-
@jammamon said in MG (SAIC) forum:
Μερικά συμπεράσματα από one pedal: Έκανα σήμερα 15χμ μόνο έτσι και είδα καλύτερη οικονομία. Από τα 16-17 έπεσε στα 14-15.
Επίσης, είναι ο μόνος τρόπος οδήγησης που επιτρέπει την ανάκτηση ακόμα και όταν πατάς γκάζι και προχωράς. Με απλή ανάκτηση το βλέπεις μόνο όταν αφήνεις το γκάζι.
Το σπαστικό είναι ότι ο χώρος στο γκάζι ανάμεσα στην επιτάχυνση και την επιβράδυνση είναι πολύ μικρός. Όσο λεπτός και αν προσπαθώ να είμαι στις κινήσεις μου, έχω μια αίσθηση απότομη πολύ συχνά και μου τη σπάει. Χρειάζεται υπερβολική προσπάθεια η φάση και υποτίθεται ότι υπάρχει ώστε να μην χρειάζεται προσπάθεια.
Θυμάμαι και στο Leaf ότι ήταν ακριβώς το ίδιο οπότε μάλλον δεν είναι θέμα μοντέλου.
Η διαφορα στην καταναλωση με το one pedal ειναι σιγουρη, αν και για να εισαι απολυτα σιγουρος για την ορθοτητα της μετρησης, θα πρεπει να κανεις την ιδια ακριβως διαδρομη.
Με εχεις ιντριγκαρει να παω για test drive (αν δινουν) να δω τις διαφορες στην συμπεριφορα απο το δικο μου αμαξι. Γενικα, τα ηλεκτρικα εχουν πιο αμεση αποκριση οποτε θελουν και πιο "απαλες" κινησεις.
Υπαρχουν μηπως διαφορετικα driving modes, που ρυθμιζουν την αποκριση τουγκαζιου; πχ αν εχει καποιο comfort/chill/eco (ή καπως ετσι) ισως να σε διευκολυνει -
Ναι φυσικα εχει τετοια και βαζεις και πως θελεις ξεχωριστα το mode σε τιμονι και πενταλ. Δυστυχως δε τα θυμαται οταν ξαναξεκινησεις οποτε δωρον αδωρον.
-
Γενικα αυτο ειναι προβλημα στην mg. Λογω ευρωπαικων προδιαγραφων δεν κλεινει μονιμα το lane assist και το emergency braking.
Αρα πρεπει καθε φορα που μπαινεις να τα σβηνεις εκτος αν θες να βαλεις ενα αυτοκολλητο στην καμερα του παρμπριζ για να μη βλεπει τιποτα.
Δυστυχως ολα τα νεα μοντελα ετσι θα ειναι απο δω και περα.
-
Καλησπέρα σας! Επρόκειτο να αγοράσω το MG ZS Luxury 1.5 Βενζίνη. Θα ήθελα τη γνώμη σας, και όσους το έχουν να μου πουν τι να προσέξω, μία μέση κατανάλωση που έχουν, την μέχρι τώρα εμπειρία τους και ότι άλλο σχετικό επί του συγκεκριμένου μοντέλου. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Σε χτεσινη βολτα (αθηνα - προαστια) πετυχα 2 mg4, κατι το οποιο σημαινει οτι δεν παει και ασχημα το συγκεκριμενο μοντελο σε πωλησεις. Πολυ ευχαριστο!
-
Χαχαχαχα
Μόλις παντρεύτηκες την Tesla, αλλά το μάτι σου δεν σταματά να κοιτά την MG
Ασυγκράτητος!!!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Μόλις παντρεύτηκες την Tesla, αλλά το μάτι σου δεν σταματά να κοιτά την MG
Ψάχνει για μικρό ηλεκτρικό, ξέρει τι κοιτάει!!
-
@lap said in MG (SAIC) forum:
Χαχαχαχα
Μόλις παντρεύτηκες την Tesla, αλλά το μάτι σου δεν σταματά να κοιτά την MG
Ασυγκράτητος!!!
χαιρομαι που υπαρχουν δελεαστικες προτασεις, ειδικα σε κομματι της αγορας το οποιο δεν εξυπηρετειται και, ακομα περισσοτερο, σε λογικη τιμη
Οποιος εχει ορεξη, μπορει να ριξει μια ματια εδω. Παρακολουθω τον τυπο που και που, δεν συμφωνω παντα με ολα οσα λεει, αλλα ειναι διασκεδαστικος ο τροπος που εκφραζεται. Επισης, και λογω ηλικιας αλλα και πεποιθησεων, ο τυπος ειναι φουλ συντηρητικουρα στο θεμα της ηλεκτροκινησης, αλλα το mg4 του αρεσε πολυ. Μαλιστα αναφερεται στην οικονομικη εκδοση, την excite με την 50αρα μπαταρια. ειναι μεγαλο το βιντεο, αλλα οποιος εχει ορεξη, το βαζει και χαζευει
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
Σε χτεσινη βολτα (αθηνα - προαστια) πετυχα 2 mg4, κατι το οποιο σημαινει οτι δεν παει και ασχημα το συγκεκριμενο μοντελο σε πωλησεις. Πολυ ευχαριστο!
Η πιο φτηνη εκδοση του ειναι αψογη επιλογη.
-
Το έχουμε πάρει για κάποιους πωλητές στη δουλειά...δεν τους λες και ενθουσιασμένους. Ειδικά στο θέμα της αυτονομίας υπάρχει πολύ γκρίνια.
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Το έχουμε πάρει για κάποιους πωλητές στη δουλειά...δεν τους λες και ενθουσιασμένους. Ειδικά στο θέμα της αυτονομίας υπάρχει πολύ γκρίνια.
Σε αυτη τη κατηγορια τιμης και μεγεθους ομως παιζει μονο του.
Το ειχα οδηγησει στην εκθεση περσι, και ηταν ωραιο.
Αν και πλαστικουρα μεσα. -
Δεν το συζητάμε. Τσάμπα τα χουμε πάρει γιατί έπαιξε και τρελή προώθηση. 350+φπα, κάτι τέτοιο.
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Το έχουμε πάρει για κάποιους πωλητές στη δουλειά...δεν τους λες και ενθουσιασμένους. Ειδικά στο θέμα της αυτονομίας υπάρχει πολύ γκρίνια.
οι υπαλληλοι που παιρνουν ηλεκτρικο, ειναι σιγουρο οτι θα γκρινιαζουν. Πρεπει να ειναι πολυ γκατζετακηδες για να το εκτιμησουν... ή να τους δωσετε taycan
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
ή να τους δωσετε taycan
Εγώ και με Τέσλα, υπερ-χαρούμενος θα ήμουν!!
-
Σαν παροχή ναι. Σαν εργαλείο δουλειάς όχι. Και Ταϋκαν να τους έδινες πάλι δυσαρεστημένοι θα ήταν. Πολλά χιλιόμετρα χωρίς δυνατότητα στάσεων και πολύ επαρχία βέβαια με ότι αυτό συνεπάγεται για την αξιοπιστία των (όποιων) φορτιστών. Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου!
-
@fanis75 said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
ή να τους δωσετε taycan
Εγώ και με Τέσλα, υπερ-χαρούμενος θα ήμουν!!
δεν τους κατηγορω να ξερεις. Το εχω γραψει και αλλη φορα. Οι υπαλληλοι, αν δεν εχουν δυνατοτητα φορτισης στο σπιτι, θα εξαρτωνται απο την φορτιση στην εταιρεια (αν αυτη παρεχεται). Επθσης, ακομα και να μπορουν να φορτισουν σπιτι, δεν θα θελουν να το κανουν διοτι θα χρεωθουν εκεινοι το κοστος μετακινησης. Υποθετω οτι σε οσους εχουν θερμικο, τους δινετε χρηματα για βενζινη.
Επισης, δεν θα μπορουν ευκολα να το παιρνουν και να πηγαινουν πασχα στο χωριο, διοτι α. εχει σχετικα μικρη αυτονομια, β. δεν θελουν να μπουν στη διαδικασια να οργανωθουν, γ. δεν θα μπορουν να περασουν το κοστος μετακινησης στην εταιρειατο μονο πλεονεκτημα για αυτους ειναι οτι δεν πληρωνουν φορο, αλλα αυτο γινεται και με phev. Α ναι, εχουν και καλυτερη εμπειρια οδηγησης, αλλα στα @@ τους
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου!
φαινονται ενεργοι οι δυο Incharge στο mymarket. Μαγικη εικονα βλεπουμε;
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Σαν παροχή ναι. Σαν εργαλείο δουλειάς όχι.
Σαν εργαλείο δουλειάς και ειδικά σε πωλητή που ταξιδεύιε πολύ επαρχία το ηλεκτρικό ειναι No No σήμερα, μόνο θερμικό. Το ηλεκτρικό ειναι καλό για γκατζετάκι ή για πωλήσεις εντός Αττικής.
-
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου!
φαινονται ενεργοι οι δυο Incharge στο mymarket. Μαγικη εικονα βλεπουμε;
Σε άλλο σούπερ μάρκετ στην ευρύτερη περιοχή αναφέρομαι. Πλάκα πλάκα όμως δεν ήξερα ότι έχει και το mymarket φορτιστές.
Εν τω μεταξύ για να καταλάβει κανείς τον παραλογισμό...το Πόρτο Χέλι έχει 3(!) δημοτικά πάρκινγκ με χωρητικότητα άνετα 40-50 αυτοκίνητα το καθένα. Αντί να πάνε να βάλουν από 2 φορτιστές στο κάθε ένα από αυτά, πήγαν και τους έβαλαν όλους στα σούπερ μάρκετ. Σε δημόσιο χώρο δεν υπάρχει ούτε ένας σε όλη την ευρύτερη Ερμιονίδα, αν δεν κάνω πολυ λάθος. Γατόνια.
-
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
@dettol said in MG (SAIC) forum:
@stefan147 said in MG (SAIC) forum:
Στο Κρανίδι παλεύω 3 μήνες να φτιάξουν τον έναν από τους δύο φορτιστές σ' ένα σούπερ μάρκετ κι ακόμα τίποτα. Φαν φακτ: αυτοί που πρέπει να τον φτιάξουν είναι συνάδελφοί μου!
φαινονται ενεργοι οι δυο Incharge στο mymarket. Μαγικη εικονα βλεπουμε;
Σε άλλο σούπερ μάρκετ στην ευρύτερη περιοχή αναφέρομαι. Πλάκα πλάκα όμως δεν ήξερα ότι έχει και το mymarket φορτιστές.
Εν τω μεταξύ για να καταλάβει κανείς τον παραλογισμό...το Πόρτο Χέλι έχει 3(!) δημοτικά πάρκινγκ με χωρητικότητα άνετα 40-50 αυτοκίνητα το καθένα. Αντί να πάνε να βάλουν από 2 φορτιστές στο κάθε ένα από αυτά, πήγαν και τους έβαλαν όλους στα σούπερ μάρκετ. Σε δημόσιο χώρο δεν υπάρχει ούτε ένας σε όλη την ευρύτερη Ερμιονίδα, αν δεν κάνω πολυ λάθος. Γατόνια.
τα sm έχουν συμβάσεις με παρόχους ηλ.ενέργειας, δεν εμπλέκεται ο δήμος
MG (SAIC) forum