-
Το Corolla cross το παίρνεις για την οικονομία καυσίμου αν κάνεις αρκετά χλμ την ευκολία του αυτόματου κιβωτίου και γιατί έχεις τα χρήματα να πάρεις ένα πιο μεγάλο όμορφο και ισως καλύτερο ποιοτικό αμάξι από το μοσχοπούλημενο Yaris cross. Αν δεν υπήρχε η οικονομία καυσίμου από το hybrid σύστημα δεν ξέρω πως θα ήταν οι πωλήσεις της Toyota….
Αν έχεις μικρά παιδιά θέλεις Χώρους και δεν κανείς πολλά χλμ τότε πας ή σε Tiguan (που αλλάζει μοντέλο) η σε sportage 1.6 150hp. Αν κάτσει κάποιος πίσω και στα 2 αυτά μοντέλα θα καταλάβει τι εννοώ. Το cc υστερεί στους πίσω επιβάτες αλλά κερδίζει αλλού. Είναι ο καθένας τι ανάγκες έχει και τι βάζει ως προτεραιότητα.Εδώ έτσι όπως φτάσαμε ένα picanto έχει 15.000-16000€ και ένα polo 23-24.000€
Χάος…..
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@czio said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλό αμαξι το Corolla cross, φανταστικη κατανάλωση, και ωραίο οδηγικά, ήταν μέσα στις επιλογές μου, αλλά 14 μήνες αναμονή όπως και ο φόρος πολυτελείας plus ότι υπήρχαν καλύτερες επιλογές από άποψη χώρων (με μωρά και βρεφικά) δεν το επέλεξα. Αν έμενα Αθήνα και έκανα πολλά χιλιόμετρα ίσως και να συμβιβαζόμουν.
Εγω θα εξεταζα το 1,8 γιατι εχοντας καει μια φορά με διλιτρο ουτε που το σκέφτομαι.
Αλλα το 1,8 το σκότωσε βαζοντας ημιακαμπτο πισω.Επίσης με χαλαγαν:
- τα πλαστικά
- η ελλειψη αισθητήρων μπρος-πίσω σε τέτοιο σκαρί
- ο όγκος σε σχεση με τους διαθέσιμους χώρους.
- γενικά καποιες ανόητες εξοπλιστικες ελλείψεις (φωτίζομενοι διακόπτες παραθυρων πχ)
Στο f/l ίσως στρώσουν καποια....
Ο ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ, ναι είναι θέμα, αλλά οι αισθητήρες..??
Πόσα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων..?? Το 3008 και το 2008 που κάνουν πάνω από 30000 ευρώ χωρίς να είναι υβριδικά π.χ. έχουν..??
Το κασκάι έχει..?? Μόνο στο τετρακίνητο..!!
Με 200 ευρώ βάζεις πολύ καλούς αισθητήρες παρκαρίσματος χωρίς πλέον να ξηλώνεις προφυλακτήρες, μπροστά και πίσω..!!
Και με ακόμα 100 ευρώ βάζεις ζελατίνες πίσω, όπως το εργοστασιακό.
Στην active plus την πιο απλή έκδοση που πήρα, δεν λείπει τίποτε, μέχρι αισθητήρες βροχής και αυτόματη εναλλαγή μεσαίας μεγάλης σκάλας έχει..!!
Δεν θα έπρεπε τα γκατζετάκια να είναι το πρώτο κριτήριο για να επιλέξουμε αυτοκίνητο.
Πήγα και είδα τα MG, φουλ στα γκάτζετ και από τιμή σούπερ..!!
Τα έχουν όλα και συμφέρουν, με 7 χρόνια εγγύηση..!!Επειδή έχω οδηγήσει πολλά και αντιλαμβάνομαι τη διαφορα αλλά κυριως επειδή έχω σήμερα αμάξι με ανεξάρτητη, δεν θα έκανα υποβάθμιση σε ημιακαμπτο σε αυτή την κατηγορία οχήματος.
Άρα μείον 1.
Μείον 2 όλες αυτές τις μικρό μαλακιες που έκατσε και τις έκανε ο Stefan για να βελτιωσει τις ανόητες ελλείψεις αλλά τον κράξετε ενώ σήμερα τα γράφετε ως πιθανές λύσεις , δεν είμαι διατεθειμένος να τις κάνω.
Όταν παίρνω αμάξι με ελλείψεις καταλήγω να χανω χρόνο και χρήμα σε μαστορια που βάζουν χέρι σε νέο αμάξι.
Τα έκανα και στο YC αλλά ήταν σαν την ασπιρίνη στην ημικρανία.
Στην τελική όπως είπαμε άλλες προτεραιότητες έχει ο καθένας.
Κάποια που θεωρούνται δήθεν γκατζετακια μια χαρά θα τα απολαμβάναμε αν μας τα έδιναν στη ίδια τιμή.
Επίσης δεν είναι όλα γκατζετς αλλά ευκολίες που δίνουν μια δόση άνεσης και πολυτελείας στη ζωή μας.
Εξαρτάται τι αναγκες και τι δυνατότητες έχει ο καθένας.ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ, μαζί σου,κι εγώ από τότε που πήρα με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, απέρριψα αυτοκίνητα γιαυτόν τον λόγο,
ΟΜΩΣ, αν μερικά πράγματα μας βοηθούν πραγματικά στην οδήγηση, υπάρχουν και κάποια άλλα που το μόνο που προσφέρουν είναι ΧΑΒΑΛΕ..!!
Παράδειγμα..?? Αισθητήρες πάρκινγκ και ζελατίνες για την ακτινοβολία τις θεωρώ απαραίτητες.
Αλλά ο κρυφός φωτισμός π.χ. σαν ντίσκο του 80, θα σε απέτρεπε από το να πάρεις ένα αυτοκίνητο, ή μήπως το αυτόματο παρκάρισμα..??
Θα κοίταγες το αυτοκίνητο να παρκάρει μόνο του..??
Ή αν δεν είχες αυτόματους υαλοκαθαριστήρες θα απέρριπτες ένα αυτοκίνητο..??
Το ξέρεις ότι σήμερα μπαίνουν αισθητήρες πάρκινγκ ΧΩΡΙΣ να βγάλεις κανέναν προφυλακτήρα..??
Αν δυσανασχετείς και για αυτό τότε πως θα το πας για σέρβις..??
Αν δεν έχεις δερματίνες καθίσματα να βράζεις το καλοκαίρι είναι πρόβλημα..??
Αν δεν έχεις 18άρες, 19άρες ζάντες με εντελώς σεξουαλικό προφίλ να κοπανάνε στους φανταστικούς Ελληνικούς δρόμους πειράζει..??
Δεν είδα να λείπει κάποιο από τα συστήματα ασφαλείας εκτός από αυτό το πολύ ενοχλητικό που ανάβει σαν φλασάκι στον καθρέφτη κάθε φορά που σε προσπερνάνε.
Ακόμα και το LDA κάποιες στιγμές είναι πολύ κουραστικό,αν ανεβαίνεις π.χ. σε ορεινή διαδρομή και πατάς συνέχεια τη γραμμή.Για τον φίλο μας τον ΣΤΕΦΑΝ τώρα, δεν έκραξα τίποτε που θα έκανα, αλλά όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο και αρχίζεις μετά να το διαλύεις για να το κάνεις κατά την άποψη σου πιο αθόρυβο, ή να ψάχνεις να αλλάξεις τα ηχεία του, για μένα είναι υπερβολή μεγάλη, παρότι πιστεύω στο γνωστό, περί ορέξεως.............................
Κι αν δεν έχω 3 θύρες για να μαγειρεύω πειράζει..??
Αν η οθόνη δεν είναι 30 ιντσών θα με χαλούσε..??
Μπήκα σε κάποια αυτοκίνητα και έκανα 3 λεπτά να ρυθμίσω τον κλιματισμό ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ...!! Απαιτούσε πολλές κινήσεις επάνω στην οθόνη αφής..!!
Ε το κκ κράτησε αυτά τα πολύ βολικά στρογγυλά κουμπιά που κάποιοι τα θεωρούν μάπα, ντεμοντέ..!!
Αν είχα θέμα στην πορεία ταξιδεύοντας τι κάνω..??!!
Θα σημαδεύω να βρω με το δάχτυλο την οθόνη αφής για να αλλάξω την όποια ρύθμιση..??
Προσωπική μου άποψη είναι πως πολλοί χάνουν την ουσία, δηλαδή την ποιότητα κύλισης, την ασφάλεια, την άνεση,την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, την οικονομία , την μεταπώληση, όλα αυτά δηλαδή που θα έπρεπε να κοιτάμε ΠΡΩΤΑ σε ένα αυτοκίνητο και αποπροσανατολίζονται και χάνονται μέσα στα διάφορα μπλιμπλίκια που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες δεν προσπαθούν μόνο να κάνουν πιο δελεαστική την πώληση ανεβάζοντας βέβαια τις τιμές, ΑΛΛΑ και προσπαθούν να επικεντρώσουν τον καταναλωτή στα παρελκόμενα, χάνοντας την ουσία που είναι τα πρώτα που ανέφερα...!!!
Νομίζω σε τελική ανάλυση πως όσα λεφτά και να έχει κάποιος, θα έπρεπε να είναι θιασώτης του BEST VALUE με αυτήν την μεταφορική έννοια,αν μη τι άλλο για να μη χαλάει την πιάτσα, διότι και αυτοί που πουλάνε όσο και να μη το θέλουν, επηρεάζονται από τους καταναλωτές, αλλά και παράλληλα ευθυγραμμίζονται με αυτούς..
Αν λοιπόν εμείς τους ζητάμε λατέρνες, άλλο που δεν θέλουν λατέρνες θα μας προσφέρουν..!! -
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@czio said in Toyota Corolla Cross:
Πολύ καλό αμαξι το Corolla cross, φανταστικη κατανάλωση, και ωραίο οδηγικά, ήταν μέσα στις επιλογές μου, αλλά 14 μήνες αναμονή όπως και ο φόρος πολυτελείας plus ότι υπήρχαν καλύτερες επιλογές από άποψη χώρων (με μωρά και βρεφικά) δεν το επέλεξα. Αν έμενα Αθήνα και έκανα πολλά χιλιόμετρα ίσως και να συμβιβαζόμουν.
Εγω θα εξεταζα το 1,8 γιατι εχοντας καει μια φορά με διλιτρο ουτε που το σκέφτομαι.
Αλλα το 1,8 το σκότωσε βαζοντας ημιακαμπτο πισω.Επίσης με χαλαγαν:
- τα πλαστικά
- η ελλειψη αισθητήρων μπρος-πίσω σε τέτοιο σκαρί
- ο όγκος σε σχεση με τους διαθέσιμους χώρους.
- γενικά καποιες ανόητες εξοπλιστικες ελλείψεις (φωτίζομενοι διακόπτες παραθυρων πχ)
Στο f/l ίσως στρώσουν καποια....
Ο ΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ, ναι είναι θέμα, αλλά οι αισθητήρες..??
Πόσα αυτοκίνητα της κατηγορίας έχουν πίσω άξονα πολλαπλών συνδέσμων..?? Το 3008 και το 2008 που κάνουν πάνω από 30000 ευρώ χωρίς να είναι υβριδικά π.χ. έχουν..??
Το κασκάι έχει..?? Μόνο στο τετρακίνητο..!!
Με 200 ευρώ βάζεις πολύ καλούς αισθητήρες παρκαρίσματος χωρίς πλέον να ξηλώνεις προφυλακτήρες, μπροστά και πίσω..!!
Και με ακόμα 100 ευρώ βάζεις ζελατίνες πίσω, όπως το εργοστασιακό.
Στην active plus την πιο απλή έκδοση που πήρα, δεν λείπει τίποτε, μέχρι αισθητήρες βροχής και αυτόματη εναλλαγή μεσαίας μεγάλης σκάλας έχει..!!
Δεν θα έπρεπε τα γκατζετάκια να είναι το πρώτο κριτήριο για να επιλέξουμε αυτοκίνητο.
Πήγα και είδα τα MG, φουλ στα γκάτζετ και από τιμή σούπερ..!!
Τα έχουν όλα και συμφέρουν, με 7 χρόνια εγγύηση..!!Επειδή έχω οδηγήσει πολλά και αντιλαμβάνομαι τη διαφορα αλλά κυριως επειδή έχω σήμερα αμάξι με ανεξάρτητη, δεν θα έκανα υποβάθμιση σε ημιακαμπτο σε αυτή την κατηγορία οχήματος.
Άρα μείον 1.
Μείον 2 όλες αυτές τις μικρό μαλακιες που έκατσε και τις έκανε ο Stefan για να βελτιωσει τις ανόητες ελλείψεις αλλά τον κράξετε ενώ σήμερα τα γράφετε ως πιθανές λύσεις , δεν είμαι διατεθειμένος να τις κάνω.
Όταν παίρνω αμάξι με ελλείψεις καταλήγω να χανω χρόνο και χρήμα σε μαστορια που βάζουν χέρι σε νέο αμάξι.
Τα έκανα και στο YC αλλά ήταν σαν την ασπιρίνη στην ημικρανία.
Στην τελική όπως είπαμε άλλες προτεραιότητες έχει ο καθένας.
Κάποια που θεωρούνται δήθεν γκατζετακια μια χαρά θα τα απολαμβάναμε αν μας τα έδιναν στη ίδια τιμή.
Επίσης δεν είναι όλα γκατζετς αλλά ευκολίες που δίνουν μια δόση άνεσης και πολυτελείας στη ζωή μας.
Εξαρτάται τι αναγκες και τι δυνατότητες έχει ο καθένας.ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ, μαζί σου,κι εγώ από τότε που πήρα με άξονα πολλαπλών συνδέσμων, απέρριψα αυτοκίνητα γιαυτόν τον λόγο,
ΟΜΩΣ, αν μερικά πράγματα μας βοηθούν πραγματικά στην οδήγηση, υπάρχουν και κάποια άλλα που το μόνο που προσφέρουν είναι ΧΑΒΑΛΕ..!!
Παράδειγμα..?? Αισθητήρες πάρκινγκ και ζελατίνες για την ακτινοβολία τις θεωρώ απαραίτητες.
Αλλά ο κρυφός φωτισμός π.χ. σαν ντίσκο του 80, θα σε απέτρεπε από το να πάρεις ένα αυτοκίνητο, ή μήπως το αυτόματο παρκάρισμα..??
Θα κοίταγες το αυτοκίνητο να παρκάρει μόνο του..??
Ή αν δεν είχες αυτόματους υαλοκαθαριστήρες θα απέρριπτες ένα αυτοκίνητο..??
Το ξέρεις ότι σήμερα μπαίνουν αισθητήρες πάρκινγκ ΧΩΡΙΣ να βγάλεις κανέναν προφυλακτήρα..??
Αν δυσανασχετείς και για αυτό τότε πως θα το πας για σέρβις..??
Αν δεν έχεις δερματίνες καθίσματα να βράζεις το καλοκαίρι είναι πρόβλημα..??
Αν δεν έχεις 18άρες, 19άρες ζάντες με εντελώς σεξουαλικό προφίλ να κοπανάνε στους φανταστικούς Ελληνικούς δρόμους πειράζει..??
Δεν είδα να λείπει κάποιο από τα συστήματα ασφαλείας εκτός από αυτό το πολύ ενοχλητικό που ανάβει σαν φλασάκι στον καθρέφτη κάθε φορά που σε προσπερνάνε.
Ακόμα και το LDA κάποιες στιγμές είναι πολύ κουραστικό,αν ανεβαίνεις π.χ. σε ορεινή διαδρομή και πατάς συνέχεια τη γραμμή.Για τον φίλο μας τον ΣΤΕΦΑΝ τώρα, δεν έκραξα τίποτε που θα έκανα, αλλά όταν παίρνεις ένα αυτοκίνητο και αρχίζεις μετά να το διαλύεις για να το κάνεις κατά την άποψη σου πιο αθόρυβο, ή να ψάχνεις να αλλάξεις τα ηχεία του, για μένα είναι υπερβολή μεγάλη, παρότι πιστεύω στο γνωστό, περί ορέξεως.............................
Κι αν δεν έχω 3 θύρες για να μαγειρεύω πειράζει..??
Αν η οθόνη δεν είναι 30 ιντσών θα με χαλούσε..??
Μπήκα σε κάποια αυτοκίνητα και έκανα 3 λεπτά να ρυθμίσω τον κλιματισμό ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟΣ...!! Απαιτούσε πολλές κινήσεις επάνω στην οθόνη αφής..!!
Ε το κκ κράτησε αυτά τα πολύ βολικά στρογγυλά κουμπιά που κάποιοι τα θεωρούν μάπα, ντεμοντέ..!!
Αν είχα θέμα στην πορεία ταξιδεύοντας τι κάνω..??!!
Θα σημαδεύω να βρω με το δάχτυλο την οθόνη αφής για να αλλάξω την όποια ρύθμιση..??
Προσωπική μου άποψη είναι πως πολλοί χάνουν την ουσία, δηλαδή την ποιότητα κύλισης, την ασφάλεια, την άνεση,την ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, την οικονομία , την μεταπώληση, όλα αυτά δηλαδή που θα έπρεπε να κοιτάμε ΠΡΩΤΑ σε ένα αυτοκίνητο και αποπροσανατολίζονται και χάνονται μέσα στα διάφορα μπλιμπλίκια που προσφέρουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, οι οποίες δεν προσπαθούν μόνο να κάνουν πιο δελεαστική την πώληση ανεβάζοντας βέβαια τις τιμές, ΑΛΛΑ και προσπαθούν να επικεντρώσουν τον καταναλωτή στα παρελκόμενα, χάνοντας την ουσία που είναι τα πρώτα που ανέφερα...!!!
Νομίζω σε τελική ανάλυση πως όσα λεφτά και να έχει κάποιος, θα έπρεπε να είναι θιασώτης του BEST VALUE με αυτήν την μεταφορική έννοια,αν μη τι άλλο για να μη χαλάει την πιάτσα, διότι και αυτοί που πουλάνε όσο και να μη το θέλουν, επηρεάζονται από τους καταναλωτές, αλλά και παράλληλα ευθυγραμμίζονται με αυτούς..
Αν λοιπόν εμείς τους ζητάμε λατέρνες, άλλο που δεν θέλουν λατέρνες θα μας προσφέρουν..!!Είπαμε περί ορέξεως …..
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος. -
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΡΙΝΩ και για αυτό γράφω, για το ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες κατάφεραν να τιθασεύσουν και να οδηγήσουν τις επιλογές μας εκεί που θέλουν αυτές και να κάνουν ταυτόχρονα όλους εμάς να πιστεύουμε το ( ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ) , αγνοώντας την ουσία και στο που θα έπρεπε να επικεντρωθούμε αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο..!!
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Κι αντί να ασχολείται με αυτά, ψάχνει να δει πόσες θύρες USB έχει ένα αυτοκίνητο και πως θα το κάνει μπαράκι με τον κρυφό φωτισμό που θα πάρει..!!
Ένα παράδειγμα..?? Πουλούσαν πάνω από 1000 ευρώ τα GPS τα εργοστασιακά σαν αξεσουάρ, από τη στιγμή όμως που όλοι βρήκαμε λύση με τα διάφορα car play, το γύρισαν στο καλαματιανό και τα έβαλαν μέχρι και στις βασικές εκδόσεις σαν προνόμιο, αλλά ελπίζουν βέβαια να πάρουν συνδρομές με το τέλος της δωρεάν περιόδου παροχής των υπηρεσιών τους...!!!
ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ είναι σίγουρα κι ο εγωισμός ακόμα πιο μεγάλος, μια δεύτερη σκέψη όμως για το τι αποφασίζει ο καθένας από μόνος του, του τι θα πάρει και όχι πως τον οδηγούν κάποιοι έμμεσα, αλλά πολύ έντεχνα στις αποφάσεις του και τις όποιες επιλογές του, ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΚΟ ΠΡΑΓΜΑ...!!!
Διότι κάπως έτσι ξεκινάς να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 20000 ευρώ και στο τέλος πληρώνεις 30000 και είσαι και στεναχωρημένος επειδή σου λείπουν πράγματα και σκέφτεσαι μήπως θα έπρεπε να πάρεις αυτό με τις 35000 ευρώ...!!!
Νομίζω πως το κουράσαμε όμως, θα ήταν πολύ καλύτερα να μας έγραφε κάποιος αν κατάφερε να λειτουργήσει το GPS με φωνητικές εντολές στα Ελληνικά ή αν τέσταρε την τετρακίνηση σε χιόνια ,λάσπες ,κ.λπ..., ή αν του έτυχε να λειτουργήσει κάποια στιγμή ένα από τα συστήματα ασφαλείας.
Η Τουότα πάντως, όσον αφορά τα Ελληνικά όταν ρώτησα, απάντησε ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΛΕΦΤΙΚΑ , θα δούμε στο μέλλον...!!! -
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.
Προσωπικά προτιμώ να τα τρωω στις βενζίνες παρα στα νεροπλυματα των φρεντο με τον οποιο κυκλοφορούν όλοι κάθε πρωί. Γούστα είναι αυτά.Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνοΣυμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτά τα 2:
-
Με 90 εαν τρακάρεις, μάλλον θα σωθείς. Με 140 εαν τρακάρεις μάλλον θα μείνεις στον τόπο. Είναι τρομακτιές οι διαφορές, ακόμα και σε αυτοκίνητα όπως μια 7αρα.
-
Τα λεφτά για σέρβις τα πληρώνεις κάθε χρόνο σε ό,τι αμάξι και να έχεις, οπότε δεν κάνει κάποια διαφορά. Απλά σε κάποια άλλα ή είναι ακόμα πιο ακριβό το σέρβις ή πληρώνεις και τις ενδιάμεσες ζημιές.
Όλα τα υπόλοιπα ειναι καθαρά προσωπικά και έχουν κυρίως να κάνουν με το που κινείται ο καθένας μας και τι απαιτήσεις/ζητούμενα έχει.
-
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
Εχεις δίκαιο για τις προτιμήσεις και προτεραιότητες του καθενός, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι μέσα σε ένα έτος χρήσης με το cc (δίλιτρο) οδηγώντας μονίμως σε sport mode και όχι με αυγό στο πόδι, είχα μέση κατανάλωση για 17.000 χλμ. που διήνυσα 4,5-5 λ. (90% χλμ σε αστική χρήση). Με αντίστοιχο αυτοκίνητο (csuv) άλλης εταιρείας, αντίστοιχης ιπποδύναμης (200 άλογα), και αντίστοιχη οδήγηση θα είχα γύρω στα 10 λ. Η διαφορά σε ένα έτος σε καύσιμα είναι 1.400 ευρώ. Προφανώς εφόσον έδωσα 36.000κ για αυτοκίνητο δεν μου λείπουν τα χρήματα για τα καύσιμα, αλλά δεν είναι και αμελητέο το ποσό που ανέφερα. Οπότε λογικό είναι κάποιος να το συνεκτιμά κατά την επιλογή του. Και ρυπαίνει ελάχιστα σε σχέση με τις λοιπές θερμικές επιλογές (για όποιους έχουν οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντολογικές ανησυχίες).
Εν κατακλείδι κατά την διαμόρφωση των επιλογών άλλοι σταθμίζουν με ορθολογικά κριτήρια και άλλοι με συναισθηματικά, οπότε περί ορέξεως.. Λ.χ. το να αγοράσεις την x1 στη βασική έκδοση είναι τουλάχιστον αστεία επιλογή. Κάθε αυτοκίνητο έχει την έκδοση του, και τον αγοραστή του (τα αυτοκίνητα των 50.000 ευρώ, όπως κοστίζει μια αξιόλογη έκδοση αυτοκινήτου bmw-mercedes έχουν ως target group ανθρώπους με οικογενειακά εισοδήματα γύρω στα 10.000 μηνιαίως, διότι με 5-6-7.000 μηνιαίως δεν ανήκεις καν στο συγκεκριμένο target group αλλά έχεις την ψευδαίσθηση ότι το δικαιούσαι).
Συμπέρασμα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τις ορθολογικές, συναισθηματικές ή και επίπλαστες προτεραιότητες που θέτει. -
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνοΣυμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτά τα 2:
-
Με 90 εαν τρακάρεις, μάλλον θα σωθείς. Με 140 εαν τρακάρεις μάλλον θα μείνεις στον τόπο. Είναι τρομακτιές οι διαφορές, ακόμα και σε αυτοκίνητα όπως μια 7αρα.
-
Τα λεφτά για σέρβις τα πληρώνεις κάθε χρόνο σε ό,τι αμάξι και να έχεις, οπότε δεν κάνει κάποια διαφορά. Απλά σε κάποια άλλα ή είναι ακόμα πιο ακριβό το σέρβις ή πληρώνεις και τις ενδιάμεσες ζημιές.
Όλα τα υπόλοιπα ειναι καθαρά προσωπικά και έχουν κυρίως να κάνουν με το που κινείται ο καθένας μας και τι απαιτήσεις/ζητούμενα έχει.
Την αναλογία με τις ταχύτητες την καταλαβαινεις προφανώς. Δεν εννοώ καθαρά απόλυτες τιμές
Τώρα για τα σερβις το θέμα σηκώνει κουβέντα.
Οκ να δεχτώ το θέμα ενδιάμεσων ζημιών παρότι γενικώς πια έχει ανεβεί παντού το επίπεδο αλλά τι να το κάνω όταν την αλλη εβδομάδα θα έπρεπε να κάνω σερβις στο YC εχοντας μολις 7000 χλμ με τα σωστά λάδια 220 ευρώ συν αλλά 300+ το μεγάλο του χρόνου που θα είχα σκάρτα 15.
Σε ένα γερμανικό πχ στο ίδιο διάστημα και με τα ίδια χλμ θα έκανα 1 λιπαντικό εντός εγγύησης πιθανώς και τσάμπα αν το είχα με leasing/balloon ή 250 ευρώ ; -
-
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνοΣυμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτά τα 2:
-
Με 90 εαν τρακάρεις, μάλλον θα σωθείς. Με 140 εαν τρακάρεις μάλλον θα μείνεις στον τόπο. Είναι τρομακτιές οι διαφορές, ακόμα και σε αυτοκίνητα όπως μια 7αρα.
-
Τα λεφτά για σέρβις τα πληρώνεις κάθε χρόνο σε ό,τι αμάξι και να έχεις, οπότε δεν κάνει κάποια διαφορά. Απλά σε κάποια άλλα ή είναι ακόμα πιο ακριβό το σέρβις ή πληρώνεις και τις ενδιάμεσες ζημιές.
Όλα τα υπόλοιπα ειναι καθαρά προσωπικά και έχουν κυρίως να κάνουν με το που κινείται ο καθένας μας και τι απαιτήσεις/ζητούμενα έχει.
Την αναλογία με τις ταχύτητες την καταλαβαινεις προφανώς. Δεν εννοώ καθαρά απόλυτες τιμές
Τώρα για τα σερβις το θέμα σηκώνει κουβέντα.
Οκ να δεχτώ το θέμα ενδιάμεσων ζημιών παρότι γενικώς πια έχει ανεβεί παντού το επίπεδο αλλά τι να το κάνω όταν την αλλη εβδομάδα θα έπρεπε να κάνω σερβις στο YC εχοντας μολις 7000 χλμ με τα σωστά λάδια 220 ευρώ συν αλλά 300+ το μεγάλο του χρόνου που θα είχα σκάρτα 15.
Σε ένα γερμανικό πχ στο ίδιο διάστημα και με τα ίδια χλμ θα έκανα 1 λιπαντικό εντός εγγύησης πιθανώς και τσάμπα αν το είχα με leasing/balloon ή 250 ευρώ ;Εεε ενταξει iceman7 στο προηγουμενο μας λες πως οκ 12 ευρω την εβδομαδα παραπανω σε βενζινη δεν ειναι τιποτα δηλαδη 50 τον μηνα ,600 το χρονο και σε πειραζει το 50ρικο παραπανω στο σερβις το ετησιο?Επισης leasing μπορεις σε ολα τα αυτοκινητα.
Συμφωνω ομως πως ο καθενας βαζει τις προτεραιοτητες του.
Υ.Γ πολυ στενοχωρηθηκα που το εδωσες γιατι δεν θα εχω καποιον να διαβαζω να τα χωνει . -
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
Εχεις δίκαιο για τις προτιμήσεις και προτεραιότητες του καθενός, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι μέσα σε ένα έτος χρήσης με το cc (δίλιτρο) οδηγώντας μονίμως σε sport mode και όχι με αυγό στο πόδι, είχα μέση κατανάλωση για 17.000 χλμ. που διήνυσα 4,5-5 λ. (90% χλμ σε αστική χρήση). Με αντίστοιχο αυτοκίνητο (csuv) άλλης εταιρείας, αντίστοιχης ιπποδύναμης (200 άλογα), και αντίστοιχη οδήγηση θα είχα γύρω στα 10 λ. Η διαφορά σε ένα έτος σε καύσιμα είναι 1.400 ευρώ. Προφανώς εφόσον έδωσα 36.000κ για αυτοκίνητο δεν μου λείπουν τα χρήματα για τα καύσιμα, αλλά δεν είναι και αμελητέο το ποσό που ανέφερα. Οπότε λογικό είναι κάποιος να το συνεκτιμά κατά την επιλογή του. Και ρυπαίνει ελάχιστα σε σχέση με τις λοιπές θερμικές επιλογές (για όποιους έχουν οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντολογικές ανησυχίες).
Εν κατακλείδι κατά την διαμόρφωση των επιλογών άλλοι σταθμίζουν με ορθολογικά κριτήρια και άλλοι με συναισθηματικά, οπότε περί ορέξεως.. Λ.χ. το να αγοράσεις την x1 στη βασική έκδοση είναι τουλάχιστον αστεία επιλογή. Κάθε αυτοκίνητο έχει την έκδοση του, και τον αγοραστή του (τα αυτοκίνητα των 50.000 ευρώ, όπως κοστίζει μια αξιόλογη έκδοση αυτοκινήτου bmw-mercedes έχουν ως target group ανθρώπους με οικογενειακά εισοδήματα γύρω στα 10.000 μηνιαίως, διότι με 5-6-7.000 μηνιαίως δεν ανήκεις καν στο συγκεκριμένο target group αλλά έχεις την ψευδαίσθηση ότι το δικαιούσαι).
Συμπέρασμα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τις ορθολογικές, συναισθηματικές ή και επίπλαστες προτεραιότητες που θέτει.Όλα είναι θέμα ποσων χλμ κανεις ετησιως.
Για εσένα τα καύσιμα είναι ποσό, για εμένα που κάνω 6-7 χιλιάδες είναι διαφορετικά.
Αν έκανα όσα κανεις θα το σκεφτομουν και εγώ αλλιως.
Δεν τέθηκε ποτε θέμα επίπλαστων επιλογών.
Επίπλαστη επιλογή είναι να σε νοιάζει το κλειδί που λέει και ο κριου. Προσωπικά εσείς που με γνωρίζετε ξερετε τι αμάξι έχω και αυτοί που με γνωρίζουν ξέρουν ότι έχω ένα γιαρις. Δεν πήρα ότι πήρα για μούρη (προσωπικά πάντα μιλάω).Τέλος για να μην δημιουργούνται εντυπώσεις παρότι εμένα προσωπικά δεν μου άρεσε η U11 και ακύρωσα παραγγελία που είχα βάλει γιατί τελικά δεν μου πρόσφερε κάτι συγκλονιστικά παραπάνω από όσα είχα ήδη, στη σύγκριση με το cc η τιμολογιακή διαφορα μεταξύ style και xline είναι για τον ίδιο περίπου εξοπλισμό (αλλου υπερεχει το ένα και αλλου το άλλο) σήμερα ούτε 5-6 χιλιάδες ευρώ.
Δεν είναι και κανα φοβερό ποσο για τη διαφορα της απτής ποιότητας και χωρων που παιρνεις. -
@alex-mix said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνοΣυμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτά τα 2:
-
Με 90 εαν τρακάρεις, μάλλον θα σωθείς. Με 140 εαν τρακάρεις μάλλον θα μείνεις στον τόπο. Είναι τρομακτιές οι διαφορές, ακόμα και σε αυτοκίνητα όπως μια 7αρα.
-
Τα λεφτά για σέρβις τα πληρώνεις κάθε χρόνο σε ό,τι αμάξι και να έχεις, οπότε δεν κάνει κάποια διαφορά. Απλά σε κάποια άλλα ή είναι ακόμα πιο ακριβό το σέρβις ή πληρώνεις και τις ενδιάμεσες ζημιές.
Όλα τα υπόλοιπα ειναι καθαρά προσωπικά και έχουν κυρίως να κάνουν με το που κινείται ο καθένας μας και τι απαιτήσεις/ζητούμενα έχει.
Την αναλογία με τις ταχύτητες την καταλαβαινεις προφανώς. Δεν εννοώ καθαρά απόλυτες τιμές
Τώρα για τα σερβις το θέμα σηκώνει κουβέντα.
Οκ να δεχτώ το θέμα ενδιάμεσων ζημιών παρότι γενικώς πια έχει ανεβεί παντού το επίπεδο αλλά τι να το κάνω όταν την αλλη εβδομάδα θα έπρεπε να κάνω σερβις στο YC εχοντας μολις 7000 χλμ με τα σωστά λάδια 220 ευρώ συν αλλά 300+ το μεγάλο του χρόνου που θα είχα σκάρτα 15.
Σε ένα γερμανικό πχ στο ίδιο διάστημα και με τα ίδια χλμ θα έκανα 1 λιπαντικό εντός εγγύησης πιθανώς και τσάμπα αν το είχα με leasing/balloon ή 250 ευρώ ;Εεε ενταξει iceman7 στο προηγουμενο μας λες πως οκ 12 ευρω την εβδομαδα παραπανω σε βενζινη δεν ειναι τιποτα δηλαδη 50 τον μηνα ,600 το χρονο και σε πειραζει το 50ρικο παραπανω στο σερβις το ετησιο?Επισης leasing μπορεις σε ολα τα αυτοκινητα.
Συμφωνω ομως πως ο καθενας βαζει τις προτεραιοτητες του.
Υ.Γ πολυ στενοχωρηθηκα που το εδωσες γιατι δεν θα εχω καποιον να διαβαζω να τα χωνει .Ώπα δεν είπα ότι είναι για εμένα κριτήριο το κόστος σερβις αλλα απαντούσα στα περί αξιοπιστιας και ποσο αυτή τιμολογείται.
-
-
@nmsm2 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
το τι κοιτάει πρώτα ο καθένας ειναι λογαριασμός του καθενος.
Οπότε βλέπουμε να φτάνει σήμερα στο σημείο ο αγοραστής να αγοράζει όλα τα άλλα εκτός από αυτό που θα έπρεπε, το να πάρει ένα αυτοκίνητο που θα τον οδηγούσε με οικονομία, ασφάλεια και αξιοπιστία στον προορισμό του..!!
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
Εχεις δίκαιο για τις προτιμήσεις και προτεραιότητες του καθενός, αλλά πρέπει να επισημάνω ότι μέσα σε ένα έτος χρήσης με το cc (δίλιτρο) οδηγώντας μονίμως σε sport mode και όχι με αυγό στο πόδι, είχα μέση κατανάλωση για 17.000 χλμ. που διήνυσα 4,5-5 λ. (90% χλμ σε αστική χρήση). Με αντίστοιχο αυτοκίνητο (csuv) άλλης εταιρείας, αντίστοιχης ιπποδύναμης (200 άλογα), και αντίστοιχη οδήγηση θα είχα γύρω στα 10 λ. Η διαφορά σε ένα έτος σε καύσιμα είναι 1.400 ευρώ. Προφανώς εφόσον έδωσα 36.000κ για αυτοκίνητο δεν μου λείπουν τα χρήματα για τα καύσιμα, αλλά δεν είναι και αμελητέο το ποσό που ανέφερα. Οπότε λογικό είναι κάποιος να το συνεκτιμά κατά την επιλογή του. Και ρυπαίνει ελάχιστα σε σχέση με τις λοιπές θερμικές επιλογές (για όποιους έχουν οικολογική συνείδηση και περιβαλλοντολογικές ανησυχίες).
Εν κατακλείδι κατά την διαμόρφωση των επιλογών άλλοι σταθμίζουν με ορθολογικά κριτήρια και άλλοι με συναισθηματικά, οπότε περί ορέξεως.. Λ.χ. το να αγοράσεις την x1 στη βασική έκδοση είναι τουλάχιστον αστεία επιλογή. Κάθε αυτοκίνητο έχει την έκδοση του, και τον αγοραστή του (τα αυτοκίνητα των 50.000 ευρώ, όπως κοστίζει μια αξιόλογη έκδοση αυτοκινήτου bmw-mercedes έχουν ως target group ανθρώπους με οικογενειακά εισοδήματα γύρω στα 10.000 μηνιαίως, διότι με 5-6-7.000 μηνιαίως δεν ανήκεις καν στο συγκεκριμένο target group αλλά έχεις την ψευδαίσθηση ότι το δικαιούσαι).
Συμπέρασμα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του με βάση τις ορθολογικές, συναισθηματικές ή και επίπλαστες προτεραιότητες που θέτει.αναλογης τιμης ή χαμηλοτερα ειναι και τα φεβ της στελλαντι με 225
οταν δουλευουν, με 90% πολη που λες στα 17000 η καταναλωση θα ηταν κατω απο 2lt μεσηεπισης σοβαρο μερσεντοπροπελλο δεν εχει με 50 αλλα με 100
-
Kuga phev με συνεπή φόρτιση έχει ακριβώς τη μισή κατανάλωση από ΨΨ. Γενική μέση 3λτ (2.8 για την ακρίβεια) το Kuga και 5.6λτ το ΨΨ. Συνθήκες διαδρομών ακριβώς οι ίδιες με αρκετή πόλη αλλά και 2-3 ταξιδάκια το μήνα.
Στη δε συνήθη διαδρομή Αθήνα-Πόρτο Χέλι, καίνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο (6-7λτ ανάλογα την κίνηση και τις προσπεράσεις στον επαρχιακό) με τη σημαντική διαφορά ότι το Kuga είναι πολύ πιο ήσυχο και χωρίς τα μουγκριτά και τους αεροδυναμικούς του ΨΨ.
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Kuga phev με συνεπή φόρτιση έχει ακριβώς τη μισή κατανάλωση από ΨΨ. Γενική μέση 3λτ (2.8 για την ακρίβεια) το Kuga και 5.6λτ το ΨΨ. Συνθήκες διαδρομών ακριβώς οι ίδιες με αρκετή πόλη αλλά και 2-3 ταξιδάκια το μήνα.
Στη δε συνήθη διαδρομή Αθήνα-Πόρτο Χέλι, καίνε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο (6-7λτ ανάλογα την κίνηση και τις προσπεράσεις στον επαρχιακό) με τη σημαντική διαφορά ότι το Kuga είναι πολύ πιο ήσυχο και χωρίς τα μουγκριτά και τους αεροδυναμικούς του ΨΨ.
δεν πιανεται τι λες εσυ. δεν ξερεις. αφου.
-
Συνεχίζεις να θεωρείς αντικειμενικά τα υποκειμενικά σου κριτήρια.
Κάποιος μπορεί να θέλει να φτάσει στον προορισμό του με ταχύτητα και άνεση / πολυτέλεια.
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνο για 11 χρονια για να την έχω όταν δεν κάνω πολλά χλμ, πλέον έκτακτων.
Επίσης έχω βαρεθεί να ακούω για οικονομία.
Πως; με το αυγό στο πεντάλ ή για τις αποστάσεις πχ που κάνω καθημερινά;
Η διαφορα ανα εβδομάδα μεταξύ του 4,3 και του 10 για 20 χλμ καθημερινά ητοι 100 την εργάσιμη εβδομαδα είναι 12 ευρώ.
Ε κλαιν κάπου που για 12 ευρώ την εβδομάδα θα πρέπει να τρωω στη μάπα καθημερινά μέσα στην κίνηση τα πλαστικά της Τογιότα, τις μαύρες ταπετσαρίες, τα ψεύτικα ηχεία και τη μανγκα αισθητική.
Κάπου αξιολογείς τις προτεραιότητες σου και προσπαθείς να κανεις τους λιγότερους συμβιβασμούς.
Ζωή συνεχως με συμβιβασμούς χάνει το νόημα της.
Προσωπικά προτιμώ να τα τρωω στις βενζίνες παρα στα νεροπλυματα των φρεντο με τον οποιο κυκλοφορούν όλοι κάθε πρωί. Γούστα είναι αυτά.Ευχάριστησου ότι έχεις αφού καλύπτει τις προτεραιότητες σου και άσε εμας να έχουμε άλλες ανησυχίες.
ΑΚΟΥΣΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ, το ποια κριτήρια είναι αντικειμενικά και ποια όχι το καθορίζει η ΑΠΛΗ ΛΟΓΙΚΗ..!!!
Την οποία απλή λογική φυσικά ορίζει η κοινή γνώμη.
Σε όποιον και να πας να πεις πως υποκειμενικά κριτήρια για αγορά αυτοκινήτου είναι η ασφάλεια, η οικονομία, η αξιοπιστία, η μεταπώληση κ.λπ..., ΑΠΛΑ ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΓΕΛΙΑ, εάν του πεις πως τα δικά σου επίσης υποκειμενικά κριτήρια αγοράς ενός αυτοκινήτου, είναι τα ηχεία, ο κρυφός φωτισμός και οι θύρες USB...!!!
Μερικά πράγματα δεν στέκουν, άλλο το τι γουστάρει ο καθένας μας, ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικό πράγμα...!!!
Επίσης για να φτάσεις στον προορισμό σου με ταχύτητα και άνεση πολυτέλεια, είναι αποτέλεσμα πολλών πραγμάτων και όχι βέβαια μόνο του πόσο ασφαλές γρήγορο και πολυτελές είναι το αυτοκίνητο σου..!!
ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΩΝΥΜΟΙ άφησαν αυτόν τον μάταιο κόσμο με αμαξάρες, ,Φερράρι κ.λπ...
Όλα αυτά τα αυτοκίνητα τα μεσαία, ας τα χαρακτηρίσουμε μπορούν να πάνε το ίδιο καλά και στα 90 αλλά και στα 140 οπότε δεν τίθεται θέμα.
ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ, δεν έχει υποχρεωτικό σέρβις για 11 χρόνια, εδώ ή ψεύδεσαι ή έχεις άγνοια.
6 χρόνια εγγύηση έχουν τα Τουότα 3+3 και όποτε θέλεις τη σταματάς..!!
Τα υπόλοιπα 5 είναι για ΕΛΕΓΧΟ της υβριδικής μπαταρίας που γίνεται ΔΩΡΕΑΝ...!!!
Ποιο αυτοκίνητο δεν έχει σήμερα 5 χρόνια εγγύηση..?? Μόνο αυτό που απευθύνεται σε κορόιδα, μέχρι και η Μερσεντέ έχει επέκταση στα 5 χρόνια, με πληρωμή βέβαια μην ξεχνιόμαστε..!!
Αν κατέβαζες τα σέρβις της Τουότα θα έβλεπες ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ...!! Δεν σε υποχρεώνει όμως κανένας να το πας, εσύ αν θες πήγαινε στον μπάρμπα Γιώργο στη γειτονιά..!!
Ένα αυτοκίνητο δεν κάνει ως μέσο όρο 100 χλμ. την εβδομάδα, αλλά περίπου 10-12000 χλμ. το χρόνο,δεν κοιτάμε το πόσα κάνεις εσύ ούτε πόσα εγώ, τον μέσο όρο κοιτάμε,η Τουότα π.χ. δίνει στα 6 χρόνια εγγύηση 180000 χλμ. ως όριο ,άρα 30000 το χρόνο, αλλά και οι άλλες εταιρίες εκεί κυμαίνονται ..!!
Εσύ κάνεις μπακαλίστηκα μαθηματικά και βγάζεις 12 ευρώ τη διαφορά, ή έστω γράφεις τι κάνεις εσύ, αυτό δεν είναι ο μέσος όρος..!!
Για όσους γνωρίζουν καταρρίπτω και αυτό με το αυγό που ισχυρίστηκες, δεν είναι σοβαρό.
Έκανα 270 χλμ. από Θεσσαλονίκη Άγιο Αθανάσιο Πέλλας, ο δρόμος είχε από όλα και ανάβαση στα 1250 μέτρα υψόμετρο, τα πάντα...!!!
Πήγαινα ΝΟΡΜΑΛ, το αυτοκίνητο έδειξε 4,4 λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Ήταν τα πρώτα πολύ σφιχτά χλμ. του κκ...!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ..!!
Τώρα να μου κάνεις μάθημα για συμβιβασμούς..?? Το 1990 βγήκε το Καβασάκι ZZR 1100 , ήταν το πρώτο με τελική στα 300 χλμ., ακολούθησε το Χαγιαμπούζα με 300+..!! Ας το αφήσουμε αυτό το κομμάτι, θα μας πάνε μέσα...!!!
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πως ο καθένας ασχολείται με τις ανησυχίες του, μερικά πράγματα όμως, όπως το ποια είναι τα ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ κριτήρια για την αγορά ενός αυτοκινήτου δεν γίνεται να τα αλλάξουμε.
Το ότι εγώ προτιμώ την αξιοπιστία , την οικονομία και τη μεταπωλητική αξία σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία π.χ. ,κι εσύ τα ηχεία, τις θύρες usb και τις δερματίνες , είναι ένα άλλο κεφάλαιο, ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ..!!
Για να το κλείσουμε το θέμα πριν απαντήσεις, ΣΚΕΨΟΥ,
ποιο άλλο αυτοκίνητο στην αγορά ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ όσα το corolla cross, ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ, έχοντας την ίδια προσόντα..??!! -
Λάρωσε βρε, θα πάθεις τίποτα!
-
@stefan147 said in Toyota Corolla Cross:
Λάρωσε βρε, θα πάθεις τίποτα!
ΕΧΩ ΗΔΗ ΠΑΕΙ, στον Άγιο Πέτρο και γύρισα, οπότε όπως καταλαβαίνεις μαθημένος είμαι.
-
@fanis75 said in Toyota Corolla Cross:
@iceman7 said in Toyota Corolla Cross:
Η ασφάλεια είναι μεν κάτι κοινό αλλά ασφαλώς φτάνεις πηγαινοντας με 90 αλλα και με 140 αν το σηκώνει το αμάξι.
Έχω βαρεθεί να ακούω για αξιοπιστία της Τογιότα και να πληρώνω 200-400 υποχρεωτικά κάθε χρόνοΣυμφωνώ σε όλα, εκτός από αυτά τα 2:
-
Με 90 εαν τρακάρεις, μάλλον θα σωθείς. Με 140 εαν τρακάρεις μάλλον θα μείνεις στον τόπο. Είναι τρομακτιές οι διαφορές, ακόμα και σε αυτοκίνητα όπως μια 7αρα.
-
Τα λεφτά για σέρβις τα πληρώνεις κάθε χρόνο σε ό,τι αμάξι και να έχεις, οπότε δεν κάνει κάποια διαφορά. Απλά σε κάποια άλλα ή είναι ακόμα πιο ακριβό το σέρβις ή πληρώνεις και τις ενδιάμεσες ζημιές.
Όλα τα υπόλοιπα ειναι καθαρά προσωπικά και έχουν κυρίως να κάνουν με το που κινείται ο καθένας μας και τι απαιτήσεις/ζητούμενα έχει.
ΟΛΑ ΤΑ ΤΕΣΤ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ που αφορούν τα αστέρια για την ασφάλεια, γίνονται με ΑΝΩΤΑΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ τα 55 χλμ....!!!
Από εκεί και πάνω δεν έχει νόημα ,δεν δοκιμάζουν τίποτε, είναι καθαρά θέμα τύχης το να γλυτώσει κάποιος. -
-
@terryp117 said in Toyota Corolla Cross:
ΚΑΝΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ, δεν έχει υποχρεωτικό σέρβις για 11 χρόνια, εδώ ή ψεύδεσαι ή έχεις άγνοια.
6 χρόνια εγγύηση έχουν τα Τουότα 3+3 και όποτε θέλεις τη σταματάς..!!
Τα υπόλοιπα 5 είναι για ΕΛΕΓΧΟ της υβριδικής μπαταρίας που γίνεται ΔΩΡΕΑΝ...!!!3 πλήρης εγγυηση + 3 επεκταση τα μηχανικά αλλά όλως τυχαίως βγαίνουν τα ηλεκτρολογικά μετα την τριετία! Ετσι πλήρωσα πίσω 3ο στοπ led 130 ευρώ στο γιαρις!
και αλλα 5 εγγυηση του υβριδικού συστηματος που ισχύει 1+1+1+1+1 εφόσον κανεις το τεστ με κόστος 60 ευρώ εκτος αν σου εχουν δωσει κουπόνια!
Είχα και έχω τογιότα από το 1999 και υβριδικό από το 2016 και τα ξέρω μια χαρα.Αν κατέβαζες τα σέρβις της Τουότα θα έβλεπες ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΑ...!!
Μια χαρα έχουν ακριβυνει και γινονται by the book ανεξάρτητα από τα διανυθέντα χλμ γιατι πάνε υποχρεωτικά με το έτος λες και κάνουν όλοι 15Κ χλμ το έτος! Αρα σε υποχρεώνει να πληρωνεις για εργασίες που δεν τις χρειάζεται πρακτικά το αμαξι!
Ένα αυτοκίνητο δεν κάνει ως μέσο όρο 100 χλμ. την εβδομάδα, αλλά περίπου 10-12000 χλμ. το χρόνο,
Εγω τόσα κάνω, αντε παω και μια βόλτα το ΣΚ, 200 την εβδομάδα! Εγω για εμενα λεω παντως.... .εσυ τα γενικέυεις
Έκανα 270 χλμ. από Θεσσαλονίκη Άγιο Αθανάσιο Πέλλας, ο δρόμος είχε από όλα και ανάβαση στα 1250 μέτρα υψόμετρο, τα πάντα...!!!
Πήγαινα ΝΟΡΜΑΛ, το αυτοκίνητο έδειξε 4,4 λίτρα στα 100 χλμ....!!!
Ήταν τα πρώτα πολύ σφιχτά χλμ. του κκ...!!!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ..!!Ο μετρητης καταναλωσης κλεβει στα τογιότα! Τα γράφω όλα στο fuelly. Ενω το YC μου ελεγε για 3,8 στην πράξη ήταν 4,3.... αρα ψάξου για καλύτερο τρόπο υπολογισμού! Και πριν στο yaris τα ίδια
Toyota Corolla Cross