Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 120
    • 143
    • 144
    • 118 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    148654
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      JimKL 0 last edited by JimKL 0

      Φίλε έχω το Clio του 2021 με την ίδια 7αρα οθόνη οργάνων ενώ πάντα ήθελα πλήρη ψηφιακό. Μπορείς να μου πεις σε ποιο συνεργείο το έκανες και πόσο κόστισε; Ψήνομαι άσχημα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        fentaginz last edited by

        ναι ειναι ολα γνήσια! ειναι αλλο αυτοκινητο ειδικα το ταμπλο ειναι πολυ καλο

        τωρα απο εκει και περα για να μπουν πρεπει να παρεις και head unit και ταμπλο. δλδ για να τα αλλαξεις θες αλλο head unit. υπολογισε πανω απο 800-900€ και τα δυο συν την εγκατασταση. στειλε μου ενα μνμ να σου πω απο που θα τα παρεις ειναι διαδικασια δεν πας απλα σε συνεργειο να το κανεις. τα κανεις εισαγωγη απο ρουμανία τα parts

        A 1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • williamg
          williamg last edited by williamg

          Καλημέρα. Ψάχνω για οικογενειακό αυτοκίνητο και το καπτουρ με υγραέριο είναι μέσα στις επιλογές κυριως λόγω του καυσίμου.

          2 πράματα με προβληματίζουν

          1. πολλά τεστ λένε ως αρνητικό την έλλειψη δύναμης/ροπής του κινητήρα
          2. αξιοπιστία

          Πώς είναι οι εντυπώσεις σας σ' αυτά τα 2 μέτωπα; Σας έχει προβληματίσει κάτι απ' αυτά; Πχ έχετε αναγκαστεί να αλλάξετε τροπο οδήγησης λόγω του 1 ή σας έχει λέιψει ροπή σε κάποια φάση; Δεν μιλάμε για αγωνιστική οδήγηση αλλα για καθημερινη οικογενειακη μετακίνηση και ταξίδια αυτοκινητοδρομο με νορμαλ ταχυτητες.

          Ευχαριστώ

          ΥΓ: Θα πάμε για τεστ-ντραιβ μια απο αυτες τις μέρες οπότε θα δούμε λίγο τον κινητήρα αλλά όπως και να χει νομίζω αν δεν συμβιώσεις μ' ενα αμάξι για μερικές βδομάδες δεν καταλαβαίνεις και πολλά.

          ΥΓ2: Παρεπιμπτώντως ενώ βλέπω προσφορές σε πολλά ρενό δεν βλέπω τιποτα σε καπτουρ. Έχω χάσει κάτι;

          Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

          D C 2 Replies Last reply Reply Quote 1
          • D
            dimsabas @williamg last edited by

            @williamg said in Renault Captur II:

            Καλημέρα. Ψάχνω για οικογενειακό αυτοκίνητο και το καπτουρ με υγραέριο είναι μέσα στις επιλογές κυριως λόγω του καυσίμου.

            2 πράματα με προβληματίζουν

            1. πολλά τεστ λένε ως αρνητικό την έλλειψη δύναμης/ροπής του κινητήρα
            2. αξιοπιστία

            Πώς είναι οι εντυπώσεις σας σ' αυτά τα 2 μέτωπα; Σας έχει προβληματίσει κάτι απ' αυτά; Πχ έχετε αναγκαστεί να αλλάξετε τροπο οδήγησης λόγω του 1 ή σας έχει λέιψει ροπή σε κάποια φάση; Δεν μιλάμε για αγωνιστική οδήγηση αλλα για καθημερινη οικογενειακη μετακίνηση και ταξίδια αυτοκινητοδρομο με νορμαλ ταχυτητες.

            Ευχαριστώ

            ΥΓ: Θα πάμε για τεστ-ντραιβ μια απο αυτες τις μέρες οπότε θα δούμε λίγο τον κινητήρα αλλά όπως και να χει νομίζω αν δεν συμβιώσεις μ' ενα αμάξι για μερικές βδομάδες δεν καταλαβαίνεις και πολλά.

            ΥΓ2: Παρεπιμπτώντως ενώ βλέπω προσφορές σε πολλά ρενό δεν βλέπω τιποτα σε καπτουρ. Έχω χάσει κάτι;

            Μία χαρά είναι το μοτεράκι για τη χρήση που θέλεις. Καλύτερο από αυτό που φαντάζεσαι. Εγώ εμπιστεύομαι αυτόν εδώ: https://cartalk.gr/renault-captur-1-0-tce-lpg-100/

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • C
              creative @williamg last edited by creative

              @williamg said in Renault Captur II:

              Καλημέρα. Ψάχνω για οικογενειακό αυτοκίνητο και το καπτουρ με υγραέριο είναι μέσα στις επιλογές κυριως λόγω του καυσίμου.

              2 πράματα με προβληματίζουν

              1. πολλά τεστ λένε ως αρνητικό την έλλειψη δύναμης/ροπής του κινητήρα
              2. αξιοπιστία

              Πώς είναι οι εντυπώσεις σας σ' αυτά τα 2 μέτωπα; Σας έχει προβληματίσει κάτι απ' αυτά; Πχ έχετε αναγκαστεί να αλλάξετε τροπο οδήγησης λόγω του 1 ή σας έχει λέιψει ροπή σε κάποια φάση; Δεν μιλάμε για αγωνιστική οδήγηση αλλα για καθημερινη οικογενειακη μετακίνηση και ταξίδια αυτοκινητοδρομο με νορμαλ ταχυτητες.

              Ευχαριστώ

              ΥΓ: Θα πάμε για τεστ-ντραιβ μια απο αυτες τις μέρες οπότε θα δούμε λίγο τον κινητήρα αλλά όπως και να χει νομίζω αν δεν συμβιώσεις μ' ενα αμάξι για μερικές βδομάδες δεν καταλαβαίνεις και πολλά.

              ΥΓ2: Παρεπιμπτώντως ενώ βλέπω προσφορές σε πολλά ρενό δεν βλέπω τιποτα σε καπτουρ. Έχω χάσει κάτι;

              Έχω το Captur Dynamic LPG από τον Ιανουάριο του 2023 και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι δεν έχει κάνενα πρόβλημα στη δύναμη του ο κινητήρας.

              Το χρησιμοποιώ για αστικές διαδρομές (σπίτι - δουλειά) όσο και σε εκδρομές εντός και εκτός Αττικής και με ικανοποιεί πλήρως ως προς την απόκριση του κινητήρα του.

              Αν θέλετε "το κάτι παραπάνω" επιλέγετε την "κόκκινη" ένδειξη "sport" στο ταμπλό και σας δίνει περισσότερη δύναμη, αλλά έτσι έχετε περισσότερη κατανάλωση.

              Προσωπικά έχω καταλήξει στο "πράσινο"/"eco" για τις αστικές διαδρομές και στο "μπλε/normal-my sense" για τις βόλτες.

              Η μεγαλύτερη διαδρομή που έχω κάνει μέχρι τώρα είναι περίπου 300χλμ σε εθνική, με το όχημα φορτωμένο όσο δεν πάει, 2 ενήλικες, 2 παιδιά πίσω, φορτωμένος ο χώρος αποσκευών, με μπαγκαζιέρα 420λτ επάνω : το captur είχε μια πολύ φυσιολογική απόδοση σε ταχύτητα max 120-130χ.α.ω (λόγω μπαγκαζιέρας στην οροφή).

              Σημειώστε ότι το εγχειρίδιο χρήσης αναφέρει οικονομική ταχύτητα ταξιδιού τα 120χ.α.ω.

              Εκείνο το οποίο με έχει εντυπωσιάσει πλήρως είναι η τρελή οικονομία καυσίμου που έχει με καύσιμο υγραέριο : δίνω περίπου 18Ε- 22Ε κάθε εβδομάδα ή 10 ημέρες, ανάλογα τη χρήση και το κόστος του καυσίμου.

              Το άλλο θετικό που μειώνει το κόστος είναι ότι δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας (προς το παρόν).

              Επίσης μπαίνει στο δακτύλιο κάθε ημέρα, ανεξαρτήτως αριθμού που έχει, αν σας βολεύει ως διαδρομή.

              Οι προσφορές που υπάρχουν αυτόν τον καιρό αναφέρονται στο λανσάρισμα του νέου Clio αν δεν κάνω λάθος οπότε μάλλον γιαυτό δεν βρίσκετε προσφορά σε Captur.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • A
                archiezulu @fentaginz last edited by

                @fentaginz said in Renault Captur II:

                ναι ειναι ολα γνήσια! ειναι αλλο αυτοκινητο ειδικα το ταμπλο ειναι πολυ καλο

                τωρα απο εκει και περα για να μπουν πρεπει να παρεις και head unit και ταμπλο. δλδ για να τα αλλαξεις θες αλλο head unit. υπολογισε πανω απο 800-900€ και τα δυο συν την εγκατασταση. στειλε μου ενα μνμ να σου πω απο που θα τα παρεις ειναι διαδικασια δεν πας απλα σε συνεργειο να το κανεις. τα κανεις εισαγωγη απο ρουμανία τα parts

                Κάνει και για clio v ? Με ενδιαφέρει μπορείς να μου στείλεις από που τα πήρες;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • williamg
                  williamg last edited by

                  To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                  Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                  Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                  yem moysatos 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • yem
                    yem @williamg last edited by

                    @williamg said in Renault Captur II:

                    To είδαμε από κοντά και μας τσαντισε. Όλα καλά και πανέμορφο στο μάτι και LPG (το κυρίως ατού για μένα) αλλά ...δεν χωράμε γμτ. Ειδικά η γυναίκα που είναι μπασκετμπολίστρια κουτουλάει και σκύβει για να μπει-βγει. Δεν ξέρω πως το καταφέραν αυτό σε τόσο ψηλό αυτοκίνητο.

                    Τέσπα δεν έχει βγει τελείως απ την κούρσα, θα το πάμε τεστ ντραιβ και αν μας ενθουσιασει θα δούμε. Ωστόσο θέλω να δω και τα οικονομικά του θέματος. Αν μπορεί κανείς να δώσει ενδεικτικά ασφάλιστρα για μικτη για Αθήνα θα με βοηθούσε πολύ. Δεν πολυβγάζω άκρη απ τα σαιτ.

                    Δεν είναι για πολύ ψηλούς όπως και τα περισσότερα μικρά όπως λέει και ο @dimsabas δεν κάνουν για ψηλούς και το captur ένα μικρό υπερυψωμένο είναι!

                    Ασφάλεια δίνω κοντά στα 450€/χρόνο στην Hellas direct με απαλλαγή στα 400€ νομίζω.
                    Λογικα από εσένα θα ζητήσουν παραπάνω γιατί θα έχεις μεγαλύτερο κεφάλαιο να ασφαλίσεις μιας και έχουν ακριβύνει τα αμάξια.
                    Εννοείται είναι απαραίτητη η μικτή, με κόστος φαναριού κοντά στα 900€.

                    Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                    williamg 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • williamg
                      williamg @yem last edited by

                      @yem said in Renault Captur II:

                      με κόστος φαναριού κοντά στα 900€.

                      Youtube Video

                      Κάποτε ήμουν χάλιας με τα νούμερα. Μετά έκανα στροφή 360 μοιρών.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        lap last edited by

                        Youtube Video

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • yem
                          yem last edited by

                          Κλαίω Γυρε... Χχαχααχχαχχα

                          Κάπως έτσι έπαθα και εγώ όταν άκουσα την τιμή

                          Με πορδές κανένας δεν πήγε μακριά ... έχουνε μικρό ντεπόζιτο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • N
                            n-k-9 last edited by

                            Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                            80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                            Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                            Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • alexandros-k
                              alexandros-k @n-k-9 last edited by

                              @n-k-9 said in Renault Captur II:

                              Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                              80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                              Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                              Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                              https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                              https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                              στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                              το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                              Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                              N gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                n-k-9 @alexandros-k last edited by

                                @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                                Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                                alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • alexandros-k
                                  alexandros-k @n-k-9 last edited by

                                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                  @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                  @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                  Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                  80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                  Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                  Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                  https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                  https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                  στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                  το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                  Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                  Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                                  Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                                  Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                                  N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @alexandros-k last edited by gatoz

                                    @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                    @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                    Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                    80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                    Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                    Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                    https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                    https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                    στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                    το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                    Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                    υπαρχει αντικειμενικοτητα, μαλιστα το αναλογο, τοτε κυκλοφορουσε και αυτοματο, βιτ ηταν ακομη πιο γρηγορο και 6αρι.
                                    αυτοκινητα b-suv ιδιας τιμης ιδιας καταναλωσης κλπ
                                    αν καποιοι θεωρουν οτι με μιση μεριδα κυλινδρους κανουνε δουλεια, ειναι δικο τους προβλημα οχι του boosterjet
                                    τους εραψε κανονικο κουστουμακι....

                                    το γαλλικο το λες και κοτρωνα στο δρομο

                                    #milf-a-man

                                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in Renault Captur II:

                                      @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                      @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                      Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                      80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                      Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                      Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                      https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                      https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                      στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                      το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                      Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                      υπαρχει αντικειμενικοτητα, μαλιστα το αναλογο, τοτε κυκλοφορουσε και αυτοματο, βιτ ηταν ακομη πιο γρηγορο και 6αρι.
                                      αυτοκινητα b-suv ιδιας τιμης ιδιας καταναλωσης κλπ
                                      αν καποιοι θεωρουν οτι με μιση μεριδα κυλινδρους κανουνε δουλεια, ειναι δικο τους προβλημα οχι του boosterjet
                                      τους εραψε κανονικο κουστουμακι....

                                      το γαλλικο το λες και κοτρωνα στο δρομο

                                      Να βαλουμε και το Σκοντα Καμικ 1,5tsi , το Νισσαν Τζουκ 1,6 υβριδικο , το Yaris Cross υβριδικο επισης κι οποιο αλλο εχει τιμη εκει κοντα να δουμε τι κανει το Vitara σε επιδοσεις

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n-k-9 @alexandros-k last edited by n-k-9

                                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                        @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                        @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                        Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                        80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                        Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                        Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                        https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                        στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                        το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                        Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                        Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                                        Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                                        Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                                        22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                                        22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                                        22.540€ το Stonic 1.0 120PS GL Optimum mhd
                                        Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                                        Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                                        Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona, το Stonic και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                                        Οκ...

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @n-k-9 last edited by alexandros-k

                                          @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                          @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                          @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                          @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                          @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                          Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                          80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                          Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                          Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                          https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                          https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                          στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                          το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                          Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                          Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                                          Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                                          Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                                          22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                                          22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                                          Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                                          Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                                          Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                                          Οκ...

                                          Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                                          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n-k-9 @alexandros-k last edited by n-k-9

                                            @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                            @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                            @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                            @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                            @alexandros-k said in Renault Captur II:

                                            @n-k-9 said in Renault Captur II:

                                            Επειδή υπήρξε παλιότερα ερώτημα περί των επιδόσεων, να δώσουμε μια ενδεικτική τιμή...
                                            80-110 με 3η το Captur lpg θέλει 7"
                                            Για να υπάρχει μια εικόνα, το Arona cng θέλει 6,1", το Stonic 1.0 mhd 7dct 4,8" και το Vitara 1.4 mhd 4,5".
                                            Για την ίδια μέτρηση με 4η το Captur θέλει 9,1" και το Arona 6,5"
                                            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-lpg-vs-cng-renault-captur-vs-seat-arona
                                            https://www.drive.gr/test-drives/sygkrinoyme/sygkrinoyme-kia-stonic-10t-48v-hybrid-vs-suzuki-vitara-14-48v-hybrid

                                            στο Stonic ειναι με kickdown η μετρηση
                                            το Βιταρα επισης εχει 6 σχεσεις, οποτε λογικα η 3η του ειναι πιο κοντη , ασε που ειναι 1,4 , τα άλλα ειναι 1000αρια
                                            Οποτε δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στην μετρηση

                                            Εγώ παρέθεσα μετρήσεις άλλων b suv, καθώς είχε γίνει κουβέντα για τις επιδόσεις.
                                            Αφήνοντας το αυτόματο έξω, τα υπόλοιπα μια χαρά συγκρίσιμα είναι. Τα νούμερα κοιτάμε και όχι τον τρόπο που επιτυγχανονται. Εάν, λοιπόν, η σύγκριση είναι μεταξυ πχ Captur και Vitara (τυχαίο παράδειγμα), δεν μας απασχολεί τι κιβώτιο έχει το ένα και τι το άλλο, αλλά τα νούμερα που γράφουν. Το κιβώτιο θα μας απασχολούσε εάν υπηρχε επιλογή πχ μεταξύ χειροκίνητου και αυτόματου. Εάν έχει πιο μακριές σχέσεις το ένα από το άλλο μας είναι παντελώς αδιάφορο, αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε αυτό το δεδομένο.

                                            Τοτε να βαλουμε και το Captur 1.3 140ps και το Puma 1.5 ST στην μετρηση, ολα χειροκινητα B suv ειναι

                                            22.490€ το Arona 1.0 tsi 115ps Exclusive
                                            22.030€ το Vitara 1.4 mhd 129ps GL+
                                            Από 25.960€ το Captur lpg 100ps
                                            Από 28.950€ το Captur 1.3 140ps
                                            Αλλά δεν είναι συγκρίσιμα το Arona και το Vitara με το 1.0 Captur και να βάλουμε στη εξίσωση το 1.3
                                            Οκ...

                                            Δεν μιλησες για τιμες πριν, ειπες οτι συγκρινεις επιδοσεις b suv

                                            B suv που είναι ευθέως ανταγωνιστικά.
                                            Με τι θα το συγκρίνουμε; Με το Lexus lbx των 30.000 αρχική τιμή;

                                            alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 120
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 118 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr