λέω με τρόπο. Παρόμοια άποψη είχε και ο οδηγός της...αλλά με το ζόρι την είχε.
η αληθεια ειναι πως η μιτο μετα απο 10-20k km χαλαρωνε καθε βιδα και κολληση της και κουνιωταν σαν χορευτρια μπαλλετου
Άκουγες από το κέντρο του ταμπλο τον τροχασμο και την ανάρτηση να κοπανάει! Σαν να έκανε το ταμπλο ηχώ !
Αν έχεις οδηγήσει παλιό fiat θα καταλάβεις! Ακριβώς αυτήν την αίσθηση!
Δεν είχε αυτήν την σφιχτή αίσθηση που δεν τρίζει κσι δεν ακούγεται τίποτα!
Τεσπα!!!
-
@fanis75 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Ναι γιατί η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά.
Σε όλους τους κατασκευαστές συμβαίνει.
Αναγακαστικά πρέπει να μιλάμε και να συγκρίνουμε με τωρινά δεδομένα και αυτοκίνητα.
Και στην BMW δεν υπάρχει αυτοκίνητο πχ που να σου δίνει την αίσθηση που σου έδινε η 2002 ή η Μ3 δεύτερης γενιάς. Δεν γίνεται να συμβεί αυτό γιατί η αυτοκίνηση έχει προχωρήσει 40 χρόνια μπροστά και όλα έχουν αλλάξει.Δεν συμφωνώ, γιατί η bmw που ανέφερες ως παράδειγμα, συνεχίζει να ειναι στην αιχμή της τεχνολογίας σε αναρτήσεις και κινητήρες. Ναι έχει αλλάξει, αλλά δεν έχει χάσει την ταυτότητά της. Συνεχίζει να παράγει εξαιρετικά 6κύλινδρα και 8κύλινδρα και να έχει state of the art αναρτήσεις, ακόμα και στο μικρό Μίνι (θα μπορούσε να βάλει έναν ημιάκαμπτο και να τελιεώνει).
Ε δεν είχαν όλες οι εταιρείες την ίδια εξέλιξη/παρουσία μέσα στο πέρασμα των χρόνων.
Η Alfa Romeo και γενικώς η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία φυτοζωούσε. Λογικά όλες οι Ιταλικές όταν τις εξαγόρασε η Stellantis πρέπει να ήταν με μάσκα οξυγόνου.
Το αυτοκίνητο ούτε το έχει δει από κοντά κανείς μας, ούτε το έχει οδηγήσει. Όταν θα συμβεί αυτό το βλέπουμε.
Αυτό που βλέπουμε όμως όλοι στην εικόνα και στο βίντεο άποψη μου είναι ότι τραβάει τα βλέμματα και δείχνει ότι είναι Alfa Romeo.
Μπορεί η ομορφία για τον καθένα να είναι υποκειμενική αλλά υπάρχουν και κάποια πλαίσια μέσα στα οποία ξεχωρίζει το αντικειμενικά όμορφο και καλαίσθητο από το άσχημο και το κακόγουστο.
Δεν μπορεί δηλαδή να έρθει κάποιος να μου πει το Multipla ήταν όμορφο αυτοκίνητο και να το στηρίξει στο ότι η ομορφιά είναι υποκειμενική. Όχι ρε φίλε, είσαι κακόγουστος, πως να το κάνουμε δηλαδή;Για εμένα η Milano ίσως να είναι και η αναγέννηση της Alfa Romeo. Μακάρι.
Θα δείξει όμως γιατί ο ανταγωνισμός πλέον είοναι πολύ σκληρός. -
Δες το βίντεο προς το τέλος δείχνει τα πίσω φώτα από το πλάι!
Είναι ίδια με του s cross
Στο 0:30"
-
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@fanis75 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
@katafractos17 said in Alfa Romeo Milano (B-SUV):
Ναι γιατί η αυτοκίνηση έχει αλλάξει σημαντικά.
Σε όλους τους κατασκευαστές συμβαίνει.
Αναγακαστικά πρέπει να μιλάμε και να συγκρίνουμε με τωρινά δεδομένα και αυτοκίνητα.
Και στην BMW δεν υπάρχει αυτοκίνητο πχ που να σου δίνει την αίσθηση που σου έδινε η 2002 ή η Μ3 δεύτερης γενιάς. Δεν γίνεται να συμβεί αυτό γιατί η αυτοκίνηση έχει προχωρήσει 40 χρόνια μπροστά και όλα έχουν αλλάξει.Δεν συμφωνώ, γιατί η bmw που ανέφερες ως παράδειγμα, συνεχίζει να ειναι στην αιχμή της τεχνολογίας σε αναρτήσεις και κινητήρες. Ναι έχει αλλάξει, αλλά δεν έχει χάσει την ταυτότητά της. Συνεχίζει να παράγει εξαιρετικά 6κύλινδρα και 8κύλινδρα και να έχει state of the art αναρτήσεις, ακόμα και στο μικρό Μίνι (θα μπορούσε να βάλει έναν ημιάκαμπτο και να τελιεώνει).
Ε δεν είχαν όλες οι εταιρείες την ίδια εξέλιξη/παρουσία μέσα στο πέρασμα των χρόνων.
Η Alfa Romeo και γενικώς η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία φυτοζωούσε. Λογικά όλες οι Ιταλικές όταν τις εξαγόρασε η Stellantis πρέπει να ήταν με μάσκα οξυγόνου.
Το αυτοκίνητο ούτε το έχει δει από κοντά κανείς μας, ούτε το έχει οδηγήσει. Όταν θα συμβεί αυτό το βλέπουμε.
Αυτό που βλέπουμε όμως όλοι στην εικόνα και στο βίντεο άποψη μου είναι ότι τραβάει τα βλέμματα και δείχνει ότι είναι Alfa Romeo.
Μπορεί η ομορφία για τον καθένα να είναι υποκειμενική αλλά υπάρχουν και κάποια πλαίσια μέσα στα οποία ξεχωρίζει το αντικειμενικά όμορφο και καλαίσθητο από το άσχημο και το κακόγουστο.
> Δεν μπορεί δηλαδή να έρθει κάποιος να μου πει το Multipla ήταν όμορφο αυτοκίνητο και να το στηρίξει στο ότι η ομορφιά είναι υποκειμενική. Όχι ρε φίλε, είσαι κακόγουστος, πως να το κάνουμε δηλαδή;Για εμένα η Milano ίσως να είναι και η αναγέννηση της Alfa Romeo. Μακάρι.
Θα δείξει όμως γιατί ο ανταγωνισμός πλέον είοναι πολύ σκληρός.τι εννοείς;
Alfa Romeo Junior (B-SUV)