Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 305
    • 306
    • 307
    • 308
    • 309
    • 493
    • 494
    • 307 / 494
    Αντίλογος
    87
    9867
    153267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

      Σκόρπιες δικές μου απαντήσεις στα παραπάνω που είπατε.

      Τα 1500 τον μήνα για μισθό, δεν τα έβαλα ότι θα τα πάρει κάποιος 50άρης ή όχι. Τα έβαλα για να ξεκαθαρίσω ότι όταν βάζεις το κεφάλι σου στον ντορβά για να κάνεις επιχείρηση πρέπει να κερδίσεις πολύ περισσότερο από το να είσαι υπάλληλος με ωράριο και δικά σου ΣΚ και λοιπά.

      Και για τους φίλους τους αριστερούς να θυμηθούμε την υπεραξία της εργασίας.

      Αν αυτή δεν την πάρει ο επιχειρηματίας, δεν υπάρχει λόγος να επιχειρήσει. Πόσο μάλλον αν δεν πάρει την υπεραξία της δικής του εργασίας.

      Τώρα αν θα τον προσλάβουν, θεωρώ ότι αν είναι εκεί στα 50, ναι θα τον προσλάβουν, για να κάνει επιστασία σε έργα.

      Ολο όμως το σκηνικό στήθηκε για να δείξω ότι με 600000 στην τσέπη δεν δουλεύεις 70 ώρες την εβδομάδα, για να βγάλεις ένα μισθό 1500 ευρώ.

      Για το ΦΠΑ που με ρώτησε το τέρας. Οπως έχω ξαναγράψει, το γεγονός ότι από το κόστος των 1080000, μόνο το 60 % θα έχει ΦΠΑ χωρίς το κόστος του οικοπέδου, αφού είναι αντιπαροχή, σημαίνει ότι ο ΦΠΑ εισροών θα είναι 125000. Στις πωλήσεις μετά την αντιπαροχή, θα πρέπει αντί να ζητάς 1.330.000 να ζητάς (1.330.000-125000) Χ 1,24 = 1494000. Δηλαδή θα πρέπει η τιμή πώλησης να ανέβει 12 % για να πάνε αυτά τα λεφτά στο κράτος, ή μάλλον να αφαιρέσουμε τον ΦΜΑ του 3 % στα 1330000 οπότε τελικά ο επιπλέον φόρος θα είναι 164000-40000 = 124000, δηλαδή 30000 ανά διαμέρισμα επιπλέον.

      Για αυτό τον λόγο δεν έχτιζαν τίποτε όσο ίσχυε ο ΦΠΑ και για αυτό δεν θα επανέλθει ποτέ, εκτός αν πάει στο 14 %.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 5
      • R
        red_monster last edited by

        Να σε ευχαριστήσω για τις αναλυτικές απαντήσεις

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          wantone @red_monster last edited by

          @red_monster said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

          Αν στο υπόγειο της πολυκατοικία είχε υποσταθμό της ΔΕΗ, θα αγοράζατε με μια χαμηλότερη τιμής της τάξης του 25 % ?

          υπαρχουν τετοιες πολυκατοικιες. Ουτε με βενζιναδικο δεν θα πρεπει καποιος να αγοραζει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wantone @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

            @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

            Εσείς θα αγοράζατε διαμέρισμα σε πολυκατοικία που υπάρχει λαϊκή κάθε εβδομάδα?

            Mε τίποτα, εκτός εαν α) είχε πολύ χαμηλή τιμή (π.χ. αντί για 4.000 το τμ να είχε 2.500τμ) ή εαν δεν είχα άλλη επιλογή.

            Θα αγοραζα αν το κτηριο μου αρεσε και δεν εβρισκα αλλου. Σιγουρα θα ειχε βρωμια και θα επρεπε να παρκαρω το αμαξι 2 δρομους μακρια για να το χρησιμοποιησω.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser @lap last edited by

              @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

              @otso said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

              @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

              https://www.car.gr/classifieds/boats/view/9649188-skafos-fly-yachts-azimut

              Στα ίδια χρήματα.....Ε;

              Kαι με σημαια νησοι καιμαν και μια πειρατικη στο ντουλαπι
              Αν το δουλευεις το καλοκαιρι ο ιδιος σαν καπετανιος ποσα βγαζεις 5.000 με 10000 την μερα; Ξεχειμωνιαζεις κουσαντασι για παμφτηνα τελη ελλιμενισμού και υπηρεσιες
              Το ονειρο μου σαν δουλεια αλλά με καταμαραν .

              Ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω!

              Δηλαδή τα διαμερίσματα έχουν γίνει ακραία ακριβά!

              Όπου ακόμα και καπετάνιος να μην είσαι γίνεσαι πλοιοκτήτης και βρίσκεις σπο την σχετική αγορά έναν μικρό εφοπλιστή για να το οργανώσει το ταξίδι και τσιμπάς 5-6Κ /εβδομαδα τα καλοκαιρια και την άνοιξη!!!

              Με 6 Κ δικά σου ανα εβδομάδα ενοικίασης, τα αλλά καυσιμα, προσωπικό, μερίδιο εφοπλιστή και ενοικίαση μόνο για 4 μηνεσ /ετος σε 3.5 έτη κανεις αποσβεση το κόστος επένδυσης και κερδίζεις στην τσέπη σου 96-100Κ ανα έτος από την επόμενη χρόνια!

              Σε αλλά 3.5 αγοράζεις και δεύτερο!!!!

              Ή τα δίνεις σε εργολάβους και τραστ στον κατασκευαστικό κλάδο για διαμέρισμα 1 ο ορόφου!!!!

              Για υποψήφιους καραβοκύρηδες.

              Εγώ σκάφος δεν είχα ποτέ.
              Έχω όμως φίλους που είχαν η έχουν.

              Οπότε να θυμίσω λίγο τα βασικά ρητά.

              Το καλύτερο σκάφος είναι το σκάφος του φίλου σας.

              Όποιος αγοράζει σκάφος έχει τρεις χαρές. Μια όταν το αγοράζει και δύο όταν το πουλάει.

              Τα έξοδα που έχουν τα σκάφη είναι απίστευτα.

              Ένα απλό φουσκωτό θέλει 3-4000 το χρόνο για πάρκινγκ. Θέλει 20 ευρώ για το βάλε βγάλε κάτι ψιλά για πλύσιμο γύρω στα 3-5 κατοσταρικα το ετήσιο σέρβις της κάθε μηχανής κάτι τέλη κλπ δηλαδή 4-5000 το χρόνο χωρίς ταξίδι.

              Καύσιμα 1-2 λίτρα το μίλι ήτοι για διαδρομή Ανάβυσσο Πόρο θέλουμε 60 μίλια με την επιστροφή άρα 150 ευρώ για μια μηχανή.

              Αν πάμε σε ιστιοπλοϊκό που το έχεις επαγγελματικό θέλεις νηογνώμονα διάφορα όργανα ασφαλείας και σωστικά και πολλά ακόμη που δεν φαντάζεστε ενώ όλες οι ζημιές έχουν 2 και 3 φορές μεγαλύτερο κόστος από της ξηράς.

              Στα σκάφη που λέτε τα κόστη είναι πολύ μεγάλα.

              Το να είσαι κυβερνήτης σε μηχανοκίνητο θέλει γνώση και εμπειρία και δεν είναι εύκολο.

              Αυτά που λέτε για κέρδη είναι εκτός πραγματικότητας.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              W fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 2
              • R
                red_monster last edited by

                Γενικά η συζήτηση για επιχειρείν με τη λογική 3 το λάδι, 3 το ξύδι είναι σίγουρη συνταγή για μπουρλότο !

                Επιβεβαιώνω ότι οτιδήποτε σχετίζεται με θάλασσα και σε αυτή βάζω ακόμα και τα έργα στους προβλήτες, ακρόβαθρα, κρηπιδώματα κλπ έχει -στην καλύτερη- 3 φορές μεγαλύτερο κόστος από ότι στην στεριά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lap last edited by lap

                  Δεν κατάλαβες.....

                  Δεν το τρέχεις εσυ, δεν μιλάμε για προσωπική χρήση.... εσύ είσαι πλοιοκτήτης και μέτοχος...

                  Το σκάφος, εφόσον αξίζει, μπαινει σε λίστα της συγκεκριμένης αγοράς με συγκεκριμένους εφοπλισμούς.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • W
                    wantone @criuser last edited by

                    @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                    @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                    @otso said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                    @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                    https://www.car.gr/classifieds/boats/view/9649188-skafos-fly-yachts-azimut

                    Στα ίδια χρήματα.....Ε;

                    Kαι με σημαια νησοι καιμαν και μια πειρατικη στο ντουλαπι
                    Αν το δουλευεις το καλοκαιρι ο ιδιος σαν καπετανιος ποσα βγαζεις 5.000 με 10000 την μερα; Ξεχειμωνιαζεις κουσαντασι για παμφτηνα τελη ελλιμενισμού και υπηρεσιες
                    Το ονειρο μου σαν δουλεια αλλά με καταμαραν .

                    Ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω!

                    Δηλαδή τα διαμερίσματα έχουν γίνει ακραία ακριβά!

                    Όπου ακόμα και καπετάνιος να μην είσαι γίνεσαι πλοιοκτήτης και βρίσκεις σπο την σχετική αγορά έναν μικρό εφοπλιστή για να το οργανώσει το ταξίδι και τσιμπάς 5-6Κ /εβδομαδα τα καλοκαιρια και την άνοιξη!!!

                    Με 6 Κ δικά σου ανα εβδομάδα ενοικίασης, τα αλλά καυσιμα, προσωπικό, μερίδιο εφοπλιστή και ενοικίαση μόνο για 4 μηνεσ /ετος σε 3.5 έτη κανεις αποσβεση το κόστος επένδυσης και κερδίζεις στην τσέπη σου 96-100Κ ανα έτος από την επόμενη χρόνια!

                    Σε αλλά 3.5 αγοράζεις και δεύτερο!!!!

                    Ή τα δίνεις σε εργολάβους και τραστ στον κατασκευαστικό κλάδο για διαμέρισμα 1 ο ορόφου!!!!

                    Για υποψήφιους καραβοκύρηδες.

                    Εγώ σκάφος δεν είχα ποτέ.
                    Έχω όμως φίλους που είχαν η έχουν.

                    Οπότε να θυμίσω λίγο τα βασικά ρητά.

                    Το καλύτερο σκάφος είναι το σκάφος του φίλου σας.

                    Όποιος αγοράζει σκάφος έχει τρεις χαρές. Μια όταν το αγοράζει και δύο όταν το πουλάει.

                    Τα έξοδα που έχουν τα σκάφη είναι απίστευτα.

                    Ένα απλό φουσκωτό θέλει 3-4000 το χρόνο για πάρκινγκ. Θέλει 20 ευρώ για το βάλε βγάλε κάτι ψιλά για πλύσιμο γύρω στα 3-5 κατοσταρικα το ετήσιο σέρβις της κάθε μηχανής κάτι τέλη κλπ δηλαδή 4-5000 το χρόνο χωρίς ταξίδι.

                    Καύσιμα 1-2 λίτρα το μίλι ήτοι για διαδρομή Ανάβυσσο Πόρο θέλουμε 60 μίλια με την επιστροφή άρα 150 ευρώ για μια μηχανή.

                    Αν πάμε σε ιστιοπλοϊκό που το έχεις επαγγελματικό θέλεις νηογνώμονα διάφορα όργανα ασφαλείας και σωστικά και πολλά ακόμη που δεν φαντάζεστε ενώ όλες οι ζημιές έχουν 2 και 3 φορές μεγαλύτερο κόστος από της ξηράς.

                    Στα σκάφη που λέτε τα κόστη είναι πολύ μεγάλα.

                    Το να είσαι κυβερνήτης σε μηχανοκίνητο θέλει γνώση και εμπειρία και δεν είναι εύκολο.

                    Αυτά που λέτε για κέρδη είναι εκτός πραγματικότητας.

                    Για καταμαραν δεν θελει νηογνωμονα νομιζω, και η αγορα κατα το ημισυ ειναι μεσω ΕΣΠΑ. Αλλοιως απιθανο να συμφερει. Τωρα αν θα παρουσιασει κερδη το τσαρτερινγκ ποιος ξερει, υπαρχει ζητηση για κρουαζερα τωρα ποσο πολυ ειναι αγνωστο. Πληρωμα εχει 2 ατομα ενας καπετανιος και ενας μαγειρας.

                    Για γιωτ, καπετανιος, μηχανικος κλπ θελει πολλα χαρτια και συνεχη certification οπως και το πλοιο εχει νηογνωμονα πολλα εξοδα μονο για εκατομυριουχους ειναι. Το τσαρτερινγκ το κανουν μονο για μετριασουν τα κοστη να το τρεξουν.

                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wantone @lap last edited by

                      @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                      Δεν κατάλαβες.....

                      Δεν το τρέχεις εσυ, δεν μιλάμε για προσωπική χρήση.... εσύ είσαι πλοιοκτήτης και μέτοχος...

                      Το σκάφος, εφόσον αξίζει, μπαινει σε λίστα της συγκεκριμένης αγοράς με συγκεκριμένους εφοπλισμούς.

                      Δεν παιζει γιωτ για επενδυση, ενημερωσου απο το ιντερνετ υπαρχουν πολλα βιντεο για τα κοστολογια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by lap

                        Οκ!

                        Αφου το λέτε εσείς έτσι θα ναι.....

                        Καλύτερα μην ασχοληθει κανεις. Χαμένα λεφτά.

                        Ντουβάρια καλύτερα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser last edited by

                          Νηογνώμονα ήθελε ιστιοπλοϊκό 36 πόδια όχι καταμαράν που κάνει 3-4 φορές την αξία του.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster @wantone last edited by

                            @wantone said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                            @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                            @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                            @otso said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                            @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                            https://www.car.gr/classifieds/boats/view/9649188-skafos-fly-yachts-azimut

                            Στα ίδια χρήματα.....Ε;

                            Kαι με σημαια νησοι καιμαν και μια πειρατικη στο ντουλαπι
                            Αν το δουλευεις το καλοκαιρι ο ιδιος σαν καπετανιος ποσα βγαζεις 5.000 με 10000 την μερα; Ξεχειμωνιαζεις κουσαντασι για παμφτηνα τελη ελλιμενισμού και υπηρεσιες
                            Το ονειρο μου σαν δουλεια αλλά με καταμαραν .

                            Ακριβώς αυτό θέλω να τονίσω!

                            Δηλαδή τα διαμερίσματα έχουν γίνει ακραία ακριβά!

                            Όπου ακόμα και καπετάνιος να μην είσαι γίνεσαι πλοιοκτήτης και βρίσκεις σπο την σχετική αγορά έναν μικρό εφοπλιστή για να το οργανώσει το ταξίδι και τσιμπάς 5-6Κ /εβδομαδα τα καλοκαιρια και την άνοιξη!!!

                            Με 6 Κ δικά σου ανα εβδομάδα ενοικίασης, τα αλλά καυσιμα, προσωπικό, μερίδιο εφοπλιστή και ενοικίαση μόνο για 4 μηνεσ /ετος σε 3.5 έτη κανεις αποσβεση το κόστος επένδυσης και κερδίζεις στην τσέπη σου 96-100Κ ανα έτος από την επόμενη χρόνια!

                            Σε αλλά 3.5 αγοράζεις και δεύτερο!!!!

                            Ή τα δίνεις σε εργολάβους και τραστ στον κατασκευαστικό κλάδο για διαμέρισμα 1 ο ορόφου!!!!

                            Για υποψήφιους καραβοκύρηδες.

                            Εγώ σκάφος δεν είχα ποτέ.
                            Έχω όμως φίλους που είχαν η έχουν.

                            Οπότε να θυμίσω λίγο τα βασικά ρητά.

                            Το καλύτερο σκάφος είναι το σκάφος του φίλου σας.

                            Όποιος αγοράζει σκάφος έχει τρεις χαρές. Μια όταν το αγοράζει και δύο όταν το πουλάει.

                            Τα έξοδα που έχουν τα σκάφη είναι απίστευτα.

                            Ένα απλό φουσκωτό θέλει 3-4000 το χρόνο για πάρκινγκ. Θέλει 20 ευρώ για το βάλε βγάλε κάτι ψιλά για πλύσιμο γύρω στα 3-5 κατοσταρικα το ετήσιο σέρβις της κάθε μηχανής κάτι τέλη κλπ δηλαδή 4-5000 το χρόνο χωρίς ταξίδι.

                            Καύσιμα 1-2 λίτρα το μίλι ήτοι για διαδρομή Ανάβυσσο Πόρο θέλουμε 60 μίλια με την επιστροφή άρα 150 ευρώ για μια μηχανή.

                            Αν πάμε σε ιστιοπλοϊκό που το έχεις επαγγελματικό θέλεις νηογνώμονα διάφορα όργανα ασφαλείας και σωστικά και πολλά ακόμη που δεν φαντάζεστε ενώ όλες οι ζημιές έχουν 2 και 3 φορές μεγαλύτερο κόστος από της ξηράς.

                            Στα σκάφη που λέτε τα κόστη είναι πολύ μεγάλα.

                            Το να είσαι κυβερνήτης σε μηχανοκίνητο θέλει γνώση και εμπειρία και δεν είναι εύκολο.

                            Αυτά που λέτε για κέρδη είναι εκτός πραγματικότητας.

                            Για καταμαραν δεν θελει νηογνωμονα νομιζω, και η αγορα κατα το ημισυ ειναι μεσω ΕΣΠΑ. Αλλοιως απιθανο να συμφερει. Τωρα αν θα παρουσιασει κερδη το τσαρτερινγκ ποιος ξερει, υπαρχει ζητηση για κρουαζερα τωρα ποσο πολυ ειναι αγνωστο. Πληρωμα εχει 2 ατομα ενας καπετανιος και ενας μαγειρας.

                            Για γιωτ, καπετανιος, μηχανικος κλπ θελει πολλα χαρτια και συνεχη certification οπως και το πλοιο εχει νηογνωμονα πολλα εξοδα μονο για εκατομυριουχους ειναι. Το τσαρτερινγκ το κανουν μονο για μετριασουν τα κοστη να το τρεξουν.

                            Το ΕΣΠΑ δεν υφίσταται πλέον, όσοι πρόλαβαν τον Κύριο είδαν. Αν ενθυμούμαι σωστά βέβαια, είχε κάποιους περιορισμούς, ελλιμενισμός στην Καβάλα π.χ. αλλά ναι ήταν πολύ δελεαστικό.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              wantone @criuser last edited by

                              @criuser said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                              Νηογνώμονα ήθελε ιστιοπλοϊκό 36 πόδια όχι καταμαράν που κάνει 3-4 φορές την αξία του.

                              Νομιζω οτι δεν ειναι υποχρεωτικο αλλα δεν ξερω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                criuser last edited by

                                Αν έχει επαγγελματική άδεια είναι υποχρεωτικό

                                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 @accentwizard last edited by

                                  @accentwizard said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                                  Δηλαδη,σε οικοπεδο 323τ.μ με Σ.Δ 1.6,το οποιο χτιζει κανονικα 540τ.μ, απ'οτι ξερω ισχυει +10% με μειωση της καλυψης,τι ποσοστο αντιπαροχης θεωρειται win-win?

                                  Το bonus της δόμησης από αντίστοιχα μειωμένη κάλυψη παίζει μεταξύ 5, 8 ή 10% και εξαρτάται από την αρτιότητα της περιοχής και το μέγεθος του οικοπέδου.

                                  Κατά τ' άλλα, προ κρίσης υπήρχαν συγκεκριμένα ποσοστά αντιπαροχής σε κάθε περιοχή (με εύρος + ή - 5%) ανάλογα με το μέγεθος, τη γεωμετρία και τη συγκεκριμένη θέση του οικοπέδου. Τώρα πλέον, με πολύ μικρότερη ανοικοδόμηση, δεν υπάρχουν στάνταρ ποσοστά και αν θες να βρεις ποιο ποσοστό είναι "λογικό" πρέπει να δεις συγκριτικά με το τι ποσοστά έχουν δοθεί στην περιοχή τα τελευταία 2-3 χρόνια. Σίγουρα όμως το ποσοστό της αντιπαροχής θα είναι μικρότερο σε σχέση με πριν 20 χρόνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • O
                                    otso last edited by

                                    Σιγα μην παω και στην εφορια να το δηλωσω αξημερωτα .
                                    Υπερακτια Κυπρος Μαλτα οπου θες κυριοι Λιβερια .
                                    Σιγα μην πηγαινει για ξεχειμωνιασμα , ελλιμενισμο και συντηρηση εδω , ειπαμε Κουσαντασι κυριοι , φοβερες μαρινες.
                                    Σιγα μην πληρωνω καυσιμα στο πρατηριο του μητσου του αλβανου.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Θα έλεγε κανεις πως έχεις τη νοοτροπία του πειρατή που δεν θέλει να πληρώνει τους νταβατζηδες που τον εκνευρίζουν.....έχοντας νεοφιλελεύθερη ιδεολογια

                                      Δηλαδη σκέψου σε μικρότερα καθημερινα πράγματα αν δεν είχες κότερο να κατεβάζεις ταινίες γιατί σε εκνευρίζουν οι νταβατζηδες...έχοντας αριστερή ιδεολογία.

                                      😳

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      O 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        otso @lap last edited by

                                        @lap said in ΟΙΚΟΔΟΜΕΣ / ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ:

                                        Θα έλεγε κανεις πως έχεις τη νοοτροπία του πειρατή που δεν θέλει να πληρώνει τους νταβατζηδες που τον εκνευρίζουν.....έχοντας νεοφιλελεύθερη ιδεολογια

                                        Δηλαδη σκέψου σε μικρότερα καθημερινα πράγματα αν δεν είχες κότερο να κατεβάζεις ταινίες γιατί σε εκνευρίζουν οι νταβατζηδες...έχοντας αριστερή ιδεολογία.

                                        😳

                                        Σ αυτο συμφωνω με τον παλιοφιλο τον bassstarlet που αριστερο δεν τον λες .
                                        Εξ αλλου πως το ελεγε ο κρουζερ οι πλοιοκτητες δεν εχουν πατριδα , οι σημαιες αλλαζουν στο πι και φι .
                                        Σιγα μην πληρωνα τα στριγγακια της Ευγενιας .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Τα σκάφη που παίζουν σε αυτό το επίπεδο έχουν κάποια μύρια κόστος αγοράς.

                                          Τα κόστη στα 100-500000 ακολουθούν αυτά που λέμε.

                                          Τουλάχιστον 20 χρόνια στην Μαρίνα Αλίμου όλα ελληνική σημαία είχαν.

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ούτε σκάφος δεν μπορούμε να αγοράσουμε, εκεί μας κατάντησε η νέα τάξη πραγμάτων και ο Κούλης !

                                            L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 308
                                            • 309
                                            • 493
                                            • 494
                                            • 307 / 494
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr